dat kun je je kind niet aandoen!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:35 schreef daniman het volgende:
net zoiets als wanneer een blank kind die duidelijk niet uit een islamtische familie komt, Hassan of Mehmed zou heten
helemaal mee eensquote:Op maandag 28 juni 2004 18:34 schreef MarjoleinA het volgende:
Luca is toch ook wel erg leuk voor een jongen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand toevallig een namenboek in huis die iets voor me wil opzoeken?
Ik kan 'de' naam nergens vinden op de namensites op internet en wil wel graag weten of het iets betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in staat?
[ Bericht 10% gewijzigd door Luchtbel op 07-07-2004 18:26:29 ]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja I know Piglet maar ik wil het uiteraard per se NU weten
Nou ik bedacht me net, ik ken wel helemaal niemand die zo heet en toen ging ik zoeken en en en toen stond ie nergens op de sites, dadelijk is het geen naamquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:22 schreef piglet het volgende:
[..]
helaas staat het er bij mij niet tussen...
ben je van plan vanavond te gaan bevallen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:23 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ik bedacht me net, ik ken wel helemaal niemand die zo heet en toen ging ik zoeken en en en toen stond ie nergens op de sites, dadelijk is het geen naam
Waarom had ik die site niet gevonden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:26 schreef piglet het volgende:
[..]
ja dat had gekund natuurlijk
Maar ik kom 'm op http://members.chello.nl/~p.valkenburg/ wel tegen, zelfs met betekenis
Geen idee hoe betrouwbaar dat is uiteraard...
Geen ideequote:Op woensdag 7 juli 2004 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom had ik die site niet gevonden?
Nou betrouwbaar of niet, het klinkt wel logischen dan zal er wel al iemand zijn die zo heet, wat het meteen een naam maakt
Oke dat maakt het een naamquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:35 schreef piglet het volgende:
[..]
Geen ideeIk vond 'm via namen.pagina.nl
O, ja als je www. voor de naam en .nl erachter zet, kom je op een site van iemand die echt zo heet
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:19 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop wil je even kijken ofnou moe, heb ik het niet gelezen verdorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in staat?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
ik ging ook al spiekenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou moe, heb ik het niet gelezen verdorie![]()
Ja da's dus pech nuquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou moe, heb ik het niet gelezen verdorie![]()
nou hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:43 schreef Luchtbel het volgende:
Ja da's dus pech nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |