abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13659618
gisteravond was ik stappen... was hardstikke gezellig en leuk. Het meisje dat ik leuk vind was er ook... maar dat weet zij natuurlijk weer niet. Nou was er op et einde iets waardoior ik nou niet meer weet wat ik ervan moet denken... ik leg het verhaal uit:

et begon met smsen enzo (vorige week) ik stuurde haar smsje en we msn'de af en toe.. dus hadden we afgesproken wat te drinken (ik betaal of course i am the guy)... Dus zij komt binnen gister avond en omhelst me, en geeft me 3 kussen op me wang (1 op me mond ter detail).. een vriend van me alleen op zijn wang (ja daar lette ik op ) dus wij ff praten zij zo ik leg ff me jas weg...

dus later kom ik der tegne zeg ik "he lust je wat te drinken?? want dat zouden we nog doen.." dus wij wat te drinken bestellen enzo.. toen ff wat gepraat enzo.. later kwam ik der weer tegen (kleine kroeg ) en toen stonden we weer een beetje om elkaar heen te draaien.. toen kwam et er op neer dat ik der paar keer en kus op der mond zou geven als ik der tegen kwam.. dus dat heb ik 4 keer gedaan ofzo.. nou weet ik dat zij met meerdere jongens gewoon "ouwehoert" maar voor mij is dit al eehm niet normaal zeg maar..

dus toen zat ik ff op een tafel.. ging zij erop staan om te dansnen...

ik had tegen der gezegt dat ik "der zou negeren" omdat ze opeens wegliep (ja dat heeft ze bij iedereen?!) toen we stonden te drinken.. dus zij zo ooh okay is goed..

staat ze op die tafel.. tikt ze me aan "he kom je er ook op??" staan we nog geen 2 minuten te dansen zegt ze al met een grote smile "ik ga je alweer verlaten" ik zo "hoezo?!?!" zij zo.. omdat ik jou negeer! (Beetje evil kijkend ) dat nam ik op dat moment niet zo goed op

toen kwam ik der op et einde weer tegen (Tering dat cafe is klein denk je dan he??) en zei "he, kan ik ff me tje praten??" zij zo ja is goed .. ik zo "is raar.. et gaat met zoveel goed.. muziek gaat goed (ben dj/producer) school gaat goed... maar 1 ding niet... vrouwen...

zij zo "hoezo dan"??" ik zo .. ik vind hier iemand leuk maar et lukt niet echt "zij zo wie dan??" ik zo "ja das een beetje raar om tegen je te vertellen" zij zo "hoezo?? " ik zo "je kent der goed denk ik " zij zo "nou speel nou gewoon open kaart" ik zo "ja eeh.. jij!" zij zo .. o.. "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" en ik stond best perplex.. had dat antwoord niet verwacht.. dus ik zeg.. "dan ben ik misschien een beetje een doom denker" (woord gebruik ik vaker..)

toen kwam een vriend van mij me storen, echt precies op datmoment dus ik heb et gesprek niet af kunnen maken ofzo.. hij bleef maar zeiken ofzo :S

mijn vraag is, wat moet ik nou doen, wat moet ik hiervan denken?? is et raar dat ik toch denk dat ze mij misschien wel ook leuk vind??

mijn dank is echt enorm groot want jullie helpen me echt uit de put!!

Greets

[Dit bericht is gewijzigd door lovingboy op 05-10-2003 10:35]

pi_13659643
quote:
mijn dank is echt enorm groot want jullie helpen me echt uit de put!!
Graag gedaan
pi_13659660
Je maakt eerst haar hoofdje op hol maar snapt niet dat ze je gewoon terugpakt? Wie de bal kaatst.. maar succes nog.
pi_13659662
Ze speelt gewoon een spelletje met je. Meisjes vinden het leuk als je met hangende pootjes achter ze aan loopt
pi_13659689
ja dat snap ik wel maar dat wil ik niet want ik vind der leuk en wil geen slaafje wordne ofzo

maar is dit nou goed of slecht?!?

pi_13659700
mwahahah ze speelt met je, laat j nie gek maken door die meid
pi_13659706
Je had haar gewoon gelijk moeten zoenen
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13659710
ja maar "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" zeg je niet tegen iedereen als je lekker veel bier op hebt??

en als ze met me speelt en dit zegt.. is er toch wel iets ??

ikspeelde in et begin ook met haar, zovan over der heen kijken enzo voor de gein.. beetje negeren af en toe... dus tis opzich terecht...

de vorige 2 keren dat ik der zag vond ik ook al dat et erg klikte.. ??

pi_13659727
Praat een keer met haar als jullie allebei nuchter en iets serieuzer zijn.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 10:35:32 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659730
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:17 schreef lovingboy het volgende:
(ik betaal of course i am the guy)... toen kwam et er op neer dat ik der paar keer en kus op der mond zou geven als ik der tegen kwam.. dus dat heb ik 4 keer gedaan ofzo.. nou weet ik dat zij met meerdere jongens gewoon "ouwehoert" maar voor mij is dit al eehm niet normaal zeg maar..

dus toen zat ik ff op een tafel.. ging zij erop staan om te dansnen...

ik had tegen der gezegt dat ik "der zou negeren" omdat ze opeens wegliep (ja dat heeft ze bij iedereen?!) toen we stonden te drinken.. dus zij zo ooh okay is goed..
met een grote smile "ik ga je alweer verlaten" ik zo "hoezo?!?!" zij zo.. omdat ik jou negeer!
zij zo ja is goed .. ik zo "is raar.. et gaat met zoveel goed.. muziek gaat goed (ben dj/producer) school gaat goed... maar 1 ding niet... vrouwen...

zij zo "hoezo dan"??" ik zo .. ik vind hier iemand leuk maar et lukt niet echt "zij zo wie dan??" ik zo "ja das een beetje raar om tegen je te vertellen" zij zo "hoezo?? " ik zo "je kent der goed denk ik " zij zo "nou speel nou gewoon open kaart" ik zo "ja eeh.. jij!" zij zo .. o.. "maar hoezo gaat dat niet goed dan?" en ik stond best perplex.. had dat antwoord niet verwacht.. dus ik zeg.. "dan ben ik misschien een beetje een doom denker" (woord gebruik ik vaker..)

Sjonge jonge, als ik zulke verhalen lees ben ik blij dat ik al 32 ben en dat kinderachtige pubergedoe ver achter me heb gelaten.

pi_13659779
ja maar ik zit er best over in..
  zondag 5 oktober 2003 @ 10:46:27 #12
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13659783
Ik begrijp het verhaal niet eens
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_13659788
wat begrijp je er niet aan, et ziet er naar mijn idee best logisch uit..
pi_13659792
of sms haar met een iets criptische doordenkende vraag. Niet te moeilijk anders begrijpen ze het weer niet Meestal daarna krijg je een eerlijk antwoord.

Dat werkte tenminste bij mij.

'Als de dood naar je lacht, het enigste wat je kunt doen, is terug lachen'
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 10:48:08 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659797
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:45 schreef lovingboy het volgende:
Stel je niet zo aan. Jullie spelen allebei een spelletje waarbij wat gezoend wordt op de mond. Big deal. Als je wilt weten of ze je leuk vindt bel je haar NU op en vraagt of ze vanmiddag zin heeft om mee te gaan naar de bios.

Kijk hier maar eens

Enne, je kan natuurlijk best betalen voor een meisje, maar dat gelul van dat je dat moet omdat je een man bent is hopeloos ouderwets.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-10-2003 10:50]

pi_13659804
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:45 schreef lovingboy het volgende:
don't je hebt een blauwtje gelopen, oa doordat je haar "negeerde"
mag ik btw vragen hoe oud je bent? je taalgebruik is niet bepaald hoogstaand te noemen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_13659810
uhm blauwtje? blauwtje loop je pas als je niet zoent terwijl je dat wel wil..

volgens mij was die reactie toch echt beter dan ik had verwacht?? "wat is er niet goed aan dan?"

en ik ben 18.. maar op internet let ik niet bepaald op mijn spelling e.d.

btw weet ik ook wel dat was een geintje, over dat betalen voor.. we live in holland and we are going dutch..

quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:48 schreef addie84 het volgende:

[..]

don't je hebt een blauwtje gelopen, oa doordat je haar "negeerde"
mag ik btw vragen hoe oud je bent? je taalgebruik is niet bepaald hoogstaand te noemen

naar mijn ervaring (ze wist dat et een grapje was ) vinden meisjes et vaak wel leuk om een beetje geplaagt te worden.. o.a. door te negeren..'

graag wat meer reacties van dames, die weten denk ik(??) wat ze nou precies doet???

[Dit bericht is gewijzigd door lovingboy op 05-10-2003 11:00]

pi_13659963
zoals ik dit lees, denkt zij nog steeds dat het een spelletje is..
en daar doet ze leuk aan mee, maar jij bent er een beetje mee gestopt, althans de gedachte erachter is bij jou anders. ze doet het zelfde wat jij ook deed/doet. maar of ze ook echt iets voor je voelt. dat betwijfel ik.
(ook paar x mee gemaakt).
pi_13660027
Wat een onsamenhangend verhaal, vermoeiend om te lezen.
Heb er een en ander uitgehaald en kan alleen maar zeggen: wat een puberaal gedoe.
Hoe oud is die meid.. 16 ofzo?
pi_13660045
16 idd... en et is zown zooitje omdat al me gedachtes dat nu ook zijn
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 11:22:33 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13660069
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:18 schreef lovingboy het volgende:
16 idd... en et is zown zooitje omdat al me gedachtes dat nu ook zijn
Aansteller. Bel haar op, ga er langs, doe iets, maar stop met zeuren.
pi_13660119
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

zeuren? volgens half fok hiero zijn me kansen al zowat vestreken
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:31:39 #23
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13660198
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja vraag haar recht in der gezegd dan weet je waar je aan toe bent en kun je stoppen met zeuren
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_13660212
naja ik heb toch eigenlijk letterlijk gezegt dat ik der leuk vind en zij reageerde daar zo op.. "wat gaat er niet goed tussen jou en mij dan?" in de zin van , zo zie ik et iig
pi_13660264
Bel dr op idd.... vraag haar op de man af: wil je me of wil je me niet?
Niks zo erg dan een kerel die als een schoothond achter een mokkul aanrent.
pi_13660279
ja daar was ik dus ook bang.. haat et om achter iemand aan te lopen
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:45:30 #27
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13660369
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:38 schreef lovingboy het volgende:
ja daar was ik dus ook bang.. haat et om achter iemand aan te lopen
Nou dan wat emmer je nog? ........... Heb je haar al opgebeld ?
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_13660492
nee doe ik vanvond ergens.. wil geen schoot hondje zijn ofzo,

is et raar als ik bel omdat ik dat gister tegen der heb gezegd???

zondag 5 oktober 2003 @ 12:37:58 #29
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13661286
Doe niet zo moeilijk en bel haar dan weet je waar je aan toe bent !!!
pi_13662784
Ik begrijp het probleem niet zo goed eerlijk gezegd. Bel haar gewoon op en doe niet zo moeilijk.
en haalt het maar net!
pi_13662874
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:50 schreef lovingboy het volgende:

volgens mij was die reactie toch echt beter dan ik had verwacht?? "wat is er niet goed aan dan?"

en ik ben 18.. maar op internet let ik niet bepaald op mijn spelling e.d.

btw weet ik ook wel dat was een geintje, over dat betalen voor.. we live in holland and we are going dutch..
[..]

naar mijn ervaring (ze wist dat et een grapje was ) vinden meisjes et vaak wel leuk om een beetje geplaagt te worden.. o.a. door te negeren..'

graag wat meer reacties van dames, die weten denk ik(??) wat ze nou precies doet???

een beetje plagen is misschien leuk, maar negeren is niet de meest ideale manier
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_13666322
neeee ik zei "ik ga je negeren.. omdat..." toen zei ze ow okay

ik zo nee grapje... ik zei et op een grappige manier

zondag 5 oktober 2003 @ 16:10:35 #33
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_13666384
Wat is dat nou voor gezeur dat zij zou willen dat je achter haar aanloopt. Je maakt er toch zelf ook een spelletje van? Dan moet je de consequenties daar ook van nemen, namelijk dat zij dat spelletje meespeelt.

Als je duidelijkheid wil dan moet je daar zelf mee beginnen, denk ik. Bel haar eens op en vraag haar mee uit.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13669174
gisteren leuk spelletjes gespeeld, en allemaal onduidelijk, maar als je nu serieus vraagt of ze n keer wat leuks met je wil gaan doen, beseft ze dat je t echt meent, en dan merk je vanzelf dr reactie
pi_13672976
ok dat zijn tenminsten nog eens tips! bedankt jongens.. ik ga der morgen bellen!
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 20:47:21 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13673004
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:46 schreef lovingboy het volgende:
ok dat zijn tenminsten nog eens tips! bedankt jongens.. ik ga der morgen bellen!
Waarom nu niet?

(Ow, ze is 16, dus is nu thuis op de bank natuurlijk bij paps en mams.)

zondag 5 oktober 2003 @ 23:27:25 #37
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13678093
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:50 schreef lovingboy het volgende:
Hmm...volgens mij is dat gewoon afgewezen worden als jij meer bedoelingen hebt...maar ohk, technisch gezien klopt het misschien wel..
quote:
Ja, leuke reactie, maar je weet het gewoon niet nu. Je weet helemaal niets, want de situatie waarin het gezegd is, is te vaag. Kortom, onderneem actie. Bel haar op, desnoods alleen nog maar om te praten. Maar dan wel serieus.
quote:
Nou...uhm..een btje plagen ohk, maar om nou te gaan negeren...denk even na, zou jij het leuk vinden als een meisje dat jij erg leuk vind je negeerd (als is het voor de grap?)?? Ik zou persoonlijk niet echt leuk vinden en toch gaan twijfelen wat ze er nou mee bedoeld.

edit:
Ojah! Vergat ik nog wat...

Dat achter haar aan lopen, dikke bullshit. Ja, tuurlijk ga je niet achter haar aanlopen als een hondje, maar initiatief nemen en achter iemand aanlopen is wat anders. Dat onderscheid moet je duidelijk maken voor jezelf, want als je geen initiatief neemt (of, zoals jij het stelt, achter haar aan loopt) zal er waarschijnlijk nooit wat gebeuren. Je moet wat moeite doen voor een vrouw, dat vinden ze leuk, de één wat meer dan de ander though.... (hard to get 'n all)

[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 05-10-2003 23:29]

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 5 oktober 2003 @ 23:29:04 #38
67393 Slaaitjuh
bagger reply -->
pi_13678151
pff jullie nemen negeren echtals een groot woord man jezus...

en hoe kom je erbij dat je een blauwtje loopt als een meisje vraagt of je op een tafel komt dansen..

sorry, volgens mij was et een blauwtje als ik er NIET op mocht..

naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
  zondag 5 oktober 2003 @ 23:30:50 #39
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13678213
Volgens mij zit je onder de verkeerde account
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 23:29 schreef Slaaitjuh het volgende:
pff jullie nemen negeren echtals een groot woord man jezus...

en hoe kom je erbij dat je een blauwtje loopt als een meisje vraagt of je op een tafel komt dansen..

sorry, volgens mij was et een blauwtje als ik er NIET op mocht..

Tja, jij brengt het zo dramatisch

En ik zeg helemaal niet dat je een blauwtje gelopen hebt, ik zeg wel dat ik een andere opvatting heb van 'een blauwtje lopen' dan jij.

pi_13678304
ok, maar dat was dus geen blauwtje, anders zou ze niet doorvragen wie ik leuk vond,

en anders zou ze niet zeggen "hoezo gaat dat slecht dan?" (ik vatte et met uitdrukkingen enzo op als "huh?? klikt et niet dan??") als ik der vertel dat ik der leuk vind en dat ik et idee heb dat et niet zo goed ging..

zondag 5 oktober 2003 @ 23:34:41 #41
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_13678314
Vraag aan haar om iets met zijn 2tjes te gaan doen, bios ofzo, en als ze dat wilt zal het wel goed zijn denk ik
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_13678431
Mwah, klinkt als zo`n kroegtijger-type die je overal mee naar toe sleept en elke week 3 verschillende gozers op de bek pakt..

die types die graag spelletjes spelen, spelen ook graag spelletjes met je gevoel... remember that

pi_13678500
ja maar ik begon ermee, dus et is misschien ook wel beetje terug pakken... vorige keren hing ze om me heen enzo...

en ze heeft naar mijn weten de afgelopen maand geen jongen gekust.. dus..

zondag 5 oktober 2003 @ 23:43:44 #44
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13678536
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 23:34 schreef lovingboy het volgende:
ok, maar dat was dus geen blauwtje, anders zou ze niet doorvragen wie ik leuk vond,

en anders zou ze niet zeggen "hoezo gaat dat slecht dan?" (ik vatte et met uitdrukkingen enzo op als "huh?? klikt et niet dan??") als ik der vertel dat ik der leuk vind en dat ik et idee heb dat et niet zo goed ging..

Nogmaals, IK ZEG HELEMAAL NIET DAT JE EEN BLAUWTJE GELOPEN HEBT, IK ZEG ALLEEN DAT IK EEN ANDERE BETEKENIS AAN DIE UITDRUKKING HEB DAN JIJ. Zo, als het nu niet duidelijk is

En over dat "hoezo gaat dat slecht dan?", ja, is geen slecht teken an sich, maar verkijk je er niet op. Wat Chocopuff ook al zei....

Maar je komt er achter door haar te bellen, door initiatief te tonen!

pi_13678542
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 23:42 schreef lovingboy het volgende:
ja maar ik begon ermee, dus et is misschien ook wel beetje terug pakken... vorige keren hing ze om me heen enzo...

en ze heeft naar mijn weten de afgelopen maand geen jongen gekust.. dus..

nou dat is dan wel weer een + punt... als je nou ff rondvraagt aan vrienden die haar ook kennen of aan vriendinnen van haar of ze met veel andere jongens "gaat" heb je wat meer zekerheid.
pi_13678810
ok,
ik neem de antwoorden hier toh al niet te serieus want tja.. jullie waren er niet bij

et liefst had ik alles op tape.. dan weetje ook weerw at er gebeurde !

Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2003 @ 19:02:51 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13695705
En? Geneukt?
pi_13695810
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sjonge jonge, als ik zulke verhalen lees ben ik blij dat ik al 32 ben en dat kinderachtige pubergedoe ver achter me heb gelaten.

En jezelf nog steeds als een klein meisje kunt gedragen op een puber forum
a a n alles
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2003 @ 19:08:50 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13695857
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:07 schreef H3man het volgende:
En jezelf nog steeds als een klein meisje kunt gedragen op een puber forum
Precies! Maar goed, de TS is dan ook pas 18, dus hij leert het nog wel.
pi_13695858
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:33 schreef Astronaut_Jones het volgende tegen Yvonne:
Ik zou die kutstrot van je moeten afsnijden hoer.

Heeft betreffende user een ban gehad eigenlijk?

a a n alles
pi_13703095
ze schijnt terug houdend te zijn (niet enorm aandacht vragend) tegen jongens... en ze is niet zown "cafe sletje" dat alles afgaato fzo..

ter info

Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2003 @ 23:41:09 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13703289
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:32 schreef lovingboy het volgende:
ze schijnt terug houdend te zijn (niet enorm aandacht vragend) tegen jongens... en ze is niet zown "cafe sletje" dat alles afgaato fzo..

ter info

Flikker op met je info. Heb je haar nu gebeld of niet? Sjongejonge, zelfs ik was mijn achttiende niet zo'n zeikerd.
pi_13706123
nee ik heb besloten om zaterdag beetje nonchalant/terug houdend te doen.. kijken of ze dan nog aandacht wil..

dan weet ik of ze alleen maar de aandacht leuk vond of dat ze et ook leuk vind dat ze die ook echt krijgt....

Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2003 @ 09:26:39 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13706681
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:52 schreef lovingboy het volgende:
nee ik heb besloten om zaterdag beetje nonchalant/terug houdend te doen.. kijken of ze dan nog aandacht wil..
Alsjeblieft zeg, kleuter.
pi_13706903
quote:

dan weet ik of ze alleen maar de aandacht leuk vond of dat ze et ook leuk vind dat ze die ook echt krijgt....

jaaaaaaaaaaaaaaa, dat schiet op , twee terughoudende mensen bij elkaar..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13708887
quote:

Ben het wel met je eens, niet direct bellen. Meisjes spelen inderdaad graag spelletjes, gewoon even meespelen. Neem maar van mij dat het behoorlijk afschrikt om direct te bellen. En aangezien ik naar jullie leeftijd kijk hebben jullie nog tijd genoeg om serieus te worden! Nooit direct openstellen voor het lopen van een blauwtje.
P.S.: denk niet dat je vorige week een blauwtje gelopen hebt, denk dat ze je wel leuk vind. Anders had ze wel anders geantwoord. Hou ons op de hoogte
pi_13713772
als ik achter der aan blijf lopen werkt dat ave rechts das algemeen bekent.

moet beetje in evenwicht blijven!! en ik ken der pas 3 avonden dus dagen/weken/maanden zat om alles goed te doen!
things don't happen in a week ..

en idd laefemme, daar heb ik wat aan..!!! zo dacht ik er ook over toen ik gister effe alles goed op een rijtje zetten (de dag erna lijkt alles zwart bij mij, das altijd??).

misschien nog niet leuk genoeg, maar interesse is getoond.. toch??

pi_13733148
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:21 schreef lovingboy het volgende:

Absoluut, je moet de spanning een beetje opbouwen, vorige week heb je het goed gedaan.
Je hebt haar laten weten dat je d'r leuk, maar ook niet direct je hart op de tafel gegooid.
Het is gewoon een groot spel "versieren", maar zo te lezen red je het wel, Born to Play
pi_13733296
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:21 schreef lovingboy het volgende:
als ik achter der aan blijf lopen werkt dat ave rechts das algemeen bekent.

moet beetje in evenwicht blijven!! en ik ken der pas 3 avonden dus dagen/weken/maanden zat om alles goed te doen!
things don't happen in a week ..

en idd laefemme, daar heb ik wat aan..!!! zo dacht ik er ook over toen ik gister effe alles goed op een rijtje zetten (de dag erna lijkt alles zwart bij mij, das altijd??).

Jij wilt dat wij reageren zoals jij het denk toch?

Als je dat laatste gesprek niet had gehouden had ik er nog in kunnen komen dat je niet belde... Maar nu ze het weet zit ze zelf ook te denken van wat moet ik hier nu mee. Maar bellen kan nog steeds

pi_13748259
hm nee das niet zo maar de reacties slaan hier soms nergens op

ik maak eens telling en jullie geven je mening daarover..
ben blij dat ik niet gebeld had, ze kwam op msn en ik vroeg waarom ze opeens wegliep.. (ze liep heel snel het cafe uit opeens, daar voelde ik me kut over..) want ik dacht dat ze om dat gesprek wegliep..

maar nu bleek et dat er mensen bij der bleven slapen en dat die al weg waren... ze zei tegen niemand doei hoordei k van vrienden later..

dus, dan denk ik dat de reactie iig positiever was dan ik dacht..

woensdag 8 oktober 2003 @ 21:04:39 #61
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13750139
Je verhaal wordt steeds vager, ja, als je haar 3 dagen kent ga je haar niet meteen bellen nee...
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:37 schreef moz het volgende:

[..]

Jij wilt dat wij reageren zoals jij het denk toch?

Inderdaad, vooral deze quote ondersteunt die stelling:
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 23:55 schreef lovingboy het volgende:
ok,
ik neem de antwoorden hier toh al niet te serieus want tja.. jullie waren er niet bij

et liefst had ik alles op tape.. dan weetje ook weerw at er gebeurde !

pi_13750803
?? kerel lees sommige reply's die slaan echt nergens op..
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:01:37 #63
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13753895
Ohk, toegegeven, inderdaad, sommige replies slaan op stront. Maar goed, hoe staat het er nou mee? Je wacht dus gewoon tot zaterdag? Ik denk/vind wel dat je een beetje interesse moet tonen dan....Anders krijgt ze misschien het idee dat je niet geïnteresseerd bent??
pi_13757368
nou ik had der op msn gesproken, ze ging opeens snel weg omdat vrienden bij der bleven slapen die al weg waren... ik dacht dus dat dat was om dat kleine gesprekje zegm aar.. nu laat ik morgen ofzo een berichtje verschijnen op der mobiel verschijnen..

zaterdag ff kijken hoe et gaat, een vriendin van me vertelde me hard to get te spelen, samen met haar. Veel in de buurt van ouwehoeren met die vriendin van mij en veel "lachen" alsof je geinteresseerd benet in der en de ander in feite jaloers maakt..

ik voel me er al een stuk beter over en een vriendin van mij zei zelfs laatst, waarom je er kut over voelen? je benet toch een jonge.. die hoeven dat niet..??

maar goed mijn vriendinnen vinden et nu juist ipv omdat ze neit om mij wegliep? ze zei tegen niemand doei..

Groetjes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')