quote:Als Tokus het album heeft is het ook te downloaden.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tokus heeft hem al. Wij moeten nog even wachten geloof ik
[edit]
doh, A Natural Disaster dussss
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 04-10-2003 14:21]
quote:je zoekt 'm maar lekker zelf ergens. Overigens heb ik 'm inmiddels niet meer, hij ligt nu bij de nieuwe metalmod op de mat.
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:06 schreef OphiOn het volgende:[..]
Als Tokus het album heeft is het ook te downloaden.
Tokus ript hem wel even.
quote:zie topic titel...
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:07 schreef chocolatemoeze het volgende:
hoe heet het album? Ben ook wel benieuwd...
best goed album weer, al ben ik niet zo erg bekend met al het Anathema werk.
Ik heb nog genoeg nieuwe cd's die ik kan luisteren dus dat komt wel goed!
Hopelijk gaan ze weer snel op tour, live vind ik ze altijd erg goed. Al heb ik ze een paar keer gezien dat ze niet helemaal goed bezig waren....
http://server.clusta.com/MFN/tracks/Anathema-04-AreYouThere.mp3
disclaimer: officiele site, dus legaal
quote:goed zoeken
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:31 schreef dveckeveld het volgende:
Aan het kopen? Downloaden zeker?
Kon ik maar alvast downloaden , ben namelijk erg benieuwd
Meest opvallend zijn het snelle nr. "Pulled Under at 2000 metres a second" en het volledig door een gastzangeres ingezongen titelnummer.
quote:In hoeverre is deze quote van een van de Anathema heren waar?
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:08 schreef Summoner het volgende:
Ik zit nu de promo te luisteren. Voor zover ik na een derde luisterbeurt kan bepalen, wederom een meesterwerk. titelnummer.
"Its fair to say you can expect a variety of songs and soundscapes on this one, from peaceful and ambient tones, to sonically massive great noises that we are barely able to control"
Dat maakte me wel erg benieuwd, maar als je zegt dat die nog wat kalmer is weet ik niet of ik nog zo benieuwd ben
quote:Wat dat betreft valt het me wat tegen. Oke, zat 'peaceful and ambient tones', maar waar zijn de 'sonically massive great noises'? Niet op mijn versie van "A Natural Disaster"...
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:24 schreef mr_cucumber het volgende:
"Its fair to say you can expect a variety of songs and soundscapes on this one, from peaceful and ambient tones, to sonically massive great noises that we are barely able to control"
Vond 'A Fine Day to Exit' toen die uitkwam een zeer fijne plaat maar ik betrap mezelf erop dat ik hem nooit meer draai, ben beetje bang dat dat met deze weer gaat gebeuren.
quote:Die uitspraak van de band over "massive noises" deed m'n nieuwsgierigheid nog wat extra stijgen, maar toen ik de plaat zonet draaide miste ik dat niet eens. Het album luisterde zo lekker weg dat ik er niet eens aan dacht. Pas na afloop dacht ik "waar waren nou die massive noises"?
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:32 schreef mr_cucumber het volgende:
In dat geval is mijn nieuwsgierigheid wat afgenomen
quote:20 oktober
Op maandag 6 oktober 2003 12:34 schreef dveckeveld het volgende:
Ik wil de nieuwe plaat ook! Hoe komen jullie er aan.
Ik heb 'm besteld maar hij is toch nog niet uit of wel?
quote:interview? ik ben benieuwd.
Op donderdag 9 oktober 2003 15:17 schreef Summoner het volgende:
Het is echt een geweldige plaat, review en interview volgen binnenkort.
concert van anathema dit jaar in dordrecht was toch wel één van de hoogtepunten van het drukke concertjaar,
Na 'Are You There' gehoor te hebben, twee weken terug, verwachtte ik er meer van. Het album doet me momenteel niet zoveel. Alleen 'Are You There' en 'Pulled Under' vind ik gaaf. 'Pulled Under' is trouwens wat 'Panic' voor A Fine Day To Exit is.
Het nummer 'A Natural Disaster' konden ze beter weglaten wat mij betreft. De vrouwenstem vind ik geen succes.
Misschien moet ik het hele album iets vaker horen, maar tot nu toe vind ik er niet veel aan. Jammer.
quote:Ik vind het titelnummer juist een van de hoogtepunten! Mooi, gevoelig, en ze heeft best een mooie stem.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:02 schreef 0_o het volgende:
Ik vind het album tegenvallen. Heb het nu een paar keer geluisterd.Na 'Are You There' gehoor te hebben, twee weken terug, verwachtte ik er meer van. Het album doet me momenteel niet zoveel. Alleen 'Are You There' en 'Pulled Under' vind ik gaaf. 'Pulled Under' is trouwens wat 'Panic' voor A Fine Day To Exit is.
Het nummer 'A Natural Disaster' konden ze beter weglaten wat mij betreft. De vrouwenstem vind ik geen succes.
Misschien moet ik het hele album iets vaker horen, maar tot nu toe vind ik er niet veel aan. Jammer.
Ik geniet intens van dit album. Het is heerlijk melancholisch en sfeervol, en tegelijkertijd ook catchy.
quote:
ANATHEMA: "A Natural Disaster" DelayedThe European release date of ANATHEMA's seventh studio album, "A Natural Disaster", has been pushed back to November 3 through Music For Nations Records. No reason was given for the delay.
quote:
Anathema is een band die ik al jaren volg, en die me altijd is blijven boeien, door een zekere kwalitatieve consistentie aan te houden en nooit een album te maken dat als een deel twee van de voorgaande plaat te omschrijven valt. De band begon in 1990 als een zeer duistere doom band, zette een aantal klassiekers in het genre neer zoals "Serenades", "Pentecost III" en "The Silent Enigma", en gaf met de krakers "Eternity", "Alternative 4" en "Judgement" blijk van een zich gestaag voortzettende evolutie, richting een eindproduct wat ongetwijfeld bijzonder zal zijn. Met 2001's "A Fine Day to Exit" werden alle banden met het metal-genre dan eindelijk gebroken, waardoor invloeden van onder meer Radiohead en Pink Floyd zich volledig in het geluid van de band konden manifesteren. Het was een uitstekende rockplaat die een nieuw begin voor Anathema inluidde.
Nu ik "A Natural Disaster" vaak genoeg gehoord heb om een eerlijke vergelijking met de voorganger te maken, kan ik gelukkig zeggen dat deze nieuwe plaat de bescheiden minpuntjes van "A Fine Day to Exit" niet kent. De nieuwe nummers steunen minder op een duidelijke kop en staart-structuur, en deze cd is algemeen gesteld veel afwisselender dan z'n voorganger. Hij is suggestiever, dromeriger en minder voorspelbaar in het toepassen van dynamiek en contrast. Zonder meer de beste plaat die Anathema gemaakt heeft.Het album komt langzaam en sfeervol op gang met "Harmonium", een zeer melancholisch nummer. Uitstekend en veelbelovend begin van het album. Deze lijn wordt met "Balance" voortgezet, een vrij suggestieve compositie die uiteindelijk met een wat luide climax eindigt, en vloeiend overloopt in het derde nummer, "Closer". Een van de meest interessante tracks van de plaat, vanwege de vocoder-vocalen. De melodieën zijn simpel maar doeltreffend, en de manier waarop de vocoder-zang na de instrumentale climax terugkeert, demonstreert hoe goed er over deze songs nagedacht is.
Hierop volgt een zeer teder nummer, genaamd "Are You There?". De invloeden van Pink Floyd liggen hier erg aan het oppervlakte, en Vincent's zang is uitermate geslaagd. Een heerlijk treurig nummer. "Childhood Dream" is erg opmerkelijk. Men neme een op akoestische gitaar gespeelde, trieste melodie, een donkere laag synths op de achtergrond en daarover de vrolijke klanken van een spelend kind, en het resultaat is een wonderlijke, doch van melancholiek vergeven episode uit het leven van een jong kind. De gevoelens die ik bij dit nummer krijg conflicteren met elkaar. Het is als een door tijd en ouderdom ondergesneeuwde herinnering aan een kind dat geen kans heeft gehad een lang leven te leiden, maar toch niets dan geluk heeft gekend.Wat "Panic" voor de vorige plaat was, is "Pulled Under at 2000 Metres a Second" voor "A Natural Disaster". Ruig, up-tempo en catchy dus. Op zich niet bijster interessant, maar het vormt een welkome onderbreking van de trage, rustgevende flow die dit album typeert. Deze wordt echter voortgezet door middel van het door een gastzangeres schitterend gezongen titelnummer, zonder meer het meest pakkende nummer van de plaat. Dit album gaat werkelijk nooit vervelen, omdat elk nummer weer iets uniek te bieden heeft. "Flying" valt voornamelijk op vanwege de sterke nadruk op het met bovengemiddelde passie gezongen refrein. Prima zangwerk van Vincent. Mijn favoriete nummer van het album is "Electricity". De eenvoudige, licht dramatische piano in combinatie met de tedere, subtiele zang doen het helemaal voor me. Schitterend, werkelijk schitterend. De waanzinnige afsluiter van het album heet "Violence", en een betere manier om een album als dit te eindigen kan ik me niet voorstellen. Het begint met piano en veel ambience, totdat na twee minuten ineens gitaar en drums opduiken, en het nummer tot een luidruchtige, bijna explosieve climax gebracht wordt. Zeer snelle ritmes en gothic synths, wie had dat nou nog verwacht? Vervolgens duiken de piano en de ambience weer op, om het album wordt op kalme, aangename wijze af te sluiten. Een perfect einde van een album dat verdomd dicht bij perfectie komt.
Linea recta richting de #1 positie op mijn jaarlijst. De enige reden waarom de waardering niet nog hoger is, is omdat ik denk dat Anathema nog niet helemaal klaar is met evolueren, en dat de band in de toekomst met een nóg beter album gaat komen. In de tussentijd vermaak ik me prima met "A Natural Disaster", een spreekwoordelijke ramp voor alle bands die zich in hetzelfde genre als Anathema bevinden. 95/100
(whehe gelukkig is fantômas verlaat dan heb ik nog wat geld voor deze cd )
quote:maar het geld is op
Op donderdag 30 oktober 2003 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat wordt dus aanschaffen
helaas... wat mij betreft een misser.. de stijgende lijn die anathema had sinds A Dying Wish op The Silent Enigma t/m het vorige album (wat mij erg goed beviel) is abrupt afgebroken...
het album begint redelijk met een van de betere nummers: harmonium... kabbelt daarna wat voort met wat nietszeggende deuntjes tot het volgende aardige nummer are you there? nog wat gepingel wat meer aan een ongeïnspireerde jamsessie op een zondag middag doet denken.. daarna een poging tot wat harder werk met 2000 metres.. helaas geen daverend suc6 om wat spanning in de plaat te brengen maar eerder om onder dezelfde categorie 'aardig' te plaatsen..
het titelnummer wordt gezongen door de zangeres die (als ik me niet vergis) ook al op Judgement en A fine day to exit heeft meegezongen... echter dit keer op een manier die mij meer aan Jazz doet denken... wat mij betreft een misser...
Hierna kabbelt het album weer een beetje verder totaan het eind...
Nogmaals: helaas... de vorige albums van Anathema deden mij verlangen naar meer, maar hoogst waarschijnlijk gaat dit album ergens onder een stoelpoot verdwijnen
Misschien moet ik er nog iets vaker naar luisteren, maar op dit moment heb ik nog geen enkele drang om dit album nog een keer op te zetten...
zonde
(voorlopige) score: 4/10
Dit is echt een album voor mensen 'in tune with their emotions'.
ja ik ga lekker soppy en zielig doen.... dit album raakt diep.
beetje down. opzetten... and to swim and drown in your self inflicted sorrow.
without sorrow we know no happyness.
GEWELDIG! pracht album!
zal dringen in mijn jaarlijstje worden dit jaar voor de eerste plaats
Ik was zelf een beetje bezorgd of Anathema het imo briljante 'A Fine Day To Exit' kon overtreffen, maar na het horen van 'A Natural Disaster' mag het duidelijk zijn dat deze twijfel onterecht was. De stijgende lijn wordt stellig voortgezet. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe Anathema's volgende werk gaat klinken, maar tot die tijd kan ik zwelgen in de schoonheid van 'A Natural Disaster'.
Zo de jaarlijsten in
quote:Prima recensie!
Op dinsdag 11 november 2003 12:54 schreef desintbestaat het volgende:
Echt geweldig album, voor wie het niet gelooft lees mijn recensie ook nog maar hier
Album afgelopen weekende gehoord. Kan niet anders zeggen dat het "wel aardig" is. Niet de Anathema die ik kende (doom metal). Coldplay-achtige muziek. Na meerdere keren luisteren is het wel goed te doen, maar ik zou het zelf nooit opzetten en live zou ik volgens mij in slaap donderen. Het rost niet echt zeg maar.
Te weinig gitaar en drums, teveel synths&compucrap. Toch zit het geheel goed inelkaar.
Zeker wel goed, maar niet echt mijn muziek.
quote:Vreemd dan dat je hier zo naar uitkeek... ik bedoel, Anathema is niet ineens van doom/death band naar een alternatieve rockband gegaan. De tussenliggende albums niet gehoord?
Op dinsdag 11 november 2003 18:10 schreef Dissection het volgende:
Album afgelopen weekende gehoord. Kan niet anders zeggen dat het "wel aardig" is. Niet de Anathema die ik kende (doom metal). Coldplay-achtige muziek. Na meerdere keren luisteren is het wel goed te doen, maar ik zou het zelf nooit opzetten en live zou ik volgens mij in slaap donderen. Het rost niet echt zeg maar.
Te weinig gitaar en drums, teveel synths&compucrap. Toch zit het geheel goed inelkaar.
Zeker wel goed, maar niet echt mijn muziek.
quote:Nee.
Op dinsdag 11 november 2003 20:42 schreef Summoner het volgende:
Vreemd dan dat je hier zo naar uitkeek... ik bedoel, Anathema is niet ineens van doom/death band naar een alternatieve rockband gegaan. De tussenliggende albums niet gehoord?
quote:Ah, ja dan kan ik me voorstellen dat je een beetje schrok van "A Natural Disaster".
Op woensdag 12 november 2003 12:12 schreef Dissection het volgende:
Nee.
De band is bij mij een paar jaar verdwenen geweest, ben alleen bekend met hun oude werk zeg maar.
ps: dissection, ik probeer je al een hele poos te bereiken over je M3... geef toch eens antwoord. heb het geprobeerd via email, icq, posten in het topic.. ben je zo druk?
quote:Beste Surrealm:
Op woensdag 12 november 2003 15:19 schreef surrealm het volgende:
en toch heeft ook anathema wel een grote stap gezet ineens... kijk maar naar het verschil tussen the silent enigma en eternity.ps: dissection, ik probeer je al een hele poos te bereiken over je M3... geef toch eens antwoord. heb het geprobeerd via email, icq, posten in het topic.. ben je zo druk?
quote:Eeuwen geleden!
Op woensdag 12 november 2003 15:19 schreef surrealm het volgende:
en toch heeft ook anathema wel een grote stap gezet ineens... kijk maar naar het verschil tussen the silent enigma en eternity.
Ik hoop dat Anathema zich nog verder blijft ontwikkelen, het was een goede doom band maar het is een veel betere alt. rock band.
quote:En dan nu iemand die alleen het nieuwere werk kent ( * Bosbeetle heeft alleen judgement en a fine day to exit )
Op woensdag 12 november 2003 16:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Eeuwen geleden!
Ik hoop dat Anathema zich nog verder blijft ontwikkelen, het was een goede doom band maar het is een veel betere alt. rock band.
quote:...antwoord staat in juiste topic (hier is het off topic)
Op woensdag 12 november 2003 16:27 schreef Dissection het volgende:[..]
Beste Surrealm:
Poos te bereiken???
Vandaag lees ik een msg in het M3 topikc, in mijn fotoboek en email en ICQ heb ik (nog) nix van je ontvangen.
Ik heb de gitaar een week geleden weer laten afstellen (van E naar D) en er is een mankement naar bovengekomen wat niet erg mooi is. De halspen is afgebroken tijdens het afstellen
Mocht je nog steeds interesse hebben, dan mag dat uiteraard, maar dan moeten we eens goed over de prijs gaan praten(want de originele vraagprijs is dan mi. veel te veel en ik wil niemand een oor aannaaien).
quote:Cool Bosbeetle. Ga je ook nog in het doom-verleden van de band duiken?
Op woensdag 12 november 2003 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
...en de verhalen horende wordt die nieuwe, mits de liquide middelen aanwezig zijn, ook aangeschaft
quote:Ik weet niet of ik mij daar heel erg in kan vinden, maar ik kan natuurlijk altijd eerst cd's lenen (van vrienden) om het doom verleden ook te checken
Op woensdag 12 november 2003 17:40 schreef Summoner het volgende:[..]
Cool Bosbeetle. Ga je ook nog in het doom-verleden van de band duiken?
kan er zelf jammer genoeg nie zijn...
maare 23 Jan. 2004 in de 013 :D:D
surrealm d'r dan ook toevalig?
quote:bron ??
Op maandag 22 december 2003 13:18 schreef SilentSinner het volgende:
26 december eindhoven gratis entree!!! DANNY!!!
quote:van metalfan en zwaremetalen op gepikt.
Op maandag 22 december 2003 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
bron ??
ben te lui metalfan en zwaremetalen af te gaan.
quote:Waarom niet?
26 december eindhoven gratis entree!!! DANNY!!!kan er zelf jammer genoeg nie zijn...
quote:tis boxing day. mag huis nie verlaten van ouders. mandatory family feest dingus de doe da
Op maandag 22 december 2003 19:54 schreef Dissection het volgende:[..]
Waarom niet?
Kom ik toch een dag later, maakt mij weinig uit.
quote:Ahh, dus ik mag ook van St.Niklaas naar je huis komen lopen
Op maandag 22 december 2003 20:56 schreef SilentSinner het volgende:
tis boxing day. mag huis nie verlaten van ouders. mandatory family feest dingus de doe da
quote:en ook 22 jan in tivoli, utrecht..
26 december eindhoven gratis entree!!! DANNY!!!kan er zelf jammer genoeg nie zijn...
maare 23 Jan. 2004 in de 013
:D:D
surrealm d'r dan ook toevalig?
Ze speelden een leuke mix van oud en nieuw werk. Ik was vooral blij met de uitvoeringen van Pressure, Release en Panic van "A Fine Day To Exit". Ook de cover "What shall we do now?" van Pink Floyd's The Wall was leuk om te horen. Hun nieuwere werk vond ik wat oninteressanter, maar dat kan komen omdat ik de nummers nog niet zo vaak gehoord heb.
Ze hadden trouwens ook nog een goede zangeres meegenomen. Zingt zij ook op het nieuwe album?
Het voorprogramma (naam?) was overigens zeer slecht en paste ook niet echt bij Anathema (misschien vroeger wel, maar nu niet meer )
quote:Ik heb eigenlijk juist alleen de laatste drie albums gehoord (en 'Fragile Dreams' van Alternative 4). De Pink Floyd-cover was erg geslaagd.
Op vrijdag 23 januari 2004 02:18 schreef lzandman het volgende:
Ze speelden een leuke mix van oud en nieuw werk.
quote:Ja, maar ze was ook al op 'Judgement' en 'A Fine Day To Exit' te horen. Erg mooie en zuivere stem. Vincent klonk ook weer voorbeeldig trouwens.
Ze hadden trouwens ook nog een goede zangeres meegenomen. Zingt zij ook op het nieuwe album?
Zijn er nog mensen die Anathema morgen in de 013 gaan zien? (Ik zie net dat Lawn daar de support doet, dat is wel wat beter dan wat ons vanavond voorgeschoteld werd.)
quote:Het zal Lee Douglas wel zijn, die al op een aantal Anathema nummers gezongen heeft. Waaronder "A Natural Disaster".
Op vrijdag 23 januari 2004 02:18 schreef lzandman het volgende:
quote:Ze klonk hetzelfde.
Op vrijdag 23 januari 2004 02:43 schreef Summoner het volgende:
Het zal Lee Douglas wel zijn, die al op een aantal Anathema nummers gezongen heeft. Waaronder "A Natural Disaster".
quote:Voor zover het te horen was klonk dat wel oké.
Hoe zat het eigenlijk met de zang van Danny?
quote:Mooie vrouw?
Op vrijdag 23 januari 2004 02:54 schreef Ascaroth het volgende:
Ze klonk hetzelfde.
quote:Ze klínkt mooier.
Op vrijdag 23 januari 2004 03:13 schreef Summoner het volgende:
Mooie vrouw?
Ik las dit trouwens net in het gastenboek van de Anathema site:
quote:
WOW, I have just returned from the Anathema gig in Tivoli, Utrecht (NL), and it was realy fantastic! It is now 2.15 am, and I think the guys are still there. I have to say this: "Danny: it was nice talking to/dancing with you, being drunk, stoned and whatsoever, so just keep up the good works, and see you next time!!
Greetz, Jan-Willem, Utrecht.
quote:
Guess I'm drunk too. It was Vincent going wild on the dance floor, but what the hell: all you guys rock!! Thanx for the show...
Toen Anathema in 2001 in Den Bosch optrad deed Vincent overigens hetzelfde, alleen deed hij dat toen vóór het concert.
Dat voorprogramma was idd zeer slecht
Ik kwam binnen en schrok me de tering. Dat voorprogramma was dus wel ouderwets. Zal vast wel goed zijn, het kan me alleen totaal niet boeien en ik moest na een minuut of wat eigenlijk alleen nog maar lachen om dat "zwaarmoedige" gegrunt.
pilsje gepakt, jointje gerookt en Anathema begon. En mijn god wat heb ik genoten! fantastische, geweldige muziek. De eerste twee nummers vond ik helemaal super! Die snellere (waarschijnlijk oudere) nummers vond ik niet zo gaaf, het sferische werk trok me meer aan. Merendeel van het publiek vond het geloof ik andersom, want de metalposes waren talrijk tijdens de rocknummers. Toen die meid erbij kwam (vooral de tweede keer) werd het alleen maar mooier. Ik heb zelden zo genoten van een band die ik eigenlijk niet ken.
Briljant. Zanger meldde dat ze in de zomer op de festivals zouden staan. Ik ben erbij.
Je zet toch ook geen brute deathmetalband in het voorprogramma van Opeth.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze band moet uit de metalscene
quote:Heb je het LD niet gelezen Godverdomme! Het stukje onder de foto met die holbewoners! Daarom was ik pas om 22.00 uur thuis en heb ik het alarm van het redactiekantoor laten afgaan. Maar dat laatste heb je niet van mij.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:44 schreef Zwartadder het volgende:
Waarom was jij gisteren niet in Tivoli Toffe?? Heb ik me gisteren weer alleen moeten amuseren met een Docu over Inca's. en dat op een donderdagavond!
quote:Klopt, en hier hebben meer bands last van. Paradise Lost, Tiamat, In the Woods, Amorphis. Allemaal bands die moeite hebben door te breken tot een groter publiek, vanwege dat verrekte metal-verleden.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze band moet uit de metalscene gehaald worden alleen al om de reden dat er altijd weer een of andere kuttige derderangs doommetalband in het voorprogramma staat. Een voorprogramma moet, vind ik, bij de stijl van de hoofdact horen en aangezien dat Anathema al meer dan 9 jaar geen doommetal meer maakt vind ik dat een belediging voor het publiek dat Anathema pas sinds of na Eternity heeft leren kennen.
Het was mijn eerste keer in Tivoli en ik stond vooraan op het balkon en dat beviel prima. Je kon alles mooi zien. Een gast die iets verderop stond heeft trouwens het hele concert opgenomen op z'n camcordertje met richtmicrofoon. Die opname zou ik wel willen hebben...
quote:en terecht..
Op vrijdag 23 januari 2004 22:20 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, in mijn recensie noemde ik het titelnummer een van de hoogtepunten van het album.
quote:Zijn erg mooi geworden Icicle!!
Op zaterdag 24 januari 2004 01:02 schreef Icicle het volgende:
En de eerste fotokes van vanavond:
quote:Achterin de zaal (ongeveer bij de geluidstechnicus) waren ze het optreden op een portable mp3 speler aan het opnemen. Die opname zou ik ook graag willen hebben.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:48 schreef lzandman het volgende:
Er stond trouwens nog een iritante fotograaf vooraan het podium. Zo'n donkere jongen. Hij zat constant naar de bandleden te zwaaien en te wijzen, omdat hij wilde dat ze gingen poseren voor hem. Die bassist liep telkens voor hem weg, wat ik wel cool vondZat 'ie z'n lens te verwisselen en daarna scherp te stellen en dan vlak voor het afdrukken draaide de bassist zich om
Het was mijn eerste keer in Tivoli en ik stond vooraan op het balkon en dat beviel prima. Je kon alles mooi zien. Een gast die iets verderop stond heeft trouwens het hele concert opgenomen op z'n camcordertje met richtmicrofoon. Die opname zou ik wel willen hebben...
Is nog steeds niet uitquote:Op woensdag 28 januari 2004 17:32 schreef Ascaroth het volgende:
Eén van de aankomende optredens in Polen wordt opgenomen om later uitgebracht te worden op DVD.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:36 schreef Fastcruiser het volgende:
Is nog steeds niet uit
Nog heel even geduld dus. Dit is wel een must-have trouwens.quote:The release date for our DVD 'Were You There' has unfortunately been put back just a few weeks. This is due to unforseen circumstances which we will explain as soon as the details can be finalised. We will have an official release date for you soon. Hopefully some time around the end of July.
The DVD will contain a full live show recorded on the recent
'A Natural Disaster' tour. An acoustic concert performed with a string quartet from the Liverpool Philharmonic Orchestra. Plus videos, live clips and other extra features.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nog heel even geduld dus. Dit is wel een must-have trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |