Link naar tv-gids
Link naar website sbs6

Het lijkt me een erg leuk programma en ik ga vanavond dan ook zeker kijken
.
In de promo zag je het wel een beetje, maar is dat elke week?
heb er verder dus niets van meegemaakt...
iemand een betere recentie?
Ze hebben 3 dagen op een bootje gezeten voordat hij er eindelijk 1 ving. Tussen de beelden door vertelde ze op het podium het verhaal hoe het eraan toe ging (humoristisch natuurlijk)....
Dus afwisselend beelden van de wens/reis en het vertellen van het verhaal tegen publiek in een studio
Ik vond het leuk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 06-10-2003 11:33]
(ik heb de 2e aflevering van "24" gemist, dus wacht ik nu op de dvd box over een hele tijd, dus kan ik nu lekker elke week 127 wensen kijken
)
quote:Volgens mij komt het pas weer 19 oktober, meende ik gisteren gezien te hebben tijdens de "aftiteling".
dus kan ik nu lekker elke week 127 wensen kijken
Leuk programma trouwens. Komt ook door de afwisseling van de dingen die op lokatie gebeuren en het commentaar daarop dat ze samen achteraf geven...
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:04 schreef Duckman het volgende:
Ik had begrepen dat er ook afleveringen komen met van Waardenberg en de Jong...Leuk programma trouwens. Komt ook door de afwisseling van de dingen die op lokatie gebeuren en het commentaar daarop dat ze samen achteraf geven...
Bevestiging van eerdere post over uitzendtijden:
quote:
De uitzendingen vinden plaats vanaf 5 oktober tweewekelijks op zondagavond op NET 5
quote:Inderdaad
Op maandag 6 oktober 2003 13:44 schreef bloempjuh het volgende:
Arme Peter. Heeft híj een keer een vis en kijkt iedereen een andere kant op.
volgende aflevering ga ik ook zowieso weer zien
maar het is dan ook een ideale programma voor mij: zowel cabaret als reizen.... Twee dingen waar ik graag naar mag kijken op tv....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |