Uiteraard mag hier ook worden gesproken over andere games van Square Enix!
quote:Hij is ook al echt uit in NL he
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
Eigenlijk schandalig, zoveel FF-liefhebbers en Zooi en ik zijn de enige die FFTA aan het spelen zijn.
quote:Import? Is nog goedkoper ook!
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is ook al echt uit in NL he
Uitkomst voor mijn PC:
1828 in High Res
2630 in Low Res
quote:
Note: The following scores are for low-resolution mode.¡ñCannot run ¨C 999: ¡°Too Weak¡± PC
Unfortunately, we assume that the specifications of your computer do not meet requirements to run FINAL FANTASY XI for Windows. If you have this score even though your computer meets the minimum system requirements, please adjust the software resident on your PC.
If your computer does not meet the minimum system requirements, please consider upgrading your machine.¡ñ1000 to 1499: ¡°Easy Prey¡± PC
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows.
However, your frame rate may drop when in a party with lots of effects or in crowded cities.
You should set the game settings (such as resolution and texture) as low as possible.
In addition, if these symptoms bother you, you may consider upgrading your computer (such as increasing the amount of memory or upgrading your graphics card, etc).¡ñ1500 to 1999: ¡°Decent Challenge¡± PC
We assume that your computer can easily run FINAL FANTASY XI for Windows with the default settings. If the frame rate bothers you when you run FINAL FANTASY XI for Windows, you may change the game settings (resolution or texture settings, etc) or adjust the display of weather effects.¡ñ2000 to 2499:¡¡¡°Even Match¡± PC
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows enjoyably with the default settings. You should be able to play easily with weather effects on.¡ñ2500 to 2999:¡¡¡°Tough¡± PC
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows enjoyably with the default settings. If your video card exceeds the recommended system requirements, we recommend that you increase the resolution of FINAL FANTASY XI for Windows. FINAL FANTASY XI might run just as smoothly as in low resolution mode.¡ñ3000 to 3999:¡¡¡°Very tough¡± PC
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows enjoyably with the default settings. If your video card exceeds the recommended system requirements, it may be possible to run ¡°FINAL FANTASY XI for Windows¡± easily even in high resolution mode.¡ñ4000 or above: ¡°Incredibly tough¡± PC
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows incredibly well with the default settings. If your video card exceeds the recommended system requirements, it may be possible to run FINAL FANTASY XI for Windows easily even in high resolution mode or with bump mapping enabled..¡ñ7000 or above: ¡°Impossible to gauge¡±
We assume that your computer can run FINAL FANTASY XI for Windows excellently with the default settings. If your video card exceeds the recommended system requirements, we recommend that you try out various configuration settings of FINAL FANTASY XI for Windows.
Het ziet er ook wel heel erg cool uit. Vooral de Chocobo's!
Misschien dat ik deze game toch ooit eens ga gamen.
quote:Waarom zou het cheaten zijn dan?
Op woensdag 8 oktober 2003 13:33 schreef Jebus het volgende:
in FFX, al je aeons opladen, om een baas te kicken, is dat "cheaten", of niet echt volgens jullie.
quote:spoiler:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:57 schreef Bommie het volgende:[..]
Waarom zou het cheaten zijn dan?
Ik deed altijd voor een moeilijke baas al mijn aeons in overdrive.
[Dit bericht is gewijzigd door Jebus op 08-10-2003 18:37]
Spoilers !
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Spoilers !
quote:Met break damage limit kan je maximaal 99999 aan damage doen, dat is niet genoeg om de bazen aan later in het spel of de dark aeons te verslaan.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:57 schreef Bommie het volgende:
Maar dan zouden de celestial weapons ook cheats zijn want die hebben break damage limit.
En als je dan een beetje sterke characters hebt dan kan je de eindbaas in 1 klap doodmaken.
Dan zit er dus ook geen taktiek meer in het gevecht.
quote:De eindbaas heeft 120.000 hp als ik me goed herrinner.
Op woensdag 8 oktober 2003 20:03 schreef Manfredje het volgende:[..]
Met break damage limit kan je maximaal 99999 aan damage doen, dat is niet genoeg om de bazen aan later in het spel of de dark aeons te verslaan.
En de dark aeons dat is een heel ander verhaal
quote:Dat is hij wel.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:16 schreef Ixnay het volgende:
Waarom is FFVII nergens meer te krijgen voor de PS?
http://www.nedgame.nl
http://www.dimplus.nl
succes.
quote:Ok, thanks
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:40 schreef Zooi het volgende:[..]
Dat is hij wel.
http://www.nedgame.nl
http://www.dimplus.nlsucces.
quote:Ohja joh?
Op woensdag 8 oktober 2003 17:27 schreef Jebus het volgende:[..]
spoiler:
Seymour flux bijvoorbeeld. 1 van de moeilijkste bazen van het spel. Als je het zonder aeons in overdrive doet dat is. Anders heb je hem dood, voor hij jou damage heeft kunnen doen. Ik weet niet of er later nog bazen komen waarbij dit niet kan, maar het is wel erg cheap. Er zit totaal geen taktiek enzo meer achter.
spoiler:
Een trailer van FF7:AC met engelse ondertiteling.
Voor de mensen die geen japans kunnen verstaan
ben wel al uitgekeken op FF10, ga nog wel FF 10-2 halen
www.ff12.com (oid)
quote:Nah. Ik weet het niet hoor.
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:10 schreef Ixnay het volgende:
Zou het niet wat zijn om FFVII opnieuw uit te brengen in 128 bit kwaliteit?
En FFX-2 lijkt me nou echt geen fuck aan. Ik word denk ik al na 5 minuten helemaal gestoord van die hoge japanse stemmetjes.
quote:Kijk eens op Amazon.co.uk... daar heb ik 'em laatst ook weer gekocht, gewoon ff op Final Fantasy VII zoeken en dan bij "buy new" kijken. Ik heb em laatst via Amazon bij Premier Entertainment besteld, kwam supersnel aan, en gewoon een origineel exemplaar, nog in plastic zelfs
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:16 schreef Ixnay het volgende:
Waarom is FFVII nergens meer te krijgen voor de PS?
Ben best wel blij dat ik 'em nou ook weer heb
quote:zodra die in nederland uit komt, is het gewoon engels hoor...
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:16 schreef nikanoru het volgende:[..]
Nah. Ik weet het niet hoor.
En FFX-2 lijkt me nou echt geen fuck aan. Ik word denk ik al na 5 minuten helemaal gestoord van die hoge japanse stemmetjes.
quote:Waarom zijn deel 4/5, 6 en 8 wel overal te krijgen, en 7 en 9 nergens?
Op zondag 12 oktober 2003 02:22 schreef Nemco het volgende:[..]
Kijk eens op Amazon.co.uk... daar heb ik 'em laatst ook weer gekocht, gewoon ff op Final Fantasy VII zoeken en dan bij "buy new" kijken. Ik heb em laatst via Amazon bij Premier Entertainment besteld, kwam supersnel aan, en gewoon een origineel exemplaar, nog in plastic zelfs
Ben best wel blij dat ik 'em nou ook weer heb
quote:9 is nog wel overal verkrijgbaar.
Op zondag 12 oktober 2003 11:10 schreef Ixnay het volgende:[..]
Waarom zijn deel 4/5, 6 en 8 wel overal te krijgen, en 7 en 9 nergens?
Hier in Meppel zelfs, bij frs en dixons.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Net FFVII AC eindelijk gekeken, blij dat er geen vervolg komt
Heb liever zelf een film dat los staat van het deel
De trailer neem ik aan?
quote:Ja...
Op zondag 12 oktober 2003 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De trailer neem ik aan?
quote:
Final Fantasy Advent on PS2IGN has learned that the upcoming movie, Final Fantasy VII: Advent Children, the new Square movie introduced at TGS three weeks ago, is going to come to market in an interesting way. Japanese sources said that the DVD will either A) be playable only on PS2 DVDs, or B) that the movie will come as a launch title with the upcoming PSP handheld. Proof that Square can perform this technical task was evidenced when the company demoed the full-motion video of the GBA game, Chain of Memories, at TGS, the quality of which almost matched that of a PS2 game.
Bron: IGN
quote:Ik denk omdat een phoenix down alleen iemand herstelt die knock out is en niet iemand dood is.
Op maandag 13 oktober 2003 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom gebruikte Cloud en de rest eigenlijk geen Phoenix Down op Aeris?
quote:Phoenix Down werkt alleen als je 'wounded' bent.
Op maandag 13 oktober 2003 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom gebruikte Cloud en de rest eigenlijk geen Phoenix Down op Aeris?
quote:RAAAAAAH link werkt niet!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:58 schreef Bommie het volgende:
http://ffx2.host.sk/ff7ac_sub.rarEen trailer van FF7:AC met engelse ondertiteling.
Voor de mensen die geen japans kunnen verstaan
quote:Ach zo, ik vroeg het me gewoon af.
Op maandag 13 oktober 2003 18:54 schreef chibibo het volgende:
Phoenix Down werkt alleen als je 'wounded' bent.
quote:Nah, vond het toch maar een irritant wijf. Laat maar rotten.
Op dinsdag 14 oktober 2003 08:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je kan haar alleen met Neo Phoenix tot leven wekken.
De 15de summon.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 08:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nah, vond het toch maar een irritant wijf. Laat maar rotten.
quote:Die met die tieten was toch veel leuker.
Op dinsdag 14 oktober 2003 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Nah, vond het toch maar een irritant wijf. Laat maar rotten.
Jammer dat de Moogle er zo gek uitziet
quote:Oh.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Artwork ofzo.. Moet 30 euro opleveren...
quote:Tja, ze moeten toch iets roepen om dat onding voor dat bedrag te slijten.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook niet... En FF Goodies praat over "Misschien we de mooiste poster ooit"
Daarnaast, moogle != Mog.
quote:Begin van de week stond er nog ergens in nov-03
Final Fantasy X-2
Due for release on 27/02/2004
http://www.3dgamers.com/dl/games/finalfantasy11/ffxi_intro.zip.html
quote:Daar kunnen veel films niet tegenop.
Op zondag 19 oktober 2003 19:57 schreef Strolie75 het volgende:
Intro van FFXI, ziet er wel weer schitterend uit.
staat inde lijst
quote:Ik stuur hem je vanavond wel via MSN!
Op maandag 20 oktober 2003 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXI intro filmpje is dus weggehaald. Heeft iemand hem nog?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53567
Each battle you engage in is adjudicated by a Judge, an intimidating looking chap in a suit of armour who rides around on a Chocobo (only in Final Fantasy can a tough guy in a position of authority get away with riding a chicken).
28-10-2003 Final Fantasy 11 (XI) PC CD-ROM ¤ 84,99
Klopt volgens mij niet helemaal of heb ik opeens iets gemist ofzow
quote:Er staat PC-versie achter dus het lijkt me van niet.
Op maandag 27 oktober 2003 13:17 schreef Wolfwood het volgende:
is dat niet de prijs inclusief harde schijf en/of netwerk adaptor?
bestellen kan via www.importmadness.com 58euro incl verzendkosten
kom ook eens langs op #ffxi.nl irc.quakenet.org
quote:Is niet waar.
Op woensdag 29 oktober 2003 10:49 schreef shady1983 het volgende:
Hadden jullie trouwens gehoord dat Square mogelijk aan een vervolg van FFVII gaat werken voor de PS2 ??
Sony had aan het FFVII-team gevraagd wat ze ervan vonden... Ze hadden er allemaal zin in...
Ze maken een film
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Is niet waar.
Ze maken een film
wees btw blij dat ze wat met FF7 doen.
quote:Ik vind hem persoonlijk ook wel erg mooi. Ik heb hem thuis hangen. Het is een reproductie.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook niet... En FF Goodies praat over "Misschien we de mooiste poster ooit"
Het is natuurlijk niet echt helemaal in de stijl van FF maar als kunstwerk vind ik hem erg mooi. De persoon die hem heeft ingekaderd was er ook helemaal weg van - als kunstwerk dan.
quote:Die Chocobo ziet er wel goed uit, maar die Moogle vind ik meer lijken op een Rabite met voetjes en een gewei.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:14 schreef beyond_cool het volgende:
Ik vind hem persoonlijk ook wel erg mooi. Ik heb hem thuis hangen. Het is een reproductie.
quote:wel typisch.. ik kijk naar die shops waar je hem kan laten importen,
Op donderdag 30 oktober 2003 14:38 schreef Theoden het volgende:
iemand al FF XI? ik ga hem vanavond halen!kom btw een keer langs op http://ffxi.gamerszone.nl
op de Nederlandse site kost ie E 74,95, op importmadness kost ie 34,95 pond. en op gamestop $49,95
varieert dus enorm.
ik wou hem zelf bij importmadness bestellen, maar zodra je inlogged logged ie je ook meteen weer uit. Ik kan zo dus niet bestellen...
quote:mjah tegen die tijd is het toch geen ruk meer aan om te spelen. der zijn nu al amerikanen die een fucking hoog level hebben...
Op donderdag 30 oktober 2003 22:16 schreef Biobakker het volgende:
Ik wil weten wat de release datum is van FFXI voor Europamaar dat krijgen we voorlopig niet de horen denk ik
quote:Volgens mij zijn er aparte servers voor Amerikanen, Europeanen en Japanners.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
mjah tegen die tijd is het toch geen ruk meer aan om te spelen. der zijn nu al amerikanen die een fucking hoog level hebben...
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe geplande release van FFX-2 is februari 2004. Misschien was dit al gepost maar ben al een tijd niet in het FF topic geweest
quote:Heb zojuist Unlimited Saga gekocht, hier zit een FFX-2 demo dvd bij met daar op een 15 min. durende Prologue
Op woensdag 15 oktober 2003 23:02 schreef Manfredje het volgende:[quote:
Final Fantasy X-2
Due for release on 27/02/2004]Begin van de week stond er nog ergens in nov-03
Kan nu helemaal niet meer wachten.
quote:Op de game DVD staat ook nog eens een preview van FFX-2
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:27 schreef Manfredje het volgende:[..]
[..]Heb zojuist Unlimited Saga gekocht, hier zit een FFX-2 demo dvd bij met daar op een 15 min. durende Prologue
quote:Hoe is FFX-2
[..]Heb zojuist Unlimited Saga gekocht, hier zit een FFX-2 demo dvd bij met daar op een 15 min. durende Prologue
De eerste berichten lieten ons weten dat Final Fantasy XII dit fiscale jaar zou uitkomen. Dit zou inhouden dat het twaalfde deel voor 31 maart 2004 zou worden uitgebracht. Helaas gaat dit feest niet door. Final Fantasy XII zal nu in het fiscale jaar 2004/2005 worden uitgebracht.
Maar de RPG fans hoeven niet te treuren. Square Enix is nog wel van plan om Dragon Quest V te gaan uitbrengen voor de PlayStation 2. Eerder kon je hier al wat over lezen op InsideGamer. Deze game moet in maart 2004 in Japan worden uitgebracht.
Vergeet niet om aankomende week de site te bezoeken, want Square Enix zal begin november Final Fantasy XII officieel aankondigen. Rond die tijd kun je dus de eerste screenshots verwachten.
bron: Insidegamer
quote:Ik verwachtte hem al niet snel
Op zaterdag 1 november 2003 22:11 schreef NeoDweezil het volgende:
FFXII komt wat laterDe eerste berichten lieten ons weten dat Final Fantasy XII dit fiscale jaar zou uitkomen. Dit zou inhouden dat het twaalfde deel voor 31 maart 2004 zou worden uitgebracht. Helaas gaat dit feest niet door. Final Fantasy XII zal nu in het fiscale jaar 2004/2005 worden uitgebracht.
Maar de RPG fans hoeven niet te treuren. Square Enix is nog wel van plan om Dragon Quest V te gaan uitbrengen voor de PlayStation 2. Eerder kon je hier al wat over lezen op InsideGamer. Deze game moet in maart 2004 in Japan worden uitgebracht.
Vergeet niet om aankomende week de site te bezoeken, want Square Enix zal begin november Final Fantasy XII officieel aankondigen. Rond die tijd kun je dus de eerste screenshots verwachten.
bron: Insidegamer
quote:Hoe bevalt Unlimited Saga tot nu toe ? , Ik had hem vandaag in me handen maar heb hem toch (nog?) niet gekocht , Is hij een beetje te vergelijken met de FF serie ?
quote:Online zuigt denk ik. Een FF game is een persoonlijke reis.... moet offline gespeeld worden. Althans,... zo zie ik dat
Op zondag 2 november 2003 01:09 schreef wc-eend het volgende:
Kan niet wachten tot X-2 en deeltje 12.. ga online denk overslaan..
quote:Ik ook
Op zondag 2 november 2003 01:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Online zuigt denk ik. Een FF game is een persoonlijke reis.... moet offline gespeeld worden. Althans,... zo zie ik dat
quote:ik ben op je!
Op zondag 2 november 2003 01:57 schreef Chocobo het volgende:
Online zuigt denk ik. Een FF game is een persoonlijke reis.... moet offline gespeeld worden. Althans,... zo zie ik dat
quote:Zo te zien zijn jij en Ker het met me eens
Op maandag 3 november 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
ik ben op je!
quote:Wel meer denk ik zo. Misschien wel alle FF fans
Op maandag 3 november 2003 20:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zo te zien zijn jij en Ker het met me eens
![]()
Anyway, ze blijven schuiven met de data van FF:CC en FF:X2 lijkt het niet In Japan is dalijk XII nog eerder uit dan één van die 2 hier
quote:FFXII is uitgesteld in Japan tot een nader te noemen datum in 2004. FFX-2 komt PAL rond eind februari uit en FFCC boeit me niet zoveel
Op maandag 3 november 2003 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wel meer denk ik zo. Misschien wel alle FF fans
Want kom op... FF .. Online...
Anyway, ze blijven schuiven met de data van FF:CC en FF:X2 lijkt het niet
In Japan is dalijk XII nog eerder uit dan één van die 2 hier
FF:CC gaat toch wel heel erg interessant worden hoor! Ik quote even Cube:
"This is the best thingto come out of Suare since FF VII"
Verder zijn Moogles ook weer erg belangrijk! Om ze visueel toonbaar te maken is dezelfde techniek als StarFox Adv gebruikt (ze zijn dus erg furry ) en je hebt een side kick Moogle
quote:Als hun Engels net zo goed is als hun previews dan bedank ik wel
Op maandag 3 november 2003 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
"This is the best thingto come out of Suare since FF VII"
quote:Ik loop er gewoon niet warm voor Gijsje
Op maandag 3 november 2003 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gij ongelovige !
quote:ik zou het OUT OF Square even wat anders neerleggen
Op maandag 3 november 2003 21:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik loop er gewoon niet warm voor Gijsje
![]()
Ze kunnen beter schrijven "This is the bestonly thingto come out of Suare since FF VII
quote:ik zou het OUT OF Square even wat anders neerleggen
Op maandag 3 november 2003 21:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik loop er gewoon niet warm voor Gijsje
![]()
Ze kunnen beter schrijven "This is the bestonly thingto come out of Suare since FF VII
quote:Het zijn mijn woorden ook niet
Op maandag 3 november 2003 21:36 schreef Biobakker het volgende:[..]
ik zou het OUT OF Square even wat anders neerleggen
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk er hard over om Final Fantasy XI te bestellen. Mede omdat meestal bij spellen, die ik 'krijg van al mijn internet vrienden' de multiplayer bijna nooit werkt. Maar nu is mijn vraag is het mijn zuurverdiende eurotjes waard?
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:weet dat er mensen zijn op dit forum, die het niet zo hebben met FF online. Maar mij lijkt het me wel leuk. Vind online spelen altijd leuker dan in mijn eentje. Al heb ik tot nu toe alleen maar spellen als Counterstrike en Star Wars Jedi Knight online gespeeld en zou dit dus mijn eerste MMORPG. Zijn en omdat;
Op maandag 3 november 2003 23:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]
quote:wil ik het wel snel hebben. Dus graag reacties van mensen die het spel al hebben.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
mjah tegen die tijd is het toch geen ruk meer aan om te spelen. der zijn nu al amerikanen die een fucking hoog level hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Lonewolf2003 op 03-11-2003 23:51]
quote:Je moet idd maandelijks betalen
Op maandag 3 november 2003 23:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
weet dat er mensen zijn op dit forum, die het niet zo hebben met FF online. Maar mij lijkt het me wel leuk. Vind online spelen altijd leuker dan in mijn eentje. Al heb ik tot nu toe alleen maar spellen als Counterstrike en Star Wars Jedi Knight online gespeeld en zou dit dus mijn eerste MMORPG. Zijn en omdat;
quote]Op donderdag 30 oktober 2003 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
quote:Dat snap ik ook wel en een credit card is te regelen, ff langs de bank. Maar daarvoor heb je geen adres in de VS nodig. Hier is wat ik bedoel
Op maandag 3 november 2003 23:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet idd maandelijks betalen
en het lijkt me dat je dat met een creditcard doet. Daar zit een adres aan gekoppeld dus dat kan best kloppen.... misschien kan je het wel helemaal nog niet spelen
![]()
Bij Bol is die 85 euros
quote:whoehahahahahaha
Op dinsdag 4 november 2003 00:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
-edit-
quote:Damn, wat duur en dan nog moet je een maandelijks bedrag betalen.
Op maandag 27 oktober 2003 10:33 schreef Biobakker het volgende:
volgens nedgame is dit de releasedatum van FFXI28-10-2003 Final Fantasy 11 (XI) PC CD-ROM ¤ 84,99
Klopt volgens mij niet helemaal of heb ik opeens iets gemist ofzow
quote:Belachelijk duur,...
Op dinsdag 4 november 2003 03:41 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Damn, wat duur en dan nog moet je een maandelijks bedrag betalen.
De vraag is of je FFXI ook offline kan spelen (net als Phantasy Star Online)?
quote:Dat is de Import versie zeg maar, volgens mij zijn die altijd zo duur.
Op dinsdag 4 november 2003 03:41 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Damn, wat duur en dan nog moet je een maandelijks bedrag betalen.
De vraag is of je FFXI ook offline kan spelen (net als Phantasy Star Online)?
FFXI lijkt mij persoonlijk wel een goed spel. Ik ben ook van mening dat final fantasy offline leuker is, maar alsnog lijkt het spel mij zeker wel leuk om een paar maanden te spelen.
En dan bedoel ik dus wel zonder het systeem van bieden en zonder credit card?
quote:Als je zonder credit card wil betalen, moet je bij een Nederlandse site bestellen. Dus www.bol.com ofzo.
Op woensdag 5 november 2003 23:29 schreef Bellerophon het volgende:
Bij welke site's is Final Fantasy Merchandise te koop?En dan bedoel ik dus wel zonder het systeem van bieden en zonder credit card?
Werkt klein beetje met bieden, maar je kan gewoon de "koop nu" optie gebruiken.
Speciaal voor FF XI spelers
quote:Ja maar dan kan iemand toch weer over jouw bod heen gaan?
Op donderdag 6 november 2003 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.finalfantasygoodies.nlWerkt klein beetje met bieden, maar je kan gewoon de "koop nu" optie gebruiken.
quote:mjah waarom zou je dat doen, je hebt een creditcard nodig om te spelen, dus heeft dan nog niet veel nut he...
Op donderdag 6 november 2003 00:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
Als je zonder credit card wil betalen, moet je bij een Nederlandse site bestellen. Dus www.bol.com ofzo.
ik heb hem gezien bij www.dvdboxoffice.com voor $79.95 canadese dollar's (ongeveer 53 euro) verzendkosten doen ze daar niet aan.
ook FF X-2 is er te koop (ps/2 USA)
quote:Ik ben bezig met FF:TA op de GBA
Op donderdag 6 november 2003 09:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb al maanden geen FF aangeraakt
quote:Niet als je eenmaal koop nu hebt gedaan. Lees alles maar even na op de site
Op donderdag 6 november 2003 06:57 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ja maar dan kan iemand toch weer over jouw bod heen gaan?
quote:Ik ook niet. Ga als het weer rustig is in gameland FFX weer gamen
Op donderdag 6 november 2003 09:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb al maanden geen FF aangeraakt
quote:Bij dimensionplus??? Daar is die toch veel duurder.
Op donderdag 6 november 2003 11:20 schreef MemoToast het volgende:
Ik heb FFXI gister besteld bij Dimension plus. Hopen dat ie deze week nog binnenkomt
quote:Het ging helemaal niet om Final Fantasy 11. Hij vroeg waar je merchandise kon kopen. Nou weet ik eigenlijk niet of bol dat verkoopt, maar wet wel uit ervaring dat je er zonder credit card kan kopen.
Op donderdag 6 november 2003 09:10 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
mjah waarom zou je dat doen, je hebt een creditcard nodig om te spelen, dus heeft dan nog niet veel nut he...
ik heb hem gezien bij www.dvdboxoffice.com voor $79.95 canadese dollar's (ongeveer 53 euro) verzendkosten doen ze daar niet aan.
ook FF X-2 is er te koop (ps/2 USA)
quote:\
Op donderdag 6 november 2003 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Niet als je eenmaal koop nu hebt gedaan. Lees alles maar even na op de site
Joh dus als je bied, dan heb je het ook echt?
quote:Volgend jaar ofzo
Op donderdag 6 november 2003 13:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ook niet. Ga als het weer rustig is in gameland FFX weer gamen
quote:Zoiets ja,... januari / februari ofzo
Op donderdag 6 november 2003 14:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Volgend jaar ofzo
quote:Nee, als je het "Koop Nu" bod bied, dan heb je hem meteen. Gewoon bieden kan ook, maar dan kan je overboden worden. Zoals ik al zeg, lees het even op de site.
Op donderdag 6 november 2003 14:10 schreef Bellerophon het volgende:[..]
\
Joh dus als je bied, dan heb je het ook echt?
quote:Ja dat had ik gedaan, maar denk dat ik niet het juiste stuk had gelezen, maar dan valt het nog mee, wil namelijk dat lovers set aanschaffen ( De kettingen van Rinoa en Squall )
Op vrijdag 7 november 2003 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, als je het "Koop Nu" bod bied, dan heb je hem meteen. Gewoon bieden kan ook, maar dan kan je overboden worden. Zoals ik al zeg, lees het even op de site.
quote:Veel te duur? noem jij maar een winkel in Nederland waar die veel goedkoper is. Bedenk wel het is een import versie die zijn meestal een stuk duurder.
Op donderdag 6 november 2003 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
Bij dimensionplus??? Daar is die toch veel duurder.
Ik had hem natuurlijk ook bij een buitelandse online shop kunnen kopen voor ongeveer 50 euro maar ten eerste: levertijd is waarschijnlijk lang (een week of twee is voor mij te lang ), verzendkosten kunnen aardig oplopen en je hebt kans dat je import kosten (voor de douane ofzo) moet betalen. Dan ben je bij elkaar ongeveer hetzelfde kwijt als nu.
Een normaal nieuw pc spel kost in de winkel ¤49,99 ik betaal dus 25 euro meer, wat ik reuze mee vind vallen. Je krijgt namelijk 5 cd's: het originele spel + de uitbreiding...
Al bij al vindt ik de prijs dus best meevallen (de abonementskosten niet meegerekend dan )
quote:Daar heb je gelijk in.
Op vrijdag 7 november 2003 12:40 schreef MemoToast het volgende:[..]
Veel te duur? noem jij maar een winkel in Nederland waar die veel goedkoper is. Bedenk wel het is een import versie die zijn meestal een stuk duurder.
Ik had hem natuurlijk ook bij een buitelandse online shop kunnen kopen voor ongeveer 50 euro maar ten eerste: levertijd is waarschijnlijk lang (een week of twee is voor mij te lang
), verzendkosten kunnen aardig oplopen en je hebt kans dat je import kosten (voor de douane ofzo) moet betalen. Dan ben je bij elkaar ongeveer hetzelfde kwijt als nu.
Een normaal nieuw pc spel kost in de winkel ¤49,99 ik betaal dus 25 euro meer, wat ik reuze mee vind vallen. Je krijgt namelijk 5 cd's: het originele spel + de uitbreiding...
Al bij al vindt ik de prijs dus best meevallen (de abonementskosten niet meegerekend dan
)
quote:Ja de postbode kwam net langs!
Op vrijdag 7 november 2003 12:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in.
En heb je hem al binnen?
Hier 3 pics van de doos (beetje slechte kwaliteit):
quote:Paste het wel door de brievenbus.
Op vrijdag 7 november 2003 13:51 schreef MemoToast het volgende:[..]
Ja de postbode kwam net langs!
het is een lekker dik pakketje, nu al zijn geld waard
Maar hoe is de inhoud. En dan doel ik niet op de binnenkant van de doos. Maar of het spel de moeite waard is.
Nu ff een character aanmaken en waarschijnlijk een hele grote update downloaden
en na de lol ff 7072 bestanden updaten :
ow en daarna nog 1293 bestanden en dit gaat iets langzamer
(vorige 7072 bestanden duurde 15 minuten met mijn 1mbit lijntje)
[Dit bericht is gewijzigd door MemoToast op 07-11-2003 16:35]
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 16:13 schreef MemoToast het volgende:
lolen na de lol ff 7072 bestanden updaten
:
Het updaten duurde wel wat langer.. zo'n 5 uur gister!!!
quote:Ow
Op vrijdag 7 november 2003 15:57 schreef MemoToast het volgende:
Ik heb net een uur zitten installeren en het boekje zitten bestuderen. Heb ff een content id aangemaakt, eerste is natuurlijk gratis. de daaropvolgende zijn niet 12.95 us$ zoals vele zeggen en zoals in het boekje staat, maar 10.44$ = iets van 8,90 euro, valt dus best meeen een extra content id is niet 1$ maar 0,80$ tis maar dat je het ff weet
Nu ff een character aanmaken en waarschijnlijk een hele grote update downloaden
Dus bij elkaar kostte het updaten 1.5 uur + installeren +/- 1 uur (kan korter) = bij elkaar 2.5 uur... ach ja het houd je van de straat nu eindelijk maar eens gaan spelen dan
quote:Op www.playonline.com/ff11us/beginners/win/ kan je de specificaties vinden voor je compu. Hier is de minimum system requirments:
Op vrijdag 7 november 2003 17:54 schreef Wiggum het volgende:
Als ie op mijn pc kan draaien schaf ik m ook aan...kunnen we gezellig saampies spelen!! gezellig
Ik ben van plan, lees, ik ga, de PS2 versie aanschaffen als deze over tijd uitkomt
quote:
At the end of the day Final Fantasy X-2 may end up becoming the source of plenty of mixed feelings among hardened fans. As despite its stellar new gameplay additions, wealth of replayability, and absolute mother lode of mini-activities, its concept and presentation could ultimately hurt it. Never mind the fact that it's storyline isn't as strong as X's or that you're limited to only three characters for the entire adventure: here the prejudice is as simple as its perceived "girlishness".
With the explosive popularity that Final Fantasy X-2 has received in Japan, however, we think that it's safe to assume that the Nippon audience has already come to accept how good Final Fantasy X-2 really is. And we hope that it will only be a matter of time before American players catch on as well -- even if it's female-heavy premise and bouncy atmosphere does alienate a good portion of its machismo fan base.But what else can we say about skeptics' apprehensions other than the fact that it's "their loss?" Simply put, X-2 is a brilliant and addictive romp through Spira that we're certainly glad to experience and one that could definitely mark the beginning of future opportunities for the franchise. All the RPG aficionados have to do is give it the chance.
And while there's no guarantee that we'll ever get our hands on Final Fantasy X-3 or perhaps a sequel to our personal favorites FFIV and FFVI, it's no longer out of the realm of possibility. After all, the company is already hard at work on its next Final Fantasy follow-up, FFVII: Advent Children. And though Advent Children isn't exactly a videogame, it's still the second bit of proof in as many years that Square Enix is finally beginning to listen to the outcries of its fans; Establishing ever-so slowly, that our hopes of finding out what happened to our favorite characters of journeys past isn't so impossible after all.
9.0 Presentation
The Charlie Angels-inspired motif and sphere hunter story may not be as epic as its predecessor, but it still has the top-notch production value that Square Enix is famous for.
9.6 Graphics
Hindered by just a smidgen of slowdown, FFX-2 is one of the best-looking games on any console. Facial animations have improved and the level of detail is amazing. The standard for all future RPGs.
8.6 Sound
The clarity of the music and sound effects are unrivaled among PS2 RPGs with returning voice actors better than they were the first time. The soundtrack isn't anywhere near as strong as X, though.
9.7 Gameplay
Even though the challenge level never exceeds that of an intermediate player, the job-switching system and absolute wealth of mini-games makes FFX-2 one of the most playable RPGs around.
9.5 Lasting Appeal
Five different endings, multiple story branches, an open-ended mission structure, 60-80 hours worth of gameplay, and the chance to go back and experience it again with New Game Plus makes it awesome.
9.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
http://ps2.ign.com/articles/458/458474p1.html
quote:Strol
Op zaterdag 8 november 2003 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Review van FFX-2 op IGN:
[..]
quote:FFX-2 klinkt gay....ik moet hem hebben!!!
Op zaterdag 8 november 2003 09:48 schreef Chocobo het volgende:
StrolDie gametijden
Trouwens het valt me op dat meerdere grote game sites nog geen review hebben gemaakt van FFXI
En nog ff over die prijzen van het content ID: die zijn dus wel 12.95 $ p/m. Ik hoef voor de eerste minder te betalen omdat de id pas gekocht wordt op 6 december en dus betaal ik niet voor de hele maand december maar voor maar 25 dagen
Maargoed ik heb het geld er wel voor over
[Dit bericht is gewijzigd door MemoToast op 08-11-2003 13:05]
quote:Ze hebben wel een complete site (vault) erover,... check maar:
Op zaterdag 8 november 2003 10:33 schreef MemoToast het volgende:
Wat ik niet begrijp: waarom hebben ze bij ign FFXI nog niet gereviewed??? het spel is al uit sinds eind oktober. Ik snap wel dat het tijd kost om dit spel goed te kunnen beoordelen maar een week lijkt me lang zat om een goede indruk te kunnen krijgen.Trouwens het valt me op dat meerdere grote game sites nog geen review hebben gemaakt van FFXI
En nog ff over die prijzen van het content ID: die zijn dus wel 12.95 $ p/m. Ik hoef voor de eerste minder te betalen omdat de id pas gekocht wordt op 6 december en dus betaal ik niet voor de hele maand december maar voor maar 23 dagen
Maargoed ik heb het geld er wel voor over
Kan die einduitslag van IGN wel blijven lezen,... best looking game on ANY console
quote:Ja dat zag ik... Vreemd wel een vault maar geen review
Op zaterdag 8 november 2003 12:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ze hebben wel een complete site (vault) erover,... check maar:
quote:Jammer alleen dat het plaatje ongeveer het meest ugly kwaliteit screenshot van het spel is
Op zaterdag 8 november 2003 13:03 schreef Chocobo het volgende:
En dan te bedenken dat sommige gamers vinden dat Square mindere games maakt.Godver,... wat hebben ze weer iets neergezet zeg
![]()
Kan die einduitslag van IGN wel blijven lezen,... best looking game on ANY console
quote:Screenshots moet je nooit op afgaan,.. FFX ziet er al beter uit in het echt laat staan wat FFX-2 met je ogen gaat doen
Op zaterdag 8 november 2003 13:06 schreef MemoToast het volgende:[..]
Jammer alleen dat het plaatje ongeveer het meest ugly kwaliteit screenshot van het spel is
quote:
Square Enix vergeet het westen niet. Zoveel is direct al duidelijk nu begin 2004 een uitgebreide Europese versie van Final Fantasy X-2 valt te verschijnen.Final Fantasy X-2 International + Last Mission bevat een uitgebreide mode die je in staat stelt diverse monsters te vangen onderweg. Zelfs toernooien zijn mogelijk met de vaak immens grote beesten die ditmaal zorgen voor meer gameplay en vertier.
Bron: Insidegamer.nl
Een vraagje tussendoor voor de FF-kenners:
Als beginnende FF-er (en beginnende RPG-er), welke episode raden jullie mij dan aan?
quote:Ik zou gewoon FFX kopen, want final fantasy's zijn toch allemaal anders, daarom maakt het niet zoveel uit waar je mee begint. En aangezien FFX wel het meeste haalt uit je playstation is dat wel het mooiste. Ok je kan ook FFVII kopen, maar daar moet je weer dik veel moeite voor doen om die normaal te verkrijgen.
Op zaterdag 8 november 2003 17:48 schreef sharkysharky het volgende:
Als ze die nou eens goed overzetten, want FFX scheen er behoorlijke balken aan te hebben overgehouden...:(Een vraagje tussendoor voor de FF-kenners:
Als beginnende FF-er (en beginnende RPG-er), welke episode raden jullie mij dan aan?
quote:Bedoel dat je superveel moeite moet doen om hem gewoon te bestellen bij dimplus?
Op zaterdag 8 november 2003 18:40 schreef Jebus het volgende:[..]
Ok je kan ook FFVII kopen, maar daar moet je weer dik veel moeite voor doen om die normaal te verkrijgen.
quote:Nee, gewoon PAL (Platinum).
Op zaterdag 8 november 2003 20:25 schreef Jebus het volgende:
? dat is dan zeker de US versie??
quote:Chill
Op zaterdag 8 november 2003 20:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee, gewoon PAL (Platinum).
*besteld
Sinds 31 oktober is de officiele Engelstalige Square Final Fantasy X-2 site online...
met onder meer deze wallpapers
quote:Waar kan je dat zien? Lijkt me wel lachuh als we samen kunnen spelen... alhoewel dat in het begin niet echt sllim is omdat je dan bijna geen experience krijgt. En als ik van server verwissel moet ik mijn character deleten en kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen met levelen
Op zondag 9 november 2003 08:50 schreef Millitia het volgende:
Zit hier iemand toevallig op de Ifrit server in FFXI??? Laat het me dan ff weten aub in verband met parties =)
Kheb FFXI gister avond en ongeveer de hele nacht gespeeld het is echt een top spel! ziet er prachtig uit en het is gewoon hardstikke leuk
In het begin moet je alleen wel ff veel vechten om een paar levels omhoog te komen. Ik ben nou level 4. Ik heb al een keer in een party gezeten, was wel geinig alleen kreeg ik maar heel weinig experience
quote:Heb hem gisteren ook besteld.
Op zondag 9 november 2003 14:19 schreef MemoToast het volgende:[..]
Waar kan je dat zien? Lijkt me wel lachuh als we samen kunnen spelen... alhoewel dat in het begin niet echt sllim is omdat je dan bijna geen experience krijgt. En als ik van server verwissel moet ik mijn character deleten en kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen met levelen
Kheb FFXI gister avond en ongeveer de hele nacht gespeeld
het is echt een top spel! ziet er prachtig uit en het is gewoon hardstikke leuk
In het begin moet je alleen wel ff veel vechten om een paar levels omhoog te komen. Ik ben nou level 4. Ik heb al een keer in een party gezeten, was wel geinig alleen kreeg ik maar heel weinig experience
quote:Dat wordt een tijdje wachten dus. Nou elk nadeel heb zijn voordeel. Het is wel beter voor mijn studie.
Op zondag 9 november 2003 16:21 schreef MemoToast het volgende:
FF wat info voor degene die hem nog wil kopen: bij dimensionplus is ie tijdelijk niet meer leverbaar.
quote:Als je weer in je wereld beland krijg je een bericht te zien zoals "Welcome on Ifrit" en anders kan je het ook vast wel ergens in je main menu vinden
Op zondag 9 november 2003 14:19 schreef MemoToast het volgende:[..]
Waar kan je dat zien? Lijkt me wel lachuh als we samen kunnen spelen... alhoewel dat in het begin niet echt sllim is omdat je dan bijna geen experience krijgt. En als ik van server verwissel moet ik mijn character deleten en kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen met levelen
Kheb FFXI gister avond en ongeveer de hele nacht gespeeld
het is echt een top spel! ziet er prachtig uit en het is gewoon hardstikke leuk
En ja, als je wilt levelen kan je beter ff solo'en, maar voor missies is een party veel beter. Moet je ff op zoek gaan naar een white mage, errug makkelijk zo'n healer =)
Om iemand op jouw server te krijgen bestaan er world passes, met zo'n pass kan je 5 mensen uitnodigen om op je server te spelen. Maar als je erop in gaat moet je idd je character deleten. Maar mocht je toevallig op de Ifrit server zitten, kijk dan eens of Oxayotl online is =)
En voor mensen die FFXI willen kopen, ik geloof dat Futurezone in Rotterdam ze nog wel heeft, maar daar kost ie geloof ik wel 80 euro ofzo.
quote:Een PAL special edition dus
Op zaterdag 8 november 2003 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer goed nieuws!
[..]
Square
Square
quote:Het is eerder de Japanse SE die hier de "standaard" edition wordt. Maar goed, niks te klagen! Laat maar komen die game!!!
Op maandag 10 november 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Een PAL special edition dus![]()
![]()
quote:Helemaal met die score,...
Op maandag 10 november 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is eerder de Japanse SE die hier de "standaard" edition wordt. Maar goed, niks te klagen! Laat maar komen die game!!!
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:51 schreef MemoToast het volgende:[..]
Ja de postbode kwam net langs!
het is een lekker dik pakketje, nu al zijn geld waard
ik wil m ook hebben
quote:Yep...bij FFX had ik nog het geluk dat ik in de leegloop zat, en dus thuis betaald kon gamen.
Op maandag 10 november 2003 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Helemaal met die score,...Rond februari komt die Gijs,... worden weer lange nachten
quote:Echt waar joh ? Het lijkt me echt niks,... geef mij maar FFX-2 en FFXII
Op maandag 10 november 2003 09:56 schreef Biobakker het volgende:[..]
grote haat
ik wil m ook hebben
quote:Lijkt me niks...net zoals dat Star Wars Galaxies me ook niks lijkt. Dit soort games (RPG) moet je solo spelen vind ik.
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Echt waar joh ? Het lijkt me echt niks,... geef mij maar FFX-2 en FFXII
quote:Godver
Op maandag 10 november 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Lijkt me niks...net zoals dat Star Wars Galaxies me ook niks lijkt. Dit soort games (RPG) moet je solo spelen vind ik.
MMORPG's zijn ook niet mijn ding
quote:Nope, en wel om een paar redenen.
Op maandag 10 november 2003 10:44 schreef Chocobo het volgende:
MMORPG's zijn ook niet mijn ding
a. Meeste gesprekken tussen spelers blijven steken op MSN-niveau.
b. Gevechten en items verzamelen is totaal niet tactisch maar lijkt meer op Gauntlet (hakken hakken hakken, ikke ikke, ikke).
c. Werelden zien toch minder mooi uit doordat de levels automatisch worden gegenereerd door de PC. Geef mij maar een klein mooi met de hand gemaakt level waarbij over elk monster en elk item is nagedacht!
d. Het verhaal is een solo-RPG toch beter uitgewerkt, die MMORPGs lijken meer op een verzameling side-quests.
Multiplayer kan best leuk zijn, maar dan met een paar man achter een console of in clanverband een game als Counterstrike spelen. Samen een game als RE spelen is overigens ook top.
quote:a. Niet echt, het ligt aan jezelf of je een persoonlijk gesprek wilt aanknopen met iemand of niet. En wil je een goed gesprek voeren, dan moet je maar met je vrienden bellen of een serieuze chatbox induiken
Op maandag 10 november 2003 10:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nope, en wel om een paar redenen.
a. Meeste gesprekken tussen spelers blijven steken op MSN-niveau.
b. Gevechten en items verzamelen is totaal niet tactisch maar lijkt meer op Gauntlet (hakken hakken hakken, ikke ikke, ikke).
c. Werelden zien toch minder mooi uit doordat de levels automatisch worden gegenereerd door de PC. Geef mij maar een klein mooi met de hand gemaakt level waarbij over elk monster en elk item is nagedacht!
d. Het verhaal is een solo-RPG toch beter uitgewerkt, die MMORPGs lijken meer op een verzameling side-quests.Multiplayer kan best leuk zijn, maar dan met een paar man achter een console of in clanverband een game als Counterstrike spelen. Samen een game als RE spelen is overigens ook top.
Maar goed, jij houdt er niet van.. en ik wil graag de naam hooghouden van FFXI
quote:
Selbina
Fishing at the port of Selbina while waiting for a boat to arrive. Not much goes on at Selbina aside from subjob leveling parties, high level questers and buying higher level spells.
quote:
La Theine
Racing eachother on chocobo to Jugner Forest.
ik wil m ook
Vana'diel wind
is een live feed cam vanuit Vana'diel
quote:Zo word het gewoon een party game
Op maandag 10 november 2003 15:35 schreef Biobakker het volgende:
[afbeelding]
[..][afbeelding]
[..]
quote:Whahahaha
Op maandag 10 november 2003 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zo word het gewoon een party game
quote:Na 70 keer mijn character aanmaken en deleten zit ik eindelijk op de ragnarok server
Op zondag 9 november 2003 23:10 schreef Millitia het volgende:[..]
Als je weer in je wereld beland krijg je een bericht te zien zoals "Welcome on Ifrit" en anders kan je het ook vast wel ergens in je main menu vinden
En ja, als je wilt levelen kan je beter ff solo'en, maar voor missies is een party veel beter. Moet je ff op zoek gaan naar een white mage, errug makkelijk zo'n healer =)
Om iemand op jouw server te krijgen bestaan er world passes, met zo'n pass kan je 5 mensen uitnodigen om op je server te spelen. Maar als je erop in gaat moet je idd je character deleten. Maar mocht je toevallig op de Ifrit server zitten, kijk dan eens of Oxayotl online is =)
En voor mensen die FFXI willen kopen, ik geloof dat Futurezone in Rotterdam ze nog wel heeft, maar daar kost ie geloof ik wel 80 euro ofzo.
quote:Ik snap niet dat iedereen deze game zo zit te hypen. Come on. Een nog zwaker verhaal dan X, maar 3 playable chars, een chickie als hoofdcharacter? Ik weet nu al eigenlijk zeker dat ik hem niet zal kopen.
Op zaterdag 8 november 2003 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Review van FFX-2 op IGN:
[..]At the end of the day Final Fantasy X-2 may end up becoming the source of plenty of mixed feelings among hardened fans. As despite its stellar new gameplay additions, wealth of replayability, and absolute mother lode of mini-activities, its concept and presentation could ultimately hurt it. Never mind the fact that it's storyline isn't as strong as X's or that you're limited to only three characters for the entire adventure: here the prejudice is as simple as its perceived "girlishness".
quote:Lees de rest van de review eens:
Op maandag 10 november 2003 17:15 schreef Zooi het volgende:
Ik snap niet dat iedereen deze game zo zit te hypen. Come on. Een nog zwaker verhaal dan X, maar 3 playable chars, een chickie als hoofdcharacter? Ik weet nu al eigenlijk zeker dat ik hem niet zal kopen.
Ik wil gewoon een echter FF game, niet een vervolg op een zwak verhaal gemaakt met de zelfde engine..
Het is leuk totdat FFXII uitkomt!
Ik . FF, maar niet met zo'n game.
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:21 schreef Zooi het volgende:
Heb ik gedaan en het lijkt me helemaal niks. Ik ga hem overslaan, ook al zijn er momenteel niet echt betere alternatieven.Ik
. FF, maar niet met zo'n game.
Gelukkig denk ik er anders over. Ik kan niet wachten
quote:Ik kan ook niet wachten. Wie wil er nu niet (nog) eens met Yuna spelen!
Op maandag 10 november 2003 17:28 schreef Chocobo het volgende:
Gelukkig denk ik er anders over. Ik kan niet wachten![]()
quote:Wat is er trouwens mis om met 3 kuikens te gamen
Op maandag 10 november 2003 17:15 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik snap niet dat iedereen deze game zo zit te hypen. Come on. Een nog zwaker verhaal dan X, maar 3 playable chars, een chickie als hoofdcharacter? Ik weet nu al eigenlijk zeker dat ik hem niet zal kopen.
Ik wil gewoon een echter FF game, niet een vervolg op een zwak verhaal gemaakt met de zelfde engine..
quote:Ja, kan jij me vertellen wat er zo bijzonder aan de ragnarok server is?? Hoorde alleen laatst dat het bijzonder moeilijk is om erop te komen...
Op maandag 10 november 2003 16:32 schreef MemoToast het volgende:[..]
Na 70 keer mijn character aanmaken en deleten zit ik eindelijk op de ragnarok server
ik ga je dus waarschijnlijk niet tegenkomen.
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:46 schreef Hakkert het volgende:
X-2 komt binnenkort toch uit?
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Helemaal met die score,...
Rond februari komt die Gijs,... worden weer lange nachten
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]
quote:op ign stond wel girlish(nog iets).. Is het zo erg dan? Welke characters heb je nog dan? Yuna en rikku toch zowiezo?
Op maandag 10 november 2003 18:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb FFX-2 in turkije gespeeld..voelde aan als...
barbie-leegachtige-"final fantasy"
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:51 schreef Hakkert het volgende:[..]
ondertussen al op zoek naar Jak2
quote:ja en Lorne (zus van Auron?)
Op maandag 10 november 2003 18:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
op ign stond wel girlish(nog iets).. Is het zo erg dan? Welke characters heb je nog dan? Yuna en rikku toch zowiezo?
quote:
quote:Hmm 3 vrouwen dus.. Helemaal geen stoere kerels als Auron? Auron was echt meesterlijk
Op maandag 10 november 2003 18:55 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
ja en Lorne (zus van Auron?)
quote:Ga anders even een preview lezen
Op maandag 10 november 2003 18:58 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmm 3 vrouwen dus.. Helemaal geen stoere kerels als Auron? Auron was echt meesterlijk
quote:sjaggie ofzo
Op maandag 10 november 2003 18:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga anders even een preview lezen
quote:Nee,.. maar zo weet je wat meer over de games die je wilt spelen
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
sjaggie ofzo
quote:Ja dat snap ik, maar dit was gewoon een vraag die ff in me op kwam en nog niet eens zozeer een vraag maar een opmerking.. Dat ik door lezen van previews meer te weten kan komen over een game dat weet ik ook.. en jij weet dat ik dat weet.. ach laat ook maar
Op maandag 10 november 2003 19:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.. maar zo weet je wat meer over de games die je wilt spelen
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:14 schreef Hakkert het volgende:ach laat ook maar
quote:AURON
Op maandag 10 november 2003 19:20 schreef Hakkert het volgende:
[afbeelding]Gewoon omdat tie cool is!
quote:Party Pooper....FFX2 gaat heersen!
quote:Dit is wat ik ervaren heb...we zien het wel
Op dinsdag 11 november 2003 08:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Party Pooper....FFX2 gaat heersen!
quote:Ik verwacht ook geen "normale" Final Fantasy zoals deel VII of X. Is gewoon een leuk luchtig tussendoortje tot XII verschijnt.
Op dinsdag 11 november 2003 08:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit is wat ik ervaren heb...we zien het wel
quote:Wat is het? Ik kan op mijn werk niet bij mijn Insider account.
Op dinsdag 11 november 2003 08:54 schreef Chocobo het volgende:
STROLhttp://insider.ign.com/videos/articles/458/458839p1.html
quote:FFX-2 Video review
Op dinsdag 11 november 2003 08:56 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is het? Ik kan op mijn werk niet bij mijn Insider account.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 08:57 schreef Chocobo het volgende:
FFX-2 Video review
quote:OOOOOOOOOH MY GOOOD... Ik snap dus ECHT niet waarom mensen twijfelen... GODVER
Op dinsdag 11 november 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
quote:Niets. Als je er van houdt. En dat is dan ook w.s. een van mijn grootste bezwaren aan deze versie.
Op maandag 10 november 2003 17:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is er trouwens mis om met 3 kuikens te gamen
quote:Ik kijk hem thuis wel effe
Op dinsdag 11 november 2003 09:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
OOOOOOOOOH MY GOOOD... Ik snap dus ECHT niet waarom mensen twijfelen... GODVER
Wat een speeeeel ______O______
quote:Ben ik met je eens! Het hadden meer kuikens moeten zijn!
Op dinsdag 11 november 2003 09:36 schreef Zooi het volgende:
Niets. Als je er van houdt. En dat is dan ook w.s. een van mijn grootste bezwaren aan deze versie.
quote:
Final Fantasy popjes
11-11-2003 | Jeffrey Visser
Square Enix is van plan om een reeks Final Fantasy poppen op de markt te zetten. Voorlopig echter nog Japan only.
Final Fantasy Trading Arts Volume 1, zoals de serie heet, bestaat uit zeven personages uit de delen VII (zeven) tot en met X (tien). De action figures worden per stuk verkocht voor maar 500 yen (ongeveer 5 euro).De personages Cloud Strife, Sephiroth, Rinoa Heartilly, Vivi Ornitier, Yuna, Lulu en een geheim personage zullen de eerste serie vertegenwoordigen maar waarschijnlijk komt Square later met meer Final Fantasy popjes.
De poppen staan voor maart 2004 gepland, of ze ook naar Europa toekomen is nog onduidelijk.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moogle hoop ik
Cactuar
quote:Tijdens transformatie van Job zie je die vrouwen praktisch naakt,.. veel shots van haar naakte zijkant
Op dinsdag 11 november 2003 13:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ben ik met je eens! Het hadden meer kuikens moeten zijn!
IGN noemt het de beste RPG van 2003 in hun review
directe link:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=24936
7 euro nogwat is btw niet veel imo.
quote:19e http://www.ff12.com/
Op dinsdag 11 november 2003 22:03 schreef Sietjuh het volgende:
Ik kan niet w88 totdat FFXII word bekendgemaakt.... 18e ofzo d8 ik
quote:Ik hoop op een screen,..........
Op dinsdag 11 november 2003 22:10 schreef Manfredje het volgende:[..]
quote:Ik weet wat je bedoeld
Op dinsdag 11 november 2003 22:37 schreef Bommie het volgende:
Ik heb net effe het intro filmpje gekeken van FF-X2.
Heeft er iemand een teiltje voor me
quote:Dat hoort er nou eenmaal bij. Februari is de release en ik heb nu nog genoeg te gamen,... ik heb eerlijk gezegd niet eens tijd voor een zware RPG nu
Op woensdag 12 november 2003 12:12 schreef Sietjuh het volgende:
Dat wordt importeren die hap want ik ga dus echt niet wachten totdat hij hier uitkomt ik heb lang genoeg gewacht.... FFX anyone? november/december in amerika..... mei hiervind ik echt niet kunnen trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 12-11-2003 22:32]
quote:Ik begrijp er nog atlijd weinig van omdat het geen warezrequest was en binnen de faq/policy, maar ok.
Op woensdag 12 november 2003 22:28 schreef NightH4wk het volgende:
En nu word ie ge-edit. Denk maar eens na waarom
Ik zei dus dat ik morgen voor het eerst FF VII ga spelen, en er gigantisch veel zin in heb.
quote:Das jammer, maar is echt heel vervelend of kan ik het maar beter toch proberen?
Op woensdag 12 november 2003 22:30 schreef WarZidane het volgende:
FF VII is beter te spelen op PSX dan op PC, daar is ie zo buggy
quote:Thanks, ik had nooit verwacht dat ik RPG's zo cool zou gaan vinden. Na Lufia 2: Rise Of The Sinistrals, Chrono Trigger en Secret of Mana wil ik FF VII zo graag spelen.
Op woensdag 12 november 2003 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel plezier, tis een van de beste games ooit
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gebruik je WinXp?
quote:Nou, dan kan je geen Chocobo racing doen op de PC. En bij meer dingen hangt FF7 dan
Op woensdag 12 november 2003 22:52 schreef NightH4wk het volgende:[..]
, ik loop door m'n extreem slome internet (essent zit te flippen) de hele tijd een paar posts achter.
Maar idd, ik gebruik WinXp (dualboot met linux 2.4.20, beetje oude kernel).
Er zijn wel (amateur) patches, kijk even op de Eidos site voor meer info
quote:Das idd jammer, maar je mist niet erg veel van het verhaal enzo? Want met een paar bugs valt nog mee te leven imo, en bedankt voor die patching info.
Op woensdag 12 november 2003 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nou, dan kan je geen Chocobo racing doen op de PC. En bij meer dingen hangt FF7 dan
Ook in comp modus
Er zijn wel (amateur) patches, kijk even op de Eidos site voor meer info
quote:Mini game?
Op woensdag 12 november 2003 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, Chocobo Racing is een mini game.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:18 schreef chibibo het volgende:[..]
Mini game?
[afbeelding]
Chocobo Racing in FF7. Ik ken deze titel ook ja.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken deze titel ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |