Voor mij is het al weer 13 maanden geleden sinds ik terug ben van de 2e keer. Ik weet eigenlijk niet of ik terug wil, mijn leven is nu zo anders... Finland zal voor altijd in mijn hart blijven, maar terugkeren naar Finland zal nooit meer zijn zoals het was...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:41 schreef Relin het volgende:
Nu is 't alweer meer dan een jaar geleden dat ik naar Finland vertrok voor 4 maanden en ik wil weer terug naar Finland!![]()
Denk het ook niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:11 schreef winterapfel het volgende:
Finland verliefd
![]()
* winterapfel is blijkbaar niet de enige, als ik dit topic zo zie![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef Natalie het volgende:
Absoluut niet
Is iemand van de mensen hier wel eens verbleven in een cottage of vakantiehuisje?
Da's wat wij willen doen gedurende de eerste week van onze vakantie, waarna we door willen reizen naar 't noorden. Wie weet dat iemand tips heeft ivm huisjes?
ole huvaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:11 schreef Natalie het volgende:
Ik ga meteen kijken. Bedankt voor de tip, Mitä_kuuluu.
Wow wat gaaf! Hoe dat zo? En wat ga je daar doen in dat half jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:33 schreef umberrella het volgende:
bijnaeen jaar geleden kwam ik terug van mijn liftavontuur naar finland... Ben pas nog geweest, maar Finland zit in mn hart voor eeuwig... Hopelijk kan ik met ingang vand e zomer voor een half jaar verkassen naar het paradijs :p
Hoezo niet? Er is toch een NZ topic?! Ze zullen elkaar niet veel ontlopen qua grootte... Finland ruled gewoon!!quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:46 schreef QTPi het volgende:
Ik krijg veel post uit Finland, daarom even een tvp-tje![]()
2,5 jaar daar wonen en nog steeds geen midzomersnachtfeest in Lapland gehadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Woon alweer ruime 2,5 jaar in Finland gezellie met mijn Finse vriendin. Het Enige wat ik af en toe van Nederland mis zijn me vrienden en een Frikandel. Het bevalt me hier prima en mis Nederland qua land of cultuur totaal niet.
Helaas nog steeds geen Lapland gezien, maar dat gaat vast nog wel eens gebeuren.
Finland is zo mooi. Kan me voorstellen dat je Nederland in dat opzicht totaal niet mistquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
Woon alweer ruime 2,5 jaar in Finland gezellie met mijn Finse vriendin. Het Enige wat ik af en toe van Nederland mis zijn me vrienden en een Frikandel. Het bevalt me hier prima en mis Nederland qua land of cultuur totaal niet.
Helaas nog steeds geen Lapland gezien, maar dat gaat vast nog wel eens gebeuren.
Vorig jaar maart heb ik voor het eerst van m'n leven op de ski's gestaan... in Finlandquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef Giem het volgende:
Kun je nog een beetje leuk skieen in finland? Als een alternative wintersport?
Verwacht geen spectaculaire afdalingen, Finland heeft geen bergen... alleen maar heuvels. Het is erg koud, maar wel een van de meest sneeuwzekere gebieden! (en de omgeving is supermooi)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef Giem het volgende:
Kun je nog een beetje leuk skieen in finland? Als een alternative wintersport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |