quote:Zal best; het gaat daar in dit geval alleen niet om.
Op woensdag 15 oktober 2003 13:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Er bestaat ook zoiets als Field Agents, gewone medewerkers dus.
quote:Zo werd het door het NOS journaal gezegd beste Nyrem.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:28 schreef Nyrem het volgende:[..]
onderzoekers?
[..]http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1066195568041.html
quote:Láter kwamen er onderzoekers en die werden bekogeld.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:31 schreef schatje het volgende:[..]
Zo werd het door het NOS journaal gezegd beste Nyrem.
quote:Tja, de NOS....beste Schatje.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:31 schreef schatje het volgende:[..]
Zo werd het door het NOS journaal gezegd beste Nyrem.
Poll: Arafat's popularity surges after Israeli expulsion threat
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 15-10-2003 23:47]
quote:Ook wat leuks "Homeless" Arabs In Rafah Were Paid $1,000 A Month
Op woensdag 15 oktober 2003 23:35 schreef Nyrem het volgende:
Rafah besieged and under constant attackPoll: Arafat's popularity surges after Israeli expulsion threat
quote:Niet aan de NOS komen.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:34 schreef Nyrem het volgende:
Tja, de NOS....beste Schatje.
Je leest toch zelf genoeg hierover?
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 16-10-2003 06:55]
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 06:45 schreef elcastel het volgende:[..]
Niet aan de NOS komen.
Het was een diplomatiek convooi en later kwamen de onderzoekers (die bekogeld werden). Gewoon verkeerd gehoord of onthouden, niks mis mee.
quote:ook niet om geheim agenten dus om daar nu over te gaan zitten mierenneuken.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:30 schreef Nyrem het volgende:[..]
Zal best; het gaat daar in dit geval alleen niet om.
maar goed blijft natuurlijk een trieste aanslag.
Over dat zwitserse vredesplan ... ik las gister een stuk in het AD (geloof ik was bij moeders dus ik weet het niet zeker ) over dat plan en ik vind het toch een stuk levensvatbaarder dan die roadmap ... jammer dat ze het buiten de huidige regering om hebben gedaan maar verder nix mis mee imo
quote:http://www.cnn.com/2003/WORLD/asiapcf/southeast/10/16/oic.mahathir/index.html
"We are actually very strong, 1.3 billion people cannot be simply wiped out. The Europeans killed six million Jews out of 12 million. But today the Jews rule the world by proxy. They get others to fight and die for them," he said.
Het is bewezen, de Joden controleren de wereld.
quote:doet me een beetje denken aan Hitler
Op donderdag 16 oktober 2003 12:25 schreef tvlxd het volgende:[..]
http://www.cnn.com/2003/WORLD/asiapcf/southeast/10/16/oic.mahathir/index.html
Het is bewezen, de Joden controleren de wereld.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:17 schreef schatje het volgende:
quote:Inderdaad heel apart wat die man allemaal te melden heeft, belachelijk eigenlijk dus.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:30 schreef sp3c het volgende:
doet me een beetje denken aan Hitler
quote:ja zo van
Op donderdag 16 oktober 2003 16:12 schreef elcastel het volgende:[..]
Inderdaad heel apart wat die man allemaal te melden heeft, belachelijk eigenlijk dus.
'wij hebben het klote dus moeten we met zijn allen joden vermoorden want zij hebben het gedaan'
en dat voor een staatshoofd
quote:Ik vind het een grote lul en dit is natuurlijk gewoon bijzonder onhandig.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:19 schreef sp3c het volgende:
ja zo van
'wij hebben het klote dus moeten we met zijn allen joden vermoorden want zij hebben het gedaan'
en dat voor een staatshoofd
Is die aanslag van gisteren trouwens al opgeeist ? Ik las wel iets over arrestaties van Fatah leden, maar er stond niets bij van een verband met de aanslag ...
Ik heb er nogsteeds dubbele gevoelens bij, wie dit geplaatst heeft namelijk. Normaal gesproken worden de aanslagen wel opgeeist door iemand. (Ik blijf voorlopig bij Al Aqsa)
quote:Nee, je bent gewoon onnozel.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:09 schreef elcastel het volgende:[..]
Was ik weer vaag ??
quote:Leg uit.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:28 schreef schatje het volgende:
Nee, je bent gewoon onnozel.
quote:Heb ik geen zin meer in.
Op donderdag 16 oktober 2003 16:32 schreef elcastel het volgende:[..]
Leg uit.
Het was namelijk gewoon goed bedoelt.
quote:Dat mag, maar ik snap het niet, lees het maar terug, dan valt alles mee en anders maar niet ...
Op donderdag 16 oktober 2003 16:39 schreef schatje het volgende:
Heb ik geen zin meer in.
LATEST: Clashes break out as Palestinian police try to arrest militants. More soon.
.
quote:De Palestijnse politie moet absoluut doorzetten. Wat de terroristen (die verantwoordelijk zijn voor de aanslag op de Amerikanen) hebben gedaan is zeer gevaarlijk en kan tot escalatie leiden. En bovendien kan Israël die gebeurtenissen uitbuiten (zowel PR-technisch als militair gezien) en dat zullen ze dan ook dankbaar doen. Dat moeten we ze niet gunnen!
Op donderdag 16 oktober 2003 17:27 schreef tvlxd het volgende:
Ondertussen:LATEST: Clashes break out as Palestinian police try to arrest militants. More soon.
.
quote:De Palestijnen zullen in de ogen van Israël toch niet afdoende reageren. En buiten dat, dit is natuurlijk een bijzonder domme aanslag op een zeer slecht moment.
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:39 schreef motown het volgende:
De Palestijnse politie moet absoluut doorzetten. Wat de terroristen (die verantwoordelijk zijn voor de aanslag op de Amerikanen) hebben gedaan is zeer gevaarlijk en kan tot escalatie leiden. En bovendien kan Israël die gebeurtenissen uitbuiten (zowel PR-technisch als militair gezien) en dat zullen ze dan ook dankbaar doen. Dat moeten we ze niet gunnen!
quote:USS Liberty anyone?
Op vrijdag 17 oktober 2003 06:48 schreef elcastel het volgende:dit is natuurlijk een bijzonder domme aanslag op een zeer slecht moment.
(Als dat ding was gezonken was Egypte als dader aangewezen)
Dit is een smerige oorlog en wie wat doet om welke reden kan niemand zeggen. Vorige week nog een Israelie opgepakt die vrolijk explosieven verkocht aan Palestijnen. En als de moordenaar van Rabin niet direct was gepakt had dan de wereld ook niet naar Arafat gewezen?
Enige dat ik wel zeker weet is dat de hele regio gevaarlijk instabiel is en dat bepaalde mensen er alles voor doen om Amerika actief in het conflict te betrekken.
quote:J.
Sharon tegen verbanning ArafatJERUZALEM - De Israëlische premier Sharon heeft zich vrijdag uitgesproken tegen de verbanning van de Palestijnse leider Arafat. In een vraaggesprek met The Jerusalem Post zei Sharon dat de uitwijzing van Arafat "niet goed voor Israël zou zijn".
In de rechtse krant zegt hij verder dat de kans om de Palestijnse president te verbannen zonder dat hem iets overkomt klein is, "niet alleen vanwege zijn veiligheidsmensen, maar ook omdat hij omringd zou zijn door een menselijke schild van Israëli's".
(c) www.nu.nl
quote:Van beide kanten gebeurt dit inderdaad. Ik snap er ook geen bal van dat de Amerikanen deze week die muur goedkeurde, terwijl ze eerder als standpunt hadden dat ze het begrepen maar afkeurden. Raar spelletje vind ik het.
Op vrijdag 17 oktober 2003 07:22 schreef NorthernStar het volgende:
Enige dat ik wel zeker weet is dat de hele regio gevaarlijk instabiel is en dat bepaalde mensen er alles voor doen om Amerika actief in het conflict te betrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |