quote:Ik kan het er niet meer op..
Op zondag 5 oktober 2003 16:37 schreef mitt het volgende:
Toch wel mooi die oude lay-out
quote:Ben ik dan de enige die het weet ?
Op zondag 5 oktober 2003 16:54 schreef HeatWave het volgende:Cazzo moet echt een kloon zijn
...
quote:tsja,de kapsonen slaat toe he
Op zondag 5 oktober 2003 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik begin zo langzamerhand toch wel iets tegen Van der Vaart te krijgen. En tegen Studio Sport. Die rode kaart actie was bij een andere club breed uitgemeten, wat een walgelijk ventje is Rafael de laatste weken
quote:Tuurlijk Bluezzbeeb, die heerlijke verse koffie die vanmorgen door JustMe is gezet is nog niet op.
Op zondag 5 oktober 2003 19:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog koffie?
quote:In het keldertje staat nog een pot.
Op zondag 5 oktober 2003 19:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog koffie?
quote:Was ook lekker duidelijk te zien
Op zondag 5 oktober 2003 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik begin zo langzamerhand toch wel iets tegen Van der Vaart te krijgen. En tegen Studio Sport. Die rode kaart actie was bij een andere club breed uitgemeten, wat een walgelijk ventje is Rafael de laatste weken
En als ie wat deed verdient ie een schorsing, simpel.
nee, kezman is leuk: ik ben een ster .
quote:Weer je contactlenzen door de wc gespoeld?
Op zondag 5 oktober 2003 19:57 schreef popolon het volgende:[..]
Was ook lekker duidelijk te zien
quote:Tuurlijk - maar als het aan Studio Sport ligt liever niet
En als ie wat deed verdient ie een schorsing, simpel.
quote:in NL wel
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef HeatWave het volgende:
nee, kezman is leuk: ik ben een ster.
quote:Ik val niet op potten
Op zondag 5 oktober 2003 19:56 schreef SCH het volgende:In het keldertje staat nog een pot.
quote:inderdaad stom van Rafael om een Groningen-speler te gaan slaan en trappen die beter is - maar ja, wie is er niet beter dan hem op dit moment
vd vaart is niet echt een lieverdje nee, maar moet dat dan? Je wordt als speler van een topclub elke week verrot getrapt en soms heb je daar ff genoeg van als iemand je dan ook nog eens slaat omdat je beter bent..
Ongelooflijk dat ie nog opgesteld wordt, tekent de lafheid van Koeman.
quote:gaat het niet om, je ZEGT het gewoon niet.... pure arrogantie.
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef DutchGooner het volgende:[..]
in NL wel
quote:al vind hij schandaal wel een leuk woord om te zeggen.
Op zondag 5 oktober 2003 20:03 schreef popolon het volgende:
Kezman is wel eerlijk, pleit voor hem.
quote:Nee hoor, dat heet zelfkennis
Op zondag 5 oktober 2003 20:03 schreef HeatWave het volgende:gaat het niet om, je ZEGT het gewoon niet.... pure arrogantie.
quote:Gut, knipper ik m'n ogen zo vaak ?
Op zondag 5 oktober 2003 20:01 schreef SCH het volgende:[..]
Weer je contactlenzen door de wc gespoeld?
quote:Erg grappig weer
Op zondag 5 oktober 2003 20:03 schreef SCH het volgende:[..]
inderdaad stom van Rafael om een Groningen-speler te gaan slaan en trappen die beter is - maar ja, wie is er niet beter dan hem op dit moment
Ongelooflijk dat ie nog opgesteld wordt, tekent de lafheid van Koeman.
Ben het ten dele met je eens overigens, vd Vaart is hopeloos uit vorm en hij moet gewoon wesley I laten spelen...
kan iemand een nieuw setje benen onder Jari schroeven??
quote:jaja, een Ajacied zou het eens moeten zeggen, dan zijn die k-joden weer arrogant kutvolk...
Op zondag 5 oktober 2003 20:04 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoor, dat heet zelfkennis
![]()
Maar meneer kezman mag het wel, want die speelt voor dat zachtaardige lieve onschuldige clubje uit het zuiden des lands.,
quote:Kom nou, niet zo flauw. T leek me wel duidelijk dat dat niet precies was wat hij bedoelde te zeggen, gewoon een taalprobleempje. IMHO meende ie te zeggen dat omdat ie een veelscorende spits is in NL practisch elke verdediger graag wil opvallen door em goed in toom te houden. Sommige pakken em daarom ook extra hard aan of proberen em uit de tent te lokken. Kijk ik vind t dan ook wel een beetje flauw dat je daarover klaagt, maar hij heeft wel een punt.
nee, kezman is leuk: ik ben een ster.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:07 schreef HeatWave het volgende:[..]
jaja, een Ajacied zou het eens moeten zeggen, dan zijn die k-joden weer arrogant kutvolk...
Maar meneer kezman mag het wel, want die speelt voor dat zachtaardige lieve onschuldige clubje uit het zuiden des lands.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |