quote:Daar wordt je groot en sterk van
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:51 schreef Versie1 het volgende:
een fijne warme jas voor het gure zeilweer en een boterham met pindakaas voor de trek.
quote:En de inhoud.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:52 schreef oling.org het volgende:
een pringles (sour cream & union) doosje
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Een jute zak is biologisch afbreekbaar,
Bruut!
quote:yvonne laten we thuis goed
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:40 schreef Maud_Dib het volgende:
De gehele Fok crew
quote:Waarom moet Yvonne altijd de lul zijn? Laat iemand anders maar eens lekker het fort bewaken.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:41 schreef oling.org het volgende:
wie let er anders op fok!?
quote:geef toe, je wilt graag yvonne in der nachjapon over het dek zien struinen achter een rebelse newbie aan .. viesurd
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:43 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Waarom moet Yvonne altijd de lul zijn? Laat iemand anders maar eens lekker het fort bewaken.
quote:Nee hoor.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:44 schreef oling.org het volgende:[..]
geef toe, je wilt graag yvonne in der nachjapon over het dek zien struinen achter een rebelse newbie aan .. viesurd
quote:heeft die geen last van al die golven enzo? bovendien .. waar haalt ie zn gras vandaan dan? weet je wat, ik neem mn grasmat wel mee
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:20 schreef -PolluX- het volgende:
mijn konijn
quote:Het kan hoor, een konijn mee, ik heb het in de haven van Terschelling wel eens gezien. Die waren buitenom van IJmuiden gekomen, en geen zeeziekte oid bij het konijn.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:21 schreef oling.org het volgende:[..]
heeft die geen last van al die golven enzo? bovendien .. waar haalt ie zn gras vandaan dan? weet je wat, ik neem mn grasmat wel mee
quote:Had aan boord ook vaak konijn bij me, gewoon in de diepvries.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:04 schreef -Carioca- het volgende:[..]
Het kan hoor, een konijn mee, ik heb het in de haven van Terschelling wel eens gezien. Die waren buitenom van IJmuiden gekomen, en geen zeeziekte oid bij het konijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |