abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13639979
Hey fokkers,
weet iemand wat er vannacht in Tilburg is gebeurd (in het centrum op dat plein bij Broodje RItz)? Zitten volgens mij aardig wat Tilburgers op Fok, vandaar dat ik het hier vraag..

Stond echt abnormaal veel politie buiten en een ambulance. Ambulance bleef echt heel lang staan om die jongen te behandelen, dat is niet goed (ambulance gaat altijd zo snel mogelijk met patient naar het ziekenhuis) ! Ik vermoed dat er een steekpartij is geweest of zo, maar zou het graag willen weten!

Mzls Marcell*)

[Dit bericht is gewijzigd door marcvries op 04-10-2003 04:24]

pi_13640019
Meer iets voor 5 In Het Land ofzo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13640021
Ik heb door dit soort berichten steeds minder zin om Maandag naar Tilburg te gaan
We'll keep on whispering our mantras.
pi_13640034
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb door dit soort berichten steeds minder zin om Maandag naar Tilburg te gaan
Wat doe jij in tilburg dan? Ik studeer en zit op kamers daar.
pi_13640035
Maandag een concert in 013
Maar met al die berichten de laatste tijd, Tilburg lijkt wel de crimineelste stad van Nederland.
pi_13640039
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar met al die berichten de laatste tijd, Tilburg lijkt wel de crimineelste stad van Nederland.
Is ook een van de meeste criminele steden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_13640046
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:27 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is ook een van de meeste criminele steden.

Bedankt, je weet me echt gerust te stelen
pi_13640063
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Roadrage dus?

Klopt, Tilburg is een van de crimineelste. Staat wat betreft een aantal misdrijven zelfs op 1.

Maar snap niet zo goed waar jij je druk om maakt... Ben jij een beetje van het ´bange´ type?

pi_13640075
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:32 schreef marcvries het volgende:

[..]

Roadrage dus?

Hell yeah
quote:
Klopt, Tilburg is een van de crimineelste. Staat wat betreft een aantal misdrijven zelfs op 1.
Woehoe
quote:
Maar snap niet zo goed waar jij je druk om maakt... Ben jij een beetje van het ´bange´ type?
Laten we zeggen dat ik liever moeilijkheden voorkom
pi_13640098
Maar nou weet ik nog steeds niet wat er gebeurd is..
pi_13640110
Nee serieus , Dimmu Borgir (black metal) trad op en toen was er een heleboel black metal volk op straat.
dat zal waarschijnlijk tot aggressie hebben geleid.

Prachtig om met 50 metalheads dwars over een weg te banjeren en het verkeer op te houden .

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_13640121
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:45 schreef Antagonist het volgende:
Nee serieus , Dimmu Borgir (black metal) trad op en toen was er een heleboel black metal volk op straat.
dat zal waarschijnlijk tot aggressie hebben geleid.

Prachtig om met 50 metalheads dwars over een weg te banjeren en het verkeer op te houden .

Wat een vooroordelen anta

Ik heb het afgelopen woensdag nog overleefd in tilburg (was ook maar arch enemy en nevermore...)

pi_13640123
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:48 schreef d4rkl1ght het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen anta

Tja , er waren ook van die true metalheads , allemaal bikers van in de veertig.
Die gasten die reageren lekker fel terug.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_13640158
Heb geen ambulance gezien eigenlijk.. wel een hoop politie inderdaad. Maar wellicht was dit alles voordat ik om vijf over vier Extoas uit kwam sjokken.. Tot half vijf ongeveer staan kletsen daar en toen is er niets gebeurd in ieder geval.

Oh en Dimmu Borgir viel zwaar tegen

pi_13640200
Sweeekie
Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
pi_13640226
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 04:15 schreef marcvries het volgende:
Ambulance bleef echt heel lang staan om die jongen te behandelen, dat is niet goed (ambulance gaat altijd zo snel mogelijk met patient naar het ziekenhuis) !
Wil niks zeggen als ze lang blijven staan. Ze blijven in de meeste gevallen lang staan. Altijd eerst checken of er niks ernstig is en dan de ambulance in. Ik heb zelf ooit 3 kwartier op straat gelegen met ambulance personeel om me heen, en ik had alleen een gecompliceerde botbreuk. Oftewel standard procedure ...
pi_13640285
Portier van ons (werk in een horecagelegenheid op de heuvel) heeft een jongen die hem aanviel tegen de vlakte aan geslagen (En nee, kom nu niet aan met "die agressieve portiers" altijd, hij werd zelf eerst aangevallen namelijk door die jongen)

Jongen heeft verder niks, alleen paar kneuzingen.....

pi_13640687
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 06:03 schreef ien_ter_net het volgende:
Sweeekie
Ik woon er niet meer... Anders was het recht voor m'n deur zowat ja. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_13645089
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 07:30 schreef DaFreakR het volgende:
Portier van ons (werk in een horecagelegenheid op de heuvel) heeft een jongen die hem aanviel tegen de vlakte aan geslagen (En nee, kom nu niet aan met "die agressieve portiers" altijd, hij werd zelf eerst aangevallen namelijk door die jongen)

Jongen heeft verder niks, alleen paar kneuzingen.....

Terecht dus... Valt allemaal heel erg mee, dacht dat er wat ergs was gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')