quote:Begrijpelijk
Op maandag 6 oktober 2003 17:29 schreef Berkery het volgende:[..]
Nee....maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen zin had om 58 MB [afbeelding] te gaan downloaden om d'r achter te komen.
Drummatic Twins - Feelin' Kinda Strange
(album is geloof ik dominate)
quote:Thanks
Op maandag 6 oktober 2003 17:57 schreef JaWi het volgende:
okay even het eerste nummer geluisterd, het isDrummatic Twins - Feelin' Kinda Strange
(album is geloof ik dominate)
quote:Izokeey
Op maandag 6 oktober 2003 18:05 schreef brighton het volgende:[..]
Thanks
quote:Ik kan dit zelf niet zoeken op de site van de STER-reclame, want die ligt plat ofzo.. meer mensen problemen mee?
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:49 schreef Tijgerrr het volgende:
Iemand die weet hoe het liedje van de Heineken reclame heet? (die met jennifer anniston)
is er iemand die weet welk nummer ik bedoel?
quote:Je ziet een jongen in de supermarkt.. dan ziet hij een meisje (jennifer) die niet bij de laaste 2 flesjes Heineken kan komen.. Dus hij pakt ze.. en ze kijken elkaar aan.. Jennifer verwacht die flesjes, maar bij benut ze zelf (de slimmerd)
Op maandag 6 oktober 2003 18:31 schreef JaWi het volgende:
Heineken met Jennifer ?
Waarom weet ik dit niet?
En dit alles gebeurt onder een leuk liedje
Die niemand schijnt te kennen..
quote:Site van de ster werkt bij mij nog wel.
Op maandag 6 oktober 2003 18:27 schreef Tijgerrr het volgende:[..]
Ik kan dit zelf niet zoeken op de site van de STER-reclame, want die ligt plat ofzo.. meer mensen problemen mee?
is er iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Alleen staat het nummer er nog niet op... En ik heb de reclame nog maar een keer gezien, en weet niet meer hoe het nummer gaat..
quote:Op dat idee was ik nog niet gekomen
Op maandag 6 oktober 2003 18:41 schreef Schumi01 het volgende:
En op de site van Heineken kan je die commercial ook nog niet bekijken
Toch bedankt voor de tip ![]()
Iemand meer (goude) tips?
quote:Daar hoorde ik iemand over praten bij college
Op maandag 6 oktober 2003 18:37 schreef Tijgerrr het volgende:[..]
Je ziet een jongen in de supermarkt.. dan ziet hij een meisje (jennifer) die niet bij de laaste 2 flesjes Heineken kan komen.. Dus hij pakt ze.. en ze kijken elkaar aan.. Jennifer verwacht die flesjes, maar bij benut ze zelf (de slimmerd)
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:38 schreef TimeClypse het volgende:
HELPvoor de zoveelste maal, maar misschien zijn er nu mensen die het wél weten. Ik heb hier een fragmentje van een stukje (film)muziek. Nou is de vraag, zijn er mensen die weten van wie dit klassieke stuk origineel is, want het komt me zo bekend voor?
Hier de korte versie
Hier de lange versieiemand?
quote:*schoppie schoppie*
Op zondag 5 oktober 2003 12:34 schreef TimeClypse het volgende:
Ik zoek een nummer wat ze wel eens bij de radio gebruiken, ik dacht me te herinneren dat Rick van Velthuysen dit wel eens heeft gebruikt in zijn radioshows. Ik heb er geen fragment van, maar ik heb even mijn pianokunsten er op los gelaten in het volgende korte fragment:Wie o wie?
nb: ik weet niet meer precies hoe die gaat maar ik heb geprobeerd er wat leuks van te maken
quote:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben geweldig
Op maandag 6 oktober 2003 18:37 schreef Tijgerrr het volgende:[..]
Je ziet een jongen in de supermarkt.. dan ziet hij een meisje (jennifer) die niet bij de laaste 2 flesjes Heineken kan komen.. Dus hij pakt ze.. en ze kijken elkaar aan.. Jennifer verwacht die flesjes, maar bij benut ze zelf (de slimmerd)
nummer :
Happy Together - The Turtles geloof ik
quote:Volgens mij is dat van Kiki Dee
Op zondag 5 oktober 2003 20:48 schreef Chen het volgende:
Ik zoek nummer >> Ik hoorde het vandaag op de radio en ik kwam niet meer op de naam van de artiest hij zingt lalalala You got the music in you!
Iemand?
Het is een dansliedje van een jaar of zes terug, door een zangeres en een mannelijke danser, en was een redelijk grote hit. Wat ik me kan herinneren is het volgende:
"I got something for your mind and body, I got something for your mind and body,...hahaha work that..." of zoiets. Het geheel bestaat vooral uit instrumentale dance en bovenste hoort bij het refrein.
Iemand die dat nog kent
quote:Je bent geniaal
Op maandag 6 oktober 2003 19:13 schreef JaWi het volgende:[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben geweldig
http://www.kvikmynd.is/myndband.asp?id=773nummer :
Happy Together - The Turtles geloof ik
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:08 schreef cptmarco het volgende:
ik zag vanavond een reclame van de NS (iets over herfstbladeren o.i.d)... Op het einde speelde er een overbekend nummer, alleen ik weet de titel van dat nummer niet
Iemand?
--------------------------------------------------------------------------------
The mama's and the papa's - 'california dreaming'
quote:
ik zag vanavond een reclame van de NS (iets over herfstbladeren o.i.d)... Op het einde speelde er een overbekend nummer, alleen ik weet de titel van dat nummer niet
Iemand?
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mamma's & the pappa's - California dreamin.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:00 schreef Koen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van die NS reclame heet?
Mamma's & the pappa's - California dreamin.
Luie aap.
quote:Liever lui dan moe
Op maandag 6 oktober 2003 19:50 schreef BL_Henkie het volgende:
Dit is alleen van deeltje 72quote:
Iemand?
--------------------------------------------------------------------------------The mama's and the papa's - 'california dreaming'
quote:
Iemand?
--------------------------------------------------------------------------------quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]Mamma's & the pappa's - California dreamin.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:00 schreef Koen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van die NS reclame heet?
--------------------------------------------------------------------------------Mamma's & the pappa's - California dreamin.
Luie aap.
quote:Ja hoi he, dit soort verzoekjes hebben we weinig aan. Post volgende keer meer gedetaileerd verzoek, of mail id&t
Op maandag 6 oktober 2003 19:33 schreef vogelspin het volgende:
Het nummer dat NU op ID&T te horen is???
quote:Die heb ik ondertussen via een andere forum kunnen vinden => Ixxel - Drop that beat
Op maandag 6 oktober 2003 19:27 schreef Secu het volgende:
Wie kent deze Belgische dance-song (in Engels)? (Maar kan ook van Nederlanders afkomstig zijn)Het is een dansliedje van een jaar of zes terug, door een zangeres en een mannelijke danser, en was een redelijk grote hit. Wat ik me kan herinneren is het volgende:
"I got something for your mind and body, I got something for your mind and body,...hahaha work that..." of zoiets. Het geheel bestaat vooral uit instrumentale dance en bovenste hoort bij het refrein.Iemand die dat nog kent
![]()
thnx for nothing, luie apen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |