wat is uw postcode vraag ik zo: "blabla bla", "owja u kwam uit urk he?", "nee, van urk" " "
dus ik zeg: "ja t is toch geen eiland meer? dan kan je dat niet zeggen" "en toch komen we VAN urk" en meteen schiet die vent uit zn slof.
en dr was nog iets. ze woonden ook niet in urk, maar op urk...
wat een kutvolk laat ze lekker opgraffen.
inteelt moedernakkers.
wie heeft er uberhaupt ooit een mooi iemand gezien die uit urk kwam?
ik niet, en ik haat lelijke mensen kutvolk
quote:Als je wil dat niemand die foto ziet moet je 'm ook niet in je fotoboek zetten!!
Op zaterdag 15 november 2003 03:04 schreef Antagonist het volgende:
Haal dat plaatje eens heel snel weg,
On-topic
Als een (t)urk'er tegen mij begint te schreeuwen dat ie van Urk komt ipv uit Urk dan zal ik eens proberen om ze allemaal weer op een rijtje te meppen!!
Weirdo's
quote:Wie bier beter kent, WEET dat ie dat alleen maar KAN.
Op zaterdag 15 november 2003 03:04 schreef Antagonist het volgende:[..]
Haal dat plaatje eens heel snel weg,
Ik weet niet waarom jij in een keer besluit te provoceren.
Stop ze dan maar lekker in een tentje in de poldern, als die cultuurverrijkers het zo slecht hebben nemen ze daar genoegen mee.
Nuff said
quote:Dat doen ze in Volendam ook.
Op zaterdag 15 november 2003 15:20 schreef schatje het volgende:
Daar snuiven ze alles wat los en vast zit.
quote:Word jij er eigenlijk geaccepteerd met je vleermuizenattitude?
Op zaterdag 15 november 2003 13:25 schreef Antagonist het volgende:
Er wordt vaak vergeten dat het hier om meer gbaat dan een woonplaats.
Dit is een community , een leefomgeving met mensen die hechte banden met elkaar hebben.
Als daar een allochtoon naartoe komt dan ziet men dat terecht als een bedreiging voor hun omgeving.Stop ze dan maar lekker in een tentje in de poldern, als die cultuurverrijkers het zo slecht hebben nemen ze daar genoegen mee.
toen ik dit jaar op wintersport was. Zat er een groen van dik 20man urkers. Was net 1 grote familie. Ze leken echt op elkaar maar het was dus geen vanmillie.
Sterker nog. Waarom is denk je dat er zo veel jostie,s geboren worden daar?
Mijn vriendinnetje is een urksequote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ken een meisje die in Urk heeft gewoond. Import. Ze woonden met een aantal "import-urkers" op een rijtje, en ze zijn stuk voor stuk weggepest. Telkens werden de ruiten ingegooid, werd het huis bekogeld met rotte eieren en tomaten... wat een kutdorp is dat zeg!
Haha prachtigquote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Het dorp verderop worden 5 keer zoveel playboys en dergelijke verkocht.
Hoe zou dat komen?
Ik denk dat Volendam weer heel erg meevalt in vergelijking met Urk.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:20 schreef Canisfire het volgende:
En toch vind ik het een eng idee.
Dat er gewoon een dorp bestaat in ons eigenland waar 97% procent een incest product is.
En dan is het nog niet eens het enige dorp in Nederland want je hebt ook nog Volendam Staphorst en Oude kerk aan de ijsel.
Oh, grappig dat ik dat als Volendammer niet weet? Vertel eens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2003 22:13 schreef BAZZA het volgende:
Volendam is ook zo erg, ze hebben speciaal een LOM school ofzo daar neergezet vanwege het grote aantal rare kids.
Raar taaltje ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |