abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13741480
Wie kan mij helpen aan de tracklist van de liveset van Dave Clarke op Lowlands? Als liefhebber van zijn sound weet ik zelf natuurlijk de helft al, omdat ie veel oud werk van hemzelf er in roste. Echter zaten er voor mij toch wat interessante nummers bij die ik graag in mijn eigen bak heb willen staan. (Geen gezeik over: 'Oh die plaat die hij draaide, wil ik ook' , graag )

Thanx...

pi_13741516
was dat niet gewoon live werk ?
Let you feelings slip but never your mask
pi_13741620
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:39 schreef robbish het volgende:
was dat niet gewoon live werk ?
Ja, maar dan speelt hij nog wel zijn eigen nummers. Hij bedenkt ze echt niet ter plekke.
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_13741643
misschien dat de liveset op www.3voor12.nl staat.
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_13745024
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:38 schreef Mob het volgende:
Wie kan mij helpen aan de tracklist van de liveset van Dave Clarke op Lowlands? Als liefhebber van zijn sound weet ik zelf natuurlijk de helft al, omdat ie veel oud werk van hemzelf er in roste. Echter zaten er voor mij toch wat interessante nummers bij die ik graag in mijn eigen bak heb willen staan. (Geen gezeik over: 'Oh die plaat die hij draaide, wil ik ook' , graag )

Thanx...

hij opende met the wolf en ik hoorde ook nog wisdom to the wise van de red 2 serie voorbij komen, voor de rest weet ik geen titels, hij gooide alles door elkaar, hij draaide ook geen platen, hij deed een liveset, live plakken en knippen dus. ik vond het een beetje tegenvallen als je het mij vraagt, maar iig beter dan hij doorgaans staat te draaien.
pi_13747915
Draaien kon die ook al een tijdje niet meer echt super.

En op Pukkelpop ben ik meteen de tent uigelopen toen die met 'The Wolf' opende. Hoe afgezaagd kun je beginnen, sorry in 2000 vond ik het nog super
maar de man heeft zijn tijd gehad

Zo te horen was het trouwens wel erg live als ie op Lowlands ook al met die 'plaat' begon.

kthnx!
pi_13750478
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:44 schreef drowned het volgende:
Draaien kon die ook al een tijdje niet meer echt super.

En op Pukkelpop ben ik meteen de tent uigelopen toen die met 'The Wolf' opende. Hoe afgezaagd kun je beginnen, sorry in 2000 vond ik het nog super
maar de man heeft zijn tijd gehad

Zo te horen was het trouwens wel erg live als ie op Lowlands ook al met die 'plaat' begon.

Ach ja, wellicht niet zo 'charming' om die eeuwige Wolf weer eens te laten horen. Nu is The Wolf ook niet een echte superplaat vergeleken met zijn klassiekers.
Ook al gebruikt hij vaak dezelfde nummers (met name uit de Red serie ) en kan hij er soms een behoorlijke chaos van maken, cool is ie voor mij zeker wel. Zeker met die stoicijnse kop van 'm. Op 1 hand kun je de DJ's tellen die zoveel lef hebben in het aanraken van de Pioneer als hij.
En hoe vaak denken jullie dat de heer Jeff Mills zijn Bells heeft laten rinkelen? Of loop je dan ook weg? Die jongens kunnen dat maken, de rest gewoon niet.

Maarruh, mijn topic was wie de tracklist weet van de Liveset op Lowlands, niemand?

pi_13750729
jeff mills ligt voor mij toch anders, breder, muzikaler, en the bells blijft inderdaad een goeie plaat, zijn techno is veel meer mijn straatje dan de chaotische toestanden van clark, kwestie van smaak misschien maar de live-set van clark vond ik niet overtuigen, tegen de rest van het programma in de bravo sprong het er wel uit maar erg sterk vond ik het niet.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:50:49 #9
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13751347
Luister eens naar zijn zet vanaf IC 2002, dat is de beste techno set die ik in de laatste 2 jaar he gehoord
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_13751590
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:28 schreef rheingold het volgende:
jeff mills ligt voor mij toch anders, breder, muzikaler, en the bells blijft inderdaad een goeie plaat, zijn techno is veel meer mijn straatje dan de chaotische toestanden van clark, kwestie van smaak misschien maar de live-set van clark vond ik niet overtuigen, tegen de rest van het programma in de bravo sprong het er wel uit maar erg sterk vond ik het niet.
Klopt ook wel rheingold, Mills is geen Clarke. Ik reageerde alleen op het feit dat sommigen het niet OK vinden dat gerenomeerde DJ's het altijd nodig vinden om HUN toppers er doorheen te jassen.
Jeff is zekers muzikaler en breder. Zelf koop ik af en toe nog wat oud Axis en Millsart werk van hem. (Step to Enchantment is ook vet btw) En ook iets als het minder toegankelijke Metropolis valt zeker te waarderen.
pi_13751704
mills is heerlijk met zijn buitenaardse fantasieen. zijn als dj-tools bedoelde ambient soundscapes zijn kaal ook heel goed te pruimen. bijzonder goed zelfs.
pi_13752031
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:01 schreef rheingold het volgende:
mills is heerlijk met zijn buitenaardse fantasieen. zijn als dj-tools bedoelde ambient soundscapes zijn kaal ook heel goed te pruimen. bijzonder goed zelfs.
Weinig of niemand die daar aan kan tippen. Maar goed ook. De vetste nachten waren voor mij toch altijd nog eind jaren negentig met Mills en zijn 3 decks. Loopt wel eens in de soep, maar ach, lachen en doordansen.
Nee, Mills blijft uniek.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:26:00 #13
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13752642
Hoe durven jullie te zeggen dat Mills beter is als Clarke.

Er is geen DJ die meer zn eigen ding doet als dave clarke

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_13753126
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:26 schreef UniversalNation het volgende:
Hoe durven jullie te zeggen dat Mills beter is als Clarke.

Er is geen DJ die meer zn eigen ding doet als dave clarke

Ik beweer ook niet dat de een beter zou zijn dan de andere. Beide hebben hun eigen skills, beiden zijn OK. De een mixed op drie decks zo'n 3 platen in een minuut en de ander gooit in nagenoeg elke overgang een distortion, flanger of scratch erdoor.
Echter is de Detroit sound van Mills gewoon wat gevarieerder en muzikaler. Iets meer uitgedacht dan de rauwe van Clarke...
pi_13753189
ik durf nog veel meer, ik vind de meeste dj's namelijk beter dan dave clark. zonder meer. clark is een norsige saaie dj die met zijn over de top dj truuks menig leuk feest in liet kakken, wellicht had ik dan niet genoeg pillen in mijn mik maar ik mijdt clark als de pest. te vaak gezien te vaak hard weggerend te vaak teleurgesteld. daarom was ik zo nieuwsgierig naar dave clark live tijdens lowlands, (ik ben ook alleen maar zondag geweest) maar ik vond het erg matig, wel beter dan zijn dj-sets doorgaans zijn maar toch. zijn affiniteit met electro komt niet oprecht over en ik heb de docu van de vpro over hem dit jaar voor lowlands weer voorbij zien komen terwijl die een paar jaar terug ook al gebruikt werd om het lowlands optreden op te warmen, blijkbaar is er over dave clark niks te melden anders hadden ze wel een nieuwe docu gemaakt. dat vind ik.
pi_13753212
ik zal vast liefhebbers tegen hun schenen schopppen nu maar ik vind het echt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 oktober 2003 @ 23:11:17 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_13754141
k zal eerlijk zijn k had dave clarke nog nooit aan het werk gezien daarom wilde k m tijdens lowlands graag zien, k heb behalve het eerste kwartier alles gezien en k vond t super. k kan nie anders zeggen van mij mag ie zn live dingetje weer komen doen op IC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')