abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2004 @ 15:10:20 #151
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_22998697
Precies, straks krijg je nog dat Sparta-Excelsior gestaakt wordt omdat geheel terecht het spreekkoor "excelsior is de hoer van Rotterdam" wordt aangewend, of net zo terecht het spreekkoor "sparta is de hoer van 2 miljoen".
Dat hoort gewoon bij voetbal en lijkt mij geen probleem. Een lijn stellen bij spreekkoren met dodelijke ziektes of andere grensoverschrijdende leuzen is prima, maar zolang die lijn nog niet is vastgesteld, is de KNVB behoorlijk fout bezig.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22998775
Het is inderdaad niet vergelijkbaar Stpan, maar de KNVB stelt dat kwetsende spreekkoren starfbaar moeten zijn. Als iemand vanaf de 0-1 (16e minuut) tot aan de 0-4 (90ste minuut) 'hoerenjong' naar z'n kop geslingerd krijgt wordt het ook erg kwetsend.

Daarnaast vind ik, en dat kan je denk ik alleen maar beamen, “Liever de Kanker in mijn keel dan een shirt met groen een geel” gezongen door Ajax-supporters in het Haagse Zuiderpark kwetsender dan "Sylvie is de hoer van Amsterdam".

Overigens is het ronduit bespottelijk dat er 1 thuiswedstrijd en 1 uitwedstrijd zonder publiek wordt geeist door de aanklager voor deze spreekkoren, terwijl:
1) over de hele wedstrijd slechts 316 seconden heeft geduurd (5 minuten!!!)
2) Ajax, zoals hierboven geschreven, een stuk kwetsender was
3) spreekkoren nooit een issue waren, totdat Ajax ineens 3-3 speelt in het Zuiderpark
4) ‘vuurwerkgeluiden’ refererend aan de Twentse vuurwerkramp in de Kuip datzelfde weekend ik zelfs nog kwetsender vind dat de uitspraken van de Ajax-supporters.
Never change a winning team... u might loose!!
pi_22999007
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook bij Ajax is een verschil te merken..........Waar er vroeger nog 10 minuten een grens met een jeukende arm toegezongen werd dat het een hoerenjong was werd dit gister ludiek opgelost.

Men pakte ca 50 vlaggetjes en deed vrolijk met de grens mee en de beste man kreeg ook cynisch applaus bij elke uitbal waarbij hij zijn vlag opstak.
Waar wij vroeger zongen en steek die vlag maar in je reed" zingen we tegenwoordig "en steek die vlag in Silvie Meijs".
pi_22999057
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:34 schreef Chubje_4u het volgende:
Na ADO-Ajax, de wedstrijd waar Sylvie zo enthousiaist werd toegezongen, was iedreeen in rep en roer.. Tussen die wedtstrijd, en de gestaakte ADO-PSV, zijn onder andere de volgende "incidenten" geweest:

Roda JC – Feyenoord:
Feyenoord fans : “Luinge is een hoerenjong’ Nadat deze Saida een gele kaart geeft.
Feyenoord fans bij de 1-0: ‘Wie niet springt is een jood’
Roda JC fans: "Luinge is de hoer van Rotterdam" na de 2-0 in de laatste minuten.

Vitesse – NAC
Vitesse fans: ‘Het zijn de homo’s ja ja, de homo’s uit Breda’

FC Groningen – FC Utrecht:
FC Utrecht fans: 'Kankerboeren, kankerboeren'

AZ – Ajax:
Nadat Jaliens een rode kaart krijgt wordt massaal (en duidelijk in beeld bij Studio Sport) door AZ fans geroepen. ‘Sylvie is de hoer van Amsterdam’

Heracles Almelo – FC Haarlem,
Heracles fans: ‘Hoerenjong’ gericht op de scheidsrechter vanaf de 0-1 tot de 0-4.

Den Bosch – Ajax en Feyenoord- FC Utrecht:
Massaal door Den Bosch en Feyenoord supporters: ‘Sylvie is de hoer van Amsterdam’

ADO – Ajax,
Ajaxfans: ‘Steek het mes in het vlees van een kanker hagenees’
Ajaxfans: ‘haagse hoeren’, gericht aan de Cheerleaders op het veld in het Zuiderpark
Ajaxfans: “Liever de Kanker in mijn keel dan een shirt met groen een geel”
Ajaxfans: “Den Haag Den Haag De kanker in je maag”

Feyenoord – FC Twente
Feyenoord fans: ‘vuurwerkgeluiden’ refererend aan de Twentse vuurwerkramp.

Daarna zelf nog ophef bij Sparta: er werd "hoer" geroepen.....

En nu dan AZ-Feyenoord......

En dan vind heel Nederland het raar dat ADO-supporters zich genaaid voelen omdat hun wedstrijd gestaakt is??????
Ik mis het "joden joden" wat er bij ajax elke wedstrijd gezongen word.
  maandag 1 november 2004 @ 15:38:53 #155
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22999270
Ik ben het met je eens chubje_4u dat Silvie is de hoer bij lange na niet het allerergste is wat er gezongen wordt.

Maar ik denk dat de discussie wat kan wel/wat kan niet verzandt in details. De 1 vindt hoer wel kunnen, de ander van niet, en dan hangt het ook nog eens van de situatie af. Ipv deze discussie en omwille van het 'grote doel' om spreekkoren af te schaffen waarvan 99,5% het eens is dat die niet in onze maatschappij thuishoren zou de KNVB zich daar eens op moeten richten. Streng en consequent bij gelijke spreekkoren. Dat is het enige wat de KNVB en iedereen die ermee te maken heeft kan doen.

Bij Feyenoord zou de GKL die zich vele malen vaker heeft uitgelaten over de in zijn oren ontoelaatbare spreekkoren zich eens moeten uitspreken over wat er bij AZ gebeurde. Alle clubs hand in eigen boezem. Zoals ADO dat ook deed. En de KNVB moet er dan maar voor zorgen dat clubs niet de kans krijgen om te roepen 'ja maar daar....' zoals ADO dat nu helaas wel kan doen.

Om maar tot een conclusie te komen: inconsequent optreden van de scheidsrechters/officials/KNVB voorkomt dat clubs de hand in eigen boezem zullen steken. De eigen fans pikken het niet als zij wel en anderen niet bestraft worden. Tevens zullen clubs bij inconsequent optreden geen straffen pikken. Lege stadions is een flinke inkomstenderving, direct en indirect. En dat is een rationele clubleiding meer waard dan principes.
pi_22999585
Inderdaad Stpan.

De spreekkoren zijn een groot probleem, tenminste diegene die te ver gaan. Alleen is nu de vraag: wat gaat te ver en wat niet.

"Hamas hamas" met bijbehorend nawoord gaat mij te ver. Daar is was mij betreft geen discussie over. Vuurwerkgeluiden bij wedstrijden tegen Twente vind ik ook niet mogen. Dit is, in mijn ogen, te kwetsend.

Maar hier ga je al fout: IN MIJN OGEN. Geheel objectief.

Het is heel moeilijk hier 1 lijn in te trekken. Van Egmond had er blijkbaar minder moeite mee dan Temmink om aan het gas te moeten. Hoewel (volgens zeggen) het in de Alkmaarderhout veel erger was dan in het Zuiderpark.

ADO steekt nog steeds de hand in eigen boezem. Echter, ze hebben wel altijd geroepen dat een straf in hun ogen terecht is, MITS er 1 lijn wordt getrokken op de Nederlandse velden. En dan is het zuur dat dit na 2 weken alweer vergeten is........ En dan is ADO nu terecht boos.
  maandag 1 november 2004 @ 17:29:49 #157
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23001478
quote:
BOEEEEE is zelfs nog minder cliche dan 'no one likes us we don't care'.
Ha... weet je wel waar die zin vandaan komt? Als iets juist NIET cliche is bij spreekkoren dan is het: No-one likes us we dont care.
Wat een vergelijking ook :')

Ken je het liedje?
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23001522
Spreekkoren zijn geen probleem, men maakt er een probleem van.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 1 november 2004 @ 19:38:49 #159
73305 Stpan
pi_23004269
Goed te lezen dat Feyenoord ook boos is op z'n eigen aanhang. Wel een terechte waarschuwing. Voorlopig zijn de clubs (die zovaak te horen krijgen dat ze veel te veel van de eigen aanhang tolereren) de enige die ik nog op een enigszins rechte lijn kan betrappen.

Offtopic, maar ik kan het niet laten: De Heldjes, dat je serieus vraagt of ik de term ken of weet waar het vandaan komt Jij denkt echt dat jullie het enige cliche-harde-kerntje zijn met zulke clichetekstjes he? Verzin zelf iets!
  maandag 1 november 2004 @ 19:48:46 #160
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23004517
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef Stpan het volgende:
Goed te lezen dat Feyenoord ook boos is op z'n eigen aanhang. Wel een terechte waarschuwing. Voorlopig zijn de clubs (die zovaak te horen krijgen dat ze veel te veel van de eigen aanhang tolereren) de enige die ik nog op een enigszins rechte lijn kan betrappen.
Boos, hahaha.

Geloof me maar. Was dat hele gejank om Den Haag niet geweest, dan had je nu ook niks van Feijenoord gehoord over die waarschuwing. Even een wit voetje halen bij de KNVB. Kunnen ze zich weer braaf op de borst kloppen.
A.M.A.B
  maandag 1 november 2004 @ 19:52:31 #161
73305 Stpan
pi_23004608
En meer clubs steken boezem in eigen hand:
quote:
Aan alle Sparta Rotterdam-supporters

Vandaag heeft de Aanklager Betaald Voetbal schriftelijk melding gemaakt van het feit dat is geconstateerd dat Sparta Rotterdam-supporters spreekkoren hebben geuit richting de scheidsrechter tijdens de wedstrijd Sparta Rotterdam-FC Dordrecht. Overigens is ook geconstateerd dat met name door de supporters van Dordrecht minimaal drie maal vuurwerk is afgestoken.

Graag doe ik een dringend beroep op de medewerking van een ieder om tijdens de komende wedstrijden geen kwetsende teksten te uiten naar spelers, scheidsrechter, grensrechters en andere officials. Vorig jaar was onder meer de Eindhoven-speler Prommayon onderwerp van spreekkoren. Laten we ons positief opstellen en geen acties (in woord en/of gebaar) tegen deze speler of andere spelers/trainers/begeleiders te ondernemen. Dit om sancties te voorkomen.

In samenwerking met het sfeerteam hebben wij voor aanvang van de wedstrijd Sparta Rotterdam-FC Dordrecht aangetoond dat wij met elkaar een aantal ludieke acties kunnen bedenken en uitvoeren. Voor een van de komende thuiswedstrijden staat opnieuw een activiteit gepland.

Ik dank een ieder alvast voor de medewerking.

Veel plezier en succes allemaal komende vrijdag in Eindhoven.

Peter Bonthuis
Het Geoffrey Prommayon-lied ontstond toen GP als oud-Spartaan te beroerd was even te zwaaien richting het uitvak nadat zijn naam werd gescandeerd als oud-Spartaan. Door pure meligheid en verveling op het uitvak werden de liederen steeds uitgebreider en melodieuzer. Tot iemand zo bijdehand was dat Prommayon ook nog eens rijmde op Drugsbaron, niet geheel toevallig een link met zijn recente 'aanvaring' met justitie.
  maandag 1 november 2004 @ 20:05:20 #162
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23004934
Tsss, ga je schamen. Die kutjunkies ook.
A.M.A.B
  maandag 1 november 2004 @ 20:13:37 #163
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23005180
Ze moeten gewoon heel dat voetbal uitbannen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 1 november 2004 @ 21:10:11 #164
73305 Stpan
pi_23006939
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Boos, hahaha. [afbeelding]

Geloof me maar. Was dat hele gejank om Den Haag niet geweest, dan had je nu ook niks van Feijenoord gehoord over die waarschuwing. Even een wit voetje halen bij de KNVB. Kunnen ze zich weer braaf op de borst kloppen.
Ohw, ben ik zeker met je eens. Maar wat je ook van Vd Herik denkt, hij is wel rechtlijnig. Ook inzake spreekkoren naar mijn weten.
pi_23007797
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef Stpan het volgende:
En meer clubs steken boezem in eigen hand:
[..]

Het Geoffrey Prommayon-lied ontstond toen GP als oud-Spartaan te beroerd was even te zwaaien richting het uitvak nadat zijn naam werd gescandeerd als oud-Spartaan. Door pure meligheid en verveling op het uitvak werden de liederen steeds uitgebreider en melodieuzer. Tot iemand zo bijdehand was dat Prommayon ook nog eens rijmde op Drugsbaron, niet geheel toevallig een link met zijn recente 'aanvaring' met justitie.
Maar kom nou op zeg als zelfs dat al niet mag..
Nog ff en we mogen alleen zingen als we optreden als een Gospel-koor
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 1 november 2004 @ 22:28:10 #166
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23009694
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:35 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig.
A.M.A.B
pi_23010004
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig.
In de Ierse Pub haalde jij toch ook met gemak alle hoge noten?
  maandag 1 november 2004 @ 22:41:48 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23010133
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:37 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

In de Ierse Pub haalde jij toch ook met gemak alle hoge noten?

Ik de tenor, jij de bariton.
A.M.A.B
pi_23016240
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik de tenor, jij de bariton.
Doe me een lol, en houd jullie mond
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:13:46 #170
73305 Stpan
pi_23016925
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:35 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Nou ja, Prommayon was enkele maanden daarvoor gearresteerd wegens betrokkenheid bij XTC-handel. Dus het predicaat kwetsend, massaal en op de man gericht was als je er streng naar kijkt wel van toepassing.
Aan de andere kant, als hij onschuldig is moet ie z'n schouders ophalen. Is ie schuldig, dan mag hij blij zijn dat hij er met een paar liedjes vanaf komt.
pi_23071782
HC:
quote:
Arbiter Van Egmond stelt KNVB voor een groot dilemma
door Rene Dons

Jaap Uilenberg, de scheidsrechtersbaas uit de ivoren toren in Zeist, heeft naar aanleiding van het competitieprogramma van afgelopen weekeinde met minstens één van zijn onderdanen nog een appeltje te schillen. Arbiter Dick van Egmond kan op een reprimande rekenen door niet adequaat in te grijpen tijdens de wedstrijd AZ-Feyenoord, waar minutenlang discriminerende en kwetsende leuzen werden geroepen. De bewuste leidsman hield zich Oostindisch doof voor de spreekkoren in de Alkmaarder Hout en stelt hiermee de KNVB voor een groot dilemma. Wat moet de voetbalbond immers nu met ADO Den Haag?

Van Egmond deed alsof hij het niet gehoord had, maar voor Feyenoord waren de spreekkoren luid en duidelijk genoeg om de eigen aanhang een laatste waarschuwing te geven. Bij ADO Den Haag waren ze ook niet doof. Deze club was via de live-uitzending van Canal+ en eigen waarneming in het stadion al snel op de hoogte van de wanordelijkheden op de tribune. De Haagse club wil hiermee niet de KNVB ontlokken om ook een onderzoek naar de spreekkoren tijdens deze wedstrijd te starten, maar strijdt wel voor de eigen zaak. ADO Den Haag hangt naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Ajax immers nog een schorsing van een thuis- en een uitwedstrijd zonder publiek boven het hoofd en het vooronderzoek naar de gestaakte wedstrijd tegen PSV moet zelfs nog worden afgerond.

De wedstrijd tegen Ajax met onder meer de spreekkoren aan het adres van de vriendin van Rafael van der Vaart waren voor de KNVB en de Nederlandse politiek aanleiding om uit te spreken dat het zo niet verder kan. Bij kwetsende of discriminerende spreekkoren zouden de scheidsrechters voortaan direct de wedstrijd moeten stilleggen en zou het afhangen van het overleg tussen de scheidsrechter en vertegenwoordigers van de gemeente en de politie wat er verder zou moeten gebeuren. Hiermee wilde de KNVB een einde aan de onduidelijkheid rond de regelgeving over spreekkoren.

De scheidsrechters in het betaald voetbal hebben naar aanleiding van het nieuwe protocol een brief gekregen met daarin een uiteenzetting wat de KNVB verstaat onder kwetsend en beledigend. Dat zijn onder meer alle spreekkoren van een racistische aard en leuzen waarin het woord hoer, ziektes en/of geslachtsdelen voorkomen. Scheidsrechters die aanvullende informatie wilden hebben, konden met grote baas Jaap Uilenberg in contact treden.

Dat heeft Dick van Egmond blijkbaar niet gedaan. Hij accepteerde 'Hamas, Hamas, Van Egmond aan het gas', waar scheidsrechter René Temmink in de leus 'Hamas, Hamas, Temmink aan het gas' wel aanleiding zag om de wedstrijd ADO Den Haag-PSV stil te leggen. Een tegenstelling in de uitvoering van de regels die de KNVB niet onberoerd zal laten.

ADO Den Haag en Feyenoord zijn evenals alle andere betaald voetbalorganisaties gebaat bij een rechtvaardige KNVB, die nu voor de keuze staat om de Rotterdammers alsnog te vervolgen of de tuchtzaak tegen ADO Den Haag te seponeren. Dit laatste zou wel eens kunnen gebeuren, want er zijn de afgelopen weken meer spreekkoren geweest waartegen niet is opgetreden. Van Egmond was niet de enige die zo zijn eigen interpretatie aan de nieuwe richtlijnen gaf. De willekeur regeert op de voetbalvelden. Daarom is de KNVB bijna genoodzaakt om alle maatregelen en straffen voor verbaal wangedrag tot na de vergadering betaald voetbal in december uit te stellen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23071812
De discussie is in ieder geval op gang - goeie zaak!
pi_23072550
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
De discussie is in ieder geval op gang - goeie zaak!
Ja dat wel...... maar het resultaat is straks toch 0.
quote:
ADO Den Haag en Feyenoord zijn evenals alle andere betaald voetbalorganisaties gebaat bij een rechtvaardige KNVB, die nu voor de keuze staat om de Rotterdammers alsnog te vervolgen of de tuchtzaak tegen ADO Den Haag te seponeren. Dit laatste zou wel eens kunnen gebeuren, want er zijn de afgelopen weken meer spreekkoren geweest waartegen niet is opgetreden. Van Egmond was niet de enige die zo zijn eigen interpretatie aan de nieuwe richtlijnen gaf. De willekeur regeert op de voetbalvelden. Daarom is de KNVB bijna genoodzaakt om alle maatregelen en straffen voor verbaal wangedrag tot na de vergadering betaald voetbal in december uit te stellen.
Als ADO-supporter ben ik daar helemaal niet rouwig om, als voetballiefhebber vind ik dit weer Holland op z'n smalst......
pi_23072600
quote:
Op donderdag 4 november 2004 13:20 schreef Chubje_4u het volgende:

[..]

Ja dat wel...... maar het resultaat is straks toch 0.
Mwaw, beter dat ze nu uitvoerig overleggen en serieus nadenken en daaruit met een duidelijk plan van aanpak komen dat conseqent gehanteerd kan worden, dan hoe he tnu gaat, want dat is zo willekeurig dat het beleid zo in korte tijd weer op z'n gat ligt.

Ze moeten iets fatsoenlijks op poten zetten en dat kost tijd, maar dan zouden ze tenminste wel een goede, stevige duidelijke basis hebben, nu is het maar naar hoe de pet van de scheids staat en hoeveel kauwgom ie in z'n oren heeft.
pi_23075195
quote:
Op donderdag 4 november 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Mwaw, beter dat ze nu uitvoerig overleggen en serieus nadenken en daaruit met een duidelijk plan van aanpak komen dat conseqent gehanteerd kan worden, dan hoe he tnu gaat, want dat is zo willekeurig dat het beleid zo in korte tijd weer op z'n gat ligt.

Ze moeten iets fatsoenlijks op poten zetten en dat kost tijd, maar dan zouden ze tenminste wel een goede, stevige duidelijke basis hebben, nu is het maar naar hoe de pet van de scheids staat en hoeveel kauwgom ie in z'n oren heeft.
en of-ie geneukt heeft de avond ervoor.........
pi_24170035
Ja we gaan weer ff schoppen, want bij Ajax hebben ze een oplossing .
quote:
Ajax en het Amsterdamse gemeentebestuur willen theater, drums en trompetgeschal als instrument gebruiken om kwetsende spreekkoren in de Arena tegen te gaan. De club is in gesprek met theatermaker Jos Zandvliet, die zich stoort aan de agressie in de stadions. Een goed supporter moet volgens hem in staat zijn te delen met de tegenstander. Als voorbeeld worden de schotten genoemd die daar, of ze nu winnen of verliezen, geen probleem mee hebben. Met kunst en cultuur verwacht Zandvliet dat op te lossen.
Rijst nog steeds de vraag: wanneer is een spreekkoor kwetsend en wie bepaalt dat? Het zijn maar kutkakkerlakken? Gaan ze dan er doorheen trommelen?

Debiel plan.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24174337
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef keeper het volgende:

Debiel plan.
And we have another nomination for understatement of the year!
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:40:03 #178
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24174884
quote:
Op donderdag 23 december 2004 23:30 schreef keeper het volgende:
Ja we gaan weer ff schoppen, want bij Ajax hebben ze een oplossing .
[..]

Rijst nog steeds de vraag: wanneer is een spreekkoor kwetsend en wie bepaalt dat? Het zijn maar kutkakkerlakken? Gaan ze dan er doorheen trommelen?

Debiel plan.

wanneer waren er bij ons voor het laatst spreekkoren . Een paar keer hoerenjong roepen is nog geen spreekkoor.....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24174953
Ach als Feijenoord al een boete krijg opgelegd voor het incident met Sinouh bij Jong Feijenoord - RKC..
Niemand heeft haast gehoord wat er geroepen is, maar toch is er volgens de KNVB sprake van spreekkoren. Ofterwijl ieder groepje van 5 man wat dingen roept maakt zich direct schuldig aan spreekkoren? Denk dat de tuchtcommissie het druk gaat krijgen..
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:53:38 #180
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24175062
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef Staanplaats het volgende:
Ach als Feijenoord al een boete krijg opgelegd voor het incident met Sinouh bij Jong Feijenoord - RKC..
Niemand heeft haast gehoord wat er geroepen is, maar toch is er volgens de KNVB sprake van spreekkoren. Ofterwijl ieder groepje van 5 man wat dingen roept maakt zich direct schuldig aan spreekkoren? Denk dat de tuchtcommissie het druk gaat krijgen..
Tja, ik vind vooral triest dat het nu weer zo breed uit bekend wordt gemaakt: kijk ons een goed zijn, we werken aan een plan tegen spreekkoren.

Dit terwijl er, zeker op dit moment, helemaal geen aanleiding toe is. Als je er als club en gemeente aan werkt okay, maar laat het dan niet zo trots in de media zien. En straks krijg je inderdaad wat jij zegt, als een paar man wat roept, worden meteen de speakers volop aangezet omdat anders de tuchtcommissie erbij wordt gehaald
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')