Nou ga ik geregelt stappin in de stad hier, barretjes/discotheekjes noem maar op. Daar merk ik gewoon dat ik nu meer sjans heb dan voor heen. En ik ben echt niet knapper geworden nu ik een vriendin heb ofzo.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu de dames van me af moet slaan. Maar neem nou gister avond. Sta een beetje tedansen in de discotheek op mijn vaste zuip avond met een vriend van mij. Komt er zo maar een meisje naar me toe.. en begint slap teouwe hoeren, en blijft me steeds aan staren van af de andere kant van de dansvloer.
Even later wil ik een biertje gaan bestellen. Komt ze weer praten, over waar ze vandaan komt en wat ze allemaal doet enz.
Zaterdag avond ookal zo iets mee gemaakt......
Normaal echt niet, ging ik altijd met laten we zeggen lege handen naar huis. Maar gisteren en zaterdag had ik best verder gekunt dan alleen maar wat praten. Nou deed ik dat natuurlijk niet want vind mijn vriendin veel teleuk daarvoor.
Dus wat is het, waar komt dit door. Straal je wat uit, ruik je anders of hoe zit dat.....
Dus, waarom zijn jongens met vriendin in een intressanter....?
Miauw...
quote:Pure onvervalste jaloezie, ga nou maar niet denken dat je een of andere superhunk bent.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:51 schreef --MadCaT-- het volgende:
Dus, waarom zijn jongens met vriendin in een intressanter....?
Het komt dus meer voor
Als je heel de avond je l#l uit je broek staat te kijken naar de (voor jou) interessante meisjes, komt dat anders over denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 07-10-2003 13:55]
tadaa!
Ik denk omdat dit komt omdat je zelfverzekerder bent, en je de indruk niet meer kan wekken van IK MOET NU SCOREN, je kent het wel... je bent bezet en je zal ongetwijfeld ook anders omgaan met om je heen kijken en bekeken worden
Merk het zelf ook trouwens
quote:Dus wanneer je die "scoringsdruk" niet voelt wanneer je vrijgezellig bent, dan gaat de stelling van dit topic niet op!
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Is toch logisch? Je hebt geen scoringsdruk meer, dus je bent ontspannender en je bent (als het goed is) verliefd, dus je voelt je goed. Dat straal je uit.
Jaloezie lijkt me onzin, ze zien aan je voorhoofd toch niet dat je een vriendin hebt.
Als ze je dan eenmaal hebben vinden ze er geen reet meer aan.
Daarom heb ik een tip voor iedereen, ga er alleen op in als ze echt HEEL lekker zijn maar blijf onthouden dat het toch maar een one night stand word.
En gewoon niet meer als een tijger over de dansvloer tijgeren met van grrrrauw.. jou moet ik hebben.
Ik denk zelf ook dat het iets is dat je uitstraalt maar vraag me dus af meerdere mensen dit merken. Maar het is dus zo...
quote:Tja, ik weet niet of het te simuleren is. Maar eigenlijk ben je als vrijgezel, volgens mij dan, altijd wel een BEETJE opzoek.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef superbossy het volgende:[..]
Dus wanneer je die "scoringsdruk" niet voelt wanneer je vrijgezellig bent, dan gaat de stelling van dit topic niet op!
Apart als ik het zo vergelijk met jullie ervaringen..
quote:Geldt voor mannen evenzo.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:03 schreef Starfish het volgende:
Vrouwen willen vaak wat ze niet kunnen krijgen
Sinds ik weer een vriend heb, lijkt het alsof ik opeens weer een stuk interessanter ben dan toen ik nog 'single en available' was.
Plots hebben ex-neukertjes weer volop interesse en zijn de versierpogingen (bij voorbaat mislukt) niet van de lucht.
Vind het eigenlijk wel grappig en een ego-boost. Klopt denk ik wel dat je iets positiefs/moois uitstraalt als je verliefd bent.
quote:Dit is een hele goede raad !!
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:53 schreef Masta-t het volgende:
hou contact met ze, mocht het ooit uitgaan heb je meteen nieuw
quote:Ok, dat wist ik niet dat het bij dames ook was als de een relatie hadden. Want volgens mij maakt het niet uit. en komen de gasten toch wel op je af... of je nou wel of niet een relatie heb..... :S
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:16 schreef Copycat het volgende:[..]
Geldt voor mannen evenzo.
Sinds ik weer een vriend heb, lijkt het alsof ik opeens weer een stuk interessanter ben dan toen ik nog 'single en available' was.
Plots hebben ex-neukertjes weer volop interesse en zijn de versierpogingen (bij voorbaat mislukt) niet van de lucht.
Vind het eigenlijk wel grappig en een ego-boost. Klopt denk ik wel dat je iets positiefs/moois uitstraalt als je verliefd bent.
Ik zo van: "Eeuuhmm *duw* rot es op"
Zij lachen: "Dat mag zeker niet hè"
Vreemde shit.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:23 schreef Roellio het volgende:
Komt een meisje tijdens jazzweekend naar me toe, pakt m'n hand, wil die hand op d'r tiet leggen en probeerd me tegelijkertijd te zoenen.Ik zo van: "Eeuuhmm *duw* rot es op"
Zij lachen: "Dat mag zeker niet hè"
Vreemde shit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |