(en dit is niet bedoeld als een uitlach-topic, voor de mensen die van plan waren met lompe opmerkingen te komen)
quote:een meisje komt niet aanwaaien hoor
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
quote:Eh... niet letterlijk.. figuurlijk kan wel.
Op maandag 6 oktober 2003 20:10 schreef boebiedoe het volgende:[..]
een meisje komt niet aanwaaien hoor
quote:`
Ik vind niet dat sex echt leeftijdgebonden is de een is erg vroeg de ander erg laat. De meeste mensen die (te) vroeg ontmaagd zijn doen het gewoon omdat het hoort, en niet omdat ze zich er heel prettig bij voelen.
quote:16
Op maandag 6 oktober 2003 20:12 schreef goddess in heaven het volgende:
Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer?
quote:17,4 toch ofzo?
* dennisdotcom denkt dat de gemiddelde leeftijd de komende tien jaar flink zakt .
quote:dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?
Op maandag 6 oktober 2003 20:11 schreef perfect_kiss het volgende:
de heflt van mijn vrienden is nog maagd.
en zelfs iemand van 28. Dat moet toch flink knagen.
quote:dat lijkt mij toch wel een probleem. Hoe langer het duurt hoe moeilijker het zal worden. Hoe onzekerer je je zal voelen. Dat moet gewoon voor problemen zorgen, al zal je dat niet zo snel erkennen.
Op maandag 6 oktober 2003 20:14 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
dat bedoel ik inderdaad. Iemand van 28, zal die er echt meezitten of zoiets hebben van: ach het komt wel? want volgens mij krijg je meer een probleem omdat er overal wordt geroepen dat je wel rond je 20e ontmaagd moet worden, dan dat je er zelf een probleem mee zou hebben.... of zie ik dat verkeerd?
quote:vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
quote:Ik heb die druk nooit ervaren, ms omdat ik ook een beetje een outcast was. De interesse was er al vanaf mijn 18e, maar ik was erg kritisch en wilde niet met de eerste de beste lekkeruitziende man het bed induiken.
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:vind je zelf dan dat je 'zo lang' gewacht hebt? en las dat zo is, hoe komt dat? Voor mijn idee was ik laat, maar uiteindelijk blijkt dat dus mee te vallen. Niet omdat vriendinnen van mij verder waren (ik was een van de eerste die ontmaagd werd) maar omdat er dus in de bladen stond 'ik ben 21 en nog maagd!' in de Viva stond zelfs een keer een verhaal van een meisje van 19 en die was nog maagd... nou nou nou, een circusattractie! Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
Is er nog nooit van gekomen, maar dat komt ook omdat ik er niet al te hard naar op zoek ben. Het hoeft voor mij ook niet zo nodig. Gebeurt het ooit, dan is het heel okay en zal ik er ook blij mee zijn. Maar gebeurt het nooit, nou dan maar niet.
Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.
Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.
quote:Ergens is het belachelijk, maar hoe eerder mensen met sex gaan beginnen hoe eerder die mensen sex-gerelateerde artieklen gaan gebruiken. Ik kan het me ook goed voorstellen dat de adverteerders in de sex-branche ook graag willen dat mensen vroeg beginnen, en de redactie van die bladen wat meer onder druk zetten. Eeen beetej het creeeren van extra doelgroep ..... denk maar een een condoomfabrikant, massage olieen etc.
Op maandag 6 oktober 2003 20:18 schreef goddess in heaven het volgende:
Is dat niet belachelijk dat er zo'n druk op wordt uit geoefend om mensen zo snel mogelijk het bed in te krijgen?
quote:18, dat is toch echt niet ontopic imho
Op maandag 6 oktober 2003 20:09 schreef thetruth het volgende:
Ik ben 18 en jawel, nog maagd. Interesseert me niets. Komt vanzelf wel en ik ga er absoluut geen moeite voor doen.
quote:*zoekt*
vrouwen: iets van 16-17
mannen: iets van 18-19
quote:Was ik waarschijnlijk ook niet on topic ... want niet "wat ouder" ... maar eerder "veeeel ouder" ...
Op maandag 6 oktober 2003 20:26 schreef ThE_ED het volgende:[..]
18, dat is toch echt niet ontopic imho
quote:Tien minuten geleden was jij nog niet blauw
Op maandag 6 oktober 2003 20:10 schreef boebiedoe het volgende:
quote:Bedankt voor je openhartige reactie
Op maandag 6 oktober 2003 20:25 schreef Weakling het volgende:Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.
Pff ... ik geloof niet dat ik al ooit zo openhartig antwoord heb gegeven op een forum ... maar goed ... de intenties van de TS leken mij in ieder geval erg oprecht.
Dit is dus ook precies waar ik dus achter wil komen. Het lijkt mij bij jou het geval dat mensen om je heen er problemen mee hebben. Ben je als maagd op oudere leeftijd nou echt zo bijzonder? moeten er nou echt artikelen over geschreven worden?
Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?
En dat van die fabrikanten kan wel kloppen, maar wat hebben bladen als de Viva daar mee te maken? Ik heb nog nooit zien staan 'sponsored bij Durex' o.i.d. wat willen ze hier mee bereiken? Naast mensen die ongelukkig zijn. dat zelfs jongeren van 18 geloven dat ze laat zijn, of dat ze iets missen, of niet meetellen
quote:Rationeel gezien misschien, maar volgens mij is Sex iets waar je van nature behoefte aan hebt, hoewel dat bij gebrek aan wel schijnt af te nemen. dus eigenlijk is het van nature een issue. Iemand raar vinden omdat hij of zij nog maagd is lijkt me wel overdreven.
Op maandag 6 oktober 2003 20:34 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
Er wordt over sex altijd zo'n heisa gemaakt. Tuurlijk is het leuk en lekker, maar een leven zonder daar is toch niets mis mee? Wie is er op het idee gekomen om van sex zo'n issue te maken?
quote:Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef Tunerd het volgende:
Heb meer behoefte aan een vriendin...
quote:terwijl je juist daar niemand over hoort....
Op maandag 6 oktober 2003 20:37 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Idd, ik denk dat dat wel waar is... Geen relatie is erger als het 'geen sex' op zich.
quote:Ik denk omdat sex veel concreter is, een 'relatie' hoe leg je dat nou uit? Samenzijn kun je ook met vrienden? Toch? Maar toch lijkt een relatie me een stuk anders dan gewoon omgaan met 'gewone' vrienden.
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
terwijl je juist daar niemand over hoort....
Enne: mij hoor je er wel over hoor Niet dat het echt helpt
quote:Daar hoor ik maar genoeg over ... maar ondanks dat lijkt het meer geaccepteerd te zijn ... het aantal alleenstaanden is niet voor niks zo explosief gegroeid de laatste jaren ...
Op maandag 6 oktober 2003 20:41 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
terwijl je juist daar niemand over hoort....
quote:idd, prijzenswaardig. Het vreemde is dat de omgeving er raar van opkijkt
Op maandag 6 oktober 2003 20:34 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
Bedankt voor je openhartige reactie
quote:Kijkend hier naar de reacties was ik niet vroeg, maar ook niet laat. Over het geheel genomen is sex (volgens mij) overrated.
<knip>
moeten er nou echt artikelen over geschreven worden?
Relaties zijn volgens mij belangrijker dan sex, echter binnen een relatie kan sex wel een belangrijke factor zijn.
Accepteer daarnaast ook dat sommige mensen meer sex willen dan anderen en dat de waarde die er aan verbonden wordt ook geheel kan verschillen tussen personen.
Ik mis in "de samenleving" een beetje het respect voor de verschillen die we onderling hebben, helemaal in deze zaak.
quote:Waarmee meteen het idee dat je de eerste keer nooit meer vergeet ontkracht is ... of niet soms?
Op maandag 6 oktober 2003 20:51 schreef Freeflyer het volgende:
* Freeflyer was 19 geloof ik
quote:Nee hoor.. Jij zult het b.v. echt nog wel weten hoop ik.. 'Ik was 36 geloof ik' klinkt toch wel een beetje vreemd.
Op maandag 6 oktober 2003 20:54 schreef Weakling het volgende:[..]
Waarmee meteen het idee dat je de eerste keer nooit meer vergeet ontkracht is ... of niet soms?
quote:Mijn eerste keer was dramatisch. Ik vergeet het nooit meer
Op maandag 6 oktober 2003 20:54 schreef Weakling het volgende:[..]
Waarmee meteen het idee dat je de eerste keer nooit meer vergeet ontkracht is ... of niet soms?
Hoewel ik eigenlijk op dit moment niet te snel wil gaan, heb ik de afgelopen jaren er echt wel moeite mee gehad dat ik een van de enigste was die nog 'maagd' was (voor zover je dat kunt zijn als jongen).
Op een gegeven moment heb ik mezelf er maar bij neergelegd dat het voor mij er niet inzat; en dat ik het uit mijn hoofd moest zetten net zo lang tot ik een leuk meisje had.
Toevallig (of niet¿) is dat nu, maar het had evengoed een paar jaar later kunnen zijn.
Of je er zwaar aan moet tillen? Ik weet het niet (misschien volgende week ) wat ik wel weet is dat het je leven niet moet beheersen, simpelweg omdat het niemand wat uitmaakt en omdat je er niks mee opschiet.
Je wordt er niet mooier op als je met je kop naar beneden loopt, zeg maar.
Doe wat aan sport, maak vrienden en ga uit. Probeer jezelf te verbeteren, zoveel je kunt. Maak d'r wat van! Tot zover de levensles van
* PietF
*edit*
ohja, het is niet het eind van de wereld, je bent er geen minder mens om, maar het kan zeer zeker frustrerend zijn! (als jongen). Probeer die gevoelens de baas te blijven, hoe moeilijk ook.
Hoewel ik er nu anders tegenaan kijk (met vriendin dus) was ik er misschien gewoon nog lang niet klaar voor; maar van 'echt' oudere mensen kan je dat ook nou weer niet zeggen...
[Dit bericht is gewijzigd door PietF op 06-10-2003 23:28]
quote:Hee, jouw avater lijkt op mijn oog en wenkbrauw!!!
Op maandag 6 oktober 2003 20:45 schreef Weakling het volgende:[..]
Daar hoor ik maar genoeg over ... maar ondanks dat lijkt het meer geaccepteerd te zijn ... het aantal alleenstaanden is niet voor niks zo explosief gegroeid de laatste jaren ...
Ik heb een vriendin in het buitenland. Natuurlijk mis ik de sex. Maar het meest nog mis ik haar gezelschap, de intimiteit die je deelt met je vriend(in).
Til er niet te zwaar aan dat je (nog) maagd bent. Je zult er versteld over staan hoeveel mensen in je omgeving dat zijn. Er is geen 'perfect' moment om met sex te beginnen. Dat ligt aan jou, aan je vriend(in), maar met name aan jullie relatie. De tijd zal het leren. Maar beter te laat dan te vroeg, in dit geval. Laat je vooral niet opjagen, en helemaal niet door de media.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat hier zo veel topics over worden geopend. Mijn 'eerste keer' was goed. Misschien heb ik geluk gehad? Maar misschien wordt er door anderen ook teveel druk op gezet? Het was niet de vrouw van mijn leven naar achteraf blijkt. Desalniettemin voelde het wel goed toen wij 'het' deden. Ook met latere vriendinnen ben ik altijd alleen maar op het 'goede' gevoel afgegaan, allemaal (zoveel waren het ook weer niet) zonder spijt.
Is een 'goed' gevoel erbij hebben een maatstaf? En zo ja, een juiste?
Toch kan ik het me wel voorstellen dat sommige mensen er afentoe best wel mee zitten.
kan niet anders zeggen dat ik er heel blij voor ben dat ik gekozen heb te wachten tot ik wat ouder was. ik voelde me veel prettiger bij deze situatie, en de persoon waarmee het gebeurd is, dat is degene waar ik mijn leven mee wil delen. het zit gewoon goed, en dan voelt het ook veel prettiger om daar sex mee te hebben
wat ik wel weet is dat je beter geen sex in je leven gehad kunt hebben, dan 1 keer en dan niet meer. tenminste als het lekker is geweest, ik kan in ieder geval niet meer zonder
liefs Ynske
quote:Daarom heb ik dit topic ook geopend. Omdat ook hier op fok maar met de eerste keer geshowd wordt. Maar ook andere media. En het lijkt me makkelijker om als ontmaagd persoon te zeggen dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Maar als er altijd van buitenaf zoveel druk op wordt uitgeoefend, als mensen je zielig vinden als je nog maagd bent..... Ik vroeg me dus af hoe het voor die mensen was.
Op dinsdag 7 oktober 2003 04:31 schreef Tropos het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet dat hier zo veel topics over worden geopend.
Maar ik lees nu iedere keer 'ik was 20/21/22 bij mijn eerste keer en ben blij dat ik zo lang gewacht heb'. Is dat dan al laat? Zelf had ik ook het idee dat ik 'laat' was, maar hoe fijn ik het ook vind, ik had zelf niet de behoefte om geen maagd meer te zijn. Alhoewel ik wel gewacht heb op de juiste persoon, had ik op het moment wel de 'drang'. Nu denk ik dat dat door invloeden van buitenaf is gekomen. Doordat er in de media over jonge, oude maagden werd geschreven (die 19-jarige) en mijn vriend mijn eerste vriend is en mijn omgeving vond dat ik te laat was met vriendjes (mijn vader, de buren, de familie)
quote:Daar ben ik het mee eens. Maar toch... Als het een keer geweest is.. mijn eerste keer was niet echt denderend, duurde misschien 1 minuut
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:57 schreef Ynske het volgende:wat ik wel weet is dat je beter geen sex in je leven gehad kunt hebben, dan 1 keer en dan niet meer. tenminste als het lekker is geweest, ik kan in ieder geval niet meer zonder
liefs Ynske
Maar gaat het bij jou ook niet om de relatie? Want ik kan niet meer zonder sex met mijn vriend! Ik kan niet meer zonder mijn vriend. Maar als het uit zou raken, weet ik niet of ik de sex echt heel erg zou missen. Je mist dan toch voornamelijk de warmte en aandacht die je in een relatie hebt?
quote:Heb je wel relaties gehad? Ik bedoel hiermee: ben je lichamelijk geinteresseerd, heb je de lichamelijke behoefte? of heb je meer behoefte naar een vriendin, gezelschap en daarmee de sex?
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:52 schreef mvdejong het volgende:
Ik ben 45, en 'het' ook nog nooit gedaan.
Wel (zeer) geinteresseerd, maar niet om het te doen met een dame waar ik niet ook om andere redenen belangstelling voor heb (en wederzijds).
Wou dat het jaren daarvoor gebeurd was, maar dat is tuurlijk heel persoonlijk
quote:Nee, geen relaties gehad.
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:09 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
Heb je wel relaties gehad? Ik bedoel hiermee: ben je lichamelijk geinteresseerd, heb je de lichamelijke behoefte? of heb je meer behoefte naar een vriendin, gezelschap en daarmee de sex?
quote:Idem, en zolang ik anderen er niet over hoor (en zolang ik dit soort topics negeer).
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:36 schreef sonnie het volgende:
Ik ben ook nog maagd maar zolang ik niet hier post hou ik het nog wel vol.
quote:Ik dacht dat jij een relatie van 5 maanden had gehad?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:36 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Idem, en zolang ik anderen er niet over hoor (en zolang ik dit soort topics negeer).
quote:4 maand. Alhoewel het na 2 maand al niets meer voorstelde. De laatste 3 weken bijvoorbeeld heb ik haar al niet meer gezien.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:38 schreef nozem het volgende:[..]
Ik dacht dat jij een relatie van 5 maanden had gehad?
Dan heb je het goed volgehouden
quote:ik maak een kloon aan om je fotoboek vol te spemmen
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:36 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Idem, en zolang ik anderen er niet over hoor (en zolang ik dit soort topics negeer).
quote:hoe reageert je omgeving hierop? en hoe ga jij met hun reacties om?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:31 schreef mvdejong het volgende:[..]
Nee, geen relaties gehad.
Ik heb voor mezelf weinig behoefte aan sex met een vrouw waar ik niet tenminste een hele goede vriendschap mee heb. Als ze me als persoon niet boeit, dan interesseert de rest me ook niet.
Lichamelijke behoefte voldoende, 't is niet dat ik niet voldoende "met de hand" doe, het is er alleen nog nooit van gekomen met een vrouw.
quote:Ik zou het niet doen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ik maak een kloon aan om je fotoboek vol te spemmen
was het het wachten waard? achteraf zeker!
maar het geknaag vooraf? vreselijk
quote:Ik kan je melden: dat is het ook.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:09 schreef Frenkie het volgende:
Het lijkt mij echt kut.
Voor breezah types is maagd zijn een taboe wanneer je 13 jaar of ouder bent. De meeste 'gewone' mensen gaan uit van 16-18 jaar. Maar in het (bijna geaccepteerde) SM-wereldje is het normaal om op je 25-30ste nog niets gedaan te hebben.
Vreemd eigenlijk in onze cultuur mag alles. Als ik een jurk aanwil, kan dat. Als ik een pak slaag wil, geen probleem. Wil ik ondergekotst worden, valt te regelen. Maar heb ik voor mijn 20e geen seks??? Nou dat kan toch niet?
quote:Een beetje niet, nee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:21 schreef EvilFaith het volgende:
Ik snap dat nooit zo, waarom willen zoveel mensen zo vroeg ontmaagd worden? Laat je gewoon niet zoveel wijsmaken door alle stoere verhalen van andere en wacht gewoon tot je er klaar voor bent en tot je de juiste bent tegengekomen. Lijkt me een stuk beter dan helemaal desperate naar een disco gaan om een of ander meisje op te pikken en het daar dan maar mee te doen zodat jij in elk geval ook kan zeggen dat je geen maagd meer bent..kom op, beetje geduld is niet zo moeilijk toch?
quote:Zeg nooit nooit m'n vriend...
Ik ben 45, en 'het' ook nog nooit gedaan.
...*knip*...
En zo langzamerhand heb ik nou toch wel geaccepteerd dat het ook niet meer zal gebeuren. I can live with that.
weet jij veel
misschien loop je volgende week wel tegen 'die' persoon aan, bloeit er iets moois op en gebeurd het...
je weet het nooit... en je moet je kansen open houden
* Chillz denkt dat het niets is om je voor te schamen
ouder zijn en nog maagd...
alhoewel een omgeving er natuurlijk vreemd tegenaan kan kijken... Boeiend...! Iedereen is een keer begonnen en iedereen die geen maagd is praat net zo hard mee (dwz. iemand die net vorige week ontmaagd is lacht vaak net zo hard als iemand die al jaren bezig is, het is ineens één groep)
"je weet niet wat je mist"
zeggen ze dan tegen je??
Precies, en omdat je het niet weet, denk ik dat het minder erg/ minder vervelend zal zijn... wat wij "de ontmaagden" ons niet voor kunnen stellen...
Okay, het zal misschien knagen, ergens wel logisch, iedereen zal iets van een seksuele/ voortplantings drang hebben... instictief...
Maar toen ik, noem maar wat, 15 was en maagd vond ik het een heel stuk minder erg geen sex te hebben dan dat ik nu voor ong. 2mnd weer vrijgezel ben en ik dus ook zonder sex zit...
ik ben ook nog maagd en ben 20 jaar oud wel pas dins 2 weken maar jah boeiuh:P
en ik ben van plan dit vol te houden tot ik trouw ofzo EN NEEEEEEEEEEEE ik ben geen jehova getuigen of 1 of andere zwaar gelovige patient
ik vind het veel leuker om al die stomme schapen te verleiden en vervolgens te negeren
en trouwens als ik die verhalen van me vrienden hoor altijd achteraf spijt van die STOEPHOER,vuile slet ,viswijf,boerin blablabla
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-10-2003 16:12]
quote:maar dat komt dan toch alleen puur door alle 'stoere' verhalen die mensen van vrienden horen, maargoed misschien is het niet voor iedereen even makkelijk om zo te denken, daar kan ik verder niet over oordelen natuurlijk...
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Een beetje niet, nee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is.
quote:Ho ho ho even rustig aan baasje.......
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:36 schreef machiavezist het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben ook nog maagd en ben 20 jaar oud wel pas dins 2 weken maar jah boeiuh:P
en ik ben van plan dit vol te houden tot ik trouw ofzo EN NEEEEEEEEEEEE ik ben geen jehova getuigen of 1 of andere zwaar gelovige patient
ik vind het veel leuker om al die stomme schapen te verleiden en vervolgens te negeren
en trouwens als ik die verhalen van me vrienden hoor altijd achteraf spijt van die STOEPHOER,vuile slet ,viswijf,boerin blablabla
![]()
Ten tweede zijn die zgn vrienden van jou een stelletje sukkels die niet eerlijk tegenover zichzelf durven zijn, en dan zgn "Cool" zeggen dat viswijf,Slet enz enz. Tragisch maar waar.....
Ten derde ben je vast geen gelovige patient maar zal je met je frustraties er binnenkort wel eentje worden.
Ten vierde...Get a fuckin' life man!
Pak lekker je playmobiel en ga buitenspelen IDIOOT
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-10-2003 16:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 07-10-2003 16:07]
Maar ach.... ooit. Ik heb nog 40 jaar, en dan pas wil ie niet meer omhoog, dus nog tijd genoeg denk ik dan maar .
quote:Ik ben geen maagd meer, maar ik kan me voorstellen dat er een ongelooflijke druk op je schouders komt als je nog niet ontmaagd bent. Tegenwoordig lult iedereen over seks en terwijl het eigenlijk weer weinig voorstelt is het toch erg belangrijk. Tegenwoordig zijn kinderen op hun 13 - 14 al met seks bezig. Dat was in mijn tijd 1989 echt wel anders. Ik zou wel op staan kijken als ik een meisje sprak dat op dr 23 nog maagd was... Maar ikzelf was totaal niet met behoefte naar seks bezig denk ik tot mn 17e ofzo..
Op maandag 6 oktober 2003 20:06 schreef goddess in heaven het volgende:
Nu vraag ik me af of er fokkers zijn die op een wat latere leeftijd nog maagd zijn en hoe ze hier mee om gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 07-10-2003 16:21]
quote:
En zo langzamerhand heb ik nou toch wel geaccepteerd dat het ook niet meer zal gebeuren. I can live with that.
quote:Soms is het beter niet op zoek te gaan, maar gevonden te worden.
Is mij ook over komen met mijn vriendje.
* Sjeekie_Beekie was 24 bij d'r eerste keer [en lag 6h later op de SEH met 40 graden koorts en Pfeiffer]
Nu zijn we 9 maanden verder en is het nog steeds geweldig.
Ik heb er nooit spijt van gehad het niet eerder gedaan te hebben. Wel benieuwd naar geweest, maar ik wilde niet klakkeloos met iemand in bed duiken om het gedaan te hebben en zodoende mee te kunnen praten met de rest.
Ik wilde het puur voor mezelf en in al die jaren dat ik nog maagd was, heb ik m'n lichaam leren kennen, zodat ik tenminste van mezelf ook weet wat ik wel en niet lekker vind.
Dat lijkt me net zo belangrijk in een relatie!
ik zou een precieze oorzaak niet aan kunnen wijzen. ik heb humor, ben intelligent, lang, groot, redelijk sociaal en ik vind mezelf niet super lelijk ofzo. tenminste, niet zo van "ZO HEY, WAT BEN JIJ LELIJK!!! " ik ga niet zo vaak uit, maar dat is denk ik ook niet echt een oorzaak, omdat als ik uit ga er ook weinig gebeurt qua vrouwen. verder ben ik ook niet super kieskeurig. soms vind ik een meisje leuk, soms niet. innerlijk vind ik belangrijker dan uiterlijk, alhoewel knappe meisjes natuurlijk eerder de aandacht trekken. verder zou ik een one-night-stand (ondanks dat ik liever een relatie wil) denk ik niet afslaan, maar die situatie heeft zich gewoon nog nooit voorgedaan. ben een beetje verlegen-achtig, misschien dat het daardoor komt. ik ben ook niet echt actief op zoek ofzo.
ach, het komt nog wel een keer. dan is het: IK --> <-- LEUK MEISJE
quote:hehehe... ik mag toch hopen nog wel iets langer? en trouwens je hebt altijd nog Viagra
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:04 schreef blieblie het volgende:
Maar ach.... ooit. Ik heb nog 40 jaar, en dan pas wil ie niet meer omhoog, dus nog tijd genoeg denk ik dan maar.
Waar ik ook wel benieuwd naar ben: is het niet ook zo dat hoe ouder je wordt de angst om ontmaagd te worden toeneemt? ik vond het bv al eng, omdat ik geen ervaring had en mijn vriend wel. wordt deze angst niet groter naarmate je ouder wordt?
trouwens, wel leuk dat iedereen serieus reageert! en dat er mensen zo openhartig zijn om het erover te hebben.. want zoals eerder gezegd werd: ouder en maagd zijn is een taboe..
quote:Exactly my thoughts...
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben ruim 20, en nog steeds maagd, sterker nog, keb nog niet eens fatsoenlijk gezoend. En ik heb soms van die vlagen dat ik er flink mee zit. Maar ach..... eigenlijk moet ik me er niet echt druk om maken, want het komt vanzelf wel een keer. En ergens wil ik niet met de eerste de beste hup in bed duiken, en van de andere kant.... ik durf niet.
Maar ach.... ooit. Ik heb nog 40 jaar, en dan pas wil ie niet meer omhoog, dus nog tijd genoeg denk ik dan maar
.
Heb wel het idee dat ik wat mis, maar het komt zeker wel een keer... ik bedoel, kan zomaar gebeuren dat ik komend weekend een meid tegenkom met wie het wat wordt en dat het binnen een paar dagen/weken/maanden ervan komt!
Je weet het nooit, en ik ben de persoon er niet naar om me er druk om te gaan maken, maar ergens vind ik het wel jammer ja.. wil het toch wel eens uitproberen
quote:Geniaal, die technologie van tegenwoordig
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:14 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
hehehe... ik mag toch hopen nog wel iets langer? en trouwens je hebt altijd nog Viagra
quote:Nou, ik ben nog niet de oudste op Fok, maar veel scheelt het niet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:35 schreef Lestat het volgende:
Ik ben bijna 26
MAar het record van die gast van 45 zal ik niet halen denk ik, ik zal voor die tijd best wel eens een hoer besteld hebben.
Ikzelf ben 18 en een half (dus nog niet oud) en maagd, maar ik heb er nog niet zo de behoefte aan om met een jongen het bed in te duiken. Voorlopig hou ik het bij masturberen ^o^
quote:Het is niet iets waar ik me voor schaam, maar ik loop er ook niet mee te koop (anders dan in dit forum
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:50 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
hoe reageert je omgeving hierop? en hoe ga jij met hun reacties om?
Aangezien ik er niet iets bijzonders mee doe (dan wel op mijn borst roffelen hoe deugdzaam ik ben , danwel lopen janken hoe zielig ik ben
), zien de meesten het ook niet als iets echt aparts. De enkele die er een probleem mee heeft, zit daar zelf mee, ik niet. Er wordt mogelijk wat achter mijn rug geroddeld, maar over wie niet, en ik maal daar niet om.
Het scheelt mogelijk dat ik dus meestal in een wat hoger opgeleide omgeving rondhang door mijn werk, maar dat lijkt ook wel mee te vallen.
quote:Of juist niet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:30 schreef Chillz het volgende:[..]
Zeg nooit nooit m'n vriend...
weet jij veel
misschien loop je volgende week wel tegen 'die' persoon aan, bloeit er iets moois op en gebeurd het...
je weet het nooit... en je moet je kansen open houden
quote:No offence, maar ik zie mijn absolute schrikbeeld.
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:22 schreef mvdejong het volgende:[..]
Of juist niet.
Ik ben best het een en ander verliefd geweest, alleen nooit met van de andere kant vergelijkbare gevoelens.
Alleen, je merkt dat als je de 40 passeert, dat herstel niet alleen van fysieke beschadigingen, maar ook van emotionele "beschadigingen", langer gaat duren en meer energie gaat kosten.
Aangezien ik toch gelukkiger ben in mijn eentje (behoudens 2 katten), dan menigeen die ik ken met relatie en/of sex, heb ik een paar jaar geleden (niet precies op 40) het besluit genomen met die gevoelens niet meer te veroorloven. Deels een kwestie van het afwegen van de kans dat het wat oplevert tegen wat het me kost als het weer niets wordt. Klinkt erg kruideniers-achtig, maar het geeft ook wat rust.
quote:Idd. same here. Aangezien je een natuurlijke overlevingsdrang hebt moet je dat gewoon nu vaststellen zodat je er later niet meer onderuit kunt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
No offence, maar ik zie mijn absolute schrikbeeld.
Als ik zou weten dat ik over 15 jaar nog zo alleen zou zijn als ik nu ben zou ik er nu een eind aan maken, zeker weten.
Ik doe mee hoor QyRoZ...
quote:Zullen we een sekte oprichten? Misschien wil David Coresh wel onze leider zijn.
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:30 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik doe mee hoor QyRoZ...
quote:Krijgen we dan een eigen subforum om ons te wentelen in zelfmedelijden?
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:33 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zullen we een sekte oprichten? Misschien wil David Coresh wel onze leider zijn.
quote:Of een topicreeks. We noemen het Hoe Voel Je Je Nu. En we voelen ons altijd kut.
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Krijgen we dan een eigen subforum om ons te wentelen in zelfmedelijden?
Maar sorry voor de offtopic, ik zal het niet meer doen. .
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Of een topicreeks. We noemen het Hoe Voel Je Je Nu. En we voelen ons altijd kut.
Maar sorry voor de offtopic, ik zal het niet meer doen.
.
quote:"Ik zal het niet meer doen" ... volgens mij was dat on topic hoor ...
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
Maar sorry voor de offtopic, ik zal het niet meer doen..
Ik vraag me af of dat nou door mijn handicap komt. Ik heb een stofwisselingsziekte en daardoor ziet mijn gezicht er iets anders uit. Niet lelijk ofzo , beetje vreemd misschien
Zullen vrouwen dat erg vinden? Of zal er wel ergens een lieve meid rondlopen die me zal nemen zoals ik ben? Ik hoop het , ik ben ook een lieve jongen hoor
Ik schaam me wel eens voor mijn gezicht en daardoor ben ik stil en verlegen...
quote:rofl
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:57 schreef Weakling het volgende:[..]
"Ik zal het niet meer doen" ... volgens mij was dat on topic hoor ...
![]()
ach, misschien missen we allemaal wel een bepaald gen wat normale mensen in staat stelt een relatie aan te gaan. we zijn gewoon mutanten. nature's way of saying: "STOP FUCKING AROUND!!"
quote:Dat is bullshit, zeker gezien het soort mensen wat zich wel gewoon voortplant
Op woensdag 8 oktober 2003 17:25 schreef sioux_ het volgende:[..]
rofl
ach, misschien missen we allemaal wel een bepaald gen wat normale mensen in staat stelt een relatie aan te gaan. we zijn gewoon mutanten.
nature's way of saying: "STOP FUCKING AROUND!!"
quote:Ik sta hier 100% achter
rofl
ach, misschien missen we allemaal wel een bepaald gen wat normale mensen in staat stelt een relatie aan te gaan. we zijn gewoon mutanten.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:31 schreef nozem het volgende:[..]
Dat is bullshit, zeker gezien het soort mensen wat zich wel gewoon voortplant
quote:Phew ... en ik maar denken dat er iets anders mis met me was ... blijk ik er niks aan te kunnen doen ... tis nou eenmaal genetisch bepaald ... da's weer een zorg minder
rofl
quote:Beetje off-topic
Op woensdag 8 oktober 2003 12:08 schreef Mogiin het volgende:
Ik ben 22 (bijna 23) en ook nog maagd.Ik vraag me af of dat nou door mijn handicap komt. Ik heb een stofwisselingsziekte en daardoor ziet mijn gezicht er iets anders uit. Niet lelijk ofzo , beetje vreemd misschien
[b]Zullen vrouwen dat erg vinden? Of zal er wel ergens een lieve meid rondlopen die me zal nemen zoals ik ben?[b] Ik hoop het , ik ben ook een lieve jongen hoor
Ik schaam me wel eens voor mijn gezicht en daardoor ben ik stil en verlegen...
Maar iemand die echt van je houd, zal verder kijken dan je gezicht en dat het er "anders" uitziet.
Mijn vriendje heeft Psoriasis. En dan vanaf z'n kleine teen, tot achter z'n oren. Ook zijn gezicht [en z'n handen, armen, benen, enz] zien er anders uit, doordat er allemaal huidschilfertjes vanaf komen en ronddwarrelen.
Hij wordt daardoor ook nagekeken en aangestaard. Het liefst heeft hij ook dat mensen hem gewoon recht in z'n gezicht en op de man afvragen wat er is.
Voor mij maakt het geen bal uit hoe hij eruit ziet. De ene keer is het minder erg en heftig dan andere keren. Maar daar gaat het niet om.
Mensen die niet verder kunnen kijken dan je gezicht, zullen nooit beseffen dat het om de binnenkant gaat. Tuurlijk is het wennen, maar als mensen gelijk vol afschuw reageren, weet je gelijk waar je bij die mensen aan toe bent.
En geloof me... ik weet er alles van.
Veel succes en ook voor jou komt iemand die van je houdt zoals je bent!
quote:ach zeur niet zo. TF is er nog maar net vanaf
Op donderdag 9 oktober 2003 14:17 schreef QyRoZ het volgende:
Toch is het wel ernstig. Ik ken IRL niemand die ouder is dan ik ben en die nog maagd is..
quote:Dat is anders.
Op donderdag 9 oktober 2003 14:18 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
ach zeur niet zo. TF is er nog maar net vanaf
quote:dat is waar.
Op donderdag 9 oktober 2003 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is anders..
maar goed jij weet niet eens wat je mist... ik wel
quote:That doesn't make it any easier.
Op donderdag 9 oktober 2003 14:37 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
dat is waar.
maar goed jij weet niet eens wat je mist... ik wel
quote:5 liter bier wel.
Op donderdag 9 oktober 2003 14:40 schreef QyRoZ het volgende:
That doesn't make it any easier.
quote:Zit dan niet te zeiken en doe er wat aan. Iedereen kan een meisje versieren en neuken, het ligt aan je instelling..
Op donderdag 9 oktober 2003 14:17 schreef QyRoZ het volgende:
Toch is het wel ernstig. Ik ken IRL niemand die ouder is dan ik ben en die nog maagd is..
quote:stel dat je nu een bepaalde smaak hebt... en liever verliefd bent voordat je gaat liggen krikken?
Op donderdag 9 oktober 2003 15:25 schreef nozem het volgende:
Zit dan niet te zeiken en doe er wat aan. Iedereen kan een meisje versieren en neuken, het ligt aan je instelling..
het wil nooit lukken met de meiden
quote:jezus man, 17 is best gewoon hoor....
Op donderdag 9 oktober 2003 15:39 schreef UniversalNation het volgende:
17 en nog maagdhet wil nooit lukken met de meiden
quote:Wat weet jij ervan?
Op donderdag 9 oktober 2003 15:43 schreef ThE_ED het volgende:[..]
jezus man, 17 is best gewoon hoor....
Op de manier dat het nu gaat blijf ik zo tot mn 80ste
quote:guess what
Op donderdag 9 oktober 2003 15:47 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Wat weet jij ervan?
quote:dat komt door je instelling! heikneuter.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:47 schreef UniversalNation het volgende:
Wat weet jij ervan?Op de manier dat het nu gaat blijf ik zo tot mn 80ste
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:50 schreef ThE_ED het volgende:[..]
guess what
quote:instelling? Je kent me niet eens
Op donderdag 9 oktober 2003 15:50 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
dat komt door je instelling! heikneuter.
quote:juist, DIE instelling
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef UniversalNation het volgende:
instelling? Je kent me niet eens
quote:vertel me eens wat er er mis is?
Op donderdag 9 oktober 2003 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
juist, DIE instelling
quote:mwa...
Op donderdag 9 oktober 2003 15:51 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Net zoveel als ik.
quote:deze houding is al stuk beter
Op donderdag 9 oktober 2003 15:54 schreef UniversalNation het volgende:
vertel me eens wat er er mis is?
quote:ja, het ontmaagden is een truukje idd.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:56 schreef UniversalNation het volgende:
vertel nou
quote:Dat doen tweakers
Op donderdag 9 oktober 2003 15:57 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja, het ontmaagden is een truukje idd.
vast wel ergens te downloaden..
quote:ik ben ook een tweaker..
Op donderdag 9 oktober 2003 15:57 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Dat doen tweakers
quote:NOG niet, Annie, nog niet. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:08 schreef Anthraxx het volgende:19 jaar, boeit verder dus niet
quote:jij bent al een ervaren maagd, so to say...
Op donderdag 9 oktober 2003 16:14 schreef QyRoZ het volgende:[..]
NOG niet, Annie, nog niet. Vergeet niet dat ik 6 jaar ouder ben.
quote:Die-hard.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
jij bent al een ervaren maagd, so to say...
quote:Alle maagden hier zeuren toch zo omdat ze HET nog nooit gedaan hebben? Over verliefdheid hoor ik niks. Mijn advies is dan om gewoon in de disco op een meisje af te stappen, of voor mijn part contact via i-net te leggen, dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze het ooit gedaan hebben, want dat willen ze toch zo graag?
Op donderdag 9 oktober 2003 15:36 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
stel dat je nu een bepaalde smaak hebt... en liever verliefd bent voordat je gaat liggen krikken?
Persoonlijk heb ik er niet echt mee gezeten dat ik tot mijn 21e maagd ben gebleven, en ik heb het gelukkig met een speciaal meisje gedaan. Maar ik weet niet of je op je 25/26 nog moet gaan blijven wachten op die ene speciale persoon die misschien nog 5 jaar op zich laat wachten. Je wilt toch graag de spanning meemaken van het ontmaagd worden lijkt me..
quote:daar heb je helemaal gelijk in
Op donderdag 9 oktober 2003 16:59 schreef nozem het volgende:
Alle maagden hier zeuren toch zo omdat ze HET nog nooit gedaan hebben? Over verliefdheid hoor ik niks. Mijn advies is dan om gewoon in de disco op een meisje af te stappen, of voor mijn part contact via i-net te leggen, dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze het ooit gedaan hebben, want dat willen ze toch zo graag?Persoonlijk heb ik er niet echt mee gezeten dat ik tot mijn 21e maagd ben gebleven, en ik heb het gelukkig met een speciaal meisje gedaan. Maar ik weet niet of je op je 25/26 nog moet gaan blijven wachten op die ene speciale persoon die misschien nog 5 jaar op zich laat wachten. Je wilt toch graag de spanning meemaken van het ontmaagd worden lijkt me..
verwacht ook niet dat het ooit nog zal gebeuren.
quote:QyRoz zou het aan de studie liggen?
Op donderdag 9 oktober 2003 16:19 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die-hard.
* sioux_ doet BI aan de HHS.
quote:Hooguit met het type mensen wat die studie doet.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:20 schreef sioux_ het volgende:[..]
QyRoz zou het aan de studie liggen?
* sioux_ doet BI aan de HHS.
quote:Goed? Daarmee geef je een waarde-oordeel.....
Op donderdag 9 oktober 2003 17:52 schreef Aventura het volgende:
Meestal komt het vanzelf wel goed.
quote:ik laat mezelf niet gegeneraliseerd worden!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hooguit met het type mensen wat die studie doet.
quote:Dat geeft iedereen hier toch al?
Op donderdag 9 oktober 2003 21:36 schreef poemojn het volgende:[..]
Goed? Daarmee geef je een waarde-oordeel.....
Dat is de heersende mening. En een maatstaf waarnaar mensen (vooral mannen) afgerekend worden. Maagd = mislukking, elke dag seks met een andere vrouw = succesvol. En biologisch gezien is dat nog niet eens zo heel ver van de waarheid af.
ben trouwens net 17 (17,1)
quote:nounou, en dan ben je meteen preuts? hoelang kende je haar toen?
Op donderdag 9 oktober 2003 23:30 schreef Manweth het volgende:
als het aan mij had gelegen was het deze vakantie gebeurd, maar dat preutse mens wou niet verder als zoenen en beetje voelen!ben trouwens net 17 (17,1)
Ik = 18 en maagd, achteraf erachter gekomen dat ik toch serieuze kans(en) heb gehad.
quote:2 dagen
Op donderdag 9 oktober 2003 23:30 schreef Manweth het volgende:
als het aan mij had gelegen was het deze vakantie gebeurd, maar dat preutse mens wou niet verder als zoenen en beetje voelen!ben trouwens net 17 (17,1)
quote:Tja, wat is een waarde-ordeel. Ik bedoel er niet mee dat seks hebben goed is en celibatair leven niet! Maar vooral bij de oudere maagden hier en dan bedoel ik 25+ , geven zelf aan dat ze het liever anders hadden gezien en liever wel sexueel actief zijn. Dus als zij iemand zouden ontmoeten en daarmee seks gaan hebben, dan zien ze dat zelf wel degelijk als iets dat 'goed' is gekomen.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:36 schreef poemojn het volgende:[..]
Goed? Daarmee geef je een waarde-oordeel.....
quote:Same here
Op donderdag 9 oktober 2003 18:13 schreef dooMoon het volgende:
26 en nog maagd is.
ook nooit vriendin gehad of gezoend (wat voor veel mensen vreemd genoeg niets met elkaar te maken heeft)
en ja 't doet pijn.
quote:Waarom? Mensen gedragen zich tegenwoordig langer als jongere, een groot deel van de twintigers en ook nog aardig wat dertigers staan open (al zie je dat vaak niet meteen) voor het leggen van nieuwe contacten en doen gewoon wat ze leuk vinden. Daarbij zijn er een heleboel alleenstaande twintigers en dertigers tegenwoordig dus er is sowieso keus zat.
verwacht ook niet dat het ooit nog zal gebeuren.
BTW, je bent nog 25, typefoutje of loop je alvast op de zaken vooruit?
quote:Als ik zo nodig ontmaagd wil worden lukt dat wel hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 02:49 schreef HAL9000S het volgende:
serieuze vraag voor de mannen:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar de hoeren? Dan is het ijs iig gebroken
Laat ik nu net sociaal minder perfect en een tikkeltje kieskeurig zijn .
Kortom, als ik zo nodig moet... het kan... makkelijk.
Hoef ik niet eens een telefoonboek derbij te pakken.
quote:ik zou een meisje altijd meer gunnen dan wat ik te bieden heb
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:36 schreef MTVGN het volgende:Waarom?
[..]
BTW, je bent nog 25, typefoutje of loop je alvast op de zaken vooruit?
(ben 26 --> <--)
maar denk niet dat er de komende 3 weken iets zal veranderen
quote:sex zonder
quote:Niet in mijn omgeving.
Op vrijdag 10 oktober 2003 05:16 schreef famousmr het volgende:
Als je gewoon in je directe omgeving kijkt, bij vrienden en zo merk je vanzelf dat er best veel maagden zijn die ruim in de 20 zijn.
quote:ik heb geloof ik ook geen directe vrienden meer die nog maagd zijn, hoewel er bij de rugby toch ook wel weer een aantal rondlopen en die zijn ook wel wat ouder.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Niet in mijn omgeving..
Niet veel iig.
quote:Dus je vindt jezelf niet goed genoeg voor die vrouwen waar je op valt?
Op vrijdag 10 oktober 2003 05:03 schreef dooMoon het volgende:
ik zou een meisje altijd meer gunnen dan wat ik te bieden heb
quote:Inderdaad, of zoals Eddie Murphy tegen zijn vrouw zei: "Ja, ik heb seks met een ander. Maar met jou bedrijf ik de liefde..."
sex zonder,
quote:Omdat ik absoluut geen interesse heb in sex met iemand die me niet als persoon ook interesseert.
quote:Je kan anders vaak best wel goed praten met dames van plezier, hoor.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:09 schreef mvdejong het volgende:[..]
Omdat ik absoluut geen interesse heb in sex met iemand die me niet als persoon ook interesseert.
Dan kan ik net zo goed een opblaaspop/appeltaart/enz. neuken.
Ieder zijn smaak, maar ik zie sex als een "leuk spelletje"tussen 2 mensen die elkaar ook nog wel meer te vertellen hebben
dan "doe je broek maar uit".
quote:nice in woorden omgezet
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:08 schreef m.h.benders het volgende:
Ik denk niet dat het gezond is om lang maagd te blijven. Niet persé om seksuele redenen maar gewoon omdat de ziel een spiegel nodig heeft. Het is niet zo moeilijk om een verwant iemand aan te trekken, maar je moet er wél wat voor doen. Het grootste probleem wat een relatie meestal in de weg zit is het oordeelsvermogen. Dat vermogen is dmv oefeningen uit te schakelen. Wanneer je niet meer oordeelt, dus niet meer over jezelf en niet meer over anderen, creer je de belangrijkste voorwaarde voor contact: openheid. Verder moet je je allereerst afvragen wat je een ander te bieden hebt, en als het antwoord daarop 'niets bijzonders' is dan ligt daar je belangrijkste opdracht: zorg ervoor dat je iets te bieden hebt. Zorg voor een geestelijke rijkdom die van je afstraalt. Besef dat je niks te verliezen hebt. Het is allemaal onderdeel van een lange weg, ook een relatie of sex zal je problemen niet direct oplossen. Dat kun je uiteindelijk alleen zelf.
denk idd dat openheid erg belangrijk is. Want je moet durven en je durft pas als je niet meer over alles onzeker bent enzo.
quote:Hier nog één, ook 21 en ik denk er precies zo over!
Op maandag 6 oktober 2003 20:35 schreef Tunerd het volgende:
21 and still waitingJa, het komt wel denk ik!
Heb meer behoefte aan een vriendin...
quote:Als ik bij m'n volgende vriendje erachter kom dat-ie dat heeft gedaan, dan kan-ie meteen vertrekken!
quote:als je er achter komt dat hij /in het verleden/ eens naar de hoeren is geweest voordat ie jou kende zou je het uitmaken? echt hypocriet dan. waarom mag dat niet en bijvoorbeeld een one-night-stand als vrijgezel wel?
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:30 schreef MariekeP het volgende:[..]
Als ik bij m'n volgende vriendje erachter kom dat-ie dat heeft gedaan, dan kan-ie meteen vertrekken!
quote:Want het gaat er niet om hoe veel je van iemand houdt, maar met wie iemand het bed gedeeld heeft!!! Toch!?
Als ik bij m'n volgende vriendje erachter kom dat-ie dat heeft gedaan, dan kan-ie meteen vertrekken!
Nee met een hoerenloper zou ik het als meisje ook niet willen doen, maar ik kan me best voorstellen dat iemand van halverwege de twintig en nog geen enkele ervaring met meiden/vrouwen daar een keer behoefte aan heeft.
Ik zal het nooit doen, maar ik denk dat ik met een beter gevoel thuis zou komen als ik naar een prostituee geweest ben, dan dat ik een meisje de indruk heb gegeven dat ik haar leuk vind terwijl het alleen maar om 'een keertje uitproberen' gaat.
quote:Jezus wat ben jij bekrompen zeg
quote:Je moet er begrip voor hebben als hij 22 ofzo is en naar de hoeren gaat omdat hij nog maagd is.
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:30 schreef MariekeP het volgende:
quote:Waarom zit jij daarmee?
Het zou me erger storen als ie een player geweest was die vele meisjes misleid en gekwetst had.
quote:Hoerenlopers zijn medeplichtig aan de instandhouding van een crimineel systeem dat vrouwen en kinderen degradeert en psychisch verminkt.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:29 schreef Diogenes het volgende:[..]
Je kan anders vaak best wel goed praten met dames van plezier, hoor.
quote:Je lijkt de redenen voor de maagdelijkheid niet helemaal door te hebben.
Ik ben niet, zoals je lijkt te suggereren, bang voor sex, of voor de eerste keer. Het is geen kwestie van drempelvrees.
Het gaat mij er om dat ik absoluut geen behoefte heb aan sex met iemand die me niet interesseert (en dan al helemaal niet de eerste keer). En er is, helaas, in mijn leven nog niemand geweest waarmee het voldoende klikte om zover te komen.
De sex is maar bijzaak, leuk, belangrijk, maar bijzaak.
quote:Hoe verzin je het.
Op zondag 12 oktober 2003 21:43 schreef Alicey het volgende:[..]
Hoerenlopers zijn medeplichtig aan de instandhouding van een crimineel systeem dat vrouwen en kinderen degradeert en psychisch verminkt.
quote:Bron?
Op zondag 12 oktober 2003 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Hoe verzin je het.
Het is geen crimineel systeem, althans niet altijd.
Als er geen hoeren zouden zijn zouden er zoveel meer verkrachtingen zijn en zoveel meer agressie en geweld.
quote:Dit soort reacties miste ik nog in dit topic... Veel te volwassen reacties allemaal.
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:48 schreef Staaf het volgende:
Ik was 17... (ben nu 19) best laat vond ik toen.. maarja ik lees hier dat er mensen zijn die ouder zijn en nog steeds maagd zijn...
20, maagd, en er heilig van overtuigd dat het leven daar echt niet minder van wordt.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 01:01 schreef Manweth het volgende:
2 dagen
quote:Ja en wij als Nederlandse bevolking zijn medeplichtig aan het feit dat kassieres trauma's overhouden aan overvallen, want als wij niet naar een supermarkt gingen was er geen supermarkt en werden ze ook niet overvallen!
Op zondag 12 oktober 2003 21:43 schreef Alicey het volgende:[..]
Hoerenlopers zijn medeplichtig aan de instandhouding van een crimineel systeem dat vrouwen en kinderen degradeert en psychisch verminkt.
quote:Deze vergelijking slaat als een kut op een drumstel.
Op maandag 13 oktober 2003 08:43 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Ja en wij als Nederlandse bevolking zijn medeplichtig aan het feit dat kassieres trauma's overhouden aan overvallen, want als wij niet naar een supermarkt gingen was er geen supermarkt en werden ze ook niet overvallen!
quote:Drumstellen rulen!
Op maandag 13 oktober 2003 10:15 schreef thabit het volgende:[..]
Deze vergelijking slaat als een kut op een drumstel.
quote:Ik was ook 'laat', maar wat heet laat? Voor mijn perceptie niet hoor! Ik wilde gewoon alleen maar met m'n vrouw naar bed. Tja, dan moet je haar wel eerst tegenkomen he
Op maandag 6 oktober 2003 20:25 schreef Weakling het volgende:
32 ... maagd ... deprimerend? nee ... triest? nee ... ongerust? nee ... knagen? heel af en toe ...Is er nog nooit van gekomen, maar dat komt ook omdat ik er niet al te hard naar op zoek ben. Het hoeft voor mij ook niet zo nodig. Gebeurt het ooit, dan is het heel okay en zal ik er ook blij mee zijn. Maar gebeurt het nooit, nou dan maar niet.
Ik merk wel in mijn omgeving dat veel andere mensen het wel raar vinden en dat ik het moeilijk uitgelegd krijg waarom ik er geen moeite mee heb. Erg geaccepteerd in deze maatschappij is het niet blijkbaar.
quote:iemand die zich zo inferieur opstelt ten aanzien van liefde in het algemeen en sex in het bijzonder dat-ie toevlucht zoekt tot de hoeren komt er bij mij gewoon niet in. Punt
Op zondag 12 oktober 2003 19:14 schreef Vivi het volgende:[..]
Jezus wat ben jij bekrompen zeg
quote:Letterlijk en figuurlijk
Op maandag 13 oktober 2003 11:58 schreef MariekeP het volgende:[..]
iemand die zich zo inferieur opstelt ten aanzien van liefde in het algemeen en sex in het bijzonder dat-ie toevlucht zoekt tot de hoeren komt er bij mij gewoon niet in. Punt
quote:vind je masturbatie dan ook niet zielig?
iemand die zich zo inferieur opstelt ten aanzien van liefde in het algemeen en sex in het bijzonder dat-ie toevlucht zoekt tot de hoeren komt er bij mij gewoon niet in. Punt
quote:Goeie vraag!
Op maandag 13 oktober 2003 13:23 schreef sioux_ het volgende:[..]
vind je masturbatie dan ook niet zielig?
quote:Nouja, ik kan me voorstellen dat als je 30 bent en ondertussen een beetje moedeloos bent geworden en nog steeds maagd bent, dat je dan tohc op zijn minst een beetje wilt weten hoe het voelt...
quote:Blijkbaar moet je van sommige mensen maar blijven wachten. Ook al ben je 80.
Op maandag 13 oktober 2003 13:39 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nouja, ik kan me voorstellen dat als je 30 bent en ondertussen een beetje moedeloos bent geworden en nog steeds maagd bent, dat je dan tohc op zijn minst een beetje wilt weten hoe het voelt...
quote:Echt is toch echter heh
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef QyRoZ het volgende:
Alhoewel ik dat zeker niet zo snel zou doen. Ik blijf nog wel wachten.
quote:Ik zou het niet weten.
Op maandag 13 oktober 2003 13:51 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Echt is toch echter heh
quote:bij masturbatie deel je de liefde en de sex niet met iemand
Op maandag 13 oktober 2003 13:23 schreef sioux_ het volgende:[..]
vind je masturbatie dan ook niet zielig?
quote:bij hoeren deel je niet de liefde lijkt mij...
Op maandag 13 oktober 2003 14:13 schreef MariekeP het volgende:[..]
als je naar de hoeren gaat doe je dat wel en ook nog op een behoorlijk platvloerse manier!!
volgens mij is naar de hoeren gaan eerder een soort masturbatie voor gevorderden
gewoon een lekkere manier om klaar te komen
desalniettemin hou ik het bij masturberen voor beginners. works for me
quote:In Iran hebben ze geen bordelen en wordt er ook niet meer verkracht dan in Nederland. Tang/varken dus.
Op maandag 13 oktober 2003 15:31 schreef Boston_Q het volgende:
Zonder hoeren zouden er heel wat gefrustreerde mensen rondlopen, dit zou dan leiden tot groter aantal verkrachtingen/aanrandingen. Als mensen sexueel gefrustreerd zijn en ze kunnen dat nergens kwijt... Dat kan nooit goed aflopen.:N
quote:Nogmaals, kunnen dergelijke uitspraken gestaafd worden met bronnen van degelijk onderzoek?
Op maandag 13 oktober 2003 15:31 schreef Boston_Q het volgende:
Zonder hoeren zouden er heel wat gefrustreerde mensen rondlopen, dit zou dan leiden tot groter aantal verkrachtingen/aanrandingen. Als mensen sexueel gefrustreerd zijn en ze kunnen dat nergens kwijt... Dat kan nooit goed aflopen.:N
Ik vind het behoorlijk ver gaan als je ongefundeerd een tak van georganiseerde misdaad loopt goed te keuren omdat jij denkt dat deze weleens een andere, niet-georganiseerde, vorm van misdaad zou kunnen terugdringen.
quote:En, hoe staat het met jouw bronnen ?
Op maandag 13 oktober 2003 15:52 schreef thabit het volgende:[..]
Nogmaals, kunnen dergelijke uitspraken gestaafd worden met bronnen van degelijk onderzoek?
Ik vind het behoorlijk ver gaan als je ongefundeerd een tak van georganiseerde misdaad loopt goed te keuren omdat jij denkt dat deze weleens een andere, niet-georganiseerde, vorm van misdaad zou kunnen terugdringen.
quote:sinds wanneer zijn hoeren criminelen? misdaad? hallo?
Op maandag 13 oktober 2003 15:52 schreef thabit het volgende:[..]
Nogmaals, kunnen dergelijke uitspraken gestaafd worden met bronnen van degelijk onderzoek?
quote:De vrouwenhandel die erachter zit, bijvoorbeeld, opereert over de grens. Kijk eens even iets dieper dan de oppervlakte voordat je wat post.
Op maandag 13 oktober 2003 16:46 schreef sioux_ het volgende:[..]
sinds wanneer zijn hoeren criminelen? misdaad? hallo?
quote:Omdat er af en toe een auto wordt gejat moet je maar geen tweedehands autos gaan kopen, omdat het auto diefstal in de hand werkt?
Op maandag 13 oktober 2003 16:53 schreef thabit het volgende:[..]
De vrouwenhandel die erachter zit, bijvoorbeeld, opereert over de grens. Kijk eens even iets dieper dan de oppervlakte voordat je wat post.
Natuurlijk, het valt niet te ontkennen dat er vrouwenhandel bestaat, maar dat is absoluut niet te verwijten aan iemand die op zn 25ste een keer een prostituee bezoekt. Dat moet je die handelaren en criminele pooiers aanrekenen.
quote:Zonder klanten geen bedrijf. Niet alleen ben je maatschappelijk gezien erg laag bezig als je prostituees bezoekt, maar je werkt inderdaad vrij direct mee aan georganiseerde misdaad. Waar denk je dat het geld dat je ervoor betaalt blijft?
Op maandag 13 oktober 2003 17:31 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
Omdat er af en toe een auto wordt gejat moet je maar geen tweedehands autos gaan kopen, omdat het auto diefstal in de hand werkt?
Natuurlijk, het valt niet te ontkennen dat er vrouwenhandel bestaat, maar dat is absoluut niet te verwijten aan iemand die op zn 25ste een keer een prostituee bezoekt. Dat moet je die handelaren en criminele pooiers aanrekenen.
gelukkig dat je zulke objectieve, actuele en goed gefundeerde bronnen hebt gevonden
de eerste is uit 2001 en gaat over vrouwenhandel en kinderprostitutie in azie, de 2e is uit 2000 en wellicht wat relevanter
ik ontken vrouwenhandel echt niet hoor, maar ik vind niet dat je alle prostitutie an sich daarom maar zo moet veroordelen. voor de meeste prostituees is het gewoon een baan hoor.
Ik heb al een hele tijd met het probleem gelopen dat ik nog maagd was , dit had ik van mijn 14e tot mijn 17e.
De grootste reden was mijn omgeving , allemaal 14 jarige modehoertjes die het zogenaamd elke dag bij de hockeyclub met 3 jongens tegelijk deden.
Stoere verhalen waarvan ik nu pas inzie dat hte alleen maar was omdat zij er nog meer mee zaten dan ik.
Ik heb er echt naar gezocht en weet nog dat ik op mijn 14e het doel stelde om op mijn 16e ontmaagd te worden.
Magoed , ik had niet zoveel ervaring met serieuze relaties .
Af en toe weleens een meisje gezoend of aan haar borsten gezeten tijdens het zoenen , maar sex was niet de volgende stap.
Dan hoorde ik dat veel mensen op de vakantie worden ontmaagd , nou ik ging er bij voorbaat al van uit dat dat bij mij ook zo zou zijn.
Dus met een paar pakjes condooms ging ik mee op vakantie met het idee dat ik na de vakantie ontmaagd zou zijn.
Dus ik ging naar de disco als klein opdondertje meiden versieren.
In 2 weken had ik drie meiden versierd , die uiteindelijk alleen vriendinnetjes werden want van sex was niets gekomen.
Toen kroop mijn leeftijd richting eind 16 en begon ik al over hoeren na te denken.
Je gaat het mentaal namelijk helemaal goedpraten want dan ga je denken dat ze het bij jou niet voor het geld zou doen maar dat je dat als bedankje doet en dat je als je daar de deur uit loopt dat je dan ineens superieur bent.
Ik ging er echt van uit dat het doel van het leven was dat ik zo snel mogelijk ging neuken, dit was gewoon HET middelbare school ideaal.
Nu is het gebeurd toen ik net een maandje 17 was , fijn ervaring hoor maar van de euforische metamorfose was geen sprake .
Achteraaf had ik mezelf willen vertellen dat het echt niet uitmaakt , maar ik zou het toch niet hebben geloofd.
Fokkers , Sex is niet belangrijk.
Het is voor veel mensen een consumptiegoed geworden .
En de domme massa in de popcultuur draait erop.
Het is niet zo dat je een beter mens bent als je sex hebt gehad, het moment dat je ontmaagd bent ga je je namelijk echt afvragen waar men zich druk om maakt, zo magisch is het niet als je je er helemaal op hebt blind zitten staren.
Ik ben bang dat ik weleens een vrijgezel voor t leven zal zijn, mischien is dat ook wel mijn eigen fout omdat ik ook wel wat verlegen ben en ook wel wat pessimistisch. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Hoe ga ik erme om dat is een moeilijke vraag, Ik heb er soms wel moeite mee als ik om me heen zie en kijk naar mijn vriendenkring waar veel al een relatie hebben.. Maar goed single zijn heeft ook zijn voordelen toch?
quote:Dat is niet vergelijkbaar met de meeste posters in dit topic die soms 25+ zijn.
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:33 schreef Antagonist het volgende:Ik heb al een hele tijd met het probleem gelopen dat ik nog maagd was , dit had ik van mijn 14e tot mijn 17e.
quote:Nee ok , maar ik wilde het toch effe neerzetten.
Op dinsdag 14 oktober 2003 08:11 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat is niet vergelijkbaar met de meeste posters in dit topic die soms 25+ zijn.
quote:Sex speelt inderdaad duidelijk geen rol in jouw leven. Je leest dit topic namelijk en je geeft een behoorlijk uitgebreide post daarin.
Op dinsdag 14 oktober 2003 01:33 schreef Antagonist het volgende:
Fokkers , Sex is niet belangrijk.
quote:Dat is alleen maar omdat ik me kan identificeren met de meeste mensen hier, al was het voor mij al vrij jong gebeurd.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:20 schreef thabit het volgende:[..]
Sex speelt inderdaad duidelijk geen rol in jouw leven. Je leest dit topic namelijk en je geeft een behoorlijk uitgebreide post daarin.
sindsdien met 4 vrouwen naar bed geweest en er was er maar 1 waar de sex echt wat voorstelde.
Ben benieuwd wat mensen nou zo supergeweldig vinden aan sex, het ontspant je wel erg... dat wel
(ben nu 20 jaar)
[Dit bericht is gewijzigd door Twin1983 op 14-10-2003 13:11]
quote:Blablabla. Typisch gevalletje geen daden maar woorden.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:36 schreef machiavezist het volgende:
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben ook nog maagd en ben 20 jaar oud wel pas dins 2 weken maar jah boeiuh:P
![]()
quote:En ik zeg dat het wel uit kan maken
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:35 schreef Antagonist het volgende:[..]
Nee ok , maar ik wilde het toch effe neerzetten.
Ben ik de 100e die zegt dat het niet uitmaakt , maar ik weet zelf dat jullie daar toch niet naar luisteren.
quote:Dat lijkt mij dus idd het beste aan sex, helaas dat ik in de liefde altijd weinig vertrouwen leg in mijn partner
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:11 schreef afhrodite het volgende:
ik vind de liefde aan sex zo supergeweldig! Dat je met sex echt je liefde aan iemand kan bewijzen*zucht*
quote:ahh... dats dan wel balen voor je!! Kheb net een lange relatie achter de rug, vriend heeft het vandaag uitgemaakt, en ik weet echt zeker dat sex toch wel belangrijk is in je relatie. Je houdt van elkaar en je laat elkaar je liefde zien.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:29 schreef Twin1983 het volgende:[..]
Dat lijkt mij dus idd het beste aan sex, helaas dat ik in de liefde altijd weinig vertrouwen leg in mijn partner
waardoor echte verliefdheid uitblijft
quote:Daar ben ik het absoluut mee eens, alleen dan moet je wel echt liefde hebben voor je partner anders is en blijft de sex ook maar "gewoon" sex.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:32 schreef afhrodite het volgende:[..]
ahh... dats dan wel balen voor je!! Kheb net een lange relatie achter de rug, vriend heeft het vandaag uitgemaakt, en ik weet echt zeker dat sex toch wel belangrijk is in je relatie. Je houdt van elkaar en je laat elkaar je liefde zien.
*zucht*
quote:het was ook echte liefde! En ik wil hem ook nog steeds terug... maar hij moet nu eerst even tijd voor zichzelf, alles op een rijtje zetten en dan hoor ik zaterdag wel of hij me echt gemist heeft, en dat hoop ik zo dat hij het nog met me wil proberen...
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:38 schreef Twin1983 het volgende:[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens, alleen dan moet je wel echt liefde hebben voor je partner anders is en blijft de sex ook maar "gewoon" sex.
quote:Heel veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goedkomt.. geen contact zoeken iig
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:44 schreef afhrodite het volgende:[..]
het was ook echte liefde! En ik wil hem ook nog steeds terug... maar hij moet nu eerst even tijd voor zichzelf, alles op een rijtje zetten en dan hoor ik zaterdag wel of hij me echt gemist heeft, en dat hoop ik zo dat hij het nog met me wil proberen...
Ik zelf was er vrij op tijd bij (15..) heb er zeker geen spijt van.. maar ben er ook nie echt trots op..
quote:owkeej thx! dit keer zal ik echt een keer iemands raad opvolgen en dus geen contact met hem zoeken ...
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:08 schreef Twin1983 het volgende:[..]
Heel veel succes ermee, ik hoop voor je dat het goedkomt.. geen contact zoeken iig
Ik kan er al amper mee leven dat ik 17 ben en nog nooit iemand heb gezoend
quote:Hoe oud ben je dan?
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:21 schreef afhrodite het volgende:
Uhm... *zoekt even en vindt niets* Dus als het goed is ben ik een meisje
quote:Studierichting mavo
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Hoe oud ben je dan?
Niet zo oud.
quote:maakt dat uit dan?
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:23 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Hoe oud ben je dan?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:30 schreef afhrodite het volgende:[..]
maakt dat uit dan?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:34 schreef Boomknuffelaar het volgende:[..]
quote:30 dagen niet goed geld terug?
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:43 schreef afhrodite het volgende:[..]
hehe, sorry maar ik wil nog steeds mijn ex terug
quote:Natuurlijk hebben ze wel bordelen in Iran. Alleen geen legale.
Op maandag 13 oktober 2003 15:35 schreef Alicey het volgende:[..]
In Iran hebben ze geen bordelen en wordt er ook niet meer verkracht dan in Nederland. Tang/varken dus.
quote:Klopt feitelijk wel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:58 schreef Kaensterle het volgende:[..]
En wat is je bron van het feit dat er in Iran niet meer wordt verkracht dan hier? Lijkt me HEEL stug nl.
quote:Pcies, k vin ook dat je het pas moet doen als je er klaar voor bent, en niet "omdat de rest t ook al gedaan heeft..
Op maandag 6 oktober 2003 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was ook 19. Heb er nooit spijt van zo lang gewacht te hebben. Ik ben er pas aan begonnen toen ik er klaar voor was
Zelf was ik net 20. Dat is bovengemiddeld voor een meisje, maar toen ('87) dacht ik echt dat ik een halve freak was dat ik 'zo laat' was! Ik heb later pas begrepen dat het helemaal niet zo uitzonderlijk is als ik toen dacht. Verder ook geen trauma's aan overgehouden of zo.
Ik ken iemand die pas op zijn 39ste ontmaagd is. Dus dat kan ook. Geen idee of hij daar nu nog meer zit, maar ik denk het niet. Het enige is wel dat je op zo'n leeftijd dan waarschijnlijk wel een partner treft die echt veel meer ervaring heeft. Maar ja, dat is ook maar een kwestie van doorbijten (niet letterlijk
) en als je partner een beetje aardig is, is het natuurlijk ook geen probleem.
quote:Was zelf 22, heb bewust gewacht tot ik een"echte vent" tegenkwam, had geen zin om me te laten ontmaagden door een "jongetje"
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:40 schreef sigma4 het volgende:
hnnz, ik was zelf 19, maar mn vriendin was 20 toen ik van haar een vrouw mocht maken en ik kan een ding zeggen: ik voelde me vereerd!
om een meisje te ontmaagden is goddelijk!
quote:dat wil niet zeggen dat ik ontmaagd ben door haar, ik heb haar ontmaagd
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:00 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:[..]
Was zelf 22, heb bewust gewacht tot ik een"echte vent" tegenkwam, had geen zin om me te laten ontmaagden door een "jongetje"
ik was zelf destijds 23
-edit- en zij had er nog niet zo'n behoefte aan, voor die tijd althans
-edit- ik was trouwens ook haar eerst vriendje
quote:Geef hier mijn eiegn belevenissen weer hoor !!
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:00 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
Was zelf 22, heb bewust gewacht tot ik een"echte vent" tegenkwam, had geen zin om me te laten ontmaagden door een "jongetje"
quote:okay! no offence intended!
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:[..]
Geef hier mijn eiegn belevenissen weer hoor !!
quote:ppffff...gelukkig want ik heb al zo weinig vrienden !!
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:17 schreef sigma4 het volgende:
okay! no offence intended!
quote:Dan zou ik me ook behoorlijk kut voelen ja... gelukkig heb ik minstens 4x per week heerlijke sex met mijn vriendin
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:16 schreef UniversalNation het volgende:
Valt het je niet op dat het alleen maar mannen zijn in dit topic.Ik kan er al amper mee leven dat ik 17 ben en nog nooit iemand heb gezoend
quote:Who the fuck cares?
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:01 schreef Staaf het volgende:[..]
Dan zou ik me ook behoorlijk kut voelen ja... gelukkig heb ik minstens 4x per week heerlijke sex met mijn vriendin
quote:Uhm.. het voelt heel erg lief. Het is gewoon fijn om te zoenen. Gewoon een van de uitingen van de liefde
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:36 schreef ocf81 het volgende:
. Ik vraag me eigenlijk ook serieus af wat er zo leuk is aan het elkaars lippen tegen elkaar drukken danwel het elkaarst tong in elkaars mond steken.
quote:lijkt me echt geen donder aan, maar ik zal het toch nooit doen dus vandaar
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:47 schreef afhrodite het volgende:[..]
Uhm.. het voelt heel erg lief. Het is gewoon fijn om te zoenen. Gewoon een van de uitingen van de liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |