Thanx...
quote:Ja, maar dan speelt hij nog wel zijn eigen nummers. Hij bedenkt ze echt niet ter plekke.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:39 schreef robbish het volgende:
was dat niet gewoon live werk?
quote:hij opende met the wolf en ik hoorde ook nog wisdom to the wise van de red 2 serie voorbij komen, voor de rest weet ik geen titels, hij gooide alles door elkaar, hij draaide ook geen platen, hij deed een liveset, live plakken en knippen dus. ik vond het een beetje tegenvallen als je het mij vraagt, maar iig beter dan hij doorgaans staat te draaien.
Op woensdag 8 oktober 2003 15:38 schreef Mob het volgende:
Wie kan mij helpen aan de tracklist van de liveset van Dave Clarke op Lowlands? Als liefhebber van zijn sound weet ik zelf natuurlijk de helft al, omdat ie veel oud werk van hemzelf er in roste. Echter zaten er voor mij toch wat interessante nummers bij die ik graag in mijn eigen bak heb willen staan. (Geen gezeik over: 'Oh die plaat die hij draaide, wil ik ook' , graag )Thanx...
En op Pukkelpop ben ik meteen de tent uigelopen toen die met 'The Wolf' opende. Hoe afgezaagd kun je beginnen, sorry in 2000 vond ik het nog super
maar de man heeft zijn tijd gehad
Zo te horen was het trouwens wel erg live als ie op Lowlands ook al met die 'plaat' begon.
quote:Ach ja, wellicht niet zo 'charming' om die eeuwige Wolf weer eens te laten horen. Nu is The Wolf ook niet een echte superplaat vergeleken met zijn klassiekers.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:44 schreef drowned het volgende:
Draaien kon die ook al een tijdje niet meer echt super.En op Pukkelpop ben ik meteen de tent uigelopen toen die met 'The Wolf' opende. Hoe afgezaagd kun je beginnen, sorry in 2000 vond ik het nog super
maar de man heeft zijn tijd gehad![]()
Zo te horen was het trouwens wel erg live als ie op Lowlands ook al met die 'plaat' begon.
Maarruh, mijn topic was wie de tracklist weet van de Liveset op Lowlands, niemand?
quote:Klopt ook wel rheingold, Mills is geen Clarke. Ik reageerde alleen op het feit dat sommigen het niet OK vinden dat gerenomeerde DJ's het altijd nodig vinden om HUN toppers er doorheen te jassen.
Op woensdag 8 oktober 2003 21:28 schreef rheingold het volgende:
jeff mills ligt voor mij toch anders, breder, muzikaler, en the bells blijft inderdaad een goeie plaat, zijn techno is veel meer mijn straatje dan de chaotische toestanden van clark, kwestie van smaak misschien maar de live-set van clark vond ik niet overtuigen, tegen de rest van het programma in de bravo sprong het er wel uit maar erg sterk vond ik het niet.
quote:Weinig of niemand die daar aan kan tippen. Maar goed ook. De vetste nachten waren voor mij toch altijd nog eind jaren negentig met Mills en zijn 3 decks. Loopt wel eens in de soep, maar ach, lachen en doordansen.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:01 schreef rheingold het volgende:
mills is heerlijk met zijn buitenaardse fantasieen. zijn als dj-tools bedoelde ambient soundscapes zijn kaal ook heel goed te pruimen. bijzonder goed zelfs.
Er is geen DJ die meer zn eigen ding doet als dave clarke
quote:Ik beweer ook niet dat de een beter zou zijn dan de andere. Beide hebben hun eigen skills, beiden zijn OK. De een mixed op drie decks zo'n 3 platen in een minuut en de ander gooit in nagenoeg elke overgang een distortion, flanger of scratch erdoor.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:26 schreef UniversalNation het volgende:
Hoe durven jullie te zeggen dat Mills beter is als Clarke.Er is geen DJ die meer zn eigen ding doet als dave clarke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |