abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13752836
Ik heb mijn ook laten vallen op een mini van 15 jaar oud, maar omdat dit om een 2 de auto gaat zou ik deze als het mogelijk is als oldtimer/semi oldtimer willen verzekeren. Ik weet dat hier mogelijkheden voor zijn omdat dit een speciaal type auto is maar heb nog niks kunnen vinden weten jullie waar ik deze auto tegen een aantrekkelijke premie kan verzekeren?
The best way to life is to life your live
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:06:26 #2
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_13754020
Ik heb zelf een Mini van 15 jaar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en eerder eens rondgekeken op sites voor oldtimer verzekeringen maar dat lukt meestal niet. Meestal beginnen die pas bij auto's van 20 of 25 jaar oud of hebben ze andere voorwaarden waar ik niet aan voldoe maar jij misshcien wel (moet 2e auto zijn of weinig km's per jaar). Je kunt eens online wat verzekeraars afstuinen om te kijken of daar bedrijven tussen zitten die 15 jaar hanteerd als oltimerleeftijd.

Bovendien is het niet zo super de moeite waard voor mij, voor een gewone verzekering betaal ik iets van 110 euro per jaar, niet echt veel dus.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
pi_13754506
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:31 schreef menmul het volgende:
Ik heb mijn ook laten vallen op een mini van 15 jaar oud, maar omdat dit om een 2 de auto gaat zou ik deze als het mogelijk is als oldtimer/semi oldtimer willen verzekeren. Ik weet dat hier mogelijkheden voor zijn omdat dit een speciaal type auto is maar heb nog niks kunnen vinden weten jullie waar ik deze auto tegen een aantrekkelijke premie kan verzekeren?
Collectieve verzekering bij Mini 7 club is ook voordelig.
Hier had ik de mijne ook verzekerd:
http://www.vanstek.nl/html/mini.htm

Ik heb nu mijn nieuwe auto en motor bij SNS. Motor als oldtimer voor 3 euro per maand. Ze stellen bij SNS wel dat het voertuig minimaal 20 jaar oud is, en 15 jaar uit productie.

pi_13757163
Daar had ik ook al gekeken maar daar staat

WA premie basistarief
€680,-

dat lijkt me wel ergggggggggg veel

quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 23:24 schreef Yakult het volgende:

[..]

Collectieve verzekering bij Mini 7 club is ook voordelig.
Hier had ik de mijne ook verzekerd:
http://www.vanstek.nl/html/mini.htm

Ik heb nu mijn nieuwe auto en motor bij SNS. Motor als oldtimer voor 3 euro per maand. Ze stellen bij SNS wel dat het voertuig minimaal 20 jaar oud is, en 15 jaar uit productie.

The best way to life is to life your live
pi_13770594
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 07:50 schreef menmul het volgende:
Daar had ik ook al gekeken maar daar staat

WA premie basistarief
€680,-

dat lijkt me wel ergggggggggg veel
[..]

Je had het toch over een 2e auto?
Bel ze anders eens vrijblijvend, dan berekenen ze vast wel voor jou wat jij zou moeten gaan betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop