quote:Precies. Maar ik word zo moe van die twee. Verheug me al weer op vanavond
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef Copycat het volgende:[..]
Samen met An in ieder geval...
Pascale
Ik heb het hier al meerdere malen verkondigd. Ik heb een hekel aan Pascale (ik kan natuurlijk niets over haar in het echt zeggen ). Het acteerwerk is beneden peil, hoogst irritant en weinig professioneel te noemen. Haar personage vind ik al helemaal erg. Eén en al hoerigheid en domheid. Ik vind de rol 'Pascale' zo erg, dat ze hem van mij per direct mogen schrappen.
Ik heb mij overigens ook enorm lopen ergeren aan haar pogingen om die Betty te koppelen aan Dennis, wetende dat Dennis getrouwd is met Laura. Pascale liet ook hier weer zien, een gevaar voor de mensheid en de normen en waarden te zijn.
Benjamin/Ray, de graftombescenes
Ik heb niet tegen het acteerwerk van de beide heren, laat dat duidelijk zijn. In tegendeel, ik vind ze vrij goed. Maar de situatie van de twee in de graftombe duurde gewoon veel te lang. Bovendien zat er één grote fout in: hun baardgroei. Dat klopte gewoon van geen kant. Daardoor werd het behoorlijk nep.
Janine
Op zich speelt ze wel goed, maar ik erger me altijd enorm aan haar overdreven gevoel voor de situatie. Ze weet het altijd wel eventjes en vaak klopt er van haar logica ook niet veel. Maar goed, hier kan zij niets aan doen, dat licht aan de schrijvers. Haar acteerwerk, nogmaals, vind ik goed.
Hier houdt het even op. Misschien dat de lijst vanavond verder aangevuld wordt . Ik heb verder nog wel bewondering voor mensen als Jef, Milan, Morris en Ludo. Niets op tegen. Spelen gewoon erg goed en hebben niet van die irritante trekjes.
quote:Ja inderdaad, Barbara is ook erg goed.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:02 schreef Da_QQ het volgende:
Jef en Milan acteren geweldig. Barbara trouwens ook - vind haar z. geloofwaardig.
quote:Volgens mij zit daar weinig acteerwerk bij, ik denk dat ze in het dagelijks leven ook gewoon een betuttelend huisvrouwerig moedertje is eigenlijk.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:01 schreef Heronymus het volgende:[..]
Ja inderdaad, Barbara is ook erg goed.
quote:Milan heeft van iedereen uit de cast het meeste acteer-tallent. Hij komt meestal erg geloofwaardig over.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:02 schreef Da_QQ het volgende:
Jef en Milan acteren geweldig. Barbara trouwens ook - vind haar z. geloofwaardig.
quote:Volgens mij heeft zij op het moment helemaal geen relatie en is ze al helemaal geen 'moedertje'. Ik dacht dat (op basis van wat ik wel eens gelezen heb) zij juist erg gesteld was op haar vrijheid en dat ze ook enorm onafhankelijk is.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:41 schreef Leonoor het volgende:[..]
Volgens mij zit daar weinig acteerwerk bij, ik denk dat ze in het dagelijks leven ook gewoon een betuttelend huisvrouwerig moedertje is eigenlijk.
P.S. Mag ik even kwijt dat je een mooie naam hebt, Leonoor ?
quote:Wellicht Dian, maar dan zou Sjors nu aanspraak maken ofzo? Beetje raar zou dat zijn, ze wisten toen ook wel dat Frits een kind had
Op woensdag 15 oktober 2003 18:40 schreef digispeed het volgende:
over flippen gesproken, Martine flipt ook deze week.
Ik las ook iets over n erfenis van Frits ???? Maar die is toch naar Dian gegaan, of ook naar Martine en Sjors ????
quote:Misschien is Dian de erfenis wel
Op woensdag 15 oktober 2003 18:46 schreef JohnDDD het volgende:[..]
Wellicht Dian, maar dan zou Sjors nu aanspraak maken ofzo? Beetje raar zou dat zijn, ze wisten toen ook wel dat Frits een kind had
enne
Dian daar had ik iets over gelezen
zou die niet terugkomen in 2004? Of eerder
quote:Leuke erfenis, die wil ik ook wel van mijn moeder!
Op woensdag 15 oktober 2003 20:04 schreef DaMart het volgende:[..]
Misschien is Dian de erfenis wel
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:31 schreef JohnDDD het volgende:
OMG, Dennis, Laura, Barbara en de babyfoon...dit is echt hét dieptepunt![]()
quote:Laura moet naar het oerwoud gaan om zich te bezinnen en dan over 10 jaar met Arnie terugkomen
Op woensdag 15 oktober 2003 20:57 schreef Flamebringer het volgende:
Jammer dat Laura uiteindelijk toch nog naar buiten kwam. Ze hadden haar ook de sleutel kunnen laten inslikken zodat ze eeuwig op dat kamertje zou blijven. Dan was ze toch op een mooie manier de serie uit geschreven. Weer een kans op een goede verhaallijn verpest...
quote:Jah en hannie ook...ofzo
Op woensdag 15 oktober 2003 20:47 schreef berney het volgende:
Dian mag van mij wel terugkomen..
Is er trouwens al een titel voor deel 27 ? Zo niet, wil ik Martine voordragen voor de titel, iets als: 'Martine - nog altijd even charmant' of 'Martine - The bitch is back'
Heeft iemand nog andere suggesties ?
Volgende week trouwens een machtsstrijd tussen Ludo en Martine... klinkt interessant
quote:Inderdaad zeg, en wat een overbezorgde bitch is Laura.. Tijd om de serie uit te gaan
Op woensdag 15 oktober 2003 20:31 schreef JohnDDD het volgende:
OMG, Dennis, Laura, Barbara en de babyfoon...dit is echt hét dieptepunt![]()
quote:Als ik het me goed herinner had Frits van Houten ook nog een zoon, Herman-Rien Hogendoorn (kind van Frits & Trix Gerritse), die door z'n vader, Herman Hogendoorn, is meegenomen naar Amerika.
Op woensdag 15 oktober 2003 18:46 schreef JohnDDD het volgende:[..]
Wellicht Dian, maar dan zou Sjors nu aanspraak maken ofzo? Beetje raar zou dat zijn, ze wisten toen ook wel dat Frits een kind had
enne
Dian daar had ik iets over gelezen
zou die niet terugkomen in 2004? Of eerder
Het zou me niets verbazen als we Herman-Rien eerdaags in Meerdijk zien verschijnen. Krijgen we misschien weer zo'n verhaallijn als destijds met Peter Kelder & Alex(andra) Huijgens, maar nu met Herman-Rien & Sjors.
quote:Ja, die hadden we dus al gehad
Op woensdag 15 oktober 2003 22:38 schreef DaMart het volgende:
of 'Martine - The bitch is back'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |