Maar hoe zit het bv met belasting, verzekering enz...
Alvast bedankt Petra
quote:Ik zou het je niet aanraden om thuiswerk te doen. Je krijgt een hele bult zooi thuis die je nauwelijks kwijt kunt. Je werkt je helemaal rot en je krijgt er naar verhouding helemaal niks voor. Ik weet niet wat je omstandigheden zijn, maar ik zou toch een "normale" baan zoeken die je zou kunnen doen naar jouw omstandigheden. Daar verdien je namelijk veel meer mee
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:41 schreef patsys het volgende:
Ik wil naar omstandigheden thuis gaan werken.
Dan bedoel ik inpak werkzaamheden en geen werk via internet.
Weet er iemand de voor en nadelen hiervan?
1 nadeel heb ik al het is moeilijk te vinden.Maar hoe zit het bv met belasting, verzekering enz...
Alvast bedankt Petra
Kortom erg veel nadelen, je bent ongeveer 8 uur per dag bezig met werken en aan het eind van de maand heb je maar zo'n 70 euro verdiend...
Ik heb het verschillende keren gedaan en elke keer ben ik er na 2 maanden mee gestopt omdat het zo weinig verdiende en in de hele woonkamer een dikke bende was van dozen, zakjes e.d. Elke keer dacht ik dat ik bij een ander thuiswerk bedrijf wel meer zou verdienen (dat zeiden ze ook) maar helaas...
Als ik jou was zou ik het niet doen, je verdient nog meer met die "lees-de-email" programma's. Maar mocht je toch nog overwegen om het werk toch te gaan doen, stuur me maar een mailtje, ik kan je aan wel wat telefoonnummers van thuiswerkbedrijven helpen.
Qua concentratie kan het heel lekker zijn om thuis te werken. Thuis doe ik 2x zoveel werk dan op het werk in dezelfde tijd.
[Dit bericht is gewijzigd door micheal op 09-10-2003 12:36]
quote:Whaaa BAN deze gast
Op donderdag 9 oktober 2003 12:19 schreef micheal het volgende:
- Micheal, hou er eens mee op aub -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 09-10-2003 12:31]
quote:Dat had ik gedaan en ja, dat kan en mag. Voor meer info: zie de FAQ en of de Werk & Geldzaken: Huisregels (upd 05-09-03)
Op donderdag 9 oktober 2003 12:19 schreef micheal het volgende:
wie heeft mijn tekst verandert? en kan dit zo maar, zonder toestemming?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |