abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13692040
Sommige vrouwen, vaak hoogopgeleide vrouwen in de Randstad zoals een keer in de awem/vmw-rubriek van het Volkskrantmagazine stond, hebben altijd een flesje spa blauw bij de hand. Indien noodzakelijk kunnen zij zich dan op ieder moment van de dag aan mineraalwater laven.

Bevinden deze vrouwen zich in de Sahara? Zijn deze vrouwen bang om uitgedroogd te raken? Hebben ze nadorst na een avondje flink doorhalen? Slikken ze misschien medicijnen? Nee, nee, nee en nee, het gaat hier om een inmiddels wijdverbreid verschijnsel dat er ineens om onduidelijke redenen was en zich als een olievlek uitbreidt. Ook hoogopgeleide mannen in de Randstad zeulen tegenwoordig een flesje spa blauw mee in de actentas, naast het pakje brood en de sinasappel.

Natuurlijk voor een deel ook om in het gevlei van die hoogopgeleide dames te komen. Ik bedoel dat is hetzelfde fenomeen als mannen bij GroenLinks. Geen enkele verstandige man wordt toch vrijwillig lid van GroenLinks zeker? (Voor mannen is er de PvdA, dat spreekt...) Vergadering gehad, hup snel even aan het water. Ach, met een beetje goede wil is dat nog symbool voor het je laven aan de moederborst zullen we maar zeggen.

Paar dingen vallen echter op. Eén, je ziet dat ook met het verschuiven van de diftongen, hoogopgeleide vrouwen in de Randstad zetten de trend in, mannen volgen gedwee. En twee, net als het verschuiven van de diftongen en straks misschien het praten met nauwelijks bewegende kaken, what is the bloody point...? Waarom dat gelurk aan dat flesje spa blauw?

Inmiddels is het wel zover gekomen dus dat het weer een nieuw teken is om je te onderscheiden van het plebs. Het is chique, geil, mediageniek, sexy, het kleurt af enz. Wie het niet doet hoort er niet bij...!!!

Iemand enig idee naar het hoe en waarom? En zijn er heren zoals tvlxd die ook spa blauw slobberen...?

I´m back.
pi_13692120
Als ik dorst heb... maar kan me er wel aan irriteren. Ken echt van die types die dan in de MacDonalds een water en een salade bestellen terwijl ik mijn Querter Pounder achterover sla...

[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 06-10-2003 16:36]

pi_13692159
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Als ik dorst heb...
Daar word je zomaar door overvallen?
I´m back.
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:36:34 #4
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_13692162
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
Sommige vrouwen, vaak hoogopgeleide vrouwen in de Randstad zoals een keer in de awem/vmw-rubriek van het Volkskrantmagazine stond, hebben altijd een flesje spa blauw bij de hand. Indien noodzakelijk kunnen zij zich dan op ieder moment van de dag aan mineraalwater laven.

Bevinden deze vrouwen zich in de Sahara? Zijn deze vrouwen bang om uitgedroogd te raken? Hebben ze nadorst na een avondje flink doorhalen? Slikken ze misschien medicijnen? Nee, nee, nee en nee, het gaat hier om een inmiddels wijdverbreid verschijnsel dat er ineens om onduidelijke redenen was en zich als een olievlek uitbreidt. Ook hoogopgeleide mannen in de Randstad zeulen tegenwoordig een flesje spa blauw mee in de actentas, naast het pakje brood en de sinasappel.

Natuurlijk voor een deel ook om in het gevlei van die hoogopgeleide dames te komen. Ik bedoel dat is hetzelfde fenomeen als mannen bij GroenLinks. Geen enkele verstandige man wordt toch vrijwillig lid van GroenLinks zeker? (Voor mannen is er de PvdA, dat spreekt...) Vergadering gehad, hup snel even aan het water. Ach, met een beetje goede wil is dat nog symbool voor het je laven aan de moederborst zullen we maar zeggen.

Paar dingen vallen echter op. Eén, je ziet dat ook met het verschuiven van de diftongen, hoogopgeleide vrouwen in de Randstad zetten de trend in, mannen volgen gedwee. En twee, net als het verschuiven van de diftongen en straks misschien het praten met nauwelijks bewegende kaken, what is the bloody point...? Waarom dat gelurk aan dat flesje spa blauw?

Inmiddels is het wel zover gekomen dus dat het weer een nieuw teken is om je te onderscheiden van het plebs. Het is chique, geil, mediageniek, sexy, het kleurt af enz. Wie het niet doet hoort er niet bij...!!!

Iemand enig idee naar het hoe en waarom? En zijn er heren zoals tvlxd die ook spa blauw slobberen...?

val lekker omhoog ofzow
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_13692193
Afvallen?
pi_13692207
En maar weer opnieuw vullen onder de kraan in het toilet
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  Donald Duck held maandag 6 oktober 2003 @ 16:37:59 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_13692212
Ik heb een flesje Spa Blauw en een flesje Evian water hier staan.
Voor als ik dorst heb dus
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_13692224
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat water voor een vol gevoel zorgt, zodat er niet gegeten (lees: aangekomen) hoeft te worden!
Du fragst mich, was soll ich tun? Und ich sage: Lebe wild und gefaehrlich, Artur.
pi_13692239
Ik heb een literfles water bij me als ik naar de uni of met de trein ga. Maar niet als ik ga winkelen of zo. Het is gewoon een vervanger van de blikjes cola, omdat ik die cola wel moe ben ondertussen.
pi_13692249
als ik lang de deur uit ga wil ik graag wat t drinken bij de hand hebben, heb nogal snel dorst.
en dat flesje vul ik gewoon weer bij uit de kraan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_13692254
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een flesje Spa Blauw en een flesje Evian water hier staan.
Voor als ik dorst heb dus
Als je zo makkelijk dorst krijgt dan kun je beter wat zoutpillen in voorraad hebben, volgens mij. En wat is er mis met een beetje dorst hebben. Moeten al je behoeften direct worden gestild. Als je moet plassen en er is geen wc in de buurt dan hou je het toch ook op...?
I´m back.
pi_13692278
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je zo makkelijk dorst krijgt dan kun je beter wat zoutpillen in voorraad hebben, volgens mij. En wat is er mis met een beetje dorst hebben. Moeten al je behoeften direct worden gestild. Als je moet plassen en er is geen wc in de buurt dan hou je het toch ook op...?

Bikkel .

edit: De mensen vinden het misschien ook te duur om wat te kopen als ze dorst hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 06-10-2003 16:41]

pi_13692304
Heeft een beetje weg van die Sex & The City dames die zich in elke aflevering volproppen met caloriearme slabladeren. Zielig!!!!
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  Donald Duck held maandag 6 oktober 2003 @ 16:41:25 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_13692310
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik dorst heb, drink ik. It's as simple as that. Ik ga niet met dorst blijven zitten terwijl ik drinken bij heb.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:41:27 #15
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13692314
derde flesje spa blauw leeg slurp voor vandaag @ the office
pi_13692344
Ik loop op me werk ook meerdere keren op en neer naar zo een aqua tank om me glas weer bij te vullen.
Water 'slobberen' is gewoon ok.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_13692387
Spa blauw kan ook ander merk zijn, doorgaans zit er gewoon kraanwater in (flesje heeft gewoon handig formaat) en de enige reden om het te gebruiken is om iets te drinken bij je te hebben. En het is minder gevaarlijk in de tas dan een pakje sinaasappelsap.
pi_13692390
Sterker nog Ryan3, Er komt nu een leeg flesje op de markt! Te krijgen op festivals e.d. waarin je zelf nog gewoon kraanwater moet doen. De prijs is even hoog als van een flesje spa blauw, maar een deel van het geld gaat naar een goed doel. Ik hoorde het op radio 1. Het schijnt zo fantastisch te lopen dat ze het ook in cafetarias en zo willen gaan verkopen.

Sja waar gaat het heen met deze wereld

Love is blindness
pi_13692391
Achterlijke wijven dat zijn het. Uit onderzoek van de comsumentenbond blijkt dat men geen onderscheidt kan maken tussen kraanwater een Spa Blauw. Men verkoopt dus gebakken lucht en die domme wijven trappen er nog in ook.
Als je dan iets wilt drinken koop dan Spa Rood, daar zit tenmiste nog smaak aan.
a legion of mental midgets: [url=http://members.chello.nl/d.vanhooijdonk2/site/index.html]brul.tk[/url] - [url=http://www.buse.be]buse.be[/url] - [url=http://www.urbans.nl]urbans.nl[/url] - [url=http://www.duckracer.nl]duckracer.nl[/url]
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:44:52 #20
29429 Dissection
King of all kings
pi_13692400
Ik studeer, maar heb ook altijd permanent een flesje spa blauw bij (vaak gevuld met kraanwater). Liever een beetje xtra gewicht dan een droge bek.
pi_13692411
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar word je zomaar door overvallen?

Jij voelt dat een paar weken van tevoren aankomen

Sorry hoor, beetje ver gezocht dit..

Where facts are few, experts are many.
pi_13692434
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:37 schreef ABBAfan het volgende:
En maar weer opnieuw vullen onder de kraan in het toilet
Toch raar, dat zie je nooit iemand doen met Fanta/Cola/IceTeaflesjes. Nee, dan val je door de mand dan word je meteen gestigmatiseerd als "gemeentepils-neppert". Misschien is het een gewenste associatie met een sportieve levensstijl. Er zijn de laatste tijd zo veel commercials over sportdrankjes en inderdaad ook bronwater. Het is bekend dat actieve sportmensen veel water drinken. Dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen..... Maar een aanwijsbare aanleiding heeft het niet. Heel raar: als door de bliksem getroffen loopt ineens iedereen met zo'n flessie. Net als VROEGAH met een washandje vol knikkers. maandenlang gebeurde er helemaal niets op school, en opeens op een maandagochtend had de halve klas een washandje vol met knikkers mee, en moest de andere helft in de lunchpauze langs de speelgoedwinkel rennen of naar huis om dezelfde dag nog "mee te tellen". Blijft een raar fenomeen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_13692439
Water en groene thee rulez.
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:46:41 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13692448
Lifestyle.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_13692451
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Als ik dorst heb... maar kan me er wel aan irriteren. Ken echt van die types die dan in de MacDonalds een water en een salade bestellen terwijl ik mijn Querter Pounder achterover sla...
Oef, zeker vaak ruzie als je je zo snel ergert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')