abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:41:37 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13949378
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:39 schreef elcastel het volgende:

[..]

Van beide kanten gebeurt dit inderdaad. Ik snap er ook geen bal van dat de Amerikanen deze week die muur goedkeurde, terwijl ze eerder als standpunt hadden dat ze het begrepen maar afkeurden. Raar spelletje vind ik het.

ze keuren elke resolutie af die eenzijdig Israelische actie's afkeurt zonder het over het Palestijnse terreur te hebben.

valt wat voor te zeggen

maar eigenlijk wil ik dat zwitserse plan graag ingevoerd zien dat was goede shit, laat de Amerikanen of de Arabische liga daar is voor gaan lobbyen ... die roadmap is inmiddels wel afgebrand denk ik

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:49:09 #252
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13949599
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:41 schreef sp3c het volgende:
maar eigenlijk wil ik dat zwitserse plan graag ingevoerd zien dat was goede shit, laat de Amerikanen of de Arabische liga daar is voor gaan lobbyen ... die roadmap is inmiddels wel afgebrand denk ik
Dat ben ik met je eens, al weet je de reactie in Israël op die besprekingen en ik weet ook niet hoe Bush over een plan van een ander staat. Dan moet hij dus ook toegeven dat de roadmap van tafel is en dat zie ik hem niet gauw doen. Al met al stagnatie op alle fronten.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:55:33 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13949758
de roadmap was een plan van meerdere partijen niet alleen bush

het was de VS, de VN, de EU en Rusland oid. van de VN trekken ze zich in Israel uberhaupt weinig aan maar als Rusland en sommige Europese lidstaten actief met dit plan bij Israel aan de bel gaan drukken heb je kans dat ze de roadmap iig ditchen ... ding is toch nix meer waard.
En als de VN er dan ook achter gaat staan met subsidies en shit dan komt het misschien toch nog goed in die poel des verderfs daar.

Bush heeft geen alleenrecht op de vrede in Israel lijkt me en voor Israel maakt het weinig uit (die gaan toch door zolang de palestijnen door gaan).

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13949791
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:55 schreef sp3c het volgende:
de roadmap was een plan van meerdere partijen niet alleen bush

het was de VS, de VN, de EU en Rusland oid. van de VN trekken ze zich in Israel uberhaupt weinig aan maar als Rusland en sommige Europese lidstaten actief met dit plan bij Israel aan de bel gaan drukken heb je kans dat ze de roadmap iig ditchen ... ding is toch nix meer waard.
En als de VN er dan ook achter gaat staan met subsidies en shit dan komt het misschien toch nog goed in die poel des verderfs daar.

Bush heeft geen alleenrecht op de vrede in Israel lijkt me en voor Israel maakt het weinig uit (die gaan toch door zolang de palestijnen door gaan).

De VS heeft laten weten dat men zich enkel aan de roadmap wilt houden.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:59:41 #255
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13949853
Bush heeft geen alleenrecht, maar de VS gebruikt wel keer op keer haar VETO. De roadmap was inderdaad niet van Bush alleen, maar ik weet niet of hij het plan snel wil laten vallen.
Juist door die houding van de VS bij de VN, komt de VN niet verder in deze kwestie vind ik. Voor zover ik weet hebben ze geen voorwaarden aan Israël gesteld m.b.t. de bouw van de muur. Ik denk dat je een heel stuk meer begrip zou krijgen voor zo'n muur als die op Israëli's grondgebied (volgens de roadmap) zou zetten.
Dat de VN de enige juiste kandidaat is daar om de boel op poten te zetten heeft bij geen enkele twijfel, maar echt rond de tafel komen ze steeds niet helaas.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13951809
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')