quote:d,t,dt wat maakd hed uid,als we elkaar maar begrijpen he
Op maandag 6 oktober 2003 00:56 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik weet het....
Betekent is met een t.
quote:Bluezz?
Op maandag 6 oktober 2003 00:57 schreef DutchGooner het volgende:d,t,dt wat maakd hed uid,als we elkaar maar begrijpen he
Kan je dit even vertalen voor mij?
quote:hat je spadjes?
Op maandag 6 oktober 2003 01:00 schreef golfer het volgende:[..]
Bluezz?
quote:Ja, dat kan ik.
Op maandag 6 oktober 2003 01:00 schreef golfer het volgende:Bluezz?
Zoiets?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 01:05 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ja, dat kan ik.
Bluezz is een nickname, ook wel begonnen als Blues, jou wel bekend.
Bluezz is ook de aanduiding voor niet altijd vrolijk zijn...bluezzy wil zeggen beetje down...
Blues is een muziekgenre, een heerlijk relaxt lekker zwartgallig soms, maar het kan je in een bepaalde stemming brengen....Zoiets?
quote:Twut.
Op maandag 6 oktober 2003 01:05 schreef Bluezz het volgende:Ja, dat kan ik.
Bluezz is een nickname, ook wel begonnen als Blues, jou wel bekend.
Bluezz is ook de aanduiding voor niet altijd vrolijk zijn...bluezzy wil zeggen beetje down...
Blues is een muziekgenre, een heerlijk relaxt lekker zwartgallig soms, maar het kan je in een bepaalde stemming brengen....Zoiets?
quote:Ik ben bang dat ie geen schep heeft.
Op maandag 6 oktober 2003 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
hat je spadjes?
quote:bedoelde eik spatel,mijn toetsenbort doed een beedje raar
Op maandag 6 oktober 2003 01:13 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik ben bang dat ie geen schep heeft.
Je bedoelde toch een spade?
quote:Het lukt je echt niet om een eik met een spatel uit je rare toetsebord te bijten hoor.
Op maandag 6 oktober 2003 01:15 schreef DutchGooner het volgende:bedoelde eik spatel,mijn toetsenbort doed een beedje raar
quote:ow,dat wizt ik nied
Op maandag 6 oktober 2003 01:16 schreef Bluezz het volgende:[..]
Het lukt je echt niet om een eik met een spatel uit je rare toetsebord te bijten hoor.
wad raat jij mu dan an?
quote:An moet zeker haar rat Mu noemen, dat staat vast.
Op maandag 6 oktober 2003 01:17 schreef DutchGooner het volgende:ow,dat wizt ik nied
wad raat jij mu dan an?
quote:dank,zal het aan An doorgeven,zal ze zeker blij mee zijn.
Op maandag 6 oktober 2003 01:20 schreef Bluezz het volgende:[..]
An moet zeker haar rat Mu noemen, dat staat vast.
Maar hoe het nu met nied en wizt verder moedt, daar zal ik me toch nog eens over buigen
kan jij nied en wizt niet aan Golfer voorleggen? misschien weet hij raadtdtdtdtd
quote:Als je nied en wizt aan golfer voor legt, dan hoef je echt niet te raden wat ie aanraadtdt.
Op maandag 6 oktober 2003 01:22 schreef DutchGooner het volgende:kan jij nied en wizt niet aan Golfer voorleggen? misschien weet hij raadtdtdtdtd
quote:dan geht ich fur wizt
Op maandag 6 oktober 2003 01:26 schreef Bluezz het volgende:[..]
Als je nied en wizt aan golfer voor legt, dan hoef je echt niet te raden wat ie aanraadtdt.
quote:Dan is allang van wizt af toch?
Op maandag 6 oktober 2003 01:27 schreef DutchGooner het volgende:dan geht ich fur wizt
quote:nee toch? en hoe gaat het verder met hun 2ling nied?
Op maandag 6 oktober 2003 01:33 schreef Bluezz het volgende:[..]
Dan is allang van wizt af toch?
quote:Met de nieden gaat het wel ok geloof ik.
Op maandag 6 oktober 2003 01:37 schreef DutchGooner het volgende:nee toch? en hoe gaat het verder met hun 2ling nied?
Vind je het erg als ik alvast wat glazen ga spoelen, het raam openzet en het licht aandoe?
quote:KEIN probleem,dan gehe ich verder mit meine Excel bestandje verders in te vullen onder het genot von eine Fristi en Queen auf die achtergrond
Op maandag 6 oktober 2003 01:49 schreef Bluezz het volgende:[..]
Met de nieden gaat het wel ok geloof ik.
Vind je het erg als ik alvast wat glazen ga spoelen, het raam openzet en het licht aandoe?
quote:Ik heb liever slechte NL spelling dat dit aggenebbisch taaltje trouwens..
Op maandag 6 oktober 2003 01:56 schreef DutchGooner het volgende:KEIN probleem,dan gehe ich verder mit meine Excel bestandje verders in te vullen onder het genot von eine Fristi en Queen auf die achtergrond
Ik sluit de tent, gooi DG met zacht schopje de koude herfstnacht in, en neem mijn trouwe kouwe zuidakrifaan mee naar bed
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 01:59 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik heb liever slechte NL spelling dat dit aggenebbisch taaltje trouwens..
Ik sluit de tent, gooi DG met zacht schopje de koude herfstnacht in, en neem mijn trouwe kouwe zuidakrifaan mee naar bed
ik ga vandaag een dagje vrij nemen!
Niks aan de hand, prima staaltje grashappen.
quote:En nou je kop houwe met dit stomme gezeik
Op zondag 5 oktober 2003 23:12 schreef HeatWave het volgende:
Co heeft er WEL verstand van!!
Hij wint met AZ liever van NEC dan van PSV omdat NEC een directe concurrent is... Slimme vent is het toch... Zo zouden meer middenmoters moeten denken dan wordt het voetbal buiten de top3 misschien ook eens leuk
.
quote:Hellupie, doet dat pijn?? Moet er iemand mee?
Op maandag 6 oktober 2003 00:23 schreef golfer het volgende:
Straks om 8.30 alweer vergadering en dinsdag wordt helemaal "leuk" dagje, want mijn baas heeft besloten dat ik maar weer een assesment moet gaan doen.
quote:Ik kan je wel vertellen hoe het afloopt hoor
Op zondag 5 oktober 2003 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Tering spannend dat 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |