quote:Meredin.......
Op dinsdag 17 februari 2004 21:57 schreef daniman het volgende:
*Knipper-de-knip*En, een beetje een vreemde naam, maar wat ik ook wel mooi vind klinken:
- Meredin (v)*Knipper-de-knip*
quote:het klinkt een beetje sprookjesachtig, maar ik vind hem wel heel leuk. Heb die naam ook zelf verzonnen. Ben alleen bang dat wanneer ik een kind zal krijgen dat ik dat kind niet die naam zal kunnen geven, alhoewel je tegenwoordig de meest vreemde namen tegen komt
Op donderdag 19 februari 2004 21:36 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Meredin.......
Mooi mooi mooi!!!
quote:Hoezo 'zal kunnen geven' ????
Op donderdag 19 februari 2004 23:00 schreef daniman het volgende:[..]
het klinkt een beetje sprookjesachtig, maar ik vind hem wel heel leuk. Heb die naam ook zelf verzonnen. Ben alleen bang dat wanneer ik een kind zal krijgen dat ik dat kind niet die naam zal kunnen geven, alhoewel je tegenwoordig de meest vreemde namen tegen komt
quote:inderdaad, vind ik ook!
Op donderdag 19 februari 2004 23:14 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Hoezo 'zal kunnen geven' ????
Het is toch een hele mooie naam?
Maar ja dan moet de gene met wie je een kind krijgt dat ook vinden, en de naam moet dan niet geweigerd worden omdat ze het een te vreemde naam vinden.
Maar ja de namen die ik soms tegenkom: rachmaran of zo
dus waarom niet Meredin? (i in 'din' trouwens uitspreken als IE)
quote:Was jij trouwens nou diegene die een kind met een naam waar Frodo in verwerkt zat? Of was dat iemand anders?
Op donderdag 19 februari 2004 23:14 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Hoezo 'zal kunnen geven' ????
Het is toch een hele mooie naam?
quote:Ik ben wel een beetje prettig
Op dinsdag 17 februari 2004 14:25 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Wedstrijdje doen?
![]()
![]()
![]()
Als de tweede een meisje is/word dan zit er hier vast en zeker wel Éowyn tussen de namen...
(en anders zeuren we gewoon iets langer door)
Senna Jesley Éowyn zal/zou het worden als het aan mij ligt (maar pin me er niet op vast, hubs heeft ook nog inspraak)
Mocht het een jongen worden, dan word het waarschijnlijk iets van Kieran Jesley ........ (nog iets??maar weet nog niet wat..)Ons zoontje heet Wilyan Ayrton Quinn..Vernoemd naar;
(overleden) oma en beide opa's (oma=Willy voluit Willemke, opa=Wietse en andere opa=Jan)
Ayrton Senna verongelukt Formule1-coureur (waar mamma erg groot fan van was)
En Quinn was gewoon een mooie hekkensluiter (en mamma is gek van Ierse, Schotse en Gaelic namen)
quote:Als standaard-eis gebruiken in de selectie-procedure????
Op donderdag 19 februari 2004 23:19 schreef daniman het volgende:
Maar ja dan moet de gene met wie je een kind krijgt dat ook vinden, en de naam moet dan niet geweigerd worden omdat ze het een te vreemde naam vinden.
Nee dat is Daffodil of zoiets (hele moeilijke usernaamquote:Op donderdag 19 februari 2004 23:20 schreef daniman het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 19 februari 2004 23:14 schreef Jonnetje het volgende:<p>[..]<p>Hoezo 'zal kunnen geven' ???? <br>Het is toch een hele mooie naam?<hr></blockquote>Was jij trouwens nou diegene die een kind met een naam waar Frodo in verwerkt zat? Of was dat iemand anders?
Daarvoor bedoelde ik dus:quote:Op maandag 23 februari 2004 23:53 schreef daniman het volgende:
hee Jonnetje, proef ik hieruit dat als je nog ee kind krijgt dat je ook Meredin gaat overwegen?zou wel leuk zijn (het hoef natuurlijk niet
)
Ik zou het misschien wel aandragen, maar ja, ik ben nu zelfs nog vrijgezel dus er is nog tijd genoeg voordat ik actief over namen voor kinderen moet gaan beslissen
De vriendinnetjes-selectie-procedure.....quote:Als standaard-eis gebruiken in de selectie-procedure????
Kijk zo hoort het...quote:Op maandag 6 oktober 2003 13:48 schreef metalhead-v het volgende:
Ik vind koen voor een jongen heel leuk en voor een meisje rebecca
bedoel je dat lied van Peer Gynt wat ik heb gepost?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:19 schreef Anitra het volgende:
hihihi gaaf Daniman
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Deviator noteert:quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:22 schreef Jelief het volgende:
poeh wat een namen allemaal, ik loop al jaren met (Se)Bastiaan voor een jongen roepnaam Bas. En voor een meisje vind ik Anne erg mooi maar dan moet er nog wel wat achter. Als ik in de mooie gelegenheid ben om namen te geven dan wel 2 of drie en vrnoemen wil ik ook wel.
Over Tolkien gesproken, ik heb al jaren geleden Nomin betiteld als een mooie meisjesnaam. Het betekent Wijsheid. (volgens mij in het elfs...)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |