quote:Trusteh lieve JM
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:13 schreef just me het volgende:lach maar...
doe ik morgen waarschijnlijk ook wel weer
trustuh lieve Hoos
sterkte
mooiste
quote:Klinkt als
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:55 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers.mooiste
NIEUWE DAG NIEUWE KANSEN
Golfer s6 met je asasdinges
en voor alle liefdeshuilies: zoek toch een kipje wat dichterbij
![]()
En voor JustMe, ik neem een dagje vrijaf
golfer succes vandaag en vergeet niet.. je bent keigoed en liev ![]()
SCH een dagje vrij?? nou vooruit dan maar
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 07:49 schreef just me het volgende:
SCH een dagje vrij?? nou vooruit dan maar
quote:ik kan je toch niet onder dwang laten dweilen of heb je dat liever
Op dinsdag 7 oktober 2003 07:50 schreef SCH het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 07:51 schreef just me het volgende:[..]
ik kan je toch niet onder dwang laten dweilen of heb je dat liever
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 07:54 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
dweilen jij en doorgaan tot ik weer thuis van mijn werk ben
* Da_Sandman is ill...
Vanmorgen 'gepakt' door mr. de conducteur omdat ik een ongestempeld kaartje had! ![]()
Ach ja, ik heb ook 4 weken, 2 van de 4 dagen gratis gereisd!
Koffie bitte.
quote:Hier is het nu weer rustig qua weer....
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Pikkedonker is het hier niet, het stormt alleen maar...!
quote:
Ricksen gooit voorzitter Glasgow in het zwembadDEN HAAG - Voetballer Fernando Ricksen blijft voor beroering zorgen buiten het veld. De international werd onlangs al door bondscoach Dick Advocaat geschorst omdat hij in een dronken bui vernielingen had aangericht in het hotel na de EK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Wit-Rusland.
Fernando Ricksen en drank. Dat gaat net zo slecht samen als water en vuur. Maar ook bij zijn club Glasgow Rangers heeft de in Heerlen geboren speler inmiddels een bedenkelijke reputatie opgebouwd.
De rechtsback bleef vorige week in Athene bij de Champions League-wedstrijd van zijn club tegen Panathinaikos vanwege een blessure aan de kant. Daarom bracht hij de uren voor de wedstrijd, toen de rest van de selectie op de hotelkamer lag te slapen, samen met het bestuur door bij de rand van het zwembad. In een jolige bui gooide Ricksen de voorzitter van zijn club, John McLelland, in het zwembad. Wat hij niet wist was dat de Schot niet kan zwemmen. De Limburger moest zelf in het water springen om zijn voorzitter te redden, zo meldden de Schotse kranten. Bovendien sneuvelde bij de val in het zwembad McLellands gouden Cartier-horloge van 18.000 euro en zijn digitale camera van 700 euro. Een tweede bestuurslid zei in een reactie: ,,Ik geloof niet dat Ricksen voorlopig in aanmerking komt voor een salarisverhoging.''
Het zwembad werd Fernando Ricksen zelf ook al eens fataal in zijn Fortuna Sittard-periode. Tijdens een trainingskamp op Cyprus zocht de selectie na een avondje stevig stappen verpozing rond het zwembad. Ricksen zag kans om op een ligbed zijn roes uit te slapen, maar liep in zijn onnozelheid daarbij een zonnesteek op.
Bron: Dagblad De Limburger
quote:Dickje Advocaatje heeft z'n handje losgelaten en meteen gaat het verkeerd met Fernando.
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Zullen we Fernando een keertje uitnodigen in Hools, kunnen we lachen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |