abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19883562
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:53 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dus de naam 'Adolf' moet volgens jou kunnen, omdat meneer Hitler helemaal niet zo slecht is als iedereen denkt?

Het is maar een naam man. Een naam betekend niks
pi_19883582
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En ik zei alleen wat elke rechtgeaarde Hollander zou moeten zeggen.
Of wat een rechtgeaarde Hollander zou moeten geloven?
  maandag 14 juni 2004 @ 16:04:37 #253
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19883634
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:01 schreef Xalted_One het volgende:

[..]

Het is maar een naam man. Een naam betekend niks
Dat is niet wat je in je eerste post zegt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 14 juni 2004 @ 16:06:37 #254
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_19883687
Ik vind 't geen mooie naam, maar 't zal mij een zorg zijn dat Hitler òòk zo heette. Dat maakt toch onderhand nix meer uit
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_19883759
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:06 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't geen mooie naam, maar 't zal mij een zorg zijn dat Hitler òòk zo heette. Dat maakt toch onderhand nix meer uit
Gezien dit topic maakt het WEL wat uit?
  maandag 14 juni 2004 @ 16:10:51 #256
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_19883791
Ik noem me kind later Klootzak
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_19884247
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:02 schreef Xalted_One het volgende:

[..]

Of wat een rechtgeaarde Hollander zou moeten geloven?
Ja, als hij enig gezond verstand heeft.
pi_19884249
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:04 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dat is niet wat je in je eerste post zegt.
Dan moet je nog maar ff teruglezen, heb het al eerder gezegd. Ik weet iig zeker dat ik nooit heb beweerd dat namen wel wat betekenen...
  maandag 14 juni 2004 @ 16:30:39 #259
78780 deedeetee
pi_19884309
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:09 schreef Dwoopy het volgende:

Gezien dit topic maakt het WEL wat uit?
HHHhmmmpfff volgens mij valt dat best mee hoor, we maken ons op Fok graag eens druk om nix, gewoon voor de gezelligheid denk ik wel 'ns.
pi_19884419
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

HHHhmmmpfff volgens mij valt dat best mee hoor, we maken ons op Fok graag eens druk om nix, gewoon voor de gezelligheid denk ik wel 'ns.
Tja iedereen moet het zelf weten maar ik vind adolf nog steeds niet zo'n goed idee als naam ...
  maandag 14 juni 2004 @ 16:38:08 #261
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19884484
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:28 schreef Xalted_One het volgende:

[..]

Dan moet je nog maar ff teruglezen, heb het al eerder gezegd. Ik weet iig zeker dat ik nooit heb beweerd dat namen wel wat betekenen...
Je begint anders wel meteen over Hitler:
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:29 schreef Xalted_One het volgende:
Ik weet niet wat elke nurt nou elke keer over hitler zit te janken enzo. Hij had veel foute dingen maar ook veel goede dingen. Het concentratiekamp geval dat kon idd niet.

Ik heb eergister Hitler: The Rise Of Evil gekeken en ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds meer respect voor hem kreeg, over hoe hij vroeger behandeld werd. Ik blijf erbij wat hij met de joden dee was fout.
En dan besluit je met:
quote:
De naam Adolf is gewoon niks mis mee.
Volgens jou betekent die naam dus wel degelijk wat, maar vind je dat men niet zo moet zeuren omdat dát wat die naam betekent, volgens jou allemaal zo erg niet is.

Je zegt dus duidelijk niet - zoals je nu wel beweert- "Adolf is een hele normale naam, niks mis mee", maar je zegt: "Tuurlijk verwijst Adolf naar Hitler, maar dat is toch niet erg want wat Hitler heeft gedaan valt allemaal ook wel mee; leefde hij nog maar want dan hadden we hier minder criminelen etc etc etc."

Dus kom ik weer terug op mijn eerste reactie: je weet echt niet waar je het over hebt.
Check mijn band Glorybox
  maandag 14 juni 2004 @ 16:41:27 #262
78780 deedeetee
pi_19884561
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:35 schreef Dwoopy het volgende:

Tja iedereen moet het zelf weten maar ik vind adolf nog steeds niet zo'n goed idee als naam ...
Ik òòk niet , ik had vroeger op de basisschool een vriendje dat Dolf heette 't was een achterbaks mormel die Dolffie.......
Wilde zich altijd als meid verkleden
  maandag 14 juni 2004 @ 16:46:55 #263
84341 alsem
ja toch
pi_19884695
ja.. er zuller altijd grapjes over gemaakt worden, ik heb een vriend en die heet hussein, die noem ik ook altijd saddam
  maandag 14 juni 2004 @ 16:49:07 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19884767
Waarom denkt iedereen toch dat het gas uit de douchekoppen kwam
  maandag 14 juni 2004 @ 16:59:56 #265
64781 bonke
pipo koeie
pi_19885048
ach over een paar duizend jaar geef je je hond *adolf* te eten
kijk maar wat er met de naam ceasar gebeurt is :-)
pies on joe toe
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 17:00:48 #266
43556 miss_dynastie
pi_19885073
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:59 schreef bonke het volgende:
ach over een paar duizend jaar geef je je hond *adolf* te eten
kijk maar wat er met de naam ceasar gebeurt is :-)
pi_19901112
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:38 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Je begint anders wel meteen over Hitler:
[..]

En dan besluit je met:

[..]

Volgens jou betekent die naam dus wel degelijk wat, maar vind je dat men niet zo moet zeuren omdat dát wat die naam betekent, volgens jou allemaal zo erg niet is.

Je zegt dus duidelijk niet - zoals je nu wel beweert- "Adolf is een hele normale naam, niks mis mee", maar je zegt: "Tuurlijk verwijst Adolf naar Hitler, maar dat is toch niet erg want wat Hitler heeft gedaan valt allemaal ook wel mee; leefde hij nog maar want dan hadden we hier minder criminelen etc etc etc."

Dus kom ik weer terug op mijn eerste reactie: je weet echt niet waar je het over hebt.
Als je dan ook nog even terugleest vóórdat ik begon met posten, daar was het hoofdstuk hitler al begonnen, dus daar ging ik op in. Misschien heb je een brilletje nodig
pi_19902798
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 08:50 schreef Xalted_One het volgende:

[..]

Als je dan ook nog even terugleest vóórdat ik begon met posten, daar was het hoofdstuk hitler al begonnen, dus daar ging ik op in. Misschien heb je een brilletje nodig
Beste Xalted_One

Ik ben geen psycholoog, maar ik heb je profiel, je website (bijna alles under construction) en je topics van jouw naam eens bekeken.
Ik denk dat je een beetje met jezelf in de knoop zit.
Je maakt een gefrustreerde, eenzame, negatieve en zwartgallige indruk.
De topic begon over een naam voor een baby’tje en je maakt er een nazi-propaganda van.
Zoek hulp!
Sterkte!

Groeten
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:36:38 #269
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19902916
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Beste Xalted_One

Ik ben geen psycholoog, maar ik heb je profiel, je website (bijna alles under construction) en je topics van jouw naam eens bekeken.
De topic begon over een naam voor een baby’tje en je maakt er een nazi-propaganda van.
Zoek hulp!
Sterkte!

Groeten
Wat hij zegt.
Check mijn band Glorybox
pi_19904776
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Beste Xalted_One

Zoek hulp!
Sterkte!

Groeten
lol, degene die juist hulp nodig heeft ben jij, jij leest overal overheen. Ik heb serieus antwoord gegeven op de vraag van de TS waar hij om een mening vroeg. Dit was mijn mening. Er zijn dan een paar kleuters waaronder jijzelf die rondlopen en in discussie willen. Nou mij best, ik doe mee. Ik heb mijn mening gegeven, heb jij verder totaal geen inbreng in. Als jij als een zielig kontenlikkertje door het leven wilt is dat jouw keus. Mijn mening is wat ik vind en daar blijf ik bij, en als jouw mening anders is dan is dat mijn zaak niet. Als jij iets of iemand haat ben ik niet verplicht om dat ook te haten! Als dat zo zou zijn, dan ben je best een zielig hoopje ellende.
Dit zijn iig de laatste woorden aan dit topic, heb mijn mening gegeven, wat tevens de bedoeling was en als jij iemands mening niet kan respecteren, dan ben je nog niet klaar voor deze maatschappij.

Up yours
pi_19905137
Affijn, laten we maar eens stoppen met deze discussie voor het uit de hand loopt.
Iedereen heeft kunnen zeggen wat die wil, en als er toch nog mensen behoefte hebben om over de voor en nadelen van Hitler te discusieren, dan kan die zich naar bijvoorbeeld C&H begeven.

Slotje dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')