abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13697377
De laatste tijd lees je het zoveel: 20+ en nog maagd. Nu schijnt dat een heel groot probleem te zijn en zelfs ik kreeg het benauwd (20 en nog maagd, niet zo raar lijkt mij) en was 'opgelucht' toen het ein-de-lijk gebeurde. Nu vraag ik me af of er fokkers zijn die op een wat latere leeftijd nog maagd zijn en hoe ze hier mee om gaan.

(en dit is niet bedoeld als een uitlach-topic, voor de mensen die van plan waren met lompe opmerkingen te komen)

pi_13697454
ik was 19 ofzo vond het toen ook wel vrij laat , maar achteraf gezien was het misschien te vroeg
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:09:30 #3
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_13697466
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
pi_13697482
Ik was zelf ook laat (21) en ik heb de schade inmiddels wel ingehaald, en ik zat er eigenlijk vooral mee toen ik een jaar of 18 was. Ik ben nu bijna 24 en ik ken redelijk wat mensen van mijn leeftijd die nog steeds maagd zijn en er (volgens mij) in stilte onder lijden..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13697488
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
een meisje komt niet aanwaaien hoor
pi_13697517
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:10 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Eh... niet letterlijk.. figuurlijk kan wel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:11:17 #7
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13697521
de heflt van mijn vrienden is nog maagd.
en zelfs iemand van 28. Dat moet toch flink knagen.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13697525
net 20. Maar het boeit me niet zo, komt wel bij de ware
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:11:48 #9
32266 thetruth
pi_13697532
quote:

[..]

`
Dat denk jij
pi_13697552
Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer?
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:12:32 #11
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_13697558
Het is niet iets om je voor te schamen. Het is nooit te laat om met sex te gaan beginnen. Je gevoel volgen is belangrijk, als je gewoon nog geen goed gevoel over sex hebt moet je er niet aan beginnen.

Ik vind niet dat sex echt leeftijdgebonden is de een is erg vroeg de ander erg laat. De meeste mensen die (te) vroeg ontmaagd zijn doen het gewoon omdat het hoort, en niet omdat ze zich er heel prettig bij voelen.

[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:12:51 #12
32266 thetruth
pi_13697571
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:12 schreef goddess in heaven het volgende:
16
pi_13697573
quote:
17,4 toch ofzo?

* dennisdotcom denkt dat de gemiddelde leeftijd de komende tien jaar flink zakt .

pi_13697582
ik was geloof ik ook iets van 20 ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:13:38 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13697596
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13697618
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:11 schreef perfect_kiss het volgende:
de heflt van mijn vrienden is nog maagd.
en zelfs iemand van 28. Dat moet toch flink knagen.
dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?
pi_13697657
was 20, had er daarvoor weleens wat moeite mee, maar dat was eigenlijk meer omdat ik geen gf had dan dat ik nog maagd was.
i really have the heart of a small girl, i keep it in a jar on my desk
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:17:07 #18
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13697704
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:14 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?

dat lijkt mij toch wel een probleem. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het zal worden. Hoe onzekerer je je zal voelen. Dat moet gewoon voor problemen zorgen, al zal je dat niet zo snel erkennen.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
pi_13697740
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:22:53 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13697883
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:

vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?

Ik heb die druk nooit ervaren, ms omdat ik ook een beetje een outcast was. De interesse was er al vanaf mijn 18e, maar ik was erg kritisch en wilde niet met de eerste de beste lekkeruitziende man het bed induiken.
Ik heb dus best lang gewacht, maar terecht: ik was gewoon kritisch en dat vind ik nog steeds goed van mezelf. En ja, ik las 'die bladen' ook wel. (op m'n 15e bijv. vaak de Fancy over zelfbevrediging en 'de eerste keer'. Achteraf best leerzaam! Maar toch, het was meer interesse in hoe dingen gingen en ik wilde toen nog lang niet de daad bij 't woord voegen). Maar ik heb me dus nooit laten aanpraten dat ik er 'te laat' mee was.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:25:03 #21
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13697951
32 ... maagd ... deprimerend? nee ... triest? nee ... ongerust? nee ... knagen? heel af en toe ...

Is er nog nooit van gekomen, maar dat komt ook omdat ik er niet al te hard naar op zoek ben. Het hoeft voor mij ook niet zo nodig. Gebeurt het ooit, dan is het heel okay en zal ik er ook blij mee zijn. Maar gebeurt het nooit, nou dan maar niet.

Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.

Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:26:06 #22
25713 DazyMe
[ It's I ! ]
pi_13697972
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:
Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
Ergens is het belachelijk, maar hoe eerder mensen met sex gaan beginnen hoe eerder die mensen sex-gerelateerde artieklen gaan gebruiken. Ik kan het me ook goed voorstellen dat de adverteerders in de sex-branche ook graag willen dat mensen vroeg beginnen, en de redactie van die bladen wat meer onder druk zetten. Eeen beetej het creeeren van extra doelgroep ..... denk maar een een condoomfabrikant, massage olieen etc.
[ Some people have to be tied up, to be totaly free ]
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:26:49 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13697998
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
18, dat is toch echt niet ontopic imho
[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:28:42 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698046
quote:
*zoekt*

vrouwen: iets van 16-17
mannen: iets van 18-19

[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:29:29 #25
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13698065
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

18, dat is toch echt niet ontopic imho

Was ik waarschijnlijk ook niet on topic ... want niet "wat ouder" ... maar eerder "veeeel ouder" ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13698067
quote:
Tien minuten geleden was jij nog niet blauw .
pi_13698170
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:25 schreef Weakling het volgende:

Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.

Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.

Bedankt voor je openhartige reactie

Dit is dus ook precies waar ik dus achter wil komen. Het lijkt mij bij jou het geval dat mensen om je heen er problemen mee hebben. Ben je als maagd op oudere leeftijd nou echt zo bijzonder? moeten er nou echt artikelen over geschreven worden?
Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?

En dat van die fabrikanten kan wel kloppen, maar wat hebben bladen als de Viva daar mee te maken? Ik heb nog nooit zien staan 'sponsored bij Durex' o.i.d. wat willen ze hier mee bereiken? Naast mensen die ongelukkig zijn. dat zelfs jongeren van 18 geloven dat ze laat zijn, of dat ze iets missen, of niet meetellen

pi_13698187
21 and still waiting

Ja, het komt wel denk ik!
Heb meer behoefte aan een vriendin...

maandag 6 oktober 2003 @ 20:36:35 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698221
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:34 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?

Rationeel gezien misschien, maar volgens mij is Sex iets waar je van nature behoefte aan hebt, hoewel dat bij gebrek aan wel schijnt af te nemen. dus eigenlijk is het van nature een issue. Iemand raar vinden omdat hij of zij nog maagd is lijkt me wel overdreven.
[KNE]-Mod
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:37:37 #30
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698240
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef Tunerd het volgende:
Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.
[KNE]-Mod
pi_13698316
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.

terwijl je juist daar niemand over hoort....
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:43:03 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13698339
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Ik denk omdat sex veel concreter is, een 'relatie' hoe leg je dat nou uit? Samenzijn kun je ook met vrienden? Toch? Maar toch lijkt een relatie me een stuk anders dan gewoon omgaan met 'gewone' vrienden.

Enne: mij hoor je er wel over hoor Niet dat het echt helpt

[KNE]-Mod
pi_13698341
mij wel!
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:45:02 #34
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13698372
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Daar hoor ik maar genoeg over ... maar ondanks dat lijkt het meer geaccepteerd te zijn ... het aantal alleenstaanden is niet voor niks zo explosief gegroeid de laatste jaren ...
pi_13698407
Ben 22 en nog maagd. Knaagt wel ja, maar ligt ook aan mezelf. Verlegen en afwachtend. Zie het vanzelf wel gebeueren en vind het ook niet al te erg.....
Live life for the moment.
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:47:36 #36
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13698419
ik was 13
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:51:23 #37
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_13698487
* Freeflyer was 19 geloof ik
Neerkomen wel!
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:54:02 #38
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13698541
.
For great justice!
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:54:06 #39
32266 thetruth
pi_13698542
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:47 schreef Tiemie het volgende:
ik was 13
lekker voor je
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:54:20 #40
20741 generalist
Watch me do it!
pi_13698550
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:34 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Bedankt voor je openhartige reactie

idd, prijzenswaardig. Het vreemde is dat de omgeving er raar van opkijkt
quote:
<knip>
moeten er nou echt artikelen over geschreven worden?
Kijkend hier naar de reacties was ik niet vroeg, maar ook niet laat. Over het geheel genomen is sex (volgens mij) overrated.

Relaties zijn volgens mij belangrijker dan sex, echter binnen een relatie kan sex wel een belangrijke factor zijn.

Accepteer daarnaast ook dat sommige mensen meer sex willen dan anderen en dat de waarde die er aan verbonden wordt ook geheel kan verschillen tussen personen.

Ik mis in "de samenleving" een beetje het respect voor de verschillen die we onderling hebben, helemaal in deze zaak.

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  maandag 6 oktober 2003 @ 20:54:22 #41
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13698551
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:51 schreef Freeflyer het volgende:
* Freeflyer was 19 geloof ik
Waarmee meteen het idee dat je de eerste keer nooit meer vergeet ontkracht is ... of niet soms?
pi_13698825
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:54 schreef Weakling het volgende:

[..]

Waarmee meteen het idee dat je de eerste keer nooit meer vergeet ontkracht is ... of niet soms?

Nee hoor.. Jij zult het b.v. echt nog wel weten hoop ik.. 'Ik was 36 geloof ik' klinkt toch wel een beetje vreemd.
pi_13702275
is het zo dat vooral mannen laat/later zijn?
valt me op dat hier vooral mannen reageren
pi_13702466
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:54 schreef Weakling het volgende:

[..]

Mijn eerste keer was dramatisch. Ik vergeet het nooit meer
X
X
X
  maandag 6 oktober 2003 @ 23:20:24 #45
34400 PietF
Captain Obvious
pi_13702866
ik ben nu 20 en voor mij zit 'het' er aan te komen, ik denk dat de gokkende fokkers (heh) hun geld op dit weekend kunnen zetten. Ik doe het in ieder geval wel...

Hoewel ik eigenlijk op dit moment niet te snel wil gaan, heb ik de afgelopen jaren er echt wel moeite mee gehad dat ik een van de enigste was die nog 'maagd' was (voor zover je dat kunt zijn als jongen).
Op een gegeven moment heb ik mezelf er maar bij neergelegd dat het voor mij er niet inzat; en dat ik het uit mijn hoofd moest zetten net zo lang tot ik een leuk meisje had.

Toevallig (of niet¿) is dat nu, maar het had evengoed een paar jaar later kunnen zijn.
Of je er zwaar aan moet tillen? Ik weet het niet (misschien volgende week ) wat ik wel weet is dat het je leven niet moet beheersen, simpelweg omdat het niemand wat uitmaakt en omdat je er niks mee opschiet.

Je wordt er niet mooier op als je met je kop naar beneden loopt, zeg maar.

Doe wat aan sport, maak vrienden en ga uit. Probeer jezelf te verbeteren, zoveel je kunt. Maak d'r wat van! Tot zover de levensles van
* PietF

*edit*
ohja, het is niet het eind van de wereld, je bent er geen minder mens om, maar het kan zeer zeker frustrerend zijn! (als jongen). Probeer die gevoelens de baas te blijven, hoe moeilijk ook.

Hoewel ik er nu anders tegenaan kijk (met vriendin dus) was ik er misschien gewoon nog lang niet klaar voor; maar van 'echt' oudere mensen kan je dat ook nou weer niet zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door PietF op 06-10-2003 23:28]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_13705273
Ik was 22, en ben blij dat ik zo lang heb gewacht en het niet heb vergooid aan de eerste de beste loser. Op mijn 16e kreeg ik de kans en meerdere malen op mijn 20e, die heb ik allemaal afgewezen
pi_13705276
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:45 schreef Weakling het volgende:

[..]

Daar hoor ik maar genoeg over ... maar ondanks dat lijkt het meer geaccepteerd te zijn ... het aantal alleenstaanden is niet voor niks zo explosief gegroeid de laatste jaren ...

Hee, jouw avater lijkt op mijn oog en wenkbrauw!!!
pi_13705385
Sex wordt overgewaardeerd in onze samenleving! Natuurlijk is het fijn, lekker, goed, etc... Maar er wordt te veel nadruk op gelegd.

Ik heb een vriendin in het buitenland. Natuurlijk mis ik de sex. Maar het meest nog mis ik haar gezelschap, de intimiteit die je deelt met je vriend(in).

Til er niet te zwaar aan dat je (nog) maagd bent. Je zult er versteld over staan hoeveel mensen in je omgeving dat zijn. Er is geen 'perfect' moment om met sex te beginnen. Dat ligt aan jou, aan je vriend(in), maar met name aan jullie relatie. De tijd zal het leren. Maar beter te laat dan te vroeg, in dit geval. Laat je vooral niet opjagen, en helemaal niet door de media.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat hier zo veel topics over worden geopend. Mijn 'eerste keer' was goed. Misschien heb ik geluk gehad? Maar misschien wordt er door anderen ook teveel druk op gezet? Het was niet de vrouw van mijn leven naar achteraf blijkt. Desalniettemin voelde het wel goed toen wij 'het' deden. Ook met latere vriendinnen ben ik altijd alleen maar op het 'goede' gevoel afgegaan, allemaal (zoveel waren het ook weer niet) zonder spijt.

Is een 'goed' gevoel erbij hebben een maatstaf? En zo ja, een juiste?

dinsdag 7 oktober 2003 @ 07:09:25 #49
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_13705552
Ik denk eerlijk gezegd dat het beter is om gewoon nog maagd te zijn, dan een keer sex te hebben gehad en daarna nooit meer..

Toch kan ik het me wel voorstellen dat sommige mensen er afentoe best wel mee zitten.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 08:52:54 #50
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_13706126
Ik ben 45, en 'het' ook nog nooit gedaan.
Wel (zeer) geinteresseerd, maar niet om het te doen met een dame waar ik niet ook om andere redenen belangstelling voor heb (en wederzijds). Dus voor mij hebben one-night-stands, of mijn toevlucht zoeken tot het professionele circuit, ook nooit aantrekkings-kracht gehad.
En zo langzamerhand heb ik nou toch wel geaccepteerd dat het ook niet meer zal gebeuren. I can live with that.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 oktober 2003 @ 08:57:49 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_13706192
ik was 23 toen ik voor de eerste keer sex gehad heb, heb er dan ook bewust voor gekozen om te wachten. eerder al vaker de mogelijkheid toe gehad, maar voelde me er niet goed bij.:N
en nu, tja t ging vanzelf, niet echt gepland ofzow...

kan niet anders zeggen dat ik er heel blij voor ben dat ik gekozen heb te wachten tot ik wat ouder was. ik voelde me veel prettiger bij deze situatie, en de persoon waarmee het gebeurd is, dat is degene waar ik mijn leven mee wil delen. het zit gewoon goed, en dan voelt het ook veel prettiger om daar sex mee te hebben

wat ik wel weet is dat je beter geen sex in je leven gehad kunt hebben, dan 1 keer en dan niet meer. tenminste als het lekker is geweest, ik kan in ieder geval niet meer zonder

liefs Ynske

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_13706274
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 04:31 schreef Tropos het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet dat hier zo veel topics over worden geopend.
Daarom heb ik dit topic ook geopend. Omdat ook hier op fok maar met de eerste keer geshowd wordt. Maar ook andere media. En het lijkt me makkelijker om als ontmaagd persoon te zeggen dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Maar als er altijd van buitenaf zoveel druk op wordt uitgeoefend, als mensen je zielig vinden als je nog maagd bent..... Ik vroeg me dus af hoe het voor die mensen was.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het absoluut niet zielig ofzo vind en dat ik voor de mensen die echt wachten op de juiste persoon respect heb.

Maar ik lees nu iedere keer 'ik was 20/21/22 bij mijn eerste keer en ben blij dat ik zo lang gewacht heb'. Is dat dan al laat? Zelf had ik ook het idee dat ik 'laat' was, maar hoe fijn ik het ook vind, ik had zelf niet de behoefte om geen maagd meer te zijn. Alhoewel ik wel gewacht heb op de juiste persoon, had ik op het moment wel de 'drang'. Nu denk ik dat dat door invloeden van buitenaf is gekomen. Doordat er in de media over jonge, oude maagden werd geschreven (die 19-jarige) en mijn vriend mijn eerste vriend is en mijn omgeving vond dat ik te laat was met vriendjes (mijn vader, de buren, de familie)

pi_13706329
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:57 schreef Ynske het volgende:

wat ik wel weet is dat je beter geen sex in je leven gehad kunt hebben, dan 1 keer en dan niet meer. tenminste als het lekker is geweest, ik kan in ieder geval niet meer zonder

liefs Ynske

Daar ben ik het mee eens. Maar toch... Als het een keer geweest is.. mijn eerste keer was niet echt denderend, duurde misschien 1 minuut en lekker vond ik het de eerste paar weken absoluut niet.

Maar gaat het bij jou ook niet om de relatie? Want ik kan niet meer zonder sex met mijn vriend! Ik kan niet meer zonder mijn vriend. Maar als het uit zou raken, weet ik niet of ik de sex echt heel erg zou missen. Je mist dan toch voornamelijk de warmte en aandacht die je in een relatie hebt?

pi_13706403
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:52 schreef mvdejong het volgende:
Wel (zeer) geinteresseerd, maar niet om het te doen met een dame waar ik niet ook om andere redenen belangstelling voor heb (en wederzijds).
Heb je wel relaties gehad? Ik bedoel hiermee: ben je lichamelijk geinteresseerd, heb je de lichamelijke behoefte? of heb je meer behoefte naar een vriendin, gezelschap en daarmee de sex?
pi_13709330
Ik ben ook nog maagd maar zolang ik niet hier post hou ik het nog wel vol .
pi_13709479
Ik was 21 en het was eigenlijk 1 van de betere dingen die me overkomen is. Niet dat het nou speciaal was ofzo, viel eig bar tegen.
Maar was altijd heel verlegen(nog steeds wel, maar stukken minder) en had nauwelijks zelfvertrouwen. En sinds m'n ontmaagding ben ik door een andere bril gaan kijken. Ik kwam er opeens achter dat meisjes me toch wel knap vonden, wel leuk vonden en begreep ook "sex" en alles wat ermee samenhangt veel beter.

Wou dat het jaren daarvoor gebeurd was, maar dat is tuurlijk heel persoonlijk

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:31:36 #57
8252 mvdejong
pi_13712309
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:09 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

Heb je wel relaties gehad? Ik bedoel hiermee: ben je lichamelijk geinteresseerd, heb je de lichamelijke behoefte? of heb je meer behoefte naar een vriendin, gezelschap en daarmee de sex?

Nee, geen relaties gehad.
Ik heb voor mezelf weinig behoefte aan sex met een vrouw waar ik niet tenminste een hele goede vriendschap mee heb. Als ze me als persoon niet boeit, dan interesseert de rest me ook niet.
Lichamelijke behoefte voldoende, 't is niet dat ik niet voldoende "met de hand" doe, het is er alleen nog nooit van gekomen met een vrouw.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:36:29 #58
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13712447
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:36 schreef sonnie het volgende:
Ik ben ook nog maagd maar zolang ik niet hier post hou ik het nog wel vol .
Idem, en zolang ik anderen er niet over hoor (en zolang ik dit soort topics negeer).
For great justice!
pi_13712499
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Idem, en zolang ik anderen er niet over hoor (en zolang ik dit soort topics negeer).

Ik dacht dat jij een relatie van 5 maanden had gehad?
Dan heb je het goed volgehouden
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:46:25 #60
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13712741
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:38 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een relatie van 5 maanden had gehad?
Dan heb je het goed volgehouden

4 maand. Alhoewel het na 2 maand al niets meer voorstelde. De laatste 3 weken bijvoorbeeld heb ik haar al niet meer gezien.
For great justice!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:47:20 #61
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13712759
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

ik maak een kloon aan om je fotoboek vol te spemmen
[KNE]-Mod
pi_13712850
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:31 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Nee, geen relaties gehad.
Ik heb voor mezelf weinig behoefte aan sex met een vrouw waar ik niet tenminste een hele goede vriendschap mee heb. Als ze me als persoon niet boeit, dan interesseert de rest me ook niet.
Lichamelijke behoefte voldoende, 't is niet dat ik niet voldoende "met de hand" doe, het is er alleen nog nooit van gekomen met een vrouw.

hoe reageert je omgeving hierop? en hoe ga jij met hun reacties om?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:52:30 #63
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13712901
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ik maak een kloon aan om je fotoboek vol te spemmen

Ik zou het niet doen.
For great justice!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:56:01 #64
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_13713005
1 maand voor mijn 27e gebeurde het; het meisje van mijn dromen ook nog es...

was het het wachten waard? achteraf zeker!

maar het geknaag vooraf? vreselijk

Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:09:27 #65
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_13713438
Het lijkt mij echt kut. Sorry dat ik het zeg hoor. Maar sex is gewoon lekker!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:14:19 #66
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13713585
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:09 schreef Frenkie het volgende:
Het lijkt mij echt kut.
Ik kan je melden: dat is het ook.
For great justice!
pi_13713660
De laatste taboes in onze samenleving: Matsurbatie en maagd zijn. Al treedt dat laatse taboe pas in op een bepaalde leeftijd afhankelijk van je subcultuur.

Voor breezah types is maagd zijn een taboe wanneer je 13 jaar of ouder bent. De meeste 'gewone' mensen gaan uit van 16-18 jaar. Maar in het (bijna geaccepteerde) SM-wereldje is het normaal om op je 25-30ste nog niets gedaan te hebben.

Vreemd eigenlijk in onze cultuur mag alles. Als ik een jurk aanwil, kan dat. Als ik een pak slaag wil, geen probleem. Wil ik ondergekotst worden, valt te regelen. Maar heb ik voor mijn 20e geen seks??? Nou dat kan toch niet?

pi_13713708
Ik was net 16 en was (en ben nog steeds) blij dat het met die persoon gebeurt is..
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:21:09 #69
14790 EvilFaith
zie signature
pi_13713770
Ik snap dat nooit zo, waarom willen zoveel mensen zo vroeg ontmaagd worden? Laat je gewoon niet zoveel wijsmaken door alle stoere verhalen van andere en wacht gewoon tot je er klaar voor bent en tot je de juiste bent tegengekomen. Lijkt me een stuk beter dan helemaal desperate naar een disco gaan om een of ander meisje op te pikken en het daar dan maar mee te doen zodat jij in elk geval ook kan zeggen dat je geen maagd meer bent..kom op, beetje geduld is niet zo moeilijk toch?
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:24:59 #70
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13713906
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:21 schreef EvilFaith het volgende:
Ik snap dat nooit zo, waarom willen zoveel mensen zo vroeg ontmaagd worden? Laat je gewoon niet zoveel wijsmaken door alle stoere verhalen van andere en wacht gewoon tot je er klaar voor bent en tot je de juiste bent tegengekomen. Lijkt me een stuk beter dan helemaal desperate naar een disco gaan om een of ander meisje op te pikken en het daar dan maar mee te doen zodat jij in elk geval ook kan zeggen dat je geen maagd meer bent..kom op, beetje geduld is niet zo moeilijk toch?
Een beetje niet, nee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is.
For great justice!
pi_13714081
quote:
...*knip*...
En zo langzamerhand heb ik nou toch wel geaccepteerd dat het ook niet meer zal gebeuren. I can live with that.
Zeg nooit nooit m'n vriend...

weet jij veel
misschien loop je volgende week wel tegen 'die' persoon aan, bloeit er iets moois op en gebeurd het...
je weet het nooit... en je moet je kansen open houden

* Chillz denkt dat het niets is om je voor te schamen
ouder zijn en nog maagd...
alhoewel een omgeving er natuurlijk vreemd tegenaan kan kijken... Boeiend...! Iedereen is een keer begonnen en iedereen die geen maagd is praat net zo hard mee (dwz. iemand die net vorige week ontmaagd is lacht vaak net zo hard als iemand die al jaren bezig is, het is ineens één groep)

"je weet niet wat je mist"
zeggen ze dan tegen je??
Precies, en omdat je het niet weet, denk ik dat het minder erg/ minder vervelend zal zijn... wat wij "de ontmaagden" ons niet voor kunnen stellen...
Okay, het zal misschien knagen, ergens wel logisch, iedereen zal iets van een seksuele/ voortplantings drang hebben... instictief...
Maar toen ik, noem maar wat, 15 was en maagd vond ik het een heel stuk minder erg geen sex te hebben dan dat ik nu voor ong. 2mnd weer vrijgezel ben en ik dus ook zonder sex zit...

pi_13715896
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben ook nog maagd en ben 20 jaar oud wel pas dins 2 weken maar jah boeiuh:P

en ik ben van plan dit vol te houden tot ik trouw ofzo EN NEEEEEEEEEEEE ik ben geen jehova getuigen of 1 of andere zwaar gelovige patient

ik vind het veel leuker om al die stomme schapen te verleiden en vervolgens te negeren

en trouwens als ik die verhalen van me vrienden hoor altijd achteraf spijt van die STOEPHOER,vuile slet ,viswijf,boerin blablabla

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-10-2003 16:12]

dinsdag 7 oktober 2003 @ 15:55:33 #73
14790 EvilFaith
zie signature
pi_13716425
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Een beetje niet, nee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is.

maar dat komt dan toch alleen puur door alle 'stoere' verhalen die mensen van vrienden horen, maargoed misschien is het niet voor iedereen even makkelijk om zo te denken, daar kan ik verder niet over oordelen natuurlijk...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_13716562
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:36 schreef machiavezist het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ik ben van plan dit vol te houden tot ik trouw ofzo EN NEEEEEEEEEEEE ik ben geen jehova getuigen of 1 of andere zwaar gelovige patient

ik vind het veel leuker om al die stomme schapen te verleiden en vervolgens te negeren

en trouwens als ik die verhalen van me vrienden hoor altijd achteraf spijt van die STOEPHOER,vuile slet ,viswijf,boerin blablabla

Ho ho ho even rustig aan baasje.......
Ten eerste ben jij duidelijk het type wat onder de noemer van "Luide brullen...Weinig woorden" valt.
Ik vind het veel leuker om die stomme schapen....blablabla.. Jij verleidt niets want je bent nog maagd, dus niet zo stoer doen ventje.

Ten tweede zijn die zgn vrienden van jou een stelletje sukkels die niet eerlijk tegenover zichzelf durven zijn, en dan zgn "Cool" zeggen dat viswijf,Slet enz enz. Tragisch maar waar.....

Ten derde ben je vast geen gelovige patient maar zal je met je frustraties er binnenkort wel eentje worden.

Ten vierde...Get a fuckin' life man!
Pak lekker je playmobiel en ga buitenspelen IDIOOT

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-10-2003 16:12]

pi_13716645
ben bijna 20, maar heb er geen last van ofzo, ik geniet van t leven, en neuken komt nog wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 07-10-2003 16:07]

2825cc Single Turbo Beast
pi_13716689
Ik ben ruim 20, en nog steeds maagd, sterker nog, keb nog niet eens fatsoenlijk gezoend. En ik heb soms van die vlagen dat ik er flink mee zit. Maar ach..... eigenlijk moet ik me er niet echt druk om maken, want het komt vanzelf wel een keer. En ergens wil ik niet met de eerste de beste hup in bed duiken, en van de andere kant.... ik durf niet .

Maar ach.... ooit. Ik heb nog 40 jaar, en dan pas wil ie niet meer omhoog, dus nog tijd genoeg denk ik dan maar .

pi_13716963
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:06 schreef goddess in heaven het volgende:
Nu vraag ik me af of er fokkers zijn die op een wat latere leeftijd nog maagd zijn en hoe ze hier mee om gaan.
Ik ben geen maagd meer, maar ik kan me voorstellen dat er een ongelooflijke druk op je schouders komt als je nog niet ontmaagd bent. Tegenwoordig lult iedereen over seks en terwijl het eigenlijk weer weinig voorstelt is het toch erg belangrijk. Tegenwoordig zijn kinderen op hun 13 - 14 al met seks bezig. Dat was in mijn tijd 1989 echt wel anders. Ik zou wel op staan kijken als ik een meisje sprak dat op dr 23 nog maagd was... Maar ikzelf was totaal niet met behoefte naar seks bezig denk ik tot mn 17e ofzo..

[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 07-10-2003 16:21]

pi_13717053
quote:
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:28:01 #79
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_13717325
quote:

[..]

Soms is het beter niet op zoek te gaan, maar gevonden te worden.

Is mij ook over komen met mijn vriendje.
* Sjeekie_Beekie was 24 bij d'r eerste keer [en lag 6h later op de SEH met 40 graden koorts en Pfeiffer]

Nu zijn we 9 maanden verder en is het nog steeds geweldig.

Ik heb er nooit spijt van gehad het niet eerder gedaan te hebben. Wel benieuwd naar geweest, maar ik wilde niet klakkeloos met iemand in bed duiken om het gedaan te hebben en zodoende mee te kunnen praten met de rest.

Ik wilde het puur voor mezelf en in al die jaren dat ik nog maagd was, heb ik m'n lichaam leren kennen, zodat ik tenminste van mezelf ook weet wat ik wel en niet lekker vind.

Dat lijkt me net zo belangrijk in een relatie!

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:42:44 #80
21157 sioux_
lost in space
pi_13717823
omdat anderen zo openhartig spreken in dit topic zal ik het ook maar doen. ik ben 22 en een half en heb nog steeds geen ervaring met seks (met iemand anders). vind het zelf niet zo'n probleem, maar inderdaad er is toch wel druk van buitenaf. het is een "beetje raar" om zo laat nog nooit een vriendin gehad te hebben. ik vind overigens een relatie ook belangrijker: ik verlang meer naar het gezelschap van een leuke meid (soulmate?) dan naar de seks op zich. gelukkig heb ik een aantal vrienden die met hetzelfde "probleem" zitten, dus ik kan er wel over praten en soms om lachen.

ik zou een precieze oorzaak niet aan kunnen wijzen. ik heb humor, ben intelligent, lang, groot, redelijk sociaal en ik vind mezelf niet super lelijk ofzo. tenminste, niet zo van "ZO HEY, WAT BEN JIJ LELIJK!!! " ik ga niet zo vaak uit, maar dat is denk ik ook niet echt een oorzaak, omdat als ik uit ga er ook weinig gebeurt qua vrouwen. verder ben ik ook niet super kieskeurig. soms vind ik een meisje leuk, soms niet. innerlijk vind ik belangrijker dan uiterlijk, alhoewel knappe meisjes natuurlijk eerder de aandacht trekken. verder zou ik een one-night-stand (ondanks dat ik liever een relatie wil) denk ik niet afslaan, maar die situatie heeft zich gewoon nog nooit voorgedaan. ben een beetje verlegen-achtig, misschien dat het daardoor komt. ik ben ook niet echt actief op zoek ofzo.

ach, het komt nog wel een keer. dan is het: IK --> <-- LEUK MEISJE

pi_13722113
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:04 schreef blieblie het volgende:
Maar ach.... ooit. Ik heb nog 40 jaar, en dan pas wil ie niet meer omhoog, dus nog tijd genoeg denk ik dan maar .
hehehe... ik mag toch hopen nog wel iets langer? en trouwens je hebt altijd nog Viagra

Waar ik ook wel benieuwd naar ben: is het niet ook zo dat hoe ouder je wordt de angst om ontmaagd te worden toeneemt? ik vond het bv al eng, omdat ik geen ervaring had en mijn vriend wel. wordt deze angst niet groter naarmate je ouder wordt?

trouwens, wel leuk dat iedereen serieus reageert! en dat er mensen zo openhartig zijn om het erover te hebben.. want zoals eerder gezegd werd: ouder en maagd zijn is een taboe..

pi_13722186
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben ruim 20, en nog steeds maagd, sterker nog, keb nog niet eens fatsoenlijk gezoend. En ik heb soms van die vlagen dat ik er flink mee zit. Maar ach..... eigenlijk moet ik me er niet echt druk om maken, want het komt vanzelf wel een keer. En ergens wil ik niet met de eerste de beste hup in bed duiken, en van de andere kant.... ik durf niet .

Exactly my thoughts...
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_13722224
Ik ben 21, nog maagd, en zit er totaal niet mee. Ken genoeg mensen voor wie ongeveer hetzelfde geldt, en ook genoeg die er toevallig recent aan toegekomen zijn "het" te doen...

Heb wel het idee dat ik wat mis, maar het komt zeker wel een keer... ik bedoel, kan zomaar gebeuren dat ik komend weekend een meid tegenkom met wie het wat wordt en dat het binnen een paar dagen/weken/maanden ervan komt!

Je weet het nooit, en ik ben de persoon er niet naar om me er druk om te gaan maken, maar ergens vind ik het wel jammer ja.. wil het toch wel eens uitproberen

pi_13722426
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:14 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

hehehe... ik mag toch hopen nog wel iets langer? en trouwens je hebt altijd nog Viagra

Geniaal, die technologie van tegenwoordig .
Trouwens dat bang... ach, kan ze me het extra goed leren.
Lerares en leerling spelen in bed maar dan in het echie .
pi_13722622
Ik was 23 (ben nu 27) toen ik mijn eerste vriend (nu mijn man) kreeg. Ik was ook 23 toen ik ontmaagd werd. Ik heb er nooit meegezeten dat het 'laat' was. "alles heeft zijn tijd' Mijn ouders ook niet. Maar sommige kennissen wel. Die begonnen zich zorgen te maken dat ik nog geen vriendje had. Heel irritant als iedere keer dat je ze sprak ze bezorgd vroegen of ik nog geen vriendje had.
Ook op school. Had je net alle 'troubles in paradise' van je klasgenoten aan gehoord vragen ze waarom jezelf nog geen vriend hebt, om vervlogens bloedserieus te stellen dat je heel wat mist.
Maar het onderwerp: Ik denk niet dat het uitmaakt wanneer je ontmaagd wordt, als je het maar niet tegen je zin doet en e rlater geen spijt van krijgt.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:35:17 #86
9902 Lestat
the vampire...
pi_13722659
Ik ben bijna 26
MAar het record van die gast van 45 zal ik niet halen denk ik, ik zal voor die tijd best wel eens een hoer besteld hebben.
Memento Mori
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:45:20 #87
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13722919
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:35 schreef Lestat het volgende:
Ik ben bijna 26
MAar het record van die gast van 45 zal ik niet halen denk ik, ik zal voor die tijd best wel eens een hoer besteld hebben.
Nou, ik ben nog niet de oudste op Fok, maar veel scheelt het niet.
For great justice!
pi_13723565
Laatst zat ik ook te denken (over die media-invloed): Stel eens dat je bv. gereformeerd (dus zonder sex als 'must have') opgevoed wordt, zou de behoefte dan net zo groot zijn?
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:48:37 #89
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_13724659
Ik was 17... (ben nu 19) best laat vond ik toen.. maarja ik lees hier dat er mensen zijn die ouder zijn en nog steeds maagd zijn... dus dat is dan wel weer goed voor je ego!
Sue Me
pi_13724813
De gemiddelde leeftijd waarop een Nederlander wordt ontmaagd is 17,2 jaar. In de VS is dat 16,0 jaar (het vroegst) en in China 22,0 jaar (het laatst)

Ikzelf ben 18 en een half (dus nog niet oud) en maagd, maar ik heb er nog niet zo de behoefte aan om met een jongen het bed in te duiken. Voorlopig hou ik het bij masturberen ^o^

dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:14:16 #91
8252 mvdejong
pi_13726921
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:50 schreef goddess in heaven het volgende:

[..]

hoe reageert je omgeving hierop? en hoe ga jij met hun reacties om?

Het is niet iets waar ik me voor schaam, maar ik loop er ook niet mee te koop (anders dan in dit forum ). Ik zit in de automatisering/detachering, en verhuis regelmatig van project, en meestal is het op een gegeven moment wel bekend

Aangezien ik er niet iets bijzonders mee doe (dan wel op mijn borst roffelen hoe deugdzaam ik ben , danwel lopen janken hoe zielig ik ben ), zien de meesten het ook niet als iets echt aparts. De enkele die er een probleem mee heeft, zit daar zelf mee, ik niet. Er wordt mogelijk wat achter mijn rug geroddeld, maar over wie niet, en ik maal daar niet om.

Het scheelt mogelijk dat ik dus meestal in een wat hoger opgeleide omgeving rondhang door mijn werk, maar dat lijkt ook wel mee te vallen.

dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:22:07 #92
8252 mvdejong
pi_13727137
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:30 schreef Chillz het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit m'n vriend...

weet jij veel
misschien loop je volgende week wel tegen 'die' persoon aan, bloeit er iets moois op en gebeurd het...
je weet het nooit... en je moet je kansen open houden

Of juist niet.
Ik ben best het een en ander verliefd geweest, alleen nooit met van de andere kant vergelijkbare gevoelens.
Alleen, je merkt dat als je de 40 passeert, dat herstel niet alleen van fysieke beschadigingen, maar ook van emotionele "beschadigingen", langer gaat duren en meer energie gaat kosten.
Aangezien ik toch gelukkiger ben in mijn eentje (behoudens 2 katten), dan menigeen die ik ken met relatie en/of sex, heb ik een paar jaar geleden (niet precies op 40) het besluit genomen met die gevoelens niet meer te veroorloven. Deels een kwestie van het afwegen van de kans dat het wat oplevert tegen wat het me kost als het weer niets wordt. Klinkt erg kruideniers-achtig, maar het geeft ook wat rust.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:23:29 #93
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13727170
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:22 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Of juist niet.
Ik ben best het een en ander verliefd geweest, alleen nooit met van de andere kant vergelijkbare gevoelens.
Alleen, je merkt dat als je de 40 passeert, dat herstel niet alleen van fysieke beschadigingen, maar ook van emotionele "beschadigingen", langer gaat duren en meer energie gaat kosten.
Aangezien ik toch gelukkiger ben in mijn eentje (behoudens 2 katten), dan menigeen die ik ken met relatie en/of sex, heb ik een paar jaar geleden (niet precies op 40) het besluit genomen met die gevoelens niet meer te veroorloven. Deels een kwestie van het afwegen van de kans dat het wat oplevert tegen wat het me kost als het weer niets wordt. Klinkt erg kruideniers-achtig, maar het geeft ook wat rust.

No offence, maar ik zie mijn absolute schrikbeeld.
Als ik zou weten dat ik over 15 jaar nog zo alleen zou zijn als ik nu ben zou ik er nu een eind aan maken, zeker weten.
For great justice!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:30:16 #94
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13727333
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:23 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

No offence, maar ik zie mijn absolute schrikbeeld.
Als ik zou weten dat ik over 15 jaar nog zo alleen zou zijn als ik nu ben zou ik er nu een eind aan maken, zeker weten.

Idd. same here. Aangezien je een natuurlijke overlevingsdrang hebt moet je dat gewoon nu vaststellen zodat je er later niet meer onderuit kunt.

Ik doe mee hoor QyRoZ...

[KNE]-Mod
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:33:28 #95
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13727411
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:30 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik doe mee hoor QyRoZ...

Zullen we een sekte oprichten? Misschien wil David Coresh wel onze leider zijn.
For great justice!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:34:19 #96
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13727435
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Zullen we een sekte oprichten? Misschien wil David Coresh wel onze leider zijn.

Krijgen we dan een eigen subforum om ons te wentelen in zelfmedelijden?
[KNE]-Mod
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:38:12 #97
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13727537
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:34 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Krijgen we dan een eigen subforum om ons te wentelen in zelfmedelijden?

Of een topicreeks. We noemen het Hoe Voel Je Je Nu. En we voelen ons altijd kut.

Maar sorry voor de offtopic, ik zal het niet meer doen. .

For great justice!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:39:38 #98
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13727570
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Of een topicreeks. We noemen het Hoe Voel Je Je Nu. En we voelen ons altijd kut.

[KNE]-Mod
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:57:58 #99
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13728124
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
"Ik zal het niet meer doen" ... volgens mij was dat on topic hoor ...
pi_13736296
Ik ben 22 (bijna 23) en ook nog maagd.

Ik vraag me af of dat nou door mijn handicap komt. Ik heb een stofwisselingsziekte en daardoor ziet mijn gezicht er iets anders uit. Niet lelijk ofzo , beetje vreemd misschien

Zullen vrouwen dat erg vinden? Of zal er wel ergens een lieve meid rondlopen die me zal nemen zoals ik ben? Ik hoop het , ik ben ook een lieve jongen hoor

Ik schaam me wel eens voor mijn gezicht en daardoor ben ik stil en verlegen...

woensdag 8 oktober 2003 @ 17:25:15 #101
21157 sioux_
lost in space
pi_13744481
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:57 schreef Weakling het volgende:

[..]

"Ik zal het niet meer doen" ... volgens mij was dat on topic hoor ...

rofl

ach, misschien missen we allemaal wel een bepaald gen wat normale mensen in staat stelt een relatie aan te gaan. we zijn gewoon mutanten. nature's way of saying: "STOP FUCKING AROUND!!"

pi_13744619
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:25 schreef sioux_ het volgende:

[..]

rofl

ach, misschien missen we allemaal wel een bepaald gen wat normale mensen in staat stelt een relatie aan te gaan. we zijn gewoon mutanten. nature's way of saying: "STOP FUCKING AROUND!!"

Dat is bullshit, zeker gezien het soort mensen wat zich wel gewoon voortplant
pi_13750758
quote:

[..]

rofl

Ik sta hier 100% achter
It doesnt matter what your name is!!!!!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:49:00 #104
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13751285
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat is bullshit, zeker gezien het soort mensen wat zich wel gewoon voortplant

For great justice!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:21:24 #105
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13752457
quote:

[..]

rofl

Phew ... en ik maar denken dat er iets anders mis met me was ... blijk ik er niks aan te kunnen doen ... tis nou eenmaal genetisch bepaald ... da's weer een zorg minder
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:02:50 #106
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_13759517
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:08 schreef Mogiin het volgende:
Ik ben 22 (bijna 23) en ook nog maagd.

Ik vraag me af of dat nou door mijn handicap komt. Ik heb een stofwisselingsziekte en daardoor ziet mijn gezicht er iets anders uit. Niet lelijk ofzo , beetje vreemd misschien

[b]Zullen vrouwen dat erg vinden? Of zal er wel ergens een lieve meid rondlopen die me zal nemen zoals ik ben?[b] Ik hoop het , ik ben ook een lieve jongen hoor

Ik schaam me wel eens voor mijn gezicht en daardoor ben ik stil en verlegen...

Beetje off-topic
Da's inderdaad balen voor je Mogiin!

Maar iemand die echt van je houd, zal verder kijken dan je gezicht en dat het er "anders" uitziet.

Mijn vriendje heeft Psoriasis. En dan vanaf z'n kleine teen, tot achter z'n oren. Ook zijn gezicht [en z'n handen, armen, benen, enz] zien er anders uit, doordat er allemaal huidschilfertjes vanaf komen en ronddwarrelen.

Hij wordt daardoor ook nagekeken en aangestaard. Het liefst heeft hij ook dat mensen hem gewoon recht in z'n gezicht en op de man afvragen wat er is.

Voor mij maakt het geen bal uit hoe hij eruit ziet. De ene keer is het minder erg en heftig dan andere keren. Maar daar gaat het niet om.

Mensen die niet verder kunnen kijken dan je gezicht, zullen nooit beseffen dat het om de binnenkant gaat. Tuurlijk is het wennen, maar als mensen gelijk vol afschuw reageren, weet je gelijk waar je bij die mensen aan toe bent.

En geloof me... ik weet er alles van.

Veel succes en ook voor jou komt iemand die van je houdt zoals je bent!

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_13759593
Ben 22 en maagd, snap er geen ruk van, want ben zeker niet de lelijkste en heb sjans zat, maar eh verder komt het eigenlijk nooit. Doe er misschien te weinig moeite voor ofzo. Nu ik er eigenlijk over denk, moet daar toch maar iets aan gaan doen
o/
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:17:49 #108
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13763997
Toch is het wel ernstig. Ik ken IRL niemand die ouder is dan ik ben en die nog maagd is. .
For great justice!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:18:38 #109
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13764021
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:17 schreef QyRoZ het volgende:
Toch is het wel ernstig. Ik ken IRL niemand die ouder is dan ik ben en die nog maagd is. .
ach zeur niet zo. TF is er nog maar net vanaf
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:21:49 #110
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13764130
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:18 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

ach zeur niet zo. TF is er nog maar net vanaf

Dat is anders. .
For great justice!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:37:56 #111
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13764625
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is anders. .
dat is waar.

maar goed jij weet niet eens wat je mist... ik wel

donderdag 9 oktober 2003 @ 14:40:35 #112
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13764699
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:37 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

dat is waar.

maar goed jij weet niet eens wat je mist... ik wel

That doesn't make it any easier.
For great justice!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:51:30 #113
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13765042
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:40 schreef QyRoZ het volgende:
That doesn't make it any easier.
5 liter bier wel.
pi_13765980
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:17 schreef QyRoZ het volgende:
Zit dan niet te zeiken en doe er wat aan. Iedereen kan een meisje versieren en neuken, het ligt aan je instelling..
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:36:49 #115
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13766306
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:25 schreef nozem het volgende:
Zit dan niet te zeiken en doe er wat aan. Iedereen kan een meisje versieren en neuken, het ligt aan je instelling..
stel dat je nu een bepaalde smaak hebt... en liever verliefd bent voordat je gaat liggen krikken?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:39:14 #116
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766371
17 en nog maagd

het wil nooit lukken met de meiden

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:43:38 #117
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13766506
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:39 schreef UniversalNation het volgende:
17 en nog maagd

het wil nooit lukken met de meiden

jezus man, 17 is best gewoon hoor....
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:47:11 #118
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766607
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

jezus man, 17 is best gewoon hoor....

Wat weet jij ervan?

Op de manier dat het nu gaat blijf ik zo tot mn 80ste

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:50:04 #119
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13766672
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:47 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Wat weet jij ervan?

guess what
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:50:51 #120
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13766691
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:47 schreef UniversalNation het volgende:
Wat weet jij ervan?

Op de manier dat het nu gaat blijf ik zo tot mn 80ste

dat komt door je instelling! heikneuter.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:51:36 #121
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13766706
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

guess what

Net zoveel als ik.
For great justice!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:52:15 #122
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766721
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:50 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

dat komt door je instelling! heikneuter.

instelling? Je kent me niet eens
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:52:49 #123
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13766745
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef UniversalNation het volgende:
instelling? Je kent me niet eens
juist, DIE instelling
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:54:16 #124
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766798
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

juist, DIE instelling

vertel me eens wat er er mis is?
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:54:36 #125
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13766809
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:51 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Net zoveel als ik.

mwa...

[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:55:54 #126
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13766839
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:54 schreef UniversalNation het volgende:
vertel me eens wat er er mis is?
deze houding is al stuk beter
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:56:24 #127
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766851
vertel nou

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:57:05 #128
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13766873
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:56 schreef UniversalNation het volgende:
vertel nou

ja, het ontmaagden is een truukje idd.
vast wel ergens te downloaden..
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:57:52 #129
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13766897
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:57 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ja, het ontmaagden is een truukje idd.
vast wel ergens te downloaden..

Dat doen tweakers
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:02:55 #130
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13767039
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:57 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Dat doen tweakers

ik ben ook een tweaker..
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:04:20 #131
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13767087
Maar ontopic kan ik zeggen dat hoewel het cliche's zijn het wel helpt als je goed in je vel zit, en je jezelf bent/kunt zijn. Eigenlijk best kut, want juist als je ej niet goed voelt kun je wel wat gezelschap gebruiken. Maar de laatste tijd gaat het best ok met me eigenlijk en guess what: ik krijg zowaar aandacht, nog niet veel meer, maar het is een begin heh
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:08:45 #132
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13767196
Waar is de praatgroep "Maagd-maar-boeit-me-totaal-niet?"

19 jaar, boeit verder dus niet

donderdag 9 oktober 2003 @ 16:14:01 #133
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13767351
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:08 schreef Anthraxx het volgende:

19 jaar, boeit verder dus niet

NOG niet, Annie, nog niet. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben.
For great justice!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:18:30 #134
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13767475
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:14 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

NOG niet, Annie, nog niet. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben.

jij bent al een ervaren maagd, so to say...
[KNE]-Mod
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:19:52 #135
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13767513
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

jij bent al een ervaren maagd, so to say...

Die-hard.
For great justice!
pi_13768544
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:36 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

stel dat je nu een bepaalde smaak hebt... en liever verliefd bent voordat je gaat liggen krikken?

Alle maagden hier zeuren toch zo omdat ze HET nog nooit gedaan hebben? Over verliefdheid hoor ik niks. Mijn advies is dan om gewoon in de disco op een meisje af te stappen, of voor mijn part contact via i-net te leggen, dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze het ooit gedaan hebben, want dat willen ze toch zo graag?

Persoonlijk heb ik er niet echt mee gezeten dat ik tot mijn 21e maagd ben gebleven, en ik heb het gelukkig met een speciaal meisje gedaan. Maar ik weet niet of je op je 25/26 nog moet gaan blijven wachten op die ene speciale persoon die misschien nog 5 jaar op zich laat wachten. Je wilt toch graag de spanning meemaken van het ontmaagd worden lijkt me..

donderdag 9 oktober 2003 @ 17:26:56 #137
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13769285
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:59 schreef nozem het volgende:
Alle maagden hier zeuren toch zo omdat ze HET nog nooit gedaan hebben? Over verliefdheid hoor ik niks. Mijn advies is dan om gewoon in de disco op een meisje af te stappen, of voor mijn part contact via i-net te leggen, dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze het ooit gedaan hebben, want dat willen ze toch zo graag?

Persoonlijk heb ik er niet echt mee gezeten dat ik tot mijn 21e maagd ben gebleven, en ik heb het gelukkig met een speciaal meisje gedaan. Maar ik weet niet of je op je 25/26 nog moet gaan blijven wachten op die ene speciale persoon die misschien nog 5 jaar op zich laat wachten. Je wilt toch graag de spanning meemaken van het ontmaagd worden lijkt me..

daar heb je helemaal gelijk in
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:52:45 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13769977
Ik was ook pas 20, ik ben altijd al heel heel volwassen geweest voor mijn leeftijd en juist daarom begon ik er zo laat aan, ik had geen behoefte om 'erbij'te horen en het hoefde gewoon niet zo voor me.
Niet iedereen laat zich blindelings leiden door de hormonen of door pressie van leeftijdsgenootjes. En het zijn dan ook vaak de wat intelligentere mensen die ermee wachten.
Ik heb ook vrienden van rond de 25 die nog maagd zijn maar ik heb het daar haast nooit over met ze eigenlijk. Ik oordeel er ook niet over. Het kan soms echt gewoon zo lopen. Meestal komt het vanzelf wel goed.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:58:48 #139
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13770108
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:52 schreef Aventura het volgende:
Meestal
For great justice!
pi_13770435
26 en nog maagd is.
ook nooit vriendin gehad of gezoend (wat voor veel mensen vreemd genoeg niets met elkaar te maken heeft )
en ja 't doet pijn.

verwacht ook niet dat het ooit nog zal gebeuren.

[i] open wonden zeggen ze, genezen met de tijd [br] maar zeg me dat het overgaat, en geef me zekerheid [/i]
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:20:15 #141
21157 sioux_
lost in space
pi_13775192
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die-hard.

QyRoz zou het aan de studie liggen?

* sioux_ doet BI aan de HHS.

donderdag 9 oktober 2003 @ 21:28:36 #142
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13775379
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:20 schreef sioux_ het volgende:

[..]

QyRoz zou het aan de studie liggen?

* sioux_ doet BI aan de HHS.

Hooguit met het type mensen wat die studie doet.
For great justice!
pi_13775562
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:52 schreef Aventura het volgende:
Meestal komt het vanzelf wel goed.
Goed? Daarmee geef je een waarde-oordeel.....
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:42:05 #144
21157 sioux_
lost in space
pi_13775724
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:28 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hooguit met het type mensen wat die studie doet.

ik laat mezelf niet gegeneraliseerd worden!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:50:50 #145
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13776020
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:36 schreef poemojn het volgende:

[..]

Dat geeft iedereen hier toch al?
Maagd = slecht
seks = goed

Dat is de heersende mening. En een maatstaf waarnaar mensen (vooral mannen) afgerekend worden. Maagd = mislukking, elke dag seks met een andere vrouw = succesvol. En biologisch gezien is dat nog niet eens zo heel ver van de waarheid af.

For great justice!
pi_13779112
als het aan mij had gelegen was het deze vakantie gebeurd, maar dat preutse mens wou niet verder als zoenen en beetje voelen!

ben trouwens net 17 (17,1)

Kusje
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 00:52:10 #147
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_13780960
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:30 schreef Manweth het volgende:
als het aan mij had gelegen was het deze vakantie gebeurd, maar dat preutse mens wou niet verder als zoenen en beetje voelen!

nounou, en dan ben je meteen preuts? hoelang kende je haar toen?

Ik = 18 en maagd, achteraf erachter gekomen dat ik toch serieuze kans(en) heb gehad.

Drugs are good mkay?
pi_13781118
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 23:30 schreef Manweth het volgende:

2 dagen
Kusje
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 01:09:15 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13781208
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:36 schreef poemojn het volgende:

[..]

Tja, wat is een waarde-ordeel. Ik bedoel er niet mee dat seks hebben goed is en celibatair leven niet! Maar vooral bij de oudere maagden hier en dan bedoel ik 25+ , geven zelf aan dat ze het liever anders hadden gezien en liever wel sexueel actief zijn. Dus als zij iemand zouden ontmoeten en daarmee seks gaan hebben, dan zien ze dat zelf wel degelijk als iets dat 'goed' is gekomen.
pi_13781432
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 18:13 schreef dooMoon het volgende:
26 en nog maagd is.
ook nooit vriendin gehad of gezoend (wat voor veel mensen vreemd genoeg niets met elkaar te maken heeft )
en ja 't doet pijn.
Same here
quote:
verwacht ook niet dat het ooit nog zal gebeuren.
Waarom? Mensen gedragen zich tegenwoordig langer als jongere, een groot deel van de twintigers en ook nog aardig wat dertigers staan open (al zie je dat vaak niet meteen) voor het leggen van nieuwe contacten en doen gewoon wat ze leuk vinden. Daarbij zijn er een heleboel alleenstaande twintigers en dertigers tegenwoordig dus er is sowieso keus zat.
Ik kan me wel voorstellen dat als je de 40 gepasseerd bent je het niet meer ziet zitten dat het er nog van gaat komen...

BTW, je bent nog 25, typefoutje of loop je alvast op de zaken vooruit?

Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_13781722
ben nog maagd, maar moet wel zeggen dat ik soms vriendin van me zie en dan denk: zij al wel, waarom ik niet
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 02:49:40 #152
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13781819
serieuze vraag voor de mannen:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar de hoeren? Dan is het ijs iig gebroken
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13781855
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik zo nodig ontmaagd wil worden lukt dat wel hoor .
Gratis nog wel.
Der zijn alleen factoren called "principes".
En één daarvan is dat ik minimaal door een erg leuk meisje ontmaagd wil worden.

Laat ik nu net sociaal minder perfect en een tikkeltje kieskeurig zijn .

Kortom, als ik zo nodig moet... het kan... makkelijk.
Hoef ik niet eens een telefoonboek derbij te pakken.

pi_13781982
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:36 schreef MTVGN het volgende:

Waarom?

[..]

BTW, je bent nog 25, typefoutje of loop je alvast op de zaken vooruit?

ik zou een meisje altijd meer gunnen dan wat ik te bieden heb

(ben 26 --> <--)
maar denk niet dat er de komende 3 weken iets zal veranderen

quote:
sex zonder ,
[i] open wonden zeggen ze, genezen met de tijd [br] maar zeg me dat het overgaat, en geef me zekerheid [/i]
pi_13781988
Als je gewoon in je directe omgeving kijkt, bij vrienden en zo merk je vanzelf dat er best veel maagden zijn die ruim in de 20 zijn.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:36:47 #156
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13791132
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 05:16 schreef famousmr het volgende:
Als je gewoon in je directe omgeving kijkt, bij vrienden en zo merk je vanzelf dat er best veel maagden zijn die ruim in de 20 zijn.
Niet in mijn omgeving. .
Niet veel iig.
For great justice!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:03:51 #157
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_13791779
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Niet in mijn omgeving. .
Niet veel iig.
ik heb geloof ik ook geen directe vrienden meer die nog maagd zijn, hoewel er bij de rugby toch ook wel weer een aantal rondlopen en die zijn ook wel wat ouder.
pi_13801893
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 05:03 schreef dooMoon het volgende:
ik zou een meisje altijd meer gunnen dan wat ik te bieden heb
Dus je vindt jezelf niet goed genoeg voor die vrouwen waar je op valt?
Dan kan je 2 dingen doen, proberen je zelfbeeld op te krikken of voor vrouwen gaan die je iets minder interessant vindt.
quote:
sex zonder ,
Inderdaad, of zoals Eddie Murphy tegen zijn vrouw zei: "Ja, ik heb seks met een ander. Maar met jou bedrijf ik de liefde..."
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_13803979
Ik denk niet dat het gezond is om lang maagd te blijven. Niet persé om seksuele redenen maar gewoon omdat de ziel een spiegel nodig heeft. Het is niet zo moeilijk om een verwant iemand aan te trekken, maar je moet er wél wat voor doen. Het grootste probleem wat een relatie meestal in de weg zit is het oordeelsvermogen. Dat vermogen is dmv oefeningen uit te schakelen. Wanneer je niet meer oordeelt, dus niet meer over jezelf en niet meer over anderen, creer je de belangrijkste voorwaarde voor contact: openheid. Verder moet je je allereerst afvragen wat je een ander te bieden hebt, en als het antwoord daarop 'niets bijzonders' is dan ligt daar je belangrijkste opdracht: zorg ervoor dat je iets te bieden hebt. Zorg voor een geestelijke rijkdom die van je afstraalt. Besef dat je niks te verliezen hebt. Het is allemaal onderdeel van een lange weg, ook een relatie of sex zal je problemen niet direct oplossen. Dat kun je uiteindelijk alleen zelf.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 12:09:40 #160
8252 mvdejong
pi_13806556
quote:
Omdat ik absoluut geen interesse heb in sex met iemand die me niet als persoon ook interesseert.
Dan kan ik net zo goed een opblaaspop/appeltaart/enz. neuken.
Ieder zijn smaak, maar ik zie sex als een "leuk spelletje" tussen 2 mensen die elkaar ook nog wel meer te vertellen hebben dan "doe je broek maar uit".
pi_13806866
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:09 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Omdat ik absoluut geen interesse heb in sex met iemand die me niet als persoon ook interesseert.
Dan kan ik net zo goed een opblaaspop/appeltaart/enz. neuken.
Ieder zijn smaak, maar ik zie sex als een "leuk spelletje" tussen 2 mensen die elkaar ook nog wel meer te vertellen hebben dan "doe je broek maar uit".

Je kan anders vaak best wel goed praten met dames van plezier, hoor.
aardig cynisch
pi_13808796
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:08 schreef m.h.benders het volgende:
Ik denk niet dat het gezond is om lang maagd te blijven. Niet persé om seksuele redenen maar gewoon omdat de ziel een spiegel nodig heeft. Het is niet zo moeilijk om een verwant iemand aan te trekken, maar je moet er wél wat voor doen. Het grootste probleem wat een relatie meestal in de weg zit is het oordeelsvermogen. Dat vermogen is dmv oefeningen uit te schakelen. Wanneer je niet meer oordeelt, dus niet meer over jezelf en niet meer over anderen, creer je de belangrijkste voorwaarde voor contact: openheid. Verder moet je je allereerst afvragen wat je een ander te bieden hebt, en als het antwoord daarop 'niets bijzonders' is dan ligt daar je belangrijkste opdracht: zorg ervoor dat je iets te bieden hebt. Zorg voor een geestelijke rijkdom die van je afstraalt. Besef dat je niks te verliezen hebt. Het is allemaal onderdeel van een lange weg, ook een relatie of sex zal je problemen niet direct oplossen. Dat kun je uiteindelijk alleen zelf.
nice in woorden omgezet

denk idd dat openheid erg belangrijk is. Want je moet durven en je durft pas als je niet meer over alles onzeker bent enzo.

| Foto's |
pi_13814231
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef Tunerd het volgende:
21 and still waiting

Ja, het komt wel denk ik!

Hier nog één, ook 21 en ik denk er precies zo over!
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:30:27 #164
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_13816915
quote:
Als ik bij m'n volgende vriendje erachter kom dat-ie dat heeft gedaan, dan kan-ie meteen vertrekken!
  zondag 12 oktober 2003 @ 01:43:59 #165
21157 sioux_
lost in space
pi_13820683
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:30 schreef MariekeP het volgende:

[..]

Als ik bij m'n volgende vriendje erachter kom dat-ie dat heeft gedaan, dan kan-ie meteen vertrekken!

als je er achter komt dat hij /in het verleden/ eens naar de hoeren is geweest voordat ie jou kende zou je het uitmaken? echt hypocriet dan. waarom mag dat niet en bijvoorbeeld een one-night-stand als vrijgezel wel?
pi_13820741
ja.. inderdaad
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:10:47 #167
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_13831376
quote:

[..]

Want het gaat er niet om hoe veel je van iemand houdt, maar met wie iemand het bed gedeeld heeft!!! Toch!?

Nee met een hoerenloper zou ik het als meisje ook niet willen doen, maar ik kan me best voorstellen dat iemand van halverwege de twintig en nog geen enkele ervaring met meiden/vrouwen daar een keer behoefte aan heeft.
Ik zal het nooit doen, maar ik denk dat ik met een beter gevoel thuis zou komen als ik naar een prostituee geweest ben, dan dat ik een meisje de indruk heb gegeven dat ik haar leuk vind terwijl het alleen maar om 'een keertje uitproberen' gaat.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:14:53 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13831460
quote:

[..]

Jezus wat ben jij bekrompen zeg
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13833909
quote:
Je moet er begrip voor hebben als hij 22 ofzo is en naar de hoeren gaat omdat hij nog maagd is.
pi_13834246
quote:

[..]

Waarom zit jij daarmee?
Het zou mij een worst wezen als mijn vriend voordat ie mij kende naar de hoeren is geweest. Als ie 't maar niet doet zodra we samen zijn! Een op de 8 mannen is weleens bij een prostituee geweest.....

Het zou me erger storen als ie een player geweest was die vele meisjes misleid en gekwetst had.

pi_13834937
Beter dat ie naar de hoeren is geweest en het veilig heeft gedaan dan dat ie een groot aantal onveilige one-night stands heeft gehad lijkt mij..
  zondag 12 oktober 2003 @ 21:43:14 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_13835835
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:29 schreef Diogenes het volgende:

[..]

Je kan anders vaak best wel goed praten met dames van plezier, hoor.

Hoerenlopers zijn medeplichtig aan de instandhouding van een crimineel systeem dat vrouwen en kinderen degradeert en psychisch verminkt.
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:05:24 #173
8252 mvdejong
pi_13838336
quote:
Je lijkt de redenen voor de maagdelijkheid niet helemaal door te hebben.

Ik ben niet, zoals je lijkt te suggereren, bang voor sex, of voor de eerste keer. Het is geen kwestie van drempelvrees.

Het gaat mij er om dat ik absoluut geen behoefte heb aan sex met iemand die me niet interesseert (en dan al helemaal niet de eerste keer). En er is, helaas, in mijn leven nog niemand geweest waarmee het voldoende klikte om zover te komen.
De sex is maar bijzaak, leuk, belangrijk, maar bijzaak.

pi_13838350
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoerenlopers zijn medeplichtig aan de instandhouding van een crimineel systeem dat vrouwen en kinderen degradeert en psychisch verminkt.

Hoe verzin je het.
Het is geen crimineel systeem, althans niet altijd.
Als er geen hoeren zouden zijn zouden er zoveel meer verkrachtingen zijn en zoveel meer agressie en geweld.
pi_13838977
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hoe verzin je het.
Het is geen crimineel systeem, althans niet altijd.
Als er geen hoeren zouden zijn zouden er zoveel meer verkrachtingen zijn en zoveel meer agressie en geweld.

Bron?
pi_13839138
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:48 schreef Staaf het volgende:
Ik was 17... (ben nu 19) best laat vond ik toen.. maarja ik lees hier dat er mensen zijn die ouder zijn en nog steeds maagd zijn...
Dit soort reacties miste ik nog in dit topic... Veel te volwassen reacties allemaal. [/sarcasm]

20, maagd, en er heilig van overtuigd dat het leven daar echt niet minder van wordt.

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_13839449
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:01 schreef Manweth het volgende:
2 dagen
Oh wat preuts!!!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 13 oktober 2003 @ 08:43:28 #178
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_13842663
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja en wij als Nederlandse bevolking zijn medeplichtig aan het feit dat kassieres trauma's overhouden aan overvallen, want als wij niet naar een supermarkt gingen was er geen supermarkt en werden ze ook niet overvallen!
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_13843622
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 08:43 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Ja en wij als Nederlandse bevolking zijn medeplichtig aan het feit dat kassieres trauma's overhouden aan overvallen, want als wij niet naar een supermarkt gingen was er geen supermarkt en werden ze ook niet overvallen!

Deze vergelijking slaat als een kut op een drumstel.
pi_13843679
Ik was 18. Vond het wel een mooie leeftijd. Je moet het doen als je er klaar voor bent. En of dat nou 17 of 24, dat maakt geen biet uit. Als je er maar geen spijt van hebt.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:09:40 #181
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_13844621
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:15 schreef thabit het volgende:

[..]

Deze vergelijking slaat als een kut op een drumstel.

Drumstellen rulen!
pi_13845553
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:25 schreef Weakling het volgende:
32 ... maagd ... deprimerend? nee ... triest? nee ... ongerust? nee ... knagen? heel af en toe ...

Is er nog nooit van gekomen, maar dat komt ook omdat ik er niet al te hard naar op zoek ben. Het hoeft voor mij ook niet zo nodig. Gebeurt het ooit, dan is het heel okay en zal ik er ook blij mee zijn. Maar gebeurt het nooit, nou dan maar niet.

Ik was ook 'laat', maar wat heet laat? Voor mijn perceptie niet hoor! Ik wilde gewoon alleen maar met m'n vrouw naar bed. Tja, dan moet je haar wel eerst tegenkomen he Dus heb ik gewacht tot m'n 31e jaar.
Excessief? Als je dat vindt, prima, maar ik vind dat niet. Het was voor mij de leeftijd om te beginnen
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:58:01 #183
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_13845692
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij bekrompen zeg

iemand die zich zo inferieur opstelt ten aanzien van liefde in het algemeen en sex in het bijzonder dat-ie toevlucht zoekt tot de hoeren komt er bij mij gewoon niet in. Punt
pi_13845728
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:58 schreef MariekeP het volgende:

[..]

iemand die zich zo inferieur opstelt ten aanzien van liefde in het algemeen en sex in het bijzonder dat-ie toevlucht zoekt tot de hoeren komt er bij mij gewoon niet in. Punt

Letterlijk en figuurlijk
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:23:50 #185
21157 sioux_
lost in space
pi_13847905
quote:

[..]

vind je masturbatie dan ook niet zielig?
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:28:06 #186
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13848005
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:23 schreef sioux_ het volgende:

[..]

Goeie vraag!
For great justice!
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:39:26 #187
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13848278
quote:

[..]

Nouja, ik kan me voorstellen dat als je 30 bent en ondertussen een beetje moedeloos bent geworden en nog steeds maagd bent, dat je dan tohc op zijn minst een beetje wilt weten hoe het voelt...
[KNE]-Mod
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:47:20 #188
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13848496
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:39 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nouja, ik kan me voorstellen dat als je 30 bent en ondertussen een beetje moedeloos bent geworden en nog steeds maagd bent, dat je dan tohc op zijn minst een beetje wilt weten hoe het voelt...

Blijkbaar moet je van sommige mensen maar blijven wachten. Ook al ben je 80.
For great justice!
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:48:07 #189
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13848515
Alhoewel ik dat zeker niet zo snel zou doen. Ik blijf nog wel wachten.
For great justice!
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:51:19 #190
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13848620
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef QyRoZ het volgende:
Alhoewel ik dat zeker niet zo snel zou doen. Ik blijf nog wel wachten.
Echt is toch echter heh
[KNE]-Mod
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:57:58 #191
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13848800
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:51 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Echt is toch echter heh

Ik zou het niet weten.
For great justice!
  maandag 13 oktober 2003 @ 14:13:37 #192
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_13849187
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:23 schreef sioux_ het volgende:

[..]

bij masturbatie deel je de liefde en de sex niet met iemand
als je naar de hoeren gaat doe je dat wel en ook nog op een behoorlijk platvloerse manier!!
  maandag 13 oktober 2003 @ 14:15:23 #193
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13849243
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 14:13 schreef MariekeP het volgende:

[..]

als je naar de hoeren gaat doe je dat wel en ook nog op een behoorlijk platvloerse manier!!

bij hoeren deel je niet de liefde lijkt mij...
[KNE]-Mod
  maandag 13 oktober 2003 @ 14:24:15 #194
21157 sioux_
lost in space
pi_13849482
hmja idd

volgens mij is naar de hoeren gaan eerder een soort masturbatie voor gevorderden

gewoon een lekkere manier om klaar te komen

desalniettemin hou ik het bij masturberen voor beginners. works for me

pi_13851498
Zonder hoeren zouden er heel wat gefrustreerde mensen rondlopen, dit zou dan leiden tot groter aantal verkrachtingen/aanrandingen. Als mensen sexueel gefrustreerd zijn en ze kunnen dat nergens kwijt... Dat kan nooit goed aflopen.:N
Don't hate me because I'm beautiful
  maandag 13 oktober 2003 @ 15:35:57 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_13851618
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:31 schreef Boston_Q het volgende:
Zonder hoeren zouden er heel wat gefrustreerde mensen rondlopen, dit zou dan leiden tot groter aantal verkrachtingen/aanrandingen. Als mensen sexueel gefrustreerd zijn en ze kunnen dat nergens kwijt... Dat kan nooit goed aflopen.:N
In Iran hebben ze geen bordelen en wordt er ook niet meer verkracht dan in Nederland. Tang/varken dus.
pi_13852161
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:31 schreef Boston_Q het volgende:
Nogmaals, kunnen dergelijke uitspraken gestaafd worden met bronnen van degelijk onderzoek?

Ik vind het behoorlijk ver gaan als je ongefundeerd een tak van georganiseerde misdaad loopt goed te keuren omdat jij denkt dat deze weleens een andere, niet-georganiseerde, vorm van misdaad zou kunnen terugdringen.

maandag 13 oktober 2003 @ 16:02:37 #198
8252 mvdejong
pi_13852461
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:52 schreef thabit het volgende:

[..]

Nogmaals, kunnen dergelijke uitspraken gestaafd worden met bronnen van degelijk onderzoek?

Ik vind het behoorlijk ver gaan als je ongefundeerd een tak van georganiseerde misdaad loopt goed te keuren omdat jij denkt dat deze weleens een andere, niet-georganiseerde, vorm van misdaad zou kunnen terugdringen.

En, hoe staat het met jouw bronnen ?
  maandag 13 oktober 2003 @ 16:46:39 #199
21157 sioux_
lost in space
pi_13853770
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:52 schreef thabit het volgende:

[..]

sinds wanneer zijn hoeren criminelen? misdaad? hallo?
pi_13853977
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:46 schreef sioux_ het volgende:

[..]

sinds wanneer zijn hoeren criminelen? misdaad? hallo?

De vrouwenhandel die erachter zit, bijvoorbeeld, opereert over de grens. Kijk eens even iets dieper dan de oppervlakte voordat je wat post.
  maandag 13 oktober 2003 @ 17:31:19 #201
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_13854885
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:53 schreef thabit het volgende:

[..]

De vrouwenhandel die erachter zit, bijvoorbeeld, opereert over de grens. Kijk eens even iets dieper dan de oppervlakte voordat je wat post.

Omdat er af en toe een auto wordt gejat moet je maar geen tweedehands autos gaan kopen, omdat het auto diefstal in de hand werkt?

Natuurlijk, het valt niet te ontkennen dat er vrouwenhandel bestaat, maar dat is absoluut niet te verwijten aan iemand die op zn 25ste een keer een prostituee bezoekt. Dat moet je die handelaren en criminele pooiers aanrekenen.

maandag 13 oktober 2003 @ 21:11:30 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_13860048
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:31 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Omdat er af en toe een auto wordt gejat moet je maar geen tweedehands autos gaan kopen, omdat het auto diefstal in de hand werkt?

Natuurlijk, het valt niet te ontkennen dat er vrouwenhandel bestaat, maar dat is absoluut niet te verwijten aan iemand die op zn 25ste een keer een prostituee bezoekt. Dat moet je die handelaren en criminele pooiers aanrekenen.

Zonder klanten geen bedrijf. Niet alleen ben je maatschappelijk gezien erg laag bezig als je prostituees bezoekt, maar je werkt inderdaad vrij direct mee aan georganiseerde misdaad. Waar denk je dat het geld dat je ervoor betaalt blijft?
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:50:12 #203
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13862756
Mag ik van degenen die zo tegen de prostitutie zijn even wat bronnen met cijfers zien waaruit blijkt dat het overgrote deel uit misdadige praktijken bestaat en kunnen we daarna rap weer on topic gaan. Dank u wel.
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:00:55 #204
45598 Nelennia
Ogre you asshole!!
pi_13863063
Zouden we misschien voor de goede orde niet de gehele prostitutie-industrie over 1 kam kunnen scheren? Vrouwenhandel is zeker een afschuwelijke praktijk die niet hard genoeg aangepakt kan worden, maar niet alle vrouwen in Nederland zitten tegen hun zin achter het raam of in de club!! Ik heb geen mooie cijfers of onderzoeken die mij in deze bewering steunen, maar als je me niet gelooft zou ik het ze maar gewoon eens gaan vragen. Mannen die naar de hoeren gaan zijn in mijn ogen dus niet in alle gevallen schlemielen die een tak van misdaad in stand houden, maar mannen die gebruik maken van diensten die door volledig handelingsbekwame vrouwen uit vrije wil worden aangeboden.
Meervoudig punnikolympics-kampioen
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 01:17:38 #206
21157 sioux_
lost in space
pi_13866321
ah

gelukkig dat je zulke objectieve, actuele en goed gefundeerde bronnen hebt gevonden

de eerste is uit 2001 en gaat over vrouwenhandel en kinderprostitutie in azie, de 2e is uit 2000 en wellicht wat relevanter

ik ontken vrouwenhandel echt niet hoor, maar ik vind niet dat je alle prostitutie an sich daarom maar zo moet veroordelen. voor de meeste prostituees is het gewoon een baan hoor.

pi_13866431
Ik wil toch even mijn bijdrage aan deze discussie leveren.

Ik heb al een hele tijd met het probleem gelopen dat ik nog maagd was , dit had ik van mijn 14e tot mijn 17e.

De grootste reden was mijn omgeving , allemaal 14 jarige modehoertjes die het zogenaamd elke dag bij de hockeyclub met 3 jongens tegelijk deden.
Stoere verhalen waarvan ik nu pas inzie dat hte alleen maar was omdat zij er nog meer mee zaten dan ik.

Ik heb er echt naar gezocht en weet nog dat ik op mijn 14e het doel stelde om op mijn 16e ontmaagd te worden.

Magoed , ik had niet zoveel ervaring met serieuze relaties .
Af en toe weleens een meisje gezoend of aan haar borsten gezeten tijdens het zoenen , maar sex was niet de volgende stap.

Dan hoorde ik dat veel mensen op de vakantie worden ontmaagd , nou ik ging er bij voorbaat al van uit dat dat bij mij ook zo zou zijn.
Dus met een paar pakjes condooms ging ik mee op vakantie met het idee dat ik na de vakantie ontmaagd zou zijn.
Dus ik ging naar de disco als klein opdondertje meiden versieren.
In 2 weken had ik drie meiden versierd , die uiteindelijk alleen vriendinnetjes werden want van sex was niets gekomen.

Toen kroop mijn leeftijd richting eind 16 en begon ik al over hoeren na te denken.
Je gaat het mentaal namelijk helemaal goedpraten want dan ga je denken dat ze het bij jou niet voor het geld zou doen maar dat je dat als bedankje doet en dat je als je daar de deur uit loopt dat je dan ineens superieur bent.

Ik ging er echt van uit dat het doel van het leven was dat ik zo snel mogelijk ging neuken, dit was gewoon HET middelbare school ideaal.

Nu is het gebeurd toen ik net een maandje 17 was , fijn ervaring hoor maar van de euforische metamorfose was geen sprake .
Achteraaf had ik mezelf willen vertellen dat het echt niet uitmaakt , maar ik zou het toch niet hebben geloofd.

Fokkers , Sex is niet belangrijk.
Het is voor veel mensen een consumptiegoed geworden .
En de domme massa in de popcultuur draait erop.
Het is niet zo dat je een beter mens bent als je sex hebt gehad, het moment dat je ontmaagd bent ga je je namelijk echt afvragen waar men zich druk om maakt, zo magisch is het niet als je je er helemaal op hebt blind zitten staren.

Soldaat bij de verbindingsdienst
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 01:42:50 #208
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_13866498
Ik ben al 26 en nog steeds maagd. Ik zou graag willen weten hoe het zou zijn om het bed met een vrouw te delen ( en nu niet met de flauwe opmerking komen: dan ga je maar naar de hoeren want zo ben ik niet)

Ik ben bang dat ik weleens een vrijgezel voor t leven zal zijn, mischien is dat ook wel mijn eigen fout omdat ik ook wel wat verlegen ben en ook wel wat pessimistisch. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hoe ga ik erme om dat is een moeilijke vraag, Ik heb er soms wel moeite mee als ik om me heen zie en kijk naar mijn vriendenkring waar veel al een relatie hebben.. Maar goed single zijn heeft ook zijn voordelen toch?

I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 08:11:11 #209
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_13867360
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:33 schreef Antagonist het volgende:

Ik heb al een hele tijd met het probleem gelopen dat ik nog maagd was , dit had ik van mijn 14e tot mijn 17e.

Dat is niet vergelijkbaar met de meeste posters in dit topic die soms 25+ zijn.
For great justice!
pi_13870582
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 08:11 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dat is niet vergelijkbaar met de meeste posters in dit topic die soms 25+ zijn.

Nee ok , maar ik wilde het toch effe neerzetten.
Ben ik de 100e die zegt dat het niet uitmaakt , maar ik weet zelf dat jullie daar toch niet naar luisteren.
pi_13871778
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:33 schreef Antagonist het volgende:
Fokkers , Sex is niet belangrijk.
Sex speelt inderdaad duidelijk geen rol in jouw leven. Je leest dit topic namelijk en je geeft een behoorlijk uitgebreide post daarin.
pi_13871866
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:20 schreef thabit het volgende:

[..]

Sex speelt inderdaad duidelijk geen rol in jouw leven. Je leest dit topic namelijk en je geeft een behoorlijk uitgebreide post daarin.

Dat is alleen maar omdat ik me kan identificeren met de meeste mensen hier, al was het voor mij al vrij jong gebeurd.
Kheb het er erg moeilijk mee gehad.
pi_13873062
ik was 18, en het was eigenlijk niet echt de bedoeling.... `t kon me ook weinig schelen.
Met een meisje van school toen.. `t was wel spannend enzo, maar ik was niet ECHT verliefd helaas.. het was heel anders dan ik verwachtte... alleen was ik totaal niet nerveus of bang.

sindsdien met 4 vrouwen naar bed geweest en er was er maar 1 waar de sex echt wat voorstelde.

Ben benieuwd wat mensen nou zo supergeweldig vinden aan sex, het ontspant je wel erg... dat wel
(ben nu 20 jaar)

[Dit bericht is gewijzigd door Twin1983 op 14-10-2003 13:11]

pi_13873081
dubbel
pi_13873114
ik vind de liefde aan sex zo supergeweldig! Dat je met sex echt je liefde aan iemand kan bewijzen *zucht*
pi_13873474
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:36 schreef machiavezist het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blablabla. Typisch gevalletje geen daden maar woorden.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 13:26:08 #217
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13873507
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:35 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Nee ok , maar ik wilde het toch effe neerzetten.
Ben ik de 100e die zegt dat het niet uitmaakt , maar ik weet zelf dat jullie daar toch niet naar luisteren.

En ik zeg dat het wel uit kan maken
[KNE]-Mod
pi_13873587
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:11 schreef afhrodite het volgende:
ik vind de liefde aan sex zo supergeweldig! Dat je met sex echt je liefde aan iemand kan bewijzen *zucht*
Dat lijkt mij dus idd het beste aan sex, helaas dat ik in de liefde altijd weinig vertrouwen leg in mijn partner
waardoor echte verliefdheid uitblijft
pi_13873683
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:29 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus idd het beste aan sex, helaas dat ik in de liefde altijd weinig vertrouwen leg in mijn partner
waardoor echte verliefdheid uitblijft

ahh... dats dan wel balen voor je!! Kheb net een lange relatie achter de rug, vriend heeft het vandaag uitgemaakt, en ik weet echt zeker dat sex toch wel belangrijk is in je relatie. Je houdt van elkaar en je laat elkaar je liefde zien. *zucht*
pi_13873845
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:32 schreef afhrodite het volgende:

[..]

ahh... dats dan wel balen voor je!! Kheb net een lange relatie achter de rug, vriend heeft het vandaag uitgemaakt, en ik weet echt zeker dat sex toch wel belangrijk is in je relatie. Je houdt van elkaar en je laat elkaar je liefde zien. *zucht*

Daar ben ik het absoluut mee eens, alleen dan moet je wel echt liefde hebben voor je partner anders is en blijft de sex ook maar "gewoon" sex.
pi_13873994
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:38 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Daar ben ik het absoluut mee eens, alleen dan moet je wel echt liefde hebben voor je partner anders is en blijft de sex ook maar "gewoon" sex.

het was ook echte liefde! En ik wil hem ook nog steeds terug... maar hij moet nu eerst even tijd voor zichzelf, alles op een rijtje zetten en dan hoor ik zaterdag wel of hij me echt gemist heeft, en dat hoop ik zo dat hij het nog met me wil proberen...
pi_13874701
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:44 schreef afhrodite het volgende:

[..]

het was ook echte liefde! En ik wil hem ook nog steeds terug... maar hij moet nu eerst even tijd voor zichzelf, alles op een rijtje zetten en dan hoor ik zaterdag wel of hij me echt gemist heeft, en dat hoop ik zo dat hij het nog met me wil proberen...

Heel veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goedkomt.. geen contact zoeken iig
pi_13874891
kan me voorstellen dat je daar best wel mee kunt zitten, vooral als je kameraden erover hoort praten enzo..

Ik zelf was er vrij op tijd bij (15..) heb er zeker geen spijt van.. maar ben er ook nie echt trots op..

Who gives a fuck??
pi_13874894
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:08 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Heel veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goedkomt.. geen contact zoeken iig

owkeej thx! dit keer zal ik echt een keer iemands raad opvolgen en dus geen contact met hem zoeken ... misschien dat het dan nog goedkomt... *hoop* *hoop*
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:16:41 #225
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13874932
Valt het je niet op dat het alleen maar mannen zijn in dit topic.

Ik kan er al amper mee leven dat ik 17 ben en nog nooit iemand heb gezoend

pi_13875071
Uhm... *zoekt even en vindt niets* Dus als het goed is ben ik een meisje
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:23:22 #227
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13875117
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:21 schreef afhrodite het volgende:
Uhm... *zoekt even en vindt niets* Dus als het goed is ben ik een meisje
Hoe oud ben je dan?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:26:38 #228
70951 Boomknuffelaar
Your sins into me
pi_13875211
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

Studierichting mavo

Niet zo oud.

So I will paint you in silver. I will wrap you in cold.
pi_13875328
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

maakt dat uit dan?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:34:43 #230
70951 Boomknuffelaar
Your sins into me
pi_13875460
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:30 schreef afhrodite het volgende:

[..]

maakt dat uit dan?

pi_13875720
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:34 schreef Boomknuffelaar het volgende:

[..]

hehe, sorry maar ik wil nog steeds mijn ex terug
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:44:45 #232
70951 Boomknuffelaar
Your sins into me
pi_13875778
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:43 schreef afhrodite het volgende:

[..]

hehe, sorry maar ik wil nog steeds mijn ex terug

30 dagen niet goed geld terug?

pi_13879277
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 15:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

In Iran hebben ze geen bordelen en wordt er ook niet meer verkracht dan in Nederland. Tang/varken dus.

Natuurlijk hebben ze wel bordelen in Iran. Alleen geen legale.
En wat is je bron van het feit dat er in Iran niet meer wordt verkracht dan hier? Lijkt me HEEL stug nl.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:49:45 #234
8252 mvdejong
pi_13880226
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:58 schreef Kaensterle het volgende:

[..]
En wat is je bron van het feit dat er in Iran niet meer wordt verkracht dan hier? Lijkt me HEEL stug nl.

Klopt feitelijk wel.
Verkrachting is namelijk niet in het Iraanse wetboek terug te vinden, want daarvoor hebben vrouwen niet voldoende rechten. Als het al erkend wordt dat het gebeurd is, dan is de vrouw de schuld (en dat is vaak dodelijk).
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:19:43 #235
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_13883385
of het nou wel of niet legaal is, het blijft smerige perversiteit
pi_13883694
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Pcies, k vin ook dat je het pas moet doen als je er klaar voor bent, en niet "omdat de rest t ook al gedaan heeft.. " En natuurlijk met degene waar je van houdt , en niet zomaar iemand die je net 1 week kent.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:56:42 #237
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13884271
Natuurlijk moet je er niet aan beginnen voordat je er klaar voor bent. Vind ik ook. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat sommige mensen die bijv. 20+ zijn en nog maagd er allemaal nog niet klaar voor zijn. Het kan ook 'gewoon' nog niet gebeurd zijn, zonder dat daar echt een hele zware reden aan ten grondslag ligt.
Aan de andere kant kun je er natuurlijk wel heel erg naar verlangen. Ook niks geks. Seks is een hele menselijke behoefte.

Zelf was ik net 20. Dat is bovengemiddeld voor een meisje, maar toen ('87) dacht ik echt dat ik een halve freak was dat ik 'zo laat' was! Ik heb later pas begrepen dat het helemaal niet zo uitzonderlijk is als ik toen dacht. Verder ook geen trauma's aan overgehouden of zo.

Ik ken iemand die pas op zijn 39ste ontmaagd is. Dus dat kan ook. Geen idee of hij daar nu nog meer zit, maar ik denk het niet. Het enige is wel dat je op zo'n leeftijd dan waarschijnlijk wel een partner treft die echt veel meer ervaring heeft. Maar ja, dat is ook maar een kwestie van doorbijten (niet letterlijk ) en als je partner een beetje aardig is, is het natuurlijk ook geen probleem.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_13901017
Ik was 14. En heel verliefd. Was toen halfjaar aan met man in kwestie en was z. speciaal. Geen spijt van gehad, ook niet toen het een halfjaar later uit ging.
Ik denk dat leeftijd er niet veel toedoet. De een heeft op haar 14e een vriendje, de ander op haar 18e - en dan nog is de eerste er soms nog helemaal niet aan toe met dat vriendje of is het bij de ander 'meteen' raak. Het gaat er toch om wat je voor iemand voelt en of diegene het waard is om het mee te doen?
pi_13940283
hnnz, ik was zelf 19, maar mn vriendin was 20 toen ik van haar een vrouw mocht maken en ik kan een ding zeggen: ik voelde me vereerd!
om een meisje te ontmaagden is goddelijk!
Bedenk goed wat je doet....en doe het dan beter!
pi_13940758
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:40 schreef sigma4 het volgende:
hnnz, ik was zelf 19, maar mn vriendin was 20 toen ik van haar een vrouw mocht maken en ik kan een ding zeggen: ik voelde me vereerd!
om een meisje te ontmaagden is goddelijk!
Was zelf 22, heb bewust gewacht tot ik een"echte vent" tegenkwam, had geen zin om me te laten ontmaagden door een "jongetje"
Een dag niet geFok!t is een dag niet achter je PC gezeten !
pi_13940895
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:00 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:

[..]

Was zelf 22, heb bewust gewacht tot ik een"echte vent" tegenkwam, had geen zin om me te laten ontmaagden door een "jongetje"

dat wil niet zeggen dat ik ontmaagd ben door haar, ik heb haar ontmaagd

ik was zelf destijds 23

-edit- en zij had er nog niet zo'n behoefte aan, voor die tijd althans
-edit- ik was trouwens ook haar eerst vriendje

pi_13940991
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:00 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Geef hier mijn eiegn belevenissen weer hoor !!
pi_13941183
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:

[..]

Geef hier mijn eiegn belevenissen weer hoor !!

okay! no offence intended!
pi_13943670
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:17 schreef sigma4 het volgende:
okay! no offence intended!
ppffff...gelukkig want ik heb al zo weinig vrienden !!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:29:54 #245
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_13944481
al 22 jaar en counting. Tja, da's het leven hoor. Als ik me daar nou nog steeds druk om moet maken heb ik geen leven.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 00:01:49 #246
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_13957571
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:16 schreef UniversalNation het volgende:
Valt het je niet op dat het alleen maar mannen zijn in dit topic.

Ik kan er al amper mee leven dat ik 17 ben en nog nooit iemand heb gezoend

Dan zou ik me ook behoorlijk kut voelen ja... gelukkig heb ik minstens 4x per week heerlijke sex met mijn vriendin
Sue Me
pi_13957902
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:01 schreef Staaf het volgende:

[..]

Dan zou ik me ook behoorlijk kut voelen ja... gelukkig heb ik minstens 4x per week heerlijke sex met mijn vriendin

Who the fuck cares?
pi_13958937
Ik ben 22 en ik heb nog nooit gezoend. Ik vraag me eigenlijk ook serieus af wat er zo leuk is aan het elkaars lippen tegen elkaar drukken danwel het elkaarst tong in elkaars mond steken. Maar als alles goed gaat moet die vraag over een paar weken wel beantwoord zijn.
Ik denk dat dit topic op zich me momenteel meer doet verwonderen hoe sex met andere mensen is als dat ik er normaal aan denk. Mijn tijd komt nog wel denk ik altijd. (en dat wordt ook wel weer bewezen door de vele replies van ppl die ergens in de 20 zijn danwel waren voordat hun eerste keer kwam)
pi_13959036
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:36 schreef ocf81 het volgende:
. Ik vraag me eigenlijk ook serieus af wat er zo leuk is aan het elkaars lippen tegen elkaar drukken danwel het elkaarst tong in elkaars mond steken.

Uhm.. het voelt heel erg lief. Het is gewoon fijn om te zoenen. Gewoon een van de uitingen van de liefde
pi_13959216
We zien wel
Soms probeer ik alles te rationaliseren, en dan krijg je dus van dat soort vragen
pi_13959232
18 jaar...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:38:19 #252
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13962837
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:47 schreef afhrodite het volgende:

[..]

Uhm.. het voelt heel erg lief. Het is gewoon fijn om te zoenen. Gewoon een van de uitingen van de liefde

lijkt me echt geen donder aan, maar ik zal het toch nooit doen dus vandaar
pi_13964687
Ik was 29 toen ik voor het eerst deed, wel heel erg laat (beter laat dan nooit). Maar ik had geen geluk bij vrouwen en toen verscheen zij op de tonele. Inmiddels is het nu uit tussen ons. En nu ben ik vrijgezel, wat het me niet bevalt . Ik weet hoe het is om met een vrouw te leven en dat bevalt me wel. En nee, ik ga niet actief op zoek naar een vrouw .
Weten wat men weet en weten wat men niet weet, dat is ware weten. (Confucius)
pi_13968521
Mwah, saai topic.
pi_13968528
Een slotje lijkt me wel op zijn plaats.

Slot.

pi_13968536
DICHT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')