abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13746472
Stel je woont in Israel en je komt je pasgeboren kind aanmelden bij het stadhuis vraagt die man achter de balie "wat is de naam?"
waarop jij vol trots zegt "Adolf".

X
X
X
pi_13746582
cohen je bent mesjogge, een goede reden om mijn misantropische instelling te handhaven.Wel interessant is dat de gehele goegemeente waarbij de gordijntjesmentaliteit nog in het bot zit gaat zitten grappen over iets wat onbenoembaar is, zoiets als wat ik altijd heb gedaan, om indruk te maken en in de hoop op herkenning, belachelijk en bovendien zeer gevaarlijk. Mijn goede vriend Cosmic heeft me gewaarschuwd, alleen een gewaarschuwd mens telt voor 2 en daar zit m de clou, de kneep, de kern, alsof de mens zijn naam is en alleen kan reageren uit verdediging ipv vrijheid, hihihi, geef iets naam en het krijgt vorm, in oorsprong zo mooi en fantastisch, totdat de Adolfen opeens weer opstaan omdat ze zich bedreigd voelen in hun miezerige bestaan, shokeren met woorden, een naam, arm klein onschuldig naar de binnenkant van het lichaamruikend wezen, zo puur en dat is de oorzaak dat de Hoe voel je je NU topics zo goed lopen, men voelt zich altijd wel in een stemming maar vergeet dat je sommige dingen gewoon niet kan maken tov het leven, de kippen en het ei ofwel verantwoordelijkheid die op schijnt te houden als het er echt op aan komt.
pi_13746611
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo'n vreemde naam is dat niet hoor. Er was een jaar of 60-70 ook een beroemde staatsman die zo heette.
.

Maar ok, ik zou het mijn kinderen toch niet aandoen. .

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13746645
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:53 schreef sweek het volgende:

[..]

.

Maar ok, ik zou het mijn kinderen toch niet aandoen. .

Ik zou hier niet zo lichtvaardig over doen sweek, dit kost je punten.
pi_13746689
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:52 schreef fatima het volgende:
cohen je bent mesjogge, een goede reden om mijn misantropische instelling te handhaven.Wel interessant is dat de gehele goegemeente waarbij de gordijntjesmentaliteit nog in het bot zit gaat zitten grappen over iets wat onbenoembaar is, zoiets als wat ik altijd heb gedaan, om indruk te maken en in de hoop op herkenning, belachelijk en bovendien zeer gevaarlijk. Mijn goede vriend Cosmic heeft me gewaarschuwd, alleen een gewaarschuwd mens telt voor 2 en daar zit m de clou, de kneep, de kern, alsof de mens zijn naam is en alleen kan reageren uit verdediging ipv vrijheid, hihihi, geef iets naam en het krijgt vorm, in oorsprong zo mooi en fantastisch, totdat de Adolfen opeens weer opstaan omdat ze zich bedreigd voelen in hun miezerige bestaan, shokeren met woorden, een naam, arm klein onschuldig naar de binnenkant van het lichaamruikend wezen, zo puur en dat is de oorzaak dat de Hoe voel je je NU topics zo goed lopen, men voelt zich altijd wel in een stemming maar vergeet dat je sommige dingen gewoon niet kan maken tov het leven, de kippen en het ei ofwel verantwoordelijkheid die op schijnt te houden als het er echt op aan komt.
wat?
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 8 oktober 2003 @ 18:58:15 #56
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13746723
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:25 schreef Zapje het volgende:
als * Adolfje * wat ouder is krijgt ie te horen......Adolf doe die gaskraan nou 's dicht.... !!!!!! Het is al duur genoeg allemaal...eet maar een jodenkoek....wordt je sterk van.....
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:00:07 #57
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13746769
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:57 schreef cohen het volgende:

[..]

wat?

Ze is het er niet mee eens.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_13746888
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:00 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ze is het er niet mee eens.

zeg dat dan!
waarom moet dat in die moelijke woorden. met "gordijntjesmentaliteit". ik ken dat begrip niet

[Dit bericht is gewijzigd door cohen op 08-10-2003 19:06]

wie zaait zal oogsten.....
pi_13746907
Also!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13747007
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:25 schreef Zapje het volgende:
als * Adolfje * wat ouder is krijgt ie te horen......Adolf doe die gaskraan nou 's dicht.... !!!!!! Het is al duur genoeg allemaal...eet maar een jodenkoek....wordt je sterk van.....
LOL!

* ToBe ligt hier dubbel!

woensdag 8 oktober 2003 @ 19:14:13 #61
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_13747084
D'r zullen vast wel meer kleine adolfjes zijn. Net zo goed als er hordes Osama's en Saddam's geboren worden.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_13747616
Dom... die word later veel gepest.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_13747640
*NordCore kloon*
pi_13748271
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:24 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
noem dat kind dan gewoon Dolf
of Ad
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:00:55 #65
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_13748337
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:53:28 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_13749384
Is dat kind op de leeftijd van 8, komt hij bij zn vrienden vraagt vriendje aan mama: Mama mag Adolf mee spelen

IS dat kind op de leeftijd van 14/15/16, komt hij bij zn schoonouders, zegt vriendinnetje: HeY Ma DiT Is MiJn VriEnDjUh ADolF!

[Dit bericht is gewijzigd door Inquistor87 op 08-10-2003 20:42]

pi_13749468
Jodium op zijn wondjes smeren als ie van zijn fietsje gevallen is zal ook niet makkelijk zijn

wat een kutnaam..

daar zouden mijn vrienden/familie niet mee aan komen zetten..

ik zou elk contact verbreken

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13749525
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:36 schreef Inquistor87 het volgende:
komt hij bij zn schoonouders, vraagt vriendinnetje: HeY Ma DiT Is MiJn VriEnDjUh ADolF!
Vraagt?
Aan wie dan?
pi_13749560
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:40 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Vraagt?
Aan wie dan?

EDIT:

Wacht ik zie het al

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:43:20 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13749595
Tjonge jonge wat een gehyper. Dat kind is gewoon genoemd naar Graaf Adolf van Gelre. Net zoals kinderen nog steeds Dirk of Floris genoemd worden (kijk maar in de geboorte-advertenties in de NRC). Prima oud-hollandsche naam, niks mis mee.

Dan kun je ook wel ophouden je kinderen Willem te noemen, want Willem Aantjes was lid van de SS. Of Anton, mag ook niet meer, vanwege Mussert. En Mussert's tweede naam was Adriaan. Oei, daar gaat Bassie...

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13749631
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjonge jonge wat een gehyper. Dat kind is gewoon genoemd naar Graaf Adolf van Gelre. Net zoals kinderen nog steeds Dirk of Floris genoemd worden (kijk maar in de geboorte-advertenties in de NRC). Prima oud-hollandsche naam, niks mis mee.

Dan kun je ook wel ophouden je kinderen Willem te noemen, want Willem Aantjes was lid van de SS. Of Anton, mag ook niet meer, vanwege Mussert. En Mussert's tweede naam was Adriaan. Oei, daar gaat Bassie...

Goh, wat kun jij goed nadenken zeg
zie je het verschil echt niet?

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:45:04 #72
57719 Zapje
Who are you
pi_13749641
Mama...ja Adolf...dit is m'n nieuwe vriendje..Josef heet ie..o leuk,gaan jullie spelen ? ...ja mam...Josef speelt graag doktertje...mmm nou oke dan...
Mama...ja Adolf...ik wil graag een dagboek hebben, en dat noem ik dan : Mijn Dagboek...
Mama...ja Adolf...waarom zit er bij ons in de douchedeur geen kijkgaatje ? enne waarom komt er water uit de douche ?
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:52:35 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_13749831
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Dus jij vindt ook dat je zonder problemen je kind Homo kan noemen? We zijn tenslotte allemaal homo-sapiens .
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:57:01 #74
9902 Lestat
the vampire...
pi_13749940
Raar dat die ambtenaar van de burgelijke stand dat toegelaten heeft.

Ik denk trouwens dat TS aan het trollen is

Memento Mori
pi_13749961
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:57 schreef Lestat het volgende:
Raar dat die ambtenaar van de burgelijke stand dat toegelaten heeft.

Ik denk trouwens dat TS aan het trollen is

denk t ook

volgens mij mag het ook niet

zijn zeker wel regels voor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')