abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13896744
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Samen met An in ieder geval...

Precies. Maar ik word zo moe van die twee. Verheug me al weer op vanavond
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:50:37 #227
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13897130
Ik vind het wel grappig om al die frustraties te lezen, terwijl toch iedereen blijft kijken. Dat is denk ik ook de geheime kracht van een serie als GTST. Het is zo voorspelbaar, veelal dom acteerwerk en een waardeloos script, maar toch blijft het verslavend. Maar goed, ook al blijkt het een commercieel succes, ik vind dat de scriptschrijvers en de casting toch wat beter hun werk moeten doen. Want hoe het nu is, is het gewoon echt om niet naar huis te schrijven. Een aantal van mijn ergenissen:

Pascale
Ik heb het hier al meerdere malen verkondigd. Ik heb een hekel aan Pascale (ik kan natuurlijk niets over haar in het echt zeggen ). Het acteerwerk is beneden peil, hoogst irritant en weinig professioneel te noemen. Haar personage vind ik al helemaal erg. Eén en al hoerigheid en domheid. Ik vind de rol 'Pascale' zo erg, dat ze hem van mij per direct mogen schrappen.

Ik heb mij overigens ook enorm lopen ergeren aan haar pogingen om die Betty te koppelen aan Dennis, wetende dat Dennis getrouwd is met Laura. Pascale liet ook hier weer zien, een gevaar voor de mensheid en de normen en waarden te zijn.

Benjamin/Ray, de graftombescenes
Ik heb niet tegen het acteerwerk van de beide heren, laat dat duidelijk zijn. In tegendeel, ik vind ze vrij goed. Maar de situatie van de twee in de graftombe duurde gewoon veel te lang. Bovendien zat er één grote fout in: hun baardgroei. Dat klopte gewoon van geen kant. Daardoor werd het behoorlijk nep.

Janine
Op zich speelt ze wel goed, maar ik erger me altijd enorm aan haar overdreven gevoel voor de situatie. Ze weet het altijd wel eventjes en vaak klopt er van haar logica ook niet veel. Maar goed, hier kan zij niets aan doen, dat licht aan de schrijvers. Haar acteerwerk, nogmaals, vind ik goed.

Hier houdt het even op. Misschien dat de lijst vanavond verder aangevuld wordt . Ik heb verder nog wel bewondering voor mensen als Jef, Milan, Morris en Ludo. Niets op tegen. Spelen gewoon erg goed en hebben niet van die irritante trekjes.

120 km/u
pi_13897606
Jef
Ik wens Jef echt alle geluk van de wereld (y)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13899736
Jef en Milan acteren geweldig. Barbara trouwens ook - vind haar z. geloofwaardig.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:01:37 #230
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13900945
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:02 schreef Da_QQ het volgende:
Jef en Milan acteren geweldig. Barbara trouwens ook - vind haar z. geloofwaardig.
Ja inderdaad, Barbara is ook erg goed.
120 km/u
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:41:39 #231
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_13901569
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:01 schreef Heronymus het volgende:

[..]

Ja inderdaad, Barbara is ook erg goed.

Volgens mij zit daar weinig acteerwerk bij, ik denk dat ze in het dagelijks leven ook gewoon een betuttelend huisvrouwerig moedertje is eigenlijk.
Nulla verba sed acta
pi_13902143
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:02 schreef Da_QQ het volgende:
Milan heeft van iedereen uit de cast het meeste acteer-tallent. Hij komt meestal erg geloofwaardig over.
X
X
X
  woensdag 15 oktober 2003 @ 18:22:16 #233
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13902158
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:41 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Volgens mij zit daar weinig acteerwerk bij, ik denk dat ze in het dagelijks leven ook gewoon een betuttelend huisvrouwerig moedertje is eigenlijk.

Volgens mij heeft zij op het moment helemaal geen relatie en is ze al helemaal geen 'moedertje'. Ik dacht dat (op basis van wat ik wel eens gelezen heb) zij juist erg gesteld was op haar vrijheid en dat ze ook enorm onafhankelijk is.

P.S. Mag ik even kwijt dat je een mooie naam hebt, Leonoor ?

120 km/u
  woensdag 15 oktober 2003 @ 18:40:06 #234
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_13902483
over flippen gesproken, Martine flipt ook deze week.
Ik las ook iets over n erfenis van Frits ???? Maar die is toch naar Dian gegaan, of ook naar Martine en Sjors ????
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_13902594
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:40 schreef digispeed het volgende:
over flippen gesproken, Martine flipt ook deze week.
Ik las ook iets over n erfenis van Frits ???? Maar die is toch naar Dian gegaan, of ook naar Martine en Sjors ????
Wellicht Dian, maar dan zou Sjors nu aanspraak maken ofzo? Beetje raar zou dat zijn, ze wisten toen ook wel dat Frits een kind had
enne
Dian daar had ik iets over gelezen
zou die niet terugkomen in 2004? Of eerder
  Moderator woensdag 15 oktober 2003 @ 20:04:35 #236
42184 crew  DaMart
pi_13903966
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Wellicht Dian, maar dan zou Sjors nu aanspraak maken ofzo? Beetje raar zou dat zijn, ze wisten toen ook wel dat Frits een kind had
enne

Misschien is Dian de erfenis wel
pi_13904100
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Misschien is Dian de erfenis wel

Leuke erfenis, die wil ik ook wel van mijn moeder!
pi_13904152
Robert: Snfrttifff snif
Dennis: Ook verkouden?
Robert: Eh jaja een beetje!

pi_13904491
OMG, Dennis, Laura, Barbara en de babyfoon...dit is echt hét dieptepunt
pi_13904612
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:31 schreef JohnDDD het volgende:

Wat was dat vreselijk zeg!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_13904779
Dian mag van mij wel terugkomen. .
pi_13904992
Jammer dat Laura uiteindelijk toch nog naar buiten kwam. Ze hadden haar ook de sleutel kunnen laten inslikken zodat ze eeuwig op dat kamertje zou blijven. Dan was ze toch op een mooie manier de serie uit geschreven. Weer een kans op een goede verhaallijn verpest...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_13905056
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:57 schreef Flamebringer het volgende:
Jammer dat Laura uiteindelijk toch nog naar buiten kwam. Ze hadden haar ook de sleutel kunnen laten inslikken zodat ze eeuwig op dat kamertje zou blijven. Dan was ze toch op een mooie manier de serie uit geschreven. Weer een kans op een goede verhaallijn verpest...
Laura moet naar het oerwoud gaan om zich te bezinnen en dan over 10 jaar met Arnie terugkomen
pi_13906009
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:47 schreef berney het volgende:
Dian mag van mij wel terugkomen. .
Jah en hannie ook...ofzo
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_13906625
Laura is een freak, niet normaal!
En Martine is geweldig!
Yasmin!
En Pascale? Tja, ik heb niets tegen haar. Alleen ze acteert inderdaad niet zo best. Slecht, zelfs...
Tijd dat Helen Helmink terug komt!
  Moderator woensdag 15 oktober 2003 @ 22:38:48 #246
42184 crew  DaMart
pi_13907458
Leuk ja, Helen terug... kan Martine weer gaan flippen

Is er trouwens al een titel voor deel 27 ? Zo niet, wil ik Martine voordragen voor de titel, iets als: 'Martine - nog altijd even charmant' of 'Martine - The bitch is back'

Heeft iemand nog andere suggesties ?

Volgende week trouwens een machtsstrijd tussen Ludo en Martine... klinkt interessant

pi_13908773
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:31 schreef JohnDDD het volgende:
Inderdaad zeg, en wat een overbezorgde bitch is Laura.. Tijd om de serie uit te gaan
pi_13910409
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:46 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

enne

Als ik het me goed herinner had Frits van Houten ook nog een zoon, Herman-Rien Hogendoorn (kind van Frits & Trix Gerritse), die door z'n vader, Herman Hogendoorn, is meegenomen naar Amerika.

Het zou me niets verbazen als we Herman-Rien eerdaags in Meerdijk zien verschijnen. Krijgen we misschien weer zo'n verhaallijn als destijds met Peter Kelder & Alex(andra) Huijgens, maar nu met Herman-Rien & Sjors.

pi_13910414
als ik naar acterende pascalle krijg ik gewoon zin om de haren van mn hoofd te trekken, even naar de bios nadat benjamin is gevonden en idioot in een rolstoel zitten "dansen", pffffffff kan t nog idioter, en dan die babyfoon inderdaad..maar pascalle is toch echt het dieptepunt van gtst, wat erger ik me aan dat mens, en dat zinnetje "je wilt ook altijd meer!"..ben ik de enige die zin heeft haar te wurgen met mn blote handen als die dit stukje ziet, met die kutlach van haar!!
hmm maar oke verder vind ik yasmin wel erg goed!! En jeff en milan zijn ook toppie.
* Life is short..so enjoy it! *
pi_13912037
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:38 schreef DaMart het volgende:
of 'Martine - The bitch is back'
Ja, die hadden we dus al gehad
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')