Kitty en Koen staan in het lijstjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 08:47 schreef Tan het volgende:
Voor wie van aprte namen houdt; hier een leuke link. De site ziet er niet uit, maar heeft wel enorm veel aparte namen: http://www.alternativebabynames.com/
Die moeten die mensen van het boekje zelf bedacht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:39 schreef Tan het volgende:
Maar er zitten wel serieus leuke namen tussen. Kijk eens in een willekeurig Nederlands namenboekje en je komt ook de meest walgelijke namen tegen; een greepje:
Kunthia
Anne wordt in Friesland toch in bijna alle gevallen uitgesproken als Oane. Uitgesproken als Anne vind ik het ook een échte meidennaam.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:27 schreef moussy het volgende:
Mijn dochter heet René AnneWe hebben er alleen nooit bij stil gestaan dat in Friesland Anne ook voor een man gebruikt wordt
We vonden het zo lekker vrouwelijk klinken
Haar initialen zijn trouwens met achternaam R.A.T. tja...
Ik weet ze lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:27 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[..]
Anne wordt in Friesland toch in bijna alle gevallen uitgesproken als Oane. Uitgesproken als Anne vind ik het ook een échte meidennaam.
Voor een jongen heb ik ook al een naam in gedachten.
Maar die hou ik lekker voor mezelf.
Ow, dank jequote:Op zondag 4 april 2004 11:56 schreef rickywilliams het volgende:
meisje:
Absoluut foute namen:
Kimberley
Lindsey
Chantal
Felicity (ja die zijn er echt)
Martine
Lonneke
Jonne
Ricardo
Armando
Fred
Sjaak
Milan?quote:Op donderdag 22 april 2004 00:00 schreef George1985 het volgende:
Jongens: Benji en Noah
Meisje: Milan
Ik wil graag 2 jongens en een meid
lijkt me ook niet heel slim, kun je erop rekenen dat iedereen denkt dat het een jongetje is ( milan in gtst is ook een jongetjequote:Op donderdag 22 april 2004 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Milan?
Zou ik niet zo snel doen
ik wil nog als jongetje toevoegen: Benjaminquote:Op woensdag 21 april 2004 07:47 schreef blablasjit het volgende:
jongentje: Tommy
meisje: Jessica of Anne Marie
Joh, zowat iedereens naam duikt wel eens op in dit soort topics... Mijn naam (Bianca) wordt vaak genoemd als typische Sjonnie en Anitanaam. Wat het natuurlijk ook wel een beetje isquote:Op woensdag 21 april 2004 18:54 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ow, dank je![]()
tsja, die namen vind ik nou weer echt vreselijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 10:33 schreef Githa het volgende:
Mijn zus heeft voor haar beide kids leuke namen bedacht ...vind ik althans![]()
Serissa
Fachelle wat Fachel zou hebben geheten als het een jongen was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |