abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:55:32 #51
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_13719851
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, dan maar af en toe een autoradio weg, of een spuitende allochtoon op m'n stoep. Alles beter dan in zo'n dorp vol debielen te wonen.

Hiermee impliceer je dat de aanwezigheid van allochtonen ook criminaliteitsimport tot gevolg heeft?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:12:08 #52
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_13720212
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hiermee impliceer je dat de aanwezigheid van allochtonen ook criminaliteitsimport tot gevolg heeft?

Dat kan je ook wel als een feit beschouwen..
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:16:22 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_13720330
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:12 schreef Spina1 het volgende:

[..]

Dat kan je ook wel als een feit beschouwen..

Dat weet ik wel, alleen Gelly is daar meestal nogal terughoudend mee, vandaar.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_13720855
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:52 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Ze beschermen hun eigen gemeenschap , en als je daarin woont is dat alleen maar fijn.
Al hebben de meeste mensen wel een erg extreme mening qua geloof.

Er was een paar jaar geleden 1 Islamitisch gezin met een shoarmatent.
Die is dus afgebrand en dat gezin woont er nu niet meer.

Wat een gekken .

.

pi_13720878
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, van 2002 :

http://www.politie.nl/Flevoland/OverDitKorps/Beleidenresultaten/Jaarverslag2002.asp

als je het door leest is het niet urk met de meeste problemen
maar almere en wat woont er in almere juist !
het tuig uit de randstad
pi_13720899
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:36 schreef sybsyb het volgende:

[..]

als je het door leest is het niet urk met de meeste problemen
maar almere en wat woont er in almere juist !
het tuig uit de randstad

Almere is ook wel een stukkie groter he ?
pi_13721264
Ach het zal vast wel voor zijn gekomen door de kleine populatie beschikbare partners.

Iets anders dan de medelanders die hier nu ook zijn, en die niets liever lijken te doen dan met hun neef of nicht trouwen. Om vervolgens zieke kinderen op de wereld te brengen waarvan de kosten voor ons aller rekening komen...

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:16:01 #58
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_13722134
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:42 schreef Antagonist het volgende:

[..]
Omdat ik geen Urks accent heb wordt ik daar vaak vreemd aangekeken , maar als mensen dan mijn achternaam horen weten ze dat ik iig famillie heb daar.

Je achternaam is dus Kramer / Hakvoort / van Urk / Ras / Keuter oid?

Ik woon in Emmeloord, 10 km van Urk vandaan en ik kan zeggen dat Urkers niet de meest prettige mensen in de omgang zijn. De "goeden" daargelaten natuurlijk. Ze denken dat ze nog op een eiland wonen en iedereen die daar komt en daar niet thuishoort is een "vreemde". Als je tegen een urker zegt dat hij in Urk woont heb je ruzie, want hij woont op Urk. Hij komt ook niet uit Urk maar van Urk. Echt zo'n eilandgevoel. Of het allemaal inteelt is? Veel wel. Sla de telefoongids maar open en kijk eens hoeveel verschillende achternamen er zijn.
Nee, ik heb het niet zo op Urkers.

pi_13722615
Kan anders ff iemand die gasten vertellen dat ze er VANAF kunnen, en ook zonder boot en zelfs zonder te zwemmen? En als ze daar aan gewend zijn, maar eerder NIET vertel ze dan ook maar dat de Zuyderzee gesloten is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:13:58 #60
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13726903
Volendam is ook zo erg, ze hebben speciaal een LOM school ofzo daar neergezet vanwege het grote aantal rare kids.

Raar taaltje ook

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13749039
wat een mongole, er woonde eerst een islamitische familie die hebben ze daar even structureel weggepest!!!!!!!! ga anders op een andere planeet wonen stelletje kortzichtige zielige mormonen!!!!!
pi_13749815
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan anders ff iemand die gasten vertellen dat ze er VANAF kunnen, en ook zonder boot en zelfs zonder te zwemmen? En als ze daar aan gewend zijn, maar eerder NIET vertel ze dan ook maar dat de Zuyderzee gesloten is
en dat de oorlog is afgelopen
pi_13953629
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:24 schreef papi_chulo het volgende:
wat een mongole, er woonde eerst een islamitische familie die hebben ze daar even structureel weggepest!!!!!!!! ga anders op een andere planeet wonen stelletje kortzichtige zielige mormonen!!!!!
Als die Islamitische familie dat nou eens doet ?
Soldaat bij de verbindingsdienst
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 22:33:35 #64
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_13955354
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:13 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Als die Islamitische familie dat nou eens doet ?

Wel heel erg kortzichtig bedacht, of niet?
Laat die Urkers maar eens echt intergeren in de Nederlandse samenleving als ze zowaar Nederlander willen zijn. Als ze het "Urkerschap" boven het nederlanderschap willen stellen laat ze dan maar afdrijven.
Het geval van die shoarma ondernemer staat me nog ingeprent in mijn geheugen.
Ja Urk is echt een dorp waarvan men kan zeggen dat men niks van buiten de eigen poort duldt.
Ik denk dat ik maar eens een rel ga beginnen en me daar express ga settelen met mijn Braziliaanse vriendin. En mocht een van die urkers mij willen wijzen op HUN "Urker" gedragsregels, dan is mijn antwoord kort en zeg "nee" ik ga mijn eigen gang".
Urk is voor mij een synoniem met islamitisch fundamentalisme.

"edit" stuur het leger er maar op af om die religieuze predikers het zwijgen op te leggen en mensen van buitenaf niet toelaten. Bahhhhh, wat een smerige praktijken daar.

Whatever happens, stick together !!!
pi_14623076
Zijn er nog mensen die de documentaire over Urk op Nederland 3 hebben gezien vandaag?

Ik was stomverbaasd dat de Urkers zo open over de drugsproblematiek op hun 'eilandje' vertelden. Verder ben ik heel erg blij dat ik er niet woon..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_14623127
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:39 schreef Antagonist het volgende:
Ik ben Half urker en heb daar drie kwart van mijn famillie wonen..

Ik kan dus een antwoord hierop geven.

Voordat Flevoland er was was Urk een eiland.
Toen leefden er allemaal christelijke vissers famillies in een hechte gemeenschap.
Omdat het een eiland was , heeft er inderdaad best wel wat inteelt plaatsgevonden.

Het eindresultaat is dat er nu ziektes zijn die alleen op Urk voorkomen . aandoeningen die voortkomen uit inteelt en die nergens anders ter wereld zijn.

Het was dus inderdaad een inteelt eiland , maar momenteel zijn er genoeg verschillende famillies om gezond voort te planten , al zijn die ziektes nog steeds aanwezig in sommige famillies.

zie hier het bewijs...

[edit]plaatje verwijderd op verzoek van user[/edit]

of is dat urkse klederdracht?

[Dit bericht is gewijzigd door HeatWave op 15-11-2003 14:24]

gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 14 november 2003 @ 04:12:31 #67
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_14623129
Er zitten echt ontzettend veel urkers op Fok!
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
  vrijdag 14 november 2003 @ 04:12:56 #68
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_14623132
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 04:12 schreef paniekzaaier het volgende:
Er zitten echt ontzettend veel urkers op Fok!
Ohnee, dat zijn lurkers...
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_14623152
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 04:12 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Ohnee, dat zijn lurkers...

en wat te denken van hurkers?
gelijk hedde, kapot gade
pi_14626335
Ik heb ooit eens op een camping in Drenthe gestaan toen ik nog een klein mannetje was. Daar stonden we naast een gezin uit Urk. Ik kan me van die ouders weinig herinneren maar dat jochie zijn steeds: Ik kom uit Urk, en god heeft ons geschapen

Dat is me altijd bijgebleven, en ik moet soms nog lachen om dat jochie.. Khoor nu dus dat ze allemaal zo zijn daar. Ik ben blij dat ik er nooit kom *haat kerken*

pi_14650417
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 04:12 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

zie hier het bewijs...
of is dat urkse klederdracht?

Haal dat plaatje eens heel snel weg,
Ik weet niet waarom jij in een keer besluit te provoceren .
Gelly komt tenminste nog met bronnen , magoed dat is jou blijkbaar te hoog gegrepen .
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_14650421
hebben ze daar ook van die struisvogelvoeten?
  zaterdag 15 november 2003 @ 03:41:37 #73
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14650528
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:50 schreef chibibo het volgende:

[..]

Leuke instelling hebben ze daar...

Wel goed, want je ziet wat het gevolg is van het wegpesten van allochtonen, namelijk geen criminaliteit.... jaja zegt toch wel iets dus
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_14650558
Waarom moet er eigenlijk geintegreerd worden?
Mensen moeten gewoon niet gaan wonen op plaatsen waar ze niet welkom zijn.
pi_14651214
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 04:00 schreef Aernout het volgende:
Mensen moeten gewoon niet gaan wonen op plaatsen waar ze niet welkom zijn.
Mocht ik om wat voor reden dan ook besluiten om in Urk te gaan wonen, dan is dat mijn goed recht, en is het niet aan een stel inteeltgelovigen om te bepalen of ik er wel of niet mag wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')