abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13712865
Geloof dat ik dat tegenwoordig nu merk.
Ik heb sinds 2 maanden een relatie met een onzettend lieve meid.
Helemaal in love natuurlijk..........

Nou ga ik geregelt stappin in de stad hier, barretjes/discotheekjes noem maar op. Daar merk ik gewoon dat ik nu meer sjans heb dan voor heen. En ik ben echt niet knapper geworden nu ik een vriendin heb ofzo.

Wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu de dames van me af moet slaan. Maar neem nou gister avond. Sta een beetje tedansen in de discotheek op mijn vaste zuip avond met een vriend van mij. Komt er zo maar een meisje naar me toe.. en begint slap teouwe hoeren, en blijft me steeds aan staren van af de andere kant van de dansvloer.

Even later wil ik een biertje gaan bestellen. Komt ze weer praten, over waar ze vandaan komt en wat ze allemaal doet enz.

Zaterdag avond ookal zo iets mee gemaakt......

Normaal echt niet, ging ik altijd met laten we zeggen lege handen naar huis. Maar gisteren en zaterdag had ik best verder gekunt dan alleen maar wat praten. Nou deed ik dat natuurlijk niet want vind mijn vriendin veel teleuk daarvoor.

Dus wat is het, waar komt dit door. Straal je wat uit, ruik je anders of hoe zit dat.....

Dus, waarom zijn jongens met vriendin in een intressanter....?

Miauw...

Miauwwwww.... Prrrrrrrr..... Prrrrrrrrrrr
pi_13712907
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:51 schreef --MadCaT-- het volgende:
Dus, waarom zijn jongens met vriendin in een intressanter....?
Pure onvervalste jaloezie, ga nou maar niet denken dat je een of andere superhunk bent.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:53:27 #3
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_13712921
hou contact met ze, mocht het ooit uitgaan heb je meteen nieuw
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_13712927
Vrouwen zijn jaloers. .
Wie?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:53:49 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13712932
Is toch logisch? Je hebt geen scoringsdruk meer, dus je bent ontspannender en je bent (als het goed is) verliefd, dus je voelt je goed. Dat straal je uit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:54:39 #6
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_13712960
Er is hier een onderzoek naar geweest.
Het schijnt dat wanneer je een relatie hebt, je een andere houding hebt. Je bent relaxter en nog meer van dat soort zaken.
Is misschien het zelfde bij poesen.
Een poes die je geen / minder aandacht geeft komt naar je toe.
Waarschijnlijk geef je de andere chicca's minder aandacht, waardoor ze je aantrekkelijker vinden.

Het komt dus meer voor

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:54:39 #7
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_13712961
Ik denk dat je met een vriendin zelf minder uit bent op een meisje en dat dat het verschil is.

Als je heel de avond je l#l uit je broek staat te kijken naar de (voor jou) interessante meisjes, komt dat anders over denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door JaZekerZ op 07-10-2003 13:55]

pi_13712978
was je niet in zo'n bar waar verkleede kerels komen?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:55:26 #9
37707 WebVoice
sprakeloos...
pi_13712986
Je staat daar met een andere instelling; je wil geen vrouw meer.
Meiden zien dat je minder interesse in ze hebt (op relationeel gebied) en daar komen ze op af blijkbaar.
Heb je geen vriendin, zal je veel meer op andere dames letten en veel aankijken en daar worden ze moe van.

tadaa!

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:55:46 #10
49659 gekketurk
Turk ut twente
pi_13712999
gefeliciteerd
Goa Stoan Aj Feur Twente Bint!!!
pi_13713011
mee eens

Ik denk omdat dit komt omdat je zelfverzekerder bent, en je de indruk niet meer kan wekken van IK MOET NU SCOREN, je kent het wel... je bent bezet en je zal ongetwijfeld ook anders omgaan met om je heen kijken en bekeken worden
Merk het zelf ook trouwens

pi_13713016
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Is toch logisch? Je hebt geen scoringsdruk meer, dus je bent ontspannender en je bent (als het goed is) verliefd, dus je voelt je goed. Dat straal je uit.
Dus wanneer je die "scoringsdruk" niet voelt wanneer je vrijgezellig bent, dan gaat de stelling van dit topic niet op!
pi_13713155
ja
ik heb ook als ik met een meisje in de stad loop, dat er meer dames naar me kijken dan als ik alleen loop.
pi_13713189
Omdat je minder op zoek bent denk ik, dat straal je dan uit, je bent wat meer ontspannen.

Jaloezie lijkt me onzin, ze zien aan je voorhoofd toch niet dat je een vriendin hebt.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13713215
misschien is het uitstraling
misschien heeft het ook wel wat te maken met feromonen
ik denk het mest toch wel de uitstraling, als je lekker in je vel zit zien mensen dat aan je
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:03:08 #16
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_13713254
Algemeen bekent dat wijven altijd dingen willen hebben, die ze niet kunnen krijgen. Dus als je bezet bent willen ze je ook maar ze weten dat ze je moeilijk kunnen krijgen.

Als ze je dan eenmaal hebben vinden ze er geen reet meer aan.

Daarom heb ik een tip voor iedereen, ga er alleen op in als ze echt HEEL lekker zijn maar blijf onthouden dat het toch maar een one night stand word.

pi_13713259
Vrouwen willen vaak wat ze niet kunnen krijgen
pi_13713302
Dus, als je als vrijgezel. Niet gewoon doet als of je een vriendin heb en je probeerd dit uittestralen. Moet het dus ook lukken.....

En gewoon niet meer als een tijger over de dansvloer tijgeren met van grrrrauw.. jou moet ik hebben.

Ik denk zelf ook dat het iets is dat je uitstraalt maar vraag me dus af meerdere mensen dit merken. Maar het is dus zo...

dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:05:31 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13713318
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef superbossy het volgende:

[..]

Dus wanneer je die "scoringsdruk" niet voelt wanneer je vrijgezellig bent, dan gaat de stelling van dit topic niet op!

Tja, ik weet niet of het te simuleren is. Maar eigenlijk ben je als vrijgezel, volgens mij dan, altijd wel een BEETJE opzoek.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:12:58 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_13713549
Hmmm bij mij is het juist andersom, ik ben nu alweer een maandje of drie vrijgezel en ik heb de ene dame na de andere die me komt vertellen dat ik leuk ben, dat mijn ogen zo allejezus mooi zijn, dat ze me ergens van kennen etc etc.

Apart als ik het zo vergelijk met jullie ervaringen..

dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:16:25 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13713648
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:03 schreef Starfish het volgende:
Vrouwen willen vaak wat ze niet kunnen krijgen
Geldt voor mannen evenzo.

Sinds ik weer een vriend heb, lijkt het alsof ik opeens weer een stuk interessanter ben dan toen ik nog 'single en available' was.

Plots hebben ex-neukertjes weer volop interesse en zijn de versierpogingen (bij voorbaat mislukt) niet van de lucht.
Vind het eigenlijk wel grappig en een ego-boost. Klopt denk ik wel dat je iets positiefs/moois uitstraalt als je verliefd bent.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13713713
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:53 schreef Masta-t het volgende:
hou contact met ze, mocht het ooit uitgaan heb je meteen nieuw
Dit is een hele goede raad !!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_13713821
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geldt voor mannen evenzo.

Sinds ik weer een vriend heb, lijkt het alsof ik opeens weer een stuk interessanter ben dan toen ik nog 'single en available' was.

Plots hebben ex-neukertjes weer volop interesse en zijn de versierpogingen (bij voorbaat mislukt) niet van de lucht.
Vind het eigenlijk wel grappig en een ego-boost. Klopt denk ik wel dat je iets positiefs/moois uitstraalt als je verliefd bent.

Ok, dat wist ik niet dat het bij dames ook was als de een relatie hadden. Want volgens mij maakt het niet uit. en komen de gasten toch wel op je af... of je nou wel of niet een relatie heb..... :S
pi_13713855
Komt een meisje tijdens jazzweekend naar me toe, pakt m'n hand, wil die hand op d'r tiet leggen en probeerd me tegelijkertijd te zoenen.

Ik zo van: "Eeuuhmm *duw* rot es op"
Zij lachen: "Dat mag zeker niet hè"

Vreemde shit.

pi_13713896
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:23 schreef Roellio het volgende:
Komt een meisje tijdens jazzweekend naar me toe, pakt m'n hand, wil die hand op d'r tiet leggen en probeerd me tegelijkertijd te zoenen.

Ik zo van: "Eeuuhmm *duw* rot es op"
Zij lachen: "Dat mag zeker niet hè"

Vreemde shit.

huh.... urhm...
vaag wijf.. ghehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')