Sorry hoor maar als niet cristen komt die voor mij vrij eng over..quote:Naie start is op Urk, wat in de rest van ons land ook wel ?jeugdkerk? wordt genoemd. Wij zijn niet zo gelukkig met die naam omdat Naie Start geen kerk is. Wat is Naie Start dan wel?
Naie Start is een organisatie die bestaat uit een groep christenen, afkomstig uit verschillende kerkelijke gemeenten. Naie Start wil jullie ?wakker schudden? voor God, de God van de Bijbel. Naie Start organiseert daarom tweemaandelijks een jeugddienst, especially for you(th), from Urk!
Na de dienst kun je, als je dat wilt, onder vier ogen te praten (over van alles) met mensen die daarvoor aanwezig zijn.
Weet wie je dient! Dat gaat namelijk veel verder dan dit leven alleen! Leer meer over God, de Bijbel in relatie tot jezelf! Naast de diensten, organiseren we namelijk ook een Alpha cursus
Naie Start wil jullie stimuleren om lid te worden of te blijven van een bestaande kerk op Urk. Naie Start zoekt daarom de samenwerking met zoveel mogelijk Urker kerken. Naie Start heeft alleen maar een tweemaandelijkse jeugddienst, een cursus en een website, maar voor -bijvoorbeeld- echte opvang en begeleiding, toerusting en integratie in een gemeente met broeders en zusters, daarvoor moet je bij de kerkelijke gemeente zijn.
Wanneer je het werk van Naie Start wilt steunen kun je dat doen door een gift over te maken op bankrekeningnummer ABN AMRO 619628456, ten name van Naie Start in Urk.
Heb je het onderwerp gezien?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:19 schreef Overlast het volgende:
Ik snap echt niet wat je probleem is. Gelovige jongeren, die gezellig met elkaar hun geloof kunnen delen.
Gevaarlijk hoor.
Nee stel je voor dat je een mening gaat onderbouwen of uitleggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je het onderwerp gezien?
Van wie heb jij leren lief hebben..
En dat in contens met urk.....![]()
Ooh god die hoef ik toch niet te gaan uitleggen he![]()
extreem of gewoon onbekendquote:Op zondag 21 mei 2006 14:38 schreef Canisfire het volgende:
Heb je die site al gezien ? de hele manier van doen en laten .
En allemaal je hand op steken voor god dat komt mij aardige Extreem over.
jij suggereert dat er in Urk (onder Christenen) veel incest voor komt. kun je dat hard maken of is dat een onderbuik gevoel?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben bang van wel, ik snap niet wat het probleem in dit topic is.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
http://www.alpha-cursus.nl/gerelateerdecursus/wJvj/quote:Wat houdt het in?
'Waarom Jezus? voor jou' is een interactieve online kennismaking met het christelijk geloof. Gedurende drie weken krijg je de gelegenheid om online na te denken over de volgende vragen:
Waar gaat het eigenlijk om in het leven?
De komst van buitenaards leven…
Gezocht: Jezus (dead or alive?)
Extra: What’s in for me?
Moet toegeven dat het op een beetje vreemde manier gebracht wordt.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:05 schreef pmb_rug het volgende:
er wordt gedoeld op de terugkeer van Jezus, zoals voorspeld in de bijbel.
ik begrijp de link met buitenaardse wezens ook niet helemaal, maar goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Zombine het volgende:
[..]
Moet toegeven dat het op een beetje vreemde manier gebracht wordt.
Staat toch niet zo in de bijbel? Of heb ik daar altijd overheen gelezen?![]()
Dat kan ik wel degelijk hardmaken. Het is zelfs algemeen bekend dat er op urk veel ziektes voorkomen omdat eigenlijk alle urkers het product zijn van inteelt van een paar 100 jaar geleden.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:25 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jij suggereert dat er in Urk (onder Christenen) veel incest voor komt. kun je dat hard maken of is dat een onderbuik gevoel?
ik vind het een genante, verwerpelijke, bekrompen, intolerante en bovenal zeer DOMME suggestie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilders stemmers![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben je niet helemaal lekker. Je maakt insinuaties dat heel de christelijke Urkse jeugd is misbruikt. Nu ga je zelf zover dat ziektes een gevolg van inteelt zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat kan ik wel degelijk hardmaken. Het is zelfs algemeen bekend dat er op urk veel ziektes voorkomen omdat eigenlijk alle urkers het product zijn van inteelt van een paar 100 jaar geleden.
Zucht met dat inteelt verhaal heb ik het niet over de jeugd van urk nu..quote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef The_Fox84 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal lekker. Je maakt insinuaties dat heel de christelijke Urkse jeugd is misbruikt. Nu ga je zelf zover dat ziektes een gevolg van inteelt zijn.
Als er iemand ziek is ben jij het wel, in je hoofd welteverstaan.
Probeer maar eens hard te maken trouwens.
Daar kan ik nog inkomen, maar dan mis ik de link met de christelijke jeugdbeweging aldaar. Nu mag je nog het incest verhaal nog hardmaken.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zucht met dat inteelt verhaal heb ik het niet over de jeugd van urk nu..
Dan heb ik het over het urk van vroeger wat nog een eiland is.
Er is toen die tijd veel inteelt gepleegt waardoor er nu nog steeds erfelijke ziektes bestaan die alleen op urk voorkomen.
het is algemeen bekend dat....quote:
Dat kan ik wel degelijk hardmaken. Het is zelfs algemeen bekend dat er op urk veel ziektes voorkomen omdat eigenlijk alle urkers het product zijn van inteelt van een paar 100 jaar geleden.
Ik kan ook bibliotheken volschrijven over de terugkeer van Tupac. Daar komt ie nog niet mee terug.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef pmb_rug het volgende:
dat Jezus terug komt is een feit. daar zijn bibliotheken vol over geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |