quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:39 schreef SEMTEX het volgende:
Moet dit niet in SHO?
Zolang we geen HOMO-forum hebben iig
*zwiep*
quote:Volgens mij heeft JHF er zelf nu genoeg van, maar wordt hij nog steeds gedwongen door z'n moeder om met 'the bitch' te trouwen
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat het boeit is dat Trix er alles aan doet het te ontkennen, zelfs het arrangeren van een verstandshuwelijk. Dat vind ik leuk, ja, als ze Bea kunnen weerspreken.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-10-2003 19:13]
quote:Die verhalen liggen waarschijnlijk nu al klaar voor publicatie.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:45 schreef SEMTEX het volgende:
Wat waarschijnlijk zal resulteren in a) geen kinderen en b) over enkele jaren verhalen over buitenechtelijke afaires in de Prive/Story/Weekend
quote:Wat is je bron?
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Waar is die de Vries mee bezig? (mocht dit waar zijn).
Hij noemt zichzelf misdaadverslaggever (en zijn programma zou daar danook op draaien), wat the fuck heeft hij dan te maken met de geaardheid van Friso, laat staan dat hij dat evt interview hieromtrend in een misdaadprogramma gaat laten zien/horen?
Maar goed, dat zegt niets natuurlijk.
quote:Je bedoelde dus dit topic.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:07 schreef static het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet; hij kwam niet echt nichterig over eigenlijk.Maar goed, dat zegt niets natuurlijk.
Zeg dat dan lieverd .
quote:2 jaar geleden hetero
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
ach sommige mensen wisselen van geaardheid alsof het kleding is.
Tja, ik zit eigenlijk niet te wachten op onthullingen over Friso in de gay scene en al zeker niet van die enge Oltmans. Geef mij maar weer een paar lekkere vette getuigenverklaringen over Mabel en Klaas!
Tja, ik zit eigenlijk niet te wachten op onthullingen over Friso in de gay scene en al zeker niet van die enge Oltmans.
Ik wel, ik wel
Wie zou er dan het mannetje en wie het vrouwtje binnen de relatie zijn?
In de oorlog had ons land pas echte leiders. Geen minister-President met een wormenhoofd en al dan niet homoseksuele jankballen.
PS Bestaan er eik royalties die uit de kast zijn?
quote:Nu ja, die Edward uit de UK liep openlijk in majootje, da's ook best stoer
Op woensdag 8 oktober 2003 14:44 schreef Manono het volgende:
Als een prins in Nederland niet homo kan zijn, waar dan wel!PS Bestaan er eik royalties die uit de kast zijn?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:46 schreef milagro het volgende:
Nu ja, die Edward uit de UK liep openlijk in majootje, da's ook best stoeruit de kast
Maar is het ooit officieel bevestigd?
quote:Ja, er is ook binnen een tijdsbestek van 3 maanden na hardnekkige geruchten en heftige ontkennnigen plots een bevallige dame opgedoken, na jarenlang geen enkele vrouw in zijn buurt gesignaleerd te weten sinds de laatste nanny het Paleis verliet, behalve His Royal Mother dan, waar binnen no time mee verloofd werd en getrouwd.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:48 schreef Manono het volgende:[..]
Maar is het ooit officieel bevestigd?
Ik zie dat als een officiele bevestiging
Mabel previsited zeg maar.
quote:Tegen die tijd ga ik me er weleens druk over maken. Misschien.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Waar is die de Vries mee bezig? (mocht dit waar zijn).
quote:Wie bedoel je dan precies, Veteraan? Wilhelmina, Mussert, of misschien Hitler? Spreek je eens uit.
Op woensdag 8 oktober 2003 11:21 schreef veteraan het volgende:
Tssk.In de oorlog had ons land pas echte leiders. Geen minister-President met een wormenhoofd en al dan niet homoseksuele jankballen.
quote:Mannen met een wollen coltrui ook niet, je punt?
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:12 schreef gelly het volgende:
Mannen met een snor zijn sowieso niet te vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |