Ik check altijd
waar mijn recente topics staan.
als jullie een van mijn recente topics alle posts van mij verwijderen (dus niet wijzigen), verdwijnt die topic dan ook uit die lijst?
quote:Geen idee... dit soort vraag kun je beter in Feedback stellen.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:46 schreef bugeye het volgende:
hey ff een vraagje,Ik check altijd [afbeelding] waar mijn recente topics staan.
als jullie een van mijn recente topics alle posts van mij verwijderen (dus niet wijzigen), verdwijnt die topic dan ook uit die lijst?
Ik weet niet of er iets aan te doen is zo, maar of er even naar gekeken kan worden.
Merci.
.
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl
Maar ik kan niks in dit topic vinden daarover.
quote:Waarschijnlijk naar het admin-forum verplaatst. Kan je het ook niet lezen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:41 schreef Menyo het volgende:
Is dat topic over Lisa B gewist ofzo? Als ik op de link klik krijg ikHelaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl
Maar ik kan niks in dit topic vinden daarover.
quote:Waar is dat nou weer goed voor
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Waarschijnlijk naar het admin-forum verplaatst. Kan je het ook niet lezen.
quote:Omdat het niet helemaal legaal was wat in het topic stond.
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:55 schreef Menyo het volgende:[..]
Waar is dat nou weer goed voor
quote:Precies, ik zag dat dat die Emmy kleuter het "boeiend" vond. Ze moet maar eens op de woorden gaan passen denk ik.
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Het was een test van Yvonne en Sunchaser, gelijktijdig liep er een topic in OOG (gesloten maar nog te lezen) waar het woord asielzoeker in de titel verwerkt was, de GC versie kreeg reacties als "boeiend" "goh, wat erg", de OOG versie dreigde uit te lopen op een bashtopic.
schopje naar FEE plz
quote:done
Op zaterdag 1 november 2003 09:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zou Sinterklaas dit jaar wel komen?schopje naar FEE plz
quote:Lijkt me inderdaad ook handiger ja... alhoewel ik wel snap dat men over de schrijfstijl begint...
Op zaterdag 1 november 2003 18:11 schreef dwerg het volgende:
Is het niet verstandiger om zinloze reacties zoals in koop jij wel eens zomaar een bloemetje voor je v gewoon te verwijderen. En dan te melden dat je posts verwijderd hebt, maar niet bezig blijft? Er staan maar liefst drie ontopic reacties in.
Anyway, hij was dubbel.
quote:geen probleem
Op maandag 3 november 2003 12:29 schreef Jummy het volgende:
Nieuwe Haarlem meeting!!
Haarlem meetingKan het oude topic gesloten worden, please?
quote:Okee, dicht dus, is goed.
Op maandag 3 november 2003 08:51 schreef sweek het volgende:
Lijkt me inderdaad ook handiger ja... alhoewel ik wel snap dat men over de schrijfstijl begint...Anyway, hij was dubbel.
Over de schrijfwijze van baukel (maar ik doel even niet alleen op baukel, maar ook op BHFH): op zich opent zo'n jongen best wel leuke topics, waar ik me aan stoor is dat users meteen zeiken op de topicopener. Op deze manier worden ook topics met een leuke insteek direct verneukt door users die niets anders melden dan 'kap eens met die enters!'. Ik heb gezien dat QyRoZ een keer de openingspost aanpaste en de enters eruit haalde, misschien moeten jullie dat ook maar gaan doen. En posts van degenen die dan nog iets te zeiken hebben over de topicstarter zouden jullie ook gewoon moeten verwijderen, die dragen niets bij aan het topic.
quote:Tja, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt...
Op maandag 3 november 2003 12:43 schreef dwerg het volgende:[..]
Okee, dicht dus, is goed.
Over de schrijfwijze van baukel (maar ik doel even niet alleen op baukel, maar ook op BHFH): op zich opent zo'n jongen best wel leuke topics, waar ik me aan stoor is dat users meteen zeiken op de topicopener. Op deze manier worden ook topics met een leuke insteek direct verneukt door users die niets anders melden dan 'kap eens met die enters!'. Ik heb gezien dat QyRoZ een keer de openingspost aanpaste en de enters eruit haalde, misschien moeten jullie dat ook maar gaan doen. En posts van degenen die dan nog iets te zeiken hebben over de topicstarter zouden jullie ook gewoon moeten verwijderen, die dragen niets bij aan het topic.
Aan de ene kant mag iedereen zijn eigen schrijfstijl hebben, maar bij deze gaat het om een kloon die die stijl gebruikt om vaak baggertopics te openen... je kunt het dan gaan editten, maar daar wordt het topic vaak niet beter door.
Het zijn meestal maar wat losse zinnetjes die Baukel typt... en daarom sluit ik ze ook redelijk vaak als bagger,
Reacties op z'n schrijfstijl weghalen kan wel best gedaan worden ja...
quote:Begrijpelijk, het is ook niet netjes om iemands openingspost te wijzigen. Maar het was een optie.
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef Mike het volgende:
Overigens, dwerg, is er vanuit de FA's het signaal gegaan dat editen 'not done' is, dus dat zal niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |