"Gekaast"quote:
Paul Verhoeven is juist weer op stoom gekomen. Hij is bezig met de voorbereidingen van Knielen op een bed violen, er staat nog "Beast of Bataan", over een Japanse oorlogsmisdadiger op het programma en hij is bezig met een boek te schrijven over het leven van Jezus. Over die laatste is hij al heel lang aan het nadenken om ook te verfilmen, maar hij was nog bang dat ie ervoor vermoord ging worden. Ik kan er niet op wachtenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Is het eigenlijk nog bekend of Paul Verhoeven nog een andere Nederlandse film gaat maken hierna? Of houdt hij het voorgoed voor gezien (wat me sterk lijkt, als je hem gisteren zag in DWDD...)
Telaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef tralalala het volgende:
Zometeen om 24:00 the making of zwartboek op rtl5![]()
Die krijg je genoeg te zien in de film hoor, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee morgen middag
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3922/e0b9b2ef/index.html![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef milkingmonkey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef JelleS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spread your love like a fever!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spread your love like a fever!
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef milkingmonkey het volgende:
Ik vond het zeker geen slechte film. Carice van Houten was echt geweldig. De film had vrij veel naakt, wat ik vreemd genoeg nog functioneel vond ik ook. Over Johnny de Mol hoef je trouwens geen zorgen te maken, ik moest zelfs lachen op een gegeven moment. Een van de weinige films waarbij ik de plot niet veel te vroeg kon voorspellen.Ik vond het wel te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weg oscar ben ik bang![]()
Voor de rest top film!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film zit echt vol met dit soort dingen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:47 schreef Kontiki het volgende:
Ik vond hem beter dan ik verwacht had. Het probleem van de trailer is dat je daar alleen maar cliche oneliners te horen krijgt. Die vallen in de film zelf wel mee, als je de context ziet.
Sets en kostuums zijn echt schitterend voor een Nederlandse film. Wat zullen ze daar een werk aan gehad hebben. Ben ook naar de set op het Plein in Den Haag geweest en die was huge!
Johny de Mol houdt gelukkig vooral zijn mond, en die ene regel tekst die hij heeft is best grappig. De hele zaal moest lachen. Het was trouwens heel erg druk, zal wel met de AH actie te maken hebben.
Enige nadeel van de film vond ik de vele 'toevalligheden':De toevalligheden stoorden me een beetje, maar hielden wel de vaart er in. Aan de andere kant word ik door dat soort acties minder in de film meegenomen omdat het zeer onrealistisch overkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film zit echt vol met dit soort dingen.
Johny de Mol had er gewoon keihard uitgeknipt moeten worden. Zijn karakter vond ik al prut puur door het script, maar dan is de uitvoering ook nog eens om te huilen.
Het acteerwerk vond ik van Carice van Houten natuurlijk zeer sterk, alleen haar verzetkameraadjes vond ik voornamelijk in de eerste scenes ongeloofwaardig overkomen. De 2 Duitse hoofdpersonen, en dan vooral die smeerlap van een Franken, waren goed gecast.
En het verhaal loopt gewoon lekker, snel, vlot, spannend. Lekker Hollywood dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |