abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13686198
Turtles lijkt me een leuk spel (ben ook groot Turtles IV fan). Een goede beat-m-up heb ik nog niet voor de Cube (bestonden die trouwens uberhaupt al voor de Cube eigenlijk, ik weet er geen een?)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_13686673
quote:
Turtles lijkt me een leuk spel (ben ook groot Turtles IV fan). Een goede beat-m-up heb ik nog niet voor de Cube (bestonden die trouwens uberhaupt al voor de Cube eigenlijk, ik weet er geen een?)
Viewtiful Joe
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13687041
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Viewtiful Joe

Die is nog niet uit, dus die bestaat nog niet wat mij betreft (en nee, ik heb geen zin om eerst een ander schijfje in m'n cube te stoppen voordat ik een spel kan spelen. Ik stop ook niet eerst een chocaladereep in m'n broodrooster voordat ik een tosti ga maken).
Afijn, Turtles lijkt me stukken toffer (en meer replay value hebben) dan dat Viewtiful Joe (en hij kan met 2 man simultaan! of kan dat met Viewtiful Joe ook?)
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:44:51 #79
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_13687492
Slimme zet van Nintendo om de Cube naar 99 Euro te gooien. Je kunt kennelijk de spellen niet kopiëren dus verdienen ze goed aan de verkoop van de software. Met die lage prijs voor de console hebben ze in één keer een hele grote userbase die op zijn minst 1 spel ervoor zullen kopen aangezien ze er geen DVD's op af kunnen spelen.

Met een beetje geluk geeft dit een goeie boost voor meer 3rd party developers en betere spellen voor de Cube.

Ik denk dat ze op het idee zijn gekomen door de goeie verkopen bij Dixons in Engeland toen die besloten hadden de Cube niet meer te verkopen en hem daarom in de aanbieding deden. Door het onverwachte overweldigende succes hadden ze toen toch maar besloten hem wel te blijven verkopen

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_13687578
quote:
Die is nog niet uit, dus die bestaat nog niet wat mij betreft (en nee, ik heb geen zin om eerst een ander schijfje in m'n cube te stoppen voordat ik een spel kan spelen. Ik stop ook niet eerst een chocaladereep in m'n broodrooster voordat ik een tosti ga maken).
Afijn, Turtles lijkt me stukken toffer (en meer replay value hebben) dan dat Viewtiful Joe (en hij kan met 2 man simultaan! of kan dat met Viewtiful Joe ook?)
Turtles komt later uit dan Viewtiful Joe toch ? (Joe op 24 okt.)

En er schijnt juist enorm veel replay value in te zitten volgens reviews die ik gelezen heb. (veel te unlocken, en het blijft LANG leuk om te spelen, ook al heb je m al uitgespeeld)

Tis wel 1 player only geloof ik.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13687712
Turtles stat hoog op mijn verlanglisjtje, evenals mario kart alhoewel ik het er nog steeds niet uit vind zien. Ze hadden IMO de gewone karts moeten houden en niet die zeepkisten van nu.
pi_13687802
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:54 schreef erikh het volgende:
Turtles stat hoog op mijn verlanglisjtje, evenals mario kart alhoewel ik het er nog steeds niet uit vind zien. Ze hadden IMO de gewone karts moeten houden en niet die zeepkisten van nu.
Ik vind het ook zonde dat ze niet de gewone karts hebben gehouden. Had het persoonlijk een stuk leuker gevonden, wanneer die er wel in zouden zitten.
......
pi_13688186
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:44 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Slimme zet van Nintendo om de Cube naar 99 Euro te gooien. Je kunt kennelijk de spellen niet kopiëren dus verdienen ze goed aan de verkoop van de software. Met die lage prijs voor de console hebben ze in één keer een hele grote userbase die op zijn minst 1 spel ervoor zullen kopen aangezien ze er geen DVD's op af kunnen spelen.

Met een beetje geluk geeft dit een goeie boost voor meer 3rd party developers en betere spellen voor de Cube.

Ik denk dat ze op het idee zijn gekomen door de goeie verkopen bij Dixons in Engeland toen die besloten hadden de Cube niet meer te verkopen en hem daarom in de aanbieding deden. Door het onverwachte overweldigende succes hadden ze toen toch maar besloten hem wel te blijven verkopen

heb ik ook gelezen, daardoor gingen andere winkels ook de cube afprijzen om mee te doen
en er werd echt minder en minder voor gevraagd, een ware prijzenslag

en tel daar maar iedere keer minstens 1 controller erbij, 1 mem card en 1 spel...

het begint te tikken

pi_13689167
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:02 schreef febster het volgende:

[..]

And guess what; Zelda ligt ook al in de winkels

waaaaat! issie lijp ?
pi_13689592
Hopen dat ze de naam ondertussen al hebben veranderd naar LeonardO
pi_13690651
Damn, na het lezen van IGN's Viewtiful Joe review ben ik ook geïntigreerd geraakt in dit spel.
(Blijft een nadeel dat hij niet met 2 man gespeeld kan worden...)
Hopelijk komt er ook snel een Turtles review, want de reviews van IGN zijn vaak veelzeggend, zo blijkt.
pi_13690723
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:45 schreef Kiff het volgende:
Damn, na het lezen van IGN's Viewtiful Joe review ben ik ook geïntigreerd geraakt in dit spel.
(Blijft een nadeel dat hij niet met 2 man gespeeld kan worden...)
Hopelijk komt er ook snel een Turtles review, want de reviews van IGN zijn vaak veelzeggend, zo blijkt.
WTF ?
integreren met een spel ?
  Redactie Games maandag 6 oktober 2003 @ 15:56:36 #88
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13690943
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:47 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

WTF ?
integreren met een spel ?

In·tri·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)

1 door de geheimzinnigheid fascineren

Bron: www.vandale.nl

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13690997
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

In·tri·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)

1 door de geheimzinnigheid fascineren

Bron: www.vandale.nl

oops
nu je het zegt

This is very INTRIGING...
niet es over nagedacht, dacht dat hij een spellingsfout maakte

pi_13692588
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 15:58 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

oops
nu je het zegt

This is very INTRIGING...
niet es over nagedacht, dacht dat hij een spellingsfout maakte

Dat deed hij ook, het is namelijk geïntrigeerd.

Toch?

pi_13692763
Ik weet het ff niet meer...

hij moet het zelf gaan verduidelijken, alleen hij weet het

maandag 6 oktober 2003 @ 17:32:08 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13693701
ik zeg het nog maar een keer: VJ is een fucking goed die-hard spel dat iedere zichzelf respecterende gamecubebezitter verplicht moet uitspelen op adult.....zo....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:39:28 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13693882
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:32 schreef HAL9000S het volgende:
ik zeg het nog maar een keer: VJ is een fucking goed die-hard spel dat iedere zichzelf respecterende gamecubebezitter verplicht moet uitspelen op adult.....zo....
Adult is echt pittig,....... zit zelf vast bij de Magnificent Five level.... tips ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:45:25 #94
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13694034
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Adult is echt pittig,....... zit zelf vast bij de Magnificent Five level.... tips ?

nee sorry, zit er namelijk zelf ook vast
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:48:45 #95
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13694112
oeh, mag5 zeker een level dat ook bij mij zware frustraties en bijna een kapotte controller heeft opgeleverd. Verder geen tips eigenlijk, gewoon doen wat je moet doen maar dan beter dan de afgelopen 3045 keer
Jullie hebben hem nog niet op kid mode uitgespeeld??
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:52:18 #96
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13694196
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:48 schreef HAL9000S het volgende:
oeh, mag5 zeker een level dat ook bij mij zware frustraties en bijna een kapotte controller heeft opgeleverd. Verder geen tips eigenlijk, gewoon doen wat je moet doen maar dan beter dan de afgelopen 3045 keer
Jullie hebben hem nog niet op kid mode uitgespeeld??
nee, kep nog nooit kids mode gedaan. Adult for evah
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_13694206
Aargh memory card is geleegd door smash ofzo, zegtie corrupt, druk ik iets te snel yes, formatted

Weer opnieuw beginnen met MP en Smash

Wii #: 1899 9526 5024 7682 > Stuur PM als je me toevoegt please.
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:57:36 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13694296
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:53 schreef Evad het volgende:
Aargh memory card is geleegd door smash ofzo, zegtie corrupt, druk ik iets te snel yes, formatted

had ik laatst op m'n xbox met een championship manager savegame van zo'n 150 uur
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 6 oktober 2003 @ 17:58:47 #99
65516 gieling
Live from NYC
pi_13694321
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:53 schreef Evad het volgende:

had ik een jaartje geleden door starwars
pi_13694336
VJ is echt wel een topgame maar dat level dat die grote kogel zeg ma die vind ik vet irri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')