k bedacht me dat ik bijna twee weken geleden bij de huisarts ben geweest voor een schimmel en dat die nogal ruw met de eendebek tekeer ging, grote kans dat er toen wat bloed is vrijgekomen en dat dat nu opgeruimd wordt.
Ik heb dus niet gebeld naar de vk, ik zal 't morgen uiteraard wel melden, maar doordat ik een reden heb en 't maar zo kort duurde en zo vreselijk weinig was.. en verder zegt m'n gevoel dat 't allemaal wel goed zit. Ik hou 't wel uit tot morgenochtend 8 uur ![]()
Ga ik nu weer verder met bankhangen (best lekker trouwens, zo'n dagje relaxen
)
Met Eva gaat het ook fantastisch goed, ze loopt sinds 5 weken los
en dat is echt een geweldig gezicht.
Ze babbelt lekker, hoewel het nog beperkt is tot "papa, mama, beebietje, auto, opa, oma en Bam (bram)" maakt ze er wel hele zinnen mee met tussendoor onverklaarbare woorden.
Met mij gaat het langzaam steeds beter. De wond is niet meer zo pijnlijk en ik voel me elke dag iets beter. Ik blijf erbij dat je beter "normaal" kunt bevallen, deze herstelperiode valt me vies tegen.
Gelukkig hebben we een fantastische hulp via de thuiszorg.
Het is nog even zoeken naar een goed ritme, ik merk dat nachtvoedingen ook niet bevoordelijk zijn voor een snel herstel maar dat mag allemaal de pret niet drukken, ik geniet met volle teugen.
Ik hoop binnenkort iets meer tijd te hebben, niet alleen voor het forum maar ook voor andere contacten. Zo wil ik bijv. al weken Lies nog even bellen (sorry maar het schiet er steeds bij in), Gao even mailen (bedankt voor je pakje
) en op visite bij Belana (
) en mailen met oa. Nausicaa, maar het lukt steeds niet.
Humptie is vanavond zo druk! Zelfs bij kbot bleef ie maar draaien en bewegen en doen (meestal gaat ie dan stil liggen). Papa maar met m praten "doe es rustig voor je mama, ga es lekker slapen dan" Maar nee hoor, nog steeds gaat het te keer in mijn buik. Dat is iets van de laatste tijd, de hele dag slapen en dan vanaf 's middags laat feest gaan vieren.
Ach, alive and kicking, das 1 ding wat zeker is.
ET, ben blij dat je je niet druk maakt, ik denk ook dat het niet zo erg is.
Veel plezier morgen bij de echo!
quote:Ja, ik weet het
Op donderdag 9 oktober 2003 11:47 schreef Bright het volgende:
Zeg Grijs, je moet wel het bed verhogen hoor, anders mag je nog niet thuis bevallen (ook al wordt wel vaak nog een oogje dichtgedaan door de VK)
Lois, leuk om weer even wat van je te horen en fijn dat het zo goed gaat met Iris (en Eva!) Vervelend dat je herstel je zo tegenvalt. Ik wens je veel sterkte toe!
Wat ik mij afvroeg he, ik zag van de week uit een berichtje van Karin dat je al weer auto reed. Wordt dat bij jullie niet afgeraden om dit te doen na een keizersnede voor 3 maanden. Bij ons namelijk in Engeland wel en eigenlijk ben ik wel benieuwd waarom dan.
Oh ja ET ben je al terug van je uitgebreide Echo, ben wel benieuwd.
Tootje, meldt jij je ook eens.
Gisteren had mijn baas de spullen open en bloot op mijn man zijn bureau gelegd (ja, we werken bij hetzelfde bedrijf), met een briefje of hij het mee kon nemen. Dit na alle moeilijk doenerij over vertrouwelijk en bla. Dus mijn man heeft om een brief gevraagd met bevoegde handtekeningen. Toen is mijn baas het komen halen met de woorden, dan breng ik het zelf wel. (hij woont hier vlakbij)
Vanmorgen belt ie, zegt ie dat ie naar aanleiding van mijn man zijn verzoek dat is gaan proberen te regelen, maar dat dat tegen onoverkomenlijke problemen is gestuit en dat het apsoluut niet mag en nu was er een nieuwe regeling bedacht. Ik mag mijn treinkaart inleveren, maar hou wel mijn reiskostenvergoeding en daarvan kan ik dan een taxi betalen die me heen en weer brengt.
Ik stond echt perplex, kon ook eerst geen woord uitbrengen. Zei ik ook tegen hem, dat ik er even stil van werd. Daarna ben ik boos geworden en overstuur geraakt. Ik zei, ieder ander die in de ziektewet zit met een ischias, mag dat gewoon en bj mij wordt er moeilijk over gedaan terwijl ik bovendien nog zwanger ben ook! Nou, dat mocht ik niet zeggen en bovendien was dit het voorstel van de bedrijfsarts geweest, dus ik had me er maar aan te houden.
Ik was zo overstuur dat ik gezegt heb dat ik nog wel zou bellen en ik heb zo de hoorn erop gegooid waarna ik eerst eens goed in tranen ben uitgebarsten.
Daarna heb ik de bedrijfsarts gebeld, die belt me dinsdag terug, lekker vlot ja...
En ik heb mijn huisarts gebeld, die belt me vanmiddag terug en ik ga ook nog maar de vk bellen denk ik.
Van de stress heb ik inmiddels 2 harde buiken gehad en alles staat strak in mijn lijf, echt geweldig.
Ik ben zo bang dat ze het op werkweigering gaan gooien en dat ik dan mijn baan nog kwijt ben ook.
Ik weet het allemaal ff niet meer.
Mijn man is nu onderweg naar huis gelukkig.
Wat moet k hier nou toch verder mee?
zit hier plaatsvervangend boos te zijn!
Echt maak je nou niet vreselijk druk dat heeft helemaal geen zin. De vk zal zowieso altijd achter je staan want die maken dit soort dingen vaker mee. Tja en de dokter zal ook onvoorwaardelijk achter je staan dus dat is al 2. Bedrijfsarts of geen bedrijfsarts, die bekijkt altijd nog alles van een afstandje en zal ook moeten werken in het voordeel van het bedrijf dus daar heb je nooit zo heel veel aan. Heb daar aardig wat ervaring mee
Ze heeft een mega wond aan haar been en wordt tegenwoordig gehaald en gebracht om op het werk te verschijnen, waar ze maat zit te zitten omdat ze verder niks kan doen. Maar door die nieuwe wet, moeten ze een passende en aangepaste functie bínnen het bedrijf zoeken... sociaal zitten te doen met de bewoners ven het verpleegtehuis...
Veel sterke
quote:Ja klopt, is allemaal wet poortwachter, het gaat er streng aan toe tegenwoordig. belachelijk ook voor je moeder!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:05 schreef moussy het volgende:
Lieve Belana, dit is vreselijk dat ze je zo heen en weer slingeren!! Maar is dit niet het gevolg van die wet Poortwachter? Mijn moeder, oke niet zwangerHeeft er ook gelazer mee.
quote:Ja, ik weet dat ze sterk staan als ze echt willen, dus ik ga echt alles op alles zetten, geloof me!
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:09 schreef Bright het volgende:
Belana, als je een vriendelijke en begrijpende VK hebt, dan kun je die ook vragen een adviesbriefje te schrijven. Kun je ook van je huisarts vragen.
Met 2 medici tegen kan de bedrijfsarts, die zelf ook twijfelt, er niet meer onderuit. Vraag - nee, eis - van de bedrijfsarts een schriftelijke mededeling. Alles wat door de telefoon is/wordt gezegd mag hij dan schriftelijk bevestigen.
Ik denk dat je nu ook een probleem kunt krijgen als je nog niks op papier hebt staan
Zie al ben je nog zo goed met je baas, de ware aard komt naar boven als ze het moeilijk hebben. Ik denk dat je nu wel aardig tot rust mag komen want ik geloof dat wij nu allemaal wel heel erg kwaad zijn voor je ![]()
Geniet van je warme bad, daar ontspan je hopelijk van.
Foto's van buikkie: (geen scanner, dus foto van foto genomen, kwaliteit niet zo geweldig dus helaas)
buikkie en profil met mijn wipneus:
een een been met een voet eraan: 
Belana, wat waardeloos dat je baas zo doet.. maar gelukkig heb je de huisarts achter je. Doet me een beetje denken aan 't gezeik dat ik toen al had toen ik twee uur per dag minder wilde gaan werken in het begin omdat ik zo vreselijk moe was.. Laat je niet gek maken hoor!
Ach ja, het werk. Ik ben er doodop van. Ben echt wel wat rustiger nu, dat wel. Maar de verhouding met mijn baas is volkomen verstoord nu natuurlijk. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het van de week weer gaat met de bedrijfsarts.
Nu eerst lekker weekend. Ian (kbot's zoontje van 6) is bij ons t/m dinsdag, gezellig. En nu eerst eten.
Bedankt allemaal voor jullie steun!
Heb er zelf ook mee zitten kloten, met mn rsi. (Trouwens één van de redenen dak wat minder vaak opt forum ben)
E.T. leuke echo!
Lies en Grijs, het wordt nu spannend he
Voor de rest groetjes aan iedereen, lees elke dag wel mee maar reageer niet zo vaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |