iemand tips?
en geen quasi-grappige reacties a.u.b.
ik zeg maar zo, beter te nat dan te droog
succes ermee
een handdoek eronder moet toch voldoende zijn niet dan??
quote:ja, een zeiltje. hadden we ook al aangedacht. en beter te nat dan te droog idd.
Op maandag 6 oktober 2003 10:11 schreef Ynske het volgende:
en wanneer je nu een zijl, onder de molton legt, dan een matrashoes, die zullen alleen nat worden, maar de matras blijft dan droog.
tja en de rest moet je eventjes in de wasmachine gooien.ik zeg maar zo, beter te nat dan te droog
succes ermee
Haal bij de apotheek incontinentie-onderleggers. Dat spul neemt veel vocht op. Slaapt iig een stuk fijner. En let maar niet op die sneue antwoorden, die gasten zijn wsl gewoon jaloers .
quote:Die werken inderdaad prima, gebruiken wij ook (zelfde probleem)
Op maandag 6 oktober 2003 10:37 schreef Grayburn het volgende:
serieus antwoordHaal bij de apotheek incontinentie-onderleggers. Dat spul neemt veel vocht op. Slaapt iig een stuk fijner. En let maar niet op die sneue antwoorden, die gasten zijn wsl gewoon jaloers
.
quote:Mwah vind het meer een luxe-probleem. Beter dan moeten klooien met tubes en potjes
Op maandag 6 oktober 2003 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Die werken inderdaad prima, gebruiken wij ook (zelfde probleem)
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:11 schreef Tarrel666 het volgende:
een handdoek eronder moet toch voldoende zijn niet dan??
quote:Nee, dat is soms niet genoeg mijn vrind.
Op maandag 6 oktober 2003 11:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
Nieuw icon .
quote:Ow, 2 dan? Geen ervaring mee moet ik zeggen
Op maandag 6 oktober 2003 11:12 schreef Grayburn het volgende:[..]
Nee, dat is soms niet genoeg mijn vrind.
Nieuw icon
.
jah
quote:true
Op maandag 6 oktober 2003 11:08 schreef Grayburn het volgende:[..]
Mwah vind het meer een luxe-probleem. Beter dan moeten klooien met tubes en potjes
.
Maar idd, handdoek is soms echt niet genoeg hoor, die is dan soaking wet, en het hoeslaken en matras zijn ook nat.
Aan de andere kant, bed blijft wel schoon
quote:het gaat idd dwars door de handdoek heen. of ie nou dubbelgevouwen is of niet.
Op maandag 6 oktober 2003 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
true
Maar idd, handdoek is soms echt niet genoeg hoor, die is dan soaking wet, en het hoeslaken en matras zijn ook nat.
Graag serieus!!!
Ik wil niet grappig doen. Maar ik kan me hier echt weinig bij voorstellen.
Persoonlijk heb ik nog nooit zo iets mee gemaakt.
Maar is het dan echt zo nat dat het bed echt zeik nat is...... is dat niet een beetje urhm.. niet zo fris.... ???
quote:Het ruikt niet en vlekt niet, dus dat valt mee, maar het is, tsja, gewoon nat. Alsof je een bakje water leegkiepert boven je bed.
Op maandag 6 oktober 2003 13:28 schreef --MadCaT-- het volgende:
[beetje offtopic misschien]Ik wil niet grappig doen. Maar ik kan me hier echt weinig bij voorstellen.
Maar is het dan echt zo nat dat het bed echt zeik nat is...... is dat niet een beetje urhm.. niet zo fris....???
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-10-2003 13:47]
quote:wat je eerste opmerking betreft: vrouwen kunnen dus ook spuiten.
Op maandag 6 oktober 2003 13:28 schreef --MadCaT-- het volgende:
[beetje offtopic misschien]Ik wil niet grappig doen. Maar ik kan me hier echt weinig bij voorstellen.
Maar is het dan echt zo nat dat het bed echt zeik nat is...... is dat niet een beetje urhm.. niet zo fris....???
quote:ik vind het wel ergens naar ruiken: naar sex
Op maandag 6 oktober 2003 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Het ruikt niet en vlekt niet, dus dat valt mee, maar het is, tsja, gewoon nat
quote:mjah, zo ruikt het hele bed dan, maar vrouwelijk ejaculaat is dacht ik geurloos
Op maandag 6 oktober 2003 13:48 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ik vind het wel ergens naar ruiken: naar sex
!
quote:of proeven
Op maandag 6 oktober 2003 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
mjah, zo ruikt het hele bed dan, maar vrouwelijk ejaculaat is dacht ik geurloos
(toch eens met m'n neus boven hangen dan)
Enjoy!
Captain_Chaos vindt zelf een beetje plak wel lekker
quote:*aansluit
Op maandag 6 oktober 2003 11:08 schreef Grayburn het volgende:[..]
Mwah vind het meer een luxe-probleem. Beter dan moeten klooien met tubes en potjes
.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-10-2003 14:14]
quote:ken je het principe van 'drinken'?
Op maandag 6 oktober 2003 13:55 schreef L4zY het volgende:
wat doe je dan als je dr bef..?
quote:die gedachten al...
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ken je het principe van 'drinken'?
quote:vraag je je dat ook wel eens af als je klaarkomt in de mond van je vriendin?
Op maandag 6 oktober 2003 13:58 schreef L4zY het volgende:[..]
die gedachten al...
En als het zoveel is.. stik je dan...heb je weleens gehad dat je in ademnood kwam.
quote:kom nooit klaar in d'r mond..
Op maandag 6 oktober 2003 14:03 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
vraag je je dat ook wel eens af als je klaarkomt in de mond van je vriendin?
en nee, je komt niet in ademnood.
Ik vind het niet echt lekker om uit mn vriendin dr kut te "drinken"..
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-10-2003 14:15]
quote:Jezus, je gaat toch geen liters naar binnen drinken van dat spul.
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
ken je het principe van 'drinken'?
quote:dat bedoel ik dus..
Op maandag 6 oktober 2003 14:06 schreef Passione het volgende:[..]
Jezus, je gaat toch geen liters naar binnen drinken van dat spul.
je hoeft het niet te drinken, je kan het drinken
eigen keus toch?
Net als het de keus van de vrouw is of ze wil slikken of niet
quote:juist,
Op maandag 6 oktober 2003 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, opschoon actieje hoeft het niet te drinken, je kan het drinken
eigen keus toch?
Net als het de keus van de vrouw is of ze wil slikken of niet
en als ik klaarkom.. is niet het hele bed drijfnat..
quote:Het zijn geen liters hoor
Op maandag 6 oktober 2003 14:08 schreef L4zY het volgende:[..]
dat bedoel ik dus..
quote:bij hun wel zo te horen..
Op maandag 6 oktober 2003 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Het zijn geen liters hoor
quote:de ene keer meer, de andere keer minder. geen liters hoor; ook 400 ml kan een bed aardig natmaken.
Op maandag 6 oktober 2003 14:16 schreef L4zY het volgende:[..]
bij hun wel zo te horen..
quote:het valt wel mee, mijn vriendin spuit vaker, dus dan heb je na de sex veel nattigheid in totaal. En het lijkt meer dan het is, het maakt alles wel kletsnat, maar het zijn geen liters hoor.
Op maandag 6 oktober 2003 14:16 schreef L4zY het volgende:[..]
bij hun wel zo te horen..
Nat word het dan nog wel, maar je matras word niet nat.
Je moet dan wel even je laken verschonen en ik zou er zeer zeker nogsteeds een goed opgevouwen badlaken of zelfs 2 onder gooien.
Wat goorheid betrefd, het is in princiepe helemaal niet goor, maar als je matras regelmatig een flinke natte plek heeft dan is dat niet bevordelijk voor je matras en op ten duur word dat echt wel goor, oftewel gaan je matrassen van naar z'n grootje.
quote:off topic: het is wel opwindend om mee te maken.
Op maandag 6 oktober 2003 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
het valt wel mee, mijn vriendin spuit vaker, dus dan heb je na de sex veel nattigheid in totaal. En het lijkt meer dan het is, het maakt alles wel kletsnat, maar het zijn geen liters hoor.
quote:dat snap ik, dat het geen liters zijn..
Op maandag 6 oktober 2003 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
het valt wel mee, mijn vriendin spuit vaker, dus dan heb je na de sex veel nattigheid in totaal. En het lijkt meer dan het is, het maakt alles wel kletsnat, maar het zijn geen liters hoor.
quote:waar kan ik die matrasbeschermers kopen? ik heb wel zo'n babymatje (van de prenatal), maar die kan het niet aan...
Op maandag 6 oktober 2003 14:19 schreef erodome het volgende:
Je hebt van die matrasbeschermers, tegen bedplassen
Werken erg goed, gewoon een soort van plastisch laken dus.Nat word het dan nog wel, maar je matras word niet nat.
Je moet dan wel even je laken verschonen en ik zou er zeer zeker nogsteeds een goed opgevouwen badlaken of zelfs 2 onder gooien.Wat goorheid betrefd, het is in princiepe helemaal niet goor, maar als je matras regelmatig een flinke natte plek heeft dan is dat niet bevordelijk voor je matras en op ten duur word dat echt wel goor, oftewel gaan je matrassen van naar z'n grootje.
quote:dat is het zeker
Op maandag 6 oktober 2003 14:19 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
off topic: het is wel opwindend om mee te maken.
Komt een dame klaar, gelijk helemaal uitgedroogt door het zware verlies van vocht
Cartoon achtige beelden schieten door doompjes hoofd in, aaaaahhhhhhhhh wateroverlast
Nee, zoveel is het nu ook weer niet, maar het kan flink wat zijn, genoeg om dingen goed nat te maken, vooral als het niet bij 1 keer blijft
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:18 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper® doet toch echt iets goed fout tijdens het sexenAan de andere kant, bed blijft wel schoon
quote:en het blijft meestal niet bij 1 keer
Op maandag 6 oktober 2003 14:25 schreef erodome het volgende:
Liters, grijns!!!!!!!!!!!!!!!!Komt een dame klaar, gelijk helemaal uitgedroogt door het zware verlies van vocht
Cartoon achtige beelden schieten door doompjes hoofd in, aaaaahhhhhhhhh wateroverlast
Nee, zoveel is het nu ook weer niet, maar het kan flink wat zijn, genoeg om dingen goed nat te maken, vooral als het niet bij 1 keer blijft
quote:Ik heb ze een paar maanden terug gewoon bij de hema zien liggen, anders bij winkels waar ze beddengoed verkopen op de kinderafdeling kijken, het zijn een soort van plastick hoeslakens...
Op maandag 6 oktober 2003 14:20 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
waar kan ik die matrasbeschermers kopen? ik heb wel zo'n babymatje (van de prenatal), maar die kan het niet aan...
quote:ja he
Op maandag 6 oktober 2003 14:25 schreef erodome het volgende:
Liters, grijns!!!!!!!!!!!!!!!!Komt een dame klaar, gelijk helemaal uitgedroogt door het zware verlies van vocht
quote:In principe kunnen vele vrouwen het, als je ze goed geil maakt, maar ze onderdrukken het vaak
Op maandag 6 oktober 2003 14:31 schreef JOS_JAN het volgende:
Wat ontzettend geil zeg. Ik wil ook zo'n vriendin die m'n bed verandert in een waterbed. Is het mogelijk om aan het uiterlijk van meiden te zien, of het van die types zijn die alles onder spuiten als ze klaarkomen?
quote:maar als ze het eenmaal kunnen, kunnen ze het voor altijd.
Op maandag 6 oktober 2003 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
In principe kunnen vele vrouwen het, als je ze goed geil maakt, maar ze onderdrukken het vaak
quote:En, geef eens een tip voor de minder ervaren onder ons.. Hoe krijg je ze dan zo wild
Op maandag 6 oktober 2003 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
In principe kunnen vele vrouwen het, als je ze goed geil maakt, maar ze onderdrukken het vaak
quote:Weet ik veel, mijn vriendin en ik waren tot voor kort allebei nog maagd en het was voor ons beiden een grote verrassing dat dat gebeurde
Op maandag 6 oktober 2003 14:39 schreef --MadCaT-- het volgende:[..]
En, geef eens een tip voor de minder ervaren onder ons.. Hoe krijg je ze dan zo wild
Wel weet ik dat de vrouw een neiging om te plassen voelt, en deze onderdrukt, maar dat dan dus juist niet moeten doen.
quote:Zoek eens op g-spot.....
Op maandag 6 oktober 2003 14:39 schreef --MadCaT-- het volgende:[..]
En, geef eens een tip voor de minder ervaren onder ons.. Hoe krijg je ze dan zo wild
(dit filmpje is niet geschikt voor mensen on de 18 jaar...)
-edit-
(als dit verboden is hier, moet het maar daar een mod verwijderd worden!)
STRENG VEBODEN DUS
klik jij maar eens op deze link:
http://forum.fok.nl/misc.php?action=policy
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-10-2003 15:52]
quote:Dat doe ik al jaren!!!
Op maandag 6 oktober 2003 14:51 schreef erodome het volgende:[..]
Zoek eens op g-spot.....
quote:wil ik ook nog eens zien
Op maandag 6 oktober 2003 15:59 schreef Prinsesz het volgende:
Ik vind dit echt een heel vaag verhaal.. nog nooit gehoord van zoiets ook, dat vrouwen kunnen spuiten, oke... maar het eerste waar ik aan dacht toen ik dit las was dat dat 'natte' gewoon jou sperma is dat uit haar loopt...
quote:dus het is plas
Op maandag 6 oktober 2003 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Weet ik veel, mijn vriendin en ik waren tot voor kort allebei nog maagd en het was voor ons beiden een grote verrassing dat dat gebeurde
Wel weet ik dat de vrouw een neiging om te plassen voelt, en deze onderdrukt, maar dat dan dus juist niet moeten doen.
quote:nee, dat is het dus niet
Op maandag 6 oktober 2003 16:50 schreef L4zY het volgende:[..]
dus het is plas
quote:ok.. wat een informatief antwoord...
Op maandag 6 oktober 2003 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
nee, dat is het dus niet
als ze voor de sex naar de wc gaat heeft ze het nog steeds, het komt ook door opgewondenheid, triggeren van G-spot etc.
plas is geel en ruikt, ejaculaat is kleur en reukloos
Waarom krijg je dat ik moet plassen gevoel?
Als je een vrouw op die manier klaar maakt dan zal je merken dat je binnenin een soort van bal voelt opzwellen, deze zit aan de bovenkant(buikkant) net boven het bot...
Deze bal geeft druk op de blaas, vandaar het ik moet plassen gevoel...
Om te voorkomen dat je ook daadwerkelijk gaat plassen, voor de sex even uitplassen....
quote:Er zijn hier al een heel aantal topics over waarin vele tips staan.
Op maandag 6 oktober 2003 16:25 schreef samo-arne het volgende:[..]
Dat doe ik al jaren!!!
Maar alsnog even een korte uitleg....
Je brengt 2 vingers in(1 vinger is meestal te weinig, te weinig drukoppervlakte, 3 vingers is vaak weer net iets teveel), ringvinger en middelvinger zijn het handigste vind ik.
Je brengt ze zo'n 5 cm naar binnen, tast de vaginawand aan de buikkant af, net boven het bot zit een stukje weefsel dat anders aanvoelt.
Sponsig, ribbelig, bij de een is het weer net wat anders als bij de ander, dus het is even zoeken(wat ee erg prettige bezigheid kan zijn ).
Dit stukje weefsel ga je stimuleren door een "kom hier" beweging te maken met je vingers, je hoeft geen voren te trekken in de vaginawand, dus met beleid, zie maar hoe de dame in kwestie reageerd.
Is het gevoel heftig, maar niet het orgasme dan doe je er verstandig aan om tussendoor je vingers even terug te halen, beetje druk van de ketel afhalen zeg maar
Niet iedere vrouw spuit ook echt heel duidelijk bij dat orgasme, zelfs vrouwen die vaak wel veel spuiten kunnen zonder te spuiten op die manier een orgasme beleven.
Een natte boel hoeft dus niet zo te zijn, het kan heel weinig zijn zodat het niet eens echt opvalt met de rest van het normale vocht.
Neukstandjes die erg geschikt zijn.
Leg de dame op haar rug, laat haar haar benen achterover leggen.
Terwijl jij als man rechtop zit penetreer je haar, let op heftig standje, doe je dame geen pijn!!!.
Kussen onder haar kont helpt..
Je kan ook haar benen in jouw nek leggen, zij strekt haar benen, houdt ze redelijk bij elkaar, jij tilt haar iets op aan haar benen(ook hier een kussen doet wonderen!!!).
Zij bovenop...
Zij gaat bovenop zitten, op haar knieen.
Ipv omhoog en omlaag te neuken zeg maar gaat ze wiebelen met haar onderlijf.
De penis blijft er dus totaal in.
Ze schuift dan zeg maar over je heen en weer van voor naar achter.
quote:Heb gewoon een groot rubberbedzeil over matras liggen, werkt goed
Op maandag 6 oktober 2003 14:29 schreef erodome het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon een stuk zeil kopen(vijverfolie ofzo) en dat op maat van het bed snijden en dat onder het laken leggen...
quote:Het smaakt in ieder geval letterlijk nergens naar (dat van de vrouw dan he, die van de man weet ik niet eigenlijk
Op maandag 6 oktober 2003 19:32 schreef erodome het volgende:
Het ejaculaat van een vrouw lijkt in samenstelling op het ejaculaat van de man, het is dus geen urine...
Over die "bal" die je voelt, daar heeft tara het ook altijd over!
ik vind het zelf gewoon een lastig iets, maar de heren onder ons schijnen het erg lekker te vinden!
Maarehm... volgens een sexuoloog, gebeurt dit alleen (het legen van de 'klieren van Bartoli') als de G-plek gestimuleerd wordt. Volgens mij is dat onzin want mijn vriendin overkwam dit elke keer, bij wat voor stimulatie dan ook. Heb jij het idee dat dit alleen gebeurt als jij (of zij) iets bijzonders doet?
quote:Wat vind je lastig eraan?
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:09 schreef marchien het volgende:
Hmmmzzzz....
Het is voor mij anders niet aan te raden klaar te komen als tara beft! vintie niet leuk!Over die "bal" die je voelt, daar heeft tara het ook altijd over!
ik vind het zelf gewoon een lastig iets, maar de heren onder ons schijnen het erg lekker te vinden!
quote:Ik ben ook jaloerzs.
Op maandag 6 oktober 2003 10:37 schreef Grayburn het volgende:
serieus antwoordHaal bij de apotheek incontinentie-onderleggers. Dat spul neemt veel vocht op. Slaapt iig een stuk fijner. En let maar niet op die sneue antwoorden, die gasten zijn wsl gewoon jaloers
.
quote:bed is elke keer nat en als je onverwacht sex hebt (zonder onderlegger) is het bed echt kleddernat! niet leuk als je moet slapen!
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:10 schreef erodome het volgende:[..]
Wat vind je lastig eraan?
quote:Ook als je hem 2 keer dubbel vouwt?
Op maandag 6 oktober 2003 11:24 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
het gaat idd dwars door de handdoek heen. of ie nou dubbelgevouwen is of niet.
Anders moet je eens wat opvangen en dat meenemen naar de dokter want als het op 1 punt gewoon door de handoek gaat is er denk ik iets mis met de samenstelling. is trouwens serieus bedoelt.
Wel leuk dat ze goed nat komt. Dan heeft ze iig geen last van te veel wrijving.
quote:Geen idee of dat lastig slaapt, mijn man slaapt altijd op die plek, ik zoek een droge plek op
Op woensdag 8 oktober 2003 09:39 schreef marchien het volgende:[..]
bed is elke keer nat en als je onverwacht sex hebt (zonder onderlegger) is het bed echt kleddernat! niet leuk als je moet slapen!
Meestal zijn we wel bij de tijd en gooien er een badlaken(zo'n strandhandoek) flink dubbelgevouwen onder tijdens de sex, dat werkt meestal wel afdoende.
Gewone handdoek is te klein daar gaat het vaak doorheen, zo'n strandlaken is een stuk groter en wat dikker, daar gaat het niet of amper doorheen.
Een klein plekje in bed is wel te overleven, dat is redelijk standaart, maar echt zo'n megavlek nattigheid is echt gruwelijk, daar wil ik niet eens in blijven liggen tijdens de sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |