abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13671466
Dit is dus deel 2 van het Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat topic waarin alle discussies die niet in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 14 horen te plaatsen. De topicnaam is een béétje aangepast om ervoor te zorgen dat het paste

Hier vind je discussies over gesoepte auto's en discussies over gekozen auto's voor het soepen en dergelijke. Dus géén gephotoshopte auto's, of suggesties voor andere auto's, die mogen in de topics die daarvoor bedoeld zijn; namelijk:

Photoshop Auto's Deel 3 voor gesoepte auto's die niks met de wedstrijd te maken hebben en
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor suggesties voor het wedstrijdtopic.

pi_13673157
Mooi, wie is er allemaal bezig met de NSX? Ik weet nog niet 100% zeker of ik nu een gokje zal wagen of niet. Ik heb niet zoveel inspiratie.

Ben trouwens ook een databaseje begonnen om alle pics van
http://www.highresautoimages.com/ te verzamelen. Op deze site staan meer dan 1000 bureaublad formaat auto's (vanaf 1024x768 to 1600x1200)

pi_13674610
Wat is het nut van een database maken als ze allemaal op die site staan?
  zondag 5 oktober 2003 @ 22:26:25 #4
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13676122
volgens mij is die skylighter een beetje een controll freak
grafiekjes database's polls het kan niet gek genoeg
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_13686297
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 21:39 schreef Henkmanz het volgende:
Wat is het nut van een database maken als ze allemaal op die site staan?
Ga binnenkort op een andere pc werken, heeft geen internet, ik maak dan een cd met al die plaatjes gesorteerd. Dus als ik iets nodig heb kijk ik in de map Pics/ViewFront/blabla.jpeg o.i.d. hoef ik niet elke keer het halve internet af te zoeken voor een goed plaatje. Ik ben bij die site nu bij de Aston Martin en in heb al meer dan 200 plaatjes.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]

pi_13686309
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
Is toch grappig, als je niets te doen hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]

maandag 6 oktober 2003 @ 13:06:06 #7
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13686530
feather??

hoe kan ik die dan weer hoger zetten??

hij was eerst natuurlijk ook hoekig maar lang zo hoekig niet..

pi_13686678
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:02 schreef Henkmanz het volgende:
Allríííííght... 2 inzendingen en nog 2 uur tot de deadline
En die 1e is een under construction dinges.
pi_13686814
Trouwens, ik heb besloten om niet met die wedstrijd mee te doen. Ik ga ff rustig verder met die geweldige database! Dus als er maar twee mensen meedoen.... dan wordt het niet moeilijk kiezen.

Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerkt

Edit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 14:47]

maandag 6 oktober 2003 @ 16:10:54 #10
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13691315
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Trouwens, ik heb besloten om niet met die wedstrijd mee te doen. Ik ga ff rustig verder met die geweldige database! Dus als er maar twee mensen meedoen.... dan wordt het niet moeilijk kiezen.

Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerkt

Edit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!

en je post deze geweldige informatie want...?
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:19:19 #11
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13691581
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:10 schreef Mons het volgende:

[..]

en je post deze geweldige informatie want...?

Inderdaad ja.....Layt-dinges neemt de topictitel wel heel letterlijk. Naar mijn weten was dit topic geopend om die (tot nu toe altijd aanwezig zijnde) discussies over de Photoshopwedstrijden te voeren ipv het wedstrijdtopic vol te lullen daarmee.

Dit topic is er dus niet voor om te vertellen wat je met je (vele) vrije tijd aan het doen bent. En ook niet om mensen weltrusten te wensen enzo (zie vorige deel van dit topic). Hou je dus een beetje in!

EN layt-dinges: Denk eraan dat je 24 uur na het neerzetten van een post, je de post nog gewoon kan aanpassen. Ik zie jou zo vaak 3 of 4 posts ondermekaar zetten (waar er soms maar een paar minuutjes tussen zit). Dat is dus echt niet nodig.

Ik bedoel:

quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Kaj_A, ga je je auto nog inleveren of mag streetracer zo een nieuwe uitkiezen?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik ga de poll wel maken, al kan dat wel een hele tijd duren met zoveel inzendingen
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:00 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Poll: Wie heeft de NSX gesoept? (correctie de mooiste)
*knip*
Zit in totaal 6 minuutjes tussen, en de eerste 2 posts hebben nou niet echt nut meer ofzow. Had je prima in je eerste post kenne aanpassen!

Zo raken de topics wel heel snel vol.

Life suxx, deal with it!
pi_13691830
OK rustig aan, ik begreep het na de 1e keer ook al, zo kun je ook met 3 posts hetzelfde duidelijk maken

Kijk een ge-edite post

quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Mons het volgende:
kaj_a geef nou even toe de auto is bijna niet te soepen je hebt zelf ook zowat niks veranderd
Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord
  maandag 6 oktober 2003 @ 16:36:49 #13
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13692177
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
OK rustig aan, ik begreep het na de 1e keer ook al, zo kun je ook met 3 posts hetzelfde duidelijk maken

Kijk een ge-edite post
[..]

Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord

Nee, ik ook niet.....zou ie het in gezien hebben dat het geen beste keuze was?!?

Nou ja, mij maakte het niet zoveel uit. Ik doe eigenlijk toch nooit mee in het weekend. Dan heb ik andere dingen te doen. Soms staan er wel es auto's tussen die ik heel graag had willen doen, maar niet kon omdat ik andere dingen had.....deze was dus niet zo erg, want ik wilde um toch niet doen

Maar ik denk dat het al duidelijk is dat StreetRacer wint. Hopen dat ie wel regelmatig hier kijkt nog, zodat ie wel optijd een auto ken posten.

Life suxx, deal with it!
  maandag 6 oktober 2003 @ 21:32:09 #14
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13699539
Ey grappemakers is het zo moeilijk om een nieuwe auto te kiezen?
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_13701374
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
Die Saab is perfect!
pi_13701833
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:49:11 #17
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13701982
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 06-10-2003 22:49]

Dat moet je zelf weten!
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:49:35 #18
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13701992
Dat moet je zelf weten!
pi_13703535
Heej mensen. Ik wilde ff melden dat ik voorlopig niet meer mee kan doen

Mijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer

Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13703931
quote:
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
tis een grof schandaal
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:01:09 #21
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13707255
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.
ja sorry alheilige kaj post jij anders ff een fijne NSX ofzo, die zijn (aan de poll te zien) echt super om te soepen
pi_13709415
quote:
Nee, maar dat is volwassen wil je zeggen. Zelfs als (in het begin gewoon netjes) wordt aangegeven dat de auto echt niet te soepen is ben jij absoluut niet bereid om ook maar een beetje mee te buigen en een andere auto te kiezen. In plaats daarvan antwoord je gewoon níet en laat stug die auto staan. Vind je het dan gek dat mensen je niet serieus nemen?

Je hebt zelf gezien hoe het met mij ging een tijdje terug in dit topic; je kan je maar beter een beetje op de achtergrond houden.

quote:

Goede manier om je dubbelpost weg te werken. .
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heej mensen. Ik wilde ff melden dat ik voorlopig niet meer mee kan doen

Mijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer

Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.

Jammer T-Rex, ik kijk uit naar je terugkomst

[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 07-10-2003 11:42]

pi_13710343
wel jammer dat t weer in een dalende lijn gaat.. maargoed ik ben bezig met de Saab, dus er komt vannavond weer een inzending van mij denk ik.. ik hoop het iig wel, want heb al even een paar keer niet meer mee gedaan. en die Saab vind ik een mooie leuke auto om te soepen.
2825cc Single Turbo Beast
pi_13711273
Mooi, einde gemekker. Gaan nu gewoon weer over de wedstrijd praten. Anders moeten we maar een Photoshop-kanker-op-elkaar-topic maken.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:51 schreef zerrocool het volgende:

veranderd:
-kleur
-velgen
-achterlichten helder
-moterkap verlenger
-verlaagd
-'folie' over knipperlichten voor
-ramen verduisterd
-voorbumber cupra R
-zijskirt cupra R
Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
je voorbumper zit een beetje scheef!

Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.

Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending

quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Henkmanz het volgende:
Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:

Ik hou van een beetje overzicht!

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:02:03 #25
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13711420
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:17 schreef Ultimora het volgende:
wel jammer dat t weer in een dalende lijn gaat.....
Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....
Life suxx, deal with it!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:18:10 #26
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13711869
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:

Ik hou van een beetje overzicht!

lol@ skyligther
pi_13712059
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:02 schreef SiNz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....

ooh over de foto´s hoor je mij opzich niet klagen hoor! die Lupo was leuk (maar ik was veeeeeeel te laat) en de NSX tsja shit happens. deze saab vind ik ook leuk. maar zoals laytsky dinges (sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick )t al zegt t moet geen kanker-je-medesoepers topic-af-topic worden. ik had eerst ook bulten commentaar klaarliggen voor iedereen. maar de ervaring leert mij dat t t leukste blijft als iedereen de ergernissen voor lief neemt en dat is nou net wat er gebeurt, iedereen loopt maar te miepen. en ik hoop dat ik daar zelf eens mee ga ophouden. dan hoop ik dat dan de rest mijn voorbeeld volgt!

(dit bericht is overigens niet voor SiNz bedoeld, maar voor iedereen die mij serieus neemt )

2825cc Single Turbo Beast
pi_13713459
quote:
Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
je voorbumper zit een beetje scheef!

Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.

Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending
[..]

die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
ik zal ff kijke wat ik kan fixe.
pi_13714754
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:24 schreef Ultimora het volgende:
(sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick )
Nou, als je het 1 keer doorleest onthoud je het wel, ik weet em toch ook!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 16:42:58 #30
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13717833
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef zerrocool het volgende:

[..]

die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
ik zal ff kijke wat ik kan fixe.

ok, maak dan de zijruiten die je door het voorfuit ziet een beetje donkerder, dit maakt het meer realistisch, verder goede soep
pi_13718831
ik heb de zijruiten nu wat donkerdere gemaakt, ff een kenteken erop gezet en nog wat hele kleine aanpassingen nu is ie wel af.

pi_13718854
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:16 schreef zerrocool het volgende:
ik heb de zijruiten nu wat donkerdere gemaakt, ff een kenteken erop gezet en nog wat hele kleine aanpassingen nu is ie wel af.

[afbeelding]

Stuk beter dan de eerste

alleen staat het nummerbord nu nog schever dan de voorbumper, maar ik zou dat laten, want zo kun je nog dagen bezig blijven

dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:35:13 #33
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13719347
@Sjoewe, haha geinig gedaan bush nog ff op het dak zetten

ps je auto is geen 800x600

[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 07-10-2003 17:44]

Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:26:51 #34
66798 Crazy_Horse
Well... This is me then...!!
pi_13720588
houden jullie niet van een uitdaging ofzo?? this omdat ik geen tijd had anders had ik die nsx zeker gepost... vind ik juist leuk zulke auto's maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:54:15 #35
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13721463
M'n Auto is iets*600 dus niet miepen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_13722238
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.

klopt, maar ik was geen n00b die overhaast foto's postte in het verkeerde topic. een n00b houdt niet in dat je weinig posts hebt, houdt gewoon in dat je er geen ruk van snapt.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:22:53 #37
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13722306
Straks wordt het hier nog gezellig!
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:27:36 #38
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13722443
Auto wat groter gemaakt... had 800*600 voor de breedte en de lengte omgedraaid....
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:52:24 #39
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_13723115
Uhhh mensen, ik las dit draadje een beetje door, enne wat gedragen jullie je kinderachtig zeg. Als ik een auto soep, doe ik dat als ik tijd heb en omdat ik er zin heb, omdat ik het leuk vind. Niet omdat ik zo graag wil winnen en ook niet omdat ik het MOET doen.

Ik ben ook niet zo moeilijk over de plaatjes die gesoept moeten worden, de 1 past wat meer en is makkelijker en de andere is weer iets moeilijker. Dat houdt het alleen maar leuk en uitdagend. Als we allemaal makkelijk willen kunnen we ook een Golf 4 nemen en die dan 20x achter elkaar soepen. Is wel zo makkelijk.

Dus mensen/kinderen soep als je wilt soepen, je wint als je het goed gedaan hebt, en je leert ervan als je het minder goed gedaan hebt. Je hoeft ook niet jaloers te zijn op elkaar, de 1 is nou eenmaal beter dan de ander, maar zie het als een uitdaging je skills te verbeteren.

Probeer elkaar te helpen dan op elkaar te schelden. je zult zien dat het dan een stuk leuker is, probeer nieuwe dingen uit. En vraag gewoon hoe wat gedaan wordt.

Dus geen geruzie meer, maar ga soepen en geniet ervan, als je dat niet kan. Begin er dan niet aan.

Signature:
Max. 4 regels
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:09:01 #40
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13723595
Jah inderdaad, het begint op een speeltuin te lijken met dat geklooi en gezeur.
Iedereen niet meer huilen, maar soepen.
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:18:33 #41
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13723858
Komop met die auto's dan, tel er pas drie
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 11:37:15 #42
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13785280
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik doe ook weer eens (subtiel) mee...

Brute velgen!!
Alleen ff je spoiler.

1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ik

Verder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!

Life suxx, deal with it!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 11:42:38 #43
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13785402
Spoiler moet een stukkie naar achter
pi_13786023

googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..

gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:43:41 #45
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13788292
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

dat geleuter van ons is zinniger als dat gezeik van jou... probeer je mod te spelen ofzo? jammer had je het normaal gevraagd had ik die foto wel weggehaald nou val maar kapot

edit: bij nader inzien (ff da andere topic bekeken en dat is daar inderdaad voor), de foto toch weggehaald, maar je loopt wel te zeiken maat

mis ik iets? ik vroeg redelijk netjes of je die foto weg wilde halen, ik had je er bij voorbaat al voor bedankt, je reactie begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk ben ik geen mod, anders had ik de foto zelf wel verwijderd. in elk wedstrijdtopic worden wel foto's gepost die niks met de wedstrijd zelf te maken heeft, dit kan gebeuren en daarom vroeg ik jou die foto te verwijderen, dit keer was ik het, volgende keer is het weer iemand anders, Kan jij je reactie ook uitleggen?
pi_13790324
Gstar begrijpt het! Je hoeft geen mod te zijn om op iemands fouten te wijzen. Als je meedoet, lees dan eerst gewoon ff de 1e post, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

pi_13794058
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:04 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Gstar begrijpt het! Je hoeft geen mod te zijn om op iemands fouten te wijzen. Als je meedoet, lees dan eerst gewoon ff de 1e post, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?

[afbeelding]

Gstar begrijpt het niet. Je kan mensen ook in hun waarde laten. Of hij mijn discussies onzinnig vindt of niet heb ik werkelijk poep aan.
Calm down, please!
pi_13794170
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:08 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..

Netjes erop gebrushed. Alleen lijkt de spoiler wel mat. Doe je helaas weinig aan > if donorauto = geel then goto kutglans.

We hebben er een soeper bij, dames en heren!

Calm down, please!
pi_13794250
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef SiNz het volgende:

[..]

Brute velgen!!
Alleen ff je spoiler.

1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ik

Verder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!

Ja.. achteraf hed ik ook wel een beetje spijt van die spoiler. Maar hij zat er al op en ik had de layers al gecombineerd en gesaved , dus helaas.

En als je het nooit gezien hebt is het alleen maar origineel toch?

Jep ... Blackuplexian

Calm down, please!
pi_13794383
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:43 schreef Gstar het volgende:

[..]

mis ik iets? ik vroeg redelijk netjes of je die foto weg wilde halen, ik had je er bij voorbaat al voor bedankt, je reactie begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk ben ik geen mod, anders had ik de foto zelf wel verwijderd. in elk wedstrijdtopic worden wel foto's gepost die niks met de wedstrijd zelf te maken heeft, dit kan gebeuren en daarom vroeg ik jou die foto te verwijderen, dit keer was ik het, volgende keer is het weer iemand anders, Kan jij je reactie ook uitleggen?

Ja want het was een redelijk moraliserend toontje, en moraalridders zijn er al genoeg. Toen ik zag dat dit topic er echt helemaal voor was heb ik gewoon die fotos weggehaald omdat het zo nuttiger is. Staat er toch ook:?
gelijk hedde, kapot gade
pi_13794432
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Netjes erop gebrushed. Alleen lijkt de spoiler wel mat. Doe je helaas weinig aan > if donorauto = geel then goto kutglans.

We hebben er een soeper bij, dames en heren!

Ja die spoiler ziet er niet uit, die originele foto is ook van die kwaliteit dat ie er nooit uit gaat zien.... dus ik ben verder gaan zoeken naar betere pics en er achter gekomen dat die auto van een wel heel artistieke richting gefotografeerd is namelijk van schuin onder, de meeste DTM wagens (op zoek met een CLK) zijn schuin van boven gefotografeerd dan is de hoek te verschillend om er iets netjes van te maken.
gelijk hedde, kapot gade
pi_13794515
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:05 schreef Mons het volgende:
[afbeelding]

vernanderd:

-kleurtje
-verlaagd
-panorama dak
-velgen

dat was het volgens mij niet een super soep maar niet echt onrealistisch (hoop ik )

toffe achterlichten gozer leuk om te zien dat men idee aanslaat

gelijk hedde, kapot gade
pi_13795144
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
Gstar begrijpt het niet. Je kan mensen ook in hun waarde laten. Of hij mijn discussies onzinnig vindt of niet heb ik werkelijk poep aan.
Kun je ff aanwijzen waar Gstar bier2k3 (of zoiets) niet in zn waarde laat? Hij bedoeld dat die discussies in dit topic moeten, en niet in het gewone wedstrijdtopic.

Again, I know, I must say:

pi_13795264
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef bier2k3 het volgende:
dat geleuter van ons is zinniger als dat gezeik van jou... probeer je mod te spelen ofzo? jammer had je het normaal gevraagd had ik die foto wel weggehaald nou val maar kapot
Da's wel een héél erg overhaaste reactie (je zou ook ff de smilie kunnen bekijken bovenaan Gstars bericht). En hij loopt daarmee absoluut niet te zeiken want met jullie discussie vullen jullie bijna één complete pagina van het topic terwijl het de bedoeling is die discussie hier te voeren. No offence trouwens.
pi_13795288
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:28 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Kun je ff aanwijzen waar Gstar bier2k3 (of zoiets) niet in zn waarde laat? Hij bedoeld dat die discussies in dit topic moeten, en niet in het gewone wedstrijdtopic.

Again, I know, I must say:
[afbeelding]

"voor dit onzinnig geleuter van jullie" vind ik niet een sprankelend voorbeeld van mensen in hun waarde laten.

En, ja ... leuk icoontje.

Calm down, please!
pi_13795300
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
Jep ... Blackuplexian
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 19:12:47 #57
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13795916
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

[afbeelding]

toffe achterlichten gozer leuk om te zien dat men idee aanslaat

[afbeelding]

damn toch nog dezelfde achterlichten als iemand anders . sorry ik dacht van: alle "lijpe dingen zijn al gepost toen ik met de achterlichten begon dus ik maak ze mar simpel. Nu blijkt dat ik alsnog hetzelfde heb als iemand. dan had ik liever de achterlichten van googelplexian kunnen doen die zijn echt de bomb
pi_13798057
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Da's wel een héél erg overhaaste reactie (je zou ook ff de smilie kunnen bekijken bovenaan Gstars bericht). En hij loopt daarmee absoluut niet te zeiken want met jullie discussie vullen jullie bijna één complete pagina van het topic terwijl het de bedoeling is die discussie hier te voeren. No offence trouwens.

stond in eerste instantie nog geen smillie volgens mij,... en ik heb een nogal temperamentvol karakter , maar ik heb erna toch ook gezecht dat dit topik er inderdaad voor is + fotoos weggehaald
gelijk hedde, kapot gade
pi_13798320
Nou dan is alles opgelost en hoeven we daar niet meer over te discussieren. Nu nog die andere 326.172 punten........
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 21:40:48 #60
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13798728
opgelost
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 13:22:15 #61
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13807723
Ik vind die nieuwe foto zwaar matig, so I'm out on this one.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 16:24:43 #62
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13810393
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind die nieuwe foto zwaar matig, so I'm out on this one.
Same here!

EN het is weekend, dus doe ik zowieso niet mee. Suc6 mensen!

Life suxx, deal with it!
pi_13810710
Tsja ... ik wilde het niet te makkelijk maken voor de super-soepers. Het is dit keer eens niet een 2F2F wagen maar een heerlijke Volvo.
Calm down, please!
pi_13838987
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 22:57 schreef Henkmanz het volgende in het wedstrijd topic:
wtf?
deze auto is praktisch al gesoept, een deel geleden:

Deze auto heeft gewoon exact dezelfde voorkant, zelfde velgen, zelfde koplampen e.d.
Kun je zo dezelfde bodykit op los laten!

ik ben er al vollop mee bezig dus ja beter wordt het niet meer veranderd

[Dit bericht is gewijzigd door zerrocool op 12-10-2003 23:49]

pi_13839402
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:28 schreef zerrocool het volgende:

[..]

ik ben er al vollop mee bezig dus ja beter wordt het niet meer veranderd

ik was er ook al aan begonnen...
gelijk hedde, kapot gade
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:57:59 #66
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13845690
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 00:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Tot zo ver:

Niet afkijken!!

Voor het geval je commentaar wil:

1. Je velgen zijn 2D. Waarschijnlijk geript van een auto die recht van de zijkant gefotografeerd is.
2. Je ziet nog een stukje sideskirt van de laag eronder.
3. Als je er een coupé van maakt, moet je wel de deur die je overhoudt groter maken (uitrekken), anders klopt het niet in verhouding.
4. Een luchtrooster onder in de deur klopt niet. Daar zit ie nooit....en daar heeft ie ook niet zoveel nut.

Je luchthapper op de motorkap zit er wel heel goed op!

Dat was het....

Life suxx, deal with it!
pi_13847337
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:57 schreef SiNz het volgende:
1. Je velgen zijn 2D. Waarschijnlijk geript van een auto die recht van de zijkant gefotografeerd is.
2. Je ziet nog een stukje sideskirt van de laag eronder.
3. Als je er een coupé van maakt, moet je wel de deur die je overhoudt groter maken (uitrekken), anders klopt het niet in verhouding.
4. Een luchtrooster onder in de deur klopt niet. Daar zit ie nooit....en daar heeft ie ook niet zoveel nut.

Je luchthapper op de motorkap zit er wel heel goed op!

Dat was het....

Hier heb ik wat aan, kan ik er weer ff mee bezig
pi_13869708
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Hier heb ik wat aan, kan ik er weer ff mee bezig

en je voorste remschijf zit op een erg rare plaats .....

mja als het zo hoort dan hoort het zo

gelijk hedde, kapot gade
pi_13874546
Ik maak deel 15 wel. Of is iemand daar mee bezig?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:53:46 #70
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13879143
Sorry dat ik loop te bitchen maar wat een onwijs lelijke auto's (die van zerrocool is nog wel ok). Ik vind het ook onwijs bagger dat er een 600*800 auto is gepost die. Zo'n klein formaat foto ga ik nooit soepen. Het topic verloedert, per wedstrijd zijn er nog 4 of 5 mensen die meedoen, er worden dubbele auto's gepost en nu zelfs een 600*800-auto's dat is dus echt brak. ik hoop dat hier vernaderingen in komen zodat het plezier wat ik eerst had in het auto's soepen terugkeert ofzo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:57:30 #71
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13879246
Doe dan mee zodat je wint en je zelf een leuke auto uit kunt zoeken ...
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:58:53 #72
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13879283
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:53 schreef Mons het volgende:

Ik vind het ook onwijs bagger dat er een 600*800 auto is gepost die. Zo'n klein formaat foto ga ik nooit soepen.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:59:40 #73
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13879300
Dat is jouw probleem
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:59:55 #74
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13879305
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:53 schreef Mons het volgende:
Sorry dat ik loop te bitchen maar wat een onwijs lelijke auto's (die van zerrocool is nog wel ok). Ik vind het ook onwijs bagger dat er een 600*800 auto is gepost die. Zo'n klein formaat foto ga ik nooit soepen. Het topic verloedert, per wedstrijd zijn er nog 4 of 5 mensen die meedoen, er worden dubbele auto's gepost en nu zelfs een 600*800-auto's dat is dus echt brak. ik hoop dat hier vernaderingen in komen zodat het plezier wat ik eerst had in het auto's soepen terugkeert ofzo
Nederlands is niet je sterkste vak heh?!?

Maar goed, precies wat Kaj_A zegt....gewoon meedoen, dan kan je zelf een auto kiezen.
Ik ben het wel met je eens dat een foto minimaal 1024x768 moet zijn om lekker te kunnen soepen. Anders wordt ie al gauw vaag.
Maar ja, de winnaar kiest nogsteeds de auto dus....

Life suxx, deal with it!
pi_13880051
Wie heeft d'r op mij gestemd?
pi_13881001
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:36 schreef SiNz het volgende:
Scheve bumpers
Het is bijna onmogelijk om een bumper 100% recht te krijgen. En die van zerrocool ziet heel erg recht! En al dat ik stem niet vind ik toch een beetje vervelend. Dat is ook niet leuk voor de mensen die soepen. Iedereen wil zoveel mogelijk stemmers. Anders stem je toch op de minst lelijke? Maar ja, zelf weten...........
pi_13883689
wel een beetje voorbarig maar ik moet nu weg dus ben er niet om 21:00 dus mocht ik winnen wordt dit de volgende

pi_13887192
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.

Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.

pi_13887745
Nou, waarom doe jij niet meer mee?
pi_13896126
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:02:47 #81
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13897391
Wat zeur je hier dan nog?
Dat moet je zelf weten!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:39:43 #82
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13901541
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
Nou...door mij wel hoor!!
Op welke manier krijg je het idee dat het niet op prijs gestelt wordt?!?!
Life suxx, deal with it!
pi_13907784
Idd! Ik stel het in ieder geval wel op prijs. (Als je denkt van niet heb je dat verkeerd begrepen). Hoe meer mensen er mee doen hoe beter! Bij deze wedstrijd is de opkomst al aardig hoog. Dat kan beter. Ben zelf ook bezig, maar ik heb nog niet zoveel tijd gehad.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 10:53:22 #84
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13914605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:43 schreef Henkmanz het volgende:
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.

Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.

Ik weet van mezelf wel dat mn soeps niet een hoge kwaliteit hebben, soms wil het aardig lukken, maar soms ook helemaal niet, dat kan gebeuren, ik ben nog maar een beginner, ik stel jouw soeps wel op prijs, jij voegt toch wel degelijk iets toe. Die volvo van mij was natuurlijk flink bagger, ik had tijdgebrek en wilde wel meedoen maar dat doe ik nu nooit weer.. ik zal er voortaan de tijd ervoor nemen, en anders doe ik niet mee.. ik hoop dat je volgende keer gewoon weer meedoet
  donderdag 16 oktober 2003 @ 13:20:59 #85
70795 GiSH
waiting for sun
pi_13918244
ik heb zo eens zitten klooien..

Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_13920898
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:20 schreef GiSH het volgende:
ik heb zo eens zitten klooien..
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoort in dit topic thuis!!
Photoshop Auto's Deel 3
Kun je die s.v.p. verplaatsen?
pi_13921476
@ Gstar
Dit is geen aanval!! Laat dat duidelijk zijn. Jouw soeps zijn wel aardig alleen zou ik als ik jouw was de volgende pagina goed doorlezen. Dan worden jouw soeps echt veel beter!

link

@ TUX2

Dit was de donorauto. Dus daarom is ie er niet. Had ik er in kunnen zetten ja, maar ik heb er niet aan gedacht.

pi_13921620
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen
pi_13921669
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:23 schreef TUX2 het volgende:
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen
Dit is een CSL 3-serie. Ik weet niet of dat onder BMW valt. Maar tuurlijk mag je dat zeggen!!! Dan kan ik er de volgende keer op letten! Dus bedankt
pi_13922198
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:35:04 #91
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_13941644
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:44 schreef Henkmanz het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
mooi
Life suxx, deal with it!
pi_13970555
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:58 schreef SiNz het volgende:
Dit is wat ik heb....so far.
Als ik de tijd heb ga ik nog wel wat dingen veranderen.

Heb je die luchtinlaat zelf gemaakt?
pi_14011329

Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat

Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.

pi_14012595

Het is toch een beetje duidelijk dat er niet zoveel mensen op jouw stemmen? Het is wel een leuk idee. Alleen de afwerking is gewoon te slecht om op te stemmen:
- gekleurde lampen
- gespiegelde nummerplaat
- Hondateken meegekleurd
- roosterteken meegekleurd
- Waar dienen die achter hoofdsteunen voor
- richtingaanwijzerlampje meegekleurd

Das gewoon te slordig. Het idee is leuk maar het is gewoon niet afgewerkt genoeg. Maar trek het je niet aan. Ik doen al ongveer 10 wedstrijden mee en ik ook nooit hoger gekomen dan een gedeelde 2e plaats!!

pi_14014002
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]

Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat

Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.

Bedankt
De velgen zijn inderdaad wat saai, maar ik moest me echt de tering haasten om nog mee te kunnen doen! Ik heb dus een tijdje niet meegedaan omdat ik even wilde dat de onderlinge conflicten tussen mij en enkele andere users hier afkoelden, en om weer ff echt zin te krijgen in photoshoppen. Ik photoshop al een aantal jaar, en ik had een tijd gewoon geen zin meer om het te doen. Is nu wel weer een beetje terug .
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:07:39 #96
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14027683
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:10 schreef zerrocool het volgende:

zo ver ben ik nu

Voor het mooie moet je ff iets met je achterwiel doen. Zo klopt ie niet
Verder een strakke soep!
Life suxx, deal with it!
pi_14028763

Je bumper zit echt heel erg scheef.

pi_14044384
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]

Je bumper zit echt heel erg scheef.

Ik zie niet wat je bedoelt. Op wat voor manier loopt ie scheef?
pi_14045163

Stel nou dat dat ding hierboven jouw Evo is (bovenaanzicht). De eerste pijl (in het verlengde) wijst in de richting waar de auto naartoe "kijkt". De tweede waar de bumper heenwijst.

@ Kaj_A, bij jouw ook hetzelfde probleem, alleen dan een stuk minder. Jammer dat je geen tijd meer hebt. Maar het blijft natuurlijk moeilijk!!

pi_14046554

Om het even beter te visualiseren:
lijn 1 is een lijn die op de originele body van de auto zit; de bovenkant van beide lampen zitten op één lijn.
Door het perspectief van de foto zou dat dus moeten betekenen dat alles aan de voorkant van de auto links en rechts op dezelfde hoogte zouden moeten zitten.
Ik heb dus 2 extra lijnen erbij gezet, waaraan je kan zien waar jij de fout in bent gegaan met het aanbrengen van deze bumper. De bovenkant van mistlamp links is hoger dan rechts, en dat geldt ook voor de luchtinlaat onder.

Dit komt dus niet om dat je scheel plakt ofzo, dat zal namelijk wel goed zitten Maar dat komt omdat de foto van je donorauto (de auto waarvan je de bumper haalde) niet in hetzelfde perspectief is geschoten, of in elk geval verder naar links "keek".

Maar goed, genoeg gemiept zo Als je liever geen commentaar meer hebt op je soeps moet je dat even melden, ik wil niet wéér mensen wegjagen uit het topic is goed bedoeld dus...

pi_14050336
Ik heb geen probleem met comentaar hoor. Is alleen maar goed.
Door die lijntjes zie ik het wat duidelijker. Het is volgens mij meer dat de bumper aan de linkerkant op de foto iets lager zou moeten zitten, dan dat de bumper een veel grotere hoek heeft dan de auto. Als je kijkt naar de koplampen en grill (die onaangepast zijn) en dan naar de plaats van de mistlampen en luchthapper dan zitten ze er naar mijn idee best op de juiste plaats onder, uitgaande van de 'bolling' van de auto en de kijkhoek. Maar omdat meerdere personen het zeggen ligt het gewoon aan mij.
Bedankt voor jullie uitleg en ik zal een volgende keer meer opletten dat de donorauto in dezelfde richting 'kijkt'.
pi_14050941
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 13:20 schreef TUX2 het volgende:
Bedankt voor jullie uitleg en ik zal een volgende keer meer opletten dat de donorauto in dezelfde richting 'kijkt'.
Dat is ook het moeilijkste van het soepen. De donorauto moet vanuit een goede hoek zijn gefotografeerd.
pi_14083442
Kom maar eens met een auto die goed gefotografeerd is en een afbeelding van minstens 1024 x 768. Dan praten we verder. Doe desnoods een officiele foto.

Zo iets als deze:

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 23-10-2003 17:09]

pi_14084468
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:41 schreef jazza het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor een BS! noemen jullie je nou Photoshoppers. ik bedoel de foto te donker!? man ooit van Niveaus aanpassen gehoord, mietjes!

quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:49 schreef jazza het volgende:
ik zit nu op werk, en misschien dat ik vanavond nog wel een gooi doe... maar dat commentaar over een slechte foto, slaat natuurlijk compleet op stront! een beetje fotosoeper, moet hier ook wel wat mee kunnen!
WTF? en wie ben jij om ook maar IETS te zeggen over het photoshop-wedstrijdtopic? En heb je mij ook maar ERGENS mezelf Photoshopper zien noemen? En je moet eens leren lezen: er staat niet dat de foto te donker is, maar het contrast is op de foto van zichzelf al te hoog.
Kijk die donkere kutplekken bij die bumper, daar is niet tegenop te photoshoppen. De deadline is morgen om 15:00 al hoor, en het is nou niet zo dat iedereen hier zeeën van tijd heeft, we zijn niet allemaal nerds met een pc als enige vriend.
oftewel:
Als jij zo de man bent en wij niet laat dan maar eens wat zien met je grote bek .
pi_14084762
Henkmanz is back
pi_14084825
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Henkmanz is back
Ja sorry als niemand wat zegt doe ik dat wel.
Beetje opvliegend mag toch
  donderdag 23 oktober 2003 @ 18:08:11 #107
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14085063
Gebeurd niet vaak maar in deze ben ik het volledig met je eens

pi_14085194
Hallo, ben nu ook wat aan het proberen met photoshop, maar hheb geen flauw idee hoe ik m'n autootjes kan laten zien in dit forum.

Iemand wat tips??

donderdag 23 oktober 2003 @ 18:27:21 #109
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14085371
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:16 schreef dadra het volgende:
Hallo, ben nu ook wat aan het proberen met photoshop, maar hheb geen flauw idee hoe ik m'n autootjes kan laten zien in dit forum.

Iemand wat tips??

Kijk hier eens http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Dat moet je zelf weten!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 19:22:57 #110
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14086512
ik soep 'em niet
pi_14086953
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:41 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

[..]

WTF? en wie ben jij om ook maar IETS te zeggen over het photoshop-wedstrijdtopic? En heb je mij ook maar ERGENS mezelf Photoshopper zien noemen? En je moet eens leren lezen: er staat niet dat de foto te donker is, maar het contrast is op de foto van zichzelf al te hoog.
Kijk die donkere kutplekken bij die bumper, daar is niet tegenop te photoshoppen. De deadline is morgen om 15:00 al hoor, en het is nou niet zo dat iedereen hier zeeën van tijd heeft, we zijn niet allemaal nerds met een pc als enige vriend.
oftewel:
Als jij zo de man bent en wij niet laat dan maar eens wat zien met je grote bek .

ok, ok was wat te overdreven mijn reactie. maar ik blijf bij mijn punt. ik heb ook de vorige soeps nu bekeken en idd er zijn er genoeg die er wat van kunnen. maar moet je de foto dan fucking helemaal voorgekauwd krijgen zodat je klakkeloos het een op de ander kan plaatsen. en plekjes op de bumper nou en...

zeeen van tijd...
pc enige vriend...
de man... geen tijd voor...

donderdag 23 oktober 2003 @ 19:53:13 #112
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14087386
quote:
Vraagje dan maar!
Wie photoshopt deze auto nu? Als niemand dat doet stel ik voor dat er gewoon een nieuwe auto gekozen wordt.

Discussieren hierover? Hier dus.
Heb je suggesties?
Hier dus.

Ik ga deze ook niet soepen, omdat het een eigen gemaakte foto is.
Dat moet je zelf weten!
pi_14087512

ff proberen of t lukt

niet gelukt

pi_14088122
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:57 schreef dadra het volgende:
[afbeelding]

ff proberen of t lukt

niet gelukt

je moet ook de link naar het plaatje posten, niet de URL van de foto.

zo dus:

code:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADrAjYY7MHVPJRTFm8Y5S3JciBYI
Lt5HcA!umUmBzXRX5aWt03r4ywtCQFvJRqTJ*rAgeu!B9m!
4rgWs7DRzvZy94C1MmkymTsSgNB9!De2XtRcJgZUAg/focus-
tuned.jpg?dc=4675444148875632713[/img]

en niet
code:
[img]http://groups.msn.com/joep-photoshop/photoshop.msnw?
action=ShowPhoto&PhotoID=1[/url]

Want een HTMLpagina heeft natuurlijk niks te maken met een foto.

Snap je?

maar trouwens, gephotoshopte auto's moet je in het Photoshop Auto's Deel 3 topic posten.

pi_14088222
ben ff aan het proberen op een oud topic van me
pi_14088294
Is deze groot genoeg? Ik heb 'm ook alvast een beetje bewerkt (niveaus iets aangepast en ruis verwijderd) voor jullie...

(1MB, originele 1600x1200 resolutie)

Kom op zeg, het maakt toch niet uit dat de foto niet door een professionele fotograaf met een 14mp DSLR is gemaakt.
Wees eens een beetje aardiger alsjeblieft. Ik vind dat jullie een beetje overdrijven allemaal hoor. Als die bumper donkere vlekken heeft, dan zet je toch een andere bumper op

[Dit bericht is gewijzigd door TUX2 op 23-10-2003 20:33]

pi_14088373
Weet je wat, ik vind het wel best...
Mark my words: morgen zijn er maar twee inzendingen ofzo.
Maar ik stop wel met party-pooper spelen, we zullen zien morgen.
pi_14088601
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:23 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

je moet ook de link naar het plaatje posten, niet de URL van de foto.

zo dus:

code:
[url=http://groups.msn.com/_Secure/0TADrAjYY7MHVPJRTFm8Y5S3JciBYI
Lt5HcA!umUmBzXRX5aWt03r4ywtCQFvJRqTJ*rAgeu!B9m!
4rgWs7DRzvZy94C1MmkymTsSgNB9!De2XtRcJgZUAg/focus-
tuned.jpg?dc=4675444148875632713][afbeelding][/url]

en niet
code:
[img]http://groups.msn.com/joep-photoshop/photoshop.msnw?
action=ShowPhoto&PhotoID=1[/url]

Want een HTMLpagina heeft natuurlijk niks te maken met een foto.

Snap je?

maar trouwens, gephotoshopte auto's moet je in het Photoshop Auto's Deel 3 topic posten.

thanx
hij staat nu op Photoshop Auto's Deel 3
pi_14091878
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:30 schreef TUX2 het volgende:
Kom op zeg, het maakt toch niet uit dat de foto niet door een professionele fotograaf met een 14mp DSLR is gemaakt.
Als je kijkt naar de voorgaande 14 delen moet ik jouw toch ongelijk geven
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:30 schreef TUX2 het volgende:
Wees eens een beetje aardiger alsjeblieft.
In dit topic is gebleken dat iedereen gelijk wil hebben en het laatste woord wil hebben. Maar een gewone foto was toch niet te veel moeite? Dit kon je wel verwachten. Kijk alweer eerst even goed in de voorgaande delen. Dan begrijp je dit soort reacties.

Maar ik zal het proberen!!!

donderdag 23 oktober 2003 @ 23:39:19 #120
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14094109
Ik vind het gewoon ubertriest en totaal niet in de sfeer van de wedstrijd passen om je eigen auto te posten. Als je daar een soep van wilt hebben loopt er al eeuwen een topic voor, je stelt een vraag en je krijgt antwoord. Dit is gewoon iets opdringen en nog op een vervelende manier ook.
Natuurlijk is iedere foto te bewerken, maar de ene foto is veel leuker om te veranderen dan de ander. Bij de wedstrijden gaat het erom om naar een zo mooi mogelijke soep te streven. Voorwaarde daarbij is een laagdrempelige foto, die het eenvoudig maakt om dingen te veranderen. Dat is een bepaald soort foto's, moeilijk te definieren, maar als je de topics er op na bladert kom je er wel achter wat voor foto's dat zijn:
- 3/4 van voren
- 3/4 van achter
- vol op de zijkant

De foto's hebben een hoge resolutie en zijn scherp genomen vanuit een middelhoog camerastandpunt. Doordat de meeste autofoto's op die wijze genomen worden, kan je als je dat wilt (ik doe het zelf meestal niet) makkelijk 'donor-onderdelen' vinden om de auto wat op te leuken.
De scherpte maakt het makkelijker om de auto een mooie nieuwe kleur te geven. Nu kan je altijd roepen: "als je een echte fotoshop held bent, shop je alles tot wat moois" of "je doet je best maar" Dat slaat de plank echter volledig mis, ik ga het niet eens meer uitleggen, kijk in de topics en je ziet het. Ik kan er niet tegen als mensen dit beginnen te roepen, ik ben IMHO bovengemiddeld vaardig met Adobe Fotoshop en er al een paar jaar veel mee bezig. Dat leer je vanzelf als je een foto ziet, wanneer er iets echt moois van te maken valt en wanneer niet.
Fotoshop is een handige tool, het is echter geen wondermiddel.
Dus doe een beetje moeite bij het uitkiezen van een foto en kies niet je eigen auto, of een ferrari etc die je heel mooi vindt, maar blader wat langer door en zoek een foto met potentie.

I rest my case.

vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:28:52 #121
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14100783
Sjezus, wat een gezeik zeg om een foto'tje.
Ik heb ook wel het idee dat die foto is opgedrongen en dat ie er alles aan gedaan heeft om de poll te winnen (no offence, maar je was gewoon onterecht de winnaar).
Maar goed, als je zo wil winnen....best...moet je zelf weten.

Maar het is nogsteeds zo dat de winnaar de volgende foto uitzoekt.
Als je um niet leuk vindt of wat dan ook, soep um dan gewoon niet! Ga niet lopen zeiken dat ie een andere foto moet uit gaan zoeken, want dan is heel het idee weg van dit topic.

Alleen moet ik wel nog even zeggen dat het inderdaad niet echt de bedoeling was van het wedstrijdtopic om je eigen auto te laten soepen. Daar hebben we Photoshop Auto's Deel 3 voor.

Zo....

Life suxx, deal with it!
pi_14101996
grappig dit, al die lappen tekst voor 1 foto, je had inmiddels allang wat leuks van die puma kunnen maken als jullie er niet zo'n probleem van hadden gemaakt. (niet dat ik het een leuke foto vond, maar ik sla deze beurt dan ook gewoon over)
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:26:15 #123
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14102623
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:07 schreef zerrocool het volgende:
(niet dat ik het een leuke foto vond, maar ik sla deze beurt dan ook gewoon over)
Ja, dat bedoel ik dus!! Gewoon niet soepen, klaar.
Jij snapt um!
Life suxx, deal with it!
pi_14102990
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:26 schreef SiNz het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus!! Gewoon niet soepen, klaar.
Jij snapt um!

Ik geef je ook gelijk hoor SiNz, maar ik had net als jij het gevoel dat TUX2 onterecht de poll won en daarmee zijn auto op liep te dringen. Gewoon niet eerlijk. Ik heb overigens respect voor de manier waarop jij zo rustig kan blijven .
Ik moet en zal zeggen wat ik denk in dit soort situaties .
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:41:21 #125
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14103074
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:38 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik geef je ook gelijk hoor SiNz, maar ik had net als jij het gevoel dat TUX2 onterecht de poll won en daarmee zijn auto op liep te dringen. Gewoon niet eerlijk. Ik heb overigens respect voor de manier waarop jij zo rustig kan blijven .
Ik moet en zal zeggen wat ik denk in dit soort situaties .

Tsja....ik maak me tegenwoordig helemaal niet meer zo druk over dit topic. Kheb wel wat beters te doen.
Als sommigen het niet helemaal eerlijk willen doen en op zo'n manier willen winnen...tsja...so be it.
Het kan natuurlijk ook best zijn dat we hem nu vals beschuldigen, maar daar komen we toch nooit achter.
Maar goed, laat ook maar....het is bijna weekend
Life suxx, deal with it!
pi_14103264
Het enige wat ik nog kwijt wil, is dat ik geen mensen heb ingeschakeld om op mij te stemmen. Dus beschuldig mij niet van valsspelen!!!
Niet iedereen vindt een auto waarvan de motorkap openstaat meteen de mooiste omdat dat zo origineel is ...
pi_14103372
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:53:30 #128
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14103425
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:47 schreef TUX2 het volgende:
Het enige wat ik nog kwijt wil, is dat ik geen mensen heb ingeschakeld om op mij te stemmen. Dus beschuldig mij niet van valsspelen!!!
Niet iedereen vindt een auto waarvan de motorkap openstaat meteen de mooiste omdat dat zo origineel is ...
Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Maar die van jou zag er niet uit man. Had geen kleur (dus ook geen zilvergrijs ofzow), de contrast stond veel te hoog en je bumper zat moeilijk scheef.
Vin je het dan raar dat je dan gaat nadenken wie er op zo'n soep stemt?? Ik heb er 1 gezien met een reactie. De andere 5...nix gelezen.

Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.

Life suxx, deal with it!
pi_14103719
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:53 schreef SiNz het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Maar die van jou zag er niet uit man. Had geen kleur (dus ook geen zilvergrijs ofzow), de contrast stond veel te hoog en je bumper zat moeilijk scheef.
Vin je het dan raar dat je dan gaat nadenken wie er op zo'n soep stemt?? Ik heb er 1 gezien met een reactie. De andere 5...nix gelezen.

Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.

Amen.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:08:28 #130
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14105507
Halleluja! Waar blijft de poll met (en vooral de nieuwe auto )
pi_14111355
Ik zag net deze post van Streetracer in het suggestiesforum staan:
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:44 schreef Streetracer het volgende:
[afbeelding]

voor als ik een keer mocht winnen

Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig
pi_14111766
goed plan, kben alvast begonne
pi_14113120
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:06 schreef TUX2 het volgende:
Ik zag net deze post van Streetracer in het suggestiesforum staan:
[..]

Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig

Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:41:48 #134
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_14113284
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:33 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.

Oh die is dus al gedaan, okej. Dan zoek ik ff verder. Just a Sec...
Signature:
Max. 4 regels
pi_14122017
Fiew, ik was er ff tussenuit, ik zie dat het na veel bekibbel toch weer goed is gekomen! Als dat eerste dan gewoon wordt overgeslagen?? !!! Is toch volslagen zinloos. Maar ach, waar is dit topic anders voor.....
pi_14157724
Ik heb mn auto niet af kunnen maken (ben er wel aan begonnen).
Ik kan hem morgen misschien nog wel inleveren, maar dat is ook niet helemaal zeker.

Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.

zondag 26 oktober 2003 @ 22:10:49 #137
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14159523
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:18 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb mn auto niet af kunnen maken (ben er wel aan begonnen).
Ik kan hem morgen misschien nog wel inleveren, maar dat is ook niet helemaal zeker.

Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.

Dat ie niet leuk is om te soepen is idd niet waar, is een prima foto. Maar in mijn geval is het wel door het weekend....dan heb ik gewoon geen tijd. We doen anders deze ronde wel gewoon langer. Tot morgen. Dan kunnen er iig wat foto's eventueel worden ingezonden.
Life suxx, deal with it!
pi_14174863
Misschien kunnen we de looptijd aanpassen aan het weekend:

Maandag nieuwe foto - woensdag poll
woensdag nieuwe foto - vrijdag poll
vrijdag nieuwe foto - maandag poll

dan heb ik misschien ook weer eens tijd om mee te doen
(ik heb nu eindelijk weer een werkende computer met photoshop )

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_14174915
In het weekend heb ik meestal genoeg tijd, maar dan de poll pas op maandag? Nee, dat vind ik geen goed plan. Zo is het wel aardig. Op het moment is het alleen een beetje rustig
pi_14177314
Heel stiekem vind ik dat ook wel een goed idee.
Zullen we het anders een weekje proberen, kijken of het werkt?
pi_14178264
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:53 schreef Henkmanz het volgende:
Heel stiekem vind ik dat ook wel een goed idee.
Zullen we het anders een weekje proberen, kijken of het werkt?
doe maar. Bij nader inzien komt er nu van het huidige systeem toch niet veel terecht
  maandag 27 oktober 2003 @ 19:22:06 #142
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14179356
Ben volop bezig met de Celicia, dat wordt wel wat
pi_14194341
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:29 schreef Henkmanz het volgende:
Jáááá, das lekker Gaat ie SiNz en mij op de kleinste details aanspreken en ziet ie niet dat Sjoewe's spoiler scheef is en boven het raam nog een stuk antenne zit (no offence sjoewe, ik vind je soep verder erg mooi hoor )
Vind die kleuren van Sjoewe heel mooi, en die spoiler krijg ik zelf ook nooit goed. Ik moest natuurlijk wel een keer kiezen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:34:24 #144
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_14194357
Heren, hij loopt tot woensdag toch...Dus ik kan er nog eentje maken.....
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_14194384
Heb je ook wel gelijk in hoor maar het leek net zo alsof je de fouten die hij maakte niet zag en degenen die wij maakten wel .
Maar dat is verder niet om te zeiken ofzo hoor. Geen zin in nog een flame
pi_14194419
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Ben benieuwd, dit was natuurlijk niet mijn final mening.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:35 schreef Henkmanz het volgende:
Maar dat is verder niet om te zeiken ofzo hoor.
Dat wist ik al, gewoon ander smaak

[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 28-10-2003 12:37]

pi_14194422
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Yup .

Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen .

pi_14194450
Als we zo nog ff een half uurtje doorgaan zijn we weer 5 delen verder
pi_14194588
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Als we zo nog ff een half uurtje doorgaan zijn we weer 5 delen verder
Mag op zich toch wel, we discussieren nu écht over de auto's en niet over andere bullshit. Daarvoor is dit topic (en het wedstrijdtopic).
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:01:15 #150
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14195154
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Die van SiNz is leuk maar die linker voorkant tussen die lamp en die nummerplaat ziet er niet helemaal gestreken uit.

Heb je wel goed naar het origineel gekeken?!??! Daar is het precies hetzelfde....heb er zowat nix aan veranderd daar
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Yup .

Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen .

Blackula....hij doet alles nu hier als Googolplexian. Maar goed, 1 van de 2 terug zou leuk zijn
Life suxx, deal with it!
pi_14195185
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Yup .

moet eigenlijk maar weer is meedoen
wacht wel tot er een leuke auto komt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14195306
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:01 schreef SiNz het volgende:
Heb je wel goed naar het origineel gekeken?!??! Daar is het precies hetzelfde....heb er zowat nix aan veranderd daar
DEr zit een kleurovergang op die bumperrand, kijk maar eens goed naar die van Sjoewe en Henkmanz. D'r zit wel verschil in!

Edit:
Komt doordat jij die nummerplaat hebt weggesoept

dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:10:10 #153
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14195417
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:06 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

DEr zit een kleurovergang op die bumperrand, kijk maar eens goed naar die van Sjoewe en Henkmanz. D'r zit wel verschil in!

Edit:
Komt doordat jij die nummerplaat hebt weggesoept

ff voor de duidelijkheid....heb je het nu over de linkerkant van de auto of over de linkerkant van de foto (dus de rechterkant v/d auto)??
Life suxx, deal with it!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:14:18 #154
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_14195553
OK, ik ga me best doen om em vanavond af te krijgen.........
Hij is wel heel Soep-worthy, dus.......
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_14196680
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:01 schreef SiNz het volgende:
Blackula....hij doet alles nu hier als Googolplexian. Maar goed, 1 van de 2 terug zou leuk zijn
Hoe bedoel je dat, is Blackula Googolplexian of is Googolplexian in zijn soepstijl de opvolger van Blackula? (hoe kon ik Googolplexian vergeten )
pi_14196735
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:10 schreef SiNz het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid....heb je het nu over de linkerkant van de auto of over de linkerkant van de foto (dus de rechterkant v/d auto)??

Hij bedoelt de linkerkant van de foto, daar waar de nummerplaat eerst begon. Die plek is in jouw soep iets donkerder (imo niet storend).
pi_14197905
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:10 schreef SiNz het volgende:
Idd, linkerkant van de foto dus. Staat gewoon een beetje raar. Sjoewe ging hem nog evolueren, als die dat ff optijd af heeft vind ik die van hem gewoon mooier, simpel toch?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:13:13 #158
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14198792
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:56 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hij bedoelt de linkerkant van de foto, daar waar de nummerplaat eerst begon. Die plek is in jouw soep iets donkerder (imo niet storend).

Ow dat.....ja, dat heb ik bewust gedaan om de schaduw door te laten lopen....maar ik verander dat nog wel ff dan.

edit: Zo iets beter???

Life suxx, deal with it!
pi_14200876
Veel beter!!
pi_14201843
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:54 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, is Blackula Googolplexian of is Googolplexian in zijn soepstijl de opvolger van Blackula? (hoe kon ik Googolplexian vergeten )

Ja, dat wil ik ook wel weten
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:21:14 #161
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14202477
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook wel weten

Googolplexian = Blackula

Hij was toen hij Blackula nog was boos geworden ofzow, toen zei ie iets van: "Screw you guys, ik ga wel verder bij TB".
Hij kon toch niet hier wegblijven blijkbaar.......dus heeft ie maar een nieuwe naam bedacht om toch nog mee te doen

Maar je ben welkom hoor Googol!

edit: Trouwens een flinke update in de Suggesties!

Life suxx, deal with it!
pi_14203891
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:21 schreef SiNz het volgende:

[..]

Googolplexian = Blackula

Hij was toen hij Blackula nog was boos geworden ofzow, toen zei ie iets van: "Screw you guys, ik ga wel verder bij TB".
Hij kon toch niet hier wegblijven blijkbaar.......dus heeft ie maar een nieuwe naam bedacht om toch nog mee te doen

Maar je ben welkom hoor Googol!

edit: Trouwens een flinke update in de Suggesties!

Ik weet nog wel dat ie het zei ja .
idd Googol, soepen met die hap! .
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:09:43 #163
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14207380
ik wou de heren SiNz, Henkmanz, Mr T-Rex en Sjoewe even bedanken voor het instampen van mijn zelfvertrouwen in het photoshoppen . Jullie hebben mij (en met mij denk ik velen) laten zien dat wij er geen fuck van kunnen .
pi_14208018
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:09 schreef Mons het volgende:
ik wou de heren SiNz, Henkmanz, Mr T-Rex en Sjoewe even bedanken voor het instampen van mijn zelfvertrouwen in het photoshoppen . Jullie hebben mij (en met mij denk ik velen) laten zien dat wij er geen fuck van kunnen .
No problem, you're welcome
pi_14208491
quote:
.
Lol, ik trakteer je zaterdag wel op een kalfskroket om over je verdriet heen te komen.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:22:10 #166
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14211029
quote:
LOL

Wat een zelfvertrouwen zeg!!

Life suxx, deal with it!
pi_14228072
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 10:40 schreef Henkmanz het volgende:
Sjoewe, zou je even de auto uit je vorige post willen verwijderen? Anders sta je strax 2 keer in de poll (tenzij jij de poll wil maken natuurlijk)
En dan toch de verkeerde in de poll zetten. Das niet heel erg slim
  woensdag 29 oktober 2003 @ 18:01:44 #168
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14228467
Ik kan dus mijn bericht niet weizigen en kom op, boven die andere staat in CAPS dat het de final is en de uitleg erbij...
pi_14229208
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:43 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

En dan toch de verkeerde in de poll zetten. Das niet heel erg slim

Nee, ik zag het achteraf pas, ik had namelijk best gehaast bij het pollmaken (vandaar ook nu pas het origineel erbij), want ik moest snel weg.

Mijn excuses daarvoor! Was absoluut niet mijn bedoeling.

woensdag 29 oktober 2003 @ 19:07:48 #170
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14230094
No problemo, het is maar een foto
  donderdag 30 oktober 2003 @ 13:08:08 #171
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14246788
hier nog een keer de 440 met ander achtergrondje

en nog eentje voor de gein
pi_14247128
Dies grappig!!!
pi_14249816
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:08 schreef sgoldie het volgende:
hier nog een keer de 440 met ander achtergrondje
[afbeelding]
en nog eentje voor de gein
[afbeelding]
Moet wel in een ander topic he Daar hebben we Photoshop Auto's Deel 3 voor...
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:04:01 #174
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14251681
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:59 schreef Kaj_A het volgende:
[afbeelding]

SiNz mooie A3

Dank je!

Even een tip voor jou:

Je velgen kloppen zo niet. Je heb ze waarschijnlijk van een foto van een beetje van bovenaf genomen. Als je de linkerkant van de velgen ff distort naar boven (of Skew-en) en dan weer goed in de wielkassen legt ziet het er wat realistischer uit!

Die diepe rand moet omhoog dus zegmaar.

[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 30-10-2003 16:19]

Life suxx, deal with it!
pi_14251955
code:
Voorgaande delen:
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/342326]Deel 1[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/345161]Deel 2[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/346961]Deel 3[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/348968]Deel 4[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352029]Deel 5[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/355351]Deel 6[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/358848]Deel 7[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/360953]Deel 8[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/360953]Deel 9[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/371966]Deel 10[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/375625]Deel 11[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/382166]Deel 12[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/386936]Deel 13[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/393881]Deel 14[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/404229]Deel 15[/url]

[b][PTA] Photoshop wedstrijden voor auto's[/b]. 
Het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost en iedereen mag hem bewerken. Lees de regels hieronder voordat je je auto post.

[b]De Regels[/b]
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De originele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plagiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf origineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De ronde loopt tot twee dagen na opgeven te bewerken auto. 
- Om 15:00 van de tweede dag zal er een poll komen. Deze poll blijft tot 21:00 die dag open.
- De winnaar van de vorige wedstrijd mag de volgende auto kiezen. Deze mag hij nog niet al bewerkt hebben.
- In dit topic post je alleen je [i]final[/i] afbeelding, geen work in progress plaatjes.
- Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.

[b]De Tutorials[/b]
Als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorials gebruiken: 
- [url=http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html]Tutorial 1[/url] (offline)
- [url=http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm]Tutorial 2[/url]
- [url=http://www.tuned-belgium.com/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=9&categories=Picture+Tuning]Tutorial 3[/url]
- [url=http://www.xclusivepictuners.com/Tutorials.htm]Tutorial 4[/url]
- [url=http://www.geocities.com/pictuning/tuturialsmenu.html]Tutorial 5[/url]
- [url=http://www.myjanee.com/PSRL/tutfx.htm]Tutorial 6 (Algemeen)[/url]

[b]De Links[/b]
http://forum.fok.nl/showtopic.php/345899/6/25 voor algemene opmerkingen voor het verbeteren van dit topic of foto's voor een volgende ronde.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/356445/3/35 voor als je het ergens niet mee eens bent of op je tenen getrapt bent...dan kan je dat hier eruitgooien :)

Om een of andere vage reden is hier nog zo'n topic. Kies maar uit welke je leuker vind:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/399024

http://forum.fok.nl/showtopic.php/352380/3/35 voor als je ook een soep hebt gemaakt, maar het niet de foto is van de wedstrijd. Of voor vragen op Photoshop gebied kan je hier terecht.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/390030 kun je bekijken om inspiratie op te doen. Hier staan ongeveer 200 gesoepte auto's uit vorige wedstrijden. [i]Als je een modemverbinding hebt kun je dit topic maar beter niet bekijken![/i]

Bij [url=http://web.wanadoo.be/inlitser/pictuning.html]Inlitser Pictuning[/url] kun je ook heel veel inspiratie opdoen. Hier staan veel voorbeelden van getunede auto's (met originele foto's)

Op het moment zijn we bezig met deze auto:

[img]http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/audi/Audi_A3_3-door_2003_016.jpg[/img]

Ik stel voor dat de mensen die hem al gepost hebben dat hier nog een keer doen, zodat ze na eventuele aanpassingen zelf hun plaatje kunnen updaten.

donderdag 30 oktober 2003 @ 16:17:47 #176
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14252140
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:12 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
code:

Uhm.....waarom dit??
Life suxx, deal with it!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:28:54 #177
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14252501
Zijn er mensen met opmerkingen over mijn soeps? Ik heb er nu 2 gedaan en dat waren ook m'n eerste 2. Druk bezig met tutorials doornemen nu.

Maar ik zou het wel leuk vinden om ook wat 'menselijke' feedback te krijgen..

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:34:39 #178
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14252694
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef SiNz het volgende:

[..]

Dank je!

Even een tip voor jou:

Je velgen kloppen zo niet. Je heb ze waarschijnlijk van een foto van een beetje van bovenaf genomen. Als je de linkerkant van de velgen ff distort naar boven (of Skew-en) en dan weer goed in de wielkassen legt ziet het er wat realistischer uit!

Die diepe rand moet omhoog dus zegmaar.

Nou je het zegt ... ik had er niet eens opgelet om heel eerlijk te zijn, ik zie het nou ook pas.
Bedankt
Dat moet je zelf weten!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:38:07 #179
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14252817

Je moet proberen het zo realistisch mogelijk te houden, zodat het net een echte auto lijkt. Dat is de bedoeling.

Bij jouw foto is alles vaag en vaal, zodat het al gauw getekend lijkt.
Sommige stukken (vooral bij het interieur) zie je heel goed dat je dat geselecteerd heb....zit een licht randje omheen. Dit kan je verkomen door flink in te zoomen als je iets gaat selecteren. Dan wordt het een stuk preciezer.
Bij de velgen moet je ook opletten vanuit welke hoek je donor-foto genomen is. Bij de achtervelg bijvoorbeeld zie je heel duidelijk dat de foto van je donor van wat hogeraf is genomen dan de Audi. Dus zit de rand onderaan terwijl de foto recht is genomen.

Als je op dat soort dingen let, kom je een heel eind. Je ziet wel dat jij wel creatief bent, dus dat moet goedkomen!

Goed blijven oefenen!

Life suxx, deal with it!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:55:51 #180
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14253347
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:38 schreef SiNz het volgende:
[afbeelding]

Je moet proberen het zo realistisch mogelijk te houden, zodat het net een echte auto lijkt. Dat is de bedoeling.

Bij jouw foto is alles vaag en vaal, zodat het al gauw getekend lijkt.
Sommige stukken (vooral bij het interieur) zie je heel goed dat je dat geselecteerd heb....zit een licht randje omheen. Dit kan je verkomen door flink in te zoomen als je iets gaat selecteren. Dan wordt het een stuk preciezer.
Bij de velgen moet je ook opletten vanuit welke hoek je donor-foto genomen is. Bij de achtervelg bijvoorbeeld zie je heel duidelijk dat de foto van je donor van wat hogeraf is genomen dan de Audi. Dus zit de rand onderaan terwijl de foto recht is genomen.

Als je op dat soort dingen let, kom je een heel eind. Je ziet wel dat jij wel creatief bent, dus dat moet goedkomen!

Goed blijven oefenen!

Thnx, voor je comments... ik gebruik bij selecties misschien iets te vaak een feather, verder inderdaad velgen heel lastig qua lichtval, maar ik oefen gezellig door.

Qua vaag en vaal enzo, dat komt denk ik door gebruik van de smudge tool op onsubtiele wijze, daar moet ik denk ik wat voorzichtiger meer doen
Ik ga de volgende dan maar eens wat rustiger aanpakken misschien. Misschien loop ik wat hard qua beginnen met het veranderen van alles wat los en vast zit :p

pi_14254716
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:55 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga de volgende dan maar eens wat rustiger aanpakken misschien. Misschien loop ik wat hard qua beginnen met het veranderen van alles wat los en vast zit :p
Dat moet je juist niet doen. Alleen moet je proberen alles wat scherper te maken.
pi_14254803
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:17 schreef SiNz het volgende:
Uhm.....waarom dit??
Had de openingspost een beetje aangepast, misschien heb je er wat aan.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:20:37 #183
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14281078
Oke, iedereen heeft het over de afwerking van mij soep (de A3).
Zou iemand mij visueel willen laten zien waar en waarom?!?!
Ik zie het zelf niet echt zo namelijk, dus ik kan wel tips gebruiken
Life suxx, deal with it!
pi_14281157
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:20 schreef SiNz het volgende:
Oke, iedereen heeft het over de afwerking van mij soep (de A3).
Zou iemand mij visueel willen laten zien waar en waarom?!?!
Ik zie het zelf niet echt zo namelijk, dus ik kan wel tips gebruiken
Ben al bezig.
pi_14281265

Dit zijn de dingen waarom ik eventueel had afgezien om op jouw te stemmen.

vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:31:36 #186
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14281346
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:28 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]

Dit zijn de dingen waarom ik eventueel had afgezien om op jouw te stemmen.

Kan je het waarom ook even bij elk punt zetten dan!?!
Life suxx, deal with it!
pi_14281361
* Henkmanz is al klaar .

Hier kun je duidelijk zien dat je de ronding van de originele bumper hebt overschreden, de belichting op dit stukje wat je eronder hebt geplakt is iets anders waardoor je dus een streep ziet.
--------------------------------

Deze wielkast is gewoon iets te gerkarteld, ik heb voor de visualisatie even een groene lijn hier getekend waarin je het (overdreven) beter kan zien:

------------------------------

De overgang van de originele auto naar de wielkast is hier te abrupt, en je ziet de witte belichtingslijn van de originele auto doorgaan in de wielkast, terwijl dat onmogelijk is vanuit die hoek..

nog vragen verder?

pi_14281421
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:31 schreef SiNz het volgende:
Kan je het waarom ook even bij elk punt zetten dan!?!
Onderaan is de kleurenovergang een beetje vaag. En voor de rest zijn het allemaal kleine witte (of heel licht blauwe) puntjes. Dat stoort een beetje.

Oh ja, die velg achteraan is een beetje onscherp. Het is precies de rand wanneer je de spaken gaat zien. Das heel jammer.

vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:38:44 #189
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14281527
Nee hoor Henk, hier kan ik wat mee. Dank je

Over die witte lijn...die heb ik er later pas bijgemaakt...voor de belichting...was dus een fout.
De wielkas voor kan wel kloppen....ik had niet zoveel tijd dus die wist ik wel (maar zo supererg is ie ook weer niet als je normaal op 800x600 kijkt). Kan ook zijn omdat ik mijn resolutie op 1152x864 heb staan, dan zie ik het wat kleiner allemaal.

En die witte puntjes is omdat de donorfoto er 1 was op een autobeurs, dus veel spotjes enzo.

Maar ja, bedankt allebei!! Dan kan ik daar de volgende keren weer ff op letten

En ik heb van jullie nix gezien dus....

Life suxx, deal with it!
pi_14281611
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:38 schreef SiNz het volgende:
Tis niet leuk als je uren in je soep stopt en je weet dat je toch grandioos wordt uitgelachen en geen stemmen krijgt
pi_14281710
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:38 schreef SiNz het volgende:
Kan ook zijn omdat ik mijn resolutie op 1152x864 heb staan, dan zie ik het wat kleiner allemaal.
Ik heb hem op 1280x1024 Zoals al heel vaak is gezegd, lekker zoomen
quote:
Nee, i would if i could Vind hem erg tof om te soepen, maar ik was pas om 17:00 ofzo thuis. Helaasch! Volgende keer beter
quote:
Nee hoor Henk, hier kan ik wat mee. Dank je
You're Welcome!
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Tis niet leuk als je uren in je soep stopt en je weet dat je toch grandioos wordt uitgelachen en geen stemmen krijgt
Dat valt toch best mee bij jou?
pi_14281775
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:47 schreef Henkmanz het volgende:
Dat valt toch best mee bij jou?
Ok, ik ben 1 keer op een gedeelde 2e plaats beland
ff zoeken

Met deze auto dus:

Maar verder Geen noemenswaardige resultaten. Maar ik kan het dit weekend proberen, als SiNz ff een mooie auto uitkiest.

pi_14281851
Je moet ook wel blijven oefenen
Deze auto had best potentie, daarom had je ook een 2e plaats!

Neem de tijd voor je soeps, en gebruik zowel de Clone tool als de Smudge tool om onderdelen goed erop te krijgen. Werk altijd desaturated zodat je geen kleurverschul krijgt in je onderdelen, en zorg ervoor dat je donoronderdelen gewoon goed passend zijn.. dat is echt het belangrijkst! Daarnaast moet je gewoon veel geduld hebben, dan komt het echt wel goed hoor. Kijk maar eens naar mijn eerste soep in Deel 4 van dit topic .

vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:01:55 #194
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14282011
Ik draai op 1600*1200 @ 85Hz Kan je lekker ver inzoomen
pi_14282369
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:55 schreef Henkmanz het volgende:
Kijk maar eens naar mijn eerste soep in Deel 4 van dit topic .
Die Murcielago, nou dat doe ik je misschien nog net na (die spoiler is niet zo geweldig). Maar dan houdt het ook wel op.
  woensdag 5 november 2003 @ 15:46:26 #196
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14405580
Komop, zijn dit alle inzendingen voor de Impreza?
  woensdag 5 november 2003 @ 16:44:46 #197
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14407356
Bljkbaar het is al 16:44 is dr nog geen poll gemaakt
  woensdag 5 november 2003 @ 17:30:19 #198
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14408618

Oke....dingen die mij opvielen:

1. Hier ben je een heel stuk van de onderkant vergeten te kleuren.

2. Hier is er een groot verschil in belichting. Het gaat van spiegeling en licht naar mat en donker.

3. Hier kan je zien dat je achterband erg hoekig is, waarschijnlijk ff gauw verlaagd.

4. Heel je achterwiel zit niet lekker in de wielkas. Om dat weg te halen moet je de band iets uitrekken en het gemarkeerde stuk eventueel nog iets verlengen zodat het weer klopt.

5. Vergeten te kleuren!

6. Vergeten te kleuren!

(voor de duidelijkheid....dat is je spiegel)
7. Niet mooi afgesneden. Zit een raar hoekje aan, wat ook nog lichter is dan de rest van de spiegel. Gewoon vergeten eraf te halen ofzo.

Maar dat is wat me opviel aan je soep. Ziet er verder tof uit hoor, maar die foutjes

Life suxx, deal with it!
  woensdag 5 november 2003 @ 17:48:10 #199
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14409068
Dat zijn toch geen dingen die op 800x600 meteen ziet...
Maar goed dan je voor de opmerkingen
  woensdag 5 november 2003 @ 18:02:28 #200
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14409409
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Dat zijn toch geen dingen die op 800x600 meteen ziet...
Maar goed dan je voor de opmerkingen
Nou, ik zag ze toen ik um gewoon bekeek hier, dus op 800x600 hoor.
Ik heb ingezoemd om het wat duidelijker te maken voor je.
Maar je wint toch wel waarschijnlijk hoor
Life suxx, deal with it!
pi_14409762
Mag je nou eigenlijk wel of niet op jezelf stemmen? Toen ik het een paar soeps terug deed, werd er niet al te postief gereageerd.
Het staat niet in de regels, maar ik kan me voorstellen dat je op een ander moet stemmen.
Kan er dan niet in de regels opgenomen worden dat de deelnemers verplicht hun stem posten?
  woensdag 5 november 2003 @ 18:50:52 #202
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14410819
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:15 schreef TUX2 het volgende:
Mag je nou eigenlijk wel of niet op jezelf stemmen? Toen ik het een paar soeps terug deed, werd er niet al te postief gereageerd.
Het staat niet in de regels, maar ik kan me voorstellen dat je op een ander moet stemmen.
Kan er dan niet in de regels opgenomen worden dat de deelnemers verplicht hun stem posten?
Tsja, het is ook geen regel. Als je die van jezelf echt de mooiste vindt, moet je gewoon op jezelf kunnen stemmen vind ik.
Maar daar hebben ze hier een soort van ongeschreven regel van gemaakt, om dat niet te doen....maar ik vind zelf dat het wel moet kunnen.
Life suxx, deal with it!
pi_14411423
Ik vind de keuze nu een beetje moeilijk. Sjoewe heeft er meer werk van gemaakt, maar de afwerking is iets minder, maar als ik niet op mezelf stem weet ik zeker dat ik niet win...
Als ik die van mezelf nou echt veel mooier zou vinden, dan zou ik op mezelf stemmen, maar ik stem nu dan toch maar op Sjoewe, omdat ik dat ook gedaan zou hebben als ik meer stemmen zou hebben.
  donderdag 6 november 2003 @ 09:28:40 #204
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14423540
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:08 schreef SiNz het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

@Mons: Niet slecht, alleen iets te simpel.

ja het was inderdaad een geweldig saaie soep... 'k had alleen te weinig tijd. en omdat er al een luchthapper en spoiler op zat heb ik die er express niet opgezet.

@latysskylighter bedankt voor je stem

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 06-11-2003 09:36]

pi_14455375
Voor degenen die het nog niet doorhadden: Ik ben een tijdje afwezig, mijn pc heeft de geest gegeven.
Als mn pc weer up and running is photoshop ik weer mee Ik vind het namelijk erg jammer dat ik niet mee kon doen met de Accord en de Impreza, daar had ik wel wat leuks mee gekunt.
De 350 vind ik iets minder om te photoshoppen, dus die mis ik niet echt

Maar goed, als mn pc weer werkt ben ik weer terug dus! Succes met soepen verder .

pi_14455641
hmmm, ik ben er nog niet over uit welke ik nou moet inzenden:

of

ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit

vrijdag 7 november 2003 @ 13:08:43 #207
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14456917
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hmmm, ik ben er nog niet over uit welke ik nou moet inzenden:

[afbeelding]
of
[afbeelding]

ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit

Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Heeft waarschijnlijk te maken met contrastverschillen.

Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt ).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!

Life suxx, deal with it!
pi_14457026
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:08 schreef SiNz het volgende:

[..]

Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Heeft waarschijnlijk te maken met contrastverschillen.

Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt ).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!

Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Die onderlip kan ik niet meer veranderen want ik heb na het mergen van de layers per ongeluk gesaved
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:03:34 #209
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14458673
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Die onderlip kan ik niet meer veranderen want ik heb na het mergen van de layers per ongeluk gesaved

Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!
Life suxx, deal with it!
pi_14461184
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:03 schreef SiNz het volgende:

[..]

Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!

Dat kan natuurlijk wel, niet eens aan gedacht
Is gebeurd....
  maandag 10 november 2003 @ 01:05:57 #211
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14515184
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef Haikuh het volgende:
t lukt me steeds beter niet echt dat dit perfect is , maar t ziet wel beter uit als me eerste soep

hij plakt alleen tegen de grond beetje te laag gegaan volgens mij...maja

Ja, hij hangt idd op de grond. Misschien nog ff veranderen. En het is ook wel aan te raden wat aan je velgen/wielen te doen....daar klopt weinig van! (bijv. voorband valt raar weg en achtervelg zit geen band meer aan...)

Maar ga zo door!! Wordt wel wat denk ik

Life suxx, deal with it!
  maandag 10 november 2003 @ 05:17:49 #212
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14515942
De velgen heb ik voor de eerste keer der onder gezet , en volgens mij was de donor auto de fout , die stond iets anders dan deze , maar was de enige die een beetje gelijk stond, zover ik zo snel kon vinden,

thnx voor je "sugesties"ik zal der aan werken

ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_14528695
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:

Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?

Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?

maandag 10 november 2003 @ 16:58:07 #214
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14529032
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:

Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?

Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?

Amen!
Life suxx, deal with it!
  maandag 10 november 2003 @ 18:07:04 #215
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14530864
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:

Wil ik best doen, maar ik ben niet zo gigantisch vaak op fok!, lees: eens in de 2 dagen ofzo, dus meestal is dat lastig precies te timen, maar ik ben het verder met je eens, dat wel. En als het een keer zo uitkomt zal ik ook best ff een poll neerzetten (al heb ik geen idee hoe dat werkt nu, maar dat is ongetwijfeld gemakkelijk te vinden
  maandag 10 november 2003 @ 18:24:15 #216
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14531364
As requested; hoewel dit niet onder off-topic valt imo.
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
pi_14531398
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Ik ben het overigens eens over Tim's velgen, maar hij heeft wel degelijk meer gephotoshopt dan jij zegt.
De mistlampen zijn weg, het logo is weg, hij is verlaagd, hij heeft andere velgen, hij heeft booskijkers, ander nummerbord (al zie ik het nut daar niet van in), de richtingaanwijzer is weg.

In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.

maandag 10 november 2003 @ 19:12:12 #218
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14532782
Ik ben het wel eens met Henkmanz, maar ik heb geen zin meer om te soepen, omdat er bijna niemand meer mee doet.
Ik vind ook wel dat andere mensen eens een poll kunnen maken, want hoevaak heb ik wel niet een poll gemaakt (ook vaak te laat omdat niemand het deed) Als iedereen nou zo denk als ik, dus dat je geen zin meer hebt om te soepen, omdat er niemand mee mee doet, dan komt dit topic ook niet verder, dus als we nou eens met z'n allen gaan soepen dan wordt het misschien ook weer leuker en soept men vaker.
Dat moet je zelf weten!
  maandag 10 november 2003 @ 20:33:56 #219
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14535139
Heyz, nou ff voor iedereen , dit is volgens mij de 2de keer dat ik echt me inzet voor iets moois te maken , en de eerste keer dat ik velgen ga knippen en plakken enzo .... en dacht dat Henkmanz de leider was..... die de pollz maakte, maar als jullie willen dat ik dat es doe , dan doe ik dat wel hoor..

maar thnx , voor jullie reacties.. btw dit is me nieuwe soep, is al iets anders....

maar hier zijn geen velgen gedaan, nog geen goede donor auto gevonden

maandag 10 november 2003 @ 20:43:21 #220
28634 wick
Got VTEC?
pi_14535411
ik volg de fotosjop draadjes met plezier, maar tering wat een mierenneukerij ok het hoort erbij, ik stel jullie werk dan ook zeer op prijs, keep it goin
live fast, die young
  maandag 10 november 2003 @ 20:48:59 #221
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14535604
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:25 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Ik ben het overigens eens over Tim's velgen, maar hij heeft wel degelijk meer gephotoshopt dan jij zegt.
De mistlampen zijn weg, het logo is weg, hij is verlaagd, hij heeft andere velgen, hij heeft booskijkers, ander nummerbord (al zie ik het nut daar niet van in), de richtingaanwijzer is weg.

In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.

Ik probeer niemand af te kraken of te bekritiseren, wat ik wilde zeggen was eigenlijk dat er dit keer niets echt goeds bijzat, ook de mijne was dat niet. Vandaar dat ik niet heb gestemd
  maandag 10 november 2003 @ 21:05:49 #222
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14536043
tis 21:00 geweest trouwens, _Tim_, heb je al een nieuw plaatje?
  maandag 10 november 2003 @ 22:13:25 #223
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538220
ondertussen al 22.00
pi_14538238
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:13 schreef Haikuh het volgende:
ondertussen al 22.00
Juist Henkmanz, kom maar op met die bak, anders zoeken wij er een uit
pi_14538330
hmhmdlvnadlnvflanldfnalfdlvnaklvfnqioerjhoq???
http://www.highresautoimages.com/1600/maserati/coupe3.html
  maandag 10 november 2003 @ 22:17:08 #226
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538342
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Juist Henkmanz, kom maar op met die bak, anders zoeken wij er een uit

Henkmanz ? leef jij wel nog ??
pi_14538359
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:16 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
hmhmdlvnadlnvflanldfnalfdlvnaklvfnqioerjhoq???
http://www.highresautoimages.com/1600/maserati/coupe3.html
Volgende pag!!
  maandag 10 november 2003 @ 22:19:14 #228
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538424
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Volgende pag!!

ja , of jij was t snel , of ik te langzaam haha

noujah , wordt t deze foto dan maar ? )misschien ff posten in deel 16 ?

pi_14538499
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:19 schreef Haikuh het volgende:
)misschien ff posten in deel 16 ?
Is gebeurt
  maandag 10 november 2003 @ 22:22:56 #230
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538535
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:21 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Is gebeurt

gezien , heb ik teminste vanaaf nog iets te doen ghehe... have fun
pi_14538600
Ga het ook weer eens proberen
pi_14538909
Ik weet dat ik dan om 22u een auto had moeten posten en eigenlijk geen recht van spreken heb, maar echt een goede soepauto vind ik het niet. Niet echt een auto die je anders ook zou tunen...
  maandag 10 november 2003 @ 22:34:48 #233
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14538942
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet dat ik dan om 22u een auto had moeten posten en eigenlijk geen recht van spreken heb, maar echt een goede soepauto vind ik het niet. Niet echt een auto die je anders ook zou tunen...
dussss ??? je wil een ander ?
pi_14539075
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:34 schreef Haikuh het volgende:

[..]

dussss ??? je wil een ander ?

Nee, ik doe wel mee. Ik geef alleen mijn mening.
Er is (bijna) nooit een topic stopgezet vanwege een te slecht soepbare auto, een keer in deel 4 en een keer in het vorige deel geloof ik.
Ik ben alleen van mening dat soepbare auto's voor meer mensen zorgen die soepen, en niet alleen de tijdelijk verslaafden zoals uzelf .

Anders had dit topic nooit zolang volgehouden, als er zoveel slecht soepbare auto's waren gepost.

maandag 10 november 2003 @ 22:50:48 #235
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14539445
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:33 schreef Haikuh het volgende:
.... en dacht dat Henkmanz de leider was..... die de pollz maakte, maar als jullie willen dat ik dat es doe , dan doe ik dat wel hoor..
Henkmanz vervult gewoon de sterke mannelijke rol in dit topic om het in goede banen te leiden
pi_14539546
Heb het plaatje weggehaald, de link staat er nog, maar kom dan ff met een goeie
  maandag 10 november 2003 @ 23:10:48 #237
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14540052
ik vind die maserati coupe best soepable hoor...

maw, laat wat mij betreft maar staan

pi_14540803
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:00 schreef _Tim_ het volgende:
Hij is nog niet helemaal klaar, maar aangezien ik niet al te veel tijd meer ga hebben post ik hem al maar...
[afbeelding]
Leuke soep, vooral het nummerbord vind ik een leuk detail.

Jammer dat het topic zo aan het doodbloeden is...
Ik heb zelf weer te veel last van RSI om veel te computeren en ik zit voor mijn studie al veel achter de computer

Bij deze wil ik ultimora ff bedanken voor het openen van het eerste topic, want ik heb er tot nu toe een hoop lol aan beleefd

[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 10-11-2003 23:38]

pi_14548714
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heb het plaatje weggehaald, de link staat er nog, maar kom dan ff met een goeie
Laat maar staan joh Layts ik was er ook al aan begonnen.
Laten we deze maar gewoon afmaken.
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:30:52 #240
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14559959
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:33 schreef Henkmanz het volgende:
Van een auto als deze maak je geen Fast & Furious Versie.
Ik wilde de stijl die de auto had houden, daarom weinig grote veranderingen, maar wel enkele kleinere.
De kleur heb ik behouden omdat dit een perfekte kleur is voor zo'n auto, ik vind dat je als je bij deze auto de kleur veranderd wederom een stuk stijl wegneemt. Zelfde kleur dus

[...]

Toch maar meegedaan, ondanks dat ik de auto wat minder vond .

Goeie zaak dat je toch hebt meegedaan, ik vond dit alleen juist een auto om eens even lekker te "verfast&furiousen", juist omdat het een hele stijlvolle sportwagen is. Ik vind hem origineel nogal terughoudend, vandaar dus het aandikken in mijn soep.

Vind jouw soep wel strak gedaan btw.

pi_14574315
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Goeie zaak dat je toch hebt meegedaan, ik vond dit alleen juist een auto om eens even lekker te "verfast&furiousen", juist omdat het een hele stijlvolle sportwagen is. Ik vind hem origineel nogal terughoudend, vandaar dus het aandikken in mijn soep.

Ik ken het idee We hebben het inderdaad vaker gedaan met een Saab enzo, maar dat viel (mij) nogal tegen. Daarom vind ik het zo zonde om zo'n auto te soepen! Maar ik snap je heel goed hoor.
quote:
Vind jouw soep wel strak gedaan btw.
Thx
  donderdag 13 november 2003 @ 03:02:21 #242
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14596036
Als ik vragen mag , wie heeft op mij gestemd massaratie?
en waarom ? (als t niet te veel gevraagt is

ik kon helaas niet mee stemmen , want ik moest vandaag werken van 15 uur tot 24 uur... sorry...

grzz Hai

donderdag 13 november 2003 @ 15:20:27 #243
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14606076
Vind die accord wel een lastig karretje zeg, Ik heb er maar wat van geknutseld, maar echt tevreden ben ik nog niet...

Zo houden? Of heeft iemand leuke suggesties? Ik ben wat deze auto betreft even door m'n creativiteit heen.

donderdag 13 november 2003 @ 16:53:34 #244
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14608931
quote:
Op donderdag 13 november 2003 15:20 schreef ToMaSZ het volgende:
Vind die accord wel een lastig karretje zeg, Ik heb er maar wat van geknutseld, maar echt tevreden ben ik nog niet...

Zo houden? Of heeft iemand leuke suggesties? Ik ben wat deze auto betreft even door m'n creativiteit heen.
[afbeelding]

Misschien gewoon een ander kleurtje geven....dat ziet er dan al een stuk gesoepter uit
Life suxx, deal with it!
  donderdag 13 november 2003 @ 21:43:04 #245
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14616754
ligt het aan mij of is dit wel de raarste hoek waarin de foto genomen is in de totale geschiedenis van het topic

* Mons doet toch weer eens niet mee

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 13-11-2003 22:25]

vrijdag 14 november 2003 @ 01:56:20 #246
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14622677
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:43 schreef Mons het volgende:
ligt het aan mij of is dit wel de raarste hoek waarin de foto genomen is in de totale geschiedenis van het topic

* ToMaSZ doet toch weer eens niet mee

Hij is knap kut lastig ja...
  vrijdag 14 november 2003 @ 01:57:04 #247
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14622688
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:53 schreef SiNz het volgende:

[..]

Misschien gewoon een ander kleurtje geven....dat ziet er dan al een stuk gesoepter uit

Done, maar niet te extreem, vind een felle kleur wel een vereiste voor dit apparaat
  vrijdag 14 november 2003 @ 08:16:00 #248
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14623839
Ik vind die van ToMaSZ best wel vet
Dat moet je zelf weten!
  vrijdag 14 november 2003 @ 11:17:19 #249
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14627235
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 01:57 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Done, maar niet te extreem, vind een felle kleur wel een vereiste voor dit apparaat

je kan je auto toch ook een andere felle kleur geven
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:27:02 #250
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_14636535
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:17 schreef Mons het volgende:

[..]

je kan je auto toch ook een andere felle kleur geven

dat kan, maar ik was er niet tevreden over
  maandag 17 november 2003 @ 17:13:15 #251
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14704638
Ik wil de poll maken , maar weet ff niet hoe dat gaat, kun je ff in t kort uitleggen ? (iemand)
  maandag 17 november 2003 @ 17:42:48 #252
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_14705551
poll.dezeserver.nl... dat is de site en de rest wijst zich vanzelf
  maandag 17 november 2003 @ 18:05:18 #253
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_14706181
Dit kan ook nog wel eens van pas komen ( Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat )
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:30 schreef Henkmanz het volgende:
code:
[origineel
[url=http://elmundomotor.elmundo.es/elmundomotor/especiales/2002/10/coches/utilitarios/imagenes/nissan_micra_xxl.jpg][afbeelding][/url]

[b]Poll: De mooiste micra is van...[/b]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=1]barf[/url]
[url=http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=322316][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=2]DamagedBrain[/url]
[url=http://www.vincent-kim.demon.nl/FokPics/nissan_micra_xxl_modded.jpg][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=3]Gstar[/url]
[url=http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=323914][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=4]Kaj_A[/url]
[url=http://members.lycos.nl/kajforum/photoshop/micrakajstriping.jpg][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=5]Shyte[/url]
[url=http://members.home.nl/makuzan/n/micrasoep.jpg][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=6]Mr._T-rex[/url]
[url=http://www.ocreana.net/~t-rex/nissan_micra_01.jpg][afbeelding][/url]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=7]Henkmanz[/url]
[url=http://members.home.nl/henkmanz/micra_venom.jpg][afbeelding][/url]

[sup]Tussenstand:[/sup]
[url=http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4006&layout=3&sort=prc][afbeelding][/url]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]

Dat moet je zelf weten!
  maandag 17 november 2003 @ 19:12:49 #254
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14708196
Ik moet weg, dus mocht het zo zijn dat ik win vandaag (de A3 achterkant dus) dan is DIT de nieuwe.
Life suxx, deal with it!
pi_14708943
Ik zal het even toelichten, omdat het zo nog best moeilijk is.
code:
[origineel]
[img]http://elmundomotor.elmundo.es/elmundomotor/especiales/2002/10/coches/utilitarios/imagenes/nissan_micra_xxl.jpg[/img] 

[b]Poll: De mooiste micra is van...[/b]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=1]barf[/url]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=322316[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=2]DamagedBrain[/url]
[img]http://www.vincent-kim.demon.nl/FokPics/nissan_micra_xxl_modded.jpg[/img]

[sup]Tussenstand:[/sup]
[url=http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4006&layout=3&sort=prc][afbeelding][/url]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]

Er staat zoals je ziet [origineel] met daarna de IMG-tag met daarin het adres van de originele auto. Dit heb ik zelf dus in een bericht gezet. Hieronder plak je de code die je krijgt van http://poll.dezeserver.nl.
Die code bestaat dus uit het sterretje met daarna de klikbare naam van een photoshopper. Onder dat adres zet je voor de duidelijkheid ook het adres van de gephotoshopte auto van die persoon tussen de IMG-tags, zodat die ook zichtbaar is. Zelfde doe je bij alle deelnemers aan de wedstrijd
Dat is het eigenlijk al!

Zijn er nog vragen? .

maandag 17 november 2003 @ 19:51:35 #256
71956 Haikuh
Oooooohhhh.....
pi_14709530
Ik zal t proberen de volgende keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')