quote:dan ga je zondag naar Paradiso...
Op woensdag 22 oktober 2003 19:10 schreef B_BOY het volgende:
TERRY BOZZIO IN COMBINATIE MET HET METROPOLE ORKEST?? DAT LIJKT ME WEL VET. IK BEN IN MEI NAAR ZIJN SOLODRUMS IN CONCERT GEWEEST IN EINDHOVEN DAT WAS ZEKER WEL VET.kut ik kan 24 oktober nietGRRRRRRRRRRRRRRR:(
quote:De Rolling Glide heeft idd een normale ronde cam en de Power Glide eentje die extra kracht en snelheid mee geeft. Ik heb ze allebei getest ('k mag als vaste klant dingen op proef mee nemen
Op woensdag 22 oktober 2003 23:10 schreef Yokozuna het volgende:
[..]Was het verschil niet de cam? Power Glide = ei-vormige cam, Rolling Glide = ronde cam? Anders had ik eigenlijk de rolling moeten nemen
Maargoed, slagerij van kampen is idd ruig ze bestaan al zo lang.. alleen jammer dat ze hun show nauwelijks hebben veranderd de afgelopen 3 jaar
quote:Dan moet je gewoon de boel gaan verbouwen en als ze je vragen waarom zeg je met je onschuldigste blik gewoon dat je links bent... moet je daarna natuurlijk wel een beat neerzetten die de moeite waard is
Nee sorry ik ben links!
quote:rollingglide heeft geen acceleratie, power glide wel.
Op woensdag 22 oktober 2003 23:10 schreef Yokozuna het volgende:
Was het verschil niet de cam? Power Glide = ei-vormige cam, Rolling Glide = ronde cam? Anders had ik eigenlijk de rolling moeten nemen
GODVERDOMME!!!! Wat was Terry Bozzio en het Metropole Orkest ongelooflijk tof!!! Ik heb twee uur lang met mijn mond wijd open gezeten!!!
En die gast heeft in die tijd geen eens een snaredrum gebruikt! Ongeloveloos, echt een relaxte gozer, je zou er zo mee de kroeg in gaan, en dan zo drummen!
7/8 met zn voetjes en ondertussen 5/8 met zn handjes....
Godzijdank daarna een hele slechte band gezien, dus ik ga toch maar door met drummen
quote:Lachuh
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:21 schreef Nemephis het volgende:
voor alle Christenen: Sorry.GODVERDOMME!!!! Wat was Terry Bozzio en het Metropole Orkest ongelooflijk tof!!! Ik heb twee uur lang met mijn mond wijd open gezeten!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die gast heeft in die tijd geen eens een snaredrum gebruikt! Ongeloveloos, echt een relaxte gozer, je zou er zo mee de kroeg in gaan, en dan zo drummen!
7/8 met zn voetjes en ondertussen 5/8 met zn handjes....Godzijdank daarna een hele slechte band gezien, dus ik ga toch maar door met drummen
Maarre... geen snare drum? Waarschijnlijk zn snaren gewoon uit zeker.
dit is gewoon zoals het moet
quote:Ah 2 bassdrums, pics!
Op donderdag 23 oktober 2003 01:19 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:[..]
De Rolling Glide heeft idd een normale ronde cam en de Power Glide eentje die extra kracht en snelheid mee geeft. Ik heb ze allebei getest ('k mag als vaste klant dingen op proef mee nemen
) en ik vond de Power Glide stukje fijner... (Ik heb 2 losse bassdrums en 2 enkele pedalen dus geen twin pedal)
Hm, ik heb die Rolling Glide nog nooit geprobeert, maar een DW5000 (met ronde cam) op drumles met ronde cam speelde wel het beste waar ik tot nu toe op heb gespeeld. Nahja, de instellingen waren ook wel goed, misschien lag het daaraan.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:39 schreef B_BOY het volgende:
http://www.pimbadrums.com/ check dit is dit is special drums man egt strak. ik krijg binnenkort clinic van em luister vooral naar zijn sound man. die heeft pas een eigen stijl.
quote:Hm, bij ons gaan ze maar tot C
Lessen op de Muziekschool volgde vanzelf en werden beloond met een D diploma met lof.
Kennen jullie het merk Camber? http://www.camberpercussion.com/
En is het een goed merk? Ik heb daar namelijk een bekkens van Ride 20" en Hihat
Ik speel al 5 jaar snare, en nu iets van 3 jaar drums.
/edit
Kennen jullie nog goeie drumbands?
[Dit bericht is gewijzigd door dabombe op 25-10-2003 17:30]
nee die ken ik niet
tool, rage against the machine, Dave Weckl band. Chick Corea, Dream Theater, Spocks Beard, sublime, Simon Phillips band, yes, Alan Holsworth, a perfect circle, liquid tention experiment, dr Lonnie Smith, funkmonster, Tower of Power, toto, ik heb geen zin meer.. ohjah, Captain Jack
quote:en Frans Bauer natuurlijk, en Andre Hazes en .. en..
goede bands?..
nee die ken ik niet
tool, rage against the machine, Dave Weckl band. Chick Corea, Dream Theater, Spocks Beard, sublime, Simon Phillips band, yes, Alan Holsworth, a perfect circle, liquid tention experiment, dr Lonnie Smith, funkmonster, Tower of Power, toto, ik heb geen zin meer.. ohjah, Captain Jack
Frank Zappa, the Who, Maiden, Dying Fetus, Stingkie en nog veeeeel meer maar dat ga ik niet allemaal typen dus.
quote:Tenks
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:38 schreef Nemephis het volgende:
Nee, géén snaredrum! Alleen een snare bij de percussionisten.
Maar dat zie je morgen wel dan. Neem een doekje mee voor het kwijlen![]()
En dat Metropole Orkest is ook SUPER! Veel plezier morgen!!!!
Ga eens kijken op terry's site, daar kan je .mov filmpjes vinden. Als je Ufuk deel 2 ziet/luistert, dan merk je dat er op sommige momenten weinig verschil te horen is tussen zn snaarloze snare en zn toms. Het lijkt me erg sterkt dat ie een toon minder zou gebruiken dan hij tot zn beschikking heeft (daar is ie immers Terry Bozzio voor), ik zal er wel op letten morgen.
quote:Had er al gekeken vantevoren. Had tot gevolg dat ik eigenlijk niet meer durfde bijna
Ga eens kijken op terry's site, daar kan je .mov filmpjes vinden. Als je Ufuk deel 2 ziet/luistert, dan merk je dat er op sommige momenten weinig verschil te horen is tussen zn snaarloze snare en zn toms. Het lijkt me erg sterkt dat ie een toon minder zou gebruiken dan hij tot zn beschikking heeft (daar is ie immers Terry Bozzio voor), ik zal er wel op letten morgen.
PS Ze beloofden TWEE solo's aan het begin van Bozzio zelf en er kwam er maar één en hij zei dat hij die solo móest doen van de programmeringsmensen van de Oosterpoort maar dattie eigenlijk helemaal geen solo in het stuk vond passen want alles wat er gespeeld wordt is één geheel. ik zal niet meer verklappen...
Ik ben al jaren fan van de Nits, eerste keer heb ik ze in 1987 gezien, voor Dutch Mountains. Volgens de biografie (boek dat bij een album werd meegeleverd) heeft Rob ooit nog les gehad van Piet Klaassen. Via 1 van de posters hier heb ik laatst Piet z'n url gehad, die heeft een winkel in de buurt van A'dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |