quote:Whehehehehe... ik ga idd naar de kerk...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Kerst, de tijd van hypocritie ten top.. burgelijk lekker gezamelijk naast elkaar in de kerk zitten.. allemaal het licht niet in elkaars ogen gunnen 354 dagen in het jaar .. alleen die 2 dagen dan wel. Kerk bomvol, wees er vroeg bij, etentje bij ouders, vliegen naar schoonouders.. gezellig!! Gods dagen bedoezelen
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:49 schreef kepler het volgende:
vooral om het lekkere eten
Dit jaar vier ik trouwens voor het eerst in mijn leven kerst in mijn eigen huisje. ik heb het tot nu toe altijd bij famillie (meestal ouders of schoonouders) gevierd.
Ik ga het echt gezellig maken, kerstverlichting om de stellages op het balkon hangen bijvoorbeeld.
quote:Respect
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:49 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Whehehehehe... ik ga idd naar de kerk...
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:48 schreef Bastard het volgende:
Kerst, de tijd van hypocritie ten top.. burgelijk lekker gezamelijk naast elkaar in de kerk zitten.. allemaal het licht niet in elkaars ogen gunnen 354 dagen in het jaar .. alleen die 2 dagen dan wel. Kerk bomvol, wees er vroeg bij, etentje bij ouders, vliegen naar schoonouders.. gezellig!! Gods dagen bedoezelen
quote:ook alleen voor het lekkere eten zeker
quote:Wat leuk Gijs,........ wij blijven ook fijn thuis
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk krijg je een kaart Cho!Dit jaar vier ik trouwens voor het eerst in mijn leven kerst in mijn eigen huisje. ik heb het tot nu toe altijd bij famillie (meestal ouders of schoonouders) gevierd.
Ik ga het echt gezellig maken, kerstverlichting om de stellages op het balkon hangen bijvoorbeeld.
quote:Jij gaat tenminste met een oprecht hart naar de kerk
Iedereen is lief tegen elkaar voor 3 dagen, en slaat daarna elkaar hersenen weer in
Kerst zuigt aars
Ooit met kerst op straat rond gelopen, terwijl je niet meer naar huis kan, en iedereen dronken van familie etentjes de deur uitkomt, en je uitlacht ?
Nee ? ... ik wel...
Kerst zuigt aars
Kerst sucked
[Dit bericht is gewijzigd door Cunt op 03-10-2003 22:52]
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef Strolie75 het volgende:
Tuurlijk krijg je een kaart Cho!Dit jaar vier ik trouwens voor het eerst in mijn leven kerst in mijn eigen huisje. ik heb het tot nu toe altijd bij famillie (meestal ouders of schoonouders) gevierd.
quote:Wil je ook een kaartje?
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef silver-surfer het volgende:
Ik krijg nooit kerstkaarten....
quote:Nee.. heeft niks met scrooge te maken
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hou van kerst... word alleen woest op de mensen die zo vroom kerst beleven.. zo walgelijk.
quote:Hahahahaha
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Gijs, doe gewoon met mij mee! Gezellig zuipen, vreten, veels te dure kado's uitpakken en naar Duitse schlager kijken op TV! Dat is wat mij betreft de ware kerstgedachte!
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:52 schreef Bastard het volgende:
Ik hou van kerst... word alleen woest op de mensen die zo vroom kerst beleven.. zo walgelijk.
Ik ga me een beetje in een koude kerk zitten, om 12 uur ben ik al lang zat.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wil je ook een kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |