abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13752103
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:52 schreef lupo het volgende:
Vraag zit hier met mijn zussie een CD samen te stellen, en vraagt om een nummer en we komen er gewoon niet op. Het is al een redelijk oud nummertje.......weet alleen een klein stukkie tekst.

I can´t say baby.......i love you.....forgive me..... ik hoop dat iemand hiermee kan helpen.

Tracey Chapman - Baby, can i hold you (1988)
pi_13752699
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:23 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereeen.. Ik ben op zoek naar een nummer dat net gedraaid werd op MTV in het programma Turn On ( of iets dergelijks )

Het bevat twee lead male-vocals, waarvan er eentje erg op die kerel van Postman ( Postmen ) lijkt, en een dame die tussen de raps van de mannen door haar keeltje opzet..

Erg lekker nummer.. Iemand??

Urhm Black Eyed Peas - Where is the love?
Miauwwwww.... Prrrrrrrr..... Prrrrrrrrrrr
pi_13758494
Nee, niet die Black Eyed Peas - Where is the love, het is namelijk live!!! Hij lijkt op Postmen, zij is niet lelijk en kan zingen als een nachtegaaltje
Ik háát kabouters!!
pi_13765094
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:27 schreef Secu het volgende:
Wie kent deze Belgische dance-song (in Engels)? (Maar kan ook van Nederlanders afkomstig zijn)

Het is een dansliedje van een jaar of zes terug, door een zangeres en een mannelijke danser, en was een redelijk grote hit. Wat ik me kan herinneren is het volgende:
"I got something for your mind and body, I got something for your mind and body,...hahaha work that..." of zoiets. Het geheel bestaat vooral uit instrumentale dance en bovenste hoort bij het refrein.

Iemand die dat nog kent

Ixxel- drop that beat ,dacht ik zo
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:23:47 #255
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_13765925
Nu op 3FM!! Hoe heet dat nummer nou ook alweer en van wie is het?

Pease to mee you...

Supernummer!!

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:24:56 #256
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_13765961
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:03 schreef Houzer het volgende:

[..]

De reclame van de Mysteryland CD 2003 en dan het laatste nummer dus, je hoort een stukje van de melodie.

ik ben de jager met de pet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')