abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:46:33 #126
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_14217836
hey ff een vraagje,

Ik check altijd waar mijn recente topics staan.

als jullie een van mijn recente topics alle posts van mij verwijderen (dus niet wijzigen), verdwijnt die topic dan ook uit die lijst?

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_14224191
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:46 schreef bugeye het volgende:
hey ff een vraagje,

Ik check altijd [afbeelding] waar mijn recente topics staan.

als jullie een van mijn recente topics alle posts van mij verwijderen (dus niet wijzigen), verdwijnt die topic dan ook uit die lijst?

Geen idee... dit soort vraag kun je beter in Feedback stellen.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14224554
Aanschouwt ende huyvert: een vers meetingtopic: Traditionele Vrijgezellenmeet 22-11 Utrecht deel 2
Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_14226070
Hij wordt toegevoegd. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14226852
Zou een van de modjes misschien even een blik kunnen werpen op dit topic ? [meeting] Vegetariers verenigt U!. Een topic met een duidelijke doelgroep, maar er zijn weer randfiguren die het nodig vinden om even lekker te komen vegabashen, en dat bedeft het hele topic.

Ik weet niet of er iets aan te doen is zo, maar of er even naar gekeken kan worden.

Merci. .

It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 08:41:10 #131
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14267450
Is dat topic over Lisa B gewist ofzo? Als ik op de link klik krijg ik

Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl

Maar ik kan niks in dit topic vinden daarover.

pi_14267457
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:41 schreef Menyo het volgende:
Is dat topic over Lisa B gewist ofzo? Als ik op de link klik krijg ik

Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl

Maar ik kan niks in dit topic vinden daarover.

Waarschijnlijk naar het admin-forum verplaatst. Kan je het ook niet lezen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 08:55:37 #133
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14267641
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk naar het admin-forum verplaatst. Kan je het ook niet lezen.

Waar is dat nou weer goed voor
pi_14272881
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:55 schreef Menyo het volgende:

[..]

Waar is dat nou weer goed voor

Omdat het niet helemaal legaal was wat in het topic stond.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14282697
Ik zag net een topic over een meisje wat verkracht was...
Ben ik nou gek, of waar is dat topic ineens heen?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:31:37 #136
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14282769
Ik was het aan het lezen en wilde naar de tweede pagina gaan, op dat moment was het net verhuisd naar één van de private fora, misschien dat er verkeerde dingen stonden op de 2e pagina? (ik denk dan aan adressen enzo)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:48:44 #137
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14283152
Kan het dan wel de volgende keer FF gemeld worden? Bijvoorbeeld in dit topic. Want nu was het zomaar verdwenen.
pi_14283174
Is waarschijnlijk verplaatst ja, niet door mij...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:52:45 #139
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14283232
Het was een test van Yvonne en Sunchaser, gelijktijdig liep er een topic in OOG (gesloten maar nog te lezen) waar het woord asielzoeker in de titel verwerkt was, de GC versie kreeg reacties als "boeiend" "goh, wat erg", de OOG versie dreigde uit te lopen op een bashtopic.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_14293193
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Het was een test van Yvonne en Sunchaser, gelijktijdig liep er een topic in OOG (gesloten maar nog te lezen) waar het woord asielzoeker in de titel verwerkt was, de GC versie kreeg reacties als "boeiend" "goh, wat erg", de OOG versie dreigde uit te lopen op een bashtopic.
Precies, ik zag dat dat die Emmy kleuter het "boeiend" vond. Ze moet maar eens op de woorden gaan passen denk ik.
  zaterdag 1 november 2003 @ 09:01:55 #141
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14293409
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 1 november 2003 @ 17:21:56 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14300863
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zou Sinterklaas dit jaar wel komen?

schopje naar FEE plz

done .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_14302206
Is het niet verstandiger om zinloze reacties zoals in koop jij wel eens zomaar een bloemetje voor je v gewoon te verwijderen. En dan te melden dat je posts verwijderd hebt, maar niet bezig blijft? Er staan maar liefst drie ontopic reacties in.
I intend to live forever, or die trying.
pi_14337249
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:11 schreef dwerg het volgende:
Is het niet verstandiger om zinloze reacties zoals in koop jij wel eens zomaar een bloemetje voor je v gewoon te verwijderen. En dan te melden dat je posts verwijderd hebt, maar niet bezig blijft? Er staan maar liefst drie ontopic reacties in.
Lijkt me inderdaad ook handiger ja... alhoewel ik wel snap dat men over de schrijfstijl begint...

Anyway, hij was dubbel.

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14341809
Nieuwe Haarlem meeting!!
Haarlem meeting

Kan het oude topic gesloten worden, please?

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  maandag 3 november 2003 @ 12:33:28 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14341940
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:29 schreef Jummy het volgende:
Nieuwe Haarlem meeting!!
Haarlem meeting

Kan het oude topic gesloten worden, please?

geen probleem .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_14342213
quote:
Op maandag 3 november 2003 08:51 schreef sweek het volgende:
Lijkt me inderdaad ook handiger ja... alhoewel ik wel snap dat men over de schrijfstijl begint...

Anyway, hij was dubbel.

Okee, dicht dus, is goed.

Over de schrijfwijze van baukel (maar ik doel even niet alleen op baukel, maar ook op BHFH): op zich opent zo'n jongen best wel leuke topics, waar ik me aan stoor is dat users meteen zeiken op de topicopener. Op deze manier worden ook topics met een leuke insteek direct verneukt door users die niets anders melden dan 'kap eens met die enters!'. Ik heb gezien dat QyRoZ een keer de openingspost aanpaste en de enters eruit haalde, misschien moeten jullie dat ook maar gaan doen. En posts van degenen die dan nog iets te zeiken hebben over de topicstarter zouden jullie ook gewoon moeten verwijderen, die dragen niets bij aan het topic.

pi_14350013
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:43 schreef dwerg het volgende:

[..]

Okee, dicht dus, is goed.

Over de schrijfwijze van baukel (maar ik doel even niet alleen op baukel, maar ook op BHFH): op zich opent zo'n jongen best wel leuke topics, waar ik me aan stoor is dat users meteen zeiken op de topicopener. Op deze manier worden ook topics met een leuke insteek direct verneukt door users die niets anders melden dan 'kap eens met die enters!'. Ik heb gezien dat QyRoZ een keer de openingspost aanpaste en de enters eruit haalde, misschien moeten jullie dat ook maar gaan doen. En posts van degenen die dan nog iets te zeiken hebben over de topicstarter zouden jullie ook gewoon moeten verwijderen, die dragen niets bij aan het topic.

Tja, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt...

Aan de ene kant mag iedereen zijn eigen schrijfstijl hebben, maar bij deze gaat het om een kloon die die stijl gebruikt om vaak baggertopics te openen... je kunt het dan gaan editten, maar daar wordt het topic vaak niet beter door.
Het zijn meestal maar wat losse zinnetjes die Baukel typt... en daarom sluit ik ze ook redelijk vaak als bagger,

Reacties op z'n schrijfstijl weghalen kan wel best gedaan worden ja...

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Moderator maandag 3 november 2003 @ 16:48:46 #149
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14350051
Overigens, dwerg, is er vanuit de FA's het signaal gegaan dat editen 'not done' is, dus dat zal niet gebeuren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_14352111
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef Mike het volgende:
Overigens, dwerg, is er vanuit de FA's het signaal gegaan dat editen 'not done' is, dus dat zal niet gebeuren.
Begrijpelijk, het is ook niet netjes om iemands openingspost te wijzigen. Maar het was een optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')