Voorgaande delen:
1.
2 (Jef & Isabella).
3.
4 (Tante Hennie).
5 (Stefano).
6 (Oom Govert).
7 (Isabella).
8 (Barbara).
9 (Lieke).
10 (Laura).
11 (Ludo).
12 (Robert).
13 (ROSA).
14 (Simon).
15 (Janine).
16 (Yasmin).
17 (Milan).
18 (Karoltje).
19 (Valerie).
20 (Charlie).
21 (Sjors).
22 (Wil & Helen).
24 (Walk like an Egyptian).
25 (Een schizofreen, is nooit alleen!)
Uit vorig topic:
quote:Alstu. Topic titel toch niet leuk? Dan is er vast wel iemand die hem even wil wijzigen. Voorlopig hier verder.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee niet weer over Benjamin en Ray, Morris mag wel in de titel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 09-10-2003 08:06]
quote:Dat was maar voor 1 avond
Op woensdag 8 oktober 2003 20:13 schreef DaMart het volgende:
Morris... pret voor 3 was leuker geweest volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Inderdaad, hij lijkt wel af te brokkelen ofzo
Op woensdag 8 oktober 2003 20:25 schreef HAL9000S het volgende:
Wat de hel is er aan de hand met sjanien's neus?? Ik word er gek vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal het door die val van de trap komen van een tijdje geleden?
quote:neen!! Pascalle is verdomde lekkah...
Op woensdag 8 oktober 2003 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
Kan iemand Pascalle met een shotgun neerknallen?...wat een kutwijf...
quote:Okay haar buik dan wegknallen, zodat haar snoetje nog intact is
Op woensdag 8 oktober 2003 20:35 schreef HAL9000S het volgende:[..]
neen!! Pascalle is verdomde lekkah...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Rooobbeert snuift er maar lekker op los.
Vandaar dat ie zo rap ging in de rolstoel
oh jah volgende week maandag , worden benjamin en ree eindelijk eens gevonden
quote:ja idd, wat is dat voor vage topictitel??
Op woensdag 8 oktober 2003 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht meer aan GTST Deel 26: "Snuif, snuif, Robert"
quote:Ja, maar tegenwoordig niet meer. Nu is het alleen Robert. Dus snuif, snuif, Robert past beter. Of iets anders met Morris
Op woensdag 8 oktober 2003 21:44 schreef Frasier het volgende:
Dat snuifen is bij Morris begonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ONM Deel 26: Morris lust er wel pap van
Op woensdag 8 oktober 2003 21:48 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, maar tegenwoordig niet meer. Nu is het alleen Robert. Dus snuif, snuif, Robert past beter. Of iets anders met Morris
ik accepteer de cookies.
quote:ONM
Op woensdag 8 oktober 2003 21:49 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
ONM Deel 26: Morris lust er wel pap van
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ONM
ik accepteer de cookies.
quote:Kan ook maar dat was ook maar van korte duur.
ik accepteer de cookies.
quote:Voor mij blijft het altijd een junk
Op woensdag 8 oktober 2003 21:48 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, maar tegenwoordig niet meer. Nu is het alleen Robert. Dus snuif, snuif, Robert past beter. Of iets anders met Morris
ik accepteer de cookies.
quote:Oeps al die klote series ook die ik moet volgen, ik haal ze nu allemaal door elkaar.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:52 schreef Svensational het volgende:[..]
ONM
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je bent een beetje teveel aan het dromen over Morris volgens mij. Tis GTST hierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop