quote:
Op vrijdag 14 november 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de SP hoef je hem niet te kopen geloof ik...http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53741
quote:zie je wel dat ik niet de enige ben die SP bout vond...
As an all-round package, RS3 offers just about enough to warrant its price tag. The single-player is compelling and disappointing in equal measures in a seen-it-all-before-but-I'm-enjoying-it-anyway kind of fashion, but it's the multiplayer action that saves the day, offering as good a reason for signing up to Xbox Live as we've seen (especially with its two month trial voucher inside). Go and shoot some terrorists in the face and scream at your mates online. You know you want to
Kijk alle andere reviews ook eens even na jongens, de singleplayer is zeker wel de moeite waard.
Welk spel heeft nou niet het been there done that gevoel? Alleen de echte vernieuwers, de echte classics, en dit spel pretendeert dit ook absoluut niet te zijn.
Zowieso vind ik dit spel wel een aardig renoverende single player hebben, de headset voegt enorm veel toe. Niet dat ik er al echt mee begonnen ben, ik speel eigenlijk alleen maar team survival
quote:je hebt de vorige delen zeker niet gespeelt?
Op vrijdag 14 november 2003 10:49 schreef DinoPK het volgende:
Sjongejonge, 1 negatieve review over de singleplayer...Kijk alle andere reviews ook eens even na jongens, de singleplayer is zeker wel de moeite waard.
Welk spel heeft nou niet het been there done that gevoel? Alleen de echte vernieuwers, de echte classics, en dit spel pretendeert dit ook absoluut niet te zijn.
quote:Nou, de punten in die review sommen precies op wat er mis wat met de vorige delen (op de PC gespeeld), en zo te zien is er nog niks veranderd.
Op vrijdag 14 november 2003 10:49 schreef DinoPK het volgende:
Sjongejonge, 1 negatieve review over de singleplayer...
Kijk, Halo is de betere FPS, maar Rainbow Six is zeker weten veel beter geschikt voor het multiplayer gedeelte, wat ik trouwens gelijk tot uitvoering ga brengen ![]()
Staar je niet dood op 1 review, lees er meerdere (persoonlijk ben ik het zo goed als altijd eens met IGN, maar ik kijk ook verder dan mijn neus lang is).
quote:Dat had ik ook begrepen!
Op vrijdag 14 november 2003 12:02 schreef DinoPK het volgende:
Kijk, Halo is de betere FPS, maar Rainbow Six is zeker weten veel beter geschikt voor het multiplayer gedeelte, wat ik trouwens gelijk tot uitvoering ga brengen
quote:Live is zo cool
Op vrijdag 14 november 2003 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga 'm nu bij het postkantoor ophalen
quote:Idd
Op vrijdag 14 november 2003 18:07 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Live is zo cool
Wordt alleen dik ge0wned maar dat maakt niet uit ![]()
Net trouwens m'n eerste kill gemaakt
quote:Co-op vind ik het coolst
Op vrijdag 14 november 2003 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Idd
Wordt alleen dik ge0wned maar dat maakt niet uit
Net trouwens m'n eerste kill gemaakt
![]()
Zeldzaam weinig zulke coole game ervaringen meegemaakt,... Tis echt teamwork,... de een doet de deur open en de ander tieft er een granaat in. Wat is RS3 toch waanzinnig
IGN had gelijk,... er is geen beter live spel momenteel
quote:Er zijn ZOVEEL online modes,.. ga eens kijken wat er nog meer is. Speel alleen maar Co-op
Op zondag 16 november 2003 11:24 schreef DinoPK het volgende:
hehe ik speel echt alleen maar team survival, moet toch maar eens de andere modi gaan checken..
Maar ik word nogsteeds ge0wned
.
quote:Vind het ook cool die samenwerking. Een maat van me opent vaak deuren voor me en ik tyft er (al pin getrokken voor snelheid) grenades in
Op zondag 16 november 2003 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op Live 0wnt 'ie gigantisch, was eerst zo eigenwijs om invites van m'n friends te weigeren omdat ik bang was dat ik ge0wned werd (), maar heb gisteravond toch maar een geaccept om erachter te komen dat er 10 Nederlanders inzaten dat imo veel lekkerder speelde
. Echt geweldige ervaring als je 't mij vraagt
.
Maar ik word nogsteeds ge0wned
.
Mn team wordt al binnen no-time gereduceerd tot gatenkaas...
Tip:
Met de Thermal vision kan je door deuren heen kijken. Combineer dit met een schietijzer met .50 caliber en je kan tegenstanders door de deur heen kapot schieten
quote:TIP
Op maandag 17 november 2003 10:47 schreef Robhimself het volgende:
Tip:
Met de Thermal vision kan je door deuren heen kijken. Combineer dit met een schietijzer met .50 caliber en je kan tegenstanders door de deur heen kapot schieten
Het was echt super vet wachten achter een deur, tear-gas granate naar binnen en dan met ons vieren met gasmaskers op naar binnen stormen! Op het einde nog effe een paar X met de granate laucher geschoten.
jammer dat wanneer ik speel er bijna nooit NL online zijn, met buitenlanders is het vaak moeilijk communiceren. Wil je net naar binnen stormen met 3 man gooit de nr 4 een flashbang.
maar wel
quote:We moeten maar eens co-op-en vind je niet ?
Op dinsdag 18 november 2003 09:14 schreef GTiMICRO het volgende:
gisteren co-op (mission) gespeeld met 3 gasten uit london, we speelden het level the garage (moeilijkste niveau).Het was echt super vet wachten achter een deur, tear-gas granate naar binnen en dan met ons vieren met gasmaskers op naar binnen stormen! Op het einde nog effe een paar X met de granate laucher geschoten.
jammer dat wanneer ik speel er bijna nooit NL online zijn, met buitenlanders is het vaak moeilijk communiceren. Wil je net naar binnen stormen met 3 man gooit de nr 4 een flashbang.
maar wel
quote:Vanavond dan maar?
Op dinsdag 18 november 2003 11:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
We moeten maar eens co-op-en vind je niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |