waarom kan ik de laatste posts niet wissen? .
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:44 schreef speknek het volgende:
Oh, discussieer hier over de vele positieve aspecten die drie jaar QyRoZ op Fok! hebben gebracht.
quote:Enkeltje WFL doen?
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:44 schreef speknek het volgende:
Oh, discussieer hier over de vele positieve aspecten die drie jaar QyRoZ op Fok! hebben gebracht.
quote:Keldertje misschien? Admin forum? Eiland? PTA? Ergens waar de gewone users niet komen?
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:46 schreef QyRoZ het volgende:
Enkeltje WFL doen?
quote:Sorry, ik heb geen Frontpage-rechten.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:46 schreef speknek het volgende:[..]
Keldertje misschien? Admin forum? Eiland? PTA? Ergens waar de gewone users niet komen?
quote:Volkomen onterecht natuurlijk. Ik bedoel, laten we wel wezen, je bent al drie jaar lid.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:47 schreef QyRoZ het volgende:
Sorry, ik heb geen Frontpage-rechten.
quote:Ik heb 3 jaar van mijn leven vergooid.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:49 schreef speknek het volgende:[..]
Volkomen onterecht natuurlijk. Ik bedoel, laten we wel wezen, je bent al drie jaar lid.
quote:Nouja wees blij. Je had ook een leven kunnen hebben en je maagdelijkheid kunnen verliezen. Drie jaar zijn overkomelijk, dat krijg je echt nooit meer terug.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ze komen nooit meer terug, NOOIT MEER!.
quote:Buiten.
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:46 schreef speknek het volgende:[..]
Ergens waar de gewone users niet komen?
quote:Niet overdrijven hoor.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Buiten.
quote:Overdrijven is ook een kunst.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Buiten.
quote:Verkeerde topic, maar het blijft een feit.
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:01 schreef Numa_Pompilius het volgende:
Wat isseborik
toch ook een domme mongool.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:02 schreef Numa_Pompilius het volgende:[..]
Verkeerde topic, maar het blijft een feit.
quote:Heb je ook het gore lef om dat in een feedbacktopic te komen verdedigen, of ben je zo'n stumper die alleen een grote bek durft op te zetten als kloon en dan ook in een topic waar toch niemand komt met een nick als Qyroz in de titel.
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:01 schreef Numa_Pompilius het volgende:
Wat isseborik
toch ook een domme mongool.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 04-10-2003 21:50]
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Heb je ook het gore lef om dat in een feedbacktopic te komen verdedigen, of ben je zo'n stumper die alleen een grote bek durft op te zetten als kloon en dan ook in een topic waar toch niemand komt, met een nick als Qyroz in de titel.
quote:Ik ook van jou.
Heb je ook het gore lef om dat in een feedbacktopic te komen verdedigen, of ben je zo'n stumper die alleen een grote bek durft op te zetten als kloon en dan ook in een topic waar toch niemand komt, met een nick als Qyroz in de titel.
quote:Je hebt de boodschap toch maar mooi gevonden.
Heb je ook het gore lef om dat in een feedbacktopic te komen verdedigen, of ben je zo'n stumper die alleen een grote bek durft op te zetten als kloon en dan ook in een topic waar toch niemand komt met een nick als Qyroz in de titel.
Verdedigen is mijns inziens niet nodig. Elk normaal denkend mens kan de feitelijkheid van mijn bewering vrij simpel nagaan door eens wat in Muziek rond te hangen.
quote:hoi, zal ik danmaar ff een FB topic openen Seborik, die domme kloon doet dat toch niet
Heb je ook het gore lef om dat in een feedbacktopic te komen verdedigen, of ben je zo'n stumper die alleen een grote bek durft op te zetten als kloon en dan ook in een topic waar toch niemand komt met een nick als Qyroz in de titel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |