abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13683992
Dit zei ik in de laatste post van deel 1:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is triest dat Luinge niks doet aan spreekkoren tegen een speler (Kezman/Van der Laan/ weet ik veel wie , je moeder is een kankerhoer), terwijl de stadionspeaker de PSV-fans oproept de kwetsende teksten tegen Luinge te stoppen op straffe van staking. Oftewel: wanneer ze aan een ander komen kan het wel, roepen ze het tegen hem dan mag niks meer.

Hulde aan de eerste scheids die meteen de wedstrijd staakt en, ongeachte de consequenties voor eventuele rellen, de boel meteen naar huis stuurt.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13684018
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:12:44 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13684044
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En hulde aan de coach die zijn ploeg van het veld haalt en puntverlies riskeert.

hmzz... 1 op de miljoen...
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:12:53 #4
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_13684048
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:57 schreef SCH het volgende:
* SCH begrijpt niet veel meer van de grote boze wereld
dat jij buiten de werkelijkheid leeft wist ik al.
Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
PSV fans zijn net zo schuldig met aan "kwestsende spreekkoren" als de Den Haag supporters, die waren met 500 man en konden ook een aardige keel opzetten, en dus moet Kezman niet janken.
pi_13684077
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:

[..]

Ben jij trouwens aanwezig geweest in het zuiderpark? Heb je gehoord wat de PSV supporters liepen te zingen? Wist je dat Luinge daar bijna de wedstrijd voor liet staken?
PSV fans zijn net zo schuldig met aan "kwestsende spreekkoren" als de Den Haag supporters, die waren met 500 man en konden ook een aardige keel opzetten, en dus moet Kezman niet janken.

Nou prima toch, had Luinge het maar gedaan. Maakt mij niet om uit welke supportersschare het gaat, huilie.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:14:16 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13684078
Ik vind het ook hypocriet dat de scheidsrechters alleen ingrijpen als ze zelf worden aangevallen, en als een speler wordt aangevallen grijpt hij nooit in.

Gelijke monikken gelijke kappen; of hoe zeggen ze dat!

Misschien moeten ze dan maar een norm gaan hanteren wat wel door de beugel kan en wat niet, en wanneer er ingegrepen moet worden!

Maar ik denk dat een discussie over spreekkoren beter in een andere topic verde rkan gaan, het gaat hie rnog altijd om de speler Kezman en zijn kwaliteiten!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:14:21 #7
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13684080
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
jah hierben ik het dus mee eens!!
Wat ik ook aangaf ik het PSV topic, dat een speler wordt uitgejouwd door het publiek, oke, maar dat moet niet constant zijn..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_13684085
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef err het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: hij is selectief. Roepen ze wat tegen hem, dan is de wereld te klein, roept men iets tegen kezman dan heeft ie watten in zijn oren.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:16:39 #9
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13684129
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:01 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wedstrijd staken lijkt me!

En dan desnoods zonder publiek!

Heeft dat in het verleden geholpen? Nee...
A.M.A.B
pi_13684181
Waarom niet de vierde man dat 'recht tot staken' geven? Dan heb je een redelijk onafhankelijk persoon die waarschijnlijk toch niet zélf wordt uitgejoeld door het publiek.
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:18:52 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13684194
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:

Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13684232
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:16 schreef Cart_man het volgende:
Klop, omdat het niet consequent gebeurt.
Mochten ze dit structureel toepassen dan is het een kwestie van tijd dat mannetjes zoals jij door het overgrote deel van de supporters wordt uitgekotst. (Voor zover dat nu niet al het geval is.)
pi_13684238
Hier verder: Spreekkkoren: waar is de humor gebleven???

En hier weer over Kezman.

Ik vond het wel een machtig mooi stukje tv trouwens, als ik ooit in Zomergasten kom dan zit dit fragment erbij. Prachtig nieuw Nederlands, en die onstoppable manier van praten, en hoe hij er bij zat. Echt geweldig.

maandag 6 oktober 2003 @ 11:23:32 #14
44699 err
pi_13684302
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:14 schreef appelsientje het volgende:
maar dat moet niet constant zijn..
welkom in het zuiderpark.

Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.

Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.

pi_13684323
Kezman is gewoon veelste goed voor Nederland denk ik inderdaad. Als die gast bij een Europese topclub zou spelen en de ballen wél panklaar zou krijgen zoals dat daar gaat dan is hij de zoveelste superster die PSV aan Europa leverd!
pi_13684332
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:23 schreef err het volgende:

[..]

welkom in het zuiderpark.

Toegegeven, Luinge is sinds vorig jaar een vriend van Ado. Ook nu weer werd ie zwaar toegezongen voor de wedstrijd, Luinge zwaaide zelfs naar het publiek, imo iets wat je niet doet als onpartijdige scheids.

Maar buiten dat feit, Noord ziet zich als de 12e man en zal er alles aan doen het de tegenstanders zuur te maken, je kan tenslotte moeilijk zelf mee voetballen. Dat is overduidelijk gelukt, rood voor kezman, en dus hadden de spreekkoren succes.

Klopt, maar het is wel triest dat het op zo'n manier moet. Maar goed, laten we daarover verder lullen in het eerder aangegeven topic en hier over de topscorer van de HCE verder praten
Wat een vrouw!
spits!
pi_13684385
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Toch vind ik dat in bepaalde extreme gevallen er ingegrepen moet worden!

Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven . Die vind spreekkoren blikbaar de normaalste zaak van de wereld, en een speler als Kezman zou zich daar niks van aan moeten trekken...
Squid Pro Row
pi_13684403
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:24 schreef Neilza het volgende:
Kezman is gewoon veelste goed voor Nederland denk ik inderdaad. Als die gast bij een Europese topclub zou spelen en de ballen wél panklaar zou krijgen zoals dat daar gaat dan is hij de zoveelste superster die PSV aan Europa leverd!
dream on. Net als van Bommel te goed voor de eredivisie, te licht voor een echte stap hoger (TOPclub in Serie A / Premier League / Primera Division). Als ie echt zo goed was, dan was ie al wel weg.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:30:19 #19
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13684455
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:26 schreef Citax het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gister zat Hugo Borst weer bij Studio Voetbal zijn mening te geven . Die vind spreekkoren blikbaar de normaalste zaak van de wereld, en een speler als Kezman zou zich daar niks van aan moeten trekken...

Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...
A.M.A.B
pi_13684568
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zegt die Borst toch nog eens wat zinnigs...

Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens
Squid Pro Row
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:40:38 #21
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_13684709
Kezman moet niet zeiken, Ibrahimovic heeft al schorsingen voor minder gekregen. Ook roept hij dat er te weinig respect voor hem is. Sorry hoor, dat zal nu helemaal niet meer zo zijn. Ik ben geen PSV'er maar ik vond hem een geweldige voetballer en een goed mens (ook buiten het veld) maar nu hij zo loopt te janken, heeft ie t bij mij helemaal verbruikt. Trouwens, als Ajacied vond ik de klappen die Zlatan uitdeelde de afgelopen seizoenen ook schorsingen waard. Zulke dingen horen op het voetbalveld en zeker niet bij Ajax thuis. Ik herrinner me nog de wedstrijd Ajax - FC Utrecht in de Meer. Kluivert werd door de Utrecht "supporters" ook behoorlijk gekwetst met dezelfde spreekkoren waarmee Kezman werd geconfronteerd en door 2 keer te scoren kreeg Patrick Kluivert het hele vak van Utrecht mooi stil.
Er gaat niks boven Urk
pi_13684771
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:
Youri
Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.
pi_13684813
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:43 schreef What het volgende:

[..]

Die naaide Borst een fantastisch oor aan over dat 'off the record' telefoongesprek met Advocaat.

ja, zag je die kop van Hugo
Squid Pro Row
pi_13686157
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:34 schreef Citax het volgende:

[..]

Ja nou, ik vond hem in dit geval echt onredelijk, en Youri was het er ook echt niet mee eens

Ik denk dat Borst de enige man was die het ook belachelijk vond dat de spreekkoren meer aandacht kregen dan die bus van 020..

Trouwens iemand al geluiden van de spreekkoren van PsV aan het adres van luinge gehoord?
Of is dat niet zo erg aangezien Kesjman een zogenaamde ster??? is..

maandag 6 oktober 2003 @ 12:48:58 #25
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13686166
Kezman is een jankerd.
kernˇgeˇleerˇde (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13686250
Bepaalde spreekkoren horen niet in een stadion punt uit, maar een speler die gefrustreerd is en zijn tegenstander probeert te verwonden oid hoort ook niet.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_13686439
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:48 schreef Eibertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Borst de enige man was die het ook belachelijk vond dat de spreekkoren meer aandacht kregen dan die bus van 020..

Trouwens iemand al geluiden van de spreekkoren van PsV aan het adres van luinge gehoord?
Of is dat niet zo erg aangezien Kesjman een zogenaamde ster??? is..

LEZEN
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:19:38 #28
24461 sly2001
Oh yeah you wanna rock it.....
pi_13686855
Kezman moet niet zeiken. Hij zegt zelf ook tegen allerlei spelers Hijjo de PUTA.. in het spaans mag het zeker wel. Hij lokt het gewoon uit en krijgt daar de rekening voor gepresenteerd. Hij scoort veel en mooie goals. Maar de overtreding van hem gisteren was een doelbewuste actie. Je ziet het in de herhaling ook heel goed. Hij keek naar de speler en loopt er op af met geen enkele intentie van het spelen van de bal.
Live's great as long as you have fun
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:31:13 #29
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_13687124
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:19 schreef sly2001 het volgende:
Kezman moet niet zeiken. Hij zegt zelf ook tegen allerlei spelers Hijjo de PUTA.. in het spaans mag het zeker wel. Hij lokt het gewoon uit en krijgt daar de rekening voor gepresenteerd. Hij scoort veel en mooie goals. Maar de overtreding van hem gisteren was een doelbewuste actie. Je ziet het in de herhaling ook heel goed. Hij keek naar de speler en loopt er op af met geen enkele intentie van het spelen van de bal.
Onzin, de overtreding van Kezman was een kwestie van breedmaken in een kopduel. Niet goed te praten, wat mij betreft mag je alleen nog maar koppen met je handen op de rug, maar zeker geen bewuste elleboogstoot. Helaas wordt er in Nederland met twee maten gemeten. Vorig jaar heb ik menigmaal van Hooijdonck aan rood zien ontkomen, een speler die altijd kopt met een dubbele hoekende beweging. En afgelopen zaterdag nog, de overtreding van Berry van Gaalen aan de zijlijn, die kreeg niet eens een kaart.
pi_13687183
Gezien de kant waarvandaan Kezman het duel inging en gezien de manier waarop ie z'n arm bewoog wis tie 1 ding van te voren al heel zeker: Hij zou van As raken emt z'n zwaaiende arm. Logisch als je vanaf links op iemand afkomt en met je rechter arm zwaait.

Vond het gewoon een oerdomme actie van hem en ook terecht rood, hoewel het geen 100% hit was zeg maar.

En Spreekkoren helpen zo dus wel.

Benieuwd wat er 9 November allemaal van de tribune afkomt.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13687262
ADO-Ajax?

Eh, Molotovcocktails?

pi_13687412
9/11/2003

ADO Den Haag - AFC 020
Scheidsrechter : Dhr. Luinge

lijkt me heerlijk

of Herman van dijk mag ook

maandag 6 oktober 2003 @ 13:48:12 #33
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13687583
Ik ben geen voetballiefhebber en zit dus tegen wil en dank veel wedstrijden in de kuip uit te zitten. Tegen PSV viel het mij, als als objectieve toeschouwer, erg op de de mijnheer met de zilveren schoentjes bovengemiddeld vaak over de grasmat rolde met een gezicht als ware het dat hij aan het sterven was. Hij vond het allemaal heel gemeen wat hem overkwam. Op mijn informeren kreeg ik het antwoord dat dat mijnheer Kezman was. Geen mazzelaar of fenomeen dus. In alle objectieviteit gewoon een jankerd.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_13687671
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben geen voetballiefhebber en zit dus tegen wil en dank veel wedstrijden in de kuip uit te zitten. Tegen PSV viel het mij, als als objectieve toeschouwer, erg op de de mijnheer met de zilveren schoentjes bovengemiddeld vaak over de grasmat rolde met een gezicht als ware het dat hij aan het sterven was. Hij vond het allemaal heel gemeen wat hem overkwam. Op mijn informeren kreeg ik het antwoord dat dat mijnheer Kezman was. Geen mazzelaar of fenomeen dus. In alle objectieviteit gewoon een jankerd.
Aha, een kenner. Is je ook opgevallen dat die jankerd twee goals maakte? En is mijnheer vorig jaar ook aleens in de Kuip geweest toen mijnheer Van Hooijdonk als enige last had van het gladde gras? Misschien dat je het over zijn voetbalkwaliteiten kan hebben of niks zeggen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_13687714
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:27 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

dream on. Net als van Bommel te goed voor de eredivisie, te licht voor een echte stap hoger (TOPclub in Serie A / Premier League / Primera Division). Als ie echt zo goed was, dan was ie al wel weg.

Kezman die kon allang naar Engelse en Spaanse subtoppers hoor, maar wilde juist bewust bij PSV blijven omdat hij daar 'vrijwel zeker' is van Champions League voetbal. Na dit seizoen is ie echt wel weg hoor, en misschien zal hij niet zoals Ronaldo, Romario en Van Nistelrooy naar een échte topper gaan door de financiele problemen overal, maar zeker weten dat hij het helemaal zou maken bij een echte topclub!

En leuk dat je Van Bommel erbij haalt, want dát vind ik dus een overschatte voetballer! Tuurlijk is ie voor PSV belangrijk, maar meer niet.

pi_13687762
Kezman is gewoon een fenomeen. Wat afgelopen zaterdag betreft, schandalig hoe die ADO fans tekeer gingen. Triest dat een scheidsrechter zoiets accepteert.
Zelfs de overtreding van Kezman vond ik twijfelachtig. Tuurlijk raakte hij zijn tegenstander in het gezicht. Maar volgens mij gebeurt dat bij zeker 50% van alle kopduels.

Ik verwacht dan ook dat het slechts bij een schorsing van 1 duel blijft.

P.S. ik ben echt geen PSV fan maar dit soort spelers op de nederlandse velden moet je gewoon koesteren.

it's better to burn out than to fade away...
pi_13687841
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:54 schreef Neilza het volgende:

[..]

Kezman die kon allang naar Engelse en Spaanse subtoppers hoor, maar wilde juist bewust bij PSV blijven omdat hij daar 'vrijwel zeker' is van Champions League voetbal.

Als je van Champions League voetbal basisplaats maakt, ben ik het met je eens
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:02:20 #38
62799 Terrace_Casual
Sta op voor de kampioen!
pi_13687926
Kezman is zeer zeker ok, maar hij moet zich niet van de wijs laten brengen, nergens voor nodig, laat hem maar met zn voeten spreken, dan lossen wij t vocaal wel op...

off topic maar filmpje dh-psv op www.psvworld.nl erg leuk

www.ejk-casuals.tk

Why the botter dressin up like that, when it's all show?
pi_13687965
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:58 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als je van Champions League voetbal basisplaats maakt, ben ik het met je eens

pi_13687969
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:54 schreef Neilza het volgende:
Kezman die kon allang naar Engelse en Spaanse subtoppers hoor,
ik had het dus ook over TOPclubs, niet over subtoppers in die competities. Hij is te slecht voor een echte TOPclub. Je kunt het wel op slechte aanvoer gooien, maar al seizoenen lang (in Europa) slechte aanvoer, daar geloof ik niet in, gezien de aanvoer in Nederland wel schijnt te lukken. Kezman is gewoon niet zo goed als dat ie zelf graag denkt.

Maar ach ja, wie had verwacht dat J.Cruz nog eens zo'n "grote" zou worden.

Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:03:59 #41
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13687976
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Aha, een kenner. Is je ook opgevallen dat die jankerd twee goals maakte? En is mijnheer vorig jaar ook aleens in de Kuip geweest toen mijnheer Van Hooijdonk als enige last had van het gladde gras? Misschien dat je het over zijn voetbalkwaliteiten kan hebben of niks zeggen...

Verwar me alsjeblieft niet met een kenner. Ik moet je ook bekennen dat ik maar één goal heb gezien omdat ik bij de andere even met 'iets anders' bezig was. Ik vond het wel een knap goaltje dat-ie maakte. Vandaar dat ik de indruk heb dat-ie dat gerol eigenlijk helemaal niet nodig heeft.

en niet zo schrikken hoor......ik val niemand aan ofzo....

Jawohl Herr Kaloin!
pi_13688263
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:03 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik had het dus ook over TOPclubs, niet over subtoppers in die competities. Hij is te slecht voor een echte TOPclub. Je kunt het wel op slechte aanvoer gooien, maar al seizoenen lang (in Europa) slechte aanvoer, daar geloof ik niet in, gezien de aanvoer in Nederland wel schijnt te lukken. Kezman is gewoon niet zo goed als dat ie zelf graag denkt.

Maar ach ja, wie had verwacht dat J.Cruz nog eens zo'n "grote" zou worden.

Topclubs die gaan alleen nog maar grote bedragen uitgeven voor 'grote bekende' spelers en niet voor onbekende spelers waar het maar afwachten van is. Zo is het voetbal vandaag de dag waar op élke cent gepast moet worden! Kezman krijgt de kans die Ronaldo en Van Nistelrooy kregen niet meer, en dat ligt niet aan zijn kwaliteiten.

En dat je Cruz noemt.. lachwekkend

pi_13688323
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:03 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Verwar me alsjeblieft niet met een kenner. Ik moet je ook bekennen dat ik maar één goal heb gezien omdat ik bij de andere even met 'iets anders' bezig was. Ik vond het wel een knap goaltje dat-ie maakte. Vandaar dat ik de indruk heb dat-ie dat gerol eigenlijk helemaal niet nodig heeft.

en niet zo schrikken hoor......ik val niemand aan ofzo....

Was ook niet als aanval bedoeld, maar het VBL-forum is vaak overspoeld met roepers, vandaar. En het is natuurlijk een beetje raar om kezman als jankerd te betitelen op basis van één wedstrijd die je maar voor een gedeelte hebt gezien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13688619
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:15 schreef Neilza het volgende:

[..]

Topclubs die gaan alleen nog maar grote bedragen uitgeven voor 'grote bekende' spelers en niet voor onbekende spelers waar het maar afwachten van is. Zo is het voetbal vandaag de dag waar op élke cent gepast moet worden! Kezman krijgt de kans die Ronaldo en Van Nistelrooy kregen niet meer, en dat ligt niet aan zijn kwaliteiten.

En dat je Cruz noemt.. lachwekkend

precies wat je aangeeft: waarvan het maar afwachten is, en gezien zijn prestaties in Europa de kans redelijk aanwezig is dat het niet echt wat wordt.
Cruz wil ik ook niet vergelijken met Kezman of één van de anderen, maar was in Nederland niet iedereen aan het lachen toen de grote meneer Cruz, die hier respect miste, naar het machtige Bologna ging?
Ik doelde hiermee dus erop dat Kezman me misschien toch nog positief gaan verrassen na een tussenstop bij een subtopper in Engeland, Italie of Spanje
Nu ook Zuid Afrika
pi_13688737
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:29 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

precies wat je aangeeft: waarvan het maar afwachten is, en gezien zijn prestaties in Europa de kans redelijk aanwezig is dat het niet echt wat wordt.
Cruz wil ik ook niet vergelijken met Kezman of één van de anderen, maar was in Nederland niet iedereen aan het lachen toen de grote meneer Cruz, die hier respect miste, naar het machtige Bologna ging?
Ik doelde hiermee dus erop dat Kezman me misschien toch nog positief gaan verrassen na een tussenstop bij een subtopper in Engeland, Italie of Spanje

Cruz heb ik eerlijk gezegd nķķit wat gevonden en hij vond zichzelf volgens mij écht als enigste 'groot'... Maar gezien Kezman's prestaties in Europa? Ondanks dat PSV het dan slecht doet is Kezman toch de beste man op het veld hoor, en zoals Borst al zei ; PSV is geen 11-tal maar een 4-tal, en daar red je het niet mee in Europa... Dus je kan Kezman niet beoordelen op zijn goals in de Championsleague, maar wel op zijn spel.. en daar was niks mis mee vond ik, tenslotte was hij vooral tegen Deportivo écht het enigste aanspeelpunt (vooral in de 2e helft)...
pi_13688897
Als het maar een 4-tal is, dan is het ook niet moeilijk om de beste te zijn, iig al een stuk makkelijker.
Ik vind dat wel erg makkelijk wegschuiven. Het heeft niets met de kwaliteiten van PSV, ook de mindere posities te maken, Basel kwam vorig jaar toch ook in de tweede ronde en deed het daar niet slecht. Wou je zeggen dat Basel op de overgebleven 7 posities betere spelers heeft staan dan PSV
En zo zijn er meer voorbeelden. PSV moet eens wat aan de tactiek, geen angsthazen-voetbal spelen, doen in Europa.

[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 06-10-2003 14:41]

Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:40:32 #47
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13688899
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Was ook niet als aanval bedoeld, maar het VBL-forum is vaak overspoeld met roepers, vandaar. En het is natuurlijk een beetje raar om kezman als jankerd te betitelen op basis van één wedstrijd die je maar voor een gedeelte hebt gezien.

Roepen was ook absoluut de bedoeling niet hoor. Het viel me gewoon op.... Ik dacht echt: Nou huplakee man! En het was maar één wedstrijd ja. Aan de andere kant.... als het dán al in de gaten loopt.

Naja..... Ik houd het voor het gemak maar op een slecht daggie van mij én hem.

Overigens denk ik dat als je met je team zodanig presteert je geen mazzelaar bent. En als je dan geluk hebt; dan heb je het dus afgedwongen door gewoon altijd al goed te zijn.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_13689029
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:40 schreef ChAoZ het volgende:
Als het maar een 4-tal is, dan is het ook niet moeilijk om de beste te zijn, iig al een stuk makkelijker.
Ik vind dat wel erg makkelijk wegschuiven. Het heeft niets met de kwaliteiten van PSV, ook de mindere posities te maken, Basel kwam vorig jaar toch ook in de tweede ronde en deed het daar niet slecht. Wou je zeggen dat Basel op de overgebleven 7 posities betere spelers heeft staan dan PSV
En zo zijn er meer voorbeelden. PSV moet eens wat aan de tactiek, geen angsthazen-voetbal spelen, doen in Europa.
Het is nog helemaal niet gedaan met PSV hoor vooropgesteld; dat je uit tegen Deportivo verliest lijkt me normaal, alleen hadden ze thuis tegen Monaco kunnen en moeten winnen eigenlijk. Ik weet zo niet met wie Basel vorig jaar in de poule zat, maar alleen daarom kan je vergelijkingen al niet maken.

En PSV mist gewoon (mede door de vorige jaren niet ver te zijn gekomen in de Champions League) de ervaring voor die wedstrijden! Het was duidelijk dat een Bauma, Park, vdSchaaf, Robben, Vogel, Lee en Colin gewoon tekort schoten en zenuwachtig overkwamen. Daar doe je niks aan... Precies wat Ajax dus eigenlijk wel heeft!

pi_13689113
eerste ronde:
Valencia CF
Spartak Moscow
FC Basel
Liverpool
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:51:28 #50
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13689176
absoluut een fenomeen, mazzel heb je niet 35 keer per seizoen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13689219
Iedereen die zegt dat Kezman een jankert is e.d.
Ik iwl jullie wel eens op het veld zien staan als de supporters massaal spreekkoren op je afvuren en vooral als het over je moeder gaat

dan zal je wel anders piepen, straks sta je daar met een zakdoekje in je handen
dan doe je uit onmacht wel eens iets verkeerds, en dan komen de acties van de ADO-spelers er ook nog bij

pi_13691593
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:53 schreef ASSpirine het volgende:
Ik iwl jullie wel eens op het veld zien staan als de supporters massaal spreekkoren op je afvuren en vooral als het over je moeder gaat

dan doe je uit onmacht wel eens iets verkeerds, en dan komen de acties van de ADO-spelers er ook nog bij

Wat een onzin zeg. Daar wordt je voor betaald. Daar moet je, als je zo'n grote ster in nederland bent als meneer kesjman zelf vind, mentaal tegen kunnen.

Kesjman vind zichzelf beter als hij is, want als je hier niet tegen kan ben je een prutser..

pi_13692061
quote:

Wat een bullshit, een echte prof kan hier tegen (hoe triest die spreekkoren ook zijn, dat geeft ik toe). Als je je daar al door uit de tent laat lokken................
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:40:31 #54
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13692281
quote:

Ik doelde eigenlijk meer op de interactie tussen spelers in het heetst van de strijd. Ik kan me voorstellen dat hij zich spreekkoren met kwetsende texten aantrekt. Het is helaas een walgelijk randverschijnsel van het voetbal waar hij mee zal moeten leven.

Zo snap ik bijvoorbeeld absoluut niet dat scheidsrechters nog steeds de moed en het enthousiastme op kunnen brengen om op zondag hun moeder als hoer te laten bezingen.

Aan de andere kant is het zo dat als je je ergernis in wilskracht kan ombuigen je een topprestatie neer kan zetten. Ik heb geen idee of Kezman dat ook doet. Het zou hem wel sieren.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_13692462
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:40 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het zo dat als je je ergernis in wilskracht kan ombuigen je een topprestatie neer kan zetten. Ik heb geen idee of Kezman dat ook doet. Het zou hem wel sieren.

Afgelopen seizoen gebeurde min of meer hetzelfde toen de Utrecht-aanhang zijn moeder in dezelfde bereopsgroep schaarde. vervolgens reageerde hij met twee goals én duidelijke reacties naar het publiek. Waarschijnlijk zat het hem dit maal zķ hoog of ging het dit keer zķ ver, dat hij het duel té fel inging en na de wedstrijd zo reageerde. Niet goed te praten (die fysieke reactie), maar m.i. wel zeer begrijpelijk.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:22:34 #56
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_13701105
www.derat.nl

"Het blijft bij een vermeende elleboogstoot, want zowel `slachtoffer` Jeffrey van As als arbiter roelof luinge verklaren vandaag, na het zien van de beelden, dat de geplaagde kezman geen bewuste elleboogstoot maakte. De knvb zal deze verklaringen naar alle waarschijnlijk met alle plezier aangrijpen om de Top 3-spits vrij te spreken of licht te schorsen. "

Mooi zo

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:41:20 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_13701730
Als je Kezman nu nog een mazzelaar noemt heb je geen verstand van voetbal. Ik ben dan wel voor Feyenoord maar ik weet wel wanneer ik een goeie spits zie of niet. En Kezman is goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
pi_13706832
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:03 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ARSENAL TOONT INTERESSE VOOR KEZMAN
Arsene Wenger, de coach van Arsenal, heeft laten weten zijn aanval te willen gaan versterken. De namen die dit weekend in verband gebracht werden met de Londense club, zijn die van Mateja Kezman en Zlatan Ibrahimovic. De laatste wordt bij elke transfer in heel Europa genoemd. De naam van Kezman is echter nog niet eerder in verband gebracht met Arsenal. Nu hij na afloop van de wedstrijd tegen ADO Den Haag heeft laten blijken Nederland een beetje zat te zijn, lijkt het erop dat Kezman het eerste het beste aanbod zal accepteren om het Nederlandse voetbal de rug toe te keren. En ondanks dat hij nog een doorlopende overeenkomst heeft tot 2005, lijkt het aannemelijk dat PSV zich coulant zal opstellen. Dit vanwege zijn verdiensten de afgelopen seizoenen voor de club.

Wellicht dus toch een topclub? We zullen zien, ik denk dat ie er meer in zou gaan knallen dan Henry en Bergkamp bij elkaar

pi_13707211
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:36 schreef Neilza het volgende:
ARSENAL TOONT INTERESSE VOOR KEZMAN
bron?

psvzone.nl

quote:
Guus Hiddink heeft gezegd dat hij Mateja Kezman absoluut niet wil laten gaan. Kezman zei in de rust van de wedstrijd tegen ADO Den Haag toen hij al een rode kaart had gekregen dat hij genoeg had van Nederland.

Hiddink snapt dat Kezman het even helemaal heeft gehad met Nederland. Hij vertelde verder dat PSV het geld best kan gebruiken maar Kezman niet kwijt wil aan een andere Europese top club.

Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:12:43 #60
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_13707525
Toch moet ik mijn mening over Kezman herzien.

Hij heeft opnieuw niet kunnen laten zien op het hoogste niveau waar hij toe instaat zou moeten zijn. Of is hij niet instaat om op dat hoge niveau mee te komen. Ik denk dus dat laatste. Want om te zeggen dat PSV te slecht zou zijn voor hem is dikke larie koek want PSV is helemaal niet zo slecht. Na een aantal wedstrijden te hebben gespeeld in de CL kan je eigenlijk wel de conclusie trekken dat als Kezman tegen uitgenaste verdedigers komt te spelen hij helemaal niet zo geweldig is.
En wat hij afgelopen weekend heeft laten zien en gezegd is natuurlijk ook van een waardeloos niveau.
Kezman is wat mij betreft een redelijk overschatte voetballer die zeker niet slecht is maar het is zeker geen wereld spits. Dan neig ik eerder naar slecht dan wereldspits. Een wereldspits of fenomeen had die paar kansjes tegen Depor er zeker ingeschoten. Ook had een fenomeen of wereldspits zich niet zo laten gaan (hoe begrijpelijk het ook is) en hij had zich al helemaal niet zo laten gaan in een interview....Ik ben een superster en verdien respect hoe triest, dom en vooral arrogant kan je zijn!

Een schorsing van een wedstrijd of 4 zou zeker terecht zijn.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_13707745
Superster nog niet, maar heeft Ronaldo in zijn tijd, PSV dan wel naar de finale van de CL geschoten? En die heeft het toch ook redelijk gemaakt.
Verder denk ik dat hij de impact van sommige Nederlandse woorden en de Nederlandse cultuur nog niet begrijpt en daarom afgelopen weekend wat domme uitspraken heeft gedaan. Ik ben absoluut geen Kezman fan en vindt het jammer dat hij in Eindhoven speelt, maar hij zal zeker slagen bij een topclub in het buitenland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_13707782
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:19 schreef Eibertje het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Daar wordt je voor betaald. Daar moet je, als je zo'n grote ster in nederland bent als meneer kesjman zelf vind, mentaal tegen kunnen.

Kesjman vind zichzelf beter als hij is, want als je hier niet tegen kan ben je een prutser..

Een prutser is hij niet, maar elke voetballer moet beseffen dat spreekkoren bij het voetbal horen en het een van de nadelen is van het voetbal.

Je verdient een hoog salaris, daar staan dan die spreekkoren tegenover. Live with it.

pi_13708126
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Als je Kezman nu nog een mazzelaar noemt heb je geen verstand van voetbal. Ik ben dan wel voor Feyenoord maar ik weet wel wanneer ik een goeie spits zie of niet. En Kezman is goed.
Dus hij is ook geen fenomeen
pi_13708923
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:59 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

bron?

voetbalonline.nl

en er staat niet dat het een transfer wordt er staat dat er interesse is, dus dat kan ook ná dit seizoen een transfer worden...

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:51:12 #65
38111 Boomlaars
pi_13712863
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:12 schreef Speed1971 het volgende:
Toch moet ik mijn mening over Kezman herzien.

Hij heeft opnieuw niet kunnen laten zien op het hoogste niveau waar hij toe instaat zou moeten zijn. Of is hij niet instaat om op dat hoge niveau mee te komen. Ik denk dus dat laatste. Want om te zeggen dat PSV te slecht zou zijn voor hem is dikke larie koek want PSV is helemaal niet zo slecht. Na een aantal wedstrijden te hebben gespeeld in de CL kan je eigenlijk wel de conclusie trekken dat als Kezman tegen uitgenaste verdedigers komt te spelen hij helemaal niet zo geweldig is.
En wat hij afgelopen weekend heeft laten zien en gezegd is natuurlijk ook van een waardeloos niveau.
Kezman is wat mij betreft een redelijk overschatte voetballer die zeker niet slecht is maar het is zeker geen wereld spits. Dan neig ik eerder naar slecht dan wereldspits. Een wereldspits of fenomeen had die paar kansjes tegen Depor er zeker ingeschoten. Ook had een fenomeen of wereldspits zich niet zo laten gaan (hoe begrijpelijk het ook is) en hij had zich al helemaal niet zo laten gaan in een interview....Ik ben een superster en verdien respect hoe triest, dom en vooral arrogant kan je zijn!

Een schorsing van een wedstrijd of 4 zou zeker terecht zijn.

PSV is wel degelijk te slecht voor hem, het "team" bestaat uit 3/4 spelers met echte kwaliteiten, en daarmee win je geen topwedstrijden, bovendien had hij gewoon gelijk met "ik ben een superster en verdien respect", want dat is hij natuurlijk ook gewoon (topscorer, vaak beslissende speler). Dat hij in Europa niet aan scoren toekomt..ja vind je het gek, hij werkt zich uit de naad, wordt gedekt door 3 man en de rest van PSV loopt er maar een beetje bij, hij kan het niet alleen natuurlijk. Hij zou beter af zijn bij een club als Ajax of Barcelona, ik gun hem dan ook een betere club dan PSV, dat niveau is hij allang ontstegen.
pi_13712915
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:51 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

PSV is wel degelijk te slecht voor hem, het "team" bestaat uit 3/4 spelers met echte kwaliteiten, en daarmee win je geen topwedstrijden, bovendien had hij gewoon gelijk met "ik ben een superster en verdien respect", want dat is hij natuurlijk ook gewoon (topscorer, vaak beslissende speler). Dat hij in Europa niet aan scoren toekomt..ja vind je het gek, hij werkt zich uit de naad, wordt gedekt door 3 man en de rest van PSV loopt er maar een beetje bij, hij kan het niet alleen natuurlijk. Hij zou beter af zijn bij een club als Ajax of Barcelona, ik gun hem dan ook een betere club dan PSV, dat niveau is hij allang ontstegen.

Donder op joh, in NL is PSV gewoon de beste ploeg, waarom zou hij dan bij Ajax gaan voetballen? Geen onzin kletsen.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:54:00 #67
38111 Boomlaars
pi_13712939
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:23 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Een prutser is hij niet, maar elke voetballer moet beseffen dat spreekkoren bij het voetbal horen en het een van de nadelen is van het voetbal.

Je verdient een hoog salaris, daar staan dan die spreekkoren tegenover. Live with it.

Onzin, spreekkoren van zo'n toon zouden nog enigszins begrijpelijk zijn als emotionele reactie na een smerige overtreding (zelfs dan zet ik er nog vraagtekens bij), maar dan voor 20 seconden, wanneer iedereen gaat beseffen wat ze nu eigenlijk zeggen. Als jij dergelijke spreekkoren "normaal" vind vind ik dan in en in triest, hopelijk ben je een ADO supporter, want ik hoop dat de supporters van alle andere clubs toch iets meer stijl hebben.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:56:23 #68
38111 Boomlaars
pi_13713022
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Donder op joh, in NL is PSV gewoon de beste ploeg, waarom zou hij dan bij Ajax gaan voetballen? Geen onzin kletsen.

Sorry hoor, maar dat saaie tik-tak voetbal van PSV komt me de strot uit (15 meter verwijderd van de 16, terug naar Waterreus , ja zo kom je ergens ) , en europees is het ook 3x niks. Ajax daarentegen is vaak oogstrelend om naar te kijken en het lijkt me duidelijk dat dat toch echt de beste ploeg van NL is (en nee, ik ben geen ajax supporter en dus niet bevooroordeeld )

pi_13713144
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:56 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat saaie tik-tak voetbal van PSV komt me de strot uit (15 meter verwijderd van de 16, terug naar Waterreus , ja zo kom je ergens ) , en europees is het ook 3x niks. Ajax daarentegen is vaak oogstrelend om naar te kijken en het lijkt me duidelijk dat dat toch echt de beste ploeg van NL is (en nee, ik ben geen ajax supporter en dus niet bevooroordeeld )

Jij bent een kenner. Sla de statistieken er maar op na, dan zie je wie de beste ploeg van NL van de afgelopen 10 jaar is.

Vaak oogstrelend voetbal
Saai tik-tak voetbal

En ga een keertje naar het stadion voor je klets uitkraamt en met de massa meelult.

Wat een vrouw!
spits!
pi_13713219
Kezman is gewoon een mens die zijn beroep goed beoefent.
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_13713331
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:02 schreef HotFudge het volgende:
Kezman is gewoon een mens die zijn beroep goed beoefent.
Over relativering gesproken...
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:09:53 #72
38111 Boomlaars
pi_13713446
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij bent een kenner. Sla de statistieken er maar op na, dan zie je wie de beste ploeg van NL van de afgelopen 10 jaar is.

Vaak oogstrelend voetbal
Saai tik-tak voetbal

En ga een keertje naar het stadion voor je klets uitkraamt en met de massa meelult.

Ik bezoek 8 jaar trouw NAC-wedstrijden (dus ik ben niet echt verwend, zacht uitgedrukt)

De laatste 4 jaar heb ik alle champions league wedstrijden gekeken van de top 3, en welke waren altijd het leukst/spannendst om naar te kijken? Jawel..Ajax, tomeloze inzet (vooral vorig jaar), geweldige spelers (zlatan) en prachtig voetbal, ook Feyenoord in de UEFA-cup was leuk om te zien ... PSV, te statisch, ..overgewaardeerde spelers.. Hofland, "ik ben toe aan een internatioale topclub"-Van Bommel. Soms zijn er snelle uitvallen met Rommedahl, maar dat zie je alleen bij PSV-RBC, PSV-NAC, PSV-Twente ..nietszeggende wedstrijden dus ..zet alle europese wedstrijden maar eens op een rijtje, dan krijg je een reelere weerspiegeling van kwaliteit

pi_13713572
quote:

[..]

de afgelopen 10 jaar eredivisie
dus seizoenen 93/94 - 02/03
code:
club wed win gel ver voor tegen punten (volgens nieuwe regels)
AJAX 340 225  61  54  855   332    736
PSV  340 221  71  48  856   331    734

ja, psv duidelijk de betere de afgelopen 10 jaar

bronnen:
http://web.tiscali.it/no-redirect-tiscali/sportservice/archive/ola/ola_tab_93.htm
http://www.xs4all.nl/~spee/sport/eindstand_1994_1995.html

Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:22:02 #74
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13713801
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:13 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

code:

bronnen:
http://web.tiscali.it/no-redirect-tiscali/sportservice/archive/ola/ola_tab_93.htm

het scheelt elkaar weinig iig

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:22:34 #75
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13713822
quote:

[..]

code:

bronnen:

Ik denk dat ie bedoelt aantal keren landskampioen.....
pi_13713848
quote:

[..]

code:

bronnen:

OK, got me there. Maar ik had het over NL en Boomnlaars heeft het alleen over CL. Daar heb ik het niet over, want natuurlijk speelt PSV prut in Europa. Om nu te zeggen dat PSV waardeloos tik-takvoetbal speelt in NL is gewoonweg onzin, evenals dat Ajax dikwijls oogstrelend speelt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13713854
het zit veel dichter bij elkaar dan ik had gedacht
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:24:18 #78
38111 Boomlaars
pi_13713883
ach..eredivisie..dat is slechts een stap naar het internationale podium waar je je kan bewijzen, en op dat gebied is ajax veruit superieur.
pi_13713898
kampioenschappen: ajax 5, psv 4

[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 07-10-2003 14:25]

Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:24:46 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13713900
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:23 schreef ChAoZ het volgende:
het zit veel dichter bij elkaar dan ik had gedacht
Kun je Feyenoord er niet ff bij zetten voor mij?
pi_13713919
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

komt er zo aan
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:25:42 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13713940
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:22 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik denk dat ie bedoelt aantal keren landskampioen.....

hehe toch niet 4 - 4 lees ik net

leuke stand trouwens

quote:
De klassiekers
PSV - Feyenoord 7-2
Feyenoord - Ajax 2-2
Ajax - PSV 0-2
Ajax - Feyenoord 3-0
Feyenoord - PSV 0-0
PSV - Ajax 2-0
maar goed dit is een beetje offtopic.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:26:11 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13713954
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef Boomlaars het volgende:
ach..eredivisie..dat is slechts een stap naar het internationale podium waar je je kan bewijzen, en op dat gebied is ajax veruit superieur. geweest
je vergat je zin af te maken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13713964
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wil je dat echt?

En misschien is dit beter voor een algemeen HCE topic of zo, anders dwalen we wel erg af.

Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:27:49 #85
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13714002
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:

Wil je dat echt?

En misschien is dit beter voor een algemeen HCE topic of zo, anders dwalen we wel erg af.

Flikker dat lijstje dan maar in Hools ofzo!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:29:07 #86
38111 Boomlaars
pi_13714048
Die cijfers kloppen niet, tenminste, hier heb ik weer andere

http://www.beijen.net/frank/nlalrtchra.htm

CLUB GESPEELD WINST GEL. VRL. PNTN. DVOOR DTEGEN D-SALDO P/WED D/WED
Ajax 1.582 1.044 279 259 3.411 4.055 1.658 +2.397 2,16 1,52
PSV 1.582 926 354 302 3.132 3.615 1.732 +1.883 1,98 1,19
Feijenoord, Feyenoord 1.582 910 376 296 3.106 3.454 1.830 +1.624 1,96 1,03

AANTAL KEREN KAMPIOEN
Ajax (28)

PSV (17)

Feyenoord (14)

dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:29:46 #87
38111 Boomlaars
pi_13714072
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

je vergat je zin af te maken

Op het moment is in NL Ajax op dat gebied nog steeds superieur.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 14:30:24 #88
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13714096
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:29 schreef Boomlaars het volgende:

AANTAL KEREN KAMPIOEN
Ajax (28)

PSV (17)

Feyenoord (14)

dit is all-time en die andere van de afgelopen 10 jaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13714104
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:29 schreef Boomlaars het volgende:

AANTAL KEREN KAMPIOEN
Ajax (28)

PSV (17)

Feyenoord (14)

Chaoz had het over de laatste 10 jaar.

Maar dit is allemaal erg offtopic.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13714129
in hools is het top 3 lijstje te vinden. nu weer terug naar kezman
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 15:12:55 #91
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13715243
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:31 schreef ChAoZ het volgende:
in hools is het top 3 lijstje te vinden. nu weer terug naar kezman
Inderdaad!

Ik vond Kezman altijd best een aardige voetballer todat ik zijn 'hit' -laten we zo stoer als zeemannen zijn- gezien had.

Deze beelden staan nog steeds op mijn netvlies gebrand, maar ik was de laatste tijd weer meer attent gemaakt op zijn voetballen de kwaliteiten.

Sinds zijn huiluitbarsting van afgelopen zaterdag is dit echter weer naar een nulpunt gezakt.

pi_13716105
Kezman gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel. De zaak zal nu mondeling worden behandeld.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13716205
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Kezman gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel. De zaak zal nu mondeling worden behandeld.
Zoals verwacht.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 15:49:27 #94
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13716237
quote:
Ik denk dat dit in zijn voordeel zal werken!
pi_13716259
quote:
ik ben benieuwd. Het wordt ofwel vrijspraak ofwel hetzelfde of zwaarder (3 wedstrijden of zo) denk ik. Ik kan me niet een 1 (evt met 1 voorwaardelijk) voorstellen. Da's helemaal een straf van niets
Nu ook Zuid Afrika
pi_13716294
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:49 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in zijn voordeel zal werken!

Ich hoffe es.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:09:17 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13716809
Tja, wat is de procedure? Men doet een voorstel van 3, en dan kan je nee zeggen en krijg je minder?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13718059
Als je hele goede argumenten hebt wel ja en als men je gunstig gezind is. Hij zou ook ineens gewoon 3 onvoorwaardelijk kunnen krijgen en is dan dus slechter af. Maar H'veen en Ajax mist ie sowieso, kan me niet voorstellen dat men voor dit lager dan 2 gaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:27:33 #99
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_13719102
quote:

[..]

Vaak oogstrelend voetbal
Saai tik-tak voetbal

En ik ben voor Feyenoord.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueņos" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:53:15 #100
38111 Boomlaars
pi_13719795
Treffend, mijn mening staat op zichzelf en is niet beinvloed door de massa, door je opmerking "niet met de massa meelullen" sla je dus eigenlijk al de spijker op zijn kop, dat de overgrote meerderheid mijn mening deelt. I rest my case.
pi_13721637
* kreischer2000 naar Kezman

In Nederland zijn de verdedigers te grof en hebben ze geen respect meer voor een spits mwahahahaha, nee in Italië en Engeland zijn ze erg lief voor spitsen

dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:45:46 #102
24461 sly2001
Oh yeah you wanna rock it.....
pi_13722932
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:59 schreef kreischer2000 het volgende:
* kreischer2000 naar Kezman

In Nederland zijn de verdedigers te grof en hebben ze geen respect meer voor een spits mwahahahaha, nee in Italië en Engeland zijn ze erg lief voor spitsen

precies.. Kezman is gewoon een baby. Hij scoort veel geef ik toe maar word het niet eens tijd dat hij bewijst dat hij zo goed is aan de rest van de wereld of in ieder geval europa?
Live's great as long as you have fun
pi_13723136
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:53 schreef Boomlaars het volgende:
Treffend, mijn mening staat op zichzelf en is niet beinvloed door de massa, door je opmerking "niet met de massa meelullen" sla je dus eigenlijk al de spijker op zijn kop, dat de overgrote meerderheid mijn mening deelt. I rest my case.
Ik zal de laatste zijn die ontkent dat PSV in de CL voornamelijk kut speelt, maar in NL is het, behalve gedeelten van het afgelopen seizoen, zeker niet tik-tak klotevoetbal geweest. Ik zie ze regelmatig spelen en ben weliswaar niet helemaal objectief maar kan best ook kritiek leveren (zoals andere posters weten). Het is echter gewoonweg klets om te stellen dat er in Amsterdam altijd oogstrelend wordt gespeeld, terwijl het in Eindhoven iedere week billenknijpen is en de puntjes met de hakken over de sloot en onterecht worden behaald. Ik heb het over de Nederlandse competitie en niet over Europa, en je geeft zelf al aan dat je PSV zelden tot nooit in de NL-competitie ziet spelen. Dan is het dus niet eerlijk om een ongezouten mening over iets te geven, terwijl je alleen samenvattingen en anderen hoort praten.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13723972
hij is een mazzelaar die denk dat hij een ster maar dat nog niet bewezen heeft.

en ook nooit zal doen.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:22:21 #105
38111 Boomlaars
pi_13727144
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

*KNIP* , terwijl je alleen samenvattingen en anderen hoort praten.

Waar gaat het om in de samenvattingen? Jawel de hoogtepunten..en die spreken me bij Ajax meer aan dan bij PSV (tenzij Kezman weer eens een hoogstandje heeft waardoor hij voor zijn team een overwinning uit het vuur sleept) Uit een samenvatting kun je makkelijk zien hoe een team speelt
pi_13728675
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:22 schreef Boomlaars het volgende:

Waar gaat het om in de samenvattingen? Jawel de hoogtepunten..en die spreken me bij Ajax meer aan dan bij PSV (tenzij Kezman weer eens een hoogstandje heeft waardoor hij voor zijn team een overwinning uit het vuur sleept) Uit een samenvatting kun je makkelijk zien hoe een team speelt

hahahahaha

In een samenvating zijn de waardeloze kut momenten er juist uitgehaald en die zie je niet. Als een team 80 minuten klote speelt en 10 minuten briljant kun je er een zeer boeiende samenvatting van 7 minuten van maken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13728989
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:22 schreef Maxximus het volgende:
hij is een mazzelaar die denk dat hij een ster maar dat nog niet bewezen heeft.

en ook nooit zal doen.

een heel erg grote mazzelaar die dacht ik over zijn 100 goals is in 3 jaar PSV

Zie ik zlatantje niet doen

iedereen kan mazzel hebben, maar zoveel keer ?
jij bent grappig zonder dat je het zelf weet

pi_13729369
mensen..denk nou eens na! als je zoveel scoort in de Nederlandse competitie kan je gewoon geen mazzelaar meer zijn! Let wel, in de Nederlandse competitie, daar is ie een ster, in Europa niet, daar vind ik hem geen fenomeen, maar dat kan mss nog wel komen, als ie bij een grotere club gaat spelen..ik ben voor PSV ja, maar ik geef zo toe dat ze in de CL bagger spelen, daar zijn ze gewoon niet goed genoeg voor..maar ik erger me aan al die subjectieve 'supporters', oa van PSV maar ook van Ajax, of een willekeurige club, die niet inzien dat niet alles 100 % perfect is bij hun cluppie, of die spelers (Kezman in dit geval) bij voorbaat al afkraken omdat hij niet bij hun cluppie speelt..

Just my 2 cents..

dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:51:57 #109
38111 Boomlaars
pi_13729810
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

hahahahaha

In een samenvating zijn de waardeloze kut momenten er juist uitgehaald en die zie je niet. Als een team 80 minuten klote speelt en 10 minuten briljant kun je er een zeer boeiende samenvatting van 7 minuten van maken

Juist! En zoals ik aangaf, bij die PSV zijn die "leuke hoogtepunten" vaak slaapverwekkend..zegt voor mij genoeg over de rest van de wedstrijd..en dat zie ik ook bij live uitzendingen van bijv JC schaal, CL wedstrijden. Daarop baseer ik mijn mening.
pi_13729913
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:51 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Juist! En zoals ik aangaf, bij die PSV zijn die "leuke hoogtepunten" vaak slaapverwekkend..zegt voor mij genoeg over de rest van de wedstrijd..en dat zie ik ook bij live uitzendingen van bijv JC schaal, CL wedstrijden. Daarop baseer ik mijn mening.

dus van een paar wedstrijden trek jij je conclusies

dan zal ook niemand van het begin van dit seizoen Ajax goed hebben gevonden, vooral tegen het nietige Grazer AK

dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:58:59 #111
38111 Boomlaars
pi_13729988
paar wedstrijden? Ik volg het voetbal elke week..maar er is mij verteld dat ik mijn mening alleen mag baseren op wedstrijden die ik volledig gezien heb ( slaat nergens op maargoed ) ..ik volg het voetbal elk weekend, en blijf bij mijn mening, daar verandert een wedstrijd die ik volledig zie niets aan, behalve dat ik me ga irriteren aan het spel en ga zappen.
pi_13730073
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:51 schreef Boomlaars het volgende:

Waat zie je in een samenvatting? Doelpunten en kansen, geen enkele samenvatting is saai (op Groningen - PSV van vorig jaar na dan ) zelfs de samenvattingen op SBS van de 1e divisie zijn vermakelijk als je het commentaar uitzet.

Zeg dan gewoon dat je een hekel aan PSV hebt en draai er niet zo omheen. Ik hoop ook iedere week dat Ajax dik verliest, maar ik zou Ibrahimovic geen mazzelaar durven noemen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:05:02 #113
38111 Boomlaars
pi_13730159
Ik heb geen hekel aan PSV, ze zijn representatief voor NL in de CL, en hoop altijd vurig dat ze me verrassen met goed voetbal, maar mijn geduld begint wat dat betreft aardig op te raken (zacht uitgedrukt) ..bovendien worden mijn gedachten vaak bevestigd door gesprekken bij voetbalinsite etc. Maargoed..ieder zijn eigen mening dan maar..maar dat leidt niet tot punten in de CL
pi_13730671
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:23 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

een heel erg grote mazzelaar die dacht ik over zijn 100 goals is in 3 jaar PSV

Zie ik zlatantje niet doen

iedereen kan mazzel hebben, maar zoveel keer ?
jij bent grappig zonder dat je het zelf weet

een fenoneem ben je ook buiten nederland.

en dat kan zlatan wel en kezman niet dus mazzelaar.

hoeveel doelpunten gescoor in de CL???

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_13730714
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:27 schreef Maxximus het volgende:

een fenoneem ben je ook buiten nederland.

en dat kan zlatan wel en kezman niet dus mazzelaar.

hoeveel doelpunten gescoor in de CL???

2, hoeveel heeft Zlatan er? niet heel veel meer
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13731100
donow maar zowiezo HELE belangrijke (lyon).

kijk naar de CL en dhoe hij speel WAARDELOOS en dat is nu een ster

arrogant dat is hij.

woensdag 8 oktober 2003 @ 00:52:59 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_13731136
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:50 schreef Maxximus het volgende:
donow maar zowiezo HELE belangrijke (lyon).

kijk naar de CL en dhoe hij speel WAARDELOOS en dat is nu een ster

arrogant dat is hij.

nee hoe Zlatan die bal achter de keeper joeg in de laatste minuut bij Milan.. daar zagen we een fenomeen aan het werk.. oh nee wacht!

Ook erg grappig is dat zijn 'assist' op Sonck bij de 1e goal tegen Club Brugge geniaal wordt genoemd terwijl dat balcontact precies paste in de serie slappe en onzorgvuldige balbehandelingen die hij de hele wedstrijd vervolmaakte.

pi_13731139
Mazzelaar of niet, zolang hij maar blijft scoren voor PSV vind ik alles best
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:54:40 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13731166
Als Kezman als beste spits in Nederland al mazzelaar word genoemd door sommigen kunnen ze nagaan wat de rest is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13731192
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Als Kezman als beste spits in Nederland al mazzelaar word genoemd door sommigen kunnen ze nagaan wat de rest is
Goede voetballers met heel veel pech natuurlijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13731203
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

2, hoeveel heeft Zlatan er? niet heel veel meer

6 dacht ik....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_13732394
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

6 dacht ik....

dacht 5...(vorig seizoen) dit seizoen nog niet gescoort in CL.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13732438
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 07:03 schreef superjoden het volgende:

[..]

dacht 5...(vorig seizoen) dit seizoen nog niet gescoort in CL.

ligt eraan of een voorronde ook telt...
pi_13732522
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 07:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

ligt eraan of een voorronde ook telt...

zou het eigenlijk niet weten of die ook meetelt...

ontopic... of kezman een fenomeen is of een mazzelaar zou ik zo niet omschrijven..... het is natuurlijk wel een kwaliteit om vaak(constant) op de goede plek te staan... ik vind hem wat weg hebben van Pipo Inzaghi met als verschil dat Pipo ook europees veel weet te scoren en Kezman (nog) niet.... dus gewoon een boven modale voetballer die veel scoort....

woensdag 8 oktober 2003 @ 09:05:07 #125
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_13732943
Als je zo alle reactie`s leest kan je wel vaststellen dat Kezman zeker geen fenomeen is. Maar ook geen mazzelaar. Wel heeft ie een rotkop
  woensdag 8 oktober 2003 @ 09:24:20 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13733124
Gaat hard dit topic, ga het echt niet allemaal lezen.

Kezman, al jaren de beste spits van Nederland, te groot voor PSV.

Respect.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_13733693
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ook erg grappig is dat zijn 'assist' op Sonck bij de 1e goal tegen Club Brugge geniaal wordt genoemd terwijl dat balcontact precies paste in de serie slappe en onzorgvuldige balbehandelingen die hij de hele wedstrijd vervolmaakte.

Volledig offtopic, maar zulke onzin heb ik nog nooit gehoord..............
  woensdag 8 oktober 2003 @ 10:53:19 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13734574
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 10:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Volledig offtopic, maar zulke onzin heb ik nog nooit gehoord..............

pi_13739576
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:05 schreef Speed1971 het volgende:
Wel heeft ie een rotkop
dat zeker
  woensdag 8 oktober 2003 @ 14:25:53 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_13739651
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:05 schreef Speed1971 het volgende:
Wel heeft ie een rotkop
ja,Kezman en Ibrahimofiets zullen elkaar weinig ontlopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_13739684
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Dit is een hele sterke opmerking.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:01:07 #132
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13768592

A.M.A.B
pi_13769073

donderdag 9 oktober 2003 @ 17:19:10 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13769111
Whahahaha! Die plaatjes!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:29:38 #135
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13769347
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:24 schreef popolon het volgende:
Gaat hard dit topic, ga het echt niet allemaal lezen.

Kezman, al jaren de beste spits van Nederland, te groot voor PSV.

Respect.

Te groot voor het servet (PSV) te klein voor het tafellaken (Europa)
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:03:54 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13774739
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit is een hele sterke opmerking.

Ach,ik ben het op zich wel met 'm eens. Dat balletje naar Sonck tegen Groningen was ook al zo'n slap onzorgvuldig balletje.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:12:26 #137
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13774998
die plaatjes
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:18:23 #138
65294 Bifmeister
Wurst macht SeXy
pi_13775148
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:12 schreef HomerJ het volgende:
die plaatjes
SuPER!
Adieë wa!
pi_13776222
Degene die deze plaatjes plaatst moeten ze ook maar aan de hoogste boom ophangen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_13778591
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:57 schreef chelloboy het volgende:
Degene die deze plaatjes plaatst moeten ze ook maar aan de hoogste boom ophangen.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 10:41:25 #141
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_13784239
Een beetje eerlijk doen als niet psv-fan mag ook wel. Ik als Ajax liefhebber moet eerlijk toegeven dat Kezman ze lekker weet te raken als hij in positie gesteld wordt om te scoren. Alleen (niet om PSV'ers te sarren) is hij niet het soort speler dat in zijn eentje een complete verdediging dolt om een goal te maken.

Conclusie Kezman is scherp en werkt hard maar is (misschien te) afhankelijk van zijn aanvoer. Dat soort spitsen zijn wel goed voor competities als de engelse en de zuid-europese denk ik. Maar dan moet 'ie wel wat harder worden. Een beetje meer die "Fok je spreekkoor, kijk maar eens in het net"-mentaliteit.

I need TP, TP for my Bunghole....
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 10:50:12 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13784382
quote:
Ik nodig je hierbij uit om het te proberen
A.M.A.B
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:51:16 #143
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_13788501
Peace people, dit gaat off-topic én de verkeerde kant op zo...
I need TP, TP for my Bunghole....
pi_13796660
Nog een plaatje dan

tevens nog een stukje uit de rubriek glazen bal (SportWeek)
PSV-Spits Mateja Kezman vraagt bij shirtsponsor Nike een nieuw T-shirtje aan met het nummer 4 erop. 'Het vorige is nogal versleten,'aldus de aanvaller. 'Dat draag ik al onder m'n wedstrijdshirt sinds m'n derder goal in de Champions League op 16 oktober 2001'

pi_13796702
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ja,Kezman en Ibrahimofiets zullen elkaar weinig ontlopen

Hallo - ze horen beide bij de aantrekkelijkheidstoptien van de HCE, maar als jullie het beter weten correct me
pi_13800608

Waarom maken jullie deze jongen het elke week zo moeilijk,is toch een aardig manneke.

Zo hoort deze foto te zijn jah.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 10:27:09 #147
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13805420
quote:
Eindhovuh de gekste
en het lachertje van de Champions League
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13857137
Iemand die die uitspraken van Jeffrey van As heeft gelezen? Ik hoor net op studio sport wat ie heeft gezegd over de 'strijd' met Kezman, maar miste even uit welke krant het kwam...
Klik dan als je durft
  maandag 13 oktober 2003 @ 19:24:20 #149
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_13857296
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 19:17 schreef Suijk het volgende:
Iemand die die uitspraken van Jeffrey van As heeft gelezen? Ik hoor net op studio sport wat ie heeft gezegd over de 'strijd' met Kezman, maar miste even uit welke krant het kwam...
de telegraaf,welke krant anders
don't call to the bullpen
pi_13857329
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 19:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:

de telegraaf,welke krant anders

Aha, ok. Sensatie dus.
Klik dan als je durft
pi_13858483
quote:
Ik kan me nog een bepaald plaatje van jouw herineren
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_13917404
nu.nl
quote:
Politie verijdelt ontvoering PSV-spits Kezman

Uitgegeven: 16 oktober 2003 12:33

EINDHOVEN - De politie heeft een ontvoering van PSV-spits Mateja Kezman verijdeld. Vanaf zaterdag beschikte de politie over informatie dat de voetballer zou worden ontvoerd om losgeld te vragen. Zondagavond hield de politie in verband daarmee een 59-jarige man uit Arnhem aan.

Die verdachte is donderdag in vrijheid gesteld omdat er onvoldoende bewijs was om hem langer vast te houden. Het hoofd van de regionale recherche in zuid-oost Brabant W. van den Brand heeft dat donderdag meegedeeld.

Nu ook Zuid Afrika
pi_13917521
Ik las t ook net. Wat een verschrikkelijk onnozele vent(die bijna-ontvoerder dan). Wat moet je nou met een Kezman?
Are you watching Paul Scholes!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:55:23 #154
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13917601
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:52 schreef FrisianReds het volgende:
Ik las t ook net. Wat een verschrikkelijk onnozele vent(die bijna-ontvoerder dan). Wat moet je nou met een Kezman?
Goh, misschien........ik weet niet..........is misschien een stomme opmerking.......maar heeeeeeeeel misschien kun je best veel dinero's vangen als je losgeld vraagt voor Kezman!?

Ik weet niet he?...............Kan me vergissen hoor!

donderdag 16 oktober 2003 @ 13:08:23 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13917900
quote:
Straks schrijft chelloboy het volgende:
Zal wel weer een neus zijn gweeest

Gezien de historisch domme acties vanuit het PSV-kamp (hekken op slot doen om de spelers te 'kidnappen' voor een wedstrijd) zal dit wel weer een actie geweest zijn om Kezman proberen weg te houden uit Zeist

Maar even serieus...Denk niet dat Kezman het lang uithoudt in Nederland op deze manier. Die winterstop kan wel eens een héle lange gaan worden voor de PSV-fans.

pi_13917955
Het bewijs is geleverd, hij is een mazzelaar, want de ontvoering is voorkomen door de politie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13917988
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het bewijs is geleverd, hij is een mazzelaar, want de ontvoering is voorkomen door de politie
Tis iig geen fenomenale ontvoering.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 13:12:43 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13918013
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tsja, het is aan de andere kant natuurlijk niet moeilijk om mensen uit Arnhem te slim af te zijn Misschien gewoon weer een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn
pi_13918120
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:12 schreef twi het volgende:

Tsja, het is aan de andere kant natuurlijk niet moeilijk om mensen uit Arnhem te slim af te zijn Misschien gewoon weer een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats te zijn

Da's ook weer waar

Dan blijft de vraag nog steeds onbeantwoord....

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13918143
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:11 schreef zjroentje het volgende:

Tis iig geen fenomenale ontvoering.

Fenomenaal dom
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13919153
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:52 schreef FrisianReds het volgende:
wat denk je hij is DE STER van nederland dus hij is heel veel geldwaard.

p.s. hoorde dat het Joegoslavië Tribunaal hem nog zocht

pi_13920808
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:56 schreef Maxximus het volgende:

wat denk je hij is DE STER van nederland dus hij is heel veel geldwaard.

iig meer dan de overige spelers in de HCE
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13920840
Uitspraak vandaag toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 oktober 2003 @ 14:56:32 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_13920895
Yep....
Verwacht 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_13921362
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 14:56 schreef PyTh het volgende:
Yep....
Waar kan ik tekenen?

Dan mag hij gewoon meedoen tegen Ajax

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:17:07 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13921471
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 14:56 schreef PyTh het volgende:
Yep....
Als het een strafvermindering wordt dan zou ik dat een érg, érg discutabele en oneerlijke uitspraak vinden. Dan stelt het zelfs vergeleken met de straf van van Nistelrooij voor Oranje weinig voor...
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:24:19 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_13921665
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef twi het volgende:

[..]

Als het een strafvermindering wordt dan zou ik dat een érg, érg discutabele en oneerlijke uitspraak vinden. Dan stelt het zelfs vergeleken met de straf van van Nistelrooij voor Oranje weinig voor...

Weet niet of het oneerlijk is als ie maar 1 wedstrijd krijgt...

Discutabel misschien wel...
Maarja dat kun je van de scheidsrechter Luinge ook vinden...

vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:04:03 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13940840
Kezman mist de wedstrijden tegen Heerenveen en Ajax, 3 wedstrijden geschorts waarvan één voorwaardelijk.

Jammer voor hem en PSV.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:07:30 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_13940920
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:04 schreef popolon het volgende:
Kezman mist de wedstrijden tegen Heerenveen en Ajax, 3 wedstrijden geschorts waarvan één voorwaardelijk.

Jammer voor hem en PSV.

Ga er vanuit dat PSV en Kezman in beroep gaan zodat ie morgenavond gewoon mee kan doen tegen Heerenveen..
pi_13941170
met de kans dat het dan zwaarder uitvalt
ik moet het nog zien
Nu ook Zuid Afrika
pi_13941441
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ga er vanuit dat PSV en Kezman in beroep gaan zodat ie morgenavond gewoon mee kan doen tegen Heerenveen..

Waardoor de straf maybe 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk wordt, en dan mistie Ajax ook
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_13942686
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Waardoor de straf maybe 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk wordt, en dan mistie Ajax ook

Die zou ie toch wel missen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_13942745
Heeft ie eindelijk eens tijd om naar de kapper te gaan en eens iets aan z'm porum te doen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13945828
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Die zou ie toch wel missen.

Ja, dat bedoelde ik. (Maar je kon die "ook" ook op een andere manier opvatten, als je begrijp wat ik bedoel. Ik denk dat "nog steeds" beter was geweest.)

Maar ik lees net dat PSV in hoger beroep gaat, dus kezman speelt gewoon tegen Heerenveen

'And I called your name,
pi_13945883
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik. (Maar je kon die "ook" ook op een andere manier opvatten, als je begrijp wat ik bedoel. Ik denk dat "nog steeds" beter was geweest.)

Maar ik lees net dat PSV in hoger beroep gaat, dus kezman speelt gewoon tegen Heerenveen

Daardoor wordt de kans om tegen ajax te spelen nog kleiner
pi_13946778
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Daardoor wordt de kans om tegen ajax te spelen nog kleiner

Nu ja, anders had hij zeker niet tegen ajax gespeeld
maar ik reken er ZEKER niet op dat hij opeens word vrijgesproken.. dus dat word een kezmanloze match
'And I called your name,
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:07:04 #177
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_13947069
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nu ja, anders had hij zeker niet tegen ajax gespeeld
maar ik reken er ZEKER niet op dat hij opeens word vrijgesproken.. dus dat word een kezmanloze match

en misschien dus dat ze het zelfs weten te verzwaren
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_13947191
Van Bommel doet denk ik ook niet mee tegen Ajax of wel? Kerel is toch ook geblesseerd? Dan gaat Ajax misschien wel weer es met de 3 punten naar huis vanuit Eindhoven...
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_13949619
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:12 schreef Damzzz het volgende:
Van Bommel doet denk ik ook niet mee tegen Ajax of wel? Kerel is toch ook geblesseerd? Dan gaat Ajax misschien wel weer es met de 3 punten naar huis vanuit Eindhoven...
Dat gaan ze sowieso wel. Nu alleen met een 0-6 overwinning ipv een 2-6
'And I called your name,
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:53:12 #180
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_13949692
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:50 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Haha we zullen zien...
pi_13950702
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:50 schreef Me_Wesley het volgende:

* Bookmarkt deze opmerking

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:18:33 #182
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13972590
Als kezman minstens 1 duel krijgt, dat is het toch uitgeschloten dat ie meedoet tegen ajax toch?

* HomerJ word beetje verward van al die hoge beroepen

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_13972682
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:18 schreef HomerJ het volgende:
Als kezman minstens 1 duel krijgt, dat is het toch uitgeschloten dat ie meedoet tegen ajax toch?

* HomerJ word beetje verward van al die hoge beroepen

Ja, maar waarschijnlijk dient het hoger beroep pas na de wedstrijd tegen Ajax
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13972740
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja, maar waarschijnlijk dient het hoger beroep pas na de wedstrijd tegen Ajax

lijkt me onwaarschijnlijk vandeweek werd er nl. vermeld dat het evt. in hoger beroep gaan van psv voor de wedstrijd tegen ajax in behandeling wordt genomen...
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:33:16 #185
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13975479
Volgens mij is het een beetje een gok geweest van PSV. Ik verwacht niet dat de straf volledig wordt kwijtgescholden - de videobeelden wijzen wel uit dat het geen opzettelijke elleboogstoot is, maar hij zwaait wel vol met zijn arm in het gezicht van Van As. Terwijl je kan weten dat als je als een idioot met je armen naar achter zwaait in een kopduel dat je iemand gaat raken.

Als hij tegen Heerenveen op de tribune was blijven zitten, en de straf was verminderd naar 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk, dan had hij volgens mij wel weer tegen Ajax mogen spelen. Toch?

zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:58:50 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13976071
Ik kan me niet voorstellen dat het beroep na de wedstrijd tegen Ajax is. Het is überhaupt al schandalig dat een dergelijke actie nog steeds niet definitief is bestraft. Als Ajax hierover zou doorzaniken en er met het woord 'vormfout' werd gerept, dan zou alles en iedereen er overheen vallen. Het is in zekere zin competitievervalsing, als 'ie z'n schorsing nog langer voor zich uit kan schuiven.

Bovendien zegt PSV dat het geen elleboogstoot is, en nee, het is ook geen klassieke elleboogstoot. Maar de beweging gaat met gestrekte arm naar achteren en hij kwam op ellebooghoogte mooi in 't gezicht van de tegenstander. Dat Luinge's gebaar nou niet 100% overeenkomt met wat Kezman deed doet er niet toe. Als Luinge met gestrekte arm had voorgedaan wat Kezman deed had er totaal geen probleem over gemaakt en had 'ie inmiddels gewoon die drie wedstrijden schorsing aan z'n broek hangen. Had 'ie mooi drie weekjes onder kunnen duiken in het plaatselijke Novotel.

zondag 19 oktober 2003 @ 00:04:31 #187
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_13976169
PSV hakte bij de commisie maar door dat luinge een elleboog zag,

Als je iemand vermoord met een mes, een politie zegt: Hij vermoorde hem met een pistool, krijg je alsnog straf voor dat mes

pi_13976506
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 00:04 schreef HomerJ het volgende:

Als je iemand vermoord met een mes, een politie zegt: Hij vermoorde hem met een pistool, krijg je alsnog straf voor dat mes

Slimme advocaten kunnen daar heel mooi gebruik van maken, als er fouten in de aanklacht zitten. .
pi_13977816
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 00:04 schreef HomerJ het volgende:

Nee, dan wordt je vrijgesproken op basis van een vormfout
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13977907
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 02:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee, dan wordt je vrijgesproken op basis van een vormfout

Juist, dat bedoelde ik. .
pi_14002058
Als Kezman mee doet tegen Ajax dan lach ik me werkelijk dood!

PSV - Ajax : 3 - 1 met 2 doelpunten van Kezzza!

Ben ook maar een mens... toch?
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:51:31 #192
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14002350
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:37 schreef Tijgetje21 het volgende:

de 1-0 & 1-1 zeker
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14002964
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:37 schreef Tijgetje21 het volgende:

Dat bewijst dan maar weer eens dat PSV zonder Kezman niets waard is
pi_14005893
Vķķr de wedstrijd tegen Ajax wordt Mateja Kezman behandeld door de tuchtcommissie van de KNVB. Kezman maakte een overtreding op Jeffrey van As en door in beroep te gaan kon hij dit weekend spelen voor PSV tegen SC Heerenveen.

De KNVB wil voor het eind van deze week de zaak behandeld hebben, liet het aan het ANP weten. De term 'competitievervalsing' die Ronald Koeman in de mond nam, wordt zo ontkracht.

Bron: voetbalzone.nl en vi.nl

Lijkt me terecht.

Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2003 @ 14:26:46 #195
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14005975
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:23 schreef Suijk het volgende:
Vķķr de wedstrijd tegen Ajax wordt Mateja Kezman behandeld door de tuchtcommissie van de KNVB. Kezman maakte een overtreding op Jeffrey van As en door in beroep te gaan kon hij dit weekend spelen voor PSV tegen SC Heerenveen.

De KNVB wil voor het eind van deze week de zaak behandeld hebben, liet het aan het ANP weten. De term 'competitievervalsing' die Ronald Koeman in de mond nam, wordt zo ontkracht.

En terrecht!
pi_14006245
Wie word trouwens de opvolger van Kezman, als hij tijdens de winterstop of na dit seizoen vertrekt?
pi_14006274
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:36 schreef F1Bas het volgende:
Wie word trouwens de opvolger van Kezman, als hij tijdens de winterstop of na dit seizoen vertrekt?
Morientes
Nu ook Zuid Afrika
pi_14006323
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:38 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Morientes

Dan komt Raul zeker naar Ajax
  maandag 20 oktober 2003 @ 14:41:21 #199
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14006363
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:39 schreef F1Bas het volgende:

Dan komt Raul zeker naar Ajax

En Henry naar Feyenoord!
pi_14007289
Nieuw goalschema Kezman, met inbegrip van 2 duels, schorsing:

36.

www.thuisuiteten.nl
pi_14007379
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:36 schreef F1Bas het volgende:
Dan mag Vonlanthern laten zien wat hij waard is en we hebben Vennegoor ook nog. En tegen die tijd is Leandro ook weer fit en mag hij eens laten zien dat hij wel goed kan voetballen.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14007481
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan mag Vonlanthern laten zien wat hij waard is en we hebben Vennegoor ook nog. En tegen die tijd is Leandro ook weer fit en mag hij eens laten zien dat hij wel goed kan voetballen.

Topspitsen genoeg in huis dus.................
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:26:10 #203
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14007525
Jammer dat die ontvoering mislukt is...
A.M.A.B
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:32:55 #204
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14007727
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Jammer dat die ontvoering mislukt is...
Kezman, in je kofferbak!
Kezman in je kofferbak!
pi_14008874
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:24 schreef aldostuta het volgende:

Topspitsen genoeg in huis dus.................

iig genoeg om kampioen in Nederland te worden

Europees stelt het niks voor

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14008951
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Om het gras maar even weg te maaien...
Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:13:40 #207
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_14010518
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:23 schreef Suijk het volgende:

Bron: voetbalzone.nl en vi.nl

[Diederik van Vleuten Ronald Koeman mode]Kezman moet natuurlijk wel geschorst worden voor de wedstrijd tegen ajax,nders kunnen we zondag net zo goed thuisblijven[/Diederik van Vleuten Ronald Koeman mode]
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_14010563
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:18 schreef Suijk het volgende:

Om het gras maar even weg te maaien...

Onder andere, het is ook een constatering waar je niet onder uit kunt komen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14011207
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Met Kezman waren jullie net kampioen vorig jaar, zonder Kezman zijn jullie gewoon niveau Feyenoord nu en vorig jaar al helemaal geen kampioen.
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:50:42 #210
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14011323
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Met Kezman waren jullie net kampioen vorig jaar, zonder Kezman zijn jullie gewoon niveau Feyenoord nu en vorig jaar al helemaal geen kampioen.

Wat een gelul
Van Bommel en Hofland en Waterreus zitten niet voor Piet Snot in Oranje! Ben absoluut geen fan van Bouma maar hij is zeker beter dan Pauwe. En Robben doet het toch ook vrij aardig daar.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14011383
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Wat een gelul
Van Bommel en Hofland en Waterreus zitten niet voor Piet Snot in Oranje! Ben absoluut geen fan van Bouma maar hij is zeker beter dan Pauwe. En Robben doet het toch ook vrij aardig daar.

Misschien wat overdreven maar kampioen zonder Kezman vorig jaar/jaar?
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:10:14 #212
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_14016180
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk, maar wat doet dat er nou toe?
"Zonder Ronaldo had Brazilie het WK nooit gewonnen" Nou en??
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_14016365
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:53 schreef F1Bas het volgende:

Maar wij hadden Kezman vorig seizoen wel en zijn dus gewoon kampioen geworden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14025968
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Waar is Mateja Kezman gebleven?
Hij is niet hier.
Hij is niet daar.
Hij is bij de maffia!
pi_14026155
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:58 schreef Maxximus het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Waar is Mateja Kezman gebleven?
Hij is niet hier.
Hij is niet daar.
Hij is bij de maffia!
Hehehe geweldig ben je vrijdag ook bij ajax geweest?? of heb je het ergens anders gehoord? ik wou t trouwens net gaan posten maar jij was me voor
Studiare č inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:10:51 #216
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14026306
Hij is goed!

Maar al de dag van de bekendmaking van de ontvoering hier gepost!

Jullie lopen achter!

Kezman in je kofferbak, Kezman in je kofferbak!

pi_14026427
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Hij is goed!

Maar al de dag van de bekendmaking van de ontvoering hier gepost!

Jullie lopen achter!

Kezman in je kofferbak, Kezman in je kofferbak!

Ja ik weet t maar voor de tijd had ik deze topic nog niet gezien er niet aan gedacht ofzo maja t liedje stond er ook nog niet op
Studiare č inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
pi_14027478
had het liedje zelf niet gehoord nergens gelezen e.d.

nee ben vrijdag niet geweest was op vakantie.

maar morgen gaan we er weer voor.

dadelijk ff kaartje voor dh uit

dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:05:07 #219
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14027614
Misschien een ideetje om zondag de Gofather theme te gaan zingen tegen psv?
pi_14028424
ehh als ik hem zou kennen mischien wel lache
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:45:17 #221
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14028571
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:39 schreef Maxximus het volgende:
ehh als ik hem zou kennen mischien wel lache
Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu TuTu Tu!
pi_14028937
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:45 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu Tu TuTu Tu!

o ja tuurlijk
pi_14030554

dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:01:38 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14030602
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef FrankyMcG het volgende:

Kezman in een massagraf, Kezman in een massagraf!
Nou Franky toch

NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:06:25 #225
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14030719
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:01 schreef DutchGooner het volgende:

Nou Franky toch

Misschien als ie langgenoeg in die kofferbak blijft liggen, met een hoop mensen erbij!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 14:09:37 #226
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14030791
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:06 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Misschien als ie langgenoeg in die kofferbak blijft liggen, met een hoop mensen erbij!

dan zal dat wel het eindresultaat zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_14053508
Mateja gisteren 2 100 %-jes gemist, da's toch frustrerend voor die knul.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:30:31 #228
44699 err
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:46:57 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14280106
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:30 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Al eerder langsgeweest en voor dit soort zaken hebben we het voetbal-humor-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:25:26 #230
44699 err
pi_14281199
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Al eerder langsgeweest en voor dit soort zaken hebben we het voetbal-humor-topic.

sorry opa
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:09:04 #231
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_14464438
De eerste helft tegen AEK liet duidelijk zien waarom Kezman geen Europese topper is. Ik heb het dan niet eens over die kans die hij mist. Nee twee keer een aanname die mislukt (anders twee keer vrij voor de keeper gestaan). Een onderdeel dat bij een Europse topspits goed verzorgd moet zijn, omdat je veel minder ruimte hebt als in de Nederlandse competitie. Jammer!
pi_14469820
mazzelaar, hij kan geeneens scoren in de CL
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:32:53 #233
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14471886
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:58 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
mazzelaar, hij kan geeneens scoren in de CL
punt
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zondag 23 november 2003 @ 15:07:26 #234
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_14863218
Ik vind/vond het altijd lullig wanneer hij werd uitgescholden dmv spreekkoren, wanneer daar geen enkele reden voor was etc. Wat hij presteert, daar heb ik respect voor....

Gister in Nijmegen. Geen enkel spreekkoor richting Kezman.

Maar wat deed hij na zijn gelijkmaker.. De tong naar het NEC-publiek uitsteken en de middelvinger opsteken, sloeg helemaal nergens op..
Toen begonnen die spreekkoren wel, na provocatie van hem dus.

Ga ik me toch afvragen wat er de vorige keren aan vooraf ging.. Hij heeft mijn respect iig verloren..

[Dit bericht is gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 23-11-2003 15:08]

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_14863371
Nieuwe Mateja goalindex, gebaseerd op 31 competitieduels: 37,9.
www.thuisuiteten.nl
pi_14882602
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:07 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind/vond het altijd lullig wanneer hij werd uitgescholden dmv spreekkoren, wanneer daar geen enkele reden voor was etc. Wat hij presteert, daar heb ik respect voor....

Gister in Nijmegen. Geen enkel spreekkoor richting Kezman.

Maar wat deed hij na zijn gelijkmaker.. De tong naar het NEC-publiek uitsteken en de middelvinger opsteken, sloeg helemaal nergens op..
Toen begonnen die spreekkoren wel, na provocatie van hem dus.

Ga ik me toch afvragen wat er de vorige keren aan vooraf ging.. Hij heeft mijn respect iig verloren..

Jammer inderdaad, al heb ik het niet gezien.
Fantastisch afgemaakt natuurlijk weer. De verslaggever noemde hem ook een fenomeen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14883038
Wel is duidelijk geworden dat Kezman veel punten binnen haald voor PSV. De schorsing van Kezman heeft PSV wel degelijk punten gekost.

PSV - Ajax 2-2
PSV - RBC 1-1

Maar of dat wat zegt over de kwaliteiten van Kezman of over de gebrekkig selectie van PSV.....?

Maar een fenomeen is hij absoluut niet. In CL wedstrijden kan hij geen vuist maken en ook ontbreekt hij op de lijst waar de 50 beste voetballers staan.

pi_14883106
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:40 schreef Speed1971 het volgende:
en ook ontbreekt hij op de lijst waar de 50 beste voetballers staan.
Dat vind ik geen argument, dat soort lijsten zeggen niet zoveel.
pi_14883146
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik geen argument, dat soort lijsten zeggen niet zoveel.

Yeah right! Net zoals dat die prijs zeker niet zo veel voorstelt.
pi_14883296
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:44 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat soort prijzen slaan nergens op. Of neem je het songfestival ook serieus?

Ik ben het ook niet met je eens dat je zo makkelijk stelt dat PSV punten heeft laten liggen door het ontbreken van Kezman. Hadden ze met hem erbij voor honderd procent zeker gewonnen?

pi_14883298
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:44 schreef Speed1971 het volgende:
op zich niet eens zo gek veel. De commerciele aspecten ervan worden te veel uitgemolken.
De cijfers in Europa daarentegen spreken boekdelen over Mateja.
Nu ook Zuid Afrika
pi_14883360
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:48 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

op zich niet eens zo gek veel. De commerciele aspecten ervan worden te veel uitgemolken.
De cijfers in Europa daarentegen spreken boekdelen over Mateja.

En als hij er de komende twee wedstrijden vier inschupt en in de tweede ronde nog eens vier, dan is hij ineens wel heel goed?

Je moet hem als voetballer bekijken en dan is hij speler van grote klasse, nog te vroeg om te stellen of het uitzonderlijk is. Ik zie hem in de orde van grote van Van Nistelrooij en andere goaltjesdieven.

pi_14883419
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat soort prijzen slaan nergens op. Of neem je het songfestival ook serieus?

Ik ben het ook niet met je eens dat je zo makkelijk stelt dat PSV punten heeft laten liggen door het ontbreken van Kezman. Hadden ze met hem erbij voor honderd procent zeker gewonnen?

Af gaande op de wedstrijd NEC-PSV kan je wel de conclussie trekken dat Kezman voor veel punten zorgt. Ook in anderen wedstrijden btw. En dus ook dat het PSV punten heeft gekost dat hij 4 wedstrijden afwezig was.

Natuurlijk kan je het niet met 100% zekerheid zeggen. Als ik dat zou kunnen had ik hier nu niet gezeten. Maar in deze is een aaname wel gerechtvaardigd, denk ik.

pi_14883559
Even iets rechtzetten: het is natuurlijk niet zo dat hij niet scoort in Europa. In de CL heeft ie al even niet gescoord, in de UEFA-Cup natuurlijk wel.

Verder is Kezman nationaal gezien natuurlijk wel een fenomeen en onbetwist de beste spits van onze competitie. Lijkt me weinig twijfel over mogelijk.

Wat een vrouw!
spits!
pi_14883727
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Even iets rechtzetten: het is natuurlijk niet zo dat hij niet scoort in Europa. In de CL heeft ie al even niet gescoord, in de UEFA-Cup natuurlijk wel.

Verder is Kezman nationaal gezien natuurlijk wel een fenomeen en onbetwist de beste spits van onze competitie. Lijkt me weinig twijfel over mogelijk.

Nationaal gezien wel maar dat is toch niet echt heel mooi of belangrijk. Net zoals dat het niet zo bijzonder is als Ajax, Feyenoord of PSV kampioen van Nederland worden. Kezman zal eens moeten laten zien wat hij in de CL wat hij in de HCE doet. Misschien is PSV de club er niet naar om het daarmee te laten zien of misschien is hij wel niet zo heel erg goed als wij allemaal denken. Want een hele goede spits moet ook tot scoren komen in de CL, punt uit.
pi_14883831
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nationaal gezien wel maar dat is toch niet echt heel mooi of belangrijk. Net zoals dat het niet zo bijzonder is als Ajax, Feyenoord of PSV kampioen van Nederland worden. Kezman zal eens moeten laten zien wat hij in de CL wat hij in de HCE doet. Misschien is PSV de club er niet naar om het daarmee te laten zien of misschien is hij wel niet zo heel erg goed als wij allemaal denken. Want een hele goede spits moet ook tot scoren komen in de CL, punt uit.

Kortom, jij hebt liever Zlatan of Sonck dan Kezman?
En wat een klets dat scoren in NL niet mooi of belangrijk is. Juist omdat Kezman ook in NL scoort, speelt PSV al jaren in de CL. Misschien dat ze daar bij Ajax eens aan moeten denken.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14883833
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt maar blijf het een nogal simpele redenering vinden. Als hij er morgen een simpel intikkertje inlegt en een week later weer, is dan alles weer goed? Ik vind dat er veel te veel gefocust wordt op dat scoren in de CL, daar blijven mensen maar op hameren omdat ze dan niet hoeven te zeggen dat Kezman een geweldige spits is.
pi_14884155
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt maar blijf het een nogal simpele redenering vinden. Als hij er morgen een simpel intikkertje inlegt en een week later weer, is dan alles weer goed? Ik vind dat er veel te veel gefocust wordt op dat scoren in de CL, daar blijven mensen maar op hameren omdat ze dan niet hoeven te zeggen dat Kezman een geweldige spits is.

Het gaat niet zo zeer om de CL alswel om het feit dat als er tegen echte tegenstanders gespeeld wordt waar grote belangen op het spel staan hij weinig tot niets heeft laten zien. Het gaat erbij een spits om dat hij scoort. Wil een spits een fenomeen zijn zal hij met name in dat soort grote wedstrijden het verschil moeten maken en dat is tot nu toe niet het geval.

En ja als hij nu wel aan de lopende band gaat scoren in de CL is het inderdaad een ander verhaal. Neem de hype rondom Sneijder als voorbeeld daarvan.

pi_14884259
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:16 schreef Speed1971 het volgende:
En ja als hij nu wel aan de lopende band gaat scoren in de CL is het inderdaad een ander verhaal. Neem de hype rondom Sneijder als voorbeeld daarvan.
Precies - en hypes hebben als kenmerk dat ze kortstondig zijn en vaak zo weer voorbij. Kezman is geen hype denk ik.
pi_14884368
Het probleem van de stelling is dat geen van beide waar is.

1 - Kezman is mazzelaar

2 - Kezman is fenomeen

1 = makkelijk te weerleggen
2 = makkelijk te weerleggen

Kezman is absoluut een goede spits. Niet meer en niet minder.

pi_14884413
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:23 schreef Speed1971 het volgende:
Het probleem van de stelling is dat geen van beide waar is.

1 - Kezman is mazzelaar

2 - Kezman is fenomeen

1 = makkelijk te weerleggen
2 = makkelijk te weerleggen

Kezman is absoluut een goede spits. Niet meer en niet minder.

We zijn het eens
pi_14884555
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:04 schreef SCH het volgende:

[..]

volgens mij scoort hij bij S&M ook niet echt veel
Nu ook Zuid Afrika
pi_14884597
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:30 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

volgens mij scoort hij bij S&M ook niet echt veel

Hij is een jaar of 2 niet beschikbaar geweest. Maar je hebt wel gelijk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14884732
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij is een jaar of 2 niet beschikbaar geweest. Maar je hebt wel gelijk.

een goed jaar niet beschikbaar geweest heb ik net even opgezocht
midden april 2002 - juni 2003. hoewel berichten nog wel wat verschillen (hier geeft men bijv. aan dat hij na april ook nog heeft gespeeld)

De laatste 3 (iig) goals die hij heeft gescoord voor S&M waren ook nog in vriendschappelijke duels. In totaal 10 goals in een wedstrijdje of 30

Nu ook Zuid Afrika
pi_14884917
Hij was wel weer verdomde scherp zeg.
pi_14884960
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Hij was wel weer verdomde scherp zeg.
klopt, helaas
Nu ook Zuid Afrika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')