quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar ik heb je hotmail adres niet
![]()
Maar geef maar. Ik kan gewoon van me werk mailen
quote:Echt niet normaal. Ik kan alles hier op msn na
Op maandag 13 oktober 2003 14:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Gewoon het adres in mijn profiel. ik heb geen ander adres voor msn.
probeer maar, gewoon toevoegen. moet werken.
Zit je niet op je werk nu. Kan ik daar naar mailen
Anders komt het pas vanavond
quote:Edit.
Op maandag 13 oktober 2003 14:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Echt niet normaal. Ik kan alles hier op msn na
Dus gaat nu even niet werkenZit je niet op je werk nu. Kan ik daar naar mailen
Anders komt het pas vanavond
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 13-10-2003 14:22]
quote:Je hebt mail
Op maandag 13 oktober 2003 14:12 schreef Tjabbo het volgende:[..]
kusje ( mail adres is weg )
PS
Als iemand het mail adres wil kopen. Komt u gerust naar me toe. U kunt beginnen met een bod van 2 euro
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 13-10-2003 14:33]
quote:Ontvangen
Op maandag 13 oktober 2003 14:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt mail
quote:Ik wacht op een ander bod
Op maandag 13 oktober 2003 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
@ook_Gekik biedt 4 euro
DAt is ook vaak het wordje mail
quote:'Ke. dat werkt iets makkelijker.
Op maandag 13 oktober 2003 15:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik wacht op een ander bod
PS je hebt mail. Ik spreek je wel via de mail.
Kom niet meer hier voor half 6. Dus we houden
contakt via de mail. Mailen kan ik namelijk welDAt is ook vaak het wordje mail
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
'Ke. dat werkt iets makkelijker.
Ik ben ff weg hier. ff bijkomen.
http://www.onzin.net/files/flash/20030707/OnzinCom_italy.swf
filmpie gaat vooral in het begin over verkeer
quote:Danm @Slome met hun mail.
Op maandag 13 oktober 2003 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
Italianen vs Europeanen:http://www.onzin.net/files/flash/20030707/OnzinCom_italy.swf
filmpie gaat vooral in het begin over verkeer
kan je lekker mee schelden
quote:1. Ligt eraan welke je bedoeld... die G serie van em doet er denkik een minuut of drie over... en die saab een seconde of 20....
Op maandag 13 oktober 2003 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
1)Hoe snel zit de auto van j22flyingdownwind op de 100km/h ?
2)Wat rijdt StefanP nu?
3)Waarom past de auto van Thermo eigenlijk niet bij hem ???
2. StefanP rijdt nu een peugeot 206 GTI, hij hoopt ooit nog eens zen toyoto te kunnen rijden maar die wordt nu opgelapt....
3. Thermo heeft (zoals meerdere mensen in PTA) een enorme voorkeur voor mals goed doorgebakken vlees met heerlijke krielaardappeltjes en straciatella yoghurt na.... dit feit, en het feit dat hij 1.98 is (met 150 kilo) zorgt ervoor dat hij niet meer zo goed in zijn suzuki jumbo uit `84 past...
Volgens mij ben ik nu wel geslaagd
quote:mja wel leuk een ferrari maar niet echt een heerlijk modelletje... (zo`n mondial dan), maar als ik nog eens wat extra euroos heb ga ik kijken voor een 360 (45.000 euro).. nog ff sparen dus
Op maandag 13 oktober 2003 17:54 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, zo'n Clio V6 heb ik laatst ook nog zien staan bij 't fitnesscentrum in Sittard. En vanmorgen reed me ook al een Ferrari 328GTS voorbij...
quote:Zo'n Mondial vind ik inderdaad niet echt de meest spectaculaire Ferrari, maar de 328GTS die ik vanmorgen nog zag vind ik dan wel weer een van de types die ik erg OK vind... Maar mijn persoonlijke favoriet is dan toch nog de F355GTS...
Op maandag 13 oktober 2003 18:09 schreef bier2k3 het volgende:[..]
mja wel leuk een ferrari maar niet echt een heerlijk modelletje... (zo`n mondial dan), maar als ik nog eens wat extra euroos heb ga ik kijken voor een 360 (45.000 euro).. nog ff sparen dus
quote:nee man.
Op maandag 13 oktober 2003 18:06 schreef bier2k3 het volgende:[..]
1. Ligt eraan welke je bedoeld... die G serie van em doet er denkik een minuut of drie over... en die saab een seconde of 20....
2. StefanP rijdt nu een peugeot 206 GTI, hij hoopt ooit nog eens zen toyoto te kunnen rijden maar die wordt nu opgelapt....
3. Thermo heeft (zoals meerdere mensen in PTA) een enorme voorkeur voor mals goed doorgebakken vlees met heerlijke krielaardappeltjes en straciatella yoghurt na.... dit feit, en het feit dat hij 1.98 is (met 150 kilo) zorgt ervoor dat hij niet meer zo goed in zijn suzuki jumbo uit `84 past...
Volgens mij ben ik nu wel geslaagd
thermo heeft de gay-auto van het jaar. vandaar.
je bent gezakt.
quote:ja van gay dingen heb ik geen verstand vandaar... maarum 2/3 gehaald vin ik nog niet slecht
Op maandag 13 oktober 2003 19:32 schreef Tjabbo het volgende:[..]
nee man.
thermo heeft de gay-auto van het jaar. vandaar.
je bent gezakt.
http://trafficcontrol.nl/lamborghini.php
is dat geil dan
kost wat munten maar dan heb je ook wel wat
quote:He, das wat voor mij
Op maandag 13 oktober 2003 22:11 schreef ook_gek het volgende:
Krijk ik net een mailtje dat ik ben aan gemeld bij een 1 of andere site. Ik toch effe kijken. Wat kom ik daar tegenhttp://trafficcontrol.nl/lamborghini.php
is dat geil dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kost wat munten maar dan heb je ook wel wat
quote:Dat overleeft die auto nooit whehe.
Op maandag 13 oktober 2003 22:44 schreef Ballebek het volgende:[..]
He, das wat voor mij
Want het is echt belachelijk hoe ie zo zielig Nissan Skyline GTR-R34 proberen ten gronde te richten en die koekblikken van suupjes hoger achten dan fiat panda's.
Stefan, wees een man en geef toe dat GTR-R34 de meerdere is dan je suupje!
quote:mja zo`n supra is wel iets makkelijker in te voeren... maar nissan skyline roelz
Op maandag 13 oktober 2003 23:13 schreef Scepsis het volgende:
Waar is StefanP?Want het is echt belachelijk hoe ie zo zielig Nissan Skyline GTR-R34 proberen ten gronde te richten en die koekblikken van suupjes hoger achten dan fiat panda's.
Stefan, wees een man en geef toe dat GTR-R34 de meerdere is dan je suupje!
quote:Precies, en daar kan Steffie waarschijnlijk niet tegen, dat een Skyline zoooo goed is.
Op maandag 13 oktober 2003 23:29 schreef bier2k3 het volgende:[..]
mja zo`n supra is wel iets makkelijker in te voeren... maar nissan skyline roelz
Hier een achterlijk helemaal niet onderbebouwd antwoord van Steffie over motor van Skyline.
Beautiful Engine Pics
Hier zijn topic waar ie probeert Skyline te afkraken. (LET OP: Hij plaatst de mooiste Supra en een normale Skyline in wit.
Dit is ongeldig!
[POLL] Supra mkIV TT of Skyline GTR-34?
quote:Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dus dat Skyline een SEDAN (!) is, is een probleem waaraan ie lijdt! Ga toch weg, man!
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:21 schreef StefanP het volgende:[..]
De skyline vind ik eigenlijk ook helemaal niet mooi (sedan en zo inderdaad, zelfde probleem waar de impreza WRX en lancer EVO aan lijden) [....]
Hierbij quote ik uit dit topic
[POLL] FIAT PANDA VS De beste suupje ooit. en dit [Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
quote:-
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:55 schreef Streetracer het volgende:
Maar kijk maar naar de Poll, ondanks het lelijke plaatje van de Skyline staat de Skyline wel voor in de Poll. Dus mensen kijken niet alleen naar het plaatje maar gebruiken ook een beetje hun eigen idee over wat ze van de R34 weten.Ik denk dat alleen mensen die van beide auto's niets weten stemmen door te kijken naar het plaatje. Tja wit is nou eenmaal geen mooie kleur.
En dat StefanP de Skyline afkraakt is een beetje logisch, hij heeft zelf een Suup. Maar ik weet wel dat hij stiekem toch de Skyline ook leuk vindt.
Eigen mening: Ik vind Supra maar kwa specs en uiterlijk wel goeie bakken, maar proberen je eigen pimpmobile te ophemelen om een veel betere auto zonder onderbebouwing te afkraken!! Alleen maar omdat je hem niet hebt, dan hoef je hem ook niet afkraken om hogere glans te krijgen met je pimpmobile.
StefanP, wees niet zo zielig met je jaloersheid tegenover Skyline GTR-R34.
Anders overtuigt dit je.
[Centraal] PTA Filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |