TS denkt dat het een combinatie is van de max. snelheid in NL en de snelheidsverschillen tussen auto's onderling en vrachtauto's.
1. Er zijn meer auto's op de weg dan dat diezelfde weg aankan...
2. Ongelukken...
3. Inhalende vrachtwagens...
je hebt een capaciteit X en een aanbod Y..... als capaciteit even groot is als aanbod is er geen probleem (X = Y), als de capaciteit groter is als aanbod nog steeds geen probleem (X>Y) als de capaciteit kleiner is wel probleem (X<Y)
oftewel SLOTJE!!!
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:44 schreef BEAUCHAMP het volgende:
TS denkt dat het een combinatie is van de max. snelheid in NL
quote:Vergelijking slaat nergens op oftewel BEK HOUE!
Op woensdag 8 oktober 2003 13:53 schreef bier2k3 het volgende:
te weinig weg natuurlijk.. damn.. dat is toch niet zo moeilijk..je hebt een capaciteit X en een aanbod Y..... als capaciteit even groot is als aanbod is er geen probleem (X = Y), als de capaciteit groter is als aanbod nog steeds geen probleem (X>Y) als de capaciteit kleiner is wel probleem (X<Y)
oftewel SLOTJE!!!
quote:hoger... betere doorstroming
Op woensdag 8 oktober 2003 13:54 schreef MadMarine het volgende:[..]
nóg lager?!?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:56 schreef -MEXX- het volgende:[..]
hoger... betere doorstroming
[Dit bericht is gewijzigd door MadMarine op 08-10-2003 13:58]
ze zorgen er voor dat de baan links van hun een trechter is voor het achteropkomend verkeer die sneller wil rijden dan zij, ergo: opstopping.
quote:precies
Op woensdag 8 oktober 2003 13:59 schreef The_Masterer het volgende:
Iedereen moet zo nodig 20 centimer achter zijn/haar voorganger rijden waardoor in/uitvoegend verkeer niet kan bewegen en waardoor er dus gewacht moet worden en dus file ontstaat.
quote:Zoals The_Masterer al stelde geeft men elkaar te weinig ruimte bij het invoegen. Als we allemaal nou eens af en toe een baantje zouden opschuiven wanneer er invoegend verkeer is... en bij zware drukte de ritsmethode zouden toepassen denkik dat er minder files zullen ontstaan... jammer dat dit echter nooit gaat lukken
Op woensdag 8 oktober 2003 14:01 schreef Rieuwert het volgende:
Combinatie van mensen die niet kunnen in/uitvoegen en mensen die links blijven rijden.. Maar hoofdzakelijk ligt toch het in- en uitvoegend verkeer ten grondslag aan de fileproblematiek volgens mij.
verder ontstaan files door de weggebruikers
-na ongelukken ontstaan files
-aan de overkant van ongelukken ontstaan kijkfiles
-slecht remgedrag op de snelweg geeft spookfiles (één remt te veel, die daarachter remt ook, die daarachter ook, enz, enz... terwijl men voorin dan alweer rijdt)
quote:ik zal je bek FF VOLSCHEITEN LELEKE KANKERLIJER
Op woensdag 8 oktober 2003 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Vergelijking slaat nergens op oftewel BEK HOUE!
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:09 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik zal je bek FF VOLSCHEITEN LELEKE KANKERLIJER
Offtopic
quote:kalmte zal u redden
Op woensdag 8 oktober 2003 14:09 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ik zal je bek FF VOLSCHEITEN LELEKE KANKERLIJER
Ongelukken zijn zoals bovengenoemd natuurlijk ook een oorzaak, maar dat is vanzelfsprekend. Door remgedrag onstaande files zouden echter niet nodig hoeven te zijn. Wanneer de (snel)weg minder zwaar belast werd zou het niet uitmaken of je er een beetje verkeerd geremd wordt. De nederlandse wegen zijn op bepaalde tijdstippen nu eenmaal zwaaar belast wat naar mijn idee enkel verholpen kan worden met een extra baantje hier of daar.. of een ringweggetje hier of daar ( steden vormen uiteraard ook een knelpunt) Je kan helaas onmogelijk iedereen aan zijn verstand brengen op een bepaalde manier invoegend verkeer voor te laten, niet te kijken naar een ongeluk aan de andere kant van de weg.. of de perfecte remtechniek te hanteren... jammer
quote:Gelukkig ik ben nog te redden
Op woensdag 8 oktober 2003 14:13 schreef J-rom het volgende:
[..]
kalmte zal u redden
Verder wil ik ff de groeten doen aan men moeder, men opa, men fietsenmaken, dj puinhoop, en iedereen die ik vergeten ben... oja ook nog aan het slowchatteam van PTA
wat mij opvalt is dat iedereen zo nodig links wil rijden (ga dan naar Groot Brittanie) en elkaar de ruimte geven om in te voegen is er idd ook niet bij1
quote:= snelheidsverschillen van verkeer onderling
Op woensdag 8 oktober 2003 14:19 schreef zjroentje het volgende:
Door de harmonicabeweging van het verkeer.
Aan de andere kant moeten we gewoon eens ophouden met zeiken. Het verkeer bestaat iedere dag nu eenmaal uit duizenden en duizenden mensen met een eigen willetje. Je kunt wel zoveel regels willen opleggen, maar daar schiet je niks mee op. De beste oplossing is gewoon: stop met je in het verkeer te ergeren en berust in het feit dat het nooit beter zal worden!
Zoals ik al zei: simpel zat dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |