quote:ze keuren elke resolutie af die eenzijdig Israelische actie's afkeurt zonder het over het Palestijnse terreur te hebben.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:39 schreef elcastel het volgende:[..]
Van beide kanten gebeurt dit inderdaad. Ik snap er ook geen bal van dat de Amerikanen deze week die muur goedkeurde, terwijl ze eerder als standpunt hadden dat ze het begrepen maar afkeurden. Raar spelletje vind ik het.
valt wat voor te zeggen
maar eigenlijk wil ik dat zwitserse plan graag ingevoerd zien dat was goede shit, laat de Amerikanen of de Arabische liga daar is voor gaan lobbyen ... die roadmap is inmiddels wel afgebrand denk ik
quote:Dat ben ik met je eens, al weet je de reactie in Israël op die besprekingen en ik weet ook niet hoe Bush over een plan van een ander staat. Dan moet hij dus ook toegeven dat de roadmap van tafel is en dat zie ik hem niet gauw doen. Al met al stagnatie op alle fronten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:41 schreef sp3c het volgende:
maar eigenlijk wil ik dat zwitserse plan graag ingevoerd zien dat was goede shit, laat de Amerikanen of de Arabische liga daar is voor gaan lobbyen ... die roadmap is inmiddels wel afgebrand denk ik
het was de VS, de VN, de EU en Rusland oid. van de VN trekken ze zich in Israel uberhaupt weinig aan maar als Rusland en sommige Europese lidstaten actief met dit plan bij Israel aan de bel gaan drukken heb je kans dat ze de roadmap iig ditchen ... ding is toch nix meer waard.
En als de VN er dan ook achter gaat staan met subsidies en shit dan komt het misschien toch nog goed in die poel des verderfs daar.
Bush heeft geen alleenrecht op de vrede in Israel lijkt me en voor Israel maakt het weinig uit (die gaan toch door zolang de palestijnen door gaan).
quote:De VS heeft laten weten dat men zich enkel aan de roadmap wilt houden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:55 schreef sp3c het volgende:
de roadmap was een plan van meerdere partijen niet alleen bushhet was de VS, de VN, de EU en Rusland oid. van de VN trekken ze zich in Israel uberhaupt weinig aan maar als Rusland en sommige Europese lidstaten actief met dit plan bij Israel aan de bel gaan drukken heb je kans dat ze de roadmap iig ditchen ... ding is toch nix meer waard.
En als de VN er dan ook achter gaat staan met subsidies en shit dan komt het misschien toch nog goed in die poel des verderfs daar.Bush heeft geen alleenrecht op de vrede in Israel lijkt me en voor Israel maakt het weinig uit (die gaan toch door zolang de palestijnen door gaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |