Hier vind je discussies over gesoepte auto's en discussies over gekozen auto's voor het soepen en dergelijke. Dus géén gephotoshopte auto's, of suggesties voor andere auto's, die mogen in de topics die daarvoor bedoeld zijn; namelijk:
Photoshop Auto's Deel 3 voor gesoepte auto's die niks met de wedstrijd te maken hebben en
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor suggesties voor het wedstrijdtopic.
Ben trouwens ook een databaseje begonnen om alle pics van
http://www.highresautoimages.com/ te verzamelen. Op deze site staan meer dan 1000 bureaublad formaat auto's (vanaf 1024x768 to 1600x1200)
quote:Ga binnenkort op een andere pc werken, heeft geen internet, ik maak dan een cd met al die plaatjes gesorteerd. Dus als ik iets nodig heb kijk ik in de map Pics/ViewFront/blabla.jpeg o.i.d. hoef ik niet elke keer het halve internet af te zoeken voor een goed plaatje. Ik ben bij die site nu bij de Aston Martin en in heb al meer dan 200 plaatjes.
Op zondag 5 oktober 2003 21:39 schreef Henkmanz het volgende:
Wat is het nut van een database maken als ze allemaal op die site staan?
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]
quote:Is toch grappig, als je niets te doen hebt.
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
volgens mij is die skylighter een beetje een controll freak
grafiekjes database's polls het kan niet gek genoeg
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 13:08]
hoe kan ik die dan weer hoger zetten??
hij was eerst natuurlijk ook hoekig maar lang zo hoekig niet..
quote:En die 1e is een under construction dinges.
Op maandag 6 oktober 2003 13:02 schreef Henkmanz het volgende:
Allríííííght... 2 inzendingen en nog 2 uur tot de deadline
Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerkt
Edit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-10-2003 14:47]
quote:en je post deze geweldige informatie want...?
Op maandag 6 oktober 2003 13:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Trouwens, ik heb besloten om niet met die wedstrijd mee te doen. Ik ga ff rustig verder met die geweldige database! Dus als er maar twee mensen meedoen.... dan wordt het niet moeilijk kiezen.Edit (14:25):
606 Plaatjes
Brabus afgewerktEdit (14:47):
767 Plaatjes
Bezig met Chevrolet
Nu Pauze!!!!!!!!!!!!!!
quote:Inderdaad ja.....Layt-dinges neemt de topictitel wel heel letterlijk. Naar mijn weten was dit topic geopend om die (tot nu toe altijd aanwezig zijnde) discussies over de Photoshopwedstrijden te voeren ipv het wedstrijdtopic vol te lullen daarmee.
Op maandag 6 oktober 2003 16:10 schreef Mons het volgende:[..]
en je post deze geweldige informatie want...?
Dit topic is er dus niet voor om te vertellen wat je met je (vele) vrije tijd aan het doen bent. En ook niet om mensen weltrusten te wensen enzo (zie vorige deel van dit topic). Hou je dus een beetje in!
EN layt-dinges: Denk eraan dat je 24 uur na het neerzetten van een post, je de post nog gewoon kan aanpassen. Ik zie jou zo vaak 3 of 4 posts ondermekaar zetten (waar er soms maar een paar minuutjes tussen zit). Dat is dus echt niet nodig.
Ik bedoel:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Kaj_A, ga je je auto nog inleveren of mag streetracer zo een nieuwe uitkiezen?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik ga de poll wel maken, al kan dat wel een hele tijd duren met zoveel inzendingen
quote:Zit in totaal 6 minuutjes tussen, en de eerste 2 posts hebben nou niet echt nut meer ofzow. Had je prima in je eerste post kenne aanpassen!
Op maandag 6 oktober 2003 15:00 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Poll: Wie heeft de NSX gesoept? (correctie de mooiste)
*knip*
Zo raken de topics wel heel snel vol.
Kijk een ge-edite post
quote:Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord
Op maandag 6 oktober 2003 16:09 schreef Mons het volgende:
kaj_a geef nou even toe de auto is bijna niet te soepen je hebt zelf ook zowat niks veranderd
quote:Nee, ik ook niet.....zou ie het in gezien hebben dat het geen beste keuze was?!?
Op maandag 6 oktober 2003 16:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
OK rustig aan, ik begreep het na de 1e keer ook al, zo kun je ook met 3 posts hetzelfde duidelijk makenKijk een ge-edite post
[..]Dit was volgens Kaj_A wel eentje waar ie nog mee bezig was, maar ik heb daarna er niets meer over gehoord
Nou ja, mij maakte het niet zoveel uit. Ik doe eigenlijk toch nooit mee in het weekend. Dan heb ik andere dingen te doen. Soms staan er wel es auto's tussen die ik heel graag had willen doen, maar niet kon omdat ik andere dingen had.....deze was dus niet zo erg, want ik wilde um toch niet doen
Maar ik denk dat het al duidelijk is dat StreetRacer wint. Hopen dat ie wel regelmatig hier kijkt nog, zodat ie wel optijd een auto ken posten.
quote:Die Saab is perfect!
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
Ey grappemakers is het zo moeilijk om een nieuwe auto te kiezen?
quote:we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
Op maandag 6 oktober 2003 21:32 schreef Kaj_A het volgende:
Ey grappemakers is het zo moeilijk om een nieuwe auto te kiezen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 06-10-2003 22:49]
Mijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer
Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.
quote:tis een grof schandaal
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.
quote:Nee, maar dat is volwassen wil je zeggen. Zelfs als (in het begin gewoon netjes) wordt aangegeven dat de auto echt niet te soepen is ben jij absoluut niet bereid om ook maar een beetje mee te buigen en een andere auto te kiezen. In plaats daarvan antwoord je gewoon níet en laat stug die auto staan. Vind je het dan gek dat mensen je niet serieus nemen?
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:
Eigenlijk zijn jullie wel een zielig stelletje bij elkaar... meteen huilen als ik een auto post en dan ook nog zo triest gaan zeuren.
Je hebt zelf gezien hoe het met mij ging een tijdje terug in dit topic; je kan je maar beter een beetje op de achtergrond houden.
quote:Goede manier om je dubbelpost weg te werken.
Op maandag 6 oktober 2003 22:49 schreef Kaj_A het volgende:![]()
quote:Jammer T-Rex, ik kijk uit naar je terugkomst
Op maandag 6 oktober 2003 23:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heej mensen. Ik wilde ff melden dat ik voorlopig niet meer mee kan doenMijn laptop is namelijk vorige week overleden en de enige computer die ik nu nog ter beschikking heb is een linux server. Aangezien mijn laptop nog wel een tijdje bij toshiba zal staan, heb ik dus geen photoshop meer. Ik had al weinig tijd maar nu dus ook de middelen niet meer
Ik blijf natuurlijk wel stemmen en het topic volgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 07-10-2003 11:42]
quote:Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:51 schreef zerrocool het volgende:
veranderd:
-kleur
-velgen
-achterlichten helder
-moterkap verlenger
-verlaagd
-'folie' over knipperlichten voor
-ramen verduisterd
-voorbumber cupra R
-zijskirt cupra R
Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.
Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending
quote:Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.
Op maandag 6 oktober 2003 22:44 schreef Henkmanz het volgende:
we wachtten netjes op de nummer één of twee totdat die n00b een auto postte, grappenmaker.
quote:ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:
Op zondag 5 oktober 2003 22:26 schreef Mons het volgende:
volgens mij is die skylighter een beetje een controll freak
grafiekjes database's polls het kan niet gek genoeg
Ik hou van een beetje overzicht!
quote:Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:17 schreef Ultimora het volgende:
wel jammer dat t weer in een dalende lijn gaat.....
quote:lol@ skyligther
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
ik wilde eigenlijk via een diagram antwoorden, maar dat doe ik toch maar niet, hier is een kort antwoord:Ik hou van een beetje overzicht!
quote:ooh over de foto´s hoor je mij opzich niet klagen hoor! die Lupo was leuk (maar ik was veeeeeeel te laat) en de NSX tsja shit happens. deze saab vind ik ook leuk. maar zoals laytsky dinges (sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:02 schreef SiNz het volgende:[..]
Hoe bedoel je in een dalende lijn gaat?!? Er zijn toch wel meer foto's gepost die mensen niet leuk vinden om te soepen?!? Als je um niet leuk vindt, doe je toch gewoon niet mee?! Gebeurd wel vaker....
(dit bericht is overigens niet voor SiNz bedoeld, maar voor iedereen die mij serieus neemt )
quote:die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
Ik durf het bijna niet meer te zeggen:
je voorbumper zit een beetje scheef!Verder een hele aardige soep, als ik jouw was zou ik nog ff kijken naar de nummerplaat (weet niet of dat de bedoeling is), de wielen en de voorruit. Het lijkt alsof de voorruit net iets lichter is dan de anderen.
Verder is dit het voorbeeld van een niet zwaar overdreven getunede saab! Dus mooie inzending
[..]
quote:Nou, als je het 1 keer doorleest onthoud je het wel, ik weet em toch ook!
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:24 schreef Ultimora het volgende:
(sorry hoor, neem dan een fatsoenlijke nick)
quote:ok, maak dan de zijruiten die je door het voorfuit ziet een beetje donkerder, dit maakt het meer realistisch, verder goede soep
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef zerrocool het volgende:[..]
die nummerplaat probeer ik nog ff te fixen is idd er blurry, de vooruit was de bedoeling dat ie iets lichter was dan de zijruiten omdat dat meestal in het 'echt' ook zo is. en dat ie bumber een beetje scheef zit is wel waar maar ik kon bijna geen donor foto vinden die uit exact dezelfde hoek was genomen, want de meeste foto's die je vind zijn schuin van voren genomen en deze is toch wat meer van de zijkant.
ik zal ff kijke wat ik kan fixe.
quote:Stuk beter dan de eerste
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:16 schreef zerrocool het volgende:
ik heb de zijruiten nu wat donkerdere gemaakt, ff een kenteken erop gezet en nog wat hele kleine aanpassingen nu is ie wel af.
alleen staat het nummerbord nu nog schever dan de voorbumper, maar ik zou dat laten, want zo kun je nog dagen bezig blijven
ps je auto is geen 800x600
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 07-10-2003 17:44]
quote:klopt, maar ik was geen n00b die overhaast foto's postte in het verkeerde topic. een n00b houdt niet in dat je weinig posts hebt, houdt gewoon in dat je er geen ruk van snapt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:Iedereen was ooit een n00b, jij ook, ik ook.
Ik ben ook niet zo moeilijk over de plaatjes die gesoept moeten worden, de 1 past wat meer en is makkelijker en de andere is weer iets moeilijker. Dat houdt het alleen maar leuk en uitdagend. Als we allemaal makkelijk willen kunnen we ook een Golf 4 nemen en die dan 20x achter elkaar soepen. Is wel zo makkelijk.
Dus mensen/kinderen soep als je wilt soepen, je wint als je het goed gedaan hebt, en je leert ervan als je het minder goed gedaan hebt. Je hoeft ook niet jaloers te zijn op elkaar, de 1 is nou eenmaal beter dan de ander, maar zie het als een uitdaging je skills te verbeteren.
Probeer elkaar te helpen dan op elkaar te schelden. je zult zien dat het dan een stuk leuker is, probeer nieuwe dingen uit. En vraag gewoon hoe wat gedaan wordt.
Dus geen geruzie meer, maar ga soepen en geniet ervan, als je dat niet kan. Begin er dan niet aan.
quote:Brute velgen!!
Op donderdag 9 oktober 2003 21:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik doe ook weer eens (subtiel) mee...
1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ik
Verder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!
googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef bier2k3 het volgende:[..]
dat geleuter van ons is zinniger als dat gezeik van jou... probeer je mod te spelen ofzo? jammer had je het normaal gevraagd had ik die foto wel weggehaald nou val maar kapot
edit: bij nader inzien (ff da andere topic bekeken en dat is daar inderdaad voor), de foto toch weggehaald, maar je loopt wel te zeiken maat
quote:Gstar begrijpt het niet. Je kan mensen ook in hun waarde laten. Of hij mijn discussies onzinnig vindt of niet heb ik werkelijk poep aan.
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:04 schreef _laytsskylighter_ het volgende:Gstar begrijpt het! Je hoeft geen mod te zijn om op iemands fouten te wijzen. Als je meedoet, lees dan eerst gewoon ff de 1e post, dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
quote:Netjes erop gebrushed. Alleen lijkt de spoiler wel mat. Doe je helaas weinig aan > if donorauto = geel then goto kutglans.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:08 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]googolplexian hier kennen we verder praten over die auto`s en hun (uber) spoilers..
We hebben er een soeper bij, dames en heren!
quote:Ja.. achteraf hed ik ook wel een beetje spijt van die spoiler. Maar hij zat er al op en ik had de layers al gecombineerd en gesaved
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:37 schreef SiNz het volgende:[..]
Brute velgen!!
Alleen ff je spoiler.1. Ik heb nog nooit een spoiler gezien die aan de auto geintegreerd zit op zo'n manier.
2. Ik heb ook nog nooit een spoiler gezien die op die plek op de auto gezet wordt.
3. Wordt een beetje lastig je achterklep te openen zo denk ikVerder heb je mijn stem wel hoor Blacku....ownee Googolplexian!
En als je het nooit gezien hebt is het alleen maar origineel toch?
Jep ... Blackuplexian
quote:Ja want het was een redelijk moraliserend toontje, en moraalridders zijn er al genoeg. Toen ik zag dat dit topic er echt helemaal voor was heb ik gewoon die fotos weggehaald omdat het zo nuttiger is. Staat er toch ook:?
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:43 schreef Gstar het volgende:[..]
mis ik iets? ik vroeg redelijk netjes of je die foto weg wilde halen, ik had je er bij voorbaat al voor bedankt, je reactie begrijp ik niet helemaal. Natuurlijk ben ik geen mod, anders had ik de foto zelf wel verwijderd. in elk wedstrijdtopic worden wel foto's gepost die niks met de wedstrijd zelf te maken heeft, dit kan gebeuren en daarom vroeg ik jou die foto te verwijderen, dit keer was ik het, volgende keer is het weer iemand anders, Kan jij je reactie ook uitleggen?
quote:Ja die spoiler ziet er niet uit, die originele foto is ook van die kwaliteit dat ie er nooit uit gaat zien.... dus ik ben verder gaan zoeken naar betere pics en er achter gekomen dat die auto van een wel heel artistieke richting gefotografeerd is
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:43 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Netjes erop gebrushed. Alleen lijkt de spoiler wel mat. Doe je helaas weinig aan > if donorauto = geel then goto kutglans.
We hebben er een soeper bij, dames en heren!
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:05 schreef Mons het volgende:
[afbeelding]vernanderd:
-kleurtje
-verlaagd
-panorama dak
-velgendat was het volgens mij niet een super soep maar niet echt onrealistisch (hoop ik
)
toffe achterlichten gozer leuk om te zien dat men idee aanslaat
quote:Kun je ff aanwijzen waar Gstar bier2k3 (of zoiets) niet in zn waarde laat? Hij bedoeld dat die discussies in dit topic moeten, en niet in het gewone wedstrijdtopic.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:38 schreef Googolplexian het volgende:
Gstar begrijpt het niet. Je kan mensen ook in hun waarde laten. Of hij mijn discussies onzinnig vindt of niet heb ik werkelijk poep aan.
Again, I know, I must say:
quote:Da's wel een héél erg overhaaste reactie (je zou ook ff de smilie kunnen bekijken bovenaan Gstars bericht). En hij loopt daarmee absoluut niet te zeiken want met jullie discussie vullen jullie bijna één complete pagina van het topic terwijl het de bedoeling is die discussie hier te voeren. No offence trouwens.
Op vrijdag 10 oktober 2003 12:01 schreef bier2k3 het volgende:
dat geleuter van ons is zinniger als dat gezeik van jou... probeer je mod te spelen ofzo? jammer had je het normaal gevraagd had ik die foto wel weggehaald nou val maar kapot
quote:"voor dit onzinnig geleuter van jullie" vind ik niet een sprankelend voorbeeld van mensen in hun waarde laten.
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:28 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Kun je ff aanwijzen waar Gstar bier2k3 (of zoiets) niet in zn waarde laat? Hij bedoeld dat die discussies in dit topic moeten, en niet in het gewone wedstrijdtopic.
Again, I know, I must say:
[afbeelding]
En, ja ... leuk icoontje.
quote:damn toch nog dezelfde achterlichten als iemand anders
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:58 schreef bier2k3 het volgende:[..]
toffe achterlichten gozer
leuk om te zien dat men idee aanslaat
quote:stond in eerste instantie nog geen smillie volgens mij,... en ik heb een nogal temperamentvol karakter
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:34 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Da's wel een héél erg overhaaste reactie (je zou ook ff de smilie kunnen bekijken bovenaan Gstars bericht). En hij loopt daarmee absoluut niet te zeiken want met jullie discussie vullen jullie bijna één complete pagina van het topic terwijl het de bedoeling is die discussie hier te voeren. No offence trouwens.
quote:Same here!
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind die nieuwe foto zwaar matig, so I'm out on this one.
EN het is weekend, dus doe ik zowieso niet mee. Suc6 mensen!
quote:ik ben er al vollop mee bezig dus ja beter wordt het niet meer veranderd
Op zondag 12 oktober 2003 22:57 schreef Henkmanz het volgende in het wedstrijd topic:
wtf?
deze auto is praktisch al gesoept, een deel geleden:Deze auto heeft gewoon exact dezelfde voorkant, zelfde velgen, zelfde koplampen e.d.
Kun je zo dezelfde bodykit op los laten!
[Dit bericht is gewijzigd door zerrocool op 12-10-2003 23:49]
quote:ik was er ook al aan begonnen...
Op zondag 12 oktober 2003 23:28 schreef zerrocool het volgende:[..]
ik ben er al vollop mee bezig dus ja beter wordt het niet meer veranderd
quote:Voor het geval je commentaar wil:
Op maandag 13 oktober 2003 00:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Tot zo ver:
Niet afkijken!!
1. Je velgen zijn 2D. Waarschijnlijk geript van een auto die recht van de zijkant gefotografeerd is.
2. Je ziet nog een stukje sideskirt van de laag eronder.
3. Als je er een coupé van maakt, moet je wel de deur die je overhoudt groter maken (uitrekken), anders klopt het niet in verhouding.
4. Een luchtrooster onder in de deur klopt niet. Daar zit ie nooit....en daar heeft ie ook niet zoveel nut.
Je luchthapper op de motorkap zit er wel heel goed op!
Dat was het....
quote:Hier heb ik wat aan, kan ik er weer ff mee bezig
Op maandag 13 oktober 2003 11:57 schreef SiNz het volgende:
1. Je velgen zijn 2D. Waarschijnlijk geript van een auto die recht van de zijkant gefotografeerd is.
2. Je ziet nog een stukje sideskirt van de laag eronder.
3. Als je er een coupé van maakt, moet je wel de deur die je overhoudt groter maken (uitrekken), anders klopt het niet in verhouding.
4. Een luchtrooster onder in de deur klopt niet. Daar zit ie nooit....en daar heeft ie ook niet zoveel nut.Je luchthapper op de motorkap zit er wel heel goed op!
Dat was het....
quote:en je voorste remschijf zit op een erg rare plaats
Op maandag 13 oktober 2003 13:00 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Hier heb ik wat aan, kan ik er weer ff mee bezig
mja als het zo hoort dan hoort het zo
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:53 schreef Mons het volgende:Ik vind het ook onwijs bagger dat er een 600*800 auto is gepost die. Zo'n klein formaat foto ga ik nooit soepen.
quote:Nederlands is niet je sterkste vak heh?!?
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:53 schreef Mons het volgende:
Sorry dat ik loop te bitchen maar wat een onwijs lelijke auto's (die van zerrocool is nog wel ok). Ik vind het ook onwijs bagger dat er een 600*800 auto is gepost die. Zo'n klein formaat foto ga ik nooit soepen. Het topic verloedert, per wedstrijd zijn er nog 4 of 5 mensen die meedoen, er worden dubbele auto's gepost en nu zelfs een 600*800-auto's dat is dus echt brak. ik hoop dat hier vernaderingen in komen zodat het plezier wat ik eerst had in het auto's soepen terugkeert ofzo
Maar goed, precies wat Kaj_A zegt....gewoon meedoen, dan kan je zelf een auto kiezen.
Ik ben het wel met je eens dat een foto minimaal 1024x768 moet zijn om lekker te kunnen soepen. Anders wordt ie al gauw vaag.
Maar ja, de winnaar kiest nogsteeds de auto dus....
quote:Het is bijna onmogelijk om een bumper 100% recht te krijgen. En die van zerrocool ziet heel erg recht! En al dat ik stem niet vind ik toch een beetje vervelend. Dat is ook niet leuk voor de mensen die soepen. Iedereen wil zoveel mogelijk stemmers. Anders stem je toch op de minst lelijke? Maar ja, zelf weten...........
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:36 schreef SiNz het volgende:
Scheve bumpers
Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.
quote:Nou...door mij wel hoor!!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik doe niet mee omdat het mij opvalt dat men mijn aanwezigheid qua soeps over het algemeen niet op prijs stelt, vandaar.
quote:Ik weet van mezelf wel dat mn soeps niet een hoge kwaliteit hebben, soms wil het aardig lukken, maar soms ook helemaal niet, dat kan gebeuren, ik ben nog maar een beginner, ik stel jouw soeps wel op prijs, jij voegt toch wel degelijk iets toe. Die volvo van mij was natuurlijk flink bagger, ik had tijdgebrek en wilde wel meedoen maar dat doe ik nu nooit weer.. ik zal er voortaan de tijd ervoor nemen, en anders doe ik niet mee.. ik hoop dat je volgende keer gewoon weer meedoet
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:43 schreef Henkmanz het volgende:
in zekere zin ben ik het eens met Mons (niet geheel), maar ik begin me ook te ergeren aan het enorme n00bgedrag van sommigen (LEES FFS die OPENINGSPOST EENS!).
En de foto die gepost was was ik het zowieso niet mee eens, aangezien bijna dezelfde auto al in deel 13 was gesoept. Maar goed, daarover gaat het nu niet meer.Ik ben van mening dat er eens goed gelezen moet worden, en dat mensen tijd moeten steken in hun soeps. De kwaliteit van de gesoepte auto's heeft echt z'n dieptepunt bereikt. Mij hoor je overigens geen namen noemen, dus val me er niet op aan.
quote:Hoort in dit topic thuis!!
Op donderdag 16 oktober 2003 13:20 schreef GiSH het volgende:
ik heb zo eens zitten klooien..
[afbeelding]
[afbeelding]
@ TUX2
Dit was de donorauto. Dus daarom is ie er niet. Had ik er in kunnen zetten ja, maar ik heb er niet aan gedacht.
quote:Dit is een CSL 3-serie. Ik weet niet of dat onder BMW valt. Maar tuurlijk mag je dat zeggen!!! Dan kan ik er de volgende keer op letten! Dus bedankt
Op donderdag 16 oktober 2003 15:23 schreef TUX2 het volgende:
Ah, vandaar. Dan heb ik niks gezegd
BMW zal wel een reden hebben om dat zo te doen![]()
quote:mooi
Op donderdag 16 oktober 2003 15:44 schreef Henkmanz het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties; ik doe misschien nog wel een keertje mee.
quote:Heb je die luchtinlaat zelf gemaakt?
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:58 schreef SiNz het volgende:
Dit is wat ik heb....so far.
Als ik de tijd heb ga ik nog wel wat dingen veranderen.
Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat
Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.
Het is toch een beetje duidelijk dat er niet zoveel mensen op jouw stemmen? Het is wel een leuk idee. Alleen de afwerking is gewoon te slecht om op te stemmen:
- gekleurde lampen
- gespiegelde nummerplaat
- Hondateken meegekleurd
- roosterteken meegekleurd
- Waar dienen die achter hoofdsteunen voor
- richtingaanwijzerlampje meegekleurd
Das gewoon te slordig. Het idee is leuk maar het is gewoon niet afgewerkt genoeg. Maar trek het je niet aan. Ik doen al ongveer 10 wedstrijden mee en ik ook nooit hoger gekomen dan een gedeelde 2e plaats!!
quote:Bedankt
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]Leuke soep!! Mooie stripings/decals whatever. Alleen die velgen
Die zijn toch wat te normaal. Echt een typische Henkmanz soep:
- gedeeltelijk gekleurde voorlampen
- 2 kleurige body
- hnk, hnkmnz, of henkmanz op de nummerplaat
Ik snap toch niet dat jij een tijdje niet mee wilde doen.
quote:Voor het mooie moet je ff iets met je achterwiel doen. Zo klopt ie niet
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:10 schreef zerrocool het volgende:zo ver ben ik nu
quote:Ik zie niet wat je bedoelt. Op wat voor manier loopt ie scheef?
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]Je bumper zit echt heel erg scheef.
Stel nou dat dat ding hierboven jouw Evo is (bovenaanzicht). De eerste pijl (in het verlengde) wijst in de richting waar de auto naartoe "kijkt". De tweede waar de bumper heenwijst.
@ Kaj_A, bij jouw ook hetzelfde probleem, alleen dan een stuk minder. Jammer dat je geen tijd meer hebt. Maar het blijft natuurlijk moeilijk!!
Om het even beter te visualiseren:
lijn 1 is een lijn die op de originele body van de auto zit; de bovenkant van beide lampen zitten op één lijn.
Door het perspectief van de foto zou dat dus moeten betekenen dat alles aan de voorkant van de auto links en rechts op dezelfde hoogte zouden moeten zitten.
Ik heb dus 2 extra lijnen erbij gezet, waaraan je kan zien waar jij de fout in bent gegaan met het aanbrengen van deze bumper. De bovenkant van mistlamp links is hoger dan rechts, en dat geldt ook voor de luchtinlaat onder.
Dit komt dus niet om dat je scheel plakt ofzo, dat zal namelijk wel goed zitten Maar dat komt omdat de foto van je donorauto (de auto waarvan je de bumper haalde) niet in hetzelfde perspectief is geschoten, of in elk geval verder naar links "keek".
Maar goed, genoeg gemiept zo Als je liever geen commentaar meer hebt op je soeps moet je dat even melden, ik wil niet wéér mensen wegjagen uit het topic
is goed bedoeld dus...
quote:Dat is ook het moeilijkste van het soepen. De donorauto moet vanuit een goede hoek zijn gefotografeerd.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:20 schreef TUX2 het volgende:
Bedankt voor jullie uitleg en ik zal een volgende keer meer opletten dat de donorauto in dezelfde richting 'kijkt'.
Zo iets als deze:
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 23-10-2003 17:09]
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:41 schreef jazza het volgende:[..]
wat is dit nou weer voor een BS! noemen jullie je nou Photoshoppers. ik bedoel de foto te donker!? man ooit van Niveaus aanpassen gehoord, mietjes!
quote:WTF? en wie ben jij om ook maar IETS te zeggen over het photoshop-wedstrijdtopic? En heb je mij ook maar ERGENS mezelf Photoshopper zien noemen? En je moet eens leren lezen: er staat niet dat de foto te donker is, maar het contrast is op de foto van zichzelf al te hoog.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:49 schreef jazza het volgende:
ik zit nu op werk, en misschien dat ik vanavond nog wel een gooi doe... maar dat commentaar over een slechte foto, slaat natuurlijk compleet op stront! een beetje fotosoeper, moet hier ook wel wat mee kunnen!
quote:Ja sorry
Op donderdag 23 oktober 2003 17:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Henkmanz is back
Iemand wat tips??
quote:Kijk hier eens http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq
Op donderdag 23 oktober 2003 18:16 schreef dadra het volgende:
Hallo, ben nu ook wat aan het proberen met photoshop, maar hheb geen flauw ideehoe ik m'n autootjes kan laten zien in dit forum.
Iemand wat tips??
quote:ok, ok was wat te overdreven mijn reactie. maar ik blijf bij mijn punt. ik heb ook de vorige soeps nu bekeken en idd er zijn er genoeg die er wat van kunnen. maar moet je de foto dan fucking helemaal voorgekauwd krijgen zodat je klakkeloos het een op de ander kan plaatsen. en plekjes op de bumper nou en...
Op donderdag 23 oktober 2003 17:41 schreef Henkmanz het volgende:[..]
[..]WTF? en wie ben jij om ook maar IETS te zeggen over het photoshop-wedstrijdtopic? En heb je mij ook maar ERGENS mezelf Photoshopper zien noemen? En je moet eens leren lezen: er staat niet dat de foto te donker is, maar het contrast is op de foto van zichzelf al te hoog.
Kijk die donkere kutplekken bij die bumper, daar is niet tegenop te photoshoppen. De deadline is morgen om 15:00 al hoor, en het is nou niet zo dat iedereen hier zeeën van tijd heeft, we zijn niet allemaal nerds met een pc als enige vriend.
oftewel:
Als jij zo de man bent en wij niet laat dan maar eens wat zien met je grote bek.
zeeen van tijd...
pc enige vriend...
de man... geen tijd voor...
quote:Ik ga deze ook niet soepen, omdat het een eigen gemaakte foto is.
Vraagje dan maar!
Wie photoshopt deze auto nu? Als niemand dat doet stel ik voor dat er gewoon een nieuwe auto gekozen wordt.Discussieren hierover? Hier dus.
Heb je suggesties?
Hier dus.
quote:je moet ook de link naar het plaatje posten, niet de URL van de foto.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:57 schreef dadra het volgende:
[afbeelding]ff proberen of t lukt
niet gelukt
zo dus:
code:en niet[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TADrAjYY7MHVPJRTFm8Y5S3JciBYI
Lt5HcA!umUmBzXRX5aWt03r4ywtCQFvJRqTJ*rAgeu!B9m!
4rgWs7DRzvZy94C1MmkymTsSgNB9!De2XtRcJgZUAg/focus-
tuned.jpg?dc=4675444148875632713[/img]
code:Want een HTMLpagina heeft natuurlijk niks te maken met een foto.[img]http://groups.msn.com/joep-photoshop/photoshop.msnw?
action=ShowPhoto&PhotoID=1[/url]
Snap je?
maar trouwens, gephotoshopte auto's moet je in het Photoshop Auto's Deel 3 topic posten.
(1MB, originele 1600x1200 resolutie)
Kom op zeg, het maakt toch niet uit dat de foto niet door een professionele fotograaf met een 14mp DSLR is gemaakt.
Wees eens een beetje aardiger alsjeblieft. Ik vind dat jullie een beetje overdrijven allemaal hoor. Als die bumper donkere vlekken heeft, dan zet je toch een andere bumper op
[Dit bericht is gewijzigd door TUX2 op 23-10-2003 20:33]
quote:thanx
Op donderdag 23 oktober 2003 20:23 schreef Henkmanz het volgende:[..]
je moet ook de link naar het plaatje posten, niet de URL van de foto.
zo dus:
code:en niet[url=http://groups.msn.com/_Secure/0TADrAjYY7MHVPJRTFm8Y5S3JciBYI
Lt5HcA!umUmBzXRX5aWt03r4ywtCQFvJRqTJ*rAgeu!B9m!
4rgWs7DRzvZy94C1MmkymTsSgNB9!De2XtRcJgZUAg/focus-
tuned.jpg?dc=4675444148875632713][afbeelding][/url]code:Want een HTMLpagina heeft natuurlijk niks te maken met een foto.[img]http://groups.msn.com/joep-photoshop/photoshop.msnw?
action=ShowPhoto&PhotoID=1[/url]Snap je?
maar trouwens, gephotoshopte auto's moet je in het Photoshop Auto's Deel 3 topic posten.
quote:Als je kijkt naar de voorgaande 14 delen moet ik jouw toch ongelijk geven
Op donderdag 23 oktober 2003 20:30 schreef TUX2 het volgende:
Kom op zeg, het maakt toch niet uit dat de foto niet door een professionele fotograaf met een 14mp DSLR is gemaakt.
quote:In dit topic is gebleken dat iedereen gelijk wil hebben en het laatste woord wil hebben. Maar een gewone foto was toch niet te veel moeite? Dit kon je wel verwachten. Kijk alweer eerst even goed in de voorgaande delen. Dan begrijp je dit soort reacties.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:30 schreef TUX2 het volgende:
Wees eens een beetje aardiger alsjeblieft.
Maar ik zal het proberen!!!
De foto's hebben een hoge resolutie en zijn scherp genomen vanuit een middelhoog camerastandpunt. Doordat de meeste autofoto's op die wijze genomen worden, kan je als je dat wilt (ik doe het zelf meestal niet) makkelijk 'donor-onderdelen' vinden om de auto wat op te leuken.
De scherpte maakt het makkelijker om de auto een mooie nieuwe kleur te geven. Nu kan je altijd roepen: "als je een echte fotoshop held bent, shop je alles tot wat moois" of "je doet je best maar" Dat slaat de plank echter volledig mis, ik ga het niet eens meer uitleggen, kijk in de topics en je ziet het. Ik kan er niet tegen als mensen dit beginnen te roepen, ik ben IMHO bovengemiddeld vaardig met Adobe Fotoshop en er al een paar jaar veel mee bezig. Dat leer je vanzelf als je een foto ziet, wanneer er iets echt moois van te maken valt en wanneer niet.
Fotoshop is een handige tool, het is echter geen wondermiddel.
Dus doe een beetje moeite bij het uitkiezen van een foto en kies niet je eigen auto, of een ferrari etc die je heel mooi vindt, maar blader wat langer door en zoek een foto met potentie.
I rest my case.
Maar het is nogsteeds zo dat de winnaar de volgende foto uitzoekt.
Als je um niet leuk vindt of wat dan ook, soep um dan gewoon niet! Ga niet lopen zeiken dat ie een andere foto moet uit gaan zoeken, want dan is heel het idee weg van dit topic.
Alleen moet ik wel nog even zeggen dat het inderdaad niet echt de bedoeling was van het wedstrijdtopic om je eigen auto te laten soepen. Daar hebben we Photoshop Auto's Deel 3 voor.
Zo....
quote:Ja, dat bedoel ik dus!! Gewoon niet soepen, klaar.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:07 schreef zerrocool het volgende:
(niet dat ik het een leuke foto vond, maar ik sla deze beurt dan ook gewoon over)
quote:Ik geef je ook gelijk hoor SiNz, maar ik had net als jij het gevoel dat TUX2 onterecht de poll won en daarmee zijn auto op liep te dringen. Gewoon niet eerlijk. Ik heb overigens respect voor de manier waarop jij zo rustig kan blijven
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:26 schreef SiNz het volgende:[..]
Ja, dat bedoel ik dus!! Gewoon niet soepen, klaar.
Jij snapt um!
quote:Tsja....ik maak me tegenwoordig helemaal niet meer zo druk over dit topic. Kheb wel wat beters te doen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:38 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik geef je ook gelijk hoor SiNz, maar ik had net als jij het gevoel dat TUX2 onterecht de poll won en daarmee zijn auto op liep te dringen. Gewoon niet eerlijk. Ik heb overigens respect voor de manier waarop jij zo rustig kan blijven
.
Ik moet en zal zeggen wat ik denk in dit soort situaties.
quote:Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:47 schreef TUX2 het volgende:
Het enige wat ik nog kwijt wil, is dat ik geen mensen heb ingeschakeld om op mij te stemmen. Dus beschuldig mij niet van valsspelen!!!
Niet iedereen vindt een auto waarvan de motorkap openstaat meteen de mooiste omdat dat zo origineel is ...
Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.
quote:Amen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:53 schreef SiNz het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat ik had moeten winnen, pik!
Maar die van jou zag er niet uit man. Had geen kleur (dus ook geen zilvergrijs ofzow), de contrast stond veel te hoog en je bumper zat moeilijk scheef.
Vin je het dan raar dat je dan gaat nadenken wie er op zo'n soep stemt?? Ik heb er 1 gezien met een reactie. De andere 5...nix gelezen.Maar sorry als ik je echt vals beschuldig, boeit ook allemaal verder niet meer, maar hopelijk snap je wel waarom ik mijn twijfels heb.
quote:Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:44 schreef Streetracer het volgende:
[afbeelding]voor als ik een keer mocht winnen
quote:Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:06 schreef TUX2 het volgende:
Ik zag net deze post van Streetracer in het suggestiesforum staan:
[..]Zullen we gewoon nu met deze auto verder gaan, want een poll is niet nodig
quote:Oh die is dus al gedaan, okej. Dan zoek ik ff verder. Just a Sec...
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:33 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Exact diezelfde foto is al eens gedaan, dus laat hem maar eens een andere kiezen.
Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.
quote:Dat ie niet leuk is om te soepen is idd niet waar, is een prima foto. Maar in mijn geval is het wel door het weekend....dan heb ik gewoon geen tijd. We doen anders deze ronde wel gewoon langer. Tot morgen. Dan kunnen er iig wat foto's eventueel worden ingezonden.
Op zondag 26 oktober 2003 21:18 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb mn auto niet af kunnen maken (ben er wel aan begonnen).
Ik kan hem morgen misschien nog wel inleveren, maar dat is ook niet helemaal zeker.Ik denk dat we de experimentele soep-auto's onderhand wel gehad hebben, en dat we dus gewoon weer moeten beginnen met het photoshoppen van normaal soepbare auto's.
Dat het weekend is zou niet zoveel uit moeten maken, de poll is wel vaker in het weekend geweest. Ik had toevallig geen tijd afgelopen dagen, vandaar geen auto van mij. Ik weet zeker dat de rest ook allemaal net zoiets had, en dat het niet ligt aan het feit dat het weekend is of dat de auto niet leuk is om te soepen, want dat is dus niet het geval.
Maandag nieuwe foto - woensdag poll
woensdag nieuwe foto - vrijdag poll
vrijdag nieuwe foto - maandag poll
dan heb ik misschien ook weer eens tijd om mee te doen
(ik heb nu eindelijk weer een werkende computer met photoshop )
quote:doe maar. Bij nader inzien komt er nu van het huidige systeem toch niet veel terecht
Op maandag 27 oktober 2003 17:53 schreef Henkmanz het volgende:
Heel stiekem vind ik dat ook wel een goed idee.
Zullen we het anders een weekje proberen, kijken of het werkt?
quote:Vind die kleuren van Sjoewe heel mooi, en die spoiler krijg ik zelf ook nooit goed. Ik moest natuurlijk wel een keer kiezen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:29 schreef Henkmanz het volgende:
Jáááá, das lekkerGaat ie SiNz en mij op de kleinste details aanspreken en ziet ie niet dat Sjoewe's spoiler scheef is en boven het raam nog een stuk antenne zit
(no offence sjoewe, ik vind je soep verder erg mooi hoor
)
quote:Ben benieuwd, dit was natuurlijk niet mijn final mening.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Heren, hij loopt tot woensdag toch...Dus ik kan er nog eentje maken.....
quote:Dat wist ik al, gewoon ander smaak
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:35 schreef Henkmanz het volgende:
Maar dat is verder niet om te zeiken ofzo hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 28-10-2003 12:37]
quote:Yup
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:34 schreef DamagedBrain het volgende:
Heren, hij loopt tot woensdag toch...Dus ik kan er nog eentje maken.....
Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen .
quote:Mag op zich toch wel, we discussieren nu écht over de auto's en niet over andere bullshit. Daarvoor is dit topic (en het wedstrijdtopic).
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Als we zo nog ff een half uurtje doorgaan zijn we weer 5 delen verder
quote:Heb je wel goed naar het origineel gekeken?!??! Daar is het precies hetzelfde....heb er zowat nix aan veranderd daar
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Die van SiNz is leuk maar die linker voorkant tussen die lamp en die nummerplaat ziet er niet helemaal gestreken uit.
quote:Blackula....hij doet alles nu hier als Googolplexian. Maar goed, 1 van de 2 terug zou leuk zijn
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Yup
.
Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen
.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Yup
.
Veel succes! Als Blackula nou even terugkwam, Ultimora en Steve-O even hun photoshop opstartten zouden we haast weer een old-skool poll krijgen
.
quote:DEr zit een kleurovergang op die bumperrand, kijk maar eens goed naar die van Sjoewe en Henkmanz. D'r zit wel verschil in!
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:01 schreef SiNz het volgende:
Heb je wel goed naar het origineel gekeken?!??! Daar is het precies hetzelfde....heb er zowat nix aan veranderd daar
Edit:
Komt doordat jij die nummerplaat hebt weggesoept
quote:ff voor de duidelijkheid....heb je het nu over de linkerkant van de auto of over de linkerkant van de foto (dus de rechterkant v/d auto)??
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:06 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
DEr zit een kleurovergang op die bumperrand, kijk maar eens goed naar die van Sjoewe en Henkmanz. D'r zit wel verschil in!
Edit:
Komt doordat jij die nummerplaat hebt weggesoept
quote:Hoe bedoel je dat, is Blackula Googolplexian of is Googolplexian in zijn soepstijl de opvolger van Blackula? (hoe kon ik Googolplexian vergeten
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:01 schreef SiNz het volgende:
Blackula....hij doet alles nu hier als Googolplexian. Maar goed, 1 van de 2 terug zou leuk zijn
quote:Hij bedoelt de linkerkant van de foto, daar waar de nummerplaat eerst begon. Die plek is in jouw soep iets donkerder (imo niet storend).
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:10 schreef SiNz het volgende:[..]
ff voor de duidelijkheid....heb je het nu over de linkerkant van de auto of over de linkerkant van de foto (dus de rechterkant v/d auto)??
quote:Idd, linkerkant van de foto dus. Staat gewoon een beetje raar. Sjoewe ging hem nog evolueren, als die dat ff optijd af heeft vind ik die van hem gewoon mooier, simpel toch?
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:10 schreef SiNz het volgende:
ff voor de duidelijkheid....heb je het nu over de linkerkant van de auto of over de linkerkant van de foto (dus de rechterkant v/d auto)??
quote:Ow dat.....ja, dat heb ik bewust gedaan om de schaduw door te laten lopen....maar ik verander dat nog wel ff dan.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:56 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Hij bedoelt de linkerkant van de foto, daar waar de nummerplaat eerst begon. Die plek is in jouw soep iets donkerder (imo niet storend).
edit: Zo iets beter???
quote:Ja, dat wil ik ook wel weten
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:54 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Hoe bedoel je dat, is Blackula Googolplexian of is Googolplexian in zijn soepstijl de opvolger van Blackula? (hoe kon ik Googolplexian vergeten
)
quote:Googolplexian = Blackula
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Ja, dat wil ik ook wel weten
Hij was toen hij Blackula nog was boos geworden ofzow, toen zei ie iets van: "Screw you guys, ik ga wel verder bij TB".
Hij kon toch niet hier wegblijven blijkbaar.......dus heeft ie maar een nieuwe naam bedacht om toch nog mee te doen
Maar je ben welkom hoor Googol!
edit: Trouwens een flinke update in de Suggesties!
quote:Ik weet nog wel dat ie het zei ja
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:21 schreef SiNz het volgende:[..]
Googolplexian = Blackula
Hij was toen hij Blackula nog was boos geworden ofzow, toen zei ie iets van: "Screw you guys, ik ga wel verder bij TB".
Hij kon toch niet hier wegblijven blijkbaar.......dus heeft ie maar een nieuwe naam bedacht om toch nog mee te doenMaar je ben welkom hoor Googol!
edit: Trouwens een flinke update in de Suggesties!
quote:No problem, you're welcome
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:09 schreef Mons het volgende:
ik wou de heren SiNz, Henkmanz, Mr T-Rex en Sjoewe even bedanken voor het instampen van mijn zelfvertrouwen in het photoshoppen. Jullie hebben mij (en met mij denk ik velen) laten zien dat wij er geen fuck van kunnen
.
quote:
ik wou de heren SiNz, Henkmanz, Mr T-Rex en Sjoewe even bedanken voor het instampen van mijn zelfvertrouwen in het photoshoppen. Jullie hebben mij (en met mij denk ik velen) laten zien dat wij er geen fuck van kunnen
.
quote:LOL
.
Wat een zelfvertrouwen zeg!!
quote:En dan toch de verkeerde in de poll zetten. Das niet heel erg slim
Op woensdag 29 oktober 2003 10:40 schreef Henkmanz het volgende:
Sjoewe, zou je even de auto uit je vorige post willen verwijderen? Anders sta je strax 2 keer in de poll(tenzij jij de poll wil maken natuurlijk)
quote:Nee, ik zag het achteraf pas, ik had namelijk best gehaast bij het pollmaken (vandaar ook nu pas het origineel erbij), want ik moest snel weg.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:43 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
En dan toch de verkeerde in de poll zetten. Das niet heel erg slim
Mijn excuses daarvoor! Was absoluut niet mijn bedoeling.
quote:Moet wel in een ander topic he
Op donderdag 30 oktober 2003 13:08 schreef sgoldie het volgende:
hier nog een keer de 440 met ander achtergrondje
[afbeelding]
en nog eentje voor de gein
[afbeelding]
quote:Dank je!
Op donderdag 30 oktober 2003 15:59 schreef Kaj_A het volgende:
[afbeelding]SiNz mooie A3
Even een tip voor jou:
Je velgen kloppen zo niet. Je heb ze waarschijnlijk van een foto van een beetje van bovenaf genomen. Als je de linkerkant van de velgen ff distort naar boven (of Skew-en) en dan weer goed in de wielkassen legt ziet het er wat realistischer uit!
Die diepe rand moet omhoog dus zegmaar.
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 30-10-2003 16:19]
code:Voorgaande delen:
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/342326]Deel 1[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/345161]Deel 2[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/346961]Deel 3[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/348968]Deel 4[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352029]Deel 5[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/355351]Deel 6[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/358848]Deel 7[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/360953]Deel 8[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/360953]Deel 9[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/371966]Deel 10[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/375625]Deel 11[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/382166]Deel 12[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/386936]Deel 13[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/393881]Deel 14[/url]
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/404229]Deel 15[/url][b][PTA] Photoshop wedstrijden voor auto's[/b].
Het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost en iedereen mag hem bewerken. Lees de regels hieronder voordat je je auto post.[b]De Regels[/b]
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De originele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plagiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf origineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De ronde loopt tot twee dagen na opgeven te bewerken auto.
- Om 15:00 van de tweede dag zal er een poll komen. Deze poll blijft tot 21:00 die dag open.
- De winnaar van de vorige wedstrijd mag de volgende auto kiezen. Deze mag hij nog niet al bewerkt hebben.
- In dit topic post je alleen je [i]final[/i] afbeelding, geen work in progress plaatjes.
- Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
[b]De Tutorials[/b]
Als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorials gebruiken:
- [url=http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html]Tutorial 1[/url] (offline)
- [url=http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm]Tutorial 2[/url]
- [url=http://www.tuned-belgium.com/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=9&categories=Picture+Tuning]Tutorial 3[/url]
- [url=http://www.xclusivepictuners.com/Tutorials.htm]Tutorial 4[/url]
- [url=http://www.geocities.com/pictuning/tuturialsmenu.html]Tutorial 5[/url]
- [url=http://www.myjanee.com/PSRL/tutfx.htm]Tutorial 6 (Algemeen)[/url][b]De Links[/b]
http://forum.fok.nl/showtopic.php/345899/6/25 voor algemene opmerkingen voor het verbeteren van dit topic of foto's voor een volgende ronde.http://forum.fok.nl/showtopic.php/356445/3/35 voor als je het ergens niet mee eens bent of op je tenen getrapt bent...dan kan je dat hier eruitgooien :)
Om een of andere vage reden is hier nog zo'n topic. Kies maar uit welke je leuker vind:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/399024http://forum.fok.nl/showtopic.php/352380/3/35 voor als je ook een soep hebt gemaakt, maar het niet de foto is van de wedstrijd. Of voor vragen op Photoshop gebied kan je hier terecht.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/390030 kun je bekijken om inspiratie op te doen. Hier staan ongeveer 200 gesoepte auto's uit vorige wedstrijden. [i]Als je een modemverbinding hebt kun je dit topic maar beter niet bekijken![/i]
Bij [url=http://web.wanadoo.be/inlitser/pictuning.html]Inlitser Pictuning[/url] kun je ook heel veel inspiratie opdoen. Hier staan veel voorbeelden van getunede auto's (met originele foto's)
******************Op het moment zijn we bezig met deze auto:
[img]http://speedycars.chinacars.com/wallpaper2/audi/Audi_A3_3-door_2003_016.jpg[/img]
Ik stel voor dat de mensen die hem al gepost hebben dat hier nog een keer doen, zodat ze na eventuele aanpassingen zelf hun plaatje kunnen updaten.
quote:Uhm.....waarom dit??
Op donderdag 30 oktober 2003 16:12 schreef _laytsskylighter_ het volgende:code:****
Maar ik zou het wel leuk vinden om ook wat 'menselijke' feedback te krijgen..
quote:Nou je het zegt ... ik had er niet eens opgelet om heel eerlijk te zijn, ik zie het nou ook pas.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef SiNz het volgende:[..]
Dank je!
Even een tip voor jou:
Je velgen kloppen zo niet. Je heb ze waarschijnlijk van een foto van een beetje van bovenaf genomen. Als je de linkerkant van de velgen ff distort naar boven (of Skew-en) en dan weer goed in de wielkassen legt ziet het er wat realistischer uit!
Die diepe rand moet omhoog dus zegmaar.
Je moet proberen het zo realistisch mogelijk te houden, zodat het net een echte auto lijkt. Dat is de bedoeling.
Bij jouw foto is alles vaag en vaal, zodat het al gauw getekend lijkt.
Sommige stukken (vooral bij het interieur) zie je heel goed dat je dat geselecteerd heb....zit een licht randje omheen. Dit kan je verkomen door flink in te zoomen als je iets gaat selecteren. Dan wordt het een stuk preciezer.
Bij de velgen moet je ook opletten vanuit welke hoek je donor-foto genomen is. Bij de achtervelg bijvoorbeeld zie je heel duidelijk dat de foto van je donor van wat hogeraf is genomen dan de Audi. Dus zit de rand onderaan terwijl de foto recht is genomen.
Als je op dat soort dingen let, kom je een heel eind. Je ziet wel dat jij wel creatief bent, dus dat moet goedkomen!
Goed blijven oefenen!
quote:Thnx, voor je comments... ik gebruik bij selecties misschien iets te vaak een feather, verder inderdaad velgen heel lastig qua lichtval, maar ik oefen gezellig door.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:38 schreef SiNz het volgende:
[afbeelding]Je moet proberen het zo realistisch mogelijk te houden, zodat het net een echte auto lijkt. Dat is de bedoeling.
Bij jouw foto is alles vaag en vaal, zodat het al gauw getekend lijkt.
Sommige stukken (vooral bij het interieur) zie je heel goed dat je dat geselecteerd heb....zit een licht randje omheen. Dit kan je verkomen door flink in te zoomen als je iets gaat selecteren. Dan wordt het een stuk preciezer.
Bij de velgen moet je ook opletten vanuit welke hoek je donor-foto genomen is. Bij de achtervelg bijvoorbeeld zie je heel duidelijk dat de foto van je donor van wat hogeraf is genomen dan de Audi. Dus zit de rand onderaan terwijl de foto recht is genomen.Als je op dat soort dingen let, kom je een heel eind. Je ziet wel dat jij wel creatief bent, dus dat moet goedkomen!
Goed blijven oefenen!
Qua vaag en vaal enzo, dat komt denk ik door gebruik van de smudge tool op onsubtiele wijze, daar moet ik denk ik wat voorzichtiger meer doen
Ik ga de volgende dan maar eens wat rustiger aanpakken misschien. Misschien loop ik wat hard qua beginnen met het veranderen van alles wat los en vast zit :p
quote:Dat moet je juist niet doen. Alleen moet je proberen alles wat scherper te maken.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:55 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga de volgende dan maar eens wat rustiger aanpakken misschien. Misschien loop ik wat hard qua beginnen met het veranderen van alles wat los en vast zit :p
quote:Had de openingspost een beetje aangepast, misschien heb je er wat aan.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:17 schreef SiNz het volgende:
Uhm.....waarom dit??
quote:Ben al bezig.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:20 schreef SiNz het volgende:
Oke, iedereen heeft het over de afwerking van mij soep (de A3).
Zou iemand mij visueel willen laten zien waar en waarom?!?!
Ik zie het zelf niet echt zo namelijk, dus ik kan wel tips gebruiken
quote:Kan je het waarom ook even bij elk punt zetten dan!?!
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:28 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[afbeelding]Dit zijn de dingen waarom ik eventueel had afgezien om op jouw te stemmen.
Hier kun je duidelijk zien dat je de ronding van de originele bumper hebt overschreden, de belichting op dit stukje wat je eronder hebt geplakt is iets anders waardoor je dus een streep ziet.
--------------------------------
Deze wielkast is gewoon iets te gerkarteld, ik heb voor de visualisatie even een groene lijn hier getekend waarin je het (overdreven) beter kan zien:
------------------------------
De overgang van de originele auto naar de wielkast is hier te abrupt, en je ziet de witte belichtingslijn van de originele auto doorgaan in de wielkast, terwijl dat onmogelijk is vanuit die hoek..
nog vragen verder?
quote:Onderaan is de kleurenovergang een beetje vaag. En voor de rest zijn het allemaal kleine witte (of heel licht blauwe) puntjes. Dat stoort een beetje.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:31 schreef SiNz het volgende:
Kan je het waarom ook even bij elk punt zetten dan!?!
Oh ja, die velg achteraan is een beetje onscherp. Het is precies de rand wanneer je de spaken gaat zien. Das heel jammer.
Over die witte lijn...die heb ik er later pas bijgemaakt...voor de belichting...was dus een fout.
De wielkas voor kan wel kloppen....ik had niet zoveel tijd dus die wist ik wel (maar zo supererg is ie ook weer niet als je normaal op 800x600 kijkt). Kan ook zijn omdat ik mijn resolutie op 1152x864 heb staan, dan zie ik het wat kleiner allemaal.
En die witte puntjes is omdat de donorfoto er 1 was op een autobeurs, dus veel spotjes enzo.
Maar ja, bedankt allebei!! Dan kan ik daar de volgende keren weer ff op letten
En ik heb van jullie nix gezien dus....
quote:Tis niet leuk als je uren in je soep stopt en je weet dat je toch grandioos wordt uitgelachen en geen stemmen krijgt
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:38 schreef SiNz het volgende:
En ik heb van jullie nix gezien dus....![]()
quote:Ik heb hem op 1280x1024
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:38 schreef SiNz het volgende:
Kan ook zijn omdat ik mijn resolutie op 1152x864 heb staan, dan zie ik het wat kleiner allemaal.
quote:Nee, i would if i could
En ik heb van jullie nix gezien dus....![]()
quote:You're Welcome!
Nee hoor Henk, hier kan ik wat mee. Dank je
quote:Dat valt toch best mee bij jou?
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Tis niet leuk als je uren in je soep stopt en je weet dat je toch grandioos wordt uitgelachen en geen stemmen krijgt
quote:Ok, ik ben 1 keer op een gedeelde 2e plaats beland
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:47 schreef Henkmanz het volgende:
Dat valt toch best mee bij jou?
Met deze auto dus:
Maar verder Geen noemenswaardige resultaten. Maar ik kan het dit weekend proberen, als SiNz ff een mooie auto uitkiest.
Neem de tijd voor je soeps, en gebruik zowel de Clone tool als de Smudge tool om onderdelen goed erop te krijgen. Werk altijd desaturated zodat je geen kleurverschul krijgt in je onderdelen, en zorg ervoor dat je donoronderdelen gewoon goed passend zijn.. dat is echt het belangrijkst! Daarnaast moet je gewoon veel geduld hebben, dan komt het echt wel goed hoor. Kijk maar eens naar mijn eerste soep in Deel 4 van dit topic .
quote:Die Murcielago, nou dat doe ik je misschien nog net na (die spoiler is niet zo geweldig). Maar dan houdt het ook wel op.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:55 schreef Henkmanz het volgende:
Kijk maar eens naar mijn eerste soep in Deel 4 van dit topic.
Oke....dingen die mij opvielen:
1. Hier ben je een heel stuk van de onderkant vergeten te kleuren.
2. Hier is er een groot verschil in belichting. Het gaat van spiegeling en licht naar mat en donker.
3. Hier kan je zien dat je achterband erg hoekig is, waarschijnlijk ff gauw verlaagd.
4. Heel je achterwiel zit niet lekker in de wielkas. Om dat weg te halen moet je de band iets uitrekken en het gemarkeerde stuk eventueel nog iets verlengen zodat het weer klopt.
5. Vergeten te kleuren!
6. Vergeten te kleuren!
(voor de duidelijkheid....dat is je spiegel)
7. Niet mooi afgesneden. Zit een raar hoekje aan, wat ook nog lichter is dan de rest van de spiegel. Gewoon vergeten eraf te halen ofzo.
Maar dat is wat me opviel aan je soep. Ziet er verder tof uit hoor, maar die foutjes
quote:Nou, ik zag ze toen ik um gewoon bekeek hier, dus op 800x600 hoor.
Op woensdag 5 november 2003 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
Dat zijn toch geen dingen die op 800x600 meteen ziet...
Maar goed dan je voor de opmerkingen
quote:Tsja, het is ook geen regel. Als je die van jezelf echt de mooiste vindt, moet je gewoon op jezelf kunnen stemmen vind ik.
Op woensdag 5 november 2003 18:15 schreef TUX2 het volgende:
Mag je nou eigenlijk wel of niet op jezelf stemmen? Toen ik het een paar soeps terug deed, werd er niet al te postief gereageerd.
Het staat niet in de regels, maar ik kan me voorstellen dat je op een ander moet stemmen.
Kan er dan niet in de regels opgenomen worden dat de deelnemers verplicht hun stem posten?
quote:ja het was inderdaad een geweldig saaie soep... 'k had alleen te weinig tijd. en omdat er al een luchthapper en spoiler op zat heb ik die er express niet opgezet.
Op woensdag 5 november 2003 17:08 schreef SiNz het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen@Mons: Niet slecht, alleen iets te simpel.
@latysskylighter bedankt voor je stem
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 06-11-2003 09:36]
Maar goed, als mn pc weer werkt ben ik weer terug dus! Succes met soepen verder .
of
ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit
quote:Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hmmm, ik ben er nog niet over uit welke ik nou moet inzenden:ff klikken op de plaatjes, dan zien ze er beter uit
Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt ).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!
quote:Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Op vrijdag 7 november 2003 13:08 schreef SiNz het volgende:[..]
Hmm, dat ziet er wel heel erg nep uit die met de andere achtergrond.
Heeft waarschijnlijk te maken met contrastverschillen.Ik zou gewoon de eerste doen (wel nog ff de onderlip wat lichter maken, zodat het niet afsteekt
).
Of je gaat ff met contrasten kutten zodat het wat echter lijkt (of een andere achtergrond natuurlijk), maar deze zou ik niet doen!
quote:Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!
Op vrijdag 7 november 2003 13:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Thnx, dacht ik zelf ook al, maar als je er te lang naar gekeken hebt zie je het niet meer zo goed.
Die onderlip kan ik niet meer veranderen want ik heb na het mergen van de layers per ongeluk gesaved
quote:Dat kan natuurlijk wel, niet eens aan gedacht
Op vrijdag 7 november 2003 14:03 schreef SiNz het volgende:[..]
Je kan het toch ook weer ff selecteren en de Brightness was hoger zetten!??! Is wel iig iets!
quote:Ja, hij hangt idd op de grond. Misschien nog ff veranderen. En het is ook wel aan te raden wat aan je velgen/wielen te doen....daar klopt weinig van! (bijv. voorband valt raar weg en achtervelg zit geen band meer aan...)
Op zondag 9 november 2003 22:09 schreef Haikuh het volgende:
t lukt me steeds beterniet echt dat dit perfect is , maar t ziet wel beter uit als me eerste soep
hij plakt alleen tegen de grond
beetje te laag gegaan volgens mij...maja
Maar ga zo door!! Wordt wel wat denk ik
thnx voor je "sugesties"ik zal der aan werken
Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?
Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?
quote:Amen!
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?
Is het nou zo moeilijk of ben ik (met een paar anderen in dit topic) zo ongelooflijk snel van begrip?
quote:Wil ik best doen, maar ik ben niet zo gigantisch vaak op fok!, lees: eens in de 2 dagen ofzo, dus meestal is dat lastig precies te timen, maar ik ben het verder met je eens, dat wel. En als het een keer zo uitkomt zal ik ook best ff een poll neerzetten (al heb ik geen idee hoe dat werkt nu, maar dat is ongetwijfeld gemakkelijk te vinden
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
Om even terug te komen op wat ik net getypt hebt in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16, boven de poll:Ik kan me ergeren aan het lakse gedrag van sommige topicbezoekers. Als je zelf meedoet kun je toch ook wel een keer de poll maken? Jullie kunnen toch ook zelf beslissingen maken en openingsposts lezen?
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
quote:Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Op maandag 10 november 2003 17:43 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik ga dit keer niet stemmen, Ik stem niet op mezelf, plus dat ie zeker niet foutloos is, _Tim_ heeft wel erg vreemde fouten, wel cool verder, maar die velgen kloppen bijvoorbeeld bestwel niet, plus dat ie verder alleen is verlaagd en er een logo is weggepoetst, geen kunst. En wat Haikuh betreft, wel leuk idee, duokleur, maar te geverfd en niet consequent geweest.
In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.
maar thnx , voor jullie reacties.. btw dit is me nieuwe soep, is al iets anders....
maar hier zijn geen velgen gedaan, nog geen goede donor auto gevonden
quote:Ik probeer niemand af te kraken of te bekritiseren, wat ik wilde zeggen was eigenlijk dat er dit keer niets echt goeds bijzat, ook de mijne was dat niet. Vandaar dat ik niet heb gestemd
Op maandag 10 november 2003 18:25 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling om andermans soep af te kraken of te becriticeren in het wedstrijdtopic. Suggesties enz zijn welkom, en wel in dit topic.
Ik ben het overigens eens over Tim's velgen, maar hij heeft wel degelijk meer gephotoshopt dan jij zegt.
De mistlampen zijn weg, het logo is weg, hij is verlaagd, hij heeft andere velgen, hij heeft booskijkers, ander nummerbord (al zie ik het nut daar niet van in), de richtingaanwijzer is weg.In mijn ogen is zijn totaalplaatje mooier dan die van jou, vandaar mijn stem op hem. Het is nou niet zo dat donoronderdelen automatisch voor een winnaar zorgen.
quote:Juist Henkmanz, kom maar op met die bak, anders zoeken wij er een uit
Op maandag 10 november 2003 22:13 schreef Haikuh het volgende:
ondertussen al 22.00
quote:Henkmanz ? leef jij wel nog
Op maandag 10 november 2003 22:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Juist Henkmanz, kom maar op met die bak, anders zoeken wij er een uit
quote:Volgende pag!!
Op maandag 10 november 2003 22:16 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
hmhmdlvnadlnvflanldfnalfdlvnaklvfnqioerjhoq???
http://www.highresautoimages.com/1600/maserati/coupe3.html
quote:ja , of jij was t snel , of ik te langzaam
Op maandag 10 november 2003 22:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Volgende pag!!
noujah , wordt t deze foto dan maar ? )misschien ff posten in deel 16 ?
quote:Is gebeurt
Op maandag 10 november 2003 22:19 schreef Haikuh het volgende:
)misschien ff posten in deel 16 ?
quote:gezien
Op maandag 10 november 2003 22:21 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Is gebeurt
quote:dussss ??? je wil een ander ?
Op maandag 10 november 2003 22:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet dat ik dan om 22u een auto had moeten posten en eigenlijk geen recht van spreken heb, maar echt een goede soepauto vind ik het niet. Niet echt een auto die je anders ook zou tunen...
quote:Nee, ik doe wel mee. Ik geef alleen mijn mening.
Op maandag 10 november 2003 22:34 schreef Haikuh het volgende:[..]
dussss ??? je wil een ander ?
Anders had dit topic nooit zolang volgehouden, als er zoveel slecht soepbare auto's waren gepost.
quote:Henkmanz vervult gewoon de sterke mannelijke rol in dit topic om het in goede banen te leiden
Op maandag 10 november 2003 20:33 schreef Haikuh het volgende:
.... en dacht dat Henkmanz de leider was..... die de pollz maakte, maar als jullie willen dat ik dat es doe , dan doe ik dat wel hoor..
maw, laat wat mij betreft maar staan
quote:Leuke soep, vooral het nummerbord vind ik een leuk detail.
Op zondag 9 november 2003 19:00 schreef _Tim_ het volgende:
Hij is nog niet helemaal klaar, maar aangezien ik niet al te veel tijd meer ga hebben post ik hem al maar...
[afbeelding]
Jammer dat het topic zo aan het doodbloeden is...
Ik heb zelf weer te veel last van RSI om veel te computeren en ik zit voor mijn studie al veel achter de computer
Bij deze wil ik ultimora ff bedanken voor het openen van het eerste topic, want ik heb er tot nu toe een hoop lol aan beleefd
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 10-11-2003 23:38]
quote:Laat maar staan joh Layts
Op maandag 10 november 2003 22:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heb het plaatje weggehaald, de link staat er nog, maar kom dan ff met een goeie
quote:Goeie zaak dat je toch hebt meegedaan, ik vond dit alleen juist een auto om eens even lekker te "verfast&furiousen", juist omdat het een hele stijlvolle sportwagen is. Ik vind hem origineel nogal terughoudend, vandaar dus het aandikken in mijn soep.
Op dinsdag 11 november 2003 13:33 schreef Henkmanz het volgende:
Van een auto als deze maak je geen Fast & Furious Versie.
Ik wilde de stijl die de auto had houden, daarom weinig grote veranderingen, maar wel enkele kleinere.
De kleur heb ik behouden omdat dit een perfekte kleur is voor zo'n auto, ik vind dat je als je bij deze auto de kleur veranderd wederom een stuk stijl wegneemt. Zelfde kleur dus[...]
Toch maar meegedaan, ondanks dat ik de auto wat minder vond
.
Vind jouw soep wel strak gedaan btw.
quote:Ik ken het idee
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Goeie zaak dat je toch hebt meegedaan, ik vond dit alleen juist een auto om eens even lekker te "verfast&furiousen", juist omdat het een hele stijlvolle sportwagen is. Ik vind hem origineel nogal terughoudend, vandaar dus het aandikken in mijn soep.
quote:Thx
Vind jouw soep wel strak gedaan btw.
ik kon helaas niet mee stemmen , want ik moest vandaag werken van 15 uur tot 24 uur... sorry...
grzz Hai
Zo houden? Of heeft iemand leuke suggesties? Ik ben wat deze auto betreft even door m'n creativiteit heen.
quote:Misschien gewoon een ander kleurtje geven....dat ziet er dan al een stuk gesoepter uit
Op donderdag 13 november 2003 15:20 schreef ToMaSZ het volgende:
Vind die accord wel een lastig karretje zeg, Ik heb er maar wat van geknutseld, maar echt tevreden ben ik nog niet...Zo houden? Of heeft iemand leuke suggesties? Ik ben wat deze auto betreft even door m'n creativiteit heen.
[afbeelding]
* Mons doet toch weer eens niet mee
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 13-11-2003 22:25]
quote:Hij is knap kut lastig ja...
Op donderdag 13 november 2003 21:43 schreef Mons het volgende:
ligt het aan mij of is dit wel de raarste hoek waarin de foto genomen is in de totale geschiedenis van het topic* ToMaSZ doet toch weer eens niet mee
quote:Done, maar niet te extreem, vind een felle kleur wel een vereiste voor dit apparaat
Op donderdag 13 november 2003 16:53 schreef SiNz het volgende:[..]
Misschien gewoon een ander kleurtje geven....dat ziet er dan al een stuk gesoepter uit
quote:je kan je auto toch ook een andere felle kleur geven
Op vrijdag 14 november 2003 01:57 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Done, maar niet te extreem, vind een felle kleur wel een vereiste voor dit apparaat
quote:dat kan, maar ik was er niet tevreden over
Op vrijdag 14 november 2003 11:17 schreef Mons het volgende:[..]
je kan je auto toch ook een andere felle kleur geven
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:30 schreef Henkmanz het volgende:code:[origineel
[url=http://elmundomotor.elmundo.es/elmundomotor/especiales/2002/10/coches/utilitarios/imagenes/nissan_micra_xxl.jpg][afbeelding][/url][b]Poll: De mooiste micra is van...[/b]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=1]barf[/url]
[url=http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=322316][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=2]DamagedBrain[/url]
[url=http://www.vincent-kim.demon.nl/FokPics/nissan_micra_xxl_modded.jpg][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=3]Gstar[/url]
[url=http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=323914][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=4]Kaj_A[/url]
[url=http://members.lycos.nl/kajforum/photoshop/micrakajstriping.jpg][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=5]Shyte[/url]
[url=http://members.home.nl/makuzan/n/micrasoep.jpg][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=6]Mr._T-rex[/url]
[url=http://www.ocreana.net/~t-rex/nissan_micra_01.jpg][afbeelding][/url][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=7]Henkmanz[/url]
[url=http://members.home.nl/henkmanz/micra_venom.jpg][afbeelding][/url][sup]Tussenstand:[/sup]
[url=http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4006&layout=3&sort=prc][afbeelding][/url]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]
code:Er staat zoals je ziet [origineel] met daarna de IMG-tag met daarin het adres van de originele auto. Dit heb ik zelf dus in een bericht gezet. Hieronder plak je de code die je krijgt van http://poll.dezeserver.nl.[origineel]
[img]http://elmundomotor.elmundo.es/elmundomotor/especiales/2002/10/coches/utilitarios/imagenes/nissan_micra_xxl.jpg[/img][b]Poll: De mooiste micra is van...[/b]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=1]barf[/url]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=322316[/img][*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=2]DamagedBrain[/url]
[img]http://www.vincent-kim.demon.nl/FokPics/nissan_micra_xxl_modded.jpg[/img][sup]Tussenstand:[/sup]
[url=http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4006&layout=3&sort=prc][afbeelding][/url]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]
Zijn er nog vragen? .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |