Link naar tv-gids
Link naar website sbs6

Het lijkt me een erg leuk programma en ik ga vanavond dan ook zeker kijken
.
In de promo zag je het wel een beetje, maar is dat elke week?
heb er verder dus niets van meegemaakt...
iemand een betere recentie?
Ze hebben 3 dagen op een bootje gezeten voordat hij er eindelijk 1 ving. Tussen de beelden door vertelde ze op het podium het verhaal hoe het eraan toe ging (humoristisch natuurlijk)....
Dus afwisselend beelden van de wens/reis en het vertellen van het verhaal tegen publiek in een studio
Ik vond het leuk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 06-10-2003 11:33]
(ik heb de 2e aflevering van "24" gemist, dus wacht ik nu op de dvd box over een hele tijd, dus kan ik nu lekker elke week 127 wensen kijken
)
quote:Volgens mij komt het pas weer 19 oktober, meende ik gisteren gezien te hebben tijdens de "aftiteling".
dus kan ik nu lekker elke week 127 wensen kijken
Leuk programma trouwens. Komt ook door de afwisseling van de dingen die op lokatie gebeuren en het commentaar daarop dat ze samen achteraf geven...
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:04 schreef Duckman het volgende:
Ik had begrepen dat er ook afleveringen komen met van Waardenberg en de Jong...Leuk programma trouwens. Komt ook door de afwisseling van de dingen die op lokatie gebeuren en het commentaar daarop dat ze samen achteraf geven...
Bevestiging van eerdere post over uitzendtijden:
quote:
De uitzendingen vinden plaats vanaf 5 oktober tweewekelijks op zondagavond op NET 5
quote:Inderdaad
Op maandag 6 oktober 2003 13:44 schreef bloempjuh het volgende:
Arme Peter. Heeft híj een keer een vis en kijkt iedereen een andere kant op.
volgende aflevering ga ik ook zowieso weer zien
maar het is dan ook een ideale programma voor mij: zowel cabaret als reizen.... Twee dingen waar ik graag naar mag kijken op tv....
ze zijn er toch niet nu al mee gestopt?
er zijn pas 2 afleveringen geweest!
en het wast juist zo'n leuk programma ![]()
en wie kijkt er nou überhaubt naar een herhaling van make me beautiful!?
...en toch vind ik het stom dat het deze week niet is
Allemaal op dvd uitbrengen !!!
quote:
Zondag 16 november om 22.25 uur op NET 5
In deze vierde aflevering zie je hoe het duo Lebbis & Heerschop zich waagt aan de beklimming van de Kilimanjaro, de hoogste berg van Afrika die op majesteuze wijze boven het toch al indrukwekkende Tanzaniaanse natuuschoon uit-torent.
Volgens mij komt het wel gewoon om de week hoor...
zondag 30 november weer!
quote:
Op maandag 17 november 2003 10:26 schreef Echoes het volgende:
Ook bij die waterval waar Lebbis net in had staan pissen was briljante grap
Gisteren was het vooral leuk toen Lebbis vertelde hoe zijn lichaam hem seintjes gaf dat ie toch echt moest stoppen. En natuurlijk al die projectjes zoals zijn koude voeten...
etc etc..hilarisch
Gewoon te cool programma.
Jammer dat het maar 1x per 2 weken is
Hopelijk zijn de uitzendingen met Waardenberg & de Jong net zo leuk....
quote:Dat hoop ik nu ook.
Op maandag 17 november 2003 19:59 schreef cptmarco het volgende:
Hopelijk zijn de uitzendingen met Waardenberg & de Jong net zo leuk....
Heeft die De Jong een bananen-tik, heb hem zeker 4 bananen zien eten tijdens de uitzending!
quote:nu ik er over nadenk....vind ik dat ook wel...
Op dinsdag 2 december 2003 12:40 schreef Gorro het volgende:
Ik vond het met Lebbis & Heerschop een stuk leuker...
quote:Maar heeft Lebbis de top nu wel of niet gehaald? Mijn video hield er nl. te vroeg mee op, dus ik heb de ontknoping gemist!
Op maandag 17 november 2003 12:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Met Expeditie Robinson en 127 wensen heeft Net5 toch maar een mooi aanbod op zondag avond.Gisteren was het vooral leuk toen Lebbis vertelde hoe zijn lichaam hem seintjes gaf dat ie toch echt moest stoppen. En natuurlijk al die projectjes zoals zijn koude voeten...
quote:Ben je maf? Dit was juist schitterend! Moet het altijd op een podium? Hou ze in Mexico over dat plein liepen.. een toneelstukje op gingen voeren, waardenberg die uit de prullenbak een oud koffiebekertje vind beetje mee gaat lopen en dan gewoon het restje opdrinkt
Op dinsdag 2 december 2003 19:04 schreef orcarose het volgende:
Ik ben echt grote fan van Waardenberg en de Jong, jammer dat ze gestopt zijn in het theater en jammer dat ze dit doen. Niet hun soort humor. Helaas.
quote:ja
Op zaterdag 3 januari 2004 23:12 schreef ruizduck het volgende:[..]
Maar heeft Lebbis de top nu wel of niet gehaald?
btw, is het nu niet meer ofzo? Waarom hebben W&deJ maar 2 afleveringen en L&H 5?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |