ADO Den Haag --> Club Brugge
FC Den Bosch --> Standard Liege
Misschien dat iemand anders nog meer van dit soort banden kent? Tussen twee buitenlandse clubs mag ook.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:59 schreef Pakspul het volgende:
Twente & Grunning
quote:Niet gevonden via de search...
Op woensdag 8 oktober 2003 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo een topic bestaat toch al
Zal ik me dat wel verbeeld hebben ofzow
quote:Beerschot heeft al sinds jaar en dag een band met de harde kern van Groningen. Dat ze op bestuurlijk gebied samenwerken doet er verder dus niet toe. Twente en Schalke gaan idd samen met elkaar.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:01 schreef Damzzz het volgende:
Ajax en Germinal Beerschot.
Twente en Schalke 04 (misschien)
Groningen - Werder Bremen
Groningen - Hibernian
Heerenveen - Zwolle
Cambuur - Hull City (?)
Veendam - Eindhoven
Emmen - MVV
Ajax - Anderlecht
Ajax - Tottenham
Feyenoord - Antwerp
PSV - Lommel
PSV - Charleroi
NAC - Sparta
NAC - De Graafschap
NAC - Sankt Pauli
NAC - Lokeren
NEC - Fulham
Vitesse - Lierse
De Graafschap - Dordrecht
Dordrecht - Racing Mechelen
Roda JC - Alemannia Aachen
Roda JC - KV Mechelen
Fortuna - Genk
Fortuna - VVV
Fortuna - Geel
Willem II - Eagles, Aalst (toen ze nog bestonden althans)
Excelsior - Helmond
Beerschot - Sint-Truiden
Sint-Truiden - Eindhoven
Verona - Fiorentina, Lazio (en nog een hele zooi aan Italiaanse connectie's waarvan ik maar slecht op de hoogte ben)
[Dit bericht is gewijzigd door Cruoninga op 08-10-2003 19:27]
quote:In een héééél grijs verleden klopte dit overigens wel...
Op woensdag 8 oktober 2003 18:59 schreef Pakspul het volgende:
Twente & Grunning
quote:Alleen roepen NAC en Ajax hetzelfde...
Op woensdag 8 oktober 2003 19:39 schreef jantje_uit_s het volgende:
Feyenoord en Celtic
Utrecht symphatiseert toch met de Rangers?
quote:Tussen Feyenoord en Celtic is er altijd een soort van vriendschap geweest. Beide clubs hebben historische wedstrijden tegen elkaar gespeeld en na het vertrek van Wim Jansen en Larson naar Celtic is die vriendschap wat sterker geworden.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:43 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Alleen roepen NAC en Ajax hetzelfde...
quote:Besturen van Roda & Alemannia Aachen werken ook samen
Op woensdag 8 oktober 2003 19:22 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Beerschot heeft al sinds jaar en dag een band met de harde kern van Groningen. Dat ze op bestuurlijk gebied samenwerken doet er verder dus niet toe. Twente en Schalke gaan idd samen met elkaar.
Voor de rest is er tussen Roda en Haarlem wel sympathie maar geen vriendschapsbanden meer. Net zoals sommige Roda fans Charlton Athletic wel eens bezoeken, en Charlton fans Roda
quote:Leuk verhaal, maar leg jij eens uit waarom er Feyenoord vlaggen door de Celtic aanhang werden verbrand 2 jaar geleden bij de voorrondes voor de CL?
Op woensdag 8 oktober 2003 20:06 schreef Vikingo het volgende:[..]
Tussen Feyenoord en Celtic is er altijd een soort van vriendschap geweest. Beide clubs hebben historische wedstrijden tegen elkaar gespeeld en na het vertrek van Wim Jansen en Larson naar Celtic is die vriendschap wat sterker geworden.
De laatste paar jaren is er een band aan het ontstaan tussen supporters van Feyenoord en Celtic.
Die band is begonnen nadat Feyenoord de Rangers uitschakelde in het UEFA cup toernooi en de Feyenoord supporters massaal in de Celtic pubs en Fan shops te vinden waren.
De Feyenoord supporters konden niet meer stuk bij de Celtic aanhang doordat het Feyenoord vak vol zat met Ierse en Celtic vlaggen en door de pro Celtic en anti Rangers stemming in het Feyenoord vak.
De dag na de wedstrijd kregen we zelfs een gratis rondleiding door het Celtic stadion terwijl die eigenlijk gesloten was voor bezoekers, we werden daar echt als helden ontvangen.
De Band is wat sterker geworden na de oefenwedstrijd van afgelopen seizoen tussen Celtic en Feyenoord.
Gisteren is trouwens bekend geworden dat Celtic de tegenstander is voor de openingswedstrijd van volgend seizoen, het bestuur heeft Celtic uitgenodigd vanwege de vriendschap tussen de twee clubs.
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 08-10-2003 20:41]
quote:Hadden ze het nu maar hard kunnen maken dat er ADO supporters in het vak van Legia zaten...
Op woensdag 8 oktober 2003 20:18 schreef petah het volgende:
ken alleen maar omdat utrecht lachen carnavals publiek
quote:zou je niet niet zeggen
Op woensdag 8 oktober 2003 19:48 schreef petah het volgende:
Ado - Legia - Swansea - Juve - Bruggedat zijn tog aardig wat vrienden wat we hebben
quote:Als je mn stukje goed leest staat er ook dat er pas NA de wedstrijd Rangers - Feyenoord een band AAN HET ONTSTAAN IS tussen beide supporters.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:10 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Leuk verhaal, maar leg jij eens uit waarom er Feyenoord vlaggen door de Celtic aanhang werden verbrand 2 jaar geleden bij de voorrondes voor de CL?
quote:Zeg dit misschien genoeg??
Zulk soort sjaaltjes zou ik wel eens met ajax of NAC willen zien
quote:Inclusief de zin "Together in Friendship" Zo ja dan zou ik graag je bron ff willen weten.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:02 schreef petah het volgende:
heb ook zo een sjaal gezien van ajax en celtic in een filmpje dus dat zegt niet zoveel nee :p
quote:Ik snap niet dat jullie Feyenoorders zo trots op jullie "band" met Celtic zijn, er zijn namelijk heel veel clubs die een band met Celtic hebben, waaronder Ajax.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:04 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Inclusief de zin "Together in Friendship" Zo ja dan zou ik graag je bron ff willen weten.
quote:Ik ben nu eenmaal een fan van het voetbal van Engeland en Schotland. Daarbij komt nog eens dat er bij Celtic een oud Feyenoorder speelt. Tesamen met het publiek is het gewoon één van de mooiste clubs van europa.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:08 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik snap niet dat jullie Feyenoorders zo trots op jullie "band" met Celtic zijn, er zijn namelijk heel veel clubs die een band met Celtic hebben, waaronder Ajax.
quote:haha als die band zo sterk was dan zou dat Feyenoord gevalletje niet van de muur gerukt zijn in Glasgow bij Celtic - Ajax. Geen Schot die het erg vond
Op woensdag 8 oktober 2003 20:57 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Zulk soort sjaaltjes zou ik wel eens met ajax of NAC willen zien
Bekijk dit ook eens http://home.wanadoo.nl/afsmov/celtic/celtic1.mpg
Ajax met Anderlecht? Die liefde is een beetje over op t moment.
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 08-10-2003 21:15]
quote:Dat zegt dus niet echt veel. Bij Feyenoord worden bij alle grotere Europese wedstrijden de zogenaamde Half om Half sjaaltjes verkocht. Aangezien ajax niet zo heel lang geleden tegen Celtic gespeeld heeft in de voorronde van de Champions League (leuke wedstrijd trouwens
Op woensdag 8 oktober 2003 21:08 schreef petah het volgende:
weet ik het of die zin erop staat als er iets met 020 staat ben ik nou niet echt geheid er goed naar te kijken
quote:Filmpje kende ik al langer en is gewoon supervet, maar wordt daar niet gewoon door 2 supportersgroepen You'll never walk alone gezongen??? Zie niet in hoe dat filmpje aan moet tonen dat er een band tussen beide clubs is...
Op woensdag 8 oktober 2003 21:13 schreef PLAE@ het volgende:[..]
haha als die band zo sterk was dan zou dat Feyenoord gevalletje niet van de muur gerukt zijn in Glasgow bij Celtic - Ajax. Geen Schot die het erg vond
. Het is meer liefde van de kant van F'nerd dan van Celtic.
Bekijk dit ook eens http://home.wanadoo.nl/afsmov/celtic/celtic1.mpg
Ajax met Anderlecht? Nou nee hoor. Misschien baseert men dat op dat Joden gedoe maar echte banden zijn er niet.
quote:Doet ut niet!
Op woensdag 8 oktober 2003 21:13 schreef PLAE@ het volgende:Bekijk dit ook eens http://home.wanadoo.nl/afsmov/celtic/celtic1.mpg
quote:nee geen band. Maar bij wederzijdse liefde komt vaak ook wederzijdse haat naar bepaalde clubs. (niet dat dit hoeft natuurlijk
Op woensdag 8 oktober 2003 21:15 schreef Bobu het volgende:[..]
Filmpje kende ik al langer en is gewoon supervet, maar wordt daar niet gewoon door 2 supportersgroepen You'll never walk alone gezongen??? Zie niet in hoe dat filmpje aan moet tonen dat er een band tussen beide clubs is...
quote:moet je na 00:00 nog eens kijken
Op woensdag 8 oktober 2003 21:16 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Doet ut niet!
quote:Trots? Dat maak jij er van.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:08 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik snap niet dat jullie Feyenoorders zo trots op jullie "band" met Celtic zijn, er zijn namelijk heel veel clubs die een band met Celtic hebben, waaronder Ajax.
quote:Ja so what daar hebben we het nu toch over in dit topic? Denk toch dat de band wat groter is als die met Ajax en Celtic. Hoe die band tussen Ajax en Celtic precies is weet ik niet maar eerlijk gezegd zie ik op TV niet vaak celtic shirtjes in de ArenA. In de kuip is dat wel anders.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:17 schreef PLAE@ het volgende:[..]
De band tussen Celtic en Feyenoord word wat overdreven door de f'nerds. Het was niks voordat Larsson er heen ging. En de liefde komt toch vooral van 1 kant.
En dat er in Schotland sjaaltjes gemaakt worden als ik deze bewijst toch wel dat de liefde niet van 1 kant komt.
quote:zit wat in ja!
Op woensdag 8 oktober 2003 21:37 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Ja so what daar hebben we het nu toch over in dit topic? Denk toch dat de band wat groter is als die met Ajax en Celtic. Hoe die band tussen Ajax en Celtic precies is weet ik niet maar eerlijk gezegd zie ik op TV niet vaak celtic shirtjes in de ArenA. In de kuip is dat wel anders.
En dat er in Schotland sjaaltjes gemaakt worden als ik deze bewijst toch wel dat de liefde niet van 1 kant komt.
quote:tijdens de oefenwedstrijd van vorig seizoen waren het toch echt de Celtic supporters die heel de tijd contact met ons zochten en ons vertelde dat ze ons zo geweldig vonden en dat ze na het optreden van de Feyenoord supporters rondom Rangers - Feyenoord, erg veel sympathie voor Feyenoord hebben enz enz enz.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:17 schreef PLAE@ het volgende:[..]
De band tussen Celtic en Feyenoord word wat overdreven door de f'nerds. Het was niks voordat Larsson er heen ging. En de liefde komt toch vooral van 1 kant.
Ontopic: Orgullo Vikingo ( RMCF ) en Gate13 (Panathinaikos),Ultra Viola Bulldogs Ujpest(Ferencvaros) en Viking Guerrieri Salerno (Salernitana ).
En dat terwijl Celtic nooit bestaan had zonder The Hibs.
quote:Loop al heel wat jaren mee, maar heb er ook nog nooit van gehoord, heb tegen de Rangers wel in een Celtic pub gezeten, wat erg gezellig was, en ze wensten ons veel succes, maar das logisch, dat zouden Spartanen ook doen als er Celtic supporters in een Sparta kroeg zouden zitten en je zou Feyenoord - Celtic hebben.
Op woensdag 8 oktober 2003 23:01 schreef Cart_man het volgende:
Celtic boeit me geen fuck.Heb alleen nog nooit iets gehoord over een band tussen Celtic en Feijenoord. Dat zal wel aan mij liggen. Al heb ik vaak genoeg gehoord van supporters dat er niks is tussen Celtic en Feijenoord.
- genoa
- spurs
Verder zijn er nog enkele contacten tussen rsca, club uit israel(meen maccabi haifa... als het verkeerd ligt dan kan het hel gevoelig liggen )
zover ik weet...
Sit down if you hate f'noord...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:38 schreef da_rippah het volgende:
Vitesse en Lierse SK
Als je er een beetje in thuis bent weet je dat de Britse clubs het niet zo op banden hebben.
De enige echte band van een Britse club met een club van "overseas" is Liverpool met BMG en dat komt door de 2 finales die ze in de jaren 70 tegen elkaar hebben gespeeld.Weet echter niet of deze band ook resulteert in bezoeken over en weer.
Ik vind het vaak zo overdreven als clubs zeggen dat ze een band hebben met bv. Celtic.
Waarschijnlijk gaat het dan in de meeste gevallen om groepen supporters (supportersclubs) die een band hebben maar daar houd het dan ook mee op,denk ik.
Er zijn denk ik maar een paar clubs in NL die een echte band hebben met buitenlandse clubs.
1 van de voorbeelden is FC Den Bosch-Standard Liege die al meer dan 15 jaar een band hebben.
Verder heeft Den Haag wel een sterke band met Legia,Juve en Brugge,FCG met Beerschot,NAC met Lokeren en FCT met S'04 al denk ik dat die band zijn langste tijd ook wel gehad heeft
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:22 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Beerschot heeft al sinds jaar en dag een band met de harde kern van Groningen. Dat ze op bestuurlijk gebied samenwerken doet er verder dus niet toe. Twente en Schalke gaan idd samen met elkaar.
Excelsior - Helmond
quote:Er ook wel een soort van band tussen Utreg en LFC, maar ik weet niet hoe hecht die is.
quote:Je bent niet eens op de hoogte van banden bij je eigen club
Op donderdag 9 oktober 2003 07:00 schreef Mindlight het volgende:[..]
Maat van mij had het erover dat Excelsior en Helmond een band hadden.
quote:Precies. Ik ken lui die regelmatig naar Millwall gaan en die komen dan ook weer hierheen. Dat zijn dan gewoon vrienden van elkaar en dat hoeft niet persé te betekenen dat er dan gelijk een band tussen de clubs is.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Wanneer spreek je van een band?
Ik heb als Den Bosch supporter contacten met Arsenal supporters maar dit kun je van zijn lang zal zijn leven niet als band tussen 2 clubs bestempelen echter als ik de verhaaltjes mag geloven hebben ik weet niet hoeveel clubs banden met Millwall,Chelski,Celtic etc..
quote:Zeker bij een kleine aanhang zoals Excelsior zou je dat toch weleens gehoord moeten hebben. Ik weet in ieder geval vrij zeker dat het zo is.
Op donderdag 9 oktober 2003 08:41 schreef Cart_man het volgende:Je bent niet eens op de hoogte van banden bij je eigen club
Maat van mij had het erover dat Excelsior en Helmond een band hadden.
quote:Dat moet je niet met elkaar verwarren inderdaad. Hier in Grunn is ook een best grote groep die jaarlijks een paar keer bij Aston Villa gaat kijken en er komen dan ook weleens wat van de daar opgedane connecties langs in't Oosterpark. Maar dat wordt door niemand als een echte band tussen beide clubs genoemd.
Precies. Ik ken lui die regelmatig naar Millwall gaan en die komen dan ook weer hierheen. Dat zijn dan gewoon vrienden van elkaar en dat hoeft niet persé te betekenen dat er dan gelijk een band tussen de clubs is.
Die connectie met Beerschot is ook alleen maar tussen beide harde kernen.
Net zoals dat met vroeger met Werder zo was maar daar komen nu ook gewone supporters van van beide clubs bij elkaar kijken en zijn de tijden dat de hools elkaar hielpen juist wat voorbij.
En die band met Hibernian is gegroeit tussen 2 forums. Groepje van die zingende-bierdrinkende Schotten is hier al eens langs geweest en in Februari gaat er een groepje FCG'ers die kant op. Misschien ga ik nog wel ff mee. Die Hibs hebben trouwens ook contact met een hele zooi andere groen-witte clubs in Europa waaronder ook Werder. Ze zijn in principe voor alles wat groen-wit is, behalve voor Celtic.
Hoe zit dat bij andere clubs???
[Dit bericht is gewijzigd door Cruoninga op 09-10-2003 15:55]
quote:Feyenoord heeft geen banden met die andere rood witte clubs in Nederland
Op donderdag 9 oktober 2003 15:54 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Zeker bij een kleine aanhang zoals Excelsior zou je dat toch weleens gehoord moeten hebben. Ik weet in ieder geval vrij zeker dat het zo is.
[..]Dat moet je niet met elkaar verwarren inderdaad. Hier in Grunn is ook een best grote groep die jaarlijks een paar keer bij Aston Villa gaat kijken en er komen dan ook weleens wat van de daar opgedane connecties langs in't Oosterpark. Maar dat wordt door niemand als een echte band tussen beide clubs genoemd.
Die connectie met Beerschot is ook alleen maar tussen beide harde kernen.
Net zoals dat met vroeger met Werder zo was maar daar komen nu ook gewone supporters van van beide clubs bij elkaar kijken en zijn de tijden dat de hools elkaar hielpen juist wat voorbij.
En die band met Hibernian is gegroeit tussen 2 forums. Groepje van die zingende-bierdrinkende Schotten is hier al eens langs geweest en in Februari gaat er een groepje FCG'ers die kant op. Misschien ga ik nog wel ff mee. Die Hibs hebben trouwens ook contact met een hele zooi andere groen-witte clubs in Europa waaronder ook Werder. Ze zijn in principe voor alles wat groen-wit is, behalve voor Celtic.Hoe zit dat bij andere clubs???
quote:Dat ligt er dus maar net aan. Tussen FCG en Beerschot dus dat 1e en tussen FCG en Hibernian dat 2e.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:41 schreef Luni het volgende:
Maar effe serieus, iedereen heeft het hier wel over die banden die er bestaan tussen clubs, maar hoever gaan die banden? Elkaar helpen bij rellen of is het maar gewoon wedstrijden van elkaar bezoeken.
Wel een paar clubs die ik leuk vind, zoals....
zoals eeeeehhhhhhhhhhhhh
ppppffffff flikker op, Feyenoord. De rest kan de pot op.
(Misschien excelsior, maar goed, das net klein Feyenoord dus.)
(ik geloof dat ik trouwens de Hammers goed moet vinden, maar dat komt ook maar door erasmusch)
quote:Hammers heb ik wel sympatie voor, maar dat komt omdat ik er 2 keer geweest ben, trouwens een mooie club.
Op donderdag 9 oktober 2003 20:30 schreef mister_popcorn het volgende:
ik heb ook niets met celtic, en zeker niet meer nadat ik verhalen heb gehoord over mensen van de f-side die samen met celtic sups een biertje dronken.Wel een paar clubs die ik leuk vind, zoals....
zoals eeeeehhhhhhhhhhhhh
ppppffffff flikker op, Feyenoord. De rest kan de pot op.(Misschien excelsior, maar goed, das net klein Feyenoord dus.)
(ik geloof dat ik trouwens de Hammers goed moet vinden, maar dat komt ook maar door erasmusch)
quote:Ik ook wel een klein beetje maar ben er nooit geweest en weet ze weinig van ze dat ik het niet mijn 2e club zou durven noemen ofzo. (ken trouwens wel de tekst van het clublied maar zal vast niet de enige zijn
Op donderdag 9 oktober 2003 23:39 schreef Luni het volgende:[..]
Hammers heb ik wel sympatie voor, maar dat komt omdat ik er 2 keer geweest ben, trouwens een mooie club.
Ik verklaar mijn sympathie maar met behulp van het volgende rijtje wat enkel op de Nederlandse voetbalfan toegepast kan worden:
-Fanatieke supporters zijn voor West Ham
-Gloryhunters en de zogenaamde voetballiefhebbers, die eigenlijk ook gewoon gloryhunters zijn, zijn voor Manchester United
-Wannabe hools zijn voor Millwall
-Joden zijn voor Tottenham
quote:Nou ik heb 'm gezien hoor. Mooi filmpje dat geef ik toe. Alleen het zegt verder niet veel. Wanneer bijvoorbeeld Feyenoord op bezoek gaat bij Liverpool gebeurt ongetwijfeld hetzelfde, terwijl Feyenoord geen speciale band heeft met Liverpool.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:13 schreef PLAE@ het volgende:Bekijk dit ook eens http://home.wanadoo.nl/afsmov/celtic/celtic1.mpg
Maar of er echt een band is tussen die supportergroepen.. .
quote:Ach, er zijn gewoon wat kleine groepjes of individuen die banden hebben met supporters van een andere club.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:42 schreef RedGuy het volgende:
Ik weet alleen dat er wel eens wat Millwall supporters bij Feyenoord komen kijken, vooral met wedstrijden tegen Ajax.Maar of er echt een band is tussen die supportergroepen..
.
Zelf heb ik contacten met een paar supporters van Real Madrid (paar keer ook een wedstrijd bezocht, er heeft 4 seizoenen geleden ook bijna een seizoen lang een Feyenoord vlag gehangen in het vak van de Ultras van de Orgullo Vikingo ) en Panathinaikos(Gate13) ik ben van plan om volgend jaar een wedstrijd te gaan bezoeken.
quote:en ook allebij te boek als hardlopers Fuck the yids
Op woensdag 8 oktober 2003 20:18 schreef superjoden het volgende:
<----------------- Spurs
quote:Ik heb ook weleens gehoord dat Ajax met PSG samen ging. Veel gezamenlijke vrienden houden jullie er op na
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:29 schreef Vikingo het volgende:[..]
Bij Feyenoord heb ik wel eens supporters van PSG,Millwall,West Ham, Chelsea en Sunderland en regelmatig Antwerpen gezien die worden gewoon meegenomen\uitgenodigd door individuen die ook daar wel eens wedstrijden bezoeken maar van een band kun je niet spreken, behalve Antwerpen.
quote:Dat jodengedoe bij Antwerp is zogoed als voorbij heb ik gisteren begrepen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:50 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Ik heb ook weleens gehoord dat Ajax met PSG samen ging. Veel gezamenlijke vrienden houden jullie er op na
. Ik heb een paar jaar terug bij Sunderland-Newcastle idd eens aan beide kanten van het stadion een Feyenoord-vlag zien hangen. De enige band van jullie waar geen twijfel over bestaat is die met Antwerp, en dat zijn dan weer Joden. Opvallende connectie's toch elke keer weer :p . Die club heet trouwens niet Antwerpen, is hetzelfde als Milan Milaan noemen.
quote:Vanwaar dat zo ineens??
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:05 schreef Cart_man het volgende:[..]
Dat jodengedoe bij Antwerp is zogoed als voorbij heb ik gisteren begrepen.
quote:Niet ineens dus. In de loop der tijd. Zo zou er nu nog maar 1 jodenvlag hangen (van een gast die er 200 euro voor heb gelapt) en als er iemand aan de 'fanatiekere' kant (geen idee waar dat is) begint met joden geroep heb die zo een paar tikken te pakken.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:13 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Vanwaar dat zo ineens??
Kga binnenkort een weekendje naar Antwerpen en zit er aan te denken om ook maar een match van d'n RAFC mee te pakken.
quote:Zal er vast mee te maken hebben dat er veel Feijenoorders bij Antwerp komen. Tegenwoordig bijna elke wedstrijd plus minus 100 man.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:13 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Vanwaar dat zo ineens??
dus NAC Breda- NUFC
quote:Kweet nog steeds niet hoe het nu precies zat.
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:08 schreef Pollo het volgende:
NAC Breda heeft sinds de uefa-cup ontmoeting met New Castle ook een goede relatie/band met hen. Nee het waren niet de Naccers die tegen New-Castle gingen rellen. Dat waren supporters van buitenaf...dus NAC Breda- NUFC
quote:Andersom ook.. D"r is een Antwerpen supporter met ons meegegaan naar Karnten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:37 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zal er vast mee te maken hebben dat er veel Feijenoorders bij Antwerp komen. Tegenwoordig bijna elke wedstrijd plus minus 100 man.
Juve:
Brugge:
Verder nog wel meer kleinere uitstapjes van supporters naar bv Millwall en andere engelse clubs.
ik kon ff geen foto vinden waar ons hele vak een NAC sjaaltje had, maar dat was de laatste paar wedstrijden tegen NAC toch echt zo
quote:Dat is toch een vriendschap tussen maar een klein deel van beide harde kernen?
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:58 schreef Tiemie het volgende:
er komen bij de Graafschap vaak een hoop lui van Dordrecht![]()
quote:Ja dat is een vriendschap tussen een klein deel van beiden kernen, maar bij veel thuiswedstrijden van de Graafschap zijn er ook dordt supporters te vinden en bij sommige uitwedstrijden ook.
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:12 schreef ultra het volgende:[..]
Dat is toch een vriendschap tussen maar een klein deel van beide harde kernen?
Zoiets hebben wij (Haarlem) ook met Sparta. Een deel van onze harde kern onderhoudt wel goede contacten met een deel van de harde kern van Sparta.
der zijn wel een hoop supporters die gewoon een tweed eclub hebben.
vaak is dat spurs, RSCA (andere weer genk).
maar echte vriendschappen zijn er niet.
wnat bijv RSCA - ajax vriendschappelijk een aantal jaren terug is in brussel uit de hand gelopen.
quote:Zondag wel een hoop Polen gezien maar waren er ook zoveel Italianen, koel
Op donderdag 13 november 2003 13:35 schreef k00pa het volgende:
Niewe foto van vriendenclubs Legia en Juve in Den haag:
Juve shirtjes lopen er altijd al rond dus dat valt niet echt op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |