abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2003 @ 23:25:35 #176
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_14067497
Net 10 minuten terug van Slagerij van Kampen uit Arnhem. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 00:25:26 #177
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_14069356
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:10 schreef B_BOY het volgende:
TERRY BOZZIO IN COMBINATIE MET HET METROPOLE ORKEST?? DAT LIJKT ME WEL VET. IK BEN IN MEI NAAR ZIJN SOLODRUMS IN CONCERT GEWEEST IN EINDHOVEN DAT WAS ZEKER WEL VET.

kut ik kan 24 oktober nietGRRRRRRRRRRRRRRR:(

dan ga je zondag naar Paradiso...
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 01:19:28 #178
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_14070410
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:10 schreef Yokozuna het volgende:
[..]

Was het verschil niet de cam? Power Glide = ei-vormige cam, Rolling Glide = ronde cam? Anders had ik eigenlijk de rolling moeten nemen

De Rolling Glide heeft idd een normale ronde cam en de Power Glide eentje die extra kracht en snelheid mee geeft. Ik heb ze allebei getest ('k mag als vaste klant dingen op proef mee nemen ) en ik vond de Power Glide stukje fijner... (Ik heb 2 losse bassdrums en 2 enkele pedalen dus geen twin pedal)
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_14076076
Mijn frustratie kwam voort uit weer 2 aanbiedingen om te gaan jammen in een vol cafe, en dan moet je weer is zeggen: Nee sorry ik ben links!

Maargoed, slagerij van kampen is idd ruig ze bestaan al zo lang.. alleen jammer dat ze hun show nauwelijks hebben veranderd de afgelopen 3 jaar

[TOOL]
pi_14080759
quote:
Nee sorry ik ben links!
Dan moet je gewoon de boel gaan verbouwen en als ze je vragen waarom zeg je met je onschuldigste blik gewoon dat je links bent... moet je daarna natuurlijk wel een beat neerzetten die de moeite waard is Kan toch in een paar minuten Jammen rulez
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:39:51 #181
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14082977
http://www.pimbadrums.com/ check dit is dit is special drums man egt strak. ik krijg binnenkort clinic van em luister vooral naar zijn sound man. die heeft pas een eigen stijl.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_14099348
hah, die gozer ken ik
pi_14099463
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:10 schreef Yokozuna het volgende:
Was het verschil niet de cam? Power Glide = ei-vormige cam, Rolling Glide = ronde cam? Anders had ik eigenlijk de rolling moeten nemen
rollingglide heeft geen acceleratie, power glide wel.
pi_14121288
voor alle Christenen: Sorry.

GODVERDOMME!!!! Wat was Terry Bozzio en het Metropole Orkest ongelooflijk tof!!! Ik heb twee uur lang met mijn mond wijd open gezeten!!!

En die gast heeft in die tijd geen eens een snaredrum gebruikt! Ongeloveloos, echt een relaxte gozer, je zou er zo mee de kroeg in gaan, en dan zo drummen!
7/8 met zn voetjes en ondertussen 5/8 met zn handjes....

Godzijdank daarna een hele slechte band gezien, dus ik ga toch maar door met drummen

zaterdag 25 oktober 2003 @ 09:26:40 #185
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_14122262
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:21 schreef Nemephis het volgende:
voor alle Christenen: Sorry.

GODVERDOMME!!!! Wat was Terry Bozzio en het Metropole Orkest ongelooflijk tof!!! Ik heb twee uur lang met mijn mond wijd open gezeten!!!

En die gast heeft in die tijd geen eens een snaredrum gebruikt! Ongeloveloos, echt een relaxte gozer, je zou er zo mee de kroeg in gaan, en dan zo drummen!
7/8 met zn voetjes en ondertussen 5/8 met zn handjes....

Godzijdank daarna een hele slechte band gezien, dus ik ga toch maar door met drummen

Lachuh
Ik ga morgen...

Maarre... geen snare drum? Waarschijnlijk zn snaren gewoon uit zeker.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_14126163
Nee, géén snaredrum! Alleen een snare bij de percussionisten.
Maar dat zie je morgen wel dan. Neem een doekje mee voor het kwijlen
En dat Metropole Orkest is ook SUPER! Veel plezier morgen!!!!

zaterdag 25 oktober 2003 @ 15:32:52 #188
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14127051
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 01:19 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

De Rolling Glide heeft idd een normale ronde cam en de Power Glide eentje die extra kracht en snelheid mee geeft. Ik heb ze allebei getest ('k mag als vaste klant dingen op proef mee nemen ) en ik vond de Power Glide stukje fijner... (Ik heb 2 losse bassdrums en 2 enkele pedalen dus geen twin pedal)

Ah 2 bassdrums, pics!

Hm, ik heb die Rolling Glide nog nooit geprobeert, maar een DW5000 (met ronde cam) op drumles met ronde cam speelde wel het beste waar ik tot nu toe op heb gespeeld. Nahja, de instellingen waren ook wel goed, misschien lag het daaraan.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 15:36:24 #189
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14127108
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:39 schreef B_BOY het volgende:
http://www.pimbadrums.com/ check dit is dit is special drums man egt strak. ik krijg binnenkort clinic van em luister vooral naar zijn sound man. die heeft pas een eigen stijl.
quote:
Lessen op de Muziekschool volgde vanzelf en werden beloond met een D diploma met lof.
Hm, bij ons gaan ze maar tot C
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 16:23:35 #190
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14127872
bij mij ons niet ik ben de eerste die over 2 jaar me d-examen kan gaan halen bij ons muziekschool. ik moet alleen eerst nog ff met kerst c-examen halen. wat wel lollig is die gast van pimba heeft les gehad van mijn leraar.
pi_14128196
bij ons hebben ze ook D, en conservatorium vooropleiding mocht men dat willen
pi_14128644
ben nieuw hier ,

Kennen jullie het merk Camber? http://www.camberpercussion.com/
En is het een goed merk? Ik heb daar namelijk een bekkens van Ride 20" en Hihat

Ik speel al 5 jaar snare, en nu iets van 3 jaar drums.

/edit

Kennen jullie nog goeie drumbands?

[Dit bericht is gewijzigd door dabombe op 25-10-2003 17:30]

pi_14129701
Vandaag een uurtje gedrumt met mijn drumleraar.. was echt top
pi_14130429
goede bands?..

nee die ken ik niet

tool, rage against the machine, Dave Weckl band. Chick Corea, Dream Theater, Spocks Beard, sublime, Simon Phillips band, yes, Alan Holsworth, a perfect circle, liquid tention experiment, dr Lonnie Smith, funkmonster, Tower of Power, toto, ik heb geen zin meer.. ohjah, Captain Jack

[TOOL]
pi_14130899
quote:
goede bands?..
nee die ken ik niet

tool, rage against the machine, Dave Weckl band. Chick Corea, Dream Theater, Spocks Beard, sublime, Simon Phillips band, yes, Alan Holsworth, a perfect circle, liquid tention experiment, dr Lonnie Smith, funkmonster, Tower of Power, toto, ik heb geen zin meer.. ohjah, Captain Jack

en Frans Bauer natuurlijk, en Andre Hazes en .. en..

Frank Zappa, the Who, Maiden, Dying Fetus, Stingkie en nog veeeeel meer maar dat ga ik niet allemaal typen dus.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:39:19 #196
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_14132013
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:38 schreef Nemephis het volgende:
Nee, géén snaredrum! Alleen een snare bij de percussionisten.
Maar dat zie je morgen wel dan. Neem een doekje mee voor het kwijlen
En dat Metropole Orkest is ook SUPER! Veel plezier morgen!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Tenks
Goed dat je het naar je zin hebt gehad!

Ga eens kijken op terry's site, daar kan je .mov filmpjes vinden. Als je Ufuk deel 2 ziet/luistert, dan merk je dat er op sommige momenten weinig verschil te horen is tussen zn snaarloze snare en zn toms. Het lijkt me erg sterkt dat ie een toon minder zou gebruiken dan hij tot zn beschikking heeft (daar is ie immers Terry Bozzio voor), ik zal er wel op letten morgen.

pi_14133813
quote:
Ga eens kijken op terry's site, daar kan je .mov filmpjes vinden. Als je Ufuk deel 2 ziet/luistert, dan merk je dat er op sommige momenten weinig verschil te horen is tussen zn snaarloze snare en zn toms. Het lijkt me erg sterkt dat ie een toon minder zou gebruiken dan hij tot zn beschikking heeft (daar is ie immers Terry Bozzio voor), ik zal er wel op letten morgen.
Had er al gekeken vantevoren. Had tot gevolg dat ik eigenlijk niet meer durfde bijna

PS Ze beloofden TWEE solo's aan het begin van Bozzio zelf en er kwam er maar één en hij zei dat hij die solo móest doen van de programmeringsmensen van de Oosterpoort maar dattie eigenlijk helemaal geen solo in het stuk vond passen want alles wat er gespeeld wordt is één geheel. ik zal niet meer verklappen...

zondag 26 oktober 2003 @ 10:12:24 #198
58939 Murgen
Drum Apprentice
pi_14142092
Gisteren naar de Nits geweest, in de schouwburg. We zaten redelijk vooraan met vrij zicht op de stage en ik heb eigenlijk 2 uur en een kwartier alleen maar op Rob Kloet zitten letten. Die gozer is ook een hele gave en originele drummer. Heel leerzaam.

Ik ben al jaren fan van de Nits, eerste keer heb ik ze in 1987 gezien, voor Dutch Mountains. Volgens de biografie (boek dat bij een album werd meegeleverd) heeft Rob ooit nog les gehad van Piet Klaassen. Via 1 van de posters hier heb ik laatst Piet z'n url gehad, die heeft een winkel in de buurt van A'dam.

Hi! I'm a signature virus! copy me into your signature file to help me spread!
  zondag 26 oktober 2003 @ 17:45:37 #199
58939 Murgen
Drum Apprentice
pi_14151744
Heya ... een vette link naar iemand die z'n eigen e-drums bouwt ...

http://www.storm.ca/~rheslip/edrumpag.htm

Hi! I'm a signature virus! copy me into your signature file to help me spread!
  zondag 26 oktober 2003 @ 17:46:08 #200
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14151760
zijn er hier ook vrouwelijke drummers?? zo ja dan hebbik interrese Ik ben vrijgezel. en als hier female drummers zijn beginnen die vast niet te zeiken dat me drumstel ook me geliefde is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')