Ik wil dolgraag weten van welk merk de supermooie zwarte sportwagen is die voorkomt in het programma overzicht van Donderdag op Veronica. Van elk van de programma's wordt een klein stukje getoont dus de sportwagen is maar even in beeld. Het merklogo lijkt op een naar beneden wijzende pijl van rood en paars.
Heeft iemand een idee want ik wil graag meer afbeeldingen van deze auto.
quote:Dat zal naar alle waarschijnlijkheid een Maserati zijn. Omdat die zo'n logo heeft
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:43 schreef Zyzyx het volgende:
hallo mensen,Ik wil dolgraag weten van welk merk de supermooie zwarte sportwagen is die voorkomt in het programma overzicht van Donderdag op Veronica. Van elk van de programma's wordt een klein stukje getoont dus de sportwagen is maar even in beeld. Het merklogo lijkt op een naar beneden wijzende pijl van rood en paars.
Heeft iemand een idee want ik wil graag meer afbeeldingen van deze auto.
quote:klopt nou je t zegt, was de maserati spider van jodie kidd die ze een keer op t circuit hebben afgeragd.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:49 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zal naar alle waarschijnlijkheid een Maserati zijn. Omdat die zo'n logo heeft
quote:Maserati heeft toch een kroon als logo
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:49 schreef jacco het volgende:[..]
Dat zal naar alle waarschijnlijkheid een Maserati zijn. Omdat die zo'n logo heeft
quote:Een drietand. Plaatje:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:57 schreef D.Rose het volgende:[..]
Maserati heeft toch een kroon als logo
quote:De TS zal zich wel vergissen
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:57 schreef D.Rose het volgende:[..]
Maserati heeft toch een kroon als logo
quote:ok, same to me
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:03 schreef wunderbaum het volgende:[..]
Een drietand. Plaatje:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:47 schreef MegA het volgende:
[afbeelding]Deze in het zwart?
zag hem ook voorbij komen..
Ja volgens mij is dat em. Welke auto is dat?
quote:Een Koenigsegg CC 8S, zoals al gezegd is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:01 schreef Zyzyx het volgende:[..]
MegA
![]()
Ja volgens mij is dat em.
Welke auto is dat?
quote:Koenigsegg CC 8S was nog niet gezegd, bedankt daarvoor. Ik herkende de auto niet meteen aan het plaatje van Speedloader omdat de voorkant daarop anders is. En waar moet ik volgens jouw naar zoeken als ik het merk en het type nog niet weet
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:15 schreef Svensson het volgende:[..]
Een Koenigsegg CC 8S, zoals al gezegd is.
Ik zou zeggen: Gebruik de search eens, of Google wil ook wel helpen...
quote:Speedloader zijn prentje is nog van een prototype volgens mij..de neus is daarna iets gewijzigd.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:43 schreef Zyzyx het volgende:[..]
Koenigsegg CC 8S was nog niet gezegd, bedankt daarvoor. Ik herkende de auto niet meteen aan het plaatje van Speedloader omdat de voorkant daarop anders is. En waar moet ik volgens jouw naar zoeken als ik het merk en het type nog niet weet
dit is m:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |