quote:dit hoort idd in wfl. pure wetenschap.
op donderdag 23 oktober 2003 08:06 schreef #ANONIEM het volgende:
een verzoek om het topic: "de dogonstam, wat denken jullie" terug te plaatsen naar het wfl topic? als je de site en het topic leest zal je namelijk zien dat de kennis over sirius b bevestigd wordt door harvard zelf en dat de baan van sirius c tot nu toe lijkt overeen te komen met de ontdekkingen. het is geen speculatief topic maar een topic voor argumenten en tegenargumenten, en hier krijg ik slechts antwoorden als: was dat in de x-files en je probeert slechts antwoorden te vinden en daarom wil je in een hogere intelligentie geloven..denk niet dat dit het lot hoeft te zijn van een topic die goed uitgewerkt is (in mijn ogen) en wel vernieuwend is opzich. kijk zelf maar, want naar mijn mening hoort dit in het wetenschappelijke kanaal terecht.
en dat van die dogonstam is keihard feitenmateriaal.
(iteejer, je loopt weer hopeloos achter de feiten aan).
sirius c is trouwens een grote planeet, geen ster.
quote:gelet op de gebruikers, en de diverse uitlopers van het onderwerp, blijf ik van mening dat dit onderwerp in de truth hoort. bovendien, het staat hier nu eenmaal, topicvoetbal is de dood voor ieder topic.
op donderdag 23 oktober 2003 18:25 schreef m.alta het volgende:
dit hoort idd in wfl. pure wetenschap.en dat van die dogonstam is keihard feitenmateriaal.
(iteejer, je loopt weer hopeloos achter de feiten aan).sirius c is trouwens een grote planeet, geen ster.
quote:sirius c is de ster en daaromheen draait de planeet the sun of women draait om emma ya (sirius c)
sirius c is trouwens een grote planeet, geen ster.
en iteejer, als ik nu kan aantonen dat de kennis van sirius b al aanwezig was in ten minste de 13e eeuw, dat de dogonstam ook kennis had van sirius c wanneer die kennis nog niet aanwezig was, en dat blijkt dat die kennis naar alle waarschijnlijkheid ook nog blijkt te kloppen... en natuurlijk ook dat ze die rituelen over hun voorouders al vanaf minstens diezelfde periode uitvoeren...
het is maar een vraag...
www.cu2.nl/singulariteit voor de informatie over de site, ik hoop dat jullie het met me eens zijn.
ps. dan start ik liever een nieuw topic omdat de informatie op mijn cu2 site nu een veel sterkere ondergrond heeft.
ik hoop op een reactie.
met vriendelijke groeten,
leen
quote:als je een nieuw topic wil openen moet je dat uiteraard zelf weten, maar laten we dit topic maar gewoon hier laten staan.
op zondag 26 oktober 2003 13:57 schreef #ANONIEM het volgende:
een verzoek om ofwel het topic over de dogonstam terug te halen naar wfl ofwel een nieuw topic te mogen starten in overleg met schorpioen.
ik vraag dus sowieso of mijn topic hier weg kan worden gebracht naar het wfl kanaal, ofwel dat mijn slotje opgeheven kan worden. (en dan op deze een slotje). het is nu namelijk wetenschappelijk onderbouwd, en heb er veel werk op gedaan om betrouwbare bronnen te vinden. en vind het niet goed dat het nu in het truth forum blijft steken.
leen
quote:ik ga tuurlijk niet schorpioens slotje zonder overleg weghalen. zou hij bij mij ook niet doen.
op zondag 26 oktober 2003 20:04 schreef #ANONIEM het volgende:
schorpioen heeft er een slot op gedaan omdat hij denkt dat het dezelfde argumenten zijn. punt is dat het nu wetenschappelijk onderbouwd is en er nu wel inpast. hier staat al een topic erover en het is al het zoveelste dogontopic volgens hem dus moet het maar een slotje hebben. nou dan stel ik voor dat het vanaf hier weer naar het wfl forum gaat, want de site www.cu2.nl/singulariteit is nu toch wel wat anders opgezet dan toen het topic hierheen werd gebracht.ik vraag dus sowieso of mijn topic hier weg kan worden gebracht naar het wfl kanaal, ofwel dat mijn slotje opgeheven kan worden. (en dan op deze een slotje). het is nu namelijk wetenschappelijk onderbouwd, en heb er veel werk op gedaan om betrouwbare bronnen te vinden. en vind het niet goed dat het nu in het truth forum blijft steken.
leen
leg uit..
quote:volslagen verbaggerd topic, wat bovendien nogal ongeloofwaardig over kwam. wat kun je er bovendien nog over discussieren? 'ik had ineens twee shirts'. hoera. bel beatrix. en dan? nee, imo kon er niets fatsoenlijks van komen..
op donderdag 6 november 2003 00:01 schreef echoes het volgende:
eh waarom gaat het spookt op mijn kamer
op slot?er wordt gewoon normaal gediscussierd? geen offtopic oid.
leg uit..
als er langere tijd geen moderator aanwezig is/kan zijn, is het dan mogelijk om andere moderators actief te laten modereren in truth?
er worden nu een aantal topics helemaal verkloot door mensen die denken dat truth een tweede onzinforum is.
dit topic had ik al aangeven in baggeren in truth, breuls heeft er een waarschuwing neergezet, maar dit heeft geen klap geholpen. en zo zijn er meer topics die moderatie kunnen gebruiken.
er wordt al gezegd dat mensen nu wegblijven, juist door de kinderachtige reacties van mensen die menen leuk te moeten zijn door posters belachelijk te maken. ik ben er daar één van. het is beslist niet uitnodigend om een gevoelig onderwerp aan te snijden in de wetenschap dat je voor gek uit gemaakt wordt.
strengere moderatie dan nu is echt nodig, blijkt wel.
dan komen er mischien iets minder 'impuls posters.'
quote:als je het zo bekijkt is het niet eens zon gek idee om hetzelfde te doen als met het sm keldertje.
op maandag 17 november 2003 22:07 schreef pleun het volgende:
vraagje aan de truthmodjes:als er langere tijd geen moderator aanwezig is/kan zijn, is het dan mogelijk om andere moderators actief te laten modereren in truth?
er worden nu een aantal topics helemaal verkloot door mensen die denken dat truth een tweede onzinforum is.strengere moderatie dan nu is echt nodig, blijkt wel.
ik post expres weinig hier omdat ik geen zin heb in het gebagger van anderen.
mailen kan ook: shmoopy@fok.nl
quote:daar ga ik niet over.
op woensdag 26 november 2003 13:19 schreef eru het volgende:
kunnen jullie mij niet gewoon tot mod maken?
ik heb de hele dag de tijd "24/7" dus kan ik mooi opletten en de orde bewaren....hoe vaak het wel niet off topic gaat of dat het persoonlijk wordt...argh...ik kan het niet uitstaan.
verder is de afwezigheid van de mods van tijdelijke aard, dus de vervanging ook.
quote:houes effe je klep jij.
op woensdag 26 november 2003 13:24 schreef eru het volgende:
das waar het was maar een suggestie...ik zeg alleen maar dat ik veel veel () tijd tot mijn beschikking heb het hele jaar lang...*gniffel* en jullie ook wel eens een break willen hebben....
ik zei dus dat ik echt een vet goeie mod zou zijn enzo.
quote:feit dat je zo reageert zegt wat mij betreft al genoeg...maar we raken off topic.
op woensdag 26 november 2003 13:27 schreef l.denninger het volgende:[..]
houes effe je klep jij.
ik zei dus dat ik echt een vet goeie mod zou zijn enzo.
stelletje grapjassen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |